abonnement Unibet Coolblue
pi_175130880
Ik had al priority met verzekering aangegeven. Ik zie net dat hij al "packed" is.
Ik wil hem wel graag hebben en hopelijk hebben ze een goed voorstel.
Probleem was, dat nadat ik hem besteld en betaald had, ik 2 dagen later zag dat als je hem via de app besteld, hij dan veel goedkoper was.Indien Gearbest op tijd gereageerd had, dan had ik hem via de app besteld, maar omdat ik maar geen antwoord kreeg durfde ik hem niet via de app te bestellen(anders mss 2 telefoons).
Ik hoop op goede afloopen nogmaals bedankt voor de snelle reaktie.
pi_175132254
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 12:36 schreef Gearbest het volgende:

[..]

De support sectie moet jouw als het goed is een bericht hebben gestuurd met verdere uitleg. Bekijk hiervoor je mail (ook spam folder) of je GB account. Laat me even weten wanneer dit niet het geval is aub.

Hoi ik heb enkel een antwoord op mijn ticket gehad die veel eerder was aangemaakt.
"sorry dat u uw bestelling nog niet heeft en het duurt wat langer dan normaal etc"

Geen mail gehad.... maar als het antwoord op de ticket is wat u bedoelde... weet ik nu nog niks.
Hij zou nu volgens de planing al bij ups moeten zijn.

pi_175132986
- Orderdatum: Oct 23, 2017 11:51:05 AM
- Product: 1765 Blueberry Ice Cream Flavor 3mg 30ml E-liquid
UltraFire HD - 077B 18650 Battery 4 Slot Charger AC 100 - 240V European Regulation
Seven E-liquid 10ml Injection Syringe
Sleeve Case for SMOK GX350 TC Box Mod
LIQUA Caramel Flavor 3mg / 30ml E-juice
Original IJOY MAXO V12 Tank Atomizer
Original SMOK GX350 TC Box Mod
Original Big Bone Vanilla Cream Flavor E Liquid for E Cigarette
SEVEN Blueberry Flavor E-juice
SEVEN Strawberry Flavor E-juice
SEVEN Peach Flavor E-juice

- Ordernummer: W1710231151051157
- Tracking nummer: RN431700397CN
- Verzendmethode: FZRAMYT
- Probleem: Trage Levering
- Voorkeur: Informatie

Hallo!
Ten eerste vroeg ik mij af wat "Shipping method: FZRAMYT" inhoud?
(waar staat het FZRAMYT voor?)
Ook vraag ik mij af of u mij enig zins kunt informeren over mijn order.
De laatste update die ik heb gekregen op mijn Track&Trace nummer duidt aan dat het zich sinds 30 okt (18 dagen geleden) in het "Chongqing Processing Center" bevind.
Ik heb meerdere malen een ticket ingediend maar hiermee ben ik nog niks opgeschoten.
Ook heb ik 'China Post' meerdere mails gestuurd en zij hebben op nog geen enkele gereageerd.

Alvast bedankt!
  vrijdag 17 november 2017 @ 15:36:58 #34
473097 Oral-B
Voor een stralende lach
pi_175133699
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 13:12 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Fijn om te horen en hopelijk zal het spoedig verwerkt worden.

Inmiddels aangekomen bij de DPD in UK en onderweg naar NL! Zou er maandag moeten zijn. Bedankt voor de geboden support!
pi_175136763
Order. No.: WP1709131759549472

Hoi gb,

Ik heb toch nog een vraagje naar aanleiding van mijn bestelling van de xiaomi m365 step.
Er wordt geadverteerd dat deze 30 km range heeft. Ik zelf begrijp natuurlijk dat dit adverteren is, en niet werkelijkheid is.

Echter verder dan 12km kom ik niet op de step. Ik heb de banden op juiste druk.

Ik heb de gewone versie besteld, maar begin mij nu af te vragen of jullie mij niet per ongeluk de youth versie hebben gestuurd? (Die maar 20km kan) (en een stukje goedkoper is)

Is er een manier om dit te controleren? Zit toch wel prijsverschil tussen :)
  CHI shopkeeper vrijdag 17 november 2017 @ 20:34:27 #36
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_175139275
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 12:56 schreef doggy1 het volgende:
Ik had al priority met verzekering aangegeven. Ik zie net dat hij al "packed" is.
Ik wil hem wel graag hebben en hopelijk hebben ze een goed voorstel.
Probleem was, dat nadat ik hem besteld en betaald had, ik 2 dagen later zag dat als je hem via de app besteld, hij dan veel goedkoper was.Indien Gearbest op tijd gereageerd had, dan had ik hem via de app besteld, maar omdat ik maar geen antwoord kreeg durfde ik hem niet via de app te bestellen(anders mss 2 telefoons).
Ik hoop op goede afloopen nogmaals bedankt voor de snelle reaktie.
Je krijgt hierover een bericht. Helaas kunnen we niet altijd een "goed" voorstel doen.
Soms is het geluk hebben met de prijzen en gewoon bestellen of niet bestellen.
We kunnen niet altijd wat aan het prijsverschil doen. Als je order al op packed staat zal het lastig worden om deze nog te annuleren... Je hebt hier wel een bericht over gekregen. Dat we je order met prioriteit gaan verzenden of voor volledige refund. Aan prijsverschil kunnen we vrij weinig doen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 14:20 schreef hanifi het volgende:

[..]

Ik ga dit voor je navragen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 14:57 schreef JurrenDeBruin het volgende:
- Orderdatum: Oct 23, 2017 11:51:05 AM
- Product: 1765 Blueberry Ice Cream Flavor 3mg 30ml E-liquid
UltraFire HD - 077B 18650 Battery 4 Slot Charger AC 100 - 240V European Regulation
Seven E-liquid 10ml Injection Syringe
Sleeve Case for SMOK GX350 TC Box Mod
LIQUA Caramel Flavor 3mg / 30ml E-juice
Original IJOY MAXO V12 Tank Atomizer
Original SMOK GX350 TC Box Mod
Original Big Bone Vanilla Cream Flavor E Liquid for E Cigarette
SEVEN Blueberry Flavor E-juice
SEVEN Strawberry Flavor E-juice
SEVEN Peach Flavor E-juice

- Ordernummer: W1710231151051157
- Tracking nummer: RN431700397CN
- Verzendmethode: FZRAMYT
- Probleem: Trage Levering
- Voorkeur: Informatie

Hallo!
Ten eerste vroeg ik mij af wat "Shipping method: FZRAMYT" inhoud?
(waar staat het FZRAMYT voor?)
Ook vraag ik mij af of u mij enig zins kunt informeren over mijn order.
De laatste update die ik heb gekregen op mijn Track&Trace nummer duidt aan dat het zich sinds 30 okt (18 dagen geleden) in het "Chongqing Processing Center" bevind.
Ik heb meerdere malen een ticket ingediend maar hiermee ben ik nog niks opgeschoten.
Ook heb ik 'China Post' meerdere mails gestuurd en zij hebben op nog geen enkele gereageerd.

Alvast bedankt!
Deze gaat dan via Polen als ik het goed heb. Ik ga navragen hoe het in ieder geval met je order zit en verwacht hier wel pas maandag reactie van terug te hebben.

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 15:36 schreef Oral-B het volgende:

[..]

Inmiddels aangekomen bij de DPD in UK en onderweg naar NL! Zou er maandag moeten zijn. Bedankt voor de geboden support!
Graag gedaan en fijn dat die bijna is aangekomen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 18:35 schreef Drowzz het volgende:
Order. No.: WP1709131759549472

Hoi gb,

Ik heb toch nog een vraagje naar aanleiding van mijn bestelling van de xiaomi m365 step.
Er wordt geadverteerd dat deze 30 km range heeft. Ik zelf begrijp natuurlijk dat dit adverteren is, en niet werkelijkheid is.

Echter verder dan 12km kom ik niet op de step. Ik heb de banden op juiste druk.

Ik heb de gewone versie besteld, maar begin mij nu af te vragen of jullie mij niet per ongeluk de youth versie hebben gestuurd? (Die maar 20km kan) (en een stukje goedkoper is)

Is er een manier om dit te controleren? Zit toch wel prijsverschil tussen :)
Ik verwacht wel dat je gewoon de goeie versie hebt gekregen. Je kan dit checken door middel van de verpakking natuurlijk. Misschien nog door middel van deze site. Verder nog staat dit op de factuur die bij je pakketje zat. Wel spijtig dat dit wel veel minder is dan in de advertentie.
pi_175143025
quote:
[img[quote]0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 18:53 schreef Gearbest het volgende:

Je order is pas werkelijk verscheept op 30 oktober. We verwachten dat nog een week kan duren voordat de tracking actief wordt. meestal duurt dit 2-3 weken vanaf dat het verscheept is. Laat even weten als je over een week nog geen update hebt gekregen.

Mijn pakket is inmiddels in Nederland aangekomen volgens de tracking informatie ^O^
  zaterdag 18 november 2017 @ 12:00:01 #38
471675 Shamalamadindong
Lets get dangerous....
pi_175149462
Beste Gear die best is, ik heb weer even een vraagje,

Ik heb op 10 Oktober een M365 step besteld. Daarna heb ik op 12 Okt een shipping notice gehad met trackingnr:TH15076555452643 en op 3 November nog eens een shipping notice met trackingnr: 139150238918349

De eerste tracking valt met 17track in ieder geval helemaal niets over te vinden en het 2de dat het een DPD zending is die op 18 Oktober is aangemeld bij DPD. (waarom kreeg ik de code dan eigenlijk pas een halve maand later :? )

Kortom, heb jij er enig zicht op wanneer ik meer zou moeten horen over waar mijn step is?

Edit: ordernr W1710100902227510
pi_175153464
Beste Gearbest,
Waarom sturen jullie briefpost die niet door de brievenbus past?
het is dit item https://www.gearbest.com/night-lights/pp_401941.html
  zaterdag 18 november 2017 @ 17:17:43 #40
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_175155299
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 15:34 schreef THEFXR het volgende:
Beste Gearbest,
Waarom sturen jullie briefpost die niet door de brievenbus past?
het is dit item https://www.gearbest.com/night-lights/pp_401941.html
Dat doet postnl hoor, die sorteren het op brievenbus / geen brievenbus
pi_175155325
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 november 2017 17:17 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

Dat doet postnl hoor, die sorteren het op brievenbus / geen brievenbus
heb je daar een bron van?
pi_175157612
- Orderdatum:03/09/2017
- Product:https://www.gearbest.com/samsung-cables-adapters/pp_265428.html
- Ordernummer: WP1709031012255138
- Tracking nummer (indien beschikbaar):AEL1112592501NL
- Verzendmethode: AZAMHQE
- Probleem: Ruim 10 weken verder, maar het product niet mogen ontvangen.
- Voorkeur: Resend
  CHI shopkeeper zaterdag 18 november 2017 @ 21:27:20 #43
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_175160709
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 22:52 schreef TeeVree het volgende:

[..]

Mijn pakket is inmiddels in Nederland aangekomen volgens de tracking informatie ^O^
Perfect. Fijn om te horen dat deze in Nederland is aangekomen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 12:00 schreef Shamalamadindong het volgende:
Beste Gear die best is, ik heb weer even een vraagje,

Ik heb op 10 Oktober een M365 step besteld. Daarna heb ik op 12 Okt een shipping notice gehad met trackingnr:TH15076555452643 en op 3 November nog eens een shipping notice met trackingnr: 139150238918349

De eerste tracking valt met 17track in ieder geval helemaal niets over te vinden en het 2de dat het een DPD zending is die op 18 Oktober is aangemeld bij DPD. (waarom kreeg ik de code dan eigenlijk pas een halve maand later :? )

Kortom, heb jij er enig zicht op wanneer ik meer zou moeten horen over waar mijn step is?

Edit: ordernr W1710100902227510
De eerste tracking is voor het eerste gedeelte en de tweede tracking is voor het tweede gedeelte van de verzending. Wel jammer dat de eerste tracking niet werkt. Dit is een beetje afhankelijk van het postorderbedrijf.
Dat de tweede tracking pas later krijgt is vrij normaal bij deze grote producten.
Ik ga het in ieder geval wel navragen waar je order blijft. Als ik bericht terug heb zal ik het je direct laten weten.

quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 15:34 schreef THEFXR het volgende:
Beste Gearbest,
Waarom sturen jullie briefpost die niet door de brievenbus past?
het is dit item https://www.gearbest.com/night-lights/pp_401941.html
Dit bepaald PostNL inderdaad bij het sorteren. Dat pakketje paste bij mij net niet door de brievenbus en daarvoor hebben ze bij mij ook aangebeld.

quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 19:23 schreef Greyfox_Zero het volgende:
- Orderdatum:03/09/2017
- Product:https://www.gearbest.com/samsung-cables-adapters/pp_265428.html
- Ordernummer: WP1709031012255138
- Tracking nummer (indien beschikbaar):AEL1112592501NL
- Verzendmethode: AZAMHQE
- Probleem: Ruim 10 weken verder, maar het product niet mogen ontvangen.
- Voorkeur: Resend
Ik ga dit voor je navragen en je voorkeur alvast doorgeven.
pi_175168701
Hoi gearbest, ik heb al een tijdje geleden een xiaomi smart lamp gekocht, maar deze is nog steeds niet aangekomen. De tracking code werkt ook niet. Graag zal ik hiervoor een refund willen.

- Orderdatum: Oct 10, 2017 08:18:25 AM
- Product: Xiaomi Yeelight Bedside Lamp
- Ordernummer: W1710100818259653
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RL270197971LU
- Verzendmethode: LURAM (luxembourg regitered)
- Probleem: Nog steeds niet aangekomen, track code werkt niet (17track.net)
- Voorkeur: Resend of Refund? Een refund

Nog even over die tracking code: Ik heb daar twee weken geleden een mail over gekregen:

Dear Valued Customer,

Thank you for placing an order with Gearbest.

Kindly note that your order has been shipped out and is on the way to you now. It has already arrived in the destination country.

Unfortunately, the tracking website has been experiencing technical issues so you may be unable to track your package online.

We are sincerely sorry for any inconvenience caused and hope you receive your package soon.

Please kindly continue to wait for your package. We appreciate your patience and support.

Best regards,

Gearbest Customer Service

https://www.gearbest.com/

Hierin zeggen ze dus dat het pakketje al in nederland is. Echter is deze mail van 1 november 2017 dus dan moet het wel heel langzaam gaan. De aangeven bezorgingstijd van deze verzend methode is ook al lang verstreken.

Zie hier screenshot: https://ibb.co/hGTR3R
pi_175180048
- Orderdatum: Singlesday
- Product: Xiaomi Vacuum
- Ordernummer: WP1711111551449961
- Tracking nummer (indien beschikbaar): -
- Verzendmethode: Priority Line
- Probleem: Nog niet verzonden.

Ik heb de Vacuum aangeschaft op Singles Day, deze is echter bijna 9 dagen later nog steeds niet verzonden. Zijn ze op of wat is er aan de hand? Zou een cadeautje voor de feestdagen moeten zijn, maar heb er nu een heel hard hoofd in dat dit gehaald gaat worden. Overigens zijn Vacuum's van anderen wel de volgende dag al verstuurd..
pi_175186242
Hey Gearbest,

Inmiddels een hoop bestellingen ontvangen, maar toch niet allemaal..
Mis deze bestellingen:

- Orderdatum: Aug 05, 2017 14:29:23 PM
- Product: Action Figure Shape Building Block Educational Decor Toy
- Ordernummer: WP1708051429236967
- Tracking nummer : AEL1112557426NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem: niet aangekomen.
- Voorkeur: Resend
  CHI shopkeeper maandag 20 november 2017 @ 01:02:23 #47
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_175186684
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 11:59 schreef jestem het volgende:
Hoi gearbest, ik heb al een tijdje geleden een xiaomi smart lamp gekocht, maar deze is nog steeds niet aangekomen. De tracking code werkt ook niet. Graag zal ik hiervoor een refund willen.

- Orderdatum: Oct 10, 2017 08:18:25 AM
- Product: Xiaomi Yeelight Bedside Lamp
- Ordernummer: W1710100818259653
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RL270197971LU
- Verzendmethode: LURAM (luxembourg regitered)
- Probleem: Nog steeds niet aangekomen, track code werkt niet (17track.net)
- Voorkeur: Resend of Refund? Een refund

Nog even over die tracking code: Ik heb daar twee weken geleden een mail over gekregen:

Dear Valued Customer,

Thank you for placing an order with Gearbest.

Kindly note that your order has been shipped out and is on the way to you now. It has already arrived in the destination country.

Unfortunately, the tracking website has been experiencing technical issues so you may be unable to track your package online.

We are sincerely sorry for any inconvenience caused and hope you receive your package soon.

Please kindly continue to wait for your package. We appreciate your patience and support.

Best regards,

Gearbest Customer Service

https://www.gearbest.com/

Hierin zeggen ze dus dat het pakketje al in nederland is. Echter is deze mail van 1 november 2017 dus dan moet het wel heel langzaam gaan. De aangeven bezorgingstijd van deze verzend methode is ook al lang verstreken.

Zie hier screenshot: https://ibb.co/hGTR3R
Ik ga voor je navragen hoe dit precies zit en je voorkeur alvast doorgeven.

quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 20:37 schreef Shefkee het volgende:
- Orderdatum: Singlesday
- Product: Xiaomi Vacuum
- Ordernummer: WP1711111551449961
- Tracking nummer (indien beschikbaar): -
- Verzendmethode: Priority Line
- Probleem: Nog niet verzonden.

Ik heb de Vacuum aangeschaft op Singles Day, deze is echter bijna 9 dagen later nog steeds niet verzonden. Zijn ze op of wat is er aan de hand? Zou een cadeautje voor de feestdagen moeten zijn, maar heb er nu een heel hard hoofd in dat dit gehaald gaat worden. Overigens zijn Vacuum's van anderen wel de volgende dag al verstuurd..
Ik ga uitzoeken waarom je order nog niet verzonden is. Zeker raar als anderen wel al verzonden zijn.

quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 00:17 schreef Mintes het volgende:
Hey Gearbest,

Inmiddels een hoop bestellingen ontvangen, maar toch niet allemaal..
Mis deze bestellingen:

- Orderdatum: Aug 05, 2017 14:29:23 PM
- Product: Action Figure Shape Building Block Educational Decor Toy
- Ordernummer: WP1708051429236967
- Tracking nummer : AEL1112557426NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem: niet aangekomen.
- Voorkeur: Resend
we hebben problemen met deze verzendmethode gehad en bieden deze ook niet meer aan. Je ontvangt hier spoedig een bericht over. Dan zal je resend geregeld worden.
pi_175188080
PM sturen lukt me nog steeds niet maar ik had het via de ticket al geupload en krijg nu USD 66 terug! Bedankt voor alle moeite. (betreft de hoge douane kosten van DHL. Ik kan niet meer reageren in het vorige topic)
  CHI shopkeeper maandag 20 november 2017 @ 10:20:44 #49
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_175189649
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 08:47 schreef ilanix het volgende:
PM sturen lukt me nog steeds niet maar ik had het via de ticket al geupload en krijg nu USD 66 terug! Bedankt voor alle moeite. (betreft de hoge douane kosten van DHL. Ik kan niet meer reageren in het vorige topic)
Ja ik weet welke order bedoelt. Helemaal top dat je het zo hebt kunnen regelen en dat alles dan toch nog snel af is gehandeld dan *O*
pi_175192523
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 21:27 schreef Gearbest het volgende:


[..]

Ik ga dit voor je navragen en je voorkeur alvast doorgeven.
Hoi, op verzoek van je collega Gala van Gearbest heb ik het PayPal dispuut gestopt. Zij gaat als het goed is de resend regelen. Nog bedankt voor je hulp.
  CHI shopkeeper maandag 20 november 2017 @ 14:17:22 #51
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_175194724
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2017 12:30 schreef Greyfox_Zero het volgende:

[..]

Hoi, op verzoek van je collega Gala van Gearbest heb ik het PayPal dispuut gestopt. Zij gaat als het goed is de resend regelen. Nog bedankt voor je hulp.
Fijn om te horen en houdt me op de hoogte!
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 11:12 schreef ErkendFokker het volgende:
Hoi, ben ik weer.
M'n pa heeft iets besteld en per ongeluk met DHL dus die stonden aan de deur met een BTW betaling van 45 euro. Voor een product van 38 euro.

Ik heb ingelogd op zijn gearbest account net maar er staat geen tracking nr in dus ik kan DHL niet bellen om te vragen wat er is. Ook staat er geen invoice bij z'n order, die hen ik dus wel nodig om aan te tonen wat de echte waarde van het product is. Zou je beide toe kunnen sturen? Ordernr is:
WWP1711120821313521
De support sectie heeft je een bericht gestuurd met de desbetreffende informatie. Bekijk aub je e-mail (ook je spam folder) of je GB account.

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 14:57 schreef JurrenDeBruin het volgende:
- Orderdatum: Oct 23, 2017 11:51:05 AM
- Product: 1765 Blueberry Ice Cream Flavor 3mg 30ml E-liquid
UltraFire HD - 077B 18650 Battery 4 Slot Charger AC 100 - 240V European Regulation
Seven E-liquid 10ml Injection Syringe
Sleeve Case for SMOK GX350 TC Box Mod
LIQUA Caramel Flavor 3mg / 30ml E-juice
Original IJOY MAXO V12 Tank Atomizer
Original SMOK GX350 TC Box Mod
Original Big Bone Vanilla Cream Flavor E Liquid for E Cigarette
SEVEN Blueberry Flavor E-juice
SEVEN Strawberry Flavor E-juice
SEVEN Peach Flavor E-juice

- Ordernummer: W1710231151051157
- Tracking nummer: RN431700397CN
- Verzendmethode: FZRAMYT
- Probleem: Trage Levering
- Voorkeur: Informatie

Hallo!
Ten eerste vroeg ik mij af wat "Shipping method: FZRAMYT" inhoud?
(waar staat het FZRAMYT voor?)
Ook vraag ik mij af of u mij enig zins kunt informeren over mijn order.
De laatste update die ik heb gekregen op mijn Track&Trace nummer duidt aan dat het zich sinds 30 okt (18 dagen geleden) in het "Chongqing Processing Center" bevind.
Ik heb meerdere malen een ticket ingediend maar hiermee ben ik nog niks opgeschoten.
Ook heb ik 'China Post' meerdere mails gestuurd en zij hebben op nog geen enkele gereageerd.
Alvast bedankt!
Door de vertraging van jouw pakketje heeft de support sectie jouw een bericht gestuurd met de vraag voor een resend of refund. Bekijk aub je e-mail (ook je spam folder) of je GB account.

quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 12:00 schreef Shamalamadindong het volgende:
Beste Gear die best is, ik heb weer even een vraagje,

Ik heb op 10 Oktober een M365 step besteld. Daarna heb ik op 12 Okt een shipping notice gehad met trackingnr:TH15076555452643 en op 3 November nog eens een shipping notice met trackingnr: 139150238918349

De eerste tracking valt met 17track in ieder geval helemaal niets over te vinden en het 2de dat het een DPD zending is die op 18 Oktober is aangemeld bij DPD. (waarom kreeg ik de code dan eigenlijk pas een halve maand later :? )

Kortom, heb jij er enig zicht op wanneer ik meer zou moeten horen over waar mijn step is?

Edit: ordernr W1710100902227510
Wij hebben de bezorger hiervan op de hoogte gesteld en deze abnormaliteit aangekaart. Dit zal spoedig verholpen worden en je zult jouw pakketje alsnog ontvangen. Ter compensatie van de vertraging hebben wij GB points naar je account overgemaakt. Onze excuses voor het ongemak!

quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 11:59 schreef jestem het volgende:
Hoi gearbest, ik heb al een tijdje geleden een xiaomi smart lamp gekocht, maar deze is nog steeds niet aangekomen. De tracking code werkt ook niet. Graag zal ik hiervoor een refund willen.

- Orderdatum: Oct 10, 2017 08:18:25 AM
- Product: Xiaomi Yeelight Bedside Lamp
- Ordernummer: W1710100818259653
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RL270197971LU
- Verzendmethode: LURAM (luxembourg regitered)
- Probleem: Nog steeds niet aangekomen, track code werkt niet (17track.net)
- Voorkeur: Resend of Refund? Een refund
Door de piekperiode heeft jouw pakketje enige vertraging opgelopen. We hebben onze bezorger hier op aangesproken en een verzoek gedaan om dit zo spoedig mogelijk op te lossen. Je zult jouw pakketje binnenkort ontvangen en voor het ongemak hebben wij GB points ter compensatie overgemaakt naar jouw account. Onze excuses hiervoor.

quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 20:37 schreef Shefkee het volgende:
- Orderdatum: Singlesday
- Product: Xiaomi Vacuum
- Ordernummer: WP1711111551449961
- Tracking nummer (indien beschikbaar): -
- Verzendmethode: Priority Line
- Probleem: Nog niet verzonden.

Ik heb de Vacuum aangeschaft op Singles Day, deze is echter bijna 9 dagen later nog steeds niet verzonden. Zijn ze op of wat is er aan de hand? Zou een cadeautje voor de feestdagen moeten zijn, maar heb er nu een heel hard hoofd in dat dit gehaald gaat worden. Overigens zijn Vacuum's van anderen wel de volgende dag al verstuurd..
Ik heb van mijn contactpersoon doorgekregen dat jouw pakketje al onderweg is. Je kunt jouw pakketje hier volgen met de volgende tracking code: 5987958557 (DPD uk)

quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 00:17 schreef Mintes het volgende:
Hey Gearbest,

Inmiddels een hoop bestellingen ontvangen, maar toch niet allemaal..
Mis deze bestellingen:

- Orderdatum: Aug 05, 2017 14:29:23 PM
- Product: Action Figure Shape Building Block Educational Decor Toy
- Ordernummer: WP1708051429236967
- Tracking nummer : AEL1112557426NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem: niet aangekomen.
- Voorkeur: Resend
Tot onze spijt is dit product niet meer voorradig. De support sectie heeft je hier een bericht over gestuurd om jouw refund te regelen. Houd me aub op de hoogte, zodat dit opgelost zal worden.

[ Bericht 32% gewijzigd door Gearbest op 20-11-2017 16:34:00 ]
pi_175202472
- Orderdatum: 24 oktober 2017
- Product: Original Xiaomi Mi band 2 smart watch
- Ordernummer: WB1710250423167285
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RN431776047CN
- Verzendmethode: FZRAMYT
- Probleem: Nog steeds niet te traceren
- Voorkeur: Resend of Refund? Resend
pi_175205525
Hoi Gearbest,
Ik ben weer bij je terug. Je had de order al bekeken en zou onderweg zijn. Order was nu sinds afgelopen vrijdag volgbaar op de DPD site. Was ook al in Nederland (Best) aangekomen vrijdag. Tot mijn verbazing is het pakket nu (maandag) in Tsjechië (Ricany). Of de tracking van DPD is dronken of ik ben het :-) Kun je hier iets mee, want ik ben bang dat hier iets fout gaat.

- Orderdatum: 6-10-2017
- Product: Ulefone Mix 4G Phablet
- Ordernummer: W1710061208117929
- Tracking nummer (indien beschikbaar):5984227048
- Verzendmethode:DPDUK1
- Probleem: Pakket zou vandaag bezorgt worden
- Voorkeur: Resend of Refund? Graag leveren na lang wachten
pi_175205863
Helaas is mijn gearbest account door iemand anders gebruikt, deze persoon heeft mijn complete giftkaart geplunderd.

Nadat ik de order mail had ontvangen heb ik meteen de support een berichtje gestuurd. Met de hoop dat ze deze bestelling konden annuleren. Tijdje later kreeg ik een mail terug dat ze dat niet konden doen. En dat ik maar een berichtje moest sturen naar diegene die mij de giftkaart heeft gegeven?!

(For giftcard order, please contact the man who offer you card.)

Dit heb ik toen ook meteen gedaan. Ook heb de de support nog een berichtje gestuurd dat het opzich wel handig voor beide partijen is dat ze het nu direct annuleren voordat het product is verstuurd.

Helaas na lang wachten kreeg ik van beiden een bericht terug dat het pakketje al was verzonden en dus ze niks meer voor me konden doen.

(Thank you for placing your order with Gearbest.
We wish to apologize for any inconvenience.

We have offered your package to shipping company, we can't cancel it anymore.)

Heeft iemand enig idee hoe ik dit nog kan oplossen? Ik was er namelijk vroeg genoeg bij en het pakketje kon nog makkelijk geannuleerd worden.

Het gaat om ordernummer: W1711052050438740
  CHI shopkeeper dinsdag 21 november 2017 @ 00:49:01 #55
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_175209254
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 20:03 schreef Greetz77 het volgende:
- Orderdatum: 24 oktober 2017
- Product: Original Xiaomi Mi band 2 smart watch
- Ordernummer: WB1710250423167285
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RN431776047CN
- Verzendmethode: FZRAMYT
- Probleem: Nog steeds niet te traceren
- Voorkeur: Resend of Refund? Resend
Ik ga voor je navragen waar je pakketje blijft.

quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 21:58 schreef NetgearRotterdam het volgende:
Hoi Gearbest,
Ik ben weer bij je terug. Je had de order al bekeken en zou onderweg zijn. Order was nu sinds afgelopen vrijdag volgbaar op de DPD site. Was ook al in Nederland (Best) aangekomen vrijdag. Tot mijn verbazing is het pakket nu (maandag) in Tsjechië (Ricany). Of de tracking van DPD is dronken of ik ben het :-) Kun je hier iets mee, want ik ben bang dat hier iets fout gaat.

- Orderdatum: 6-10-2017
- Product: Ulefone Mix 4G Phablet
- Ordernummer: W1710061208117929
- Tracking nummer (indien beschikbaar):5984227048
- Verzendmethode:DPDUK1
- Probleem: Pakket zou vandaag bezorgt worden
- Voorkeur: Resend of Refund? Graag leveren na lang wachten
Fijn dat je tracking actief is. Wel heel raar dat het nu ineens weer naar een ander land is. Dat is toch wel weer iets heel geks.... Ik ga navragen of wij enig zicht hebben op die vreemde ontwikkeling.

quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 22:10 schreef hinmar het volgende:
Helaas is mijn gearbest account door iemand anders gebruikt, deze persoon heeft mijn complete giftkaart geplunderd.

Nadat ik de order mail had ontvangen heb ik meteen de support een berichtje gestuurd. Met de hoop dat ze deze bestelling konden annuleren. Tijdje later kreeg ik een mail terug dat ze dat niet konden doen. En dat ik maar een berichtje moest sturen naar diegene die mij de giftkaart heeft gegeven?!

(For giftcard order, please contact the man who offer you card.)

Dit heb ik toen ook meteen gedaan. Ook heb de de support nog een berichtje gestuurd dat het opzich wel handig voor beide partijen is dat ze het nu direct annuleren voordat het product is verstuurd.

Helaas na lang wachten kreeg ik van beiden een bericht terug dat het pakketje al was verzonden en dus ze niks meer voor me konden doen.

(Thank you for placing your order with Gearbest.
We wish to apologize for any inconvenience.

We have offered your package to shipping company, we can't cancel it anymore.)

Heeft iemand enig idee hoe ik dit nog kan oplossen? Ik was er namelijk vroeg genoeg bij en het pakketje kon nog makkelijk geannuleerd worden.

Het gaat om ordernummer: W1711052050438740
De kwestie van vroeg genoeg geannuleerd worden is natuurlijk een eeuwige discussie. Ik weet zelf niet wat we hieraan kunnen doen. Ik gok zelf dat we hier weinig aan kunnen doen....
Ik ga wel kijken wat we kunnen doen in deze kwestie, omdat dit toch wel een lastig geval is.
pi_175211056
Hoi Gearbest,

Kunt u kijken wat er aan de hand is met mijn zending.

Order number: W1710170510331038
Orderdatum: Oct 17, 2017 05:10:33 AM
Product: Xiaomi scooter m187 youth edition
Tracking nummer (indien beschikbaar): TH15082470974531
Verzendmethode: EUTHXYH

Ik heb geen mail gehad van gearbest zoals u eerder zij, enkel een bericht in de ticket box.
Hierin wordt niet veel gezegd, alleen dat ik moet wachten tot 22 dec. dat dan de deadline is.

Het kan toch niet zo zijn dat ik NU nog langer als een maand moet wachten tot ze iets gaan doen?

Het is meer als duidelijk dat er iets fout gaat, ik heb er eerlijk gezegd geen vertrouwen meer in dat de bezorging nog goed komt.

De zending loopt al meer dan 2 weken niet verder dan Kazahstan,

Ik heb eerlijk ook nog niemand gehoord die via deze verzendmethode een bezorging heeft ontvagen..
pi_175212940
Hey GearBest,

Kan jij aub mijn orders even checken, is al weer ruim 12 dagen geleden en nergens is mijn package te bekennen. Helaas is het met TRACK&TRACE ook niet mogelijk om de whereabouts van mijn pakketjes te achterhalen.

#1
Order number: W1711061546019090
Orderdatum: Nov 06, 2017 15:46:01 PM
Product: Original Xiaomi Huami AMAZFIT Sports Bluetooth Smart Watch
Tracking nummer (indien beschikbaar): LX260084564NL
Verzendmethode: NLMBXHQ

#2
Order number: W1711080603444934
Orderdatum: Nov 08, 2017 06:03:44 AM
Product: Original Xiaomi Huami AMAZFIT Sports Bluetooth Smart Watch
Tracking nummer (indien beschikbaar): LX259785410NL
Verzendmethode: NLMBXHQ

Pakketje #1 is inmiddels al 15 dagen geleden besteld en ik heb nog steeds alleen Pre-Advised op het scherm staan :(.
Tracking geprobeert op 17track, cainiao en aftership.... allemaal nada....
Wat mij wel opviel is dat Country of Origin en Country of Destination bij beiden pakketjes "Netherlands" is. Zal alle onduidelijkheden hier mededoor veroorzaakt zijn?

Help!!!!
Hello!
  CHI shopkeeper dinsdag 21 november 2017 @ 11:15:56 #58
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_175214156
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 07:58 schreef hanifi het volgende:
Hoi Gearbest,

Kunt u kijken wat er aan de hand is met mijn zending.

Order number: W1710170510331038
Orderdatum: Oct 17, 2017 05:10:33 AM
Product: Xiaomi scooter m187 youth edition
Tracking nummer (indien beschikbaar): TH15082470974531
Verzendmethode: EUTHXYH

Ik heb geen mail gehad van gearbest zoals u eerder zij, enkel een bericht in de ticket box.
Hierin wordt niet veel gezegd, alleen dat ik moet wachten tot 22 dec. dat dan de deadline is.

Het kan toch niet zo zijn dat ik NU nog langer als een maand moet wachten tot ze iets gaan doen?

Het is meer als duidelijk dat er iets fout gaat, ik heb er eerlijk gezegd geen vertrouwen meer in dat de bezorging nog goed komt.

De zending loopt al meer dan 2 weken niet verder dan Kazahstan,

Ik heb eerlijk ook nog niemand gehoord die via deze verzendmethode een bezorging heeft ontvagen..
Dat ticket is inderdaad het bericht wat ik bedoelde. Soms sturen ze ook dezelfde mail. Dat verschilt per persoon.
De tracking is niet altijd up to date. Dit is afhankelijk van het postorderbedrijf en die zijn niet altijd even secuur hierin. Wat betrefd je zending verloopt deze op dit moment nog volgens schema. Bij het bestellen van dit product staat Priority Line als verzendmethode. Hierbij staat teven dat het hier gaat om 35-40 werkdagen op moment van verzending. Dit is dan ook ruim 2-3 maanden helaas. Op dit moment kan ik helaas niet veel voor je doen. Veel van deze pakketjes zijn nog onderweg en een paar zijn er wel al aangekomen. O-)

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 10:06 schreef mistery8888 het volgende:
Hey GearBest,

Kan jij aub mijn orders even checken, is al weer ruim 12 dagen geleden en nergens is mijn package te bekennen. Helaas is het met TRACK&TRACE ook niet mogelijk om de whereabouts van mijn pakketjes te achterhalen.

#1
Order number: W1711061546019090
Orderdatum: Nov 06, 2017 15:46:01 PM
Product: Original Xiaomi Huami AMAZFIT Sports Bluetooth Smart Watch
Tracking nummer (indien beschikbaar): LX260084564NL
Verzendmethode: NLMBXHQ

#2
Order number: W1711080603444934
Orderdatum: Nov 08, 2017 06:03:44 AM
Product: Original Xiaomi Huami AMAZFIT Sports Bluetooth Smart Watch
Tracking nummer (indien beschikbaar): LX259785410NL
Verzendmethode: NLMBXHQ

Pakketje #1 is inmiddels al 15 dagen geleden besteld en ik heb nog steeds alleen Pre-Advised op het scherm staan :(.
Tracking geprobeert op 17track, cainiao en aftership.... allemaal nada....
Wat mij wel opviel is dat Country of Origin en Country of Destination bij beiden pakketjes "Netherlands" is. Zal alle onduidelijkheden hier mededoor veroorzaakt zijn?

Help!!!!
Hallo,
Ik ga navragen of wij al wel zicht hebben op de tracking. Helaas updaten sommige postorderbedrijven deze niet altijd, waardoor deze soms niet te volgen is.
Je 2e order is sinds 14 november onderweg. Voorspelde periode van ontvangst van het pakket is tussen 24.11.2017 en 02.12.2017. Deze is dus onderweg en wordt bezorgd via PostNL.


quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 20:03 schreef Greetz77 het volgende:
- Orderdatum: 24 oktober 2017
- Product: Original Xiaomi Mi band 2 smart watch
- Ordernummer: WB1710250423167285
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RN431776047CN
- Verzendmethode: FZRAMYT
- Probleem: Nog steeds niet te traceren
- Voorkeur: Resend of Refund? Resend
Je pakketje wordt verzonden met de trein. Dit is wel een langzame methode... Het zal binnen enkele dagen actief moeten worden. Tot nu toe verloopt deze nog volgens schema.
We hebben een kleine compensatie toegevoegd voor het ongemak.

quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 21:58 schreef NetgearRotterdam het volgende:
Hoi Gearbest,
Ik ben weer bij je terug. Je had de order al bekeken en zou onderweg zijn. Order was nu sinds afgelopen vrijdag volgbaar op de DPD site. Was ook al in Nederland (Best) aangekomen vrijdag. Tot mijn verbazing is het pakket nu (maandag) in Tsjechië (Ricany). Of de tracking van DPD is dronken of ik ben het :-) Kun je hier iets mee, want ik ben bang dat hier iets fout gaat.

- Orderdatum: 6-10-2017
- Product: Ulefone Mix 4G Phablet
- Ordernummer: W1710061208117929
- Tracking nummer (indien beschikbaar):5984227048
- Verzendmethode:DPDUK1
- Probleem: Pakket zou vandaag bezorgt worden
- Voorkeur: Resend of Refund? Graag leveren na lang wachten
We zijn ermee bezig, want toch wel raar geval. Het beste is ook zelf even contact opnemen met DPD als dit lukt. Dit werkt in de meeste gevallen het makkelijkst.

[ Bericht 1% gewijzigd door Gearbest op 21-11-2017 11:27:27 ]
pi_175216807
Hallo,

Op 27 oktober jl. heb ik en Vaporesso mod en 2 Vaporesso tanks besteld. Betreft ordernummer WB1710271820050826. Sindsdien heb ik niets meer vernomen. Als ik order tracking in de applicatie aanklik is er geen tracking info.

Is er inmiddels bekend of de verzending nog goed verloopt? Ik verneem graag.
pi_175217839
quote:
Hallo,
Ik ga navragen of wij al wel zicht hebben op de tracking. Helaas updaten sommige postorderbedrijven deze niet altijd, waardoor deze soms niet te volgen is.
Je 2e order is sinds 14 november onderweg. Voorspelde periode van ontvangst van het pakket is tussen 24.11.2017 en 02.12.2017. Deze is dus onderweg en wordt bezorgd via PostNL.

Hey bedankt voor je update, ik weet nu echter nog steeds niet waar mijn #1 order zich bevindt.
Kan jij het nog een keer confirmen aub?

Bedankt alvast!
Hello!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')