abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_175282973
registreer om deze reclame te verbergen
En, nog even knuffeltijd gekregen Nolita? Fijne verrassingen vind ik dat altijd, opeens zo’n lange slaap. Maar ook gek inderdaad.

Over de vitamines: ik maakte gewoon het flesje op na 3 maanden. De vit K hoeft niet meer, maar dat is wat anders dan dat het niet meer mag (lijkt mij he, maar ik heb het tegendeel nergens kunnen vinden). Weggooien vond ik zonde.

Zeer herkenbaar ook hier wat betreft de verwarring over babysignalen. Vooral honger en slaap houd ik slecht uit elkaar. Maar eigenlijk geeft dat niet want ik krijg toch geen slaap voor elkaar zonder drinken :'). Ik noem hem vaak een onbegrijpelijke baby, lekker de verantwoordelijkheid wegschuiven ;)

Arme krentenbol! Is hij erg zielig, Adrian?
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_175283423
Die verwarring hebben we hier ook hoor :D hier gaan ook vaak flesjes de gootsteen in omdat ie toch na n slok in slaap viel of omdat t geen honger bleek maar kramp 8)7

Al beginnen we steeds meer op elkaar afgestemd te raken en gaat het minder vaak "mis" ^O^

Ik zag een keer n goed filmpje over het verschil tussen honger en slaapsingalen, daar heb ik veel aan gehad. Ik zal eens kijken of ik het kan vinden
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_175283445
https://www.inbakeren.nl/basis/lichaamstaal/

Hier staat ie op :D vooral t krakende deur geluid, als je dat eenmaal herkent _O_
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_175289095
Hier wordt ook veel gesabbeld, maar vaak herken ik honger omdat hij dan echt smakt op zijn handjes.

Vanavond ineens weer een huilavondje ;( zo zielig hoe een baby zichzelf in de weg kan zitten. Nu gelukkig wat rustiger door het knuffelen met papa O+

Beterschap Adrian, jammer dat hij het nu al heeft, want dan kan hij het nog een keer krijgen later ;(
pi_175290505
Ik heb de vitamine K ook op gemaakt, als ze het 12 weken nodig hebben kan het daarna vast ook geen kwaad.

Hongersignalen heb ik nooit begrepen. Ik geef ze gewoon drinken als ze blijven huilen of het 3 uur is sinds de laatste voeding. Borstweigeren is hier alleen bij heel erg overstuur eventjes.

Beterschap Adrian! Heb je twee krentenbollen?
¸¸.´`.¸¸.´`.¸><(((>
pi_175294987
1e nacht van de vakantie en Em spuugt s ochtends vroeg in bed een hele voeding over me heen :( echt van die zure golven, heeft ze nog nooit gedaan. Dus ze heeft vandaag ook haar eerste douche gehad en gelukkig hebben we vier matrassen inclusief lakens die niet gebruikt worden...
¸¸.´`.¸¸.´`.¸><(((>
pi_175298369
Ik vind het zo apart dat onze baby's bijna even oud zijn LeSage. Ik vind altijd heel veel herkenninh in jouw posts. :) De onze deed gister ook ineens weer een huilavond. Hij lijkt ook wat verkouden, dus we doen even extra vitamine knuffel. Wel vervelend dat dat dan net in een weekend moet dat man veel weg is, maar nouja. Ik hoop vooral datie snel opknapt.

Ldg, interessant linkje wel. Ik ga het filmpje vanmiddag even bekijken (mobiel doet hij het hier niet). Hier wisselt het heel erg. Ene moment denk ik hem door te hebben en gaat het best heel goed. Andere moment snap ik weer niets van wat hij wil. :')

FF, oei, das geen lekker begin van je vakantie. Ik las ook al iets over vergeten babyfoons... Duimen dat het dan nu alleen maar beter wordt. ;)

Over vitamines, wat goed om te weten dat je K ook mag doorgebruiken. Ik heb K+D in 1 potje, dus fijn om te weten dat het niet erg is om die gewoon op te maken. Leek me al zo zonde om weg te gooien. :@
One could tolerate a world of demons, for the sake of an angel.
pi_175306577
Ik vind het ook echt heel leuk dat er zoveel leeftijdsgenootjes van M. posten hier :)
Bij de dreumesen is S. echt verreweg de oudste en dat merk ik wel eens ;) daar gaat het over eerste stapjes en eerste woordjes, terwijl S. bezig is met potjes training en de oren van je kop af kletst :D
pi_175308931
Na anderhalf uur wiegen, speen terugstoppem en sussen is Dirk eindelijk in slaap gevallen. Helaas wel tegen mij aan, en wegleggen ga ik nog maar niet proberen. Nouja. Nog maar even lezen dan maar en hopen dat het wegleggen straks een succes is. Het arme ventje. Ik hoop echt dat hij snel opknapt. ;(
pi_175312172
Vannacht heeft Y na voeden rond 23:00 doorgeslapen tot 6:15. *O* . Toch wel erg fijn een keertje.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_175312311
Franny wat heerlijk!
Ik zit nogsteeds in de flow van 3u slaap met hoge uitzondering oms eens 4u.
En dan ligt het niet eens altijd aan den baby }:|
Gisteravond vroeg naar bed, 22u lag ik.
23.20 kwam Pollewop
2.00 kwam Pollewop
5.30 kwam F en die ging echt niet meer slapen :'(
6.00 was Pollewop ook alweer aan het mopperen.
Juist op de uitslaapdag van papa.
Dus ik zit al een tijdje beneden en hoop dat mijn vriend zo beneden komt dat ik nog even terug kan.

Mijn vriend neemt normaal altijd in de ochtend de kids vanaf 6/7u zodat ik nog even een uur of meer met oordopjes in ongestoord kan slapen O+
Mijn enige 1 a 2 u uur rust op een dag :')
pi_175312900
Wat fijn Franny!

Hoop dat je nog wat slaap hebt kunnen pakken BE.

Beterschap met Dirk Nanuke :*

V is al de hele morgen super druk haha. Spartelen, gillen en z’n kaak uit de kom aan het lachen. Komt me wel goed uit dat hij zo vrolijk is, gister iets te diep in het wijnglas gekeken :@
pi_175327809
Wat een weekend zeg. Normaliter spugen de meiden eens per dag een klein mondje op m'n man, maar dit weekend was ik aan de beurt. Eerst zaterdag twee keer Em die me onderspuugt, vandaag synchroompoepers waardoor Em even moest wachten waarna bleek dat het er bij haar been uit kwam alsnog op mijn broek en net Lala die moest hoesten en boeren tegelijk waardoor er een mega golf uit kwam. Kortom, ik heb nog 1 broek voor de rest van de week, 1 shirt en 1 trui. Hopelijk genoeg tot dinsdag want pas op die dag kan er gewassen worden.

Maar de eerste keer zwemmen was geslaagd! Het grote bad vonden ze te koud, maar in het babybadje hebben ze hun ogen uit gekeken! En toen waren de tien minuten om en was het niet leuk meer. Maar wel een gedoe, twee baby's. Ze zijn ook nog veel te klein voor in de tweelingzwemband, dus die hebben we maar achterwege gelaten.

Twee jaar geleden waren we rond dezelfde tijd hier met O, toen 3 maanden. Echt een wereld van verschil, hij met 3 maanden en deze meiden met 5. Zeker als ik de foto's van toen erbij pak lijkt hij toen ouder dan de meiden nu... en ook qua herinneringen over wat hij die vakantie al kon.
¸¸.´`.¸¸.´`.¸><(((>
  zondag 26 november 2017 @ 22:45:06 #264
448209 Memoru
Chocolade<3
pi_175329321
FF: Wat vervelend van het spugen :( Fijn dat het zwemmen leuk was!
Nanuke: Arme Dirk ;( Hoe is het nu met m?
Franny: Yayy wat fijn! Hopelijk vannacht weer *O*
BE: Pff *Geeft koffie *
Flav: Aww wat leuk!

Dinsdag de 2e prikjes. Als het lukt wil ik donderdag voor het eerst gaan zwemmen :D
  maandag 27 november 2017 @ 07:52:37 #265
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_175332240
Beterschap voor Dirk! Gaat het al iets beter met hem?

Heerlijk, Franny! Mocht je vannacht weer zo lang slapen of was het eenmalig?

Pittig,BE, heb je nog even kunnen slapen?

Flav heeft een goed weekend ^O^

Oei FF! Zijn ze ook echt een beetje uit hun doen, of valt dat nog mee? Hopelijk red je het met je kleding. Waarom kun je pas morgen wassen?
pi_175332641
Flav, Soms moet dat kunnen! Al snap ik wel dat het dan fijn is dat hij dan niet een pesthumeur heeft. :P

Ff, dat klinkt niet echt lekker! Ik zou je kleding als reden opgeven je man vanaf nu al het verschonen te laten doen, tenzij het echt niet anders kan.
Is jouw tweeling dan ook 'te vroeg' geboren dat je zoveel verschil ziet met O? Of was dat gewoon een hele snelle?

Met Dirk gaat het weer wat beter. Zaterdag had hij 37.7 en zat echt niet lekker in zijn vel. Die nacht was ook echt heel vervelend, heel onrustig, niet goed kunnen slapen, steeds kuchelen. Gisteren was z'n temp weer normaal (gelukkig!), en wilde hij elke 2/2.5 uur drinken om weer te kunnen slapen. Er kon nog geen lachje vanaf tussendoor. Maar nu... ligt hij in de cosleeper lekker geluiden te maken en te lachen. O+ Hij kucht nog wel wat, maar het is een stuk beter sowieso.
pi_175333244
wat een nacht had je dit weekend blue..hopelijk zijn ze weer wat beter.

Fijn dat het beter gaat met Dirk!

en zwemmen dat staat hoog op mijn to do lijstje!

Hier vrijdag ook de 2de prikjes.

en ik bracht net mijn meisje voor de eerste keer een hele dag weg naar de opvang :'( papa haalt haar straks weer op, maar ik ben pas om 8 uur weer thuis. pff, ik vond het echt wel lastiger dan ik dacht. Dat moment van weggaan..
pi_175333287
Oh FF dat spugen. Ik ben blij dat we daar bijna overheen zijn hier. En dat je dan zo´n enorme berg was hebt, dan 2 dagen lang de was doet, stapel eindelijk weg.. hebben ze zo´n dag dat ze de hele tijd spugen, eten overal op smeren en is de berg na 1 dag weer terug van weggeweest.

Alhoewel, mijn vriend haalde goedzakje gisteren uit bad en dan klemt hij als een koalabeertje heel schattig tegen hem aan. Hoor ik ineens KLATS overal spuug op mijn vriend en op de vloer.
Oh, I wish I could, but I don't want to.
pi_175334037
Ja RF, zo’n week hebben wij inderdaad. Waaaaaar komt al die was vandaan? :'(

Mijn laatste volle week verlof is ingegaan :o ik heb echt zin om weer te werken, maar ik heb zo geen zin om M. een hele dag te moeten missen :{
Aan de andere kant, ik weet nog van S. dat ook dat heel snel weer went en dat het daarna nog waardevoller is om een dag thuis te zijn.
pi_175334260
Vandaag is ook mijn laatste week ‘verlof’ in gegaan! :o
Zit nu eigenlijk in m’n laatste vakantie week, 3 weken vakantie achter het verlof geplakt.
Wat is de tijd omgevlogen!
pi_175335518
Tijd gaat zo snel he. Te snel eigenlijk.

M had het weekend last van obstipatie. Echt heel sneu. Persen en dan in paniek raken omdat het zo'n zeer deed. :'(
pi_175335991
Oh Cygne, wat zielig ;(

Ik zou eigenlijk ook nog vakantie aan het verlof plakken, maar een collega moet geopereerd worden, dus krijg ik ze nog ergens in februari ofzo. Ook wel lekker, het vooruitzicht van ergens weer 3 weken vrij zijn :)
  maandag 27 november 2017 @ 13:54:07 #273
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_175337631
Onze lieve Aa is 1 jaar geworden zaterdag *O*

Houdoe en bedankt!
En groetjes uit de ballenbak :W
rsFP2Y7.jpg
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_175338370
Gefeliciteerd Radyhyn!
Tot snel bij de dreumesen.

Hoe bevalt de ballenbak trouwens? Sta op het punt om hem te bestellen maar geen idee hoe de kwaliteit is.
Oh, I wish I could, but I don't want to.
  maandag 27 november 2017 @ 14:39:26 #275
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_175338548
Bedankt :)

De ballenbak is echt super leuk. Goede kwaliteit en lekker zacht. Leuk spul joh!
Dit is de Misioo Ball Pit Square Lichtgrijs, 90x90x40 cm ^O^

Tot snel!
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')