abonnement Unibet Coolblue
pi_175052271


Gebaseerd op de gelijknamige stripboeken, zal de serie Rick Grimes - een sheriff in Georgia - volgen die terecht is gekomen in een zombie-apocalyptische wereld na het ontwaken uit een coma. De serie volgt bij aanvang het verhaal van de strips, maar de makers hebben toestemming om later hun eigen verhaal uit te stippelen.

De eerste afleveringen worden geregisseerd door Frank Darabont, bekend van o.a. de The Shawshank Redemption en The Mist verfilmingen.

Schrijvers van bekende series als Breaking Bad, The Shield, Battlestar Galactica, The Wire en 24 zullen afleveringen voor hun rekening nemen. Bear McCreary, vaste componist van de Battlestar Galactica serie, zal de muziek verzorgen.

Karakters


Links
Officiele site: http://www.amctv.com/shows/the-walking-dead/
Blog van AMC: http://blogs.amctv.com/the-walking-dead/

Aftellen
http://tvcountdown.com/s/the-walking-dead

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Game on. ^O^ .

LP:

quote:
Ik ben overigens wel benieuwd wat voor een persoon Negan was, voor de zombie-apocalyps (ehm uiteraard geen zombie-apocalyps sec, want zombies bestaan niet in het universum van TWD). Ik kan er niets over vinden nl.
Jullie enig idee?
Theorie over TWD:



[ Bericht 10% gewijzigd door lord_bono op 13-11-2017 21:09:38 ]
pi_175052967
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 20:27 schreef MrStock het volgende:
Was Shiva te duur om nog erin te houden?
Verder benieuwd hoe de Kingdom er mee omgaat, nadat vrijwel iedereen (vd strijders) weggemaaid is.

Verder leek er een klein foutje in te zitten. Je ziet Rick de bestuurder uit het voertuig gooien, vervolgens ligt het voertuig in de berm. Daarna gaan Rick en Daryl kijken hoe die kerel er aan toe is (richting de berm), maar hij lag toch echt op de linker rijstrook?
Shiva is wel jammer ;( Al was het wel een voorspelbaar moment, in Game of Thrones ging het ook precies zo bijvoorbeeld. Verder prima moment, gaat nog wel een hoop toevoegen aan het karakter van Ezekiel. Qua verhaal gaat het wel de goede kant op, ben benieuwd wat Negan nu nog kan en eventueel achter de hand heeft. The Kingdom is inderdaad ook een hoop mensen kwijt en Ezekiel zal het wel moeilijk krijgen om het bij elkaar te houden. Wellicht dat we alle goede groepen samen zien komen aan het einde van het seizoen en dat ze een nieuwe locatie/basis gaan maken.

Wat foutjes betreft, zijn er wel vaker helaas. Nu lag de bestuurder inderdaad aan de andere kant van de weg. Maar nu ook deze aflevering veel foutjes wat betreft de wapens. Een .50 machinegeweer dat 50+ mensen overhoop schiet vanaf een afstandje, kan een jeep die op een paar meter rijd niet kapot schieten en Rick komt er ook ongeschonden uit. Daryl die hard valt met de motor, die vervolgens niet kapot is na zo'n crash :+ Stuur/hendels zijn snel kapot bij een valpartij.

Het moment waar ik het meeste moeite mee had was deze wel, filmpje in de tweet:
NoahCrissman twitterde op maandag 13-11-2017 om 03:44:18 @WalkingDead_AMC idk how well you guys know guns or not but (A) dude in the beginnings dust cover is still up so ho… https://t.co/jg90WloMlR reageer retweet
Een rifle waarmee geschoten word als of het een volautomatisch machinegeweer is :') Kom op man, met zo'n budget is het toch simpel om zulke dingen correct in beeld te laten komen. Een paar grafische effecten minder rond de opening van de loop en je bent klaar.
  maandag 13 november 2017 @ 21:31:20 #3
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_175053753
RIP Shiva ;(

Trouwens wel wat lieflijk gebracht, die tijger was echt niet gelijk dood en zou heel wat meer geluid moeten maken terwijl er repen vlees af worden gereten.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  maandag 13 november 2017 @ 22:56:48 #4
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_175057001
Shiva ;(

Godver. Na Beth het zwaarste afscheid.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_175057228
_O_ Shiva _O_ ;(
  maandag 13 november 2017 @ 23:08:23 #6
444624 Walterwhite64
alle hoeren zijn vrouwen.
pi_175057332
Is geen fout hoor, ze bedoelden de schutter achterin uiteraard. De bestuurder was er inderdaad al uit.
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.
pi_175057671
Ik vind het nu wel echt een beetje saai worden. -O-
Onoverzichtelijk ook.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_175058261
Shiva :'( Jammer dat ze dood is. Wel weer een goede ep, vond vooral Carol weer lekker haar zelf. En Jerry blijft leuk.

quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 21:07 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Shiva is wel jammer ;( Al was het wel een voorspelbaar moment, in Game of Thrones ging het ook precies zo bijvoorbeeld. Verder prima moment, gaat nog wel een hoop toevoegen aan het karakter van Ezekiel. Qua verhaal gaat het wel de goede kant op, ben benieuwd wat Negan nu nog kan en eventueel achter de hand heeft. The Kingdom is inderdaad ook een hoop mensen kwijt en Ezekiel zal het wel moeilijk krijgen om het bij elkaar te houden. Wellicht dat we alle goede groepen samen zien komen aan het einde van het seizoen en dat ze een nieuwe locatie/basis gaan maken.

Wat foutjes betreft, zijn er wel vaker helaas. Nu lag de bestuurder inderdaad aan de andere kant van de weg. Maar nu ook deze aflevering veel foutjes wat betreft de wapens. Een .50 machinegeweer dat 50+ mensen overhoop schiet vanaf een afstandje, kan een jeep die op een paar meter rijd niet kapot schieten en Rick komt er ook ongeschonden uit. Daryl die hard valt met de motor, die vervolgens niet kapot is na zo'n crash :+ Stuur/hendels zijn snel kapot bij een valpartij.

Het moment waar ik het meeste moeite mee had was deze wel, filmpje in de tweet:
NoahCrissman twitterde op maandag 13-11-2017 om 03:44:18 @WalkingDead_AMC idk how well you guys know guns or not but (A) dude in the beginnings dust cover is still up so ho… https://t.co/jg90WloMlR reageer retweet
Een rifle waarmee geschoten word als of het een volautomatisch machinegeweer is :') Kom op man, met zo'n budget is het toch simpel om zulke dingen correct in beeld te laten komen. Een paar grafische effecten minder rond de opening van de loop en je bent klaar.
Jee, waar allemaal op gelet word zeg! Het meeste valt mij niet eens echt op. Maar ja, het is dan ook geen docu waar we naar kijken.
pi_175058382
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 23:55 schreef thecleaninglady het volgende:
Shiva :'( Jammer dat ze dood is. Wel weer een goede ep, vond vooral Carol weer lekker haar zelf. En Jerry blijft leuk.

[..]

Jee, waar allemaal op gelet word zeg! Het meeste valt mij niet eens echt op. Maar ja, het is dan ook geen docu waar we naar kijken.
Ik snap dat wel. Het is blijkbaar zijn hobby en dan stoort het hem dat er zoiets onzinnigs op beeld verschijnt. Tis net een liefhebber van een Citroen 2CV/Eend die ineens in 1 of andere actieserie ziet hoe makkelijk ie 200 km/u haalt zonder uit elkaar te vallen.

Ik heb er zelf ook de ballen verstand van, en had rustig verder gekeken.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_175058417
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 23:55 schreef thecleaninglady het volgende:
Shiva :'( Jammer dat ze dood is. Wel weer een goede ep, vond vooral Carol weer lekker haar zelf. En Jerry blijft leuk.

[..]

Jee, waar allemaal op gelet word zeg! Het meeste valt mij niet eens echt op. Maar ja, het is dan ook geen docu waar we naar kijken.
Het is een beetje als of er een hedendaagse tank wordt gebruikt in een tweede wereldoorlog film. Er klopt niks van, het is gewoon storend en een minachting van je publiek. Zelfs de kijkers van programma's als GTST zou zoiets opvallen, als het in hun serie zou gebeuren.
pi_175059061
Zombie Shiva ftw
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 14 november 2017 @ 02:49:49 #12
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_175059321
Zwaar voor de koning deze aflevering.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_175062058
aflevering was nog wel de beste vh seizoen tot nu toe, al stoor ik me ook aan al die fouten en onlogische dingen in de actiescenes. Huur gewoon wat mensen in die actiefilms gemaakt hebben, dit ziet er zo a-team achtig uit met dat pief paf poef gehalte. Ook dat 3 man een minuut op een auto zitten te schieten en helemaal op het eind pas iemand een raam raakt. Of dat niemand op het idee komt om over de grond te schieten door de banden heen, er zit immers één iemand verscholen achter een auto.

Of dat Darryl terugkomt, die gast met dat geweer in de kofferbak doodschiet, dat rick vervolgens in de auto springt, de auto laat crashen en dat darryl dan pas later aan komt rijden. Hij reed er toch vlak daarvoor gewoon achter? Jammer, want verder was die scene best aardig gedaan. Al raakt die gast in de auto met zo een geweer ook amper een raam oid na 100 kogels :D
pi_175062676
Ik vond het wel een amusante aflevering. Veel actie, Daryl, Rick en carol weer back on form, Jerry die een steeds betere rol krijgt, drama met shiva.

Het wordt alleen echt wel weer tijd dat we zien hoe het met negen en gabriel gaat.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_175062805
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 11:06 schreef aquawoman het volgende:
Het wordt alleen echt wel weer tijd dat we zien hoe het met negen en gabriel gaat.
is wel te merken dat Jeffrey Dean Morgan voor twd begrippen een dure acteur is en dat ze hem per aflevering moeten betalen. Anders is het toch niet te verklaren dat hij na 4 afleveringen alleen in de eerste te zien was
  dinsdag 14 november 2017 @ 11:18:49 #16
165193 7nightwing7
Just because i say so.
pi_175062916
R.i.p. Shiva. :'(

Cgi is dan ook duur.
You dont believe me ? Read this line again.
pi_175065607
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 01:36 schreef Tim86 het volgende:
Zombie Shiva ftw
_O_

Vond het hele matige aflevering verder, met als dieptepunt Rick in die Jeep die blijkbaar in godmodus zat. Wat was dat onrealistisch zeg :X

O en de ene aflevering smeren ze zich in met zombie-ingewanden en lopen ze urenlang probleemloos tussen de horde, de volgende aflevering lijken ze dat vergeten te zijn en worden ze bijna afgemaakt? :D
blablablabla
  dinsdag 14 november 2017 @ 14:16:01 #18
262 Re
Kiss & Swallow
pi_175065720
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 november 2017 00:07 schreef lord_bono het volgende:

[..]

een minachting van je publiek.
nou, het boeit me geen fuck hoe en waar er mee geschoten wordt en hoe de trigger happy bevolking het niet aankan
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_175067619
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 14:11 schreef Elan het volgende:

[..]

_O_

Vond het hele matige aflevering verder, met als dieptepunt Rick in die Jeep die blijkbaar in godmodus zat. Wat was dat onrealistisch zeg :X

O en de ene aflevering smeren ze zich in met zombie-ingewanden en lopen ze urenlang probleemloos tussen de horde, de volgende aflevering lijken ze dat vergeten te zijn en worden ze bijna afgemaakt? :D
Dat met die jeep was net weneen videogame..stukje uit Uncharted ofzo :')
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_175067676
quote:
3s.gif Op dinsdag 14 november 2017 14:16 schreef Re het volgende:

[..]

nou, het boeit me geen fuck hoe en waar er mee geschoten wordt en hoe de trigger happy bevolking het niet aankan
99,9% boeit het geen fuck :).
pi_175068541
Ik heb weer genoten van de aflevering. Ik verwachtte Shiva al eerder en vind Carol week worden dat ze liever de truck liet gaan om mensen te redden, maar verder weer een leuke episode 8-)
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_175069356
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 11:13 schreef planethugo het volgende:

[..]

is wel te merken dat Jeffrey Dean Morgan voor twd begrippen een dure acteur is en dat ze hem per aflevering moeten betalen. Anders is het toch niet te verklaren dat hij na 4 afleveringen alleen in de eerste te zien was
Het vorige seizoen vond ik toch de afleveringen met Negan erin veruit het vermakelijkst. Misschien dat ik het daardoor nu ook saai begin te vinden.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_175069445
Mensen die lopen te klagen dat het niet realistisch is :')
Dan kun je net zo goed helemaal stoppen met het kijken van actiefilms of serie's
In elke film of serie heeft een auto minimaal 100 versnellingen bij een achtervolging, elk telefoonnummer begint met 555, iedereen heeft zijn haar perfect in een scheiding zitten als ze net wakker worden, de hoofdrolspeler wordt nooit geraakt als die door 10 man van vijf meter afstand beschoten wordt etc...
Gewoon verstand op nul en niet al te moeilijk doen over logica in een film of sierie :Y
pi_175069958
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 november 2017 17:12 schreef GM78 het volgende:
Mensen die lopen te klagen dat het niet realistisch is :')
Dan kun je net zo goed helemaal stoppen met het kijken van actiefilms of serie's
In elke film of serie heeft een auto minimaal 100 versnellingen bij een achtervolging, elk telefoonnummer begint met 555, iedereen heeft zijn haar perfect in een scheiding zitten als ze net wakker worden, de hoofdrolspeler wordt nooit geraakt als die door 10 man van vijf meter afstand beschoten wordt etc...
Gewoon verstand op nul en niet al te moeilijk doen over logica in een film of sierie :Y
Met het enorme wereldwijde publiek en budget mag je her en der best wat eisen stellen aan de kwaliteit toch? Natuurlijk kijk je een zombie-serie niet vanwege het realisme maar als het op momenten lachwekkende vormen aanneemt mag je daar best iets van vinden.
blablablabla
  dinsdag 14 november 2017 @ 18:26:29 #25
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_175070989
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 november 2017 17:12 schreef GM78 het volgende:
Mensen die lopen te klagen dat het niet realistisch is :')

Het is ook een zombieshow he. Snap wel dat men wat realisme verwacht.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_175071143
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 november 2017 17:12 schreef GM78 het volgende:
Mensen die lopen te klagen dat het niet realistisch is :')
Dan kun je net zo goed helemaal stoppen met het kijken van actiefilms of serie's
In elke film of serie heeft een auto minimaal 100 versnellingen bij een achtervolging, elk telefoonnummer begint met 555, iedereen heeft zijn haar perfect in een scheiding zitten als ze net wakker worden, de hoofdrolspeler wordt nooit geraakt als die door 10 man van vijf meter afstand beschoten wordt etc...
Gewoon verstand op nul en niet al te moeilijk doen over logica in een film of sierie :Y
Dit x10. Het is gewoon vermaak, voor realisme kun je beter docu's kijken.
pi_175071182
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 november 2017 18:26 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Het is ook een zombieshow he. Snap wel dat men wat realisme verwacht.
Zolang ze in een zombieshow beschikken over alleen maar hedendaagse voorwerpen mag je inderdaad iets van realisme verwachten. :7

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 15:44 schreef Scrummie het volgende:

[..]

99,9% boeit het geen fuck :).
Die 1,5-2 miljoen kijkers die ze dit seizoen minder hebben zal het ook niks interesseren inderdaad :')
pi_175071442
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 17:35 schreef Elan het volgende:

[..]

Met het enorme wereldwijde publiek en budget mag je her en der best wat eisen stellen aan de kwaliteit toch? Natuurlijk kijk je een zombie-serie niet vanwege het realisme maar als het op momenten lachwekkende vormen aanneemt mag je daar best iets van vinden.
Ben ik ook wel gedeeltelijk met je eens.
Maar laten we eerlijk zijn, zelfs de actie blockbusters uit Hollywood met een budget van 100 miljoen klopt vaak geen fuck van.
Daarom zeg ik ook, verstand op nul en genieten
^O^
pi_175071447
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 17:35 schreef Elan het volgende:

[..]

Met het enorme wereldwijde publiek en budget mag je her en der best wat eisen stellen aan de kwaliteit toch? Natuurlijk kijk je een zombie-serie niet vanwege het realisme maar als het op momenten lachwekkende vormen aanneemt mag je daar best iets van vinden.
Dit inderdaad. De makers van TWD leven wat dat betreft nog in 2010, toen het eerste seizoen uitkwam. Ondertussen zijn we 7 jaar verder en is met name de kwaliteit van series veel en veel beter geworden. Als ze bij TWD dus op hetzelfde niveau blijven produceren, dan blijft de kwaliteit dus achter in vergelijking met nieuwe series. Het budget is al die jaren ook hetzelfde gebleven terwijl andere steeds series meer budget hebben. Als ze niet meer budget kunnen krijgen, zou ik bv minder afleveringen maken en daardoor meer budget creëren.

Verder blijft de setting en de rode draad van het verhaal gewoon interessant, wat er voor zorgt dat je blijft kijken.
  dinsdag 14 november 2017 @ 18:53:54 #30
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_175071593
Jezus wat zijn die gunbattles toch tenenkrommend slecht. Bestaat er uberhaupt iets als recoil in de wereld van TWD?

Favoriete scene was Rick die een zondag's ritje maakt in de jeep terwijl hij bijna point blank door een enorm machinegeweer onder vuur genomen wordt, plotarmor wordt steeds dikker. Die van zijn jeep ook trouwens.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  dinsdag 14 november 2017 @ 20:31:03 #31
171953 MrStock
Zedde gej joa!
pi_175074182
Er wordt gesproken over een zombie-Shiva. Is dat gewoon een wens of de verwachting? Zover ik me kan herinneren heb ik alleen menselijke zombies gezien.
Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......
pi_175075737
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 20:31 schreef MrStock het volgende:
Er wordt gesproken over een zombie-Shiva. Is dat gewoon een wens of de verwachting? Zover ik me kan herinneren heb ik alleen menselijke zombies gezien.
Dat eerste lijkt me. Als er een zombie Shiva zou komen zou ik per direct stoppen met kijken :P.
pi_175076058
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 20:31 schreef MrStock het volgende:
Er wordt gesproken over een zombie-Shiva. Is dat gewoon een wens of de verwachting? Zover ik me kan herinneren heb ik alleen menselijke zombies gezien.
Is maar een geintje ouwe reus. Tenzij de Night King langskomt.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  dinsdag 14 november 2017 @ 21:43:39 #34
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_175076318
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 18:47 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Dit inderdaad. De makers van TWD leven wat dat betreft nog in 2010, toen het eerste seizoen uitkwam. Ondertussen zijn we 7 jaar verder en is met name de kwaliteit van series veel en veel beter geworden. Als ze bij TWD dus op hetzelfde niveau blijven produceren, dan blijft de kwaliteit dus achter in vergelijking met nieuwe series. Het budget is al die jaren ook hetzelfde gebleven terwijl andere steeds series meer budget hebben. Als ze niet meer budget kunnen krijgen, zou ik bv minder afleveringen maken en daardoor meer budget creëren.

Verder blijft de setting en de rode draad van het verhaal gewoon interessant, wat er voor zorgt dat je blijft kijken.
Kwaliteit heeft niks met tijd te maken. Begin 00s had je ook kwaliteitsseries hoor.. En S1 van Walking Dead was niet beter omdat het 7 jaar geleden gemaakt werd. Je lijkt ook te impliceren dat de kwaliteit vanaf S1 tot nu hetzelfde is gebleven. S1 was beter, en dat komt mede omdat het door Frank Darabont gemaakt werd.
When all else fails, you always have delusion.
pi_175077410
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 21:43 schreef Mirel het volgende:

[..]

Kwaliteit heeft niks met tijd te maken. Begin 00s had je ook kwaliteitsseries hoor.. En S1 van Walking Dead was niet beter omdat het 7 jaar geleden gemaakt werd. Je lijkt ook te impliceren dat de kwaliteit vanaf S1 tot nu hetzelfde is gebleven. S1 was beter, en dat komt mede omdat het door Frank Darabont gemaakt werd.
Dat impliceer ik niet wat je nu zegt. Maar de productie etc is niet enorm veranderd, budget is elk seizoen vergelijkbaar. Alleen het eerste seizoen hadden ze een hoger budget per aflevering, wat zich dus ook heeft uitbetaald. Maar TWD zit rond de 3 miljoen per aflevering, waar GoT en vele anderen al rond de 6+ miljoen zitten. Dat verschil is duidelijk zichtbaar, vandaar ook dat ze wellicht beter iets minder afleveringen moeten maken om meer budget per aflevering te hebben.

Maar de vaak voorkomende foutjes hebben niet zo zeer te maken met het budget, Shiva is gewoon goed voor een tv-serie/practical effects en dergelijke ook. Maar als de foutjes die ze maken zijn makkelijk te voorkomen, een special effect afdeling hoeft maar een klein beetje te weten over wapens, om te zien wat ze fout doen. Dan plakt hij iets minder effecten rond de loop en dan klopt het weer.
  dinsdag 14 november 2017 @ 22:47:01 #36
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_175078207
#neverforget


Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
  dinsdag 14 november 2017 @ 22:52:33 #37
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_175078354
.

[ Bericht 98% gewijzigd door Montelly op 14-11-2017 23:03:15 ]
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
  dinsdag 14 november 2017 @ 22:55:42 #38
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_175078430
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_175078879
Dat het niet realistisch is, daar heb ik mij ondertussen al overheen gezet. Waar ik mij vooral aan erger is het niet logisch nadenken. Zoals in de meest recente aflevering dat rasta man en die bolle door het hek willen. Ze kregen het slot niet kapot. Ezekiel kon niet klimmen, maar die bolle was er nu. Waarom helpt hij hem er dan niet overheen en klimt daarna zelf.
Ik weet dat ze het spannend proberen te houden, maar af en toe slaat het nergens op. Net zoals vorige week dat de zombies van de helling af kwamen rollen. Als je al zolang in een zombie wereld leeft zou je de situatie makkelijk de baas kunnen zijn. Zo zijn er nog genoeg scenes waar mensen worden gegrepen door zombies omdat ze opeens niks meer kunnen.
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.
pi_175080742
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 november 2017 21:23 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dat eerste lijkt me. Als er een zombie Shiva zou komen zou ik per direct stoppen met kijken :P.
_O-
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_175085263
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 20:31 schreef MrStock het volgende:
Er wordt gesproken over een zombie-Shiva. Is dat gewoon een wens of de verwachting? Zover ik me kan herinneren heb ik alleen menselijke zombies gezien.
quote:
“The artist that draws the comic book loves drawing people, loves drawing zombies, does not enjoy drawing animals so much.”
- Robert Kirkman
blablablabla
  woensdag 15 november 2017 @ 14:05:26 #42
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_175087762
Prima aflevering! Wordt wel tijd dat we Negan weer eens gaan zien. :(
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_175097905
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 14:05 schreef MPC60 het volgende:
Prima aflevering! Wordt wel tijd dat we Negan weer eens gaan zien. :(
Komende aflevering gok ik zo.

Het rondje saviour compounds is nu wel compleet, de wapens zijn nu (deels) in handen van Rick en co, nu kunnen we weer verder met de andere verhaallijn.
pi_175098522
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 23:55 schreef thecleaninglady het volgende:
Shiva :'( Jammer dat ze dood is. Wel weer een goede ep, vond vooral Carol weer lekker haar zelf. En Jerry blijft leuk.

[..]

Jee, waar allemaal op gelet word zeg! Het meeste valt mij niet eens echt op. Maar ja, het is dan ook geen docu waar we naar kijken.
Sowieso relatief, want een automatisch wapen is ook na een paar tellen leeg als je continue schiet.
.
pi_175098889
Kan iemand iemand trouwens uitleggen wat er precies bij de Sanctuary aan de hand is, ze hadden het erover dat Negan er niet uit kon en niemand erin.
.
pi_175099021
quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2017 21:57 schreef Fer het volgende:
Kan iemand iemand trouwens uitleggen wat er precies bij de Sanctuary aan de hand is, ze hadden het erover dat Negan er niet uit kon en niemand erin.
Toen Rick etc daar waren hebben ze een hele horde zombies er naar toe gelokt. Zonder de juiste wapens, zoals die machinegeweren waar ze de mensen van the kingdom bv mee dood hebben geschoten. Het was de bedoeling dat die wapens naar the sanctuary zouden gaan zodat ze hun konden bevrijden.

Ik ben dus wel benieuwd hoe ze dat gaan oplossen, zowel Rick als the saviors.
pi_175189839
Negan _O_ _O_

Rick en Daryl die even alle wapens opblazen :')
pi_175195204
Deze aflevering vond ik weer goed te pruimen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 20 november 2017 @ 21:15:51 #49
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_175204435
Negan aflevering. _O_ Eindelijk weer eens genoten.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_175211779
Gezien al die leuke callbacks naar de begin seizoenen dit seizoen, zou het gevecht tussen Daryl en Rick een hint kunnen zijn naar het gevecht van Shane en Rick in seizoen 2? Ook hun discussies waren hetzelfde, Rick wou menselijk blijven (destijds die gast redden/levend laten, nu de gezinnen van The Saviours redden), Shane/Daryl iets gevaarlijks/niet tofs doen.

Eind van seizoen 8; Rick maakt een einde aan Daryl.
  dinsdag 21 november 2017 @ 10:06:52 #51
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_175212957
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 08:55 schreef Scrummie het volgende:
Gezien al die leuke callbacks naar de begin seizoenen dit seizoen, zou het gevecht tussen Daryl en Rick een hint kunnen zijn naar het gevecht van Shane en Rick in seizoen 2? Ook hun discussies waren hetzelfde, Rick wou menselijk blijven (destijds die gast redden/levend laten, nu de gezinnen van The Saviours redden), Shane/Daryl iets gevaarlijks/niet tofs doen.

Eind van seizoen 8; Rick maakt een einde aan Daryl.
Maar alle chicks krijgen een strakke plasser van Daryl. Denk het niet. :P
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_175212963
prima aflevering, als Negan in beeld komt is de serie ook meteen een stuk beter. Fantastisch karakter en hij werd deze ep ook wat menselijker.
pi_175215406
Zou Gabriel gebeten zijn trouwens?
pi_175215476
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 12:23 schreef Scrummie het volgende:
Zou Gabriel gebeten zijn trouwens?
Zo leek het wel, zag er behoorlijk ziek uit in z'n cel.
pi_175215729
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 12:28 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Zo leek het wel, zag er behoorlijk ziek uit in z'n cel.
Ja, daar stopte de aflevering. Benieuwd wat daarmee gaat gebeuren.
pi_175215871
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 12:23 schreef Scrummie het volgende:
Zou Gabriel gebeten zijn trouwens?
Negan vroeg toch of iemand ooit ziek was geworden door de guts? Mss is Gabriel 'gewoon' ziek, maar de vraag is dan wat hij er van over houd als hij het overleefd.
Verder goede ep, moest lachen om die hoofden van Rick en Daryl toen die wapens de lucht ingingen. Al die moeite voor niets. Vind Negan wel een beetje eentonig worden met die ellenlange dialogen over hoe goed hij zichzelf vind. Ik hoop wel dat het verhaal volgende week verder gaat, we zijn nu in 5 eps nog maar 1 dag verder.
pi_175217042
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 12:28 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Zo leek het wel, zag er behoorlijk ziek uit in z'n cel.
kan ook zijn dat ie dat faked, zich extra laat zweten om zo naar de dokter te kunnen, voor hem kwam hij tenslotte

maar verwacht ook gewoon dat ie gebeten is idd
pi_175218016
quote:
7s.gif Op maandag 20 november 2017 14:37 schreef FL_Freak het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry :@
(Y)
pi_175218049
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 13:55 schreef planethugo het volgende:

[..]

kan ook zijn dat ie dat faked, zich extra laat zweten om zo naar de dokter te kunnen, voor hem kwam hij tenslotte

maar verwacht ook gewoon dat ie gebeten is idd
Hij is niet zo een faker. Denk eerder of ziek van de hitte of gebeten.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_175218103
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 12:48 schreef thecleaninglady het volgende:

[..]

Vind Negan wel een beetje eentonig worden met die ellenlange dialogen over hoe goed hij zichzelf vind. Ik hoop wel dat het verhaal volgende week verder gaat, we zijn nu in 5 eps nog maar 1 dag verder.
Ja? ik zag juist diepgang, we weten nu iets meer over hem, en we konden zien dat hij niet klakkeloos iedereen vermoord als hij er maar zin in heeft. Elke moord bij hem moet grote gevolgen hebben voor de groep, anders doet ie het niet. En de priester mocht het wapen houden van hem, ook zoiets onverwachts.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_175218652
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 14:51 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Ja? ik zag juist diepgang, we weten nu iets meer over hem, en we konden zien dat hij niet klakkeloos iedereen vermoord als hij er maar zin in heeft. Elke moord bij hem moet grote gevolgen hebben voor de groep, anders doet ie het niet. En de priester mocht het wapen houden van hem, ook zoiets onverwachts.
Dit wel ja. Het moment dat ie de pan uit flipte aan die overleg tafel omdat Simon 'people' wou vermoorden zei ook voldoende.
pi_175220847
quote:
11s.gif Op dinsdag 21 november 2017 10:06 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Maar alle chicks krijgen een strakke plasser van Daryl. Denk het niet. :P
Nou, ondertussen al niet meer hoor. :{
Ja, die met de ballen in de bek.
  dinsdag 21 november 2017 @ 19:02:06 #63
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_175223083
Gister in slaap gevallen tijdens de aflevering. Vandaag opnieuw gekeken en nu wel uitgezeten. Het blijft godvergeten traag.

Als aan het eind van het seizoen niet OF Negan OF Rick dood is stop ik met kijken tenzij ze er écht een toffe draai aan weten te geven.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_175224071
Het is altijd traag geweest.. toch? Het boerderij seizoen, gevangenis seizoen met oa die ziekte uitbraak, Alexandria was ook langzaam. In seizoen 1 was het ook traag. Of bedoel je iets anders met traag?
pi_175224242
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 14:48 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Hij is niet zo een faker. Denk eerder of ziek van de hitte of gebeten.
Hitte lijkt mij. In zo'n klein hokje en dan is de ventilatie ook nog kapot
  dinsdag 21 november 2017 @ 22:00:16 #66
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_175227853
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 19:49 schreef Scrummie het volgende:
Het is altijd traag geweest.. toch? Het boerderij seizoen, gevangenis seizoen met oa die ziekte uitbraak, Alexandria was ook langzaam. In seizoen 1 was het ook traag. Of bedoel je iets anders met traag?
Misschien wel inderdaad, alleen was er altijd wel iets boeiends. Karakterontwikkeling, opbouw naar iets grotere, epische zombie battles, etc. Nu gaat het al twee seizoenen over 'de grote oorlog' die maar niet begint.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_175228425
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 november 2017 22:00 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Misschien wel inderdaad, alleen was er altijd wel iets boeiends. Karakterontwikkeling, opbouw naar iets grotere, epische zombie battles, etc. Nu gaat het al twee seizoenen over 'de grote oorlog' die maar niet begint.
Wat gek, kijk je wel naar de allerlaatste afleveringen van TWD? Ik zag namelijk een grote oorlog met veel doden aan beide kanten. O, ik zag ook nog een helikopter vliegen, nooit eerder 1 gezien in TWD. Er is blijkbaar nog een groep die we niet kennen bezig. Darryl en Rick zitten niet meer op 1 lijn en vallen mekaar aan. Zoveel aan de hand, je doet er goed aan om de laatste paar afleveringen ff te gaan kijken.

Epische zombiebattles? Kan je een beetje omschrijven hoe je dat voor je ziet? Rick met squad die ff 500 zombies neerknalt of neermaait? Zoiets?
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  dinsdag 21 november 2017 @ 22:29:12 #68
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_175228697
Ik heb geen heli gezien :')

Daryl en Rick hebben nooit op één lijn gezeten trouwens, maar goed, ik vind het gewoon niet zo goed meer. Zoals gezegd is de kans groot dat dit het laatste seizoen is dat ik kijk.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_175229280
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 22:18 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Wat gek, kijk je wel naar de allerlaatste afleveringen van TWD? Ik zag namelijk een grote oorlog met veel doden aan beide kanten. O, ik zag ook nog een helikopter vliegen, nooit eerder 1 gezien in TWD. Er is blijkbaar nog een groep die we niet kennen bezig. Darryl en Rick zitten niet meer op 1 lijn en vallen mekaar aan. Zoveel aan de hand, je doet er goed aan om de laatste paar afleveringen ff te gaan kijken.

Epische zombiebattles? Kan je een beetje omschrijven hoe je dat voor je ziet? Rick met squad die ff 500 zombies neerknalt of neermaait? Zoiets?
Naar mijn weten zijn er in voorgaande seizoenen twee helikopters voorbijgekomen. In seizoen 1 die waarschijnlijk van The Governor was en seizoen 3 die van de militairen was
pi_175229282
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 22:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb geen heli gezien :')

Daryl en Rick hebben nooit op één lijn gezeten trouwens, maar goed, ik vind het gewoon niet zo goed meer. Zoals gezegd is de kans groot dat dit het laatste seizoen is dat ik kijk.
Daar waar Rick net na het vechten met Darryl de jeep niet meer aan de praat krijgt en te voet verder gaat vliegt een helikopter over zijn hoofd voorbij. Rick gaat kijken waar de helikopter heen gaat en 1 of ander gast ziet hem en waarschuwt met een fluit zijn kompanen.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_175229315
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 22:43 schreef Mr.Maul het volgende:

[..]

Naar mijn weten zijn er in voorgaande seizoenen twee helikopters voorbijgekomen. In seizoen 1 die waarschijnlijk van The Governor was en seizoen 3 die van de militairen was
O ja, dat is waar ook.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_175229818
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 22:43 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Daar waar Rick net na het vechten met Darryl de jeep niet meer aan de praat krijgt en te voet verder gaat vliegt een helikopter over zijn hoofd voorbij. Rick gaat kijken waar de helikopter heen gaat en 1 of ander gast ziet hem en waarschuwt met een fluit zijn kompanen.
Die 1 of andere gast was van die vuilnismensen.
pi_175230139
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 november 2017 22:00 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Misschien wel inderdaad, alleen was er altijd wel iets boeiends. Karakterontwikkeling, opbouw naar iets grotere, epische zombie battles, etc. Nu gaat het al twee seizoenen over 'de grote oorlog' die maar niet begint.
Oké. Dat kan natuurlijk :). Ik zie anderzijds voldoende karakterontwikkeling, afgelopen aflevering met Negan, Gabriel, maar ook zoals al genoemd Daryl vs Rick. De oorlog is natuurlijk al begonnen, dat startpunt was de seizoens finale van vorig seizoen. Dit seizoen zie je het terugslaan van Rick en co, na eerst de afbraak, en later het opkrabbelen en de opbouw naar de oorlog van vorig seizoen.

Punt is; er zit best verhaal in. En nog steeds denk ik dat Daryl het eind niet gaat halen _O-
pi_175230419
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 22:59 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Die 1 of andere gast was van die vuilnismensen.
Dacht ik ook inderdaad, ben benieuwd hoe zij ineens aan een werkende helikopter komen :9
pi_175231767
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 22:59 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Die 1 of andere gast was van die vuilnismensen.
Dat stond er eerst ook maar hier is gespoilerd dat er nog een groep was ging ik ervan uit dat hij van een groep is die ik nog niet ken.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_175232070
Helicopter is van FTWD
Twinning = boring
  woensdag 22 november 2017 @ 09:15:20 #77
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_175234121
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 01:18 schreef Inca het volgende:
Helicopter is van FTWD
Dat was ook mijn eerste gedachte!
pi_175234191
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 01:18 schreef Inca het volgende:
Helicopter is van FTWD
Dat zou bijzonder onlogisch zijn.
pi_175234200
Sterker nog; ik denk dat we die helicopter niet eens gaan weer zien.
pi_175235486
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 01:18 schreef Inca het volgende:
Helicopter is van FTWD
dat zou cool zijn. FTWD S3 was voor het grootste deel echt goed te doen ^O^
  woensdag 22 november 2017 @ 10:53:41 #81
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_175235808
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 01:18 schreef Inca het volgende:
Helicopter is van FTWD
Knap als je van Georgia naar Texas kan vliegen met een helikopter.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_175236390
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 09:15 schreef babette21 het volgende:

[..]

Dat was ook mijn eerste gedachte!
Ik moest denken aan de heli in S1 van TWD.
  woensdag 22 november 2017 @ 12:24:50 #83
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_175237538
Ftwd loopt toch ook achter op twd qua tijd. Die heli kan nooit van hun zijn.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_175237776
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 12:24 schreef MPC60 het volgende:
Ftwd loopt toch ook achter op twd qua tijd. Die heli kan nooit van hun zijn.
Ik denk inmiddels zo'n 2 jaar ja.

Zoals ik al zei; ik denk niet dat we die heli nog terug gaan zien, beetje zoals de heli in seizoen 1 (waar dit seizoen toch al vol zit met callbacks naar seizoen 1).
pi_175237851
tuurlijk is dat niet die heli,

SPOILER: ftwd s3
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 23 november 2017 @ 20:23:37 #86
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_175266322
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 09:22 schreef Scrummie het volgende:
Sterker nog; ik denk dat we die helicopter niet eens gaan weer zien.
Dat zou die kerel in die wachttoren toch ook gezien moeten hebben?
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_175331482
Oe, crossover naar Fear the Walking Dead.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_175332482
Wellicht is de heli van the whisperers?
© Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
pi_175351216
Die gebruik je niet _O-
Twinning = boring
pi_175351591
Shit, net 't laatste stukje gemist. Die muts schrijft 'n A op de container. Wat komt daarna nog?
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_175352043
quote:
1s.gif Op maandag 27 november 2017 23:05 schreef Eric_Cantona het volgende:
Shit, net 't laatste stukje gemist. Die muts schrijft 'n A op de container. Wat komt daarna nog?
Niks Rick zit in die container te loeren door 1 van die gaten
Twinning = boring
pi_175356700
die whisperers mogen ze wel weglaten, wat een irritante figuren. Hoe ze uitzien, hoe ze zich bewegen en hoe ze praten :')

Hoeveel jaar is het geleden dat de zombieuitbraak er was? 3 jaar ofzo? In die tijd ga je inderdaad doen alsof je in een mad max beland bent ja...
pi_175356718
Rot op met dat gezeur over groepen die nog niet in de serie zitten.
pi_175357393
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 10:25 schreef planethugo het volgende:
die whisperers mogen ze wel weglaten, wat een irritante figuren. Hoe ze uitzien, hoe ze zich bewegen en hoe ze praten :')

Hoeveel jaar is het geleden dat de zombieuitbraak er was? 3 jaar ofzo? In die tijd ga je inderdaad doen alsof je in een mad max beland bent ja...
Garbage people zijn toch geen Whisperers?
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  dinsdag 28 november 2017 @ 10:59:23 #95
356891 Abed
hooggeleid
pi_175357410
Deze serie is vanaf dag 1 alleen maar slechter geworden.
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
pi_175357437
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 10:58 schreef Spooky4u het volgende:

[..]

Garbage people zijn toch geen Whisperers?
oh geen idee dacht dat ze zo genoemd werden. In ieder geval mogen ze van mij zsm weg :P
pi_175357622
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 10:59 schreef Abed het volgende:
Deze serie is vanaf dag 1 alleen maar slechter geworden.
Goed onderbouwd argument.
pi_175357742
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 10:59 schreef Abed het volgende:
Deze serie is vanaf dag 1 alleen maar slechter geworden.
Stop dan met kijken.
  dinsdag 28 november 2017 @ 11:24:12 #99
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_175357806
Ik moet wel toegeven dat ik gister op momenten meer met Mn tablet bezig was dan met de serie. Rick monologen. :')
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  dinsdag 28 november 2017 @ 14:19:47 #100
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_175361417
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 11:24 schreef MPC60 het volgende:
Ik moet wel toegeven dat ik gister op momenten meer met Mn tablet bezig was dan met de serie. Rick monologen. :')
Dat Die vuilnisvrouw zei: hij praat teveel :D :') En ondertussen wel met uberouwehoer Negan samenwerken :') :')
  dinsdag 28 november 2017 @ 14:30:16 #101
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_175361594
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 november 2017 14:19 schreef babette21 het volgende:

[..]

Dat Die vuilnisvrouw zei: hij praat teveel :D :') En ondertussen wel met uberouwehoer Negan samenwerken :') :')
Ha! Inderdaad zeg. _O-
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_175361753
Ik kijk deze serie al tijdje niet meer vanaf het moment dat het meer om groepjes mensen ging die elkaar proberen uit te roeien en te naaien. Ik keek voor de zombies, niet voor de psychologische shit rondom typetjes en groepjes survivors.
pi_175363450
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 14:39 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik kijk deze serie al tijdje niet meer vanaf het moment dat het meer om groepjes mensen ging die elkaar proberen uit te roeien en te naaien. Ik keek voor de zombies, niet voor de psychologische shit rondom typetjes en groepjes survivors.
Zombies praten niet zoveel, dus of het minder saai zou worden met alleen maar zombies in beeld? Ik weet het niet... :+
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
pi_175363603
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 november 2017 10:26 schreef Scrummie het volgende:
Rot op met dat gezeur over groepen die nog niet in de serie zitten.
Dit. Flikken ze het gewoon weer.
pi_175363664
quote:
13s.gif Op dinsdag 28 november 2017 16:08 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Dit. Flikken ze het gewoon weer.
Achteraf is het een misverstand, maar toch..
  dinsdag 28 november 2017 @ 18:04:39 #106
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_175365631
Waarom zit die garbage dame in haar blote kont te knutselen??

En waarom lopen die garbage lui altijd zo raar weg na een bijeenkomst?. Echt geschift.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
  dinsdag 28 november 2017 @ 21:27:25 #107
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_175370084
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 14:39 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik kijk deze serie al tijdje niet meer vanaf het moment dat het meer om groepjes mensen ging die elkaar proberen uit te roeien en te naaien. Ik keek voor de zombies, niet voor de psychologische shit rondom typetjes en groepjes survivors.
Bedankt voor je input.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_175371611
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 18:04 schreef Curiosity het volgende:
Waarom zit die garbage dame in haar blote kont te knutselen??

En waarom lopen die garbage lui altijd zo raar weg na een bijeenkomst?. Echt geschift.
Ik vermoed dat er chemisch afval op de stortplaats ligt. Echt de meest belachelijke groep die we tot nu toe tegen zijn gekomen.
  dinsdag 28 november 2017 @ 22:37:19 #109
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_175372052
Het wordt zo langdradig.. Ik ben geen klager maar zelfs ik vind er nog vrij weinig aan :@
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  dinsdag 28 november 2017 @ 22:42:30 #110
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_175372250
Sinds wanneer kunnen zombies trouwes gericht naar dingen grijpen? :?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_175453260
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 22:22 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Ik vermoed dat er chemisch afval op de stortplaats ligt. Echt de meest belachelijke groep die we tot nu toe tegen zijn gekomen.
Praten raar. Vreemden zij.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_175453915
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 14:39 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik kijk deze serie al tijdje niet meer vanaf het moment dat het meer om groepjes mensen ging die elkaar proberen uit te roeien en te naaien. Ik keek voor de zombies, niet voor de psychologische shit rondom typetjes en groepjes survivors.
Alsjeblieft, eindeloos vermaak voor jou:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 + 1 = blauw
pi_175496140
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vraag me af of t ooit nog goed komt :')
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_175498784
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 november 2017 11:20 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Stop dan met kijken.
Het was nog best realistisch tot Rick wakker werd in dat ziekenhuis. Maar daarna, had ook zoiets met Front dusk till Dawn. Goede roadmovie tot ze stoppen in een bar.
Onder deze lijn niet schrijven
pi_175499673
Waren ze nu weg of allemaal naar binnen?
.
  maandag 4 december 2017 @ 23:01:28 #116
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_175499697
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2017 23:00 schreef Fer het volgende:
Waren ze nu weg of allemaal naar binnen?
Waarschijnlijk weg, door wat Eugene ook bedacht heeft.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 4 december 2017 @ 23:23:56 #117
110654 Foeske
lives life, loves life
pi_175500151
Hier nog iemand die het al weken saai vindt. En ik ben op zich iemand die meer van dialogen en drama enzo is dan van schietscenes maar er gebeurt echt niks. Ben af en toe ook echt even de draad kwijt. Hoop dat ze weer snel nieuwe plekken/ mensen/ ontwikkelingen ontdekken. Die helikopter vond ik het meest interessante dit seizoen. Hopelijk betekent het ook wat...

Als het gaat om dingen die niet echt kloppen stoor ik me er steeds aan dat alle zombievrouwen lange rokken dragen. Weinig vrouwen dragen lange rokken en vrouwen die daar proberen te overleven al helemaal niet. Maar zal er wel beter uitzien...
*´¨)
¸.· ¸.·´¨) Vrijwilligerswerk doen in Peru?
(¸.·´ (_.·´* Kijk op www.weeshuisperu.nl !
  dinsdag 5 december 2017 @ 07:21:55 #118
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_175502194
Vijf reacties nog maar? FOK! en/of TWD zijn echt dood.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 5 december 2017 @ 07:31:34 #119
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_175502280
Er valt helaas niet zoveel goeds meer over te zeggen. En elke kritsch noot wordt afgedaan als gezeik en 'kijk dan niet', da's ook niet erg motiverend.
pi_175502394
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 07:31 schreef babette21 het volgende:
Er valt helaas niet zoveel goeds meer over te zeggen. En elke kritsch noot wordt afgedaan als gezeik en 'kijk dan niet', da's ook niet erg motiverend.
Kijk dan niet.

Het gezeik motiveert nou niet echt om hier nog te posten.
  Moderator dinsdag 5 december 2017 @ 07:53:13 #121
382129 crew  Donna
pi_175502435
Ik moet nog kijken 8-)
pi_175502513
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2017 23:00 schreef Fer het volgende:
Waren ze nu weg of allemaal naar binnen?
dood ook dacht ik? En een baan dwars er doorheen als zijnde de uitweg wrs?
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  Moderator dinsdag 5 december 2017 @ 08:08:52 #123
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_175502555
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 07:31 schreef babette21 het volgende:
Er valt helaas niet zoveel goeds meer over te zeggen. En elke kritsch noot wordt afgedaan als gezeik en 'kijk dan niet', da's ook niet erg motiverend.
Dit!
pi_175502718
Ik moet wel eerlijk zeggen dat het langzaam weer wat beter begint te worden.
Alleen ze lopen de boel te veel te rekken, er zit gewoon geen vaart meer in de serie.
pi_175502865
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 08:03 schreef tombolafan het volgende:

[..]

dood ook dacht ik? En een baan dwars er doorheen als zijnde de uitweg wrs?
Dit soort dingen... :')

Het gaat een (groot) deel van de aflevering over Eugene, die bedenkt iets, legt zijn plan uit, vervolgens hoor je zijn plan op de achtergrond uitgevoerd worden (schieten van Walkers, Eugene gaat nieuwe kogels maken), terwijl hij gek word omdat hij nu het doodvonnis van Rick & co heeft getekend, en dan vragen mensen zich nog af hoe het komt dat al die zombies weg zijn.
pi_175502911
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 08:41 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dit soort dingen... :')

Het gaat een (groot) deel van de aflevering over Eugene, die bedenkt iets, legt zijn plan uit, vervolgens hoor je zijn plan op de achtergrond uitgevoerd worden (schieten van Walkers, Eugene gaat nieuwe kogels maken), terwijl hij gek word omdat hij nu het doodvonnis van Rick & co heeft getekend, en dan vragen mensen zich nog af hoe het komt dat al die zombies weg zijn.
Ik heb het hem niet echt heel duidelijk uit horen leggen hoor :')

En dan nog, ineens kan hij in een paar uur genoeg kogels maken om t allemaal voor elkaar te krijgen?
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_175504530
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 08:44 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ik heb het hem niet echt heel duidelijk uit horen leggen hoor :')

En dan nog, ineens kan hij in een paar uur genoeg kogels maken om t allemaal voor elkaar te krijgen?
De kogels hadden ze al, ze wouden ze nog niet gebruiken omdat ze dan alles kwijt waren. Nu Eugene aangaf daarna nieuwe te kunnen maken hebben ze er voor gekozen om de kogels wel te gebruiken.
pi_175507182
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 07:53 schreef DonnaRush het volgende:
Ik moet nog kijken 8-)
Je kan deze aflevering wel overslaan mis je niks
Twinning = boring
pi_175507975
die dreiging van die zombies die voor het gebouw stonden was toch ook niet zo mega als je zag hoeveel er eigenlijk stonden toen eugene op het dak stond. Daar had die taaie groep van negan toch allang korte mette mee kunnen maken. Ook weer jammer dat toen ze naar binnen kwamen via de truck van darryl dat iedereen wegrent maar er toch weer een paar gegrepen worden door de mega slome zombies.

Verder wel aardige aflevering, al is dat met dat vuilnisvolk toch weer zo enorm klote. Plan van Rick gaat ook nergens over, je gaat alleen naar die groep in de hoop dat je meekrijgt, zonder backup met alleen wat bluf. Meer kans dat ze je afschieten dan wat anders.
pi_175508191
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 14:23 schreef planethugo het volgende:

Verder wel aardige aflevering, al is dat met dat vuilnisvolk toch weer zo enorm klote. Plan van Rick gaat ook nergens over, je gaat alleen naar die groep in de hoop dat je meekrijgt, zonder backup met alleen wat bluf. Meer kans dat ze je afschieten dan wat anders.
Om over die mannen maar te zwijgen die met die zombie aan kwamen lopen :') Zag er weer knullig uit.

Verder wel een prima aflevering inderdaad qua vooruitgang.
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 5 december 2017 @ 15:46:00 #131
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_175509294
Eugene ontwikkeld zich wel interessant
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_175509454
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 15:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Eugene ontwikkeld zich wel interessant
Ik erger me kapot aan 'm en z'n rare zinnen. Maar dat zal er wel bij horen ;)
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_175639882
Cooooral.
pi_175641583
Toch een prestatie dat de drie 'goede' groepen nog slechter eindigen dan waar ze begin dit seizoen stonden :')

Coorooal is wel een verandering met de comics toch? Of blijkt hij straks immuun te zijn? :9
pi_175654912
De fans zijn absoluut woest (in negatieve zin) op de showrunner (Scott Gimple) over de wending van de meest recente aflevering.
The show must go on
  maandag 11 december 2017 @ 21:15:05 #136
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_175656888
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:25 schreef Kokoswater het volgende:
De fans zijn absoluut woest (in negatieve zin) op de showrunner (Scott Gimple) over de wending van de meest recente aflevering.
Dat Carl dood gaat?
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  maandag 11 december 2017 @ 22:30:18 #137
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_175659805
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:25 schreef Kokoswater het volgende:
De fans zijn absoluut woest (in negatieve zin) op de showrunner (Scott Gimple) over de wending van de meest recente aflevering.
Stel je niet zo aan joh.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_175661138
Cooooraaaal ;(

Maar 1 van de minst boeiende karakters in mijn ogen, en ik ben wel erg benieuwd hoe Rick dit gaat handelen.
pi_175661442
Heb ik het nu gemist wanneer werd die gebeten dan?
Twinning = boring
  maandag 11 december 2017 @ 23:33:24 #140
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_175661464
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 23:32 schreef Inca het volgende:
Heb ik het nu gemist wanneer werd die gebeten dan?
Ook een rare plek vond ik.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  maandag 11 december 2017 @ 23:39:32 #141
46794 Berkery
Fat bastard
pi_175661603
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 23:32 schreef Inca het volgende:
Heb ik het nu gemist wanneer werd die gebeten dan?
2 afleveringen geleden. Toen hij samen met die nieuwe ging zombieworstelen.
Ich fälle Bäume und hupf und spring, steck Blumen in die Vas
Ich schlupf in Frauenkleider, und lummel mich in Bars
pi_175661734
iedereen zag toch al 2 seizoenen aankomen dat Carl de show gaat verlaten
  dinsdag 12 december 2017 @ 00:00:41 #143
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_175662005
quote:
2s.gif Op maandag 11 december 2017 23:44 schreef Evertjan het volgende:
iedereen zag toch al 2 seizoenen aankomen dat Carl de show gaat verlaten
Z'n irl ouders niet, die zijn boos :+
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_175662210
Wel vette aflevering hoor, die constante supspense omdat je weet dat ze eruit zijn en rondrijden. Alleen die actie van Ezekiel snapte ik niet zo, dus die mannen rennen om het vuur af, hij komt met een schoolbus aan, die excuus-moslima geeft die gast een douw met ht geweer en het gepeupel vlucht de poort uit?
.
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 12 december 2017 @ 00:36:22 #145
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_175662398
Ik snapte niks van de laatste aflevering heel warrig.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 12 december 2017 @ 00:44:57 #146
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_175662451
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 00:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik snapte niks van de laatste aflevering heel warrig.
Dat heb ik wel vaker. In het donker zie je ook nauwelijks in welk dorp ze nou weer zijn.

En ik denk dat de teller van kansen-om-Negan-door-zijn-kop-te-schieten inmiddels al op twintig of dertig staat. :')
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
<a href="https://regenrace.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >regenrace of niet?</a>
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 12 december 2017 @ 01:01:26 #147
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_175662563
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 00:44 schreef ziggyziggyziggy het volgende:

[..]

Dat heb ik wel vaker. In het donker zie je ook nauwelijks in welk dorp ze nou weer zijn.

En ik denk dat de teller van kansen-om-Negan-door-zijn-kop-te-schieten inmiddels al op twintig of dertig staat. :')
Alles in het donker en personages die van locatie naar locatie wisselen,
heel warrig .
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_175663589
Oh ja en natuurlijk Coral Corawl...
.
pi_175663638
Zijn we eindelijk van Karel af.
Totaal geen toegevoegde waarde aan de serie :s)
pi_175663814
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 00:15 schreef Fer het volgende:
Wel vette aflevering hoor, die constante supspense omdat je weet dat ze eruit zijn en rondrijden. Alleen die actie van Ezekiel snapte ik niet zo, dus die mannen rennen om het vuur af, hij komt met een schoolbus aan, die excuus-moslima geeft die gast een douw met ht geweer en het gepeupel vlucht de poort uit?
Dat die vrouw ook niet even die mannen overhoop schiet :') Normaal schieten ze 100 kogels in de rondte zonder raak te schieten, en ineens schieten ze niet meer.. Verbaasde me ook dat Carol Ezekiel niet hielp, ze had best van achter dat hek 5-6 mensen neer kunnen schieten.
pi_175664203
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 07:59 schreef GM78 het volgende:
Zijn we eindelijk van Karel af.
Totaal geen toegevoegde waarde aan de serie :s)
Mooi haar en hoedje man.
pi_175664869
Kijk dan niet.
https://www.forbes.com/si(...)a-joke/#26e0f7e2357c

Hele seizoen is al kak eigenlijk. Ze trachten wat de diepte in te gaan qua karakterontwikkeling, maar falen daar opzichtig in. Alleen de Eugene aflevering was wat dat betreft nog te pruimen.
Er zijn 3 opties.
1. Dit als laatste seizoen zien en verder gaan met Fear the dead
2. Nieuwe scriptschrijvers aanstellen
3. Terug naar de oude actie gebaseerde versie
Zo doorgaan is kut.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_175665061
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_175665515
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 00:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik snapte niks van de laatste aflevering heel warrig.
Had ik ook.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_175665749
quote:
Aangezien de kijkcijfers al jaren teruglopen en die seizoen er zelfs +/- 2 miljoen minder kijkers zijn. Dan lijkt het er op dat genoeg mensen dat advies opvolgen. Maar The Walking Dead gaat gewoon vrolijk verder met het maken van matige afleveringen. Want waarom zouden ze luisteren naar kritiek of teruglopende kijkcijfers? :')

Overigens hoorde ik in een review dat er in de USA om de 10!! minuten een commercial break was :') :') Wat ben ik blij dat ik hem gewoon kan downloaden.
pi_175666258
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 08:22 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Dat die vrouw ook niet even die mannen overhoop schiet :') Normaal schieten ze 100 kogels in de rondte zonder raak te schieten, en ineens schieten ze niet meer.. Verbaasde me ook dat Carol Ezekiel niet hielp, ze had best van achter dat hek 5-6 mensen neer kunnen schieten.
zeer matige scenes bij the kingdom inderdaad, oeh een explosie even verderop, dat zal toch niet zijn om de aandacht te trekken voor een of andere list..... iedereen met een geweer rent daar dan natuurlijk heen :') en dan hup hup de bus in alsof niemand het opvalt. En de koning die zich onnodig gevangen laat nemen want nobel. Achja sowieso maar een matig acteur en ongeloofwaardig karakter.

verder wel vermaakt maar zoals de meeste hier zeggen vond ik het ook bijzonder warrig. Net als dit seizoen tot nu toe eigenlijk: warrig, matig en meer slecht dan goed. Geen goede ontwikkeling. Dat Negan deze oorlog maar wint en de serie daarna verder gaat met hem ipv Rick (en andere showrunners), dat kan nog wel verfrissend werken. Maar zal wel niet
pi_175666714
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 00:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik snapte niks van de laatste aflevering heel warrig.
Het voelde allemaal erg geforceerd. Ezekiel en Eugene kregen toch nog even de kans om een goede daad te verrichten. Carl (die dit seizoen nauwelijks te zien is geweest) krijgt eindelijk weer wat screen time en dan is het enkel omdat hij binnenkort RIP is. Natuurlijk weet er één Savior te ontsnappen zodat Dwight nu niet meer terug kan. Ineens word zelfs Oceanside er weer bij gehaald en is Natania RIP. De Saviors hadden makkelijk Jerry kunnen neerschieten maar schieten dan maar iemand neer waar niemand om geeft. Oh ja, nog even snel een gevecht tussen Negan en Rick. Je zou denken dat Rick er toch alles aan zou doen om Negan te doden maar nee.....

De schrijvers hebben dit seizoen vrij langzaam opgebouwd maar het leek wel alsof nu ineens zoveel mogelijk in één aflevering gestopt moest worden. Doe dit dan elke week en niet alleen in de mid-season finale.
pi_175667279
Ik vond het ook erg ongeloofwaardig dat Maggie gewoon mocht ontsnappen nadat ze het gehele seizoen al op Negan's "Most Wanted List" stond. Rick en Ezekiel moeten nog steeds dood maar vanwege Gregory mag Maggie zelfs de leiding over Hilltop nemen? Yeah.....
pi_175667822
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 12:13 schreef The_Playmaker het volgende:
Ik vond het ook erg ongeloofwaardig dat Maggie gewoon mocht ontsnappen nadat ze het gehele seizoen al op Negan's "Most Wanted List" stond. Rick en Ezekiel moeten nog steeds dood maar vanwege Gregory mag Maggie zelfs de leiding over Hilltop nemen? Yeah.....
ja en ook nogal geforceerd voor het plot dat ze maar niet naar de hilltop gaan kijken want die mogen blijven produceren. Toevallig net de plek waar een horde gevangenen zit
  dinsdag 12 december 2017 @ 13:03:42 #160
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_175668172
Ik heb de hele tijd gekeken met het gevoel dat ik een aflevering had gemist.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_175672193
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 22:30 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Stel je niet zo aan joh.
?

quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:15 schreef tostitomaatkaas het volgende:

[..]

Dat Carl dood gaat?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en nog wat redenen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Mike op 12-12-2017 19:56:29 (oa weer over de comic) ]
The show must go on
pi_175676487
Wat is er met Carl dan? Hij was gebeten? Wat gebeurt er dan met hem?
pi_175676535
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 19:12 schreef PicoMMP het volgende:
Wat is er met Carl dan? Hij was gebeten? Wat gebeurt er dan met hem?
Hmmmm, gebeten door een zombie, wat zal er dan toch met hem gebeuren? Een waar mysterie.
  dinsdag 12 december 2017 @ 19:14:27 #164
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_175676547
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 19:12 schreef PicoMMP het volgende:
Wat is er met Carl dan? Hij was gebeten? Wat gebeurt er dan met hem?
Hij krijgt z’n eigen spin-off.

Coral heaven.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_175676575
quote:
11s.gif Op dinsdag 12 december 2017 19:13 schreef mootie het volgende:

[..]

Hmmmm, gebeten door een zombie, wat zal er dan toch met hem gebeuren? Een waar mysterie.
Iedereen is toch al geïnfecteerd?
  dinsdag 12 december 2017 @ 19:16:29 #166
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_175676592
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 19:15 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Iedereen is toch al geïnfecteerd?
Touche.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  dinsdag 12 december 2017 @ 19:25:19 #167
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_175676806
quote:
11s.gif Op dinsdag 12 december 2017 19:13 schreef mootie het volgende:

[..]

Hmmmm, gebeten door een zombie, wat zal er dan toch met hem gebeuren? Een waar mysterie.
Niets, hij is immuun.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 12 december 2017 @ 20:03:42 #168
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_175677886
Rejoice! Koraal gaat dood!
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_175682584
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 19:15 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Iedereen is toch al geïnfecteerd?
Ze hebben het virus al, maar de wond raakt ontstoken en dan gaan ze daar dood aan.
Of zoiets. oO<
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_175684620
Nou er zijn toch een hoop mensen ernstig teleurgesteld door de aanstaande dood van Carl. Veel fans barsten in huilen uit op Youtube. Wel een dikke naaiactie ook door Gimple die geen enkel doel dient.
Het beste adres voor al uw primeurs!
  Redactie Frontpage woensdag 13 december 2017 @ 02:12:08 #171
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_175686062
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 16:00 schreef Kokoswater het volgende:

[..]

?

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en nog wat redenen.
de acteur wilde zelf toch?
pi_175688164
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 23:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nou er zijn toch een hoop mensen ernstig teleurgesteld door de aanstaande dood van Carl. Veel fans barsten in huilen uit op Youtube. Wel een dikke naaiactie ook door Gimple die geen enkel doel dient.
Ik denk ook deels omdat ze nu indirect aangeven dat ze de comics niet meer helemaal gaan volgen -O-
pi_175688530
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 23:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nou er zijn toch een hoop mensen ernstig teleurgesteld door de aanstaande dood van Carl. Veel fans barsten in huilen uit op Youtube. Wel een dikke naaiactie ook door Gimple die geen enkel doel dient.
Wacht even, Carl heeft fans?

quote:
quote:
_O_
  donderdag 14 december 2017 @ 08:32:43 #174
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_175712678
Ik ben er een beetje klaar mee geloof ik.

De tijdssprongen en flashbacks zijn zeer verwarrend en de hoofdpersonen maken zeer ongeloofwaardige domme keuzes.

Hebben ze voor dit seizoen andere scriptschrijvers aangenomen?
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_175768222
1 + 1 = blauw
pi_175768405
quote:
_O_ _O_ _O_
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  zaterdag 16 december 2017 @ 21:49:17 #177
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_175771390
quote:
_O- ^O^

Ik ben blij dat Koraaltje er uitgaat. Als ze slim zijn zetten ze hem als nog net mens bij the Saviours neer en dat ie daar iedereen opkouwt *) *O* :Y)
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  dinsdag 19 december 2017 @ 08:11:16 #178
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_175829945
http://www.superguide.nl/(...)howrunner-news-26141

Ik dacht vanwege het slechte script van het huidige seizoen, maar het gaat erom dat men verwacht dat Carl dood gaat :')
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_175832684
quote:
13s.gif Op dinsdag 19 december 2017 08:11 schreef EdvandeBerg het volgende:
http://www.superguide.nl/(...)howrunner-news-26141

Ik dacht vanwege het slechte script van het huidige seizoen, maar het gaat erom dat men verwacht dat Carl dood gaat :')
Hoe kan Carl aanblijven eigenlijk? Hij is gebeten in zijn buik en dat snij je niet ff eraf zoals een arm? Het wordt te ongeloofwaardig als hij het overleefd en dan krijg je weer een groepje protesterende fans?
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  dinsdag 19 december 2017 @ 11:03:43 #180
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_175832820
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2017 10:58 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Hoe kan Carl aanblijven eigenlijk? Hij is gebeten in zijn buik en dat snij je niet ff eraf zoals een arm? Het wordt te ongeloofwaardig als hij het overleefd en dan krijg je weer een groepje protesterende fans?
Was het een beet dan? Hij was duidelijk gewond, maar is er ergens vanuit de makers van de serie gezegd dat hij gebeten was?

En stel dat hij idd gebeten is, zou het dan geen mooie wending van het verhaal zijn dat Carl de eerste wordt die er niet aan overlijdt? Misschien wordt hij wel de Murphy van TWD _O-
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_175833211
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2017 11:03 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Was het een beet dan? Hij was duidelijk gewond, maar is er ergens vanuit de makers van de serie gezegd dat hij gebeten was?

En stel dat hij idd gebeten is, zou het dan geen mooie wending van het verhaal zijn dat Carl de eerste wordt die er niet aan overlijdt? Misschien wordt hij wel de Murphy van TWD _O-
Zou wel geniaal zijn, al die consternatie en dan blijkt dit een stunt van Gimple te zijn en is Carl helemaal niet gebeten.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_175842600
Het kan me echt geen reet schelen of Coral dood gaat of niet en hetzelfde gold voor Glenn (en sasha, Bob en Andrea en Lori, Shane etc).

Tijd voor een petitie om Beth terug te halen :9~
Er is leven na de lach.
  dinsdag 19 december 2017 @ 19:22:55 #183
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_175844475
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2017 11:03 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Was het een beet dan? Hij was duidelijk gewond, maar is er ergens vanuit de makers van de serie gezegd dat hij gebeten was?

En stel dat hij idd gebeten is, zou het dan geen mooie wending van het verhaal zijn dat Carl de eerste wordt die er niet aan overlijdt? Misschien wordt hij wel de Murphy van TWD _O-
Het was duidelijk een beet. Je kon de tanden zien staan
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  woensdag 20 december 2017 @ 09:40:39 #184
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_175859263
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 december 2017 19:22 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Het was duidelijk een beet. Je kon de tanden zien staan
Bijzonder dat het dan zo'n ondiepe wond is.

Misschien vinden de zombies Carl ook niet te pruimen :')
Scratch a liberal and you will find a fascist
  woensdag 20 december 2017 @ 11:30:47 #185
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_175861438
Wat zit iedereen in de wereld toch te zeiken op de beet van Carl?
Ik dacht dat t een van de meest gehate karakters was? :D

Plus, kind wordt gewoon te duur want wordt volwassen. NEXT! :W
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  Redactie Frontpage woensdag 20 december 2017 @ 13:35:52 #186
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_175864223
De vader van de acteur die Carol speelt is woest _O-
pi_175864405
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 13:35 schreef SunChaser het volgende:
De vader van de acteur die Carol speelt is woest _O-
Oh? En wat vind Melissa McBride er zelf dan van?

:+
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
pi_177384466
Ondanks dat ik al heel vaak tegen mezelf heb gezegd dat ik niet meer moet gaan kijken.. Doe ik dat toch weer aankomende maandag :+

Kijk er zelfs een beetje naar uit, blijft gek met deze serie :')
  vrijdag 23 februari 2018 @ 10:05:39 #189
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_177386070
Gaat het weer beginnen maandag? Ik ben door laatste twee seizoenen volledig mijn interessen in TWD kwijtgeraakt.
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_177392969
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 10:05 schreef Montelly het volgende:
Gaat het weer beginnen maandag? Ik ben door laatste twee seizoenen volledig mijn interessen in TWD kwijtgeraakt.
Als je door de laatste 2 seizoenen je interesse volledig kwijt bent geraakt, wat doe je dan hier? :?
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  vrijdag 23 februari 2018 @ 15:02:50 #191
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_177393626
Ik ga ook niet meer kijken. Afgelopen seizoen was scripttechnisch gezien zoooooo slecht. Ik als kijker van het eerste uur, haak af. Zonde van mijn tijd.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_177395635
Ik heb er weer zin in!
Website: Sneaker-forum.nl
  zondag 25 februari 2018 @ 11:48:36 #193
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_177434121
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 15:02 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik ga ook niet meer kijken. Afgelopen seizoen was scripttechnisch gezien zoooooo slecht. Ik als kijker van het eerste uur, haak af. Zonde van mijn tijd.
Oké Hans. Bedankt voor je bijdrage.
  zondag 25 februari 2018 @ 12:00:32 #194
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_177434367
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 15:02 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik ga ook niet meer kijken. Afgelopen seizoen was scripttechnisch gezien zoooooo slecht. Ik als kijker van het eerste uur, haak af. Zonde van mijn tijd.
Oké Hans. Bedankt voor je bijdrage.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_177462284
Wat zouden ze bedenken om Coral in de serie te houden?
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 26 februari 2018 @ 15:33:22 #196
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_177462399
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 15:02 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik ga ook niet meer kijken. Afgelopen seizoen was scripttechnisch gezien zoooooo slecht. Ik als kijker van het eerste uur, haak af. Zonde van mijn tijd.
Ik ook
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_177462751
The Walking Dead-producent denkt nog steeds niet aan einde serie

The Walking Dead stevent af op zijn negende seizoen, maar als het aan producent Scott M. Gimple ligt zal de Amerikaanse horrorserie nog veel meer seizoenen krijgen.
"De stripboekenreeks gaat nog steeds op volle kracht door en dat verhaal zijn wij aan het vertellen", aldus Gimple in een interview met The Hollywood Reporter.

"We willen verder gaan en bezig blijven. De manier van televisiekijken heeft sinds onze start in 2010 veel veranderingen doorgemaakt. En wij zijn parallel daaraan ook veranderd. We willen het complete verhaal vertellen en daar hebben we veel meer dan tien seizoenen voor nodig."

Het door Gimple aangehaalde, gelijknamige stripboek loopt ver vooruit op de televisieserie. Wat dat betreft kunnen de makers nog wel even doorgaan.

In The Walking Dead wordt de wereld overvallen door een soort zombievirus. De overgebleven mensen proberen nieuwe maatschappijen op te richten, maar vallen dikwijls terug in stammenoorlogen.

Bron: Nu.nl

Ik vind het enigzins jammer, zou nu onderhand wel eens duidelijkheid willen ipv eeuwige rondjes lopen...
pi_177462897
wat jammer aan de walking death is dat in de eerste 2 seizoenen een zombie ook echt wat deed en waren ze er bang voor

nu lopen ze erbij en worden ze per tientallen afgeslacht zonder enige moeite.
hardcoholic
  maandag 26 februari 2018 @ 16:06:02 #199
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_177463068
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 15:58 schreef Ferdii het volgende:
wat jammer aan de walking death is dat in de eerste 2 seizoenen een zombie ook echt wat deed en waren ze er bang voor

nu lopen ze erbij en worden ze per tientallen afgeslacht zonder enige moeite.
Ze weten nu ook de zwakke plek van de zombie.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_177463214
Vond het hele aspect van de post-apocalyptische wereld ontdekken, constant nieuwe steden/plekken om te overleven wel een stuk toffer dan de inmiddels eindeloze vete tussen Rick vs Negan en de Walkers die daar een bijrol in mogen spelen.

Voor een serie waar wekelijks tientallen miljoenen mensen naar kijken zijn de special effects ook gewoon ronduit armoedig.

Kijkcijfers lopen in de VS ook behoorlijk terug lijkt het.



Desalniettemin en hypocriet als we zijn zit ik er vanavond weer klaar voor natuurlijk *O*
blablablabla
pi_177463219
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 16:06 schreef Curiosity het volgende:

[..]

Ze weten nu ook de zwakke plek van de zombie.
Wisten ze in seizoen 1 ook al.
blablablabla
pi_177463456
die hele negan oorlog wordt saai ja, laat het lekker over overleven van de zombies gaan/

eventueel nieuwee safehaven vinden, samenwerken om de cure te vinden
hardcoholic
  Moderator maandag 26 februari 2018 @ 16:28:34 #203
382129 crew  Donna
pi_177463539
Eens met Elan idd.
  maandag 26 februari 2018 @ 19:13:58 #204
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_177467056
Pff, 30 minuten in de episode en dat jong is nog niet dood :') Schies op.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  maandag 26 februari 2018 @ 19:26:46 #205
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_177467483
Manmanman, kan het nog trager. Wat een gare aflevering.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 26 februari 2018 @ 22:02:00 #206
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_177472218
Vanwege COARL zijn twitter berichten ga ik kijken.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 26 februari 2018 @ 22:11:27 #207
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_177472470
quote:
3s.gif Op dinsdag 19 december 2017 17:48 schreef Magere_Gein het volgende:
Het kan me echt geen reet schelen of Coral dood gaat of niet en hetzelfde gold voor Glenn (en sasha, Bob en Andrea en Lori, Shane etc).

Tijd voor een petitie om Beth terug te halen :9~
Dat ze Beth en Daryl nooit hebben gedaan in de serie en dat Beth daarna onnodig dood was plus matige reactie van haar zus daarop dat was een beetje het begin van het einde.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  maandag 26 februari 2018 @ 22:46:58 #208
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_177473307
Morgan is wel een badass geworden :D Hij is zo toffer dan als vredelievende stokkendrager.

De Coral scenes waren wat suffig, maar okay, dat is nu verder wel klaar. Opa Rick scenes slaan als een lul op een drumstel. Die zijn saai.

50-50 deze aflevering maar tof genoeg om toch te blijven kijken. Ben wel benieuwd wat ze er van gaan maken nu.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_177473311
Slaat ook nergens op die toekomst beelden weet je gelijk wie het overleven
Twinning = boring
pi_177473504
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 15:51 schreef JaafkeJunior het volgende:
The Walking Dead-producent denkt nog steeds niet aan einde serie

The Walking Dead stevent af op zijn negende seizoen, maar als het aan producent Scott M. Gimple ligt zal de Amerikaanse horrorserie nog veel meer seizoenen krijgen.
"De stripboekenreeks gaat nog steeds op volle kracht door en dat verhaal zijn wij aan het vertellen", aldus Gimple in een interview met The Hollywood Reporter.

"We willen verder gaan en bezig blijven. De manier van televisiekijken heeft sinds onze start in 2010 veel veranderingen doorgemaakt. En wij zijn parallel daaraan ook veranderd. We willen het complete verhaal vertellen en daar hebben we veel meer dan tien seizoenen voor nodig."

Het door Gimple aangehaalde, gelijknamige stripboek loopt ver vooruit op de televisieserie. Wat dat betreft kunnen de makers nog wel even doorgaan.

In The Walking Dead wordt de wereld overvallen door een soort zombievirus. De overgebleven mensen proberen nieuwe maatschappijen op te richten, maar vallen dikwijls terug in stammenoorlogen.

Bron: Nu.nl

Ik vind het enigzins jammer, zou nu onderhand wel eens duidelijkheid willen ipv eeuwige rondjes lopen...
Iets waar ik absoluut niet tegen kan is het niet afmaken van een verhaal. Ik moet gewoon weten hoe het eindigd, hoe slecht ik het ook vind. Maar als ze echt nog seizoenen lang door gaan, wordt dit toch echt mijn eerst serie die ik niet afmaak. Stop wel na de Negan arc ofzo. Gezien de huidige progressie per seizoen, duurt dat nog wel zo'n 3 seizoenen
  maandag 26 februari 2018 @ 23:00:33 #211
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_177473582
_O_ Morgan _O_
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  maandag 26 februari 2018 @ 23:05:15 #212
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_177473685
Oh, opa Rick was een droom van Coral. Kan ik mee leven.

Little Morgan ook baas. Lekker een stok in iemand zijn nek duwen voor je tiende verjaardag _O_
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 26 februari 2018 @ 23:09:00 #213
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_177473775
waarom zoveel scene's in het donker de laatste paar episodes.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  maandag 26 februari 2018 @ 23:10:15 #214
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_177473796
Oh, wat is er met Rickert? Weer een flash forward? -O-
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 26 februari 2018 @ 23:10:30 #215
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_177473803
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 22:47 schreef Inca het volgende:
Slaat ook nergens op die toekomst beelden weet je gelijk wie het overleven
Dat was de fantasie van Carl. Als het goed is zijn we daar van af...
pi_177473875
pfff Beter hadden ze 20% Coral en 80% Morgan/Ezekiel kunnen doen. Dit was wat irritant aan het worden.
.
pi_177474144
Wat een bazenaflevering _O_

Geheel in stijl van TWD wat extra aandacht voor het afscheid van 1 van de main karakters. Geheel in stijl van TWD Morgan die doordraait, maar toch weer niet, en toch weer wel, en toch weer niet, en toch weer wel, en uiteindelijk toch weer niet. Geheel in stijl van TWD Carol die weer aan het bazen was.

Genoten dus, meer van deze aflevering dan van wat er in aflevering 1 tot 8 is gebeurt. En stiekem wel blij dat Carl nu verdwenen is, want daar had ik maar weinig mee. Erg nieuwsgierig naar het vervolg, en Rick bij de boom en de bloedende hand. Ik heb zo'n flauw vermoeden dat het bloed van Negan af kwam in dat shot..
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 26 februari 2018 @ 23:27:20 #218
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_177474194
Beth And Daryl
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  maandag 26 februari 2018 @ 23:28:20 #219
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_177474215
quote:
1s.gif Op maandag 26 februari 2018 19:13 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Pff, 30 minuten in de episode en dat jong is nog niet dood :') Schies op.
Echt he! Wat een geneuzel...
pi_177474262
Ik snap niet dat mensen niet kunnen genieten van bijv. het verhaal van Carl dat hij dat ene jochie in seizoen 3 dood schoot. Mooie paralel met Henry die ook een 'vijand' dood op jonge leeftijd die de wapens al had neergelegd.

Dat soort details, dat soort verhalen, daarvoor kijk ik TWD _O_
  maandag 26 februari 2018 @ 23:33:21 #221
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_177474327
Ik zag de parallel wel, en ik vind ook heus wel dat een main character wat aandacht verdient bij een exit, maar er bestaat ook zoiets als te traag. Dit was gewoon slaapverwekkend.
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 26 februari 2018 @ 23:33:55 #222
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_177474339
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 23:30 schreef Scrummie het volgende:
Ik snap niet dat mensen niet kunnen genieten van bijv. het verhaal van Carl dat hij dat ene jochie in seizoen 3 dood schoot. Mooie paralel met Henry die ook een 'vijand' dood op jonge leeftijd die de wapens al had neergelegd.

Dat soort details, dat soort verhalen, daarvoor kijk ik TWD _O_
Jammer dat ze er niet op terug kwamen dat hij die ouwe vieze opa met die camper heeft vermoord in seizoen 2.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_177474340
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 23:33 schreef babette21 het volgende:
Ik zag de parallel wel, en ik vind ook heus wel dat een main character wat aandacht verdient bij een exit, maar er bestaat ook zoiets als te traag. Dit was gewoon slaapverwekkend.
Voor jou :).

En dat mag jij vinden uiteraard.
pi_177474350
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 23:33 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Jammer dat ze er niet op terug kwamen dat hij die ouwe vieze opa met die camper heeft vermoord in seizoen 2.
Haha, Dalegod. Dale was een baas.
  dinsdag 27 februari 2018 @ 11:27:58 #225
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_177479066
Niet Carl in een zombie zien transformeren ;(
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_177479174
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 23:25 schreef Scrummie het volgende:
Wat een bazenaflevering _O_

Geheel in stijl van TWD wat extra aandacht voor het afscheid van 1 van de main karakters. Geheel in stijl van TWD Morgan die doordraait, maar toch weer niet, en toch weer wel, en toch weer niet, en toch weer wel, en uiteindelijk toch weer niet. Geheel in stijl van TWD Carol die weer aan het bazen was.

Genoten dus, meer van deze aflevering dan van wat er in aflevering 1 tot 8 is gebeurt. En stiekem wel blij dat Carl nu verdwenen is, want daar had ik maar weinig mee. Erg nieuwsgierig naar het vervolg, en Rick bij de boom en de bloedende hand. Ik heb zo'n flauw vermoeden dat het bloed van Negan af kwam in dat shot..
Eens!
pi_177479323
quote:
1s.gif Op maandag 26 februari 2018 23:10 schreef JK het volgende:

[..]

Dat was de fantasie van Carl. Als het goed is zijn we daar van af...
beetje matige conclusie van die beelden eigenlijk, geforceerd interessant doen vanaf aflevering 1 van dit seizoen 'oh wat zouden dat toch voor beelden zijn'.... en weinig verrassend ook.

Dat ze Carl wat aandacht willen geven ok maar van iedereen persoonlijk afscheid nemen etc hoeft ook weer niet. Als ze echt iets emotioneels hadden willen laten zien hadden ze moeten laten zien hoe Rick hem afmaakt voordat ie een zombie wordt.
pi_177479417
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 22:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Morgan is wel een badass geworden :D Hij is zo toffer dan als vredelievende stokkendrager.

en dan zal hij nu wel weer een helemaal omslaan naar de vredelievende.... voor de zoveelste keer. Kom eens met iets nieuws
pi_177479656
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 11:48 schreef planethugo het volgende:

[..]

en dan zal hij nu wel weer een helemaal omslaan naar de vredelievende.... voor de zoveelste keer. Kom eens met iets nieuws
"en dan zal" < aanname, en vervolgens 2 conclusies aan je eigen aanname verbinden. Geniaal.

Misschien is schrijver van een serie iets voor je.
  dinsdag 27 februari 2018 @ 12:15:08 #230
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_177479888
Is iemand opgevallen dat die stok van Morgan wel erg makkelijk in schedel/borstkas van sommige karakters ging? Ik bedoel een klein duw en en hij zat er in, daar waar je volgens mij echt wel wat meer kracht voor nodig hebt?
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_177480069
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 12:04 schreef Scrummie het volgende:

[..]

"en dan zal" < aanname, en vervolgens 2 conclusies aan je eigen aanname verbinden. Geniaal.

Misschien is schrijver van een serie iets voor je.
och daar is onze fanboy weer die er niet tegen kan als iemand wat voor kritiek dan ook op twd heeft....

carol zei toch ook al dat ze zich zorgen over morgan maakte en op het eind als dat jochie die gast doodmaakt kijkt ie ook alweer zorgelijk. Dan weet je toch al hoelaat het is...
pi_177480094
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 12:15 schreef Montelly het volgende:
Is iemand opgevallen dat die stok van Morgan wel erg makkelijk in schedel/borstkas van sommige karakters ging? Ik bedoel een klein duw en en hij zat er in, daar waar je volgens mij echt wel wat meer kracht voor nodig hebt?
Morgan is gewoon een terminator. Hij trok iemands organen eruit alsof het niks was.
  dinsdag 27 februari 2018 @ 12:39:59 #233
46794 Berkery
Fat bastard
pi_177480344
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 12:15 schreef Montelly het volgende:
Is iemand opgevallen dat die stok van Morgan wel erg makkelijk in schedel/borstkas van sommige karakters ging? Ik bedoel een klein duw en en hij zat er in, daar waar je volgens mij echt wel wat meer kracht voor nodig hebt?
Dat zie je wel vaker, met name de walkers in TWD lijken soms van kaas. Mes door de schedel? No problem. Met een katana in een soepele polsbeweging twee walkers tegelijk onthoofden? Doen we.
Ich fälle Bäume und hupf und spring, steck Blumen in die Vas
Ich schlupf in Frauenkleider, und lummel mich in Bars
  dinsdag 27 februari 2018 @ 14:52:27 #234
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_177482614
Ah, het is er weer. Binnenkort maar eens kijken *O*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_177483168
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 12:39 schreef Berkery het volgende:

[..]

Dat zie je wel vaker, met name de walkers in TWD lijken soms van kaas. Mes door de schedel? No problem. Met een katana in een soepele polsbeweging twee walkers tegelijk onthoofden? Doen we.
Is toch allemaal rot vlees. Ga je zo doorheen.
  dinsdag 27 februari 2018 @ 15:56:25 #236
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_177483836
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 15:23 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Is toch allemaal rot vlees. Ga je zo doorheen.
Schedel/bot..
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_177487310
Maar, op het eind leek het eigenlijk alsof Rick dit hele gebeuren zat te fantaseren en dat hij juist gewond tegen die boom aan zit. Maybe is Carl wel niet dood dus?

Of heb ik nou iets gemist
  dinsdag 27 februari 2018 @ 19:26:04 #238
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_177487388
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 19:20 schreef Temple het volgende:
Maar, op het eind leek het eigenlijk alsof Rick dit hele gebeuren zat te fantaseren en dat hij juist gewond tegen die boom aan zit. Maybe is Carl wel niet dood dus?

Of heb ik nou iets gemist
Dat lijkt me weer een flash forward naar het einde van dit seizoen. Als het een droom blijkt dat Coral dood is stop ik per direct met kijken. Of ze moeten zover terug gaan dat de dood van Beth ook een droom was :+
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_177487434
quote:
19s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 19:26 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Dat lijkt me weer een flash forward naar het einde van dit seizoen. Als het een droom blijkt dat Coral dood is stop ik per direct met kijken. Of ze moeten zover terug gaan dat de dood van Beth ook een droom was :+
Ik zou het ook een beetje slap vinden als het zo was, maar qua montage leek het wel zo. Verwacht Negan namelijk niet perse in een flash forward, leek daarom een beetje alsof Rick aan het ijlen was
  dinsdag 27 februari 2018 @ 19:32:14 #240
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_177487493
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 19:28 schreef Temple het volgende:

[..]

Ik zou het ook een beetje slap vinden als het zo was, maar qua montage leek het wel zo. Verwacht Negan namelijk niet perse in een flash forward, leek daarom een beetje alsof Rick aan het ijlen was
Negan? Nee, die zat in de droom van Coral. Net als opa Rick. Dat was de wereld die Coral hoopte te zien ooit, maar die komt er niet.

Rikkert-onder-de-boom is weer een nieuwe teaser voor wat gaat komen. En ik denk dat die dus is van na het gevecht met Negan. Negan dood, Rick bebloed en moe onder een boom. Zoiets.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_177487498

Nieuwe breakdown van de laatste episode waarin allerlei details en dingen besproken worden :).

Let op: bevat comic spoilers, maar die worden aangekondigd (rond minuut 4 dacht ik).
  dinsdag 27 februari 2018 @ 19:49:51 #242
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_177487852
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 19:20 schreef Temple het volgende:
Maar, op het eind leek het eigenlijk alsof Rick dit hele gebeuren zat te fantaseren en dat hij juist gewond tegen die boom aan zit. Maybe is Carl wel niet dood dus?

Of heb ik nou iets gemist
Dat dacht ik dus ook!!

_O-
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_177499489
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 19:32 schreef Scrummie het volgende:

Nieuwe breakdown van de laatste episode waarin allerlei details en dingen besproken worden :).

Let op: bevat comic spoilers, maar die worden aangekondigd (rond minuut 4 dacht ik).
Volgens mij heeft de serie niet veel meer te maken met de comics.
pi_177500413
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2018 11:16 schreef SarCastro het volgende:

[..]

Volgens mij heeft de serie niet veel meer te maken met de comics.
Hoezo niet?
pi_177502451
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 12:05 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Hoezo niet?
Heb je de comics ooit gelezen?
pi_177502785
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2018 13:28 schreef SarCastro het volgende:

[..]

Heb je de comics ooit gelezen?
Nope. Maar dat lijkt me niet echt relevant.
pi_177502972
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 13:41 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Nope. Maar dat lijkt me niet echt relevant.
Ik heb ook niet alles gelezen.
Veel personages van de serie bestaan niet eens in de strip.
(Beth, Daryll)
Veel gaan er eerder of op een andere manier dood in de serie.
Carol is een heel ander persoon.
En nog veel meer voorbeelden.
Ik wil niet zeggen dat de serie slecht is, ik vind hem juist goed.
Maar om er achter te komen wat die laatste scène voor moet stellen lijkt het me niet het meest logische om te kijken wat er in de strip gebeurt.
pi_177525039
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 19:32 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Negan? Nee, die zat in de droom van Coral. Net als opa Rick. Dat was de wereld die Coral hoopte te zien ooit, maar die komt er niet.

Rikkert-onder-de-boom is weer een nieuwe teaser voor wat gaat komen. En ik denk dat die dus is van na het gevecht met Negan. Negan dood, Rick bebloed en moe onder een boom. Zoiets.
zal die wel net michonne begraven moeten hebben
  donderdag 1 maart 2018 @ 15:58:37 #249
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_177529700
Lol hoe kon dat jochie met die stok nou achter die Negan soldaat komen zonder dat iemand het zag. Niet alleen de zombies kunnen teleporteren maar nu ook de karakters lol. En hoe kan Morgan iemands schedel doorboren door hem alleen met die stok te aaien?

En hoe kunnen Morgan en Carol open en bloot op een podium staan zonder dekking tegen 10 man van Negan die zich achter stoeltjes verstoppen zonder dood te gaan en ook nog eens al die soldaten zonder problemen te 360noscopen.

En hoeveel moeite moesten de acteurs doen om oprecht te laten lijken of ze het erg vonden dat Koraal dood ging? Ik denk dat ze dagen hebben gedaan over die scenes, de uien waren niet aan te slepen hahaha.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_177530172
Mani :')
pi_177530671
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2018 15:58 schreef Mani89 het volgende:
Lol hoe kon dat jochie met die stok nou achter die Negan soldaat komen zonder dat iemand het zag. Niet alleen de zombies kunnen teleporteren maar nu ook de karakters lol. En hoe kan Morgan iemands schedel doorboren door hem alleen met die stok te aaien?

En hoe kunnen Morgan en Carol open en bloot op een podium staan zonder dekking tegen 10 man van Negan die zich achter stoeltjes verstoppen zonder dood te gaan en ook nog eens al die soldaten zonder problemen te 360noscopen.

En hoeveel moeite moesten de acteurs doen om oprecht te laten lijken of ze het erg vonden dat Koraal dood ging? Ik denk dat ze dagen hebben gedaan over die scenes, de uien waren niet aan te slepen hahaha.
Je zou bijna denken dat het niet echt is maar iets op tv.
pi_177539192
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2018 15:58 schreef Mani89 het volgende:
Lol lol. die stok te aaien?
360noscopen.
Koraal de uien hahaha.
Stop met kijken.
  vrijdag 2 maart 2018 @ 08:07:13 #253
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_177542847
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2018 15:58 schreef Mani89 het volgende:
Lol hoe kon dat jochie met die stok nou achter die Negan soldaat komen zonder dat iemand het zag. Niet alleen de zombies kunnen teleporteren maar nu ook de karakters lol. En hoe kan Morgan iemands schedel doorboren door hem alleen met die stok te aaien?

En hoe kunnen Morgan en Carol open en bloot op een podium staan zonder dekking tegen 10 man van Negan die zich achter stoeltjes verstoppen zonder dood te gaan en ook nog eens al die soldaten zonder problemen te 360noscopen.

En hoeveel moeite moesten de acteurs doen om oprecht te laten lijken of ze het erg vonden dat Koraal dood ging? Ik denk dat ze dagen hebben gedaan over die scenes, de uien waren niet aan te slepen hahaha.
bedankt hans. Je hoeft niet te kijken.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  vrijdag 2 maart 2018 @ 14:41:13 #254
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_177550546
quote:
1s.gif Op donderdag 1 maart 2018 16:50 schreef SarCastro het volgende:

[..]

Je zou bijna denken dat het niet echt is maar iets op tv.
Dat is zo'n belachelijk non- argument. Zo ergerlijk dat mensen dit gebruiken om een serie te "verdedigen".
Natuurlijk is het niet echt, het is een televisieserie. In die serie wordt een wereld gecreëerd. In gecreëerde wereld gelden ook gewoon regels en zijn er dingen die niet geloofwaardig zijn. Hoewel Mani ietwat overdrijft zijn er wel degelijk sommige dingen in TWD die nogal onrealistisch overkomen. Zelfs in de wereld die de makers gecreëerd hebben. Als de hoofdrolspelers ineens kunnen vliegen en er paarse wezens komen die met toverstof de zombies weer tot levende wezens kunnen toveren mag je dan ook niet roepen dat iets onrealistisch, of geloofwaardig is?
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  vrijdag 2 maart 2018 @ 14:51:54 #255
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_177550818
Als je hier kritiek uit heb je hier een groepje die-hards die met vingers in hun oren schreeuwen:"JE HOEFT NIET TE KIJKEN. NANANANANA"

Nee, niemand wordt gedwongen te kijken, maar we (In dit geval ik) keken veelal vanaf het begin en dat was een goed begin. De serie heeft veel potentie en in het begin werd dat in mijn ogen ook waargemaakt. Het blijft nu voornamelijk ene herhaling van zetten. Ik denk dat het voor mij gewoon te lang doorgaat in hetzelfde. Ze proberen sinds een paar seizoenen de karakters wat te verdiepen, maar dat wil niet echt lukken. Of dat ligt aan de acteerprestaties, of de scriptschrijvers weet ik niet helemaal.

Voor mij gevoel hinken ze nu teveel op twee gedachtes, een aktieserie die draait om zoveel mogelijk gore en geweld met een hoog tempo, of een serie waarin meer de diepte ingegaan wordt wat deze wereld aan invloed heeft op de mensen.

Die eerste optie is al ingevuld door Z-nation, die tweede optie wil niet echt aanslaan. Voornamelijk door de ongeloofwaardige situaties en de hoofdpersonages die consequent dezelfde fouten maken. Er vindt geen karakterontwikkeling plaats.

Maar misschien is dit concept überhaupt niet zoveel seizoenen houdbaar.

We kunnen roepen wat we willen, maar de kijkcijfers zeggen genoeg. De aandacht neemt af. Dus ook de inkomsten nemen af. De makers van TWD zullen namelijk niet roepen dat je dan maar niet moet kijken. die willen kijkers trekken. Er moet dus wel degelijk wat veranderen.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_177551770
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2018 15:58 schreef Mani89 het volgende:
Lol hoe kon dat jochie met die stok nou achter die Negan soldaat komen zonder dat iemand het zag. Niet alleen de zombies kunnen teleporteren maar nu ook de karakters lol. En hoe kan Morgan iemands schedel doorboren door hem alleen met die stok te aaien?

En hoe kunnen Morgan en Carol open en bloot op een podium staan zonder dekking tegen 10 man van Negan die zich achter stoeltjes verstoppen zonder dood te gaan en ook nog eens al die soldaten zonder problemen te 360noscopen.

En hoeveel moeite moesten de acteurs doen om oprecht te laten lijken of ze het erg vonden dat Koraal dood ging? Ik denk dat ze dagen hebben gedaan over die scenes, de uien waren niet aan te slepen hahaha.
- negan dude was 3 meter dik en blokkeerde al het zicht
- oefenen, oefenen, oefenen, lukte mij bij counter strike ook prima
- ze jankte omdat ze wisten dat ze dat gat moesten graven
hardcoholic
pi_177552303
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2018 14:51 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Als je hier kritiek uit heb je hier een groepje die-hards die met vingers in hun oren schreeuwen:"JE HOEFT NIET TE KIJKEN. NANANANANA"
Er zit wat verschil tussen kritiek plaatsen in een post en figuren die ieder seizoen weer komen melden dat ze denken dat het toch wel het laatste seizoen is dat ze kijken on wekelijks te komen zeiken hoe kut ze het wel niet vinden.

Even ter vergelijking, ik heb een poging gewaagd Altered Carbon te kijken op Netflix. Ik vond het niet interessant en het deed mij niks. Naakt zonder dat het iets toevoegt. Heb het anderhalve aflevering volgehouden.

Nu zou ik in een Altered Carbon / Netflix topic heel vaak rond komen banken over hoe kut ik het wel niet vind. Nieuw seizoen uit? Maar snel topic opzoeken om naar "Het is echt kuuuut" neer te komen plempen.

O, en dan vooral over scripts en acteerprestaties leuteren, ik heb nog nooit zoveel script schrijvers en acteer coaches op een forum meegemaakt.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  vrijdag 2 maart 2018 @ 16:37:34 #258
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_177553034
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 maart 2018 15:55 schreef OMG het volgende:

[..]

Er zit wat verschil tussen kritiek plaatsen in een post en figuren die ieder seizoen weer komen melden dat ze denken dat het toch wel het laatste seizoen is dat ze kijken on wekelijks te komen zeiken hoe kut ze het wel niet vinden.

Even ter vergelijking, ik heb een poging gewaagd Altered Carbon te kijken op Netflix. Ik vond het niet interessant en het deed mij niks. Naakt zonder dat het iets toevoegt. Heb het anderhalve aflevering volgehouden.

Nu zou ik in een Altered Carbon / Netflix topic heel vaak rond komen banken over hoe kut ik het wel niet vind. Nieuw seizoen uit? Maar snel topic opzoeken om naar "Het is echt kuuuut" neer te komen plempen.

O, en dan vooral over scripts en acteerprestaties leuteren, ik heb nog nooit zoveel script schrijvers en acteer coaches op een forum meegemaakt.
Er zijn inderdaad een hoop mensen die elke keer zeggen dat ze niet meer kijken, maar ook degene die met inhoudelijke kritiek komen worden hetzelfde gepareerd.

Er gebeuren m.i, in TWD wel een aantal dingen die zelfs in het TWD-universum niet realistisch zijn. De ninja-zombies zijn een voorbeeld. Ik kan me daar best overheen zetten, maar het zijn wel kleine dingen die niet kloppen.

En je hoeft geen scriptschrijver of acteercoach te zijn om te kunnen beoordelen of het script of de acteerprestaties goed zijn. Als je brood niet lekker smaakt mag je er niks van zeggen omdat je geen bakker bent zeker?
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_177554286
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2018 16:37 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]

En je hoeft geen scriptschrijver of acteercoach te zijn om te kunnen beoordelen of het script of de acteerprestaties goed zijn. Als je brood niet lekker smaakt mag je er niks van zeggen omdat je geen bakker bent zeker?
Dat mag best, maar wat hier gebeurt is dat er meningen zonder argumenten worden neer gemikt als feit.

Dat je brood niet lekker smaakt, prima, maar kom dan hier niet melden dat het brood in kwestie slecht gebakken is, tenzij je daar eventueel wat onderbouwingen bij kunt plaatsen.

Maar dat gebeurt niet, dus op een opmerking dat iets scripttechnisch kut is zonder wat en waarom kun je dan ook een "stop dan met kijken en ga weg" achtige reactie verwachten.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_177554575
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2018 16:37 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]

En je hoeft geen scriptschrijver of acteercoach te zijn om te kunnen beoordelen of het script of de acteerprestaties goed zijn. Als je brood niet lekker smaakt mag je er niks van zeggen omdat je geen bakker bent zeker?
mijn chick neukt als een plank, maar ik mag er niks van zeggen want ik ben geen pornoster :'(
hardcoholic
pi_177558888
Probleem is dat ze het allemaal veels te serieus nemen. Het is een serie over zombies :')
Natuurlijk moet je een verhaallijn hebben, maar het eindeloze gerek en een compleet seizoen nodig hebben om een bepaald onderwerp te behandelen is gewoon te veel van het goede.
De kracht van de serie was volgens mij juist dat ze telkens in een andere omgeving kwamen, en telkens wat nieuws beleefden.
Het is nu eigenlijk al een paar seizoenen veel van het zelfde.
Ik kijk nog wel, maar het enthousiasme wat ik in het begin had ben ik wel kwijt
  vrijdag 2 maart 2018 @ 22:29:21 #262
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_177562857
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 maart 2018 15:55 schreef OMG het volgende:

[..]

Er zit wat verschil tussen kritiek plaatsen in een post en figuren die ieder seizoen weer komen melden dat ze denken dat het toch wel het laatste seizoen is dat ze kijken on wekelijks te komen zeiken hoe kut ze het wel niet vinden.

Even ter vergelijking, ik heb een poging gewaagd Altered Carbon te kijken op Netflix. Ik vond het niet interessant en het deed mij niks. Naakt zonder dat het iets toevoegt. Heb het anderhalve aflevering volgehouden.

Nu zou ik in een Altered Carbon / Netflix topic heel vaak rond komen banken over hoe kut ik het wel niet vind. Nieuw seizoen uit? Maar snel topic opzoeken om naar "Het is echt kuuuut" neer te komen plempen.

O, en dan vooral over scripts en acteerprestaties leuteren, ik heb nog nooit zoveel script schrijvers en acteer coaches op een forum meegemaakt.
^O^ _O_
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  vrijdag 2 maart 2018 @ 22:33:20 #263
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_177562964
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 maart 2018 20:24 schreef GM78 het volgende:
Probleem is dat ze het allemaal veels te serieus nemen. Het is een serie over zombies :')
Natuurlijk moet je een verhaallijn hebben, maar het eindeloze gerek en een compleet seizoen nodig hebben om een bepaald onderwerp te behandelen is gewoon te veel van het goede.
De kracht van de serie was volgens mij juist dat ze telkens in een andere omgeving kwamen, en telkens wat nieuws beleefden.
Het is nu eigenlijk al een paar seizoenen veel van het zelfde.
Ik kijk nog wel, maar het enthousiasme wat ik in het begin had ben ik wel kwijt
Volgens jou ja... daar zeg je toch al genoeg? Waarom moet een schrijver/bedenker dezelfde mening hebben als jij?

Poe poe. Nog even en je voelt je gedwongen om te blijven kijken.
Als je niet meer enthouisast bent waarom blijf je dan nog kijken? Binden ze je elke week vast ofzo?

Als series mij niet meer boeien dan kijk ik gewoon niet meer.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_177572849
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 maart 2018 17:31 schreef OMG het volgende:

[..]

Dat mag best, maar wat hier gebeurt is dat er meningen zonder argumenten worden neer gemikt als feit.

Dat je brood niet lekker smaakt, prima, maar kom dan hier niet melden dat het brood in kwestie slecht gebakken is, tenzij je daar eventueel wat onderbouwingen bij kunt plaatsen.

Maar dat gebeurt niet, dus op een opmerking dat iets scripttechnisch kut is zonder wat en waarom kun je dan ook een "stop dan met kijken en ga weg" achtige reactie verwachten.
Sorry maar de "zeikerds" onderbouwen hun argumenten veel meer dan de fans.

Heb heel vaak gewoon gelezen dat er gewoon veel te weinig gebeurt, dat het allemaal veel te langzaam gaat en dan sommige scenes gewoon onlogisch in elkaar zitten. Met uitleg en al.

En hoe ontkrachten de fans dit?
"Dat is jouw mening ja", "Dank je voor je nuttige bijdrage" of "Dan kijk je toch niet."
  zaterdag 3 maart 2018 @ 12:27:24 #265
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_177573008
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 12:19 schreef maho_91 het volgende:

[..]

Sorry maar de "zeikerds" onderbouwen hun argumenten veel meer dan de fans.

Heb heel vaak gewoon gelezen dat er gewoon veel te weinig gebeurt, dat het allemaal veel te langzaam gaat en dan sommige scenes gewoon onlogisch in elkaar zitten. Met uitleg en al.

En hoe ontkrachten de fans dit?
"Dat is jouw mening ja", "Dank je voor je nuttige bijdrage" of "Dan kijk je toch niet."
Als je je er zo aan stoort, waarom kijk je dan uberhaupt?

Sommige roepen. Nou ik zit al 2 seizoenen naar bagger te kijken...
Dan denk ik, heb je dan geen leven ofzo? Wie verplicht jij om te kijken? Of denk je dat schrijvers meelezen op een nederlands forum en dan denken "hey die maho_91 heeft kritiek en wil dat het anders gaat" DAN GAAN WE DAN REGELEN!

:')
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_177573512
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 12:27 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Als je je er zo aan stoort, waarom kijk je dan uberhaupt?

Sommige roepen. Nou ik zit al 2 seizoenen naar bagger te kijken...
Dan denk ik, heb je dan geen leven ofzo? Wie verplicht jij om te kijken? Of denk je dat schrijvers meelezen op een nederlands forum en dan denken "hey die maho_91 heeft kritiek en wil dat het anders gaat" DAN GAAN WE DAN REGELEN!

:')
Waarom iemand door blijft kijken kan verschillende redenen hebben. Misschien wil de partner er graag naar kijken? Of de kinderen? Misschien hebben ze daadwerkelijk niets anders te doen op maandagavond.

Ik vind er ook al seizoenenlang geen ruk aan (op een paar afleveringen na). Er gebeurt veel te weinig waardoor er geen enkele vorm van progressie te vinden is. Wanneer er wel wat gebeurt, is het weer ongelofelijk dom. Jaaa we zien Negan tig keer maar laten we hem niet vermoorden :).

Waarom blijf ik doorkijken? Omdat ik er absoluut niet tegen kan om een verhaal halverwege te laten. Of het nu een serie, film of boek is, houdt er niet van om iets niet af te maken.

Edit: Btw, voor kritiek hoeven de schrijvers echt niet naar een nederlandse forum te zoeken. De internet is tegenwoordig vol met kritiek op TWD.
  Moderator zaterdag 3 maart 2018 @ 12:50:52 #267
382129 crew  Donna
pi_177573532
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 12:49 schreef maho_91 het volgende:

[..]

Waarom iemand door blijft kijken kan verschillende redenen hebben. Misschien wil de partner er graag naar kijken? Of de kinderen? Misschien hebben ze daadwerkelijk niets anders te doen op maandagavond.

Ik vind er ook al seizoenenlang geen ruk aan (op een paar afleveringen na). Er gebeurt veel te weinig waardoor er geen enkele vorm van progressie te vinden is. Wanneer er wel wat gebeurt, is het weer ongelofelijk dom. Jaaa we zien Negan tig keer maar laten we hem niet vermoorden :).

Waarom blijf ik doorkijken? Omdat ik er absoluut niet tegen kan om een verhaal halverwege te laten. Of het nu een serie, film of boek is, houdt er niet van om iets niet af te maken.
Hier ben ik het mee eens. Ik ben er aan begonnen, dus ik maak het af.
  zaterdag 3 maart 2018 @ 13:14:49 #268
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_177574104
Omdat je er aan begonnen bent moet je het afmaken, ondanks dat je het al een tijd slecht vindt? Kom op zeg. Wat voor debiele reden is dat dan joh.

[ Bericht 4% gewijzigd door RubenSosa op 03-03-2018 13:29:35 ]
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_177575320
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 13:14 schreef RubenSosa het volgende:
Omdat je er aan begonnen bent moet je het afmaken, ondanks dat je het al een tijd slecht vindt? Kom op zeg. Wat voor debiele reden is dat dan joh.

Ik snap het ook niet, waarom zou je je tijd zo willen verspillen aan iets wat je niet leuk vindt? Zoals in een vorige gezegd heb ik een serie na anderhalve aflevering opgegeven, want ik vond het niks. Als ik alles waar ik aan begonnen ben, naar niet leuk (meer) vind toch door blijf kijken omdat ik het begonnen ben en af moet maken, dan kan ik denk ik beter stoppen moet werken.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  Moderator zaterdag 3 maart 2018 @ 14:46:39 #270
382129 crew  Donna
pi_177576346
Stoppen na anderhalve aflevering is wel iets anders dan na 6 of 7 seizoenen he? ;)

Ik vind het nu niet slecht, maar het is zo langdradig dat ik echt niet alle afleveringen meer leuk vindt of naar een nieuwe episode uitkijk zoals vroeger. Maar na zoveel seizoenen ga ik natuurlijk niet meer stoppen.
  Moderator zaterdag 3 maart 2018 @ 14:56:50 #271
382129 crew  Donna
pi_177576616
Maar ik vind het dus niet alleen maar ruk haha. Gewoon een stuk minder goed. (8>
pi_177577381
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 14:46 schreef DonnaRush het volgende:
Stoppen na anderhalve aflevering is wel iets anders dan na 6 of 7 seizoenen he? ;)

Daar ben ik het niet mee eens, vooral omdat er hier figuren rond posten die toch echt stoppen na dit seizoen, om vervolgens met een nieuw seizoen weer op te duiken. Ik snap dan echt niet dat je 1) je tijd verspilt aan het kijken van een serie die je blijkbaar heel erg slecht vindt, en 2) dan ook nog eens extra tijd besteed aan het klagen over diezelfde serie waar iemand helemaal niet leuk (meer) vind. Of dat nou 5 afleveringen of 5 seizoenen zijn, ik snap het niet.

Als ik aan het klussen ga, en ik verf 1 muur of 1 kamer een kleur en de kleur blijkt toch niet helemaal wat we ervan verwachtten, verf ik dan de overige 2-3 kamers die op de planning stonden dezelfde kleur die we niet leuk vinden (of zelfs het hele huis als we niet weten waar we precies eindigen, net zoals TWD geen eind in zicht heeft)? Of is het misschien handiger om de rest te laten wat het is of een kleur te vinden die wel werkt?
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_177577460
Ik ben gestopt na de eerste aflevering van seizoen 8 maar ik ga seizoen 9 wel weer een kans geven met die nieuwe showrunner. Die verhaallijn met Negan hoef ik verder niet meer te zien.. :P
  Moderator zaterdag 3 maart 2018 @ 15:58:56 #274
382129 crew  Donna
pi_177578152
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 15:27 schreef OMG het volgende:

[..]

Daar ben ik het niet mee eens, vooral omdat er hier figuren rond posten die toch echt stoppen na dit seizoen, om vervolgens met een nieuw seizoen weer op te duiken. Ik snap dan echt niet dat je 1) je tijd verspilt aan het kijken van een serie die je blijkbaar heel erg slecht vindt, en 2) dan ook nog eens extra tijd besteed aan het klagen over diezelfde serie waar iemand helemaal niet leuk (meer) vind. Of dat nou 5 afleveringen of 5 seizoenen zijn, ik snap het niet.

Als ik aan het klussen ga, en ik verf 1 muur of 1 kamer een kleur en de kleur blijkt toch niet helemaal wat we ervan verwachtten, verf ik dan de overige 2-3 kamers die op de planning stonden dezelfde kleur die we niet leuk vinden (of zelfs het hele huis als we niet weten waar we precies eindigen, net zoals TWD geen eind in zicht heeft)? Of is het misschien handiger om de rest te laten wat het is of een kleur te vinden die wel werkt?
Ja daar heb je ook wel gelijk in als je iets echt ruk (of lelijk) vindt.

Ik ben 2 series gestopt die ik echt ruk vond, maar ergens voelt het dan toch niet af ofzo. Ik heb daar wel moeite mee.

Maar TWD is voor mij iig nog niet ruk, maar wel een stuk gezakt op m'n lijst.
pi_177579026
Ach Carl gaat dood dus dit seizoen kan al niet meer stuk
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  zondag 4 maart 2018 @ 21:48:50 #276
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_177610611
Wat een tergend lange saaie aflevering. Zonder dat gejammer met Carl was het interessanter geweest :{

Maar gelukkig wordt het volgende keer dus beter *O*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  zondag 4 maart 2018 @ 21:51:02 #277
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_177610656
quote:
1s.gif Op zondag 4 maart 2018 21:48 schreef Vlindur het volgende:
Wat een tergend lange saaie aflevering. Zonder dat gejammer met Carl was het interessanter geweest :{

Maar gelukkig wordt het volgende keer dus beter *O*
Ja als je een week over die aflevering doet, dan kan het voorkomen dat het tergend langzaam is...
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  zondag 4 maart 2018 @ 21:55:23 #278
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_177610735
Tmi

[ Bericht 99% gewijzigd door Vlinder op 04-03-2018 23:33:31 ]
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  maandag 5 maart 2018 @ 13:45:23 #279
441440 aquawoman
Bitch please
pi_177619932
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 12:49 schreef maho_91 het volgende:

[..]

Waarom iemand door blijft kijken kan verschillende redenen hebben. Misschien wil de partner er graag naar kijken? Of de kinderen? Misschien hebben ze daadwerkelijk niets anders te doen op maandagavond.

Ik vind er ook al seizoenenlang geen ruk aan (op een paar afleveringen na). Er gebeurt veel te weinig waardoor er geen enkele vorm van progressie te vinden is. Wanneer er wel wat gebeurt, is het weer ongelofelijk dom. Jaaa we zien Negan tig keer maar laten we hem niet vermoorden :).

Waarom blijf ik doorkijken? Omdat ik er absoluut niet tegen kan om een verhaal halverwege te laten. Of het nu een serie, film of boek is, houdt er niet van om iets niet af te maken.

Edit: Btw, voor kritiek hoeven de schrijvers echt niet naar een nederlandse forum te zoeken. De internet is tegenwoordig vol met kritiek op TWD.
Ik vind het ook al seizoenen lang slecht en ook vooral tergend traag. Maar toch blijf ik kijken omdat ik een soort van geïnvesteerd in de karakters ben (tenminste in Daryl, Carol, Rick, Michonne, Morgan. En Jerry :) ) en ik wil weten hoe het afloopt.

Een van de grootste problemen is volgens mij dat de showrunner heeft aangegeven dat ze nog lang niet aan stoppen denken en dat voel je. Het gaat nu niet echt ergens heen.

Game of thrones is ook niet in alles even goed,maar je merkt daar wel dat ze al een eindpunt hebben waar ze heen gaan en dat het verhaal richting heeft.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_177620641
Wow, deze aflevering (in tegenstelling tot die van vorige week, die vond ik wel mooi an sich maar te langdradig) was geweldig!
pi_177620702
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 21:51 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Ja als je een week over die aflevering doet, dan kan het voorkomen dat het tergend langzaam is...
Een heel aflevering besteden aan een stervende hoofdrolspeler, alle andere hoofdrolspelers waren zo dood. Vlindur heeft gewoon gelijk.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_177620732
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 13:14 schreef RubenSosa het volgende:
Omdat je er aan begonnen bent moet je het afmaken, ondanks dat je het al een tijd slecht vindt? Kom op zeg. Wat voor debiele reden is dat dan joh.

Stiekum boeit het ze wel. :D :D
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  maandag 5 maart 2018 @ 16:39:41 #283
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_177623371
Genocide. _O_
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  maandag 5 maart 2018 @ 20:54:04 #284
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_177628640
Geweldige aflevering! Negan oprecht bedroefd en al die zombies in die smasher, wow!
Een heel stuk beter zoals ik had gehoopt *O*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  maandag 5 maart 2018 @ 22:11:10 #285
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_177630589
Er is nooit winter in Walking Dead.
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_177631223
Iemand nog een hamburger _O-
Twinning = boring
  dinsdag 6 maart 2018 @ 01:36:15 #287
28033 Pek
je moet wat
pi_177633272
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 20:54 schreef Vlindur het volgende:
Geweldige aflevering! Negan oprecht bedroefd en al die zombies in die smasher, wow!
Een heel stuk beter zoals ik had gehoopt *O*
Erg sterk inderdaad :) Die vleesmolen was geweldig en Negan bedroefd maar wel een geweldige sneer op het eind, "It's all you fault, Rick." Goeie mindfuck. :Y
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  dinsdag 6 maart 2018 @ 01:40:45 #288
28033 Pek
je moet wat
pi_177633290
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 22:44 schreef Inca het volgende:
Iemand nog een hamburger _O-
Maandag, gehaktdag? :9
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_177634931
quote:
10s.gif Op maandag 5 maart 2018 22:11 schreef Montelly het volgende:
Er is nooit winter in Walking Dead.
Winter is coming!
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_177634938
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 20:54 schreef Vlindur het volgende:
Geweldige aflevering! Negan oprecht bedroefd en al die zombies in die smasher, wow!
Een heel stuk beter zoals ik had gehoopt *O*
Kleine kanttekening dat een aantal zombies haar kompanen waren. Sommigen waren nog goed herkenbaar zoals die bitch en die man. Dat moet moeilijk zijn geweest.

Overigens ben ik wel benieuwd naar de helikopter? Simon refereerde er nog naar in dat gesprek en ik verwachtte dat hij ernaar toe zou gaan en terug zou komen met een helikopter bij Negan van "kijk eens?". En Simon gaat niet erg lang leven want zodra Negan erachter komt dat de vuilnismensen toch afgeslacht zijn....
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  dinsdag 6 maart 2018 @ 14:09:34 #291
441440 aquawoman
Bitch please
pi_177641030
Ik vond dit eindelijk weer eens een fatsoenlijke aflevering. Vaart, interessante ontwikkelingen en beter acteerwerk dan in veel andere afleveringen.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
  dinsdag 6 maart 2018 @ 15:07:52 #292
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_177642307
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 14:09 schreef aquawoman het volgende:
Ik vond dit eindelijk weer eens een fatsoenlijke aflevering. Vaart, interessante ontwikkelingen en beter acteerwerk dan in veel andere afleveringen.
prima aflevering inderdaad.

Wat me dan wel weer opvalt zijn van die slordige dingetjes, zoals dat terrasje dat in de fik stond in Alexandria. Zoiets is toch in no time afgefikt en de mannen van negan (die alles in de fik zette maar er stonden toch nog redelijk wat huizen op de achtergrond) waren al sinds de vorige avond weg.
  dinsdag 6 maart 2018 @ 16:52:25 #293
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_177644094
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 06:38 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Kleine kanttekening dat een aantal zombies haar kompanen waren. Sommigen waren nog goed herkenbaar zoals die bitch en die man. Dat moet moeilijk zijn geweest.

Overigens ben ik wel benieuwd naar de helikopter? Simon refereerde er nog naar in dat gesprek en ik verwachtte dat hij ernaar toe zou gaan en terug zou komen met een helikopter bij Negan van "kijk eens?". En Simon gaat niet erg lang leven want zodra Negan erachter komt dat de vuilnismensen toch afgeslacht zijn....
Misschien komt Lucille dan eindelijk weer eens in actie
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  dinsdag 6 maart 2018 @ 16:59:19 #294
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_177644214
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 15:07 schreef planethugo het volgende:

[..]

prima aflevering inderdaad.

Wat me dan wel weer opvalt zijn van die slordige dingetjes, zoals dat terrasje dat in de fik stond in Alexandria. Zoiets is toch in no time afgefikt en de mannen van negan (die alles in de fik zette maar er stonden toch nog redelijk wat huizen op de achtergrond) waren al sinds de vorige avond weg.
...en het feit dat ze dat dan heel sentimenteel gaan proberen te blussen, met alle onnodige risico's van dien.

Maar goed, verder inderdaad geen beroerde aflevering.
pi_177647045
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 06:38 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Overigens ben ik wel benieuwd naar de helikopter? Simon refereerde er nog naar in dat gesprek en ik verwachtte dat hij ernaar toe zou gaan en terug zou komen met een helikopter bij Negan van "kijk eens?". En Simon gaat niet erg lang leven want zodra Negan erachter komt dat de vuilnismensen toch afgeslacht zijn....
En die doos met potjes "shelf stable" appelmoes natuurlijk, zal wel een bunker oid binnen/onder die vuilnisbelt liggen. Met hopelijk een hoop wapens.
pi_177654281
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 19:40 schreef havanagila het volgende:

[..]

En die doos met potjes "shelf stable" appelmoes natuurlijk, zal wel een bunker oid binnen/onder die vuilnisbelt liggen. Met hopelijk een hoop wapens.
Ik moet zeggen dat ik direct dacht toen die vuilnisbaas meteen instemde met de wapens in bruikleen geven nog een heel arsenaal had liggen ergens (ingepikt van Rick eerder). Maar ook dat, samen met plots over een helikopterlandplaats beginnen en verder niks mee doen verbaasde me wel wat.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_177654282
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 16:52 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Misschien komt Lucille dan eindelijk weer eens in actie
[ afbeelding ]
Eeeeeeeccccht wel. Haha... :P
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_177655615
Het viel wel op dat ze nu iedereen dood is wel normaal kan praten.
Het past wel bij de domme beslissingen die de groep de laatste tijd maakt.
Het lijkt wel of Simon de enige is met verstand.
pi_177684887
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 07:27 schreef SarCastro het volgende:
Het viel wel op dat ze nu iedereen dood is wel normaal kan praten.
Het past wel bij de domme beslissingen die de groep de laatste tijd maakt.
Het lijkt wel of Simon de enige is met verstand.
kan ook zijn dat dat hele rare gepraat, vieze kleding etc één grote facade was en dat ze ondergronds een of andere luxe bunker hebben en dat ze zo gek doen puur om de indruk te wekken dat er niks dan vuilnis op die plek is. Maar dat zal wel niet :P
pi_177685047
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 13:59 schreef planethugo het volgende:

[..]

kan ook zijn dat dat hele rare gepraat, vieze kleding etc één grote facade was en dat ze ondergronds een of andere luxe bunker hebben en dat ze zo gek doen puur om de indruk te wekken dat er niks dan vuilnis op die plek is. Maar dat zal wel niet :P
Wat moet het eigenlijk voorstellen?
Een vuilnisbelt met een helipad, nog nooit van gehoord.
  donderdag 8 maart 2018 @ 14:17:46 #301
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_177685268
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 07:27 schreef SarCastro het volgende:
Het viel wel op dat ze nu iedereen dood is wel normaal kan praten.
Dat was volgens mij wel expres inderdaad, ze hadden zichzelf een cultuur aangemeten en toen iedereen dood was had ze daar geen noodzaak meer voor. Dat het daadwerkelijke onderkomen van die vuilnismensen nog wel een staartje krijgt ben ik overigens wel van overtuigd :@.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Vrijheid&lt;/a&gt;
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')