abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_175316317
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 22:24 schreef Ensign_Wildfire het volgende:

[..]

Graag alsnog een (snelle) refund via PayPal. Ik heb het PayPal ticket gesloten nu en ik hoop dat het nu echt snel geregeld wordt.
Oke perfect. Dan ga ik deze voor je regelen! Als ik feedback terug heb laat ik het je direct weten.

quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 10:26 schreef Milz_Cre_R het volgende:
Orderdatum: 26-10-2017
- Product: eliquid 5stuks
- Ordernummer: wb1710270113211639
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RN431855164CN
- Verzendmethode: europe railway registered

Orderdatum: 12-10-2017
- Product: eliquid 3stuks
- Ordernummer: wb1710130203137980
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RN431798039CN
- Verzendmethode: europe railway registered

Het gaat om 2 orders... sorry voor de verwarring ik gister langs de locale postnl gegaan en het gewoon gevraagd omfat gearbest zei om dat evt te proberen. Is dit alle info die je nodig hebt en denk je dat het teruggestuurd kan worden en of het dan wrk echt aankomt ?
Ik vermoed dat het gewoon eerst retour komt. We zullen dan proberen het opnieuw te gaan verzenden. Ik ga kijken wat ik voor je kan doen.
Dit is inderdaad alles wat ik nodig heb.
  zondag 26 november 2017 @ 14:17:40 #102
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_175317741
Hoi Gearbest.

Vanmiddag wilde ik wat bestellen maar bij checkout worden paspoort details en dingen als Consignee Middle Name.
Daardoor ben ik niet doorgegaan met afrekenen.
Noise is all relative to the silence preceding it
pi_175318265
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 14:17 schreef Undergod het volgende:
Hoi Gearbest.

Vanmiddag wilde ik wat bestellen maar bij checkout worden paspoort details en dingen als Consignee Middle Name.
Daardoor ben ik niet doorgegaan met afrekenen.
Dat zou normaal gezien niet hoeven.
probeer eens in te loggen. Dan ga je met de cursor over "My Account". Verder ga je na "My profile". Dan klik je op "Add new address". Dan zou het normaal gezien in order moeten zijn.
Ik krijg dan volgend scherm. Vervolgens kan je gewoon gaan afrekenen.
a709e521eaf66f6d27932af2de0ce894.png
  zondag 26 november 2017 @ 14:48:35 #104
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_175318485
registreer om deze reclame te verbergen
Ik was na deze post maar even naar de computer gegaan, daar vroeg de site er idd niet naar.
Via mobiel was het net wel, stond direct onder het adres stuk.
Iig opgelost en top dat je voor mijn evt edit was!
Noise is all relative to the silence preceding it
pi_175318623
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 14:48 schreef Undergod het volgende:
Ik was na deze post maar even naar de computer gegaan, daar vroeg de site er idd niet naar.
Via mobiel was het net wel, stond direct onder het adres stuk.
Iig opgelost en top dat je voor mijn evt edit was!
Graag gedaan en fijn dat het is opgelost :)
pi_175321057
Bedankt, :) ik kom er echt niet uit en ben bang dat ik mijn geld kwijt ben ik heb er al eens eerder besteld hoor daarom vond ik het al zo raar dat het zo lang duurde.. iig bedank voor de hulp en ik hoop dat ik snel goed nieuws hoor :)
pi_175327529
registreer om deze reclame te verbergen
Hallo Gearbest, zou je me kunnen helpen met onderstaande 2 orders??

- Orderdatum: 6 november 2017
- Product: Verschillende squishy toys
- Ordernummer: WB1711070313155479
- Tracking nummer (indien beschikbaar): Nog geen
- Verzendmethode: NLPONRA
- Probleem: nog niet eens verstuurd na 3 weken!!
- Voorkeur: Spoedzending!

- Orderdatum: 26 oktober 2017
- Product: Xiaomi Mi band 2
- Ordernummer: W1710260254516576
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RN431845666CN
- Verzendmethode: FZRAMYT
- Probleem: nog niet binnen na een maand
- Voorkeur: Statusupdate
/a>
pi_175330097
Hoi, ik heb een CR10 besteld, ordernummer W1711241021563386 maar ik ben nu even niet zeker of ik wel de goede priority optie heb gekozen zodat het via Engeland gaat. Je hebt verschillende dingen met priority, en ook zelfs een optie met de trein meen ik. Ik zie dat de order nog op packed staat, kan dit eventueel nog gewijzigd in de juiste optie?
Kaas
pi_175330542
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 13:19 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Oke perfect. Dan ga ik deze voor je regelen! Als ik feedback terug heb laat ik het je direct weten.

Ik zal het ticket op GearBest maar niet verder aanraken dan, voordat er zaken door elkaar heen gaan lopen. Ik ga de komende dagen PayPal goed in de gaten houden in ieder geval.

Bedankt voor je hulp, ik hoop dat het nu uiteindelijk goed komt, alleen wel jammer dat het dan op deze manier moet...
pi_175334387
- Orderdatum: Nov 11, 2017 13:25:02 PM
- Product: Original Xiaomi Smart Robot Vacuum Cleaner
- Ordernummer: W1711111325029387
- Tracking nummer (indien beschikbaar): n.v.t.
- Verzendmethode: EU Express
- Probleem: Product wordt niet verzonden
- Voorkeur: Resend of Refund? : Resend

Hallo Gearbest support,

De door mij bestelde Robot Vacuum is nog steeds niet verzonden. Mijn huis begint sterk vervuild te raken :-)... Er lijkt een probleem te zijn met de verzendmethode in combinatie met mijn adres. Al een aantal tickets gehad en ook reactie gegeven. Er komt echter geen schot in de zaak en status blijft op "packed" staan.
Kunnen jullie kijken wat het probleem is?

Alvast bedankt,
Mvg
pi_175334754
- Orderdatum: 02-11-2017
- Product: Lenovo P2 Gray
- Ordernummer: W1711021324365941
- Tracking nummer 5997135001
- Verzendmethode: DPDUK2
- Probleem: Waar is mijn pakket
- Voorkeur: Resend


Hoe zit het met mijn pakket.
Ruim 3 weken geleden een Lenovo P2 besteld.
Tracking staat al sinds vorige week 18-11 dat hij naar mij onderweg is.
pi_175336152
Orderdatum: 11-11-2017
Product: Finow X5 AIR 3G Smartwatch Phone
Ordernummer: W1711110734137779
Tracking nummer: 5987927388
Verzendmethode: DPDUK1
Probleem: Tracking na twee weken nog steeds niet actief, heb contact gehad met DPD en die gaven aan dat het pakket is aangemeld, maar nog niet is afgeleverd en dat ik contact moest opnemen met verzender. Wat is er aan de hand?
Voorkeur: Status van mijn pakket.
pi_175337145
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 21:44 schreef TripleZ het volgende:
Hallo Gearbest, zou je me kunnen helpen met onderstaande 2 orders??

- Orderdatum: 6 november 2017
- Product: Verschillende squishy toys
- Ordernummer: WB1711070313155479
- Tracking nummer (indien beschikbaar): Nog geen
- Verzendmethode: NLPONRA
- Probleem: nog niet eens verstuurd na 3 weken!!
- Voorkeur: Spoedzending!

- Orderdatum: 26 oktober 2017
- Product: Xiaomi Mi band 2
- Ordernummer: W1710260254516576
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RN431845666CN
- Verzendmethode: FZRAMYT
- Probleem: nog niet binnen na een maand
- Voorkeur: Statusupdate
Ik heb dit reeds doorgegeven aan mijn contactpersoon en ben in afwachting van een reactie. Zodra ik meer weet laat ik je het weten

quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 23:11 schreef _MsG_ het volgende:
Hoi, ik heb een CR10 besteld, ordernummer W1711241021563386 maar ik ben nu even niet zeker of ik wel de goede priority optie heb gekozen zodat het via Engeland gaat. Je hebt verschillende dingen met priority, en ook zelfs een optie met de trein meen ik. Ik zie dat de order nog op packed staat, kan dit eventueel nog gewijzigd in de juiste optie?
Ik ga voor je nakijken of je de priority line hebt gekozen met de minste kans op douanekosten. Echter, ik ben bang dat wanneer dit niet het geval is wij niet meer in staat zijn dit aan te passen.

quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 23:40 schreef Ensign_Wildfire het volgende:

[..]

Ik zal het ticket op GearBest maar niet verder aanraken dan, voordat er zaken door elkaar heen gaan lopen. Ik ga de komende dagen PayPal goed in de gaten houden in ieder geval.

Bedankt voor je hulp, ik hoop dat het nu uiteindelijk goed komt, alleen wel jammer dat het dan op deze manier moet...
Dat is prima! Houd me aub op de hoogte en hopelijk wordt het snel opgelost!

quote:
10s.gif Op maandag 27 november 2017 10:44 schreef Grayburn12 het volgende:
- Orderdatum: Nov 11, 2017 13:25:02 PM
- Product: Original Xiaomi Smart Robot Vacuum Cleaner
- Ordernummer: W1711111325029387
- Tracking nummer (indien beschikbaar): n.v.t.
- Verzendmethode: EU Express
- Probleem: Product wordt niet verzonden
- Voorkeur: Resend of Refund? : Resend

Hallo Gearbest support,

De door mij bestelde Robot Vacuum is nog steeds niet verzonden. Mijn huis begint sterk vervuild te raken :-)... Er lijkt een probleem te zijn met de verzendmethode in combinatie met mijn adres. Al een aantal tickets gehad en ook reactie gegeven. Er komt echter geen schot in de zaak en status blijft op "packed" staan.
Kunnen jullie kijken wat het probleem is?

Alvast bedankt,
Mvg
Ik ga even navragen wat er precies aan de hand is en zal proberen dit zo spoedig mogelijk op te lossen. Er kan sprake zijn van enige vertraging, aangezien nu de piekdagen zijn aangetreden (sinterklaas/kerstmis) en daardoor het proces van verzending enige vertraging heeft opgelopen. Desondanks, ik ga hier voor je achterna.

quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 11:02 schreef Tim_Stevens het volgende:
- Orderdatum: 02-11-2017
- Product: Lenovo P2 Gray
- Ordernummer: W1711021324365941
- Tracking nummer 5997135001
- Verzendmethode: DPDUK2
- Probleem: Waar is mijn pakket
- Voorkeur: Resend

Hoe zit het met mijn pakket.
Ruim 3 weken geleden een Lenovo P2 besteld.
Tracking staat al sinds vorige week 18-11 dat hij naar mij onderweg is.
De tracking code bij deze verzendingmethode zal pas actief worden na 2-3 weken. De tracking wordt actief wanneer je pakketje de UK heeft bereikt en door de douane is gekomen. Vanaf daar krijg je een gedetailleerde weergave en zal het 2-3 dagen duren voordat je deze in huis hebt. Heb dus even geduld en dan zal jouw trackingcode vanzelf ge-update worden.

quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 12:17 schreef TheBlitz7 het volgende:
Orderdatum: 11-11-2017
Product: Finow X5 AIR 3G Smartwatch Phone
Ordernummer: W1711110734137779
Tracking nummer: 5987927388
Verzendmethode: DPDUK1
Probleem: Tracking na twee weken nog steeds niet actief, heb contact gehad met DPD en die gaven aan dat het pakket is aangemeld, maar nog niet is afgeleverd en dat ik contact moest opnemen met verzender. Wat is er aan de hand?
Voorkeur: Status van mijn pakket.
Ik ga even voor je navragen wat er aan de hand is en wat precies de status is van jouw order. Normaalgesproken zou deze toch al afgeleverd moeten zijn bij de bezorger. Wel kan er enige vertraging zijn opgelopen door de piekperiode (sinterklaas/kerstmis).

[ Bericht 23% gewijzigd door Gearbest op 27-11-2017 13:43:21 ]
pi_175337486
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 13:23 schreef Gearbest het volgende:

Ik ga voor je nakijken of je de priority line hebt gekozen met de minste kans op douanekosten. Echter, ik ben bang dat wanneer dit niet het geval is wij niet meer in staat zijn dit aan te passen.
Ah zie nu dat Priority Line een categorie is, en niet zozeer een specifieke verzendmethode. Hij staat op EU Express zie ik, die binnen die Priority Line-categorie zit. Of was 'Europe Railway Priority Mail' binnen de categorie Priority Line nog beter geweest?
Kaas
pi_175337567
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 13:45 schreef _MsG_ het volgende:

[..]

Ah zie nu dat Priority Line een categorie is, en niet zozeer een specifieke verzendmethode. Hij staat op EU Express zie ik, die binnen die Priority Line-categorie zit. Of was 'Europe Railway Priority Mail' binnen de categorie Priority Line nog beter geweest?
Zojuist heeft mijn contactpersoon bevestigd dat het gaat om Priority line (EU Express) die bij jouw order van toepassing is. Dit is een uitstekende keuze, aangezien je bij deze verzendmethode de kleinste kans op douanekosten hebt. Je krijgt hier wel een tracking code. Deze zal pas actief worden na 2-3 weken. De tracking wordt actief wanneer je pakketje de UK heeft bereikt en door de douane is gekomen. Vanaf daar krijg je een gedetailleerde weergave en zal het 2-3 dagen duren voordat je deze in huis hebt.

quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 14:42 schreef nomad85 het volgende:
Allereerst super dat er een support is hier op Fok en voor het eerst ga ik er gebruik van maken :).

Ik heb, net als zovelen de laatste tijd, een Xiaomi notebook pro besteld en paypal als betalingsmiddel gekozen. Zowel op gearbest als paypal heb ik hetzelfde adres. Mijn bestelling staat nu op "processing" en is voorbij order submitted & payment received. Maar ik heb een mail met het verzoek tot verificatie wie ik ben:

Op support.gearbest ingelogd maar ik zie geen ticket iets staan waar ik op zou kunnen reageren om te bewijzen wie ik ben. En op de main site van gearbest zie ik evenmin iets staan.
Hoe kom ik verder in mijn order? :)
Het is mij niet gelukt jouw geverifieerd door te laten gaan. Je zult dit toch zelf via het ticketsysteem moeten doen. Je kunt op ticket AT17112417573 antwoorden en het daar bevestigen. Vanuit daar kun je jezelf verifiëren zodat jouw order verder doorgezet kan worden.

quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 11:35 schreef Ensign_Wildfire het volgende:
- Orderdatum: 2 september 2017
- Product: Jumper EZBOOK 3 PRO Notebook
- Ordernummer: W1709020656574620
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 04568300040102H
- Verzendmethode: EUDPDHQ
- Probleem: nooit aangekomen, refund is toegezegd maar nog steeds niet overgemaakt
- Voorkeur: Refund
Je zou per mail of via jouw GB account (check ook je spam folder) op de hoogte moeten zijn gebracht wat betreft jouw probleem: jouw refund is verwerkt. Laat me even weten wanneer dit niet het geval is.

quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 21:44 schreef TripleZ het volgende:
Hallo Gearbest, zou je me kunnen helpen met onderstaande 2 orders??

- Orderdatum: 6 november 2017
- Product: Verschillende squishy toys
- Ordernummer: WB1711070313155479
- Tracking nummer (indien beschikbaar): Nog geen
- Verzendmethode: NLPONRA
- Probleem: nog niet eens verstuurd na 3 weken!!
- Voorkeur: Spoedzending!

- Orderdatum: 26 oktober 2017
- Product: Xiaomi Mi band 2
- Ordernummer: W1710260254516576
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RN431845666CN
- Verzendmethode: FZRAMYT
- Probleem: nog niet binnen na een maand
- Voorkeur: Statusupdate
Van jouw order is deze niet meer op voorraad:https://www.gearbest.com/squishy-toys/pp_660428.html .We zouden voor dit product een refund kunnen doen en de andere producten van jouw order kunnen verzenden met priority. Gaat u hiermee akkoord?
Wat betreft jouw 2e bestelling: deze is onderweg, maar door de piekperiode heeft deze enige vertraging opgelopen. Heb dus aub even geduld. Onze excuses voor het ongemak. Als compensatie hebben we 50GB points overgemaakt naar jouw GB account. Mocht je na 10 dagen niets hebben ontvangen dan kunnen we een resend of refund doen.

[ Bericht 24% gewijzigd door Gearbest op 27-11-2017 15:37:25 ]
pi_175340384
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 13:23 schreef Gearbest het volgende:

Ik ga even voor je navragen wat er aan de hand is en wat precies de status is van jouw order. Normaalgesproken zou deze toch al afgeleverd moeten zijn bij de bezorger. Wel kan er enige vertraging zijn opgelopen door de piekperiode (sinterklaas/kerstmis).
Bedankt, ik hoor graag van je!
pi_175341099
- Orderdatum: 19 november 2017
- Product: Xiaomi Mi Notebook Pro Fingerprint Recognition
- Ordernummer: WW1711191233552933
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AT15112338114888
- Verzendmethode: ATDHL
- Probleem: Ik kan het pakket nog steeds niet tracken, dus benieuwd of er problemen zijn/is het intussen verzonden/ klopt de trackings code.
- Voorkeur: Status update

Bij voorbaat bedankt, groet
pi_175341309
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 23:01 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Jouw pakket is verzonden met Europe Railway Registered en de tracking code bij deze verzendmethode wordt vaak pas actief na 2/3 weken wanneer het de douane is gepasseerd. Heb aub even geduld, want ik verwacht dat jouw tracking code binnen enkele dagen actief zal worden. Houd me op de hoogte wanneer dit niet het geval is.

Hallo Gearbest,

Hier ben ik weer. We zijn al bijna een weekje verder en ik heb helaas nog steeds geen tracking update gehad. Gaat het nog lang duren voordat de tracking geüpdatet wordt?
pi_175345810
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 16:35 schreef Knullig het volgende:
- Orderdatum: 19 november 2017
- Product: Xiaomi Mi Notebook Pro Fingerprint Recognition
- Ordernummer: WW1711191233552933
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AT15112338114888
- Verzendmethode: ATDHL
- Probleem: Ik kan het pakket nog steeds niet tracken, dus benieuwd of er problemen zijn/is het intussen verzonden/ klopt de trackings code.
- Voorkeur: Status update

Bij voorbaat bedankt, groet
Je order is verstuurd en de tracking is afhankelijke van het postorderbedrijf. Het kan wel enige tijd duren voordat deze actief wordt, maar je pakketje is wel onderweg O-)

quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 16:44 schreef boi92 het volgende:

[..]

Hallo Gearbest,

Hier ben ik weer. We zijn al bijna een weekje verder en ik heb helaas nog steeds geen tracking update gehad. Gaat het nog lang duren voordat de tracking geüpdatet wordt?
Ik verwacht haast van niet. Ik verwacht dan ook dat je pakketje spoedig zal aankomen :Y
het is jammer genoeg een trage verzendmethode...
pi_175351076
Hallo Gearbest,

Vorige week heb ik een Umidigi S2 aangeschaft via de website van gearbest. Alleen staat mijn bestelling sinds de eerste dag nog steeds op shipped maar ik zie in de tracking informatie niks. Kunnen jullie nachecken of mijn bestelling wel degelijk de deur uit is? En waar het op dit moment is?

- Orderdatum: 21 november 2017
- Product: Umidigi S2 4G Phablet (black)
- Ordernummer: W1711211514471702
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RU103633279NL
- Verzendmethode: Netherlands Post Registered
- Probleem: Tracking informatie werkt niet

Kunt u spoedig mij informeren over de status van mijn bestelling? Want de gearbest messenger werkt niet, ik kan niemand bereiken en alleen standaard voorgeprogrammeerde antwoorden worden gegeven met de messenger.
Kunt u mij ook vertellen wanneer ik ongeveer uiterlijk mijn bestelling kan verwachten, zodat ik een beeld krijg wanneer ik weer contact moet opzoeken?

In afwachting van uw reactie verblijf ik,

Adem
pi_175352576
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 november 2017 18:22 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Je order is onderweg. Mocht er nog geen update zijn over 8-10 dagen laat het dan direct weten. We hebben bewust voor DPD gekozen, omdat dit normaal gezien een betrouwbare verzendmethode is. Verder is bij de andere methodes de kans op douane kosten een stuk groter.
Beste Gearbest,

Graag wil ik u laten weten dat ik vandaag mijn order heb ontvangen. Hartelijk bedankt voor uw hulp bij het verzorgen van de resend. Top service!
pi_175354123
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 23:50 schreef fady34 het volgende:

[..]

Beste Gearbest,

Graag wil ik u laten weten dat ik vandaag mijn order heb ontvangen. Hartelijk bedankt voor uw hulp bij het verzorgen van de resend. Top service!
Bedankt voor je feedback en fijn om te horen dat je pakketje is aangekomen.

quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 22:38 schreef ArmeStudent2017 het volgende:
Hallo Gearbest,

Vorige week heb ik een Umidigi S2 aangeschaft via de website van gearbest. Alleen staat mijn bestelling sinds de eerste dag nog steeds op shipped maar ik zie in de tracking informatie niks. Kunnen jullie nachecken of mijn bestelling wel degelijk de deur uit is? En waar het op dit moment is?

- Orderdatum: 21 november 2017
- Product: Umidigi S2 4G Phablet (black)
- Ordernummer: W1711211514471702
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RU103633279NL
- Verzendmethode: Netherlands Post Registered
- Probleem: Tracking informatie werkt niet

Kunt u spoedig mij informeren over de status van mijn bestelling? Want de gearbest messenger werkt niet, ik kan niemand bereiken en alleen standaard voorgeprogrammeerde antwoorden worden gegeven met de messenger.
Kunt u mij ook vertellen wanneer ik ongeveer uiterlijk mijn bestelling kan verwachten, zodat ik een beeld krijg wanneer ik weer contact moet opzoeken?

In afwachting van uw reactie verblijf ik,

Adem
Na het bestellen van je order ontvang je eerst een ontvangbevestiging. Een dag of dagen erna ontvang je een bevestiging dat je order wordt verscheept. Hierbij krijg je ook een tracking code. Wanneer deze actief wordt is afhankelijk van het postorderbedrijf. Dit kan vaak wel even duren.
De verzendmethode die jij hebt geselecteerd duurt ongeveer 3 weken. Een week langer zou niet echt een uitzondering zijn, maar over het algemeen 3 weken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Gearbest op 28-11-2017 11:18:15 ]
  dinsdag 28 november 2017 @ 09:12:36 #123
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_175355434
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 14:17 schreef Gearbest het volgende:
[..]

De support sectie heeft je een bericht gestuurd met de desbetreffende informatie. Bekijk aub je e-mail (ook je spam folder) of je GB account.
Hoi, DHL zegt het volgende :
quote:
aangifte kan op dit punt niet meer aangepast worden helaas. U zult zelf in bezwaar moeten gaan bij de Belastingdienst middels een machtiging. Heel vervelend voor u, maar de afzender heeft ons helaas een niet-volledige (niet correct) factuur aangeleverd.



Ná ontvangst en betaling van het pakketje kunnen wij dit document, de machtiging, naar u toesturen.



Wilt u een machtiging per post of per mail ontvangen? Of weigert u het pakketje uiteindelijk?
Wat nu?
Ik vind dit vreemd aangezien het volgens mij in andere gevallen wel lukte om het bedrag te wijzigen? Bij andere users hier?

Wat moet ik nu doen? Ik heb geen zin om 45 euro "BTW" voor te schieten op een order van 38 euro.

Is de procedure bij jullie überhaupt al aangepast, zodat jullie ook de verzendkosten vermelden op de sticker? Of is het DHL die zich niet aan de regels houdt.
Ik moet binnen 9 dagen dit geregeld hebben anders wil DHL het pakket sowieso niet meer bezorgen.
pi_175356294
quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2017 11:20 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in en ik ga meteen navraag doen naar de status van je order. Mochten er problemen zijn ontstaan dan ga ik vragen voor een resend. Zodra ik een reactie heb laat ik je het weten.
We zijn nu bijna 2 weken verder en helaas heb ik het product nog steeds niet thuis ontvangen. Is er van jou kant wat duidelijkheid waarom het zolang duurt?
pi_175359228
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 november 2017 09:12 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

Hoi, DHL zegt het volgende :

[..]

Wat nu?
Ik vind dit vreemd aangezien het volgens mij in andere gevallen wel lukte om het bedrag te wijzigen? Bij andere users hier?

Wat moet ik nu doen? Ik heb geen zin om 45 euro "BTW" voor te schieten op een order van 38 euro.

Is de procedure bij jullie überhaupt al aangepast, zodat jullie ook de verzendkosten vermelden op de sticker? Of is het DHL die zich niet aan de regels houdt.
Ik moet binnen 9 dagen dit geregeld hebben anders wil DHL het pakket sowieso niet meer bezorgen.
Ik ga even navragen om te kijken of wij hierin nog iets kunnen betekenen, maar ik ben bang dat wij vrij weinig nog kunnen doen. Tevens zal ik spoedig reageren over deze kwestie, zodat je niet voorbij de 9 dagen zit.

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 10:05 schreef undissputed het volgende:

[..]

We zijn nu bijna 2 weken verder en helaas heb ik het product nog steeds niet thuis ontvangen. Is er van jou kant wat duidelijkheid waarom het zolang duurt?
Ik ga er voor de zekerheid wat druk achter zetten en achterhalen wat er precies aan de hand is. Naar mijn weten is jouw pakketje nog steeds onderweg.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')