abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_175406459
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 16:01 schreef Pastonchi83 het volgende:
Goedemiddag,

graag zou ik meer willen weten als dat mogelijk over de volgende bestelling:

- Orderdatum: Nov 03 2017 15:56:18 PM PST
- Product: Xiaomi Mi Mix 2 4G Phablet 64GB ROM
- Ordernummer: WP1711021751325294
- Tracking nummer : 5986505728
- Verzendmethode: DPDUK1
- Probleem: Product nog steeds niet binnen/ Your parcel is on its way Southall
- Voorkeur: ik benieuwd naar de status van de levering

ik hoop dat ik het gauw zal ontvangen

mvg
Jouw pakketje is onderweg, dus nog even geduld. De tracking code wordt bij deze verzendmethode 2/3 weken en in jouw geval nu iets langer. Heb geen zorgen, dit zal spoedig ge-update worden en vanaf dan zal je ook binnen enkele dagen jouw pakketje in ontvangst mogen nemen. Voor de zekerheid ga ik het toch nog even voor je navragen, maar ga er tot dusver maar vanuit dat het onderweg is. Door de piekperiode (sinterklaas/kerst) kan de bezorger wat vertraging hebben opgelopen.
pi_175410732
Ww1711171420083717
I apologize for the late reply.
We have shipped your order, and it is on its way to you.

Please check all your delivery details below:
The delivery information
customers: Tarek Bahlouli, shipping address: Stijn streuvelslaan 3, city: Aartselaar, state: Antwerpen, zip_code: 2630, country: BE, phone: 32-488393087
Tracking number: AT15112740161799,shipping method: ATDHL,
tracking site: http://www.dhl.com/en.html shipping date: November 22, 2017 06:31:06,estimated time: 3-7 business days,
sku*quantity:226167702 * 1 ,

Most parcels will be received within 3-7 business days. Please rest assured the item is on its way.

Ik heb nog niets ontvangen, en volgens DHL is het zelfs nog niet vertrokken.
Ik had graag wat meer info geweten over wanneer het nu juist aankomt.Ik heb ook 9 euro extra betaald om het binnen de 7 dagen aan te krijgen, wat nu al ruim te laat is.

Ook had ik gevraagd of de kleur wel juist is.Bij bestelling was deze Goud/rood en als ik nu bij mijn orders kijk is deze veranderd naar goud/zwart??

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen..

mvg, Tarek
pi_175410743
Goedenavond,

DPD zending wordt niet geupdate:

- Orderdatum: Nov 11, 2017 06:01:25 AM
- Product: Xiaomi Mi 6 4G Smartphone International Version
- Ordernummer: WP1711110601254830
- Tracking nummer : 5987932156
- Verzendmethode: DPDUK1
- Probleem: Product nog niet ontvangen/ Your parcel is on its way Southall
- Voorkeur: Graag zou ik de status ontvangen van de zending
pi_175410749
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 13:39 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Dan ben jij een van de gelukkige waar het pakketje wel is aangekomen. Deze mag je dan ook houden *O* Veel plezier ermee!

Super, wat een service! dank je wel!! ^O^
pi_175420024
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 19:58 schreef Tarek het volgende:
Ww1711171420083717
I apologize for the late reply.
We have shipped your order, and it is on its way to you.

Please check all your delivery details below:
The delivery information
customers: Tarek Bahlouli, shipping address: Stijn streuvelslaan 3, city: Aartselaar, state: Antwerpen, zip_code: 2630, country: BE, phone: 32-488393087
Tracking number: AT15112740161799,shipping method: ATDHL,
tracking site: http://www.dhl.com/en.html shipping date: November 22, 2017 06:31:06,estimated time: 3-7 business days,
sku*quantity:226167702 * 1 ,

Most parcels will be received within 3-7 business days. Please rest assured the item is on its way.

Ik heb nog niets ontvangen, en volgens DHL is het zelfs nog niet vertrokken.
Ik had graag wat meer info geweten over wanneer het nu juist aankomt.Ik heb ook 9 euro extra betaald om het binnen de 7 dagen aan te krijgen, wat nu al ruim te laat is.

Ook had ik gevraagd of de kleur wel juist is.Bij bestelling was deze Goud/rood en als ik nu bij mijn orders kijk is deze veranderd naar goud/zwart??

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen..

mvg, Tarek
Jouw pakketje is onderweg en het hier gaat om 4-7 werkdagen. Deze zijn dan ook nog niet gepasseerd. Je pakketje in in ieder geval wel al onderweg en zal spoedig bij DHL aangemeld worden :)

quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 19:58 schreef Basje84 het volgende:
Goedenavond,

DPD zending wordt niet geupdate:

- Orderdatum: Nov 11, 2017 06:01:25 AM
- Product: Xiaomi Mi 6 4G Smartphone International Version
- Ordernummer: WP1711110601254830
- Tracking nummer : 5987932156
- Verzendmethode: DPDUK1
- Probleem: Product nog niet ontvangen/ Your parcel is on its way Southall
- Voorkeur: Graag zou ik de status ontvangen van de zending
Jouw pakketje is ook onderweg en deze status is normaal gezien 2/3 weken zo. In sommige gevallen kan dit wat langer zijn. Tevens is er een kleine vertraging door de november en december dagen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Gearbest op 01-12-2017 13:23:13 ]
pi_175420201
Hoi!

Ik heb indertijd de fout gemaakt om met Facebook een account aan te maken. Nu kan ik alleen maar inloggen met facebook. Is het mogelijk om dit om te zetten naar een normaal inlogaccount (inloggen met email-adres dus)
pi_175421050
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 00:49 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Ik ga voor je navragen waar je pakketje blijft.

De Mi Smart band is binnengekomen!
pi_175423648
Edit: verkeerde topic, al in coupon topic gepost.
pi_175423912
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 10:26 schreef qltel het volgende:
Hoi!

Ik heb indertijd de fout gemaakt om met Facebook een account aan te maken. Nu kan ik alleen maar inloggen met facebook. Is het mogelijk om dit om te zetten naar een normaal inlogaccount (inloggen met email-adres dus)
Ik ga even aan de ICT-afdeling vragen of dit mogelijk is, aangezien zij dit moeten verwerken wanneer deze mogelijkheid er is.

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 11:12 schreef Greetz77 het volgende:

[..]

De Mi Smart band is binnengekomen!
Fijn om te horen! Toch prettig zo net voor het weekend *O*
pi_175425596
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 10:26 schreef qltel het volgende:
Hoi!

Ik heb indertijd de fout gemaakt om met Facebook een account aan te maken. Nu kan ik alleen maar inloggen met facebook. Is het mogelijk om dit om te zetten naar een normaal inlogaccount (inloggen met email-adres dus)
Zou je mij aub jouw accountgegevens / link kunnen doorsturen via een privébericht. Dan kan ik wellicht meer voor je betekenen.
pi_175426332
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 december 2017 14:40 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Zou je mij aub jouw accountgegevens / link kunnen doorsturen via een privébericht. Dan kan ik wellicht meer voor je betekenen.
Ik heb je zoveel mogelijk doorgegeven via een PM. Mocht je meer nodig hebben, dan hoor ik dat graag!
pi_175433841
En nu heb ik een rekening van dhl gekregen.31 euro taxen??
Heb ze betaald ook.snap ik niets van.bij een ander site heb ik dit nog nooit voorgehad en de levering was sneller.
pi_175445118
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 20:18 schreef Tarek het volgende:
En nu heb ik een rekening van dhl gekregen.31 euro taxen??
Heb ze betaald ook.snap ik niets van.bij een ander site heb ik dit nog nooit voorgehad en de levering was sneller.
Bij de verzending stond tussen de 4-7 WERKdagen. Het is nu 5 werkdagen dus dat is mooi binnen de leveringstermijn. DHL geeft bijna 100% douane kosten bij bedragen boven de ¤22. Deze raad ik dan ook echt altijd af. Dit staat ook allemaal in de beginpost hier!
Sorry maar daar kan ik niks aan doen.
pi_175457578
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 13:19 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Oke perfect. Dan ga ik deze voor je regelen! Als ik feedback terug heb laat ik het je direct weten.
Een week later en de refund voor order W1709020656574620 is nog steeds nergens te bekennen. Ik word hier eerlijk gezegd nogal pissig van. Eerst belooft GearBest support in China zelf me tweemaal een refund die maar niet kwam opdagen, en die via jou komt dus ook niet.

Ik heb er nu echt gigantisch spijt van dat ik het PayPal ticket heb gesloten. Dan had ik er nu een claim van kunnen maken...
pi_175458481
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 20:01 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Ik verwacht haast van niet. Ik verwacht dan ook dat je pakketje spoedig zal aankomen :Y
het is jammer genoeg een trage verzendmethode...
Ik heb mijn Xiaomi Yeelight ontvangen! Blijkbaar is de tracking vastgelopen want het is nogsteeds niet geüpdatet.
Bedankt nog voor het helpen!🙂
pi_175462216
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 21:03 schreef Ensign_Wildfire het volgende:

[..]

Een week later en de refund voor order W1709020656574620 is nog steeds nergens te bekennen. Ik word hier eerlijk gezegd nogal pissig van. Eerst belooft GearBest support in China zelf me tweemaal een refund die maar niet kwam opdagen, en die via jou komt dus ook niet.

Ik heb er nu echt gigantisch spijt van dat ik het PayPal ticket heb gesloten. Dan had ik er nu een claim van kunnen maken...
Ik ga er direct weer achteraan. Er is me namelijk wel verteld dat je refund geregeld wordt dus ga navragen waarom het uitbetalen zolang duurt. Die via mij komt wel, want dit is tot nu toe nog altijd gebeurd. Geef me even de tijd om dit te regelen. Een PayPal claim kan nog altijd tot 180 dagen na de aankoop.

quote:
1s.gif Op zaterdag 2 december 2017 21:43 schreef boi92 het volgende:

[..]

Ik heb mijn Xiaomi Yeelight ontvangen! Blijkbaar is de tracking vastgelopen want het is nogsteeds niet geüpdatet.
Bedankt nog voor het helpen!🙂
Graag gedaan O-)

quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 16:01 schreef Pastonchi83 het volgende:
Goedemiddag,

graag zou ik meer willen weten als dat mogelijk over de volgende bestelling:

- Orderdatum: Nov 03 2017 15:56:18 PM PST
- Product: Xiaomi Mi Mix 2 4G Phablet 64GB ROM
- Ordernummer: WP1711021751325294
- Tracking nummer : 5986505728
- Verzendmethode: DPDUK1
- Probleem: Product nog steeds niet binnen/ Your parcel is on its way Southall
- Voorkeur: ik benieuwd naar de status van de levering

ik hoop dat ik het gauw zal ontvangen

mvg
Je zou nu ook een bericht van moeten hebben ontvangen via mail of ticket in My account. Verder hebben we een compensatie aan je account toegevoegd voor het ongemak.

quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 12:34 schreef renedis het volgende:

[..]

Hi Gearbest!

Top dat jullie hier ook actief zijn! Ik heb een vraag over mijn zending.

Het betreft:
Nov 01, 2017 16:55:36 PM Order number: W1711011655375234 Shipping method: DPDUK1

- Orderdatum: Nov 01, 2017 16:55:36 PM
- Product: Xiaomi Mi Notebook Pro
- Ordernummer: W1711011655375234
- Tracking nummer : 5986484986
- Verzendmethode: DPDUK1
- Probleem: Product nog steeds niet binnen
- Voorkeur: Resend of Refund? : Resend middels een snellere verzending


Ik heb inmiddels een support ticket ingeschoten en ook via de Facebook (messenger) chat geprobeerd informatie te achterhalen zonder succes. Ik krijg jammer genoeg gewoon geen reactie, wellicht dat jij wel iets kan betekenen?

Sinds 1 NOV staat de zending volgens DPD UK op:

Date & Time Location Description
02 Nov 2017 17:20 Southall Your parcel is on its way

Wanneer mag ik wat verwachten? Kan ik een refund krijgen? De order cancellen? Iets anders?
Niet via de Nederlandse FB pagina van FB? Die helpen je net zoals ik.
Verder heb ik informatie over je order. Ik heb de status van DPD doorgekregen. Dit is namelijk " We have your parcel and it's on its way to our depot". Je pakketje zal dus snel aankomen. Ik verwacht dus dat je deze status ook snel ziet.

quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 13:07 schreef RobbieT het volgende:
Hoi!

- Orderdatum: 18-11-2017
- Product: Xiaomi SOOCAS / SOOCARE X3 Sonic Electric Toothbrush
- Ordernummer: W1711151301202712
- Tracking nummer (indien beschikbaar): LX260203479NL
- Verzendmethode: Netherlands Registered
- Probleem: Kan je aangeven wat de huidige verzendstatus is? Ik krijg namelijk alleen "undefined" te zien.

- Orderdatum: 18-11-2017
- Product: Original Xiaomi Mi Band 2 Smart Watch for Android iOS
- Ordernummer: WP1711240904500121
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RN434171380CN
- Verzendmethode: Europe Railway Registered
- Probleem: Kan je aangeven wat de huidige verzendstatus is? Ik krijg namelijk alleen "undefined" te zien.
Over je eerste order: Deze is verscheept op 18 november en zal spoedig arriveren. Nog even geduld dus dan zal je die snel ontvangen

Over je tweede order: Ik heb doorgekregen dat ze deze order pas 24 november hebben binnengekregen en 25 november hebben verstuurd. De methode die je hebt geselecteerd duurt ongeveer 30 dagen. Daar zal je dus nog wel een tijdje op moeten wachten helaas....

quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 10:26 schreef Tanto4 het volgende:
- Orderdatum: Sep 26, 2017 17:13:21 PM
- Product: Original Xiaomi In-ear Hybrid Earphones Pro en 55 - 60L Rain Water Resistant Dustproof Backpack Cover
- Ordernummer: W1709261713224085
- Tracking nummer : LVS1376360001878534
- Verzendmethode: BEEXPHQ
- Probleem: Product nog steeds niet binnen ondanks Priority Direct
- Voorkeur: Resend of Refund? : Refund.

De tracking is al sinds 6 oktober actief, maar sindsdien niets meer. Beetje jammer dat het de afgelopen zendingen van de 4x nu maar 1x goed is gegaan......
Ik heb doorgekregen dat deze al een tijdje op het lokale postkantoor ligt te wachten op jou. Misschien daar eens langsgaan of contacteren?

[ Bericht 59% gewijzigd door Gearbest op 03-12-2017 00:35:19 ]
pi_175466020
Duurt dit vaker zo lang bij de export hub of gaat er iets niet goed?
Ordernummer: W1711181039247051

2MpREvw.png

[ Bericht 6% gewijzigd door Idenue op 03-12-2017 13:31:34 ]
pi_175467590
Goedemiddag,

graag zou ik meer willen weten als dat mogelijk over de volgende bestelling:

- Orderdatum: Nov 11, 2017 06:01:19 AM
- Product: Xiaomi Mi 6 4G Smartphone International Version
- Ordernummer: W1711110601194059
- Tracking nummer : 5987934727
- Verzendmethode: DPDUK1
- Probleem: Your parcel is on its way Southall, zou nu 3 weken moeten zijn?
- Voorkeur: ik benieuwd naar de status van de levering

Ik hoop dat er snel meer bekend is en ik het pakket mag ontvangen.

Met vriendelijke groet
pi_175468912
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2017 11:00 schreef Idenue het volgende:
Duurt dit vaker zo lang bij de export hub of gaat er iets niet goed?
Ordernummer: W1711181039247051

[ afbeelding ]
Dit is vrij normaal dat dit zo wisselt. Heb zelf meegemaakt dat deze een week op deze status bleef staan en andere keer ruim 2,5 week. Dat is een beetje afhankelijk van het postorderbedrijf. Bij mij was het 2x PostNL dus dat is vrij normaal. Ik verwacht dat er snel verandering in moet komen.

quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2017 12:40 schreef Bananenspin het volgende:
Goedemiddag,

graag zou ik meer willen weten als dat mogelijk over de volgende bestelling:

- Orderdatum: Nov 11, 2017 06:01:19 AM
- Product: Xiaomi Mi 6 4G Smartphone International Version
- Ordernummer: W1711110601194059
- Tracking nummer : 5987934727
- Verzendmethode: DPDUK1
- Probleem: Your parcel is on its way Southall, zou nu 3 weken moeten zijn?
- Voorkeur: ik benieuwd naar de status van de levering

Ik hoop dat er snel meer bekend is en ik het pakket mag ontvangen.

Met vriendelijke groet
Jouw pakketje is onderweg, dus nog even geduld. De tracking code blijft bij deze verzendmethode ongeveer 2/3 weken en kan soms wat langer zijn. Dit is nu ook in jou geval helaas zo. Geen zorgen, dit zal spoedig ge-update worden en vanaf dan zal je ook binnen enkele dagen jouw pakketje in ontvangst mogen nemen. We hebben wel melding gekregen dat door de piekperiode (sinterklaas/kerst) er wat vertraging zou kunnen zijn.
pi_175469655
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2017 13:40 schreef Gearbest het volgende:

Dit is vrij normaal dat dit zo wisselt. Heb zelf meegemaakt dat deze een week op deze status bleef staan en andere keer ruim 2,5 week. Dat is een beetje afhankelijk van het postorderbedrijf. Bij mij was het 2x PostNL dus dat is vrij normaal. Ik verwacht dat er snel verandering in moet komen.
Bedankt voor de snelle reactie, ik wacht nog even af. ^O^
pi_175484822
- Ordernummer: W1711120336239455
- Tracking nummer : 5988628127
- Verzendmethode: dpduk
- Probleem: Tracking nu bijna 3 weken niks veranderd
- Voorkeur: Resend of Refund? Wat is hiervan de reden jullie zeggen 2/3 weken tracking actief maar dit klopt niet graag wil ik weten waar mijn order is
pi_175485756
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 10:15 schreef fransennatasja het volgende:
- Ordernummer: W1711120336239455
- Tracking nummer : 5988628127
- Verzendmethode: dpduk
- Probleem: Tracking nu bijna 3 weken niks veranderd
- Voorkeur: Resend of Refund? Wat is hiervan de reden jullie zeggen 2/3 weken tracking actief maar dit klopt niet graag wil ik weten waar mijn order is
Je pakketje is onderweg. De 2/3 weken zijn een schatting die gemaakt is uit eigen ervaring. We zeggen ook "Deze zal pas actief worden na 2-3 weken". Het kunnen er ook 4 zijn. In dit geval zal het iets langer duren dit komt mede door de drukte in de november en december dagen. Nog even geduld en ik verwacht dan ook dat je tracking snel actief zal worden :Y O-)
pi_175486014
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 11:19 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Je pakketje is onderweg. De 2/3 weken zijn een schatting die gemaakt is uit eigen ervaring. We zeggen ook "Deze zal pas actief worden na 2-3 weken". Het kunnen er ook 4 zijn. In dit geval zal het iets langer duren dit komt mede door de drukte in de november en december dagen. Nog even geduld en ik verwacht dan ook dat je tracking snel actief zal worden :Y O-)
Sorry maar ik zou graag een oplossing hebben zoniet zal ik paypal inschakkelen de drukte in november en december heeft geen invloed graag een oplossing aub
pi_175486136
Hallo,

Vandaag mijn gpriv2 ontvangen.wel in de verkeerde kleur.goud/zwart en niet in het goud/rood zoals gevraagd.

Mijn cloudbeast prince int goud en driptip zat er ook niét bij.
Is deze misschien nog onderweg?

Mvg
pi_175487493
- Orderdatum: 22/11/2017
- Product: Original Xiaomi M365 Folding Electric Scooter
- Ordernummer: WB1711230438132240
- Tracking nummer (indien beschikbaar): TH15114940359749
- Verzendmethode: EUTHXYH
- Probleem: Tracking niet beschikbaar

Hoi GB, 10 dagen geleden een Xiaomi scooter besteld maar de tracking code is nog niet actief hoewel het pakket volgens jullie op Nov 25, 2017 12:49:59 PM PST. verzonden is. Kan je hier eens naar kijken?
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')