abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 14 november 2017 @ 15:52:16 #26
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_175067829
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 15:51 schreef Captain_Ghost het volgende:

[..]

A la judge dredd maar dan in een robot.
I AM THE LAW
pi_175068065
quote:
11s.gif Op dinsdag 14 november 2017 15:52 schreef Twiitch het volgende:

[..]

I AM THE LAW
Is dat wat je zo wilt?
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_175069252
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 15:10 schreef Rangono het volgende:

[..]

Onjuist. De waarheid is dat wij ervoor zullen kiezen om wel achter te blijven. Wij zullen ons defensieapparaat blijven verwaarlozen.

Terwijl landen als de VS, Rusland er flink geld in blijven pompen. De consequenties hoef ik je niet uit te leggen, lijkt mij.
Misschien kunnen wij defensieve wapens ontwikkelen. Anti-drone wapens bijvoorbeeld. Dan dragen we standaard een drone bij ons. Als de drone zo een killerdrone detecteert, dan gaat hij er op jagen en schakelt hem uit.
pi_175069930
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 15:10 schreef Rangono het volgende:

[..]

Onjuist. De waarheid is dat wij ervoor zullen kiezen om wel achter te blijven. Wij zullen ons defensieapparaat blijven verwaarlozen.

Terwijl landen als de VS, Rusland er flink geld in blijven pompen. De consequenties hoef ik je niet uit te leggen, lijkt mij.
We kunnen het ons niet permitteren vanwege die consequenties. Alhoewel Nederland zich nog onder de Amerikaanse paraplu kan verschuilen.
pi_175070988
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 17:03 schreef polderturk het volgende:

[..]

Misschien kunnen wij defensieve wapens ontwikkelen. Anti-drone wapens bijvoorbeeld. Dan dragen we standaard een drone bij ons. Als de drone zo een killerdrone detecteert, dan gaat hij er op jagen en schakelt hem uit.
Met volop Hackers uit China, Rusland en VS zelf. kan straks jouw killerdrone lekker uitschakelen.
Met Chinese chips, Amerikaanse software en Russen hebben nep anti virus programma.
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_175071045


Verplicht leesvoer. 5 jaar oud en voorspelde precies dit.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_175072431
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 17:34 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

We kunnen het ons niet permitteren vanwege die consequenties. Alhoewel Nederland zich nog onder de Amerikaanse paraplu kan verschuilen.
Die consequenties zullen enkel erg vervelend zijn voor jij en ik.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')