FOK!forum / Klaagbaak / Bol.com
Waldorf2017maandag 13 november 2017 @ 19:47
Dag beste FOK! jongens en meisjes,

Deze klacht over Bol.com gaat nu eens een keer niet over de belofte ‘voor 23.59 besteld, morgen in huis’, aangezien iedereen al lang weet dat dit grote bullshit is en dit dan derhalve geen originele klacht zou zijn.

Enkele welen geleden bestelde ik een artikel en liet dit afleveren bij een afhaalpunt. Dit doe ik uit voorzorg aangezien het 9 van de 10 keer mis gaat bij PostNL en ik dan voor niets thuis op mijn pakketje zit te wachten.
Blijkbaar verstuurd Bol.com tegenwoordig ook met UPS, wat zo mogelijk nog grotere aids is dan PostNL.
Verzending mislukte tot 2 keer toe en inmiddels had ik het artikel al in de winkel gehaald.
Op zich heeft Bol.com dit wel netjes opgelost door mijn geld extra snel terug te storten.

Vandaar mijn besluit gisteren maar weer eens iets aan te schaffen bij onze vrolijke, blauwe vriend. Natuurlijk met de belofte ‘voor 23.59 uur besteld, morgen in huis’. Nou neem ik dit inmiddels met een korreltje zout maar ik had toch wel verwacht het artikel in de loop van de week in mijn armen te mogen sluiten.

Wat schetste mijn verbazing, vanmorgen trof ik het volgende bericht:

‘Helaas kunnen we het volgende artikel uit je bestelling niet op tijd leveren. We hebben de levertijd van dit artikel namelijk te krap ingeschat. Onze excuses hiervoor.
We leveren het artikel uiterlijk 23 november op het door jou gekozen bezorgadres.’

Heb maar weer geannuleerd en hoop dat ze mijn geld snel terugstorten.

Klacht: Bol.com die het tot twee keer achtereenvolgens verneukt en nu moet ik weer mijn huis uit om naar een fysieke winkel te gaan.
Bivox.Silenticmaandag 13 november 2017 @ 19:48
Ja, hun voorraad dildo's schijnt heel beperkt te zijn. Dat gaat wel eens fout.
Notorious_Roymaandag 13 november 2017 @ 19:51
UPS :? Was het niet een derde partij misschien?
miss_dynastiemaandag 13 november 2017 @ 19:54
quote:
19s.gif Op maandag 13 november 2017 19:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
UPS :? Was het niet een derde partij misschien?
Afhaalpunt is tegenwoordig UPS, voorheen Kiala.
Waldorf2017maandag 13 november 2017 @ 19:56
quote:
19s.gif Op maandag 13 november 2017 19:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
UPS :? Was het niet een derde partij misschien?
Nee, gewoon van Bol.com zelf. Je krijgt dan ook geen track & trace maar een of andere onduidelijke mail van UPS dat je pakket pleite is.
#ANONIEMmaandag 13 november 2017 @ 19:58
Kut topic van een kut user
HaverMoutKoekjemaandag 13 november 2017 @ 19:59
quote:
19s.gif Op maandag 13 november 2017 19:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
UPS :? Was het niet een derde partij misschien?
denk het ook
Notorious_Roymaandag 13 november 2017 @ 20:00
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2017 19:54 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Afhaalpunt is tegenwoordig UPS, voorheen Kiala.
Joh, dat wist ik niet. Nooit problemen mee gehad verder, wel zuur als een pakket zoek raakt.
Le_Professeurmaandag 13 november 2017 @ 20:01
welen, mis gaat, verstuurd

:')
Themonk5maandag 13 november 2017 @ 20:01
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2017 19:47 schreef Waldorf2017 het volgende:
Deze klacht over Bol.com gaat nu eens een keer niet over de belofte ‘voor 23.59 besteld, morgen in huis’, aangezien iedereen al lang weet dat dit grote bullshit is
Nooit problemen mee gehad.
Waldorf2017maandag 13 november 2017 @ 20:02
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 20:01 schreef Le_Professeur het volgende:
welen, mis gaat, verstuurd

:')
Heb je ook nog een inhoudelijke reactie, zuurpruim
Le_Professeurmaandag 13 november 2017 @ 20:04
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2017 20:02 schreef Waldorf2017 het volgende:

[..]

Heb je ook nog een inhoudelijke reactie, zuurpruim
Nee, bij mij komen ze die belofte altijd na, dus kan mij dan ook totaal niet in deze klacht vinden.
Quotidienmaandag 13 november 2017 @ 20:04
Heb je een koopverslaving ofzo?
Remcomaandag 13 november 2017 @ 20:13
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2017 19:47 schreef Waldorf2017 het volgende:
Dag beste FOK! jongens en meisjes,

Deze klacht over Bol.com gaat nu eens een keer niet over de belofte ‘voor 23.59 besteld, morgen in huis’, aangezien iedereen al lang weet dat dit grote bullshit is en dit dan derhalve geen originele klacht zou zijn.

‘Helaas kunnen we het volgende artikel uit je bestelling niet op tijd leveren. We hebben de levertijd van dit artikel namelijk te krap ingeschat. Onze excuses hiervoor.
We leveren het artikel uiterlijk 23 november op het door jou gekozen bezorgadres.’

?
Haagsmaandag 13 november 2017 @ 20:17
Zeer terechte klacht. Ik leef met je mee!
Friday12maandag 13 november 2017 @ 20:19
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 20:01 schreef Themonk5 het volgende:

[..]

Nooit problemen mee gehad.
Dit

1 keer had ik een verkeerde boek gekregen was een label fout.. en ik heb er heel wat zooi besteld.
Terminuzmaandag 13 november 2017 @ 21:13
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2017 19:47 schreef Waldorf2017 het volgende:
Dag beste FOK! jongens en meisjes,

Deze klacht over Bol.com gaat nu eens een keer niet over de belofte ‘voor 23.59 besteld, morgen in huis’, aangezien iedereen al lang weet dat dit grote bullshit is en dit dan derhalve geen originele klacht zou zijn.

Enkele welen geleden bestelde ik een artikel en liet dit afleveren bij een afhaalpunt. Dit doe ik uit voorzorg aangezien het 9 van de 10 keer mis gaat bij PostNL en ik dan voor niets thuis op mijn pakketje zit te wachten.
Blijkbaar verstuurd Bol.com tegenwoordig ook met UPS, wat zo mogelijk nog grotere aids is dan PostNL.
Verzending mislukte tot 2 keer toe en inmiddels had ik het artikel al in de winkel gehaald.
Op zich heeft Bol.com dit wel netjes opgelost door mijn geld extra snel terug te storten.

Vandaar mijn besluit gisteren maar weer eens iets aan te schaffen bij onze vrolijke, blauwe vriend. Natuurlijk met de belofte ‘voor 23.59 uur besteld, morgen in huis’. Nou neem ik dit inmiddels met een korreltje zout maar ik had toch wel verwacht het artikel in de loop van de week in mijn armen te mogen sluiten.

Wat schetste mijn verbazing, vanmorgen trof ik het volgende bericht:

‘Helaas kunnen we het volgende artikel uit je bestelling niet op tijd leveren. We hebben de levertijd van dit artikel namelijk te krap ingeschat. Onze excuses hiervoor.
We leveren het artikel uiterlijk 23 november op het door jou gekozen bezorgadres.’

Heb maar weer geannuleerd en hoop dat ze mijn geld snel terugstorten.

Klacht: Bol.com die het tot twee keer achtereenvolgens verneukt en nu moet ik weer mijn huis uit om naar een fysieke winkel te gaan.
Wist niet dat bol.com ook sexrobots leveren?
miss_dynastiemaandag 13 november 2017 @ 21:14
quote:
19s.gif Op maandag 13 november 2017 20:00 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Joh, dat wist ik niet. Nooit problemen mee gehad verder, wel zuur als een pakket zoek raakt.
Jep, maar dat is bij TS gelukkig niet gebeurd.
The_Vervemaandag 13 november 2017 @ 23:42
Prima winkeltje dat bol.com. Niets mis mee.
Ingolstadtmaandag 13 november 2017 @ 23:43
Je vindt bol al zo kut en dan ga je vrolijk door met bestellen bij hullie :')

KLACHT ONGEGROND VERKLAARD :R
Biekuhmaandag 13 november 2017 @ 23:51
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 19:48 schreef Bivox.Silentic het volgende:
Ja, hun voorraad dildo's schijnt heel beperkt te zijn. Dat gaat wel eens fout.
hoe weet jij dat :{w
Salvad0Rmaandag 13 november 2017 @ 23:53
maar verder, naast het consumeren van producten, hoe ervaar jij het leven op deze planeet?
Waldorf2017dinsdag 14 november 2017 @ 07:56
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2017 23:43 schreef Ingolstadt het volgende:
Je vindt bol al zo kut en dan ga je vrolijk door met bestellen bij hullie :')

KLACHT ONGEGROND VERKLAARD :R
Jammer, en die over de Ikea?
Kaizen_dinsdag 14 november 2017 @ 07:59
Counterklacht #1: Sowieso is elk item wat je bij Bol.com kan bestellen ergens anders 20% goedkoper. Tip om een beetje door te zoeken op 't internet.

Counterklacht #2: Onterecht gebitch over de bezorgservice. Zelf heb ik zelden problemen met PostNL, ze leverende pakketjes altijd netjes bij de buren.
Waldorf2017dinsdag 14 november 2017 @ 08:10
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 07:59 schreef Kaizen_ het volgende:
Counterklacht #1: Sowieso is elk item wat je bij Bol.com kan bestellen ergens anders 20% goedkoper. Tip om een beetje door te zoeken op 't internet.

Counterklacht #2: Onterecht gebitch over de bezorgservice. Zelf heb ik zelden problemen met PostNL, ze leverende pakketjes altijd netjes bij de buren.
Dus omdat jij er geen slechte ervaringen mee hebt is het een onterechte klacht. Dan kun je heel KLB wel opdoeken :{w
Apotheosedinsdag 14 november 2017 @ 08:28
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 07:59 schreef Kaizen_ het volgende:
Counterklacht #1: Sowieso is elk item wat je bij Bol.com kan bestellen ergens anders 20% goedkoper. Tip om een beetje door te zoeken op 't internet.

Counterklacht #2: Onterecht gebitch over de bezorgservice. Zelf heb ik zelden problemen met PostNL, ze leverende pakketjes altijd netjes bij de buren.
ik heb liever mn pakketje 'te laat' dan dat het bij de buren wordt gedropt :X
Kaizen_dinsdag 14 november 2017 @ 08:50
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 november 2017 08:28 schreef Apotheose het volgende:
ik heb liever mn pakketje 'te laat' dan dat het bij de buren wordt gedropt
M'n buurvrouw werkt part-time en is superaardig.. Daar heb ik zelf dan weer geluk mee!

Zouden jouw buren het pakketje inpikken of iets dergelijks? :D
Friday12dinsdag 14 november 2017 @ 09:15
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 07:59 schreef Kaizen_ het volgende:
Counterklacht #1: Sowieso is elk item wat je bij Bol.com kan bestellen ergens anders 20% goedkoper. Tip om een beetje door te zoeken op 't internet.

Counterklacht #2: Onterecht gebitch over de bezorgservice. Zelf heb ik zelden problemen met PostNL, ze leverende pakketjes altijd netjes bij de buren.
Bij de meeste toko's moet je vooraf betalen en dat vertrouw ik niet.. heb al eerder ergens anders problemen gehad met geld terugstorten :N 3 maanden zitten wachten op mijn 400e :(
Pharkusdinsdag 14 november 2017 @ 10:09
Heb je geen buurtbejaarden die altijd thuis zijn en als afhaalpunt voor pakketjes fungeren?
Waldorf2017dinsdag 14 november 2017 @ 10:12
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 10:09 schreef Pharkus het volgende:
Heb je geen buurtbejaarden die altijd thuis zijn en als afhaalpunt voor pakketjes fungeren?
Dan moet het wel eerst opgestuurd worden
Pharkusdinsdag 14 november 2017 @ 10:14
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 november 2017 10:12 schreef Waldorf2017 het volgende:

[..]

Dan moet het wel eerst opgestuurd worden
PostNL parkeert bij ons gewoon voor hun huis om alles uit te laden en de briefjes voor ingevuld in de bus te duwen bij iedereen, ongeacht of ze nou thuis zijn of niet.
radeloosje1987dinsdag 14 november 2017 @ 10:16
Gewoon met creditcard betalen en net doen of je pakketje niet is aangekomen. Gratis pakketje!
JtodaXdinsdag 14 november 2017 @ 10:18
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 10:14 schreef Pharkus het volgende:
PostNL parkeert bij ons gewoon voor hun huis om alles uit te laden en de briefjes voor ingevuld in de bus te duwen bij iedereen, ongeacht of ze nou thuis zijn of niet.
Koeriers worden toch per afgeleverd pakket betaald? :?

Overigens is de klacht van TS over Kiala/UPS Pickup terecht, dat is niet bol.com specifiek maar gewoon altijd om te huilen.
Apotheosedinsdag 14 november 2017 @ 10:32
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 08:50 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]

M'n buurvrouw werkt part-time en is superaardig.. Daar heb ik zelf dan weer geluk mee!

Zouden jouw buren het pakketje inpikken of iets dergelijks? :D
ja :D Been there. Ik heb een vage buurman die uit Rusland komt en zogenaamd niks snapt van onze 'cultuur'. Ondanks dat ie hier al minstens een jaar woont. Laatst iets besteld bij een andere shop en niet goed opgelet met het invoeren van een afleveradres. Dus toen was ik niet thuis en kwam het bij hem. Meneer vertelde in gebrekkig nederlands dat ie geen idee had wat ik bedoelde met 'pakketje'. Ook niet toen ik het beschreef etc. Gedoe. Uiteindelijk via bekende van hem wel goed gekomen en had ie het wel gewoon liggen. :')

Dus ja ik check nu wel extra waar ik het laat bezorgen. :') En bij Bol staat dat al standaard op de lokale Appie :Y
Biekuhdinsdag 14 november 2017 @ 11:47
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 10:32 schreef Apotheose het volgende:
En bij Bol staat dat al standaard op de lokale Appie :Y
Slim, doe ik ook.
Ingolstadtdinsdag 14 november 2017 @ 11:48
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 november 2017 07:56 schreef Waldorf2017 het volgende:

[..]

Jammer, en die over de Ikea?
Die is wel terecht, want je zit nog steeds te wachten als ik dat topic zo zie.
LurkJeRotdinsdag 14 november 2017 @ 12:14
Zelfde actie uithalen en een ander resultaat verwachten, hoe noemen ze dat ook alweer?
Kaizen_dinsdag 14 november 2017 @ 12:18
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 10:32 schreef Apotheose het volgende:
Uiteindelijk via bekende van hem wel goed gekomen en had ie het wel gewoon liggen.
Wat 'n lul _O-
HSGdinsdag 14 november 2017 @ 12:26
Ze zijn er in ieder geval eerlijk in.
Baron-von-Blubbadinsdag 14 november 2017 @ 12:46
Hoe vaak Bol.com mijn bestelling al niet verprutst heeft, en dan vervolgens ook nog eens de retourzending verprutsten.
Voorbeeld: ik zend het verkeerd geleverde artikel retour, na een tijd komt de vervanging: wederom hetzelfde verkeerde artikel. |:(
Je zou bijna denken dat ze het met opzet doen.
Ook heb ik al eens een platgewalste western dvd-box van een of andere jaren '60 serie ontvangen, terwijl ik een FILM met Clint Eastwood besteld had.
Oké, dat 'platgewalste' is dan weer de verdienste van onze vrienden van PostNL.
Die nog steeds niet doorhebben dat als iets niet in de brievenbus past, je het er niet met geweld in moet gaan beuken om er maar vanaf te zijn.
Met een NEE-NEE sticker hebben ze ook nog wat moeite mee.

Je mag blij zijn dat als je 3 artikelen besteld bij Bol.com, er tenminste eentje onbeschadigd aankomt, en dan ook nog de juiste is.
Ach, wat er mis gaat, is gewoon collateral damage.
FlippingCoindinsdag 14 november 2017 @ 12:54
Laatst ook zo iets gehad, terechte klacht; en ja ik had ook een dildo besteld.
6star6lord6dinsdag 14 november 2017 @ 14:15
Bol.com _O_
JtodaXdinsdag 14 november 2017 @ 14:52
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 12:46 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Oké, dat 'platgewalste' is dan weer de verdienste van onze vrienden van PostNL.
Die nog steeds niet doorhebben dat als iets niet in de brievenbus past, je het er niet met geweld in moet gaan beuken om er maar vanaf te zijn.
Met een NEE-NEE sticker hebben ze ook nog wat moeite mee.
Over welke ongeadresseerde post door postnl heb je het dan? ah folder?
Baron-von-Blubbadinsdag 14 november 2017 @ 17:09
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 14:52 schreef JtodaX het volgende:

[..]

Over welke ongeadresseerde post door postnl heb je het dan? ah folder?
Alle ongeadresseerde reclametroep, dat gaat bij mij direct weer de oud papierbak in.
Het zullen dan wel koeriers/jongeren zijn die niet voor PostNL werken, maar wie het er dan ook in douwt, optiefen met die ongevraagde meuk!
Alleen die ratten van de Postcode Loterij zetten 'aan de bewoners van...' op de envelop, dan mag het blijkbaar wel.
FL_Freakdonderdag 7 december 2017 @ 18:45
Wat vervelend TS.
robijntjestralendwitdonderdag 7 december 2017 @ 18:48
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 18:45 schreef FL_Freak het volgende:
Wat vervelend TS.
Bijna 4 weken later
Waldorf2017donderdag 7 december 2017 @ 18:52
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 18:45 schreef FL_Freak het volgende:
Wat vervelend TS.
Ik was er net overheen maar nu komt alles weer naar boven ;(
FL_Freakdonderdag 7 december 2017 @ 18:55
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 18:52 schreef Waldorf2017 het volgende:

[..]

Ik was er net overheen maar nu komt alles weer naar boven ;(
Gossie ;(