abonnement Unibet Coolblue
pi_175083743
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 08:01 schreef DustPuppy het volgende:
Watch a Fox host destroy his very own network’s favorite phony Clinton scandal

Voor de mensen die nog steeds een beetje moeite met de realiteit hebben en een afleidingsmanoeuvre niet herkennen als ze 'm zien.
Zag deze ook net. Goede en duidelijke analyse, je verwacht het niet van Fox.
pi_175083814
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 10:25 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Dat er een republikeins rechts misinformerend media-apparaat is opgetuigd is allesbehalve fake news. Dat Hannity, als belangrijke propagandist van Trump, ook de waanzin lijkt in te glijden, voor zover dat al niet zo was, is denk ik goed om op te merken.
Maar dat er een democratisch links misinformerend media-apparaat zou zijn is blijkbaar dan weer onrealistisch.

Zou het misschien kunnen dat beide kanten misinformeren en een agenda lijken te hebben?
Dat is namelijk hoe ik denk dat het momenteel in elkaar zit.
pi_175083957
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 10:39 schreef Tchock het volgende:

[..]

Zag deze ook net. Goede en duidelijke analyse, je verwacht het niet van Fox.
Ook bij Fox moeten wel eens mensen werken die denken nu is het genoeg geweest.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_175083960
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 10:42 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Maar dat er een democratisch links misinformerend media-apparaat zou zijn is blijkbaar dan weer onrealistisch.

Zou het misschien kunnen dat beide kanten misinformeren en een agenda lijken te hebben?
Dat is namelijk hoe ik denk dat het momenteel in elkaar zit.
Dat laatste is simpelweg niet waar. Ja, 'liberal media' maken fouten, maar verspreiden niet doelbewust leugens en verdraaiingen. Met conservatieve media is dat een heel ander verhaal.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_175083969
quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2017 10:49 schreef vipergts het volgende:

[..]

Ook bij Fox moeten wel eens mensen werken die denken nu is het genoeg geweest.
Dat is ook zo natuurlijk. En die Shepard is al vaker kritisch geweest. Maar je wordt wel aardig cynisch van het normale gedrag van die zender. :P
  woensdag 15 november 2017 @ 10:50:33 #206
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_175083979
quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2017 10:49 schreef vipergts het volgende:

[..]

Ook bij Fox moeten wel eens mensen werken die denken nu is het genoeg geweest.
Ik denk dat die nu de bui zien hangen, want als Trump onderuit gaat, vallen zij ook.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  woensdag 15 november 2017 @ 10:50:36 #207
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_175083981
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 10:42 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Maar dat er een democratisch links misinformerend media-apparaat zou zijn is blijkbaar dan weer onrealistisch.

Zou het misschien kunnen dat beide kanten misinformeren en een agenda lijken te hebben?
Dat is namelijk hoe ik denk dat het momenteel in elkaar zit.
Dat verhaal uit The Atlantic van gisteren gaat toch nergens over?
Moet je eens kijken hoe graag men wilt dat dit een smoked gun is. Het begint wekelijk heel zielige vormen aan te nemen.
Gewoon fake news. Is het nu al verboden om op Twitter berichten te versturen naar andere accounts? Complete waanzin, vandaar ook geen follow-up.

[ Bericht 1% gewijzigd door dellipder op 15-11-2017 10:58:35 ]
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_175084026
quote:
2s.gif Op woensdag 15 november 2017 10:50 schreef dellipder het volgende:
Gewoon fake news.
Gast, het is letterlijk een verzameling berichten die Donald Jr. zelf naar buiten heeft gebracht, met de originele bron, op volgorde gezet zonder dat ze er iets anders bij schrijven. Hoe is dat in hemelsnaam nep.

Tevens keihard gelachen om je herhaaldelijke gebruik van 'smoked gun'.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Overall beste user 2022 woensdag 15 november 2017 @ 10:54:54 #209
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_175084042
quote:
2s.gif Op woensdag 15 november 2017 10:50 schreef dellipder het volgende:

[..]

Dat verhaal uit The Atlantic van gisteren gaat toch nergens over?
Moet je eens kijken hoe graag men wilt dat dit een smoked gun is. Het begint wekelijk heel zielige vormen aan te nemen.
Gewoon fake news. Is het nu al verboden om op Twitter berichten te versturen naar andere accounts? Complete waanzin, vandaar ook geen follow-up.
Die berichten heeft Don Jr zelf openbaar gemaakt.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_175084061
quote:
10s.gif Op woensdag 15 november 2017 10:54 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Gast, het is letterlijk een verzameling berichten die Donald Jr. zelf naar buiten heeft gebracht, op volgorde gezet zonder dat ze er iets anders bij schrijven. Hoe is dat in hemelsnaam nep.
Berichtgeving die je niet zint wegzetten als fake news. Zo rollen die Trumpisten tegenwoordig. Hebben ze geleerd van hun oranje held.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 15 november 2017 @ 10:55:58 #211
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_175084063
quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2017 10:49 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat laatste is simpelweg niet waar. Ja, 'liberal media' maken fouten, maar verspreiden niet doelbewust leugens en verdraaiingen. Met conservatieve media is dat een heel ander verhaal.
Hoeft niet per se. Ze bedienen simpelweg hun toehoorders. En vaak hebben die andere interesses en voorkeuren. Wij zien dit misschien als verdraaiingen, maar als je bijvoorbeeld een diep Christelijk nieuwsstation de evolutieleer als leugen hoort brandmerken, kun je niet zeggen dat ze liegen.
Het is namelijk hun waarheid.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  woensdag 15 november 2017 @ 10:56:05 #212
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_175084066
quote:
10s.gif Op woensdag 15 november 2017 10:54 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Gast, het is letterlijk een verzameling berichten die Donald Jr. zelf naar buiten heeft gebracht, op volgorde gezet zonder dat ze er iets anders bij schrijven. Hoe is dat in hemelsnaam nep.
"Donald Jr. was just a low-level volunteer who had very little to do with the campaign itself.
I've actually never met him myself."

Zoiets denk ik?
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  woensdag 15 november 2017 @ 10:56:49 #213
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_175084077
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 10:56 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

"Donald Jr. was just a low-level volunteer who had very little to do with the campaign itself.
I've actually never met him myself."

Zoiets denk ik?
he was just a coffee boy.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  woensdag 15 november 2017 @ 10:57:39 #214
262 Re
Kiss & Swallow
pi_175084095
de trollfarm verliest momentum... als de believers dat nou eens gaan inzien zou er wel eens een normale discussie kunnen worden gevoerd
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 15 november 2017 @ 10:57:42 #215
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_175084096
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 10:54 schreef Ulx het volgende:

[..]

Die berichten heeft Don Jr zelf openbaar gemaakt.
Verkeerde link. Ik update het bericht. Dit was gisteren even prominent nieuws. Snap niet dat dit niet bekend is.
Russia Russia Russia leeft hier nomaliter heel goed.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_175084098
quote:
2s.gif Op woensdag 15 november 2017 10:50 schreef dellipder het volgende:

[..]

Dat verhaal uit The Atlantic van gisteren gaat toch nergens over?
Moet je eens kijken hoe graag men wilt dat dit een smoked gun is. Het begint wekelijk heel zielige vormen aan te nemen.
Gewoon fake news. Is het nu al verboden om op Twitter berichten te versturen naar andere accounts? Complete waanzin, vandaar ook geen follow-up.
Gisteren?
quote:
Priscilla Alvarez and Elaine Godfrey Jul 11, 2017
pi_175084128
quote:
10s.gif Op woensdag 15 november 2017 10:54 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Tevens keihard gelachen om je herhaaldelijke gebruik van 'smoked gun'.
pi_175084131
quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2017 10:49 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat laatste is simpelweg niet waar. Ja, 'liberal media' maken fouten, maar verspreiden niet doelbewust leugens en verdraaiingen. Met conservatieve media is dat een heel ander verhaal.
Simpelweg niet waar, behalve dan dat er een hoop bewijs voor te vinden is dat beide kanten een hoop shit verzinnen en verdraaien.
Alleen deze discussie is al tig keer gevoerd, bewijs genegeerd, en heb geen zin in herhaling van zetten, is hier ook niet de plek voor. Volgens mij loopt er nog een topic in BNW.
  woensdag 15 november 2017 @ 10:59:25 #219
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_175084132
quote:
3s.gif Op woensdag 15 november 2017 10:57 schreef Re het volgende:
de trollfarm verliest momentum... als de believers dat nou eens gaan inzien zou er wel eens een normale discussie kunnen worden gevoerd
Daar kun je wel eens gelijk in hebben, mensen worden bewuster mbt geruchten, en beginnen langzaam maar zeker te filteren.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  woensdag 15 november 2017 @ 11:00:12 #220
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_175084142
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  woensdag 15 november 2017 @ 11:01:05 #221
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_175084160
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 10:59 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Simpelweg niet waar, behalve dan dat er een hoop bewijs voor te vinden is dat beide kanten een hoop shit verzinnen en verdraaien.
Alleen deze discussie is al tig keer gevoerd, bewijs genegeerd, en heb geen zin in herhaling van zetten, is hier ook niet de plek voor. Volgens mij loopt er nog een topic in BNW.
Ik adviseer je dan om daar verder te discusseren. Ik zou zeggen: veel plezier daar! :W
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_175084184
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 11:01 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Ik adviseer je dan om daar verder te discusseren. Ik zou zeggen: veel plezier daar! :W
Ik zeg toch dat ik geen herhaling van zetten wil doen en geen zin heb in deze discussie? Vanwaar dan deze provocatie?
pi_175084187
quote:
Leg eens uit wat er nep is aan dat bericht. Ook hier is het eigenlijk gewoon een weergave van berichten die Trump jr. en Wikileaks naar elkaar sturen. Wat is er dan nep, oh dellipder.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_175084193
quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2017 10:49 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat laatste is simpelweg niet waar. Ja, 'liberal media' maken fouten, maar verspreiden niet doelbewust leugens en verdraaiingen. Met conservatieve media is dat een heel ander verhaal.
Dit lijkt me nogal een onzinnige stelling. Er zijn zowel liberale als conservatieve media die leugens verspreiden. De scheiding tussen waarheid en onwaarheid loopt niet over een politieke grens.

Het is wel zo dat het voor liberale media een stuk makkelijker is om heden ten dage negatief te schrijven zonder daarbij te liegen. Daarvoor is een constant blunderende president een makkelijk doelwit. Maar het idee dat alle liberale media waarheidsgetrouw zijn (of dat alle conservatieve dat niet zijn) is echt bullshit.
pi_175084239
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 11:03 schreef Tchock het volgende:

[..]

Dit lijkt me nogal een onzinnige stelling. Er zijn zowel liberale als conservatieve media die leugens verspreiden. De scheiding tussen waarheid en onwaarheid loopt niet over een politieke grens.

Het is wel zo dat het voor liberale media een stuk makkelijker is om heden ten dage negatief te schrijven zonder daarbij te liegen. Daarvoor is een constant blunderende president een makkelijk doelwit. Maar het idee dat alle liberale media waarheidsgetrouw zijn (of dat alle conservatieve dat niet zijn) is echt bullshit.
Klopt, zo'n website als ir.net is natuurlijk ook totale quatsch, en ook op Fox heb je gewoon normale journalisten buiten de Hannity's van deze wereld.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_175084307
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 11:03 schreef Tchock het volgende:

[..]

Dit lijkt me nogal een onzinnige stelling. Er zijn zowel liberale als conservatieve media die leugens verspreiden. De scheiding tussen waarheid en onwaarheid loopt niet over een politieke grens.

Het is wel zo dat het voor liberale media een stuk makkelijker is om heden ten dage negatief te schrijven zonder daarbij te liegen. Daarvoor is een constant blunderende president een makkelijk doelwit. Maar het idee dat alle liberale media waarheidsgetrouw zijn (of dat alle conservatieve dat niet zijn) is echt bullshit.
Exact ^O^
  woensdag 15 november 2017 @ 11:13:05 #227
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_175084361
quote:
Do Trump's liberal critics seem increasingly unhinged?

Last week’s anniversary of Trump’s election sparked widespread teeth-gnashing by the nation’s pundits. Trump is supposedly the gravest threat to American democracy since the secession of the Confederacy. His presidency, probably, continues to be a boon for antidepressant sales across the land.

New York Times columnist Michelle Goldberg, in a column last week headlined “Anniversary of the Apocalypse,” lamented the “terror-struck and vertiginous days” after Trump’s win and the ongoing “metaphysical whiplash” and “hideous interregnum,” which leaves her “poleaxed by grief at the destruction of our civic inheritance.” Professor Henry Giroux of McMaster University frothed that Trump’s “ascendancy in American politics has made visible a culture of cruelty, a contempt for civic literacy, a corrupt mode of governance and a disdain for informed judgment that has been decades in the making.”

It is understandable that folks would be riled by Trump’s bluster about revoking the broadcast licenses of his critics or calling for the firing of protesting football players. His administration’s rhetoric on trade and the drug war threaten to revive moronic policies that should have been banished forever by perennial failures. But while Trump poses plenty of constitutional perils, many of his opponents are even more authoritarian.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_175084421
quote:
2s.gif Op woensdag 15 november 2017 11:13 schreef dellipder het volgende:
It is understandable that folks would be riled by Trump’s bluster about revoking the broadcast licenses of his critics or calling for the firing of protesting football players. His administration’s rhetoric on trade and the drug war threaten to revive moronic policies that should have been banished forever by perennial failures. But while Trump poses plenty of constitutional perils, many of his opponents are even more authoritarian.
:')

Ja, Trump is gevaarlijk, maar sommige van zijn critici zijn nog veel gevaarlijker!!

Die zijn toch geen president godverdomme
  woensdag 15 november 2017 @ 11:19:38 #229
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_175084491
quote:
2s.gif Op woensdag 15 november 2017 11:06 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Klopt, zo'n website als ir.net is natuurlijk ook totale quatsch, en ook op Fox heb je gewoon normale journalisten buiten de Hannity's van deze wereld.
ir.net wordt alleen niet breed gelezen en leidt niet tot een belangrijk contingent aan mensen in het Huis van Afgevaardigden die daarop acteren. Fox News is de meest bekeken nieuwszender en pusht onzin met Seth Rich en Uranium One gelinked aan Clinton/Clinton Foundation, waar de president van de VS op acteert.

Dus ja, zowel links als rechts heb je nepnieuws, uiteraard, maar het is absoluut niet evengroot in omvang of belang.

En dat dan nog los van bv. alle klimaat-nepnieuws, waar ook links als rechts onzin verspreiden, maar het overdrijven van het geheel is denk ik toch minder maatschappelijk kwalijk dan het ontkennen. En media met meer linkse signatuur komen doorgaans meer overeen met de mainstream wetenschap, zoals bv. regelmatig blijkt uit Climatefeedback

[ Bericht 2% gewijzigd door ExtraWaskracht op 15-11-2017 11:34:06 ]
pi_175084521
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 10:50 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Ik denk dat die nu de bui zien hangen, want als Trump onderuit gaat, vallen zij ook.
Welnee altijd wel kijkers voor Fox in dat rare land.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_175084681
quote:
2s.gif Op woensdag 15 november 2017 10:38 schreef dellipder het volgende:

[..]

Er wordt door Hannity een inhoudelijk verhaal uiteen gezet. Jij serveert dit af als waanzin, rechts en misinformerend.
Op welke inhoudelijke punten precies?
Dit heet bewijslast omdraaien. Als je met een complottheorie komt, kan je niet zeggen, 'bewijs mij maar dat het niet waar is'.
  woensdag 15 november 2017 @ 11:34:17 #232
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_175084789
quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2017 11:28 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Dit heet bewijslast omdraaien. Als je met een complottheorie komt, kan je niet zeggen, 'bewijs mij maar dat het niet waar is'.
Hoezo? Dit was gisteren in zijn show.

Dit wordt afgedaan als rechts, misinformerend etc. en dan vind jij het omkeren van bewijslast. Dit is werkelijk onsamenhangend.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_175084830
quote:
2s.gif Op woensdag 15 november 2017 11:34 schreef dellipder het volgende:

[..]

Hoezo? Dit was gisteren in zijn show.

Dit wordt afgedaan als rechts, misinformerend etc. en dan vind jij het omkeren van bewijslast. Dit is werkelijk onsamenhangend.
Als je even met hoogtepunten komt - liefst in tekst - wil ik best reageren. Ga geen half uur naar Sean Hannity kijken, sorry :P
  woensdag 15 november 2017 @ 11:36:36 #234
64792 Mryc
play me one more song
pi_175084839
quote:
2s.gif Op woensdag 15 november 2017 11:34 schreef dellipder het volgende:

[..]

Hoezo? Dit was gisteren in zijn show.

Dit wordt afgedaan als rechts, misinformerend etc. en dan vind jij het omkeren van bewijslast. Dit is werkelijk onsamenhangend.
Oh ja, omdat het gisteren in zijn show was, is het waar :?
  woensdag 15 november 2017 @ 11:38:45 #235
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_175084883
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 11:36 schreef Tchock het volgende:

[..]

Als je even met hoogtepunten komt - liefst in tekst - wil ik best reageren. Ga geen half uur naar Sean Hannity kijken, sorry :P
Mijn bericht was niet aan jou gericht, maar aan degene die een half uur van een verhaal afdoet als misinformatie, rechts, etc.
Volgens mij is het dan volkomen legitiem te vragen waar precies het verhaal dan niet klopt.
Het is ook maar een mening dat hij hier deelt. Maar dan graag de argumenten erbij. Niet zomaar kretologie. Kun jij het daarmee eens zijn?
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_175084925
quote:
2s.gif Op woensdag 15 november 2017 11:38 schreef dellipder het volgende:

[..]

Mijn bericht was niet aan jou gericht, maar aan degene die een half uur van een verhaal afdoet als misinformatie, rechts, etc.
Volgens mij is het dan volkomen legitiem te vragen waar precies het verhaal dan niet klopt.
Het is ook maar een mening dat hij hier deelt. Maar dan graag de argumenten erbij. Niet zomaar kretologie. Kun jij het daarmee eens zijn?
Eens met jou hoor. Het is ook geen omkering van de bewijslast om aan iemand te vragen waarom jouw bron niet klopt. Je geeft immers zelf al de argumenten voor (in je bron).
  woensdag 15 november 2017 @ 11:50:52 #237
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_175085120
quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2017 11:28 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Dit heet bewijslast omdraaien. Als je met een complottheorie komt, kan je niet zeggen, 'bewijs mij maar dat het niet waar is'.
Je hoeft ook niet te bewijzen waar het niet waar is. Op basis van welke onjuiste feiten de uitspraak gedaan is of welke conclusie waarom niet klopt of niet zo gedaan kan worden is genoeg.
Laffe huichelaar
pi_175085129
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 11:03 schreef Tchock het volgende:

[..]

Dit lijkt me nogal een onzinnige stelling. Er zijn zowel liberale als conservatieve media die leugens verspreiden. De scheiding tussen waarheid en onwaarheid loopt niet over een politieke grens.

Het is wel zo dat het voor liberale media een stuk makkelijker is om heden ten dage negatief te schrijven zonder daarbij te liegen. Daarvoor is een constant blunderende president een makkelijk doelwit. Maar het idee dat alle liberale media waarheidsgetrouw zijn (of dat alle conservatieve dat niet zijn) is echt bullshit.
Probleem is dat figuren zoals Refregmental media zoals FOX gelijkstellen aan een NYT of WaPo. Alsof de bevooroordeeldheid en bereidheid tot het verspreiden van leugens ook maar enigszins vergelijkbaar is.

NYT en WaPo bedrijven journalistiek, FOX politiek.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Overall beste user 2022 woensdag 15 november 2017 @ 11:52:37 #239
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_175085150
Ach, het gaat wéér over journalisten.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  woensdag 15 november 2017 @ 11:53:35 #240
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_175085166
quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2017 11:51 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Probleem is dat figuren zoals Refregmental media zoals FOX gelijkstellen aan een NYT of WaPo. Alsof de bevooroordeeldheid en bereidheid tot het verspreiden van leugens ook maar enigszins vergelijkbaar is.

NYT en WaPo bedrijven journalistiek, FOX politiek.
Dat is natuurlijk wel zo, maar als eem verhaal 'waanzin' is, lijkt het me wel dat je dat ergens kan staven.

Ik heb het allemaal niet bekeken hoor, maar als het niet klopt of speculatie is kan je toch vertellen wat niet klopt of welk punt op meer manieren geintepreteerd kan worden en dat het daarom maar speculeren is?
Laffe huichelaar
  woensdag 15 november 2017 @ 11:54:31 #241
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_175085183
Het is weer hetzelfde gelul ... bribery, kickback met Clinton als spin in het web. Wat de betrokkenheid van Clinton betreft is alles al onzin gebleken; ze kon geen toestemming verlenen, want ze had maar 1 stem van de 9, dus de quid is op zich al irrelevant, maar ook wat dat betreft slaat het nergens op, aangezien die er niet was of jaren voordat deze transactie er was.

The ravings of a madman dus. Als hij al daadwerkelijk een punt had, wordt dat teniet gedaan door alle Clinton onzin eromheen.
  woensdag 15 november 2017 @ 11:55:50 #242
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_175085212
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 10:25 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Dat er een republikeins rechts misinformerend media-apparaat is opgetuigd is allesbehalve fake news. Dat Hannity, als belangrijke propagandist van Trump, ook de waanzin lijkt in te glijden, voor zover dat al niet zo was, is denk ik goed om op te merken.
De propaganda van die zogenaamde doelgerichte nieuwskanalen beginnen merkwaardige vormen aan te nemen, en zijn niet alleen schadelijk voor zichzelf, maar ze besmetten ook indirect andere nieuwskanalen. In plaats dat die zorgvuldig doelgericht feiten gaan analyseren over belangrijke onderwerpen, volgen ze dit soort media en gaan dáár onderzoek naar doen.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_175085289
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 11:55 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

De propaganda van die zogenaamde doelgerichte nieuwskanalen beginnen merkwaardige vormen aan te nemen, en zijn niet alleen schadelijk voor zichzelf, maar ze besmetten ook indirect andere nieuwskanalen. In plaats dat die zorgvuldig doelgericht feiten gaan analyseren over belangrijke onderwerpen, volgen ze dit soort media en gaan dáár onderzoek naar doen.
Uiteindelijk profiteren zowel de linkse als rechtse media van die onderlinge strijd. Het is belangrijk om dat te realiseren. Ten koste van de verdeeldheid in de Amerikaanse samenleving.
  woensdag 15 november 2017 @ 12:05:17 #244
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_175085374
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 11:59 schreef Tchock het volgende:

[..]

Uiteindelijk profiteren zowel de linkse als rechtse media van die onderlinge strijd. Het is belangrijk om dat te realiseren. Ten koste van de verdeeldheid in de Amerikaanse samenleving.
De manier hoe ze zich op scoops werpen is ook zorgelijk. -O-
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 woensdag 15 november 2017 @ 12:05:43 #245
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_175085380
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 11:59 schreef Tchock het volgende:

[..]

Uiteindelijk profiteren zowel de linkse als rechtse media van die onderlinge strijd. Het is belangrijk om dat te realiseren. Ten koste van de verdeeldheid in de Amerikaanse samenleving.
Omdat de rechtse nieuws- en propagandaclubjes willens en wetens alles bij elkaar liegen moet de linkse media dat allemaal rechtzetten. Daar hebben ze dus voordeel van.

Ik vind het een nogal non-argument om eerlijk te zijn.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_175085386
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 12:05 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

De manier hoe ze zich op scoops werpen is ook zorgelijk. -O-
Eens. Het opvoeren van hearsay en anonieme bronnen wordt voor mijn gevoel ook steeds erger. Waarschijnlijk om zo nog sneller te kunnen scoopen.
  woensdag 15 november 2017 @ 12:06:20 #247
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_175085395
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 11:52 schreef Ulx het volgende:
Ach, het gaat wéér over journalisten.
Die zijn soms gevaarlijker dan soldaten, en dat weten ze.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_175085420
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 12:05 schreef Ulx het volgende:

[..]

Omdat de rechtse nieuws- en propagandaclubjes willens en wetens alles bij elkaar liegen moet de linkse media dat allemaal rechtzetten. Daar hebben ze dus voordeel van.

Ik vind het een nogal non-argument om eerlijk te zijn.
Het is een non-argument in de zin dat het geen gedrag goedpraat of vrijpleit. Maar het is wel belangrijk om je te realiseren dat WaPo of CNN enorm veel profijt heeft van de huidige situatie en het verder uitdiepen van de kloof tussen links en rechts. Net zoals FOX dat heeft.

Ik bespeur hier een soort naïviteit dat progressieve/linkse Amerikaanse media weinig fout kunnen doen. Zij vervullen slechts de nobele taak van het rechtzetten van de onzin van rechts. Dat is in mijn ogen dus niet waar. Het is belangrijk om ook kritisch te blijven kijken naar nieuwsbronnen waar je het idealistisch wél mee eens bent.
  woensdag 15 november 2017 @ 12:17:27 #249
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_175085539
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 12:08 schreef Tchock het volgende:

[..]

Het is een non-argument in de zin dat het geen gedrag goedpraat of vrijpleit. Maar het is wel belangrijk om je te realiseren dat WaPo of CNN enorm veel profijt heeft van de huidige situatie en het verder uitdiepen van de kloof tussen links en rechts. Net zoals FOX dat heeft.

Ik bespeur hier een soort naïviteit dat progressieve/linkse Amerikaanse media weinig fout kunnen doen. Zij vervullen slechts de nobele taak van het rechtzetten van de onzin van rechts. Dat is in mijn ogen dus niet waar. Het is belangrijk om ook kritisch te blijven kijken naar nieuwsbronnen waar je het idealistisch wél mee eens bent.
Ik geef de voorkeur aan een nieuwsbureau die zich richt op lopende onderzoeken en daar over rapporteert, als ze onderzoeken doen die rancuneus van aard zijn, dat hebben ze snel hun geloofwaardigheid kwijt.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 woensdag 15 november 2017 @ 12:19:57 #250
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_175085593
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 12:08 schreef Tchock het volgende:

[..]

Het is een non-argument in de zin dat het geen gedrag goedpraat of vrijpleit. Maar het is wel belangrijk om je te realiseren dat WaPo of CNN enorm veel profijt heeft van de huidige situatie en het verder uitdiepen van de kloof tussen links en rechts. Net zoals FOX dat heeft.

Ik bespeur hier een soort naïviteit dat progressieve/linkse Amerikaanse media weinig fout kunnen doen. Zij vervullen slechts de nobele taak van het rechtzetten van de onzin van rechts. Dat is in mijn ogen dus niet waar. Het is belangrijk om ook kritisch te blijven kijken naar nieuwsbronnen waar je het idealistisch wél mee eens bent.
Waar de fuck heb je het over?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')