abonnement Unibet Coolblue
pi_175053011
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 21:03 schreef Prisha het volgende:

[..]

klopte toch. Uit alle hoeken en gaten.
Oh, dat klinkt al een stuk minder appetijtelijk.
TEAM BAKSTEEN
pi_175053014
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2017 21:07 schreef PeZu het volgende:

[..]

wat een hypocriet was dat zeg :D
Ach, het was waarschijnlijk niet verkeerd bedoeld, maar wat onhandig gesteld.
  Intelligentste user 2022 maandag 13 november 2017 @ 21:09:42 #78
222817 Recce
pi_175053021
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 21:07 schreef Prisha het volgende:
ach...Xcor is failliet. Geen ruimtereizen meer via dat kanaal te boeken
Het was al een behoorlijke tijd duidelijk dat het niets zou worden met XCOR. In Virgin Galactic heb ik ook weinig vertrouwen meer. Hun raketmotoren zijn niet betrouwbaar en herbruikbaar genoeg en over de besturing/beheersbaarheid van hun ruimtevliegtuigje heb ik ook twijfels. Blijft over Blue Origin, daar heb ik wel vertrouwen in.
pi_175053031
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 21:09 schreef TillyB het volgende:

[..]

Oh, dat klinkt al een stuk minder appetijtelijk.
dat andere is alleen maar hoeken :7
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_175053076
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 21:06 schreef Recce het volgende:

[..]

Even 1Vandaag terugkijken dan. In Pauw zit hij niet, volgens de site van het programma:

"CDA-Kamerlid Pieter Omtzigt stopt als woordvoerder op het MH17 dossier na een kritisch artikel in NRC van afgelopen zaterdag. We praten er vanavond over met Xander van der Wulp over de politieke consequenties en met Piet Ploeg, voorzitter van de stichting vliegramp MH17 en nabestaande."

Die aluhoedjes zijn vermoeiend. :')
Er rammelt nog wel iets in het verhaal van Omtzigt. Hijzelf zegt dat hij geen kans heeft gehad op een wederhoor omdat hij pas gebeld werd om half tien 's vrijdagavond voordat het artikel zaterdag gepubliceerd werd. De journalist houdt vol dat-ie hem vrijdagochtend gebeld heeft en dat Omtzigt uiteindelijk alleen via de woordvoerder wilde praten.
  maandag 13 november 2017 @ 21:11:50 #81
138448 PeZu
Suspended animation
pi_175053090
quote:
10s.gif Op maandag 13 november 2017 21:09 schreef Lyza666 het volgende:

[..]

Ach, het was waarschijnlijk niet verkeerd bedoeld, maar wat onhandig gesteld.
uhm lijstje bijhouden van vreemden is gewoom weird as fucj :D
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_175053115
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 21:09 schreef Recce het volgende:

[..]

Het was al een behoorlijke tijd duidelijk dat het niets zou worden met XCOR. In Virgin Galactic heb ik ook weinig vertrouwen meer. Hun raketmotoren zijn niet betrouwbaar en herbruikbaar genoeg en over de besturing/beheersbaarheid van hun ruimtevliegtuigje heb ik ook twijfels. Blijft over Blue Origin, daar heb ik wel vertrouwen in.
Ik had ergens gelezen dat die Branson voor het einde van dit jaar astronauten de ruimte in heeft.
Hij heeft nog een paar weken.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_175053233
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2017 21:11 schreef PeZu het volgende:

[..]

uhm lijstje bijhouden van vreemden is gewoom weird as fucj :D
Als 'ie dat deed/doet is dat wel apart ja :D
pi_175053287
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 21:15 schreef Lyza666 het volgende:

[..]

Als 'ie dat deed/doet is dat wel apart ja :D
Hij had ook naaktfoto's van SC-ers.
pi_175053338
quote:
4s.gif Op maandag 13 november 2017 21:17 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Hij had ook naaktfoto's van SC-ers.
Tja, wie niet.
  Intelligentste user 2022 maandag 13 november 2017 @ 21:19:03 #86
222817 Recce
pi_175053348
quote:
4s.gif Op maandag 13 november 2017 21:11 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Er rammelt nog wel iets in het verhaal van Omtzigt. Hijzelf zegt dat hij geen kans heeft gehad op een wederhoor omdat hij pas gebeld werd om half tien 's vrijdagavond voordat het artikel zaterdag gepubliceerd werd. De journalist houdt vol dat-ie hem vrijdagochtend gebeld heeft en dat Omtzigt uiteindelijk alleen via de woordvoerder wilde praten.
Het verhaal van Omtzigt op Facebook klopt ook niet met het artikel van de NRC. Omtzigt:

"Via een tolk gaf de man in een onduidelijk gesprek aan dat hij en zijn vrouw op de rampplek waren toen de MH17 daar werd neergehaald, althans zo was mijn indruk. Daarbij gaf hij te kennen dat zijn verhaal niet gehoord werd, en dat hij en zijn vrouw relevant materiaal hadden voor het onderzoek."

Artikel NRC:

"„Heb je ook gezien hoe het vliegtuig is neergeschoten?”, vraagt Omtzigt later. Dan antwoordt de tolk namens Alexandr: „Zijn vrouw heeft het gezien. Niet het neerschieten, maar het neerstorten en hoe het uit elkaar brak.” Het wordt vluchtig gezegd, in gebrekkig Nederlands.

Duidelijker vertelt Alexandrs tolk dat hij al door het JIT is gehoord. Hij vertelt dat hij niet alles kon vertellen, maar dat de Nederlandse onderzoekers van het JIT vanuit Duitsland al beschikten over een uitgebreid rapport met zijn getuigenis over de ramp. „Die hadden ze”, constateert Omtzigt daarop."

Lijkt me nog geen opgehelderde zaak zo.
pi_175053373
quote:
6s.gif Op maandag 13 november 2017 21:18 schreef Lyza666 het volgende:

[..]

Tja, wie niet.
Van alle hoeken en gaten.
TEAM BAKSTEEN
  maandag 13 november 2017 @ 21:20:20 #88
138448 PeZu
Suspended animation
pi_175053384
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 21:15 schreef Lyza666 het volgende:

[..]

Als 'ie dat deed/doet is dat wel apart ja :D
was ook onzin, hij claimde dingen te weten en waarschuwde dan voor zichzelf ofzo?

Ach was wel grappig zo'n vol idioot :D
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_175053420
quote:
14s.gif Op maandag 13 november 2017 21:20 schreef TillyB het volgende:

[..]

Van alle hoeken en gaten.
:D
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_175053433
quote:
6s.gif Op maandag 13 november 2017 21:18 schreef Lyza666 het volgende:

[..]

Tja, wie niet.
Ja, dat is ook weer zo.
pi_175053483
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 21:19 schreef Recce het volgende:

[..]

Het verhaal van Omtzigt op Facebook klopt ook niet met het artikel van de NRC. Omtzigt:

"Via een tolk gaf de man in een onduidelijk gesprek aan dat hij en zijn vrouw op de rampplek waren toen de MH17 daar werd neergehaald, althans zo was mijn indruk. Daarbij gaf hij te kennen dat zijn verhaal niet gehoord werd, en dat hij en zijn vrouw relevant materiaal hadden voor het onderzoek."

Artikel NRC:

"„Heb je ook gezien hoe het vliegtuig is neergeschoten?”, vraagt Omtzigt later. Dan antwoordt de tolk namens Alexandr: „Zijn vrouw heeft het gezien. Niet het neerschieten, maar het neerstorten en hoe het uit elkaar brak.” Het wordt vluchtig gezegd, in gebrekkig Nederlands.

Duidelijker vertelt Alexandrs tolk dat hij al door het JIT is gehoord. Hij vertelt dat hij niet alles kon vertellen, maar dat de Nederlandse onderzoekers van het JIT vanuit Duitsland al beschikten over een uitgebreid rapport met zijn getuigenis over de ramp. „Die hadden ze”, constateert Omtzigt daarop."

Lijkt me nog geen opgehelderde zaak zo.
Het lijkt er ook een beetje op dat Hella Hueck haar verhaal om Omtzigt te ontlasten ook niet afgestemd heeft met hem en dat hij daardoor nog verder verstrikt raakt in z'n woorden.
pi_175053486
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 21:09 schreef Recce het volgende:

[..]

Het was al een behoorlijke tijd duidelijk dat het niets zou worden met XCOR. In Virgin Galactic heb ik ook weinig vertrouwen meer. Hun raketmotoren zijn niet betrouwbaar en herbruikbaar genoeg en over de besturing/beheersbaarheid van hun ruimtevliegtuigje heb ik ook twijfels. Blijft over Blue Origin, daar heb ik wel vertrouwen in.
ik loop achter in mijn space news :@ wat is er met launchpad 40 (Cape Canaveral) gebeurd dat ie zo hevig beschadigd is geraakt?
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_175053576
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2017 21:20 schreef PeZu het volgende:

[..]

was ook onzin, hij claimde dingen te weten en waarschuwde dan voor zichzelf ofzo?

Ach was wel grappig zo'n vol idioot :D
Hij kon de identiteit van SC-ers achterhalen en wilde ons waarschuwen dat anderen dat dan ook zouden kunnen.

Ja, en dan? :D
  Intelligentste user 2022 maandag 13 november 2017 @ 21:26:33 #94
222817 Recce
pi_175053580
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 21:12 schreef Prisha het volgende:

[..]

Ik had ergens gelezen dat die Branson voor het einde van dit jaar astronauten de ruimte in heeft.
Hij heeft nog een paar weken.
Ze hebben nog niet eens de raketmotor getest in de vlucht, dus dat gaat niets worden.
  Intelligentste user 2022 maandag 13 november 2017 @ 21:31:00 #95
222817 Recce
pi_175053745
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 21:23 schreef Prisha het volgende:

[..]

ik loop achter in mijn space news :@ wat is er met launchpad 40 (Cape Canaveral) gebeurd dat ie zo hevig beschadigd is geraakt?
Probleempje met een Falcon 9 tijdens het tanken voor de test van de motoren en alle systemen. Er ontstond zuurstofijs tussen de wand van een heliumtank en de koolstoffiber omhuizing daarvan. Toen die heliumtank verder onder druk werd gebracht, schuurde die koolstof langs dat ijs en toen deed alles opeens boem:

pi_175053822
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 21:31 schreef Recce het volgende:

[..]

Probleempje met een Falcon 9 tijdens het tanken voor de test van de motoren en alle systemen. Er ontstond zuurstofijs tussen de wand van een heliumtank en de koolstoffiber omhuizing daarvan. Toen die heliumtank verder onder druk werd gebracht, schuurde die koolstof langs dat ijs en toen deed alles opeens boem:

[ afbeelding ]
oh die ja! Dat was toch vorig jaar?

edit: ja vorig jaar dus...ik heb hem weer.. thanks!
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_175053870
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 21:31 schreef Recce het volgende:

[..]

Probleempje met een Falcon 9 tijdens het tanken voor de test van de motoren en alle systemen. Er ontstond zuurstofijs tussen de wand van een heliumtank en de koolstoffiber omhuizing daarvan. Toen die heliumtank verder onder druk werd gebracht, schuurde die koolstof langs dat ijs en toen deed alles opeens boem:

[ afbeelding ]
Enorme vuurbal, jonguh!
  Intelligentste user 2022 maandag 13 november 2017 @ 21:37:57 #98
222817 Recce
pi_175053995
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 21:33 schreef Prisha het volgende:

[..]

oh die ja! Dat was toch vorig jaar?

edit: ja vorig jaar dus...ik heb hem weer.. thanks!
Elon Musk verwacht zelf niet zo heel veel van de Falcon Heavy en hoopt dat die in ieder geval weg komt van het lanceerplatform. Die vuurbal wordt drie keer zo groot als het mis gaat. :X
pi_175054089
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 21:37 schreef Recce het volgende:

[..]

Elon Musk verwacht zelf niet zo heel veel van de Falcon Heavy en hoopt dat die in ieder geval weg komt van het lanceerplatform. Die vuurbal wordt drie keer zo groot als het mis gaat. :X
ha ja daar was ik dus over aan het lezen toen ik die referentie naar pad 40 tegenkwam.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_175054408
Over vuurballen gesproken. De Chinese Tiangong 1 space station gaat er dus ook aan, ergens begin februari.
De ene bron zegt dat het een uncontrolled reentry is, de andere zegt een controlled reentry. Spreekt elkaar wat tegen.

Ik zie dat er een reentry queue is:
http://www.aerospace.org/(...)oming-reentries-2-2/
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')