abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_175744635
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 17:05 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Jij ook een fijn weekend.

[..]

Dat is volledig normaal. Dit staat hier ook op de eerste pagina.
Je pakketje is wel verzonden. Je bestelling wordt namelijk verzonden via Priority Line. Dat betekend het volgende.
Hierbij word je pakketje vanuit het warenhuis (Hong Kong / China) verzonden naar de UK. In de UK zal het door de douane gaan en verder worden verzonden naar Nederland/Belgi. Dat is het moment waarop de tracking actief zal worden. Deze zal pas actief worden rond de 21 werkdagen. Dit is een schatting en kan dus iets afwijken. De tracking wordt dus actief (verandert van verwacht naar aangemeld) wanneer je pakketje de UK heeft bereikt en door de douane is gekomen. Vanaf daar krijg je een gedetailleerde weergave en zal het 2-3 dagen duren voordat je deze in huis hebt.
Bedankt voor de feedback, ik dacht dat priority line EU express veel sneller zou zijn, bedankt voor het nakijken! Dacht even dat er iets mis ging.

[ Bericht 20% gewijzigd door RobertNL op 15-12-2017 22:09:39 ]
pi_175752174
Kan je nog een keer nagaan waarom mijn bestelling bij DPD in Best vast zit sinds 20 okt?
Order nr WW1710130519059807 datum 14 oktober 2017
One plus 5 4 G Phablet NFC
SKU 221491003
shipping nr 5983254470 DPDUK1
pakket label nr 15505983254470F
Heb jij al enig nieuws hierover?
Nog geen reactie van Gearbest.
Alvast bedankt voor je inzet
Groeten
Facta non Verba
  Moderator vrijdag 15 december 2017 @ 22:12:30 #278
327191 crew  RobertNL
For your gear.
pi_175752263
Er ontbreken weer wat posts :).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_175756978
registreer om deze reclame te verbergen
- Orderdatum:12/11/17
- Product:Vernee mix 2
- Ordernummer:W1711120336239455

- Tracking nummer (indien beschikbaar):5988628127
- Verzendmethode:DPDUK
- Probleem:geen tracking
- Voorkeur: Resend of Refund?Refund
  CHI shopkeeper zaterdag 16 december 2017 @ 12:15:47 #280
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_175759452
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 22:09 schreef youngtimer het volgende:
Kan je nog een keer nagaan waarom mijn bestelling bij DPD in Best vast zit sinds 20 okt?
Order nr WW1710130519059807 datum 14 oktober 2017
One plus 5 4 G Phablet NFC
SKU 221491003
shipping nr 5983254470 DPDUK1
pakket label nr 15505983254470F
Heb jij al enig nieuws hierover?
Nog geen reactie van Gearbest.
Alvast bedankt voor je inzet
Groeten
Ik had deze reactie geplaatst:
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 12:41 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Ze hebben jou een bericht gestuurd via mail/ticket met daarin een deadline, waarna over zal worden gegaan tot een refund/resend. We zijn tevens navraag aan het doen bij de koeriersdienst.

Maar ik kan uit je antwoord opmaken dat je geen bericht (mail) of ticket hebt ontvangen? Je zou daar een uiterste datum moeten hebben gekregen. Als dit niet zo is ga ik er weer achteraan.

quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2017 07:26 schreef fransennatasja het volgende:
- Orderdatum:12/11/17
- Product:Vernee mix 2
- Ordernummer:W1711120336239455

- Tracking nummer (indien beschikbaar):5988628127
- Verzendmethode:DPDUK
- Probleem:geen tracking
- Voorkeur: Resend of Refund?Refund
Zelfde antwoord als vorige keer. Ben er op e achtergrond mee bezig samen met de andere orders die rond deze tijd besteld zijn en nog niet zijn aangekomen via Priority Line. Als ik meer weet laat ik het weten.
pi_175762509
Hallo Gearbest,

Ik was benieuwd of n of beide van mijn pakketjes (voor) a.s. vrijdag 22 december aankomen. Kan jij hier een indicatie voor geven? Zo niet, is dat geen ramp, alleen ben ik dan 2 weken weg. Is dit een probleem bij de bezorgdiensten eventueel i.v.m. invoerrechten?
Orderdatum: 25-11-2017
- Product: Anycubic Kossel
- Ordernummer: W1711251333328806
- Tracking nummer: 5364877430
- Verzendmethode: Priority Line (EU Express)/DPDUK
- Probleem: probleem bij bezorging als ik langere tijd afwezig ben?
- Voorkeur: -

Alvast bedankt!
pi_175765746
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
Zelfde antwoord als vorige keer. Ben er op e achtergrond mee bezig samen met de andere orders die rond deze tijd besteld zijn en nog niet zijn aangekomen via Priority Line. Als ik meer weet laat ik het weten.
Ik heb dezelfde vraag over hetzelfde product.
- Orderdatum:10/11/17
- Product:Vernee mix 2
- Ordernummer:W1711101655277694
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5364502754
- Verzendmethode:DPDUK1
- Probleem: Shipment onderweg naar Southall UK
- Voorkeur: Wachten op product / Informatie

Hou je mij ook op de hoogte? Ik wacht al een tijde :)
  zaterdag 16 december 2017 @ 21:29:57 #283
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_175770815
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 15:54 schreef Gearbest het volgende:
Ondertussen zou je een bericht (mail/ticket) moeten hebben gekregen met een deadline en meer informatie over je order.

Ik heb een mail gekregen met de melding dat er mogelijke vertraging is ivm de kerst orders en het weer. In een ticket die ik op hetzelfde moment heb gekregen staat hetzelfde en dat het gemiddeld 11-15 werkdagen duurt voor de tracking om live te gaan.

Ik heb verder nergens een deadline of nieuwe informatie gezien. Er is navraag gedaan bij DPD, maar er wordt behalve navraag niks anders gezegd. Het is meer dat dingen alleen maar verwarrender worden omdat ieder bericht iets anders zegt en medewerkers niet echt erkennen dat 11-15 werkdagen inmiddels lang verstreken zijn, plus dat volgens de tabel op jullie eigen website ik bij de 0-0.5% zou zitten die het pakket niet binnen 30 dagen heeft. Ik geloof ongetwijfeld dat jij je best doet om mij te helpen, maar ik ben nog niets wijzer geworden.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
  CHI shopkeeper zondag 17 december 2017 @ 13:26:16 #284
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_175781988
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2017 15:10 schreef M_Van_Haren het volgende:
Hallo Gearbest,

Ik was benieuwd of n of beide van mijn pakketjes (voor) a.s. vrijdag 22 december aankomen. Kan jij hier een indicatie voor geven? Zo niet, is dat geen ramp, alleen ben ik dan 2 weken weg. Is dit een probleem bij de bezorgdiensten eventueel i.v.m. invoerrechten?
Orderdatum: 25-11-2017
- Product: Anycubic Kossel
- Ordernummer: W1711251333328806
- Tracking nummer: 5364877430
- Verzendmethode: Priority Line (EU Express)/DPDUK
- Probleem: probleem bij bezorging als ik langere tijd afwezig ben?
- Voorkeur: -

Alvast bedankt!
Hallo,
Ik kan daar op dit moment niet echt een indicatie voor geven. Dit komt mede door de vertragingen die zijn opgetreden door kerstmis drukte etc. Als je niet thuis bent bij aflevering dan komen ze de volgende dag ook nog terug. Dan brengen ze het pakketje naar het lokale postkantoor waar deze nog 14 dagen blijft liggen normaal gezien. Mocht je een update zien in de tracking en je bent niet thuis dan kan je ze bellen met de vraag of ze deze op het postkantoor willen laten liggen. Heb ik zelf keer gedaan en was geen probleem.

quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2017 17:57 schreef Diej het volgende:

[..]

Ik heb dezelfde vraag over hetzelfde product.
- Orderdatum:10/11/17
- Product:Vernee mix 2
- Ordernummer:W1711101655277694
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5364502754
- Verzendmethode:DPDUK1
- Probleem: Shipment onderweg naar Southall UK
- Voorkeur: Wachten op product / Informatie

Hou je mij ook op de hoogte? Ik wacht al een tijde :)
Oke ga ik zeker doen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2017 21:29 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Ik heb een mail gekregen met de melding dat er mogelijke vertraging is ivm de kerst orders en het weer. In een ticket die ik op hetzelfde moment heb gekregen staat hetzelfde en dat het gemiddeld 11-15 werkdagen duurt voor de tracking om live te gaan.

Ik heb verder nergens een deadline of nieuwe informatie gezien. Er is navraag gedaan bij DPD, maar er wordt behalve navraag niks anders gezegd. Het is meer dat dingen alleen maar verwarrender worden omdat ieder bericht iets anders zegt en medewerkers niet echt erkennen dat 11-15 werkdagen inmiddels lang verstreken zijn, plus dat volgens de tabel op jullie eigen website ik bij de 0-0.5% zou zitten die het pakket niet binnen 30 dagen heeft. Ik geloof ongetwijfeld dat jij je best doet om mij te helpen, maar ik ben nog niets wijzer geworden.
Oke dan ga ik er weer achteraan. Ik verwacht wel dat als er geen update komt in de tracking we toch actie gaan ondernemen.
  zondag 17 december 2017 @ 13:37:27 #285
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_175782299
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 13:26 schreef Gearbest het volgende:

Oke dan ga ik er weer achteraan. Ik verwacht wel dat als er geen update komt in de tracking we toch actie gaan ondernemen.
Thanks. Dat zou fijn zijn. Ik houd de tracking iedere dag even in de gaten, mocht er een update komen, zal ik het hier direct plaatsen.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_175803503
- Orderdatum: 18 November 2017
- Product: Anet A8 3D printer
- Ordernummer: W1711181358137868
- Tracking nummer: 5997169764
- Verzendmethode: EU Express (DPDUK1)
- Probleem: Het is reeds 21 werkdagen sinds dat mijn pakketje verzonden is, toen ik bewust koos voor de EU Express shipment stond hierbij dat levering tussen de 10-21 werkdagen zou duren. Echter heb ik nu na 21 dagen nog niks te horen gekregen, zelfs geen update van de tracking.
- Voorkeur: Voorlopig nog even niet van toepassing, maar heb het pakketje eigenlijk wel nodig voor vrijdag 22 december.
pi_175804777
hoi GB

- Orderdatum: 03-12-2017
- Product: coils en tank
- Ordernummer: W1711300627569828
- Tracking nummer: RX800098015CN
- Verzendmethode: Europe Railway Registered
- Probleem: Het pakket heeft een vreemde route genomen ""Dosteck, Kazachstan"" is hier wat misgegaan ik had voor Europe Railway Registered gekozen.
En had eigenlijk al verwacht het in huis te hebben, kun jij hier wat meer van zien?
  CHI shopkeeper maandag 18 december 2017 @ 10:38:57 #288
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_175805476
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 08:31 schreef Robbert548 het volgende:
- Orderdatum: 18 November 2017
- Product: Anet A8 3D printer
- Ordernummer: W1711181358137868
- Tracking nummer: 5997169764
- Verzendmethode: EU Express (DPDUK1)
- Probleem: Het is reeds 21 werkdagen sinds dat mijn pakketje verzonden is, toen ik bewust koos voor de EU Express shipment stond hierbij dat levering tussen de 10-21 werkdagen zou duren. Echter heb ik nu na 21 dagen nog niks te horen gekregen, zelfs geen update van de tracking.
- Voorkeur: Voorlopig nog even niet van toepassing, maar heb het pakketje eigenlijk wel nodig voor vrijdag 22 december.
Er zijn op dit moment enkele vertragingen. Ik ben ermee bezig, want er zijn meerdere orders die nog niet zijn aangekomen. Ik ga deze er in ieder geval bijzetten.

quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 10:02 schreef Daniel_Smit het volgende:
hoi GB

- Orderdatum: 03-12-2017
- Product: coils en tank
- Ordernummer: W1711300627569828
- Tracking nummer: RX800098015CN
- Verzendmethode: Europe Railway Registered
- Probleem: Het pakket heeft een vreemde route genomen ""Dosteck, Kazachstan"" is hier wat misgegaan ik had voor Europe Railway Registered gekozen.
En had eigenlijk al verwacht het in huis te hebben, kun jij hier wat meer van zien?
Deze verzendmethode is via de trein en gaat wel echt traag. Deze zal nog wel even duren vrees ik.... Ik weet niet de precieze routes van de trein, maar dat zou opzich wel kunnen kloppen.
Ook klopt de tracking daar soms niet van en wordt deze niet al te frequent geupdate. Zo hebben sommige deze al in huis terwijl de tracking aangeeft dat deze nog onderweg is.
pi_175807222
Beste Gearbest medewerker,

Van een door mij bestelde Mi Band 2 is al negen dagen geen tracking status update verschenen sinds vertrek uit Malaszewicze, Polen op 2017-12-09 11:34. Daarvoor is wel alle tracking info zichtbaar!
Mijn vraag is of dit normaal is, of is er een andere manier om informatie boven water te krijgen?

- Orderdatum: 17-11-2017
- Product: Original Xiaomi Mi Band 2 Smart Watch for Android iOS
- Ordernummer: W1711171401052226
- Tracking nummer: RN433354007CN
- Verzendmethode: FZRAMYT
- Probleem: Geen updates meer van tracking info sinds vertrek uit Malaszewicze, Polen op 2017-12-09 11:34.

Graag lees ik je reactie

Met vriendelijke groet,
SVT

[ Bericht 0% gewijzigd door SVT op 18-12-2017 12:39:19 ]
pi_175807564
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 10:38 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Er zijn op dit moment enkele vertragingen. Ik ben ermee bezig, want er zijn meerdere orders die nog niet zijn aangekomen. Ik ga deze er in ieder geval bijzetten.

[..]

Deze verzendmethode is via de trein en gaat wel echt traag. Deze zal nog wel even duren vrees ik.... Ik weet niet de precieze routes van de trein, maar dat zou opzich wel kunnen kloppen.
Ook klopt de tracking daar soms niet van en wordt deze niet al te frequent geupdate. Zo hebben sommige deze al in huis terwijl de tracking aangeeft dat deze nog onderweg is.
Bedankt voor de moeite. Hou me op de hoogte!
pi_175808445
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 11:55 schreef SVT het volgende:
Beste Gearbest medewerker,

Van een door mij bestelde Mi Band 2 is al negen dagen geen tracking status update verschenen sinds vertrek uit Malaszewicze, Polen op 2017-12-09 11:34. Daarvoor is wel alle tracking info zichtbaar!
Mijn vraag is of dit normaal is, of is er een andere manier om informatie boven water te krijgen?

- Orderdatum: 17-11-2017
- Product: Original Xiaomi Mi Band 2 Smart Watch for Android iOS
- Ordernummer: W1711171401052226
- Tracking nummer: RN433354007CN
- Verzendmethode: FZRAMYT
- Probleem: Geen updates meer van tracking info sinds vertrek uit Malaszewicze, Polen op 2017-12-09 11:34.

Graag lees ik je reactie

Met vriendelijke groet,
SVT
Als je het niet erg vind, dat hebben dus heel veel mensen, waaronder mijzelf. die railway tracking werkt slecht en mijn pakket is al binnen terwijl de tracking nog op Rusland/Polen staat.
  CHI shopkeeper maandag 18 december 2017 @ 13:11:12 #292
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_175808595
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 11:55 schreef SVT het volgende:
Beste Gearbest medewerker,

Van een door mij bestelde Mi Band 2 is al negen dagen geen tracking status update verschenen sinds vertrek uit Malaszewicze, Polen op 2017-12-09 11:34. Daarvoor is wel alle tracking info zichtbaar!
Mijn vraag is of dit normaal is, of is er een andere manier om informatie boven water te krijgen?

- Orderdatum: 17-11-2017
- Product: Original Xiaomi Mi Band 2 Smart Watch for Android iOS
- Ordernummer: W1711171401052226
- Tracking nummer: RN433354007CN
- Verzendmethode: FZRAMYT
- Probleem: Geen updates meer van tracking info sinds vertrek uit Malaszewicze, Polen op 2017-12-09 11:34.

Graag lees ik je reactie

Met vriendelijke groet,
SVT
Dit is een vrij trage verzendmethode. Hierbij wordt je pakketje vervoerd per trein en komt dan aan in Polen. Hierdoor heb je een zeer kleine kans op douanekosten. Wel duurt het ongeveer 20-30 dagen voordat je tracking actief zal worden. Deze wordt pas actief als je pakketje in Polen is aangekomen.
De Tracking wordt gedaan door het postorderbedrijf waarmee je pakketje is verzonden. Wij hebben geen invloed wanneer zij de tracking updaten. Dit hebben wij dus niet in de hand. Het is dus momenteel niet vreemd dat jouw tracking op Polen blijft staan. Heb aub even geduld en dit zal spoedig veranderen en je zult tevens tijdig je pakketje in ontvangst kunnen nemen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 15:20 schreef HV010 het volgende:
Hallo,
ik hoop dat je kan helpen. Via het support center heb ik eerder een ticket aangemaakt, maar daarmee kom ik niet verder.

- Orderdatum: 4 nov 2017
- Product: OnePlus 5 4G Phablet Global Version Size:8GB RAM 128GB ROM Color:GRAY
- Ordernummer:WW1711041547080715
- Tracking nummer: 5986756017
- Verzendmethode: EU express
- Probleem: Ik heb de telefoon 4 november besteld en nooit ontvangen. Hij is verzonden met DPD. Ik zag in mijn DPD account dat het pakket in Rotterdam was, maar het is nooit bij mij aangekomen. Ik heb DPD gebeld met de vraag of ik het kon komen ophalen. DPD stelt dat ze de telefoon terugsturen naar Gearbest omdat de verpakking open was. DPD zegt dat ik contact op moet nemen met Gearbest hierover. Dat heb ik met een ticket gedaan (ticketnr WT17120513376). Dan krijg ik als reactie dat ik dit moet oplossen met DPD. DPD en Gearbest blijven sindsdien naar elkaar wijzen.
Ik heb echter de telefoon bij Gearbest besteld en hem nooit ontvangen. Ik heb in het ticket gevraagd om alsnog de telefoon te leveren. Omdat ik vanaf 21 december een maand in het buitenland ben (en de telefoon dus niet als pakket kan aannemen) wil ik nu een refund - tenzij ik alsnog een telefoon kan krijgen voor 21 dec.
Ik heb betaald met paypal, ik kan er daar ook een case van maken, maar ik los het liever anders op.
- Voorkeur: Refund

mvg.
Harrie
Zojuist heb ik meer informatie over jouw probleem verkregen. Onze support sectie gaat eerst de situatie bevestigen en wederom contact opnemen met DPD om te kijken of DPD niet in de fout is gegaan, aangezien bij ons het pakket gesloten is verzonden. Vervolgens zullen zij kijken voor een passende oplossing. Wanneer DPD, zoals je zelf ook al aangegeven hebt, niet in staat is om het pakket als nog te leveren dan zal er een refund plaatsvinden. Onze support sectie zal je per e-mail of via je GB account op de hoogte houden (houd ook je spam folder in de gaten).

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 22:09 schreef youngtimer het volgende:
Kan je nog een keer nagaan waarom mijn bestelling bij DPD in Best vast zit sinds 20 okt?
Order nr WW1710130519059807 datum 14 oktober 2017
One plus 5 4 G Phablet NFC
SKU 221491003
shipping nr 5983254470 DPDUK1
pakket label nr 15505983254470F
Heb jij al enig nieuws hierover?
Nog geen reactie van Gearbest.
Alvast bedankt voor je inzet
Groeten
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 12:41 schreef Gearbest het volgende:
Ze hebben jou een bericht gestuurd via mail/ticket met daarin een deadline, waarna over zal worden gegaan tot een refund/resend. We zijn tevens navraag aan het doen bij de koeriersdienst.
We hebben een volledige refund verricht. Je zou per e-mail of via je GB account hierover een bericht hebben moeten ontvangen (check ook je spam folder).

quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2017 17:57 schreef Diej het volgende:
Ik heb dezelfde vraag over hetzelfde product.
- Orderdatum:10/11/17
- Product:Vernee mix 2
- Ordernummer:W1711101655277694
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5364502754
- Verzendmethode:DPDUK1
- Probleem: Shipment onderweg naar Southall UK
- Voorkeur: Wachten op product / Informatie

Hou je mij ook op de hoogte? Ik wacht al een tijde :)
We zij momenteel navraag aan het doen bij de koerierdienst om te kijken wat er daar precies is mis gegaan. Je zou per mail of via je GB account (check ook je spamfolder) op de hoogte moeten zijn gebracht van deze actie en dat er een deadline is vastgesteld, waarna over zal worden gegaan tot een refund/resend. Houdt me op de hoogte.

[ Bericht 25% gewijzigd door Gearbest op 18-12-2017 13:47:24 ]
pi_175809136
gearbest weet je al meer over deze order W1711120336239455
pi_175809526
Orderdatum: 02-11-2017
- Product: Lenovo P2 Gray
- Ordernummer: W1711021324365941
- Tracking nummer 5997135001
- Verzendmethode: DPDUK2
- Probleem: Waar is mijn pakket
- Voorkeur: Resend

Hoe zit het met mijn pakket.
Ruim 6 weken geleden een Lenovo P2 besteld.
Tracking staat al sinds 18-11 dat hij naar mij onderweg is.
pi_175810082
Orderdatum: 25-11-2017
- Product: Creality CR-10 3D-Printer
- Ordernummer: W1711241021563386
- Tracking nummer 5998512938
- Verzendmethode: DPDUK1
- Probleem: Waar is mijn pakket?

Geen enkele update van ook maar iets gehad en het is nu al 23 dagen geleden. Baal er een beetje van omdat enkele dagen hierna ze ook ineens vanuit EU warehouse te koop waren, dan had ik hem nu al wekenlang gehad. Heb je hier meer zicht op dan ikzelf en enig idee hoe lang ik nog moet wachten?
Kaas
pi_175810130
Hoi,

Het duurt wel erg lang totdat hij aankomst in engeland.
Wat is precies de status of indicatie.

- Orderdatum:24 nov 2017
- Product: umidigi s2
- Ordernummer: WB1711250516112168

- Tracking nummer: 5998545519
- Verzendmethode: DPDUK1
- Probleem: duurt veel te lang
- Voorkeur: Resend
pi_175810589
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 13:11 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Dit is een vrij trage verzendmethode. Hierbij wordt je pakketje vervoerd per trein en komt dan aan in Polen. Hierdoor heb je een zeer kleine kans op douanekosten. Wel duurt het ongeveer 20-30 dagen voordat je tracking actief zal worden. Deze wordt pas actief als je pakketje in Polen is aangekomen.
De Tracking wordt gedaan door het postorderbedrijf waarmee je pakketje is verzonden. Wij hebben geen invloed wanneer zij de tracking updaten. Dit hebben wij dus niet in de hand. Het is dus momenteel niet vreemd dat jouw tracking op Polen blijft staan. Heb aub even geduld en dit zal spoedig veranderen en je zult tevens tijdig je pakketje in ontvangst kunnen nemen.

Okay, bedankt voor de terugkoppeling.

Het duurt inderdaad even voor de eerste Tracking info er is (circa 15 dagen). Maar na lang in China onderweg te zijn geweest (circa 6 dagen) is het pakket maar 1 2 dagen per land in Kazachstan, Rusland en Wit-Rusland onderweg. Na vertrek uit Malaszewicze, Polen is er geen tracking update meer!
Maar goed ik wacht het dus maar af!

Met vriendelijke groet,
SVT
  CHI shopkeeper maandag 18 december 2017 @ 15:29:49 #298
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_175811637
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 13:37 schreef siegie het volgende:
gearbest weet je al meer over deze order W1711120336239455
Jij hebt helaas een PayPal claim ingediend waardoor ik jouw hier niet meer mag helpen, aangezien er dus een onderzoek gaande is. Hierdoor kan ik momenteel niets voor je betekenen, maar zal de support sectie het verder overnemen en jouw probleem met jouw order verder afhandelen.

quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 13:56 schreef Tim_Stevens het volgende:
Orderdatum: 02-11-2017
- Product: Lenovo P2 Gray
- Ordernummer: W1711021324365941
- Tracking nummer 5997135001
- Verzendmethode: DPDUK2
- Probleem: Waar is mijn pakket
- Voorkeur: Resend

Hoe zit het met mijn pakket.
Ruim 6 weken geleden een Lenovo P2 besteld.
Tracking staat al sinds 18-11 dat hij naar mij onderweg is.
Allereerst onze excuses voor de vertraging. Dit is natuurlijk al een poos geleden en zou normaalgesproken dan toch wel geleverd moeten zijn. We zijn ons bewust van een vertraging door DPD. Op de achtergrond zijn we hier dan ook druk mee bezig en hebben we tevens een onderzoek gestart naar de oorzaak hiervan en hoe we dit snel op kunnen lossen. Helaas ligt dit niet geheel in onze handen, aangezien de bezorging door DPD wordt gedaan. Dat neemt niet weg dat we dit als zeer ernstig beschouwen en er dan ook alles aan zullen doen om dit zo snel mogelijk op te lossen. Ik heb jouw order doorgegeven aan mijn contactpersoon en ik verwacht dan ook spoedig een reactie hierover, aangezien we weten dat er een vertraging is opgetreden.

quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 14:19 schreef _MsG_ het volgende:
Orderdatum: 25-11-2017
- Product: Creality CR-10 3D-Printer
- Ordernummer: W1711241021563386
- Tracking nummer 5998512938
- Verzendmethode: DPDUK1
- Probleem: Waar is mijn pakket?

Geen enkele update van ook maar iets gehad en het is nu al 23 dagen geleden. Baal er een beetje van omdat enkele dagen hierna ze ook ineens vanuit EU warehouse te koop waren, dan had ik hem nu al wekenlang gehad. Heb je hier meer zicht op dan ikzelf en enig idee hoe lang ik nog moet wachten?
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 14:21 schreef hanifi het volgende:
Hoi,

Het duurt wel erg lang totdat hij aankomst in engeland.
Wat is precies de status of indicatie.

- Orderdatum:24 nov 2017
- Product: umidigi s2
- Ordernummer: WB1711250516112168

- Tracking nummer: 5998545519
- Verzendmethode: DPDUK1
- Probleem: duurt veel te lang
- Voorkeur: Resend
@_MsG_ & @hanifi:
Ik vermoed dat jullie orders bij dezelfde lading zitten vandaar dat ik deze in een gelijk bericht behandel. Allereerst wil ik even duidelijk maken dat de schatting van verzending om werkdagen betreft en de verzendtijd een schatting is. Het kan dus voorkomen dat deze schatting een keer wordt overschreden, maar we streven er naar om aan deze schatting te voldoen. Veelal komt het dus voor dat we zelfs al geleverd hebben voordat we aan het eind van deze schatting zitten. Echter, we zijn afhankelijk van de bezorger en we zijn op de hoogte van een vertraging bij de bezorger. Hier kunnen wij zelf niets aan doen, aangezien we zelf de orders binnen eenzelfde periode als normaal verwerkt en verzonden hebben. We zullen er dan ook alles aan doen om te zorgen dat het snel wordt opgelost en de problemen gering blijven. Ik heb jullie orders tevens doorgegeven aan mijn contactpersoon en zodra ik hier een reactie op krijgen laat ik dit jullie weten.

[ Bericht 11% gewijzigd door Gearbest op 18-12-2017 15:42:38 ]
pi_175811960
beste gearbest, nu duurt het me echt lang. Ik vind dit echt jammer. zijn er updates?

quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 16:28 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Jouw pakketje is onderweg, dus nog even geduld. De tracking code wordt bij deze verzendmethode 2/3 weken en in jouw geval nu iets langer. Heb geen zorgen, dit zal spoedig ge-update worden en vanaf dan zal je ook binnen enkele dagen jouw pakketje in ontvangst mogen nemen. Voor de zekerheid ga ik het toch nog even voor je navragen, maar ga er tot dusver maar vanuit dat het onderweg is. Door de piekperiode (sinterklaas/kerst) kan de bezorger wat vertraging hebben opgelopen.
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 16:01 schreef Pastonchi83 het volgende:
Goedemiddag,

graag zou ik meer willen weten als dat mogelijk over de volgende bestelling:

- Orderdatum: Nov 03 2017 15:56:18 PM PST
- Product: Xiaomi Mi Mix 2 4G Phablet 64GB ROM
- Ordernummer: WP1711021751325294
- Tracking nummer : 5986505728
- Verzendmethode: DPDUK1
- Probleem: Product nog steeds niet binnen/ Your parcel is on its way Southall
- Voorkeur: ik benieuwd naar de status van de levering

ik hoop dat ik het gauw zal ontvangen

mvg
  maandag 18 december 2017 @ 17:35:35 #300
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_175814896
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 13:26 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Hallo,
Ik kan daar op dit moment niet echt een indicatie voor geven. Dit komt mede door de vertragingen die zijn opgetreden door kerstmis drukte etc. Als je niet thuis bent bij aflevering dan komen ze de volgende dag ook nog terug. Dan brengen ze het pakketje naar het lokale postkantoor waar deze nog 14 dagen blijft liggen normaal gezien. Mocht je een update zien in de tracking en je bent niet thuis dan kan je ze bellen met de vraag of ze deze op het postkantoor willen laten liggen. Heb ik zelf keer gedaan en was geen probleem.

[..]

Oke ga ik zeker doen.

[..]

Oke dan ga ik er weer achteraan. Ik verwacht wel dat als er geen update komt in de tracking we toch actie gaan ondernemen.
Nog geen update van DPD of tracking, maar wel wederom een bericht vanuit Gearbest Support.

Ik weet niet of het de bedoeling dat ik hier reageer of daar, maar bij voorkeur doe ik het hier, omdat ik niet het gevoel heb erg serieus te worden genomen via het ticket systeem.

Een ding wat ik erg kwalijk blijf vinden is dat er telkens wordt gecommuniceerd met 15-25 werkdagen in de tickets, terwijl de website zelf 10-21 werkdagen zegt. Tevens zou er niemand na 30 dagen het pakket nog moeten ontvangen volgens de shipping FAQ.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerst wordt er gezegd dat ik tot 1 januari moet wachten, nu moet ik tot 15 januari wachten (60 dagen). Ik ben blij dat jij ze in ieder geval zo ver krijgt om een inhoudelijke reactie te geven, maar ik vind na 33 dagen geen tracking actief en dan vragen om nog een maand te wachten een beetje te ver gaan voor iets wat reeds bezorgd had moeten worden.

Ik heb ook nog andere orders open staan bij Gearbest, maar dit is de enige van een dusdanig hoge waarde en ik vind het aanbod van 200 gearbest points dan ook niet echt relevant. Ik wil gewoon graag mijn bestelling en ik krijg niet het idee dat ik deze spoedig zal ontvangen, ondanks dat de gecommuniceerde aflevertermijn is verstreken. Ik wil absoluut niet wachten tot januari om dat een andere toegestuurd/te bestellen.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')