abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_175042793
registreer om deze reclame te verbergen
Gearbest-shop-logo.png

Wij zijn een Chinese webshop en hopen ons Nederlandse publiek o.a. te bereiken door middel van het FOK forum. Hier worden producten toegelicht die op dit moment favoriet zijn onder de Nederlandse GearBest klanten. Ook kan men vragen stellen over desbetreffend product. Bovenal zijn we hier om jullie te helpen met problemen met betrekking tot de levering van producten of andere problemen.

Kijk ook op onze website voor al onze producten!

Mocht je een coupon willen aanvragen voor een specifiek product. Laat dit dan aan ons weten in dit topic met vermelding van de productnaam en productlink.

Neem ook eens een kijkje in het Gearbest topic met dagelijkse aanbiedingen.

Wil je een probleem melden?
Voor het kunnen helpen dien je de volgende gegevens in te vullen.
- Orderdatum:
- Product:
- Ordernummer:
- Tracking nummer (indien beschikbaar):
- Verzendmethode:
- Probleem:
- Voorkeur: Resend of Refund?


Volgens het beleid van Gearbest kunnen we vaak pas na 60 dagen een geld teruggave doen of de order opnieuw verzenden.
Voor orders verzonden via Azerbaijan Air Mail zijn enkele problemen geweest. Voor deze verzendmethode is ons beleid aangepast naar 35 dagen. Er zijn met deze verzendmethode vele orders verloren gegaan en door de grote hoeveelheid problemen hebben we ook besloten om deze vermethode niet meer aan te bieden. We zullen dan ook de resends met een andere verzendmethode aanbieden.

Verzendmethodes en levering
Op dit moment hebben we de volgende verzendmethodes.
- Unregistered Airmail (Zonder Tracking & Trace): Dit is een zeer langzame verzendmethode. Deze wordt dan ook in de meeste gevallen gratis aangeboden. Het nadeel is dat het redelijk lang kan duren voordat je je order in huis hebt. We proberen onze verzendmethodes hierbij aan te passen, zodat de verzending sneller gebeurd. De laaste tijd lukt het ons om deze zelfs rond de 2-3 weken te leveren. Je krijgt hierbij geen tracking code.
- Registered Airmail (Met Tracking & Trace): Dit is hetzelfde als Unregistered Airmail, maar je krijgt hier wel een tracking bij. Deze zal niet altijd super goed up-to-date zijn.
- Priority line (EU Express): Deze verzendmethode is een echte aanrader. Hierbij word je pakketje vanuit het warenhuis verzonden naar de UK. In de UK zal het door de douane gaan en verder worden verzonden naar Nederland/Belgi. Je krijgt hier wel een tracking code. Deze zal pas actief worden na 2-3 weken. De tracking wordt actief wanneer je pakketje de UK heeft bereikt en door de douane is gekomen. Vanaf daar krijg je een gedetailleerde weergave en zal het 2-3 dagen duren voordat je deze in huis hebt. Deze verzendmethode heeft ook de kleinste kans op douanekosten. Je zal hier meestal wel iets extra's voor moeten betalen.
- Expedited Shipping (DHL / EMS Etc.): Dit is een zeer sneller verzendmethode en je pakketje zal in veel gevallen bezorgd worden door DHL. Het nadeel hiervan is wel dat er een hele grote kans op douanekosten is. Mijn advies is dan ook om deze verzendmethode niet te kiezen bij orderwaardes boven de 22.
Elke verzendmethode heeft met een aparte leveringstermijn. Dit verschilt vaak per product en kan men zien tijdens het bestellen.
- Europe Railway Registered: Dit is een vrij trage verzendmethode. Hierbij wordt je pakketje vervoerd per trein en komt dan aan in Polen. Hierdoor heb je een zeer kleine kans op douanekosten. Wel duurt het ongeveer 20-30 dagen voordat je tracking actief zal worden. Deze wordt pas actief als je pakketje in Polen is aangekomen.
De Tracking wordt gedaan door het postorderbedrijf waarmee je pakketje is verzonden. Wij hebben geen invloed wanneer deze de tracking updaten. Dit hebben wij dus niet in de hand.

Douanekosten
Bij orderwaardes boven de 22 is er een kans je douanekosten krijgt. Hoeveel deze mogelijk zijn is afhankelijk van de orderwaarde, type product, verzendkosten en de administratieve kosten. Je kan deze eenvoudig uitrekenen op deze site. De douanekosten zul je moeten betalen voordat je het pakketje in ontvangst kan nemen. We kunnen niet voorspellen, wanneer iemand wel of geen douanekosten krijgt, maar je kan de kans wel verkleinen door Priority Line als verzendmethode te kiezen.

Hoe gebruik je GB Points bij een order?
1. Voeg het product wat je wilt bestellen toe aan je winkelmandje en ga verder met bestellen.
2. Selecteer de verzendmethode en de betaalmethode.
3. Onder de verzendmethode zie je een kopje GB Points. Als je meer dan 50 punten hebt kan je selecteren hoeveel punten je wilt gaan gebruiken voor deze order.

Voorwaarden hierbij zijn:
1. Je moet minstens 50 punten hebben.
2. Je korting met punten kan niet meer zijn dan 30% van het sub totale bedrag (sommige promoties hebben een ander %)
3. Coupons kunnen niet gelijktijdig met GB Points gebruikt worden.

We hopen je zo goed mogelijk te kunnen helpen.

Update: wat betreft Gearbest orders van UK-03 warehouse.
quote:
Helaas kan het mogelijk zijn dat jouw order via China warehouse verzonden is door een systeembug. Voor degene die hun order wel ontvangen hebben: Mocht jouw pakketje enige import tax hebben, dan zal deze vergoed worden
middels door een fee op jouw GB wallet of naar jouw originele betaalmethode mits je het kunt aantonen met het taxbonnetje.

We hebben ondervonden dat bepaalde orders niet zijn aangekomen en daarom zullen wij deze orders onmiddelijk opnieuw verzenden vanuit UK-03 warehouse. Dit kan even duren door het systeemproces.
Wij bieden onze oprechte excuses aan voor dit probleem en het ongemak dat het oplevert. De syteembug is nu opgelost en toekomstige orders zullen hier geen last meer van hebben.

In het onwaarschijnlijke geval, wanneer de tax het bedrag van de order overschrijdt contacteer ons ([email protected]), zodat we dit meteen kunnen onderzoeken en oplossen.
Nogmaals onze excuses en hopelijk hebben jullie begrip voor de situatie. We zullen er alles aan doen om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen voor de betrokkenen en hopelijk ontvang je jouw pakketje zo spoedig mogelijk.


[ Bericht 5% gewijzigd door Gearbest op 13-11-2017 13:59:43 ]
pi_175043246
- Orderdatum: 08 Augustus 2017
- Product: SOOCAS X3 Sonic Electric Toothbrush (pp_664825)
- Ordernummer: W1708081405355620
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5353298065
- Verzendmethode: DPD UK
- Probleem: Oplader werkt niet (RMA T17090778880)
- Voorkeur: Resend of Refund?
Refund of Resend maakt niet uit. Ik wil de tandenborstel nog steeds gaan gebruiken.
Als ik met behulp van een FULL refund een nieuwe tandenborstel kan kopen is dit goed. Als een resend handiger is, is dat ook goed.
Echter wel graag binnen een redelijk termijn (houd er svp rekening mee dat ik al 2 maanden wacht)
pi_175044330
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 13:59 schreef RobbieT het volgende:
- Orderdatum: 08 Augustus 2017
- Product: SOOCAS X3 Sonic Electric Toothbrush (pp_664825)
- Ordernummer: W1708081405355620
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5353298065
- Verzendmethode: DPD UK
- Probleem: Oplader werkt niet (RMA T17090778880)
- Voorkeur: Resend of Refund?
Refund of Resend maakt niet uit. Ik wil de tandenborstel nog steeds gaan gebruiken.
Als ik met behulp van een FULL refund een nieuwe tandenborstel kan kopen is dit goed. Als een resend handiger is, is dat ook goed.
Echter wel graag binnen een redelijk termijn (houd er svp rekening mee dat ik al 2 maanden wacht)
Bedankt voor het invullen. Ik ga er voor je achteraan. Ik zal je op de hoogte houden van de vorderingen.
pi_175046369
registreer om deze reclame te verbergen
Mijn resend, verzonden 031117, is vandaag binnen. Klasse en bedankt!
pi_175053482
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 16:29 schreef Adjeg het volgende:
Mijn resend, verzonden 031117, is vandaag binnen. Klasse en bedankt!
Fijn dat je resend is aangekomen en bedankt om dit te melden. Altijd fijn om te horen.

quote:
14s.gif Op zaterdag 11 november 2017 16:53 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Super, thanks for the support. ??
Je zou hierover al een bericht over moeten hebben ontvangen. Je resend zal worden verstuurd.

quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2017 22:14 schreef Shefkee het volgende:
- Orderdatum: Aug 30, 2017
- Product: Xiaomi yeelight USB Powered Small Night
- Ordernummer: WWP1708300143539350
- Tracking nummer (indien beschikbaar):
- Verzendmethode: AEL1112588182NL
- Probleem: Azerbaijan
- Voorkeur: Resend of Refund? Doe maar een refund.
Je refund is als het goed is geregeld.

quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2017 22:46 schreef DJSmiley het volgende:
Ik heb op 15 september een Laser engraver besteld.

al een paar keer op 'Dispatch faster' geklikt maar dat ding staat nog altijd op processing.

Zou dus nog nieteens verstuurd zijn na 2 maand?

Sep 15, 2017 12:39:13 PM
Order number: W1709151239134162
Shipping method: EU Expres

Liefst gewoon een Resend (naja, uberhaupt versturen...)
Je hebt op dit moment een PayPal claim lopen als ik het goed heb doorgekregen. Hierdoor kan ik helaas niks voor je doen, want alles is dan geblokkeerd voor ons. Ze hebben je hier wel al een bericht over gestuurd als het goed is en een compensatie aan je account toegevoegd. Als je de claim sluit kan ik je verder helpen. Tot die tijd kan ik niks voor je doen helaas.

quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2017 23:18 schreef fransennatasja het volgende:
Beste gearbest

Kun jij mij helpen ik zou graag mijn order annuleren van de vernee mix 2 4gb omdat ik de 6gb wil bestellen bij Gearbest ik zou mijn geld terug willen op de Gb wallet kun jij daar voor zorgen had een ticket aangemaakt maar hun antwoord is niet duidelijk het gaat over order W1711091458229866
Je zou hier een bericht over moeten ontvangen hebben.

quote:
99s.gif Op zondag 12 november 2017 11:37 schreef CrashO het volgende:
Ik heb gisteravond een bestelling gedaan (flash sale). En nu is er een nieuwe flash sale.. waarbij hij nog eens 1/3e goedkoper is :') (was 16, ik had hem voor 12 en nu is hij 8)

Terwijl mijn order pas ergens eind volgende week verzonden gaat worden dus verschil had het niet gemaakt. :')
Is daar nog wat mee te doen?

Orderno: W1711111700044607
en dan gaat het om de Ganzo F7611
Je zou ook een bericht moeten hebben ontvangen. Hierbij zul je wat dingen moeten bevestigen en zal het voor je geregeld worden als het goed is.

[ Bericht 79% gewijzigd door Gearbest op 13-11-2017 21:49:13 ]
pi_175066982
- Orderdatum: 4 sept 2017
- Product: Original Xiaomi USB Type-C Charge and Sync Cable 1.15m
- Ordernummer: WWP1709031457565045
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112594030NL
- Verzendmethode: CJAHAM
- Probleem: nog niet ontvangen
- Voorkeur: Resend

dank je
  dinsdag 14 november 2017 @ 15:17:50 #7
473097 Oral-B
Voor een stralende lach
pi_175067167
registreer om deze reclame te verbergen
- Orderdatum: Oct 24, 2017 15:33:10 PM
- Product: Xiaomi Air 12 Laptop Size:M3-7Y30 4GB + 128GB
- Ordernummer: W1710241533117744
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5984933148
- Verzendmethode: DPDUK2
- Probleem: Sinds 25 Oct 2017 06:30 nog niet aangekomen bij DPD. Er wordt hier vaker aangegeven om 2/3 weken te wachten, dan zou de tracking actief moeten zijn geworden. Het is ondertussen op n dag na die 3 weken. Vandaar dat ik me afvroeg of alles goed gaat met mn order.
- Voorkeur: Indien t niet goed is gegaan graag een resend, maar mn voornaamste voorkeur is info krjigen :)
pi_175067695
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 15:08 schreef Kit72 het volgende:
- Orderdatum: 4 sept 2017
- Product: Original Xiaomi USB Type-C Charge and Sync Cable 1.15m
- Ordernummer: WWP1709031457565045
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112594030NL
- Verzendmethode: CJAHAM
- Probleem: nog niet ontvangen
- Voorkeur: Resend

dank je
Ik ga dit voor je proberen te regelen. Je zal hier spoedig een bericht over krijgen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 15:17 schreef Oral-B het volgende:
- Orderdatum: Oct 24, 2017 15:33:10 PM
- Product: Xiaomi Air 12 Laptop Size:M3-7Y30 4GB + 128GB
- Ordernummer: W1710241533117744
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5984933148
- Verzendmethode: DPDUK2
- Probleem: Sinds 25 Oct 2017 06:30 nog niet aangekomen bij DPD. Er wordt hier vaker aangegeven om 2/3 weken te wachten, dan zou de tracking actief moeten zijn geworden. Het is ondertussen op n dag na die 3 weken. Vandaar dat ik me afvroeg of alles goed gaat met mn order.
- Voorkeur: Indien t niet goed is gegaan graag een resend, maar mn voornaamste voorkeur is info krjigen :)
Dat is inderdaad vrij vervelend. Ik ga er voor je achteraan en laat je direct weten als ik hier meer informatie over krijg.
pi_175071584


[ Bericht 100% gewijzigd door Gearbest op 14-11-2017 18:54:00 ]
pi_175071591
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 13:23 schreef TeeVree het volgende:
- Orderdatum: Oct 24, 2017 10:39:22 AM
- Product: Creality3D CR - 10 3D Desktop DIY Printer
- Ordernummer: W1710241039225721
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5984935073
- Verzendmethode: DPDUK1
- Probleem: Tracking info geeft al vanaf de Oct 25 aan: 2017-10-25 14:10 Southall, Your parcel is on its way
- Voorkeur: Resend
Je order is pas werkelijk verscheept op 30 oktober. We verwachten dat nog een week kan duren voordat de tracking actief wordt. meestal duurt dit 2-3 weken vanaf dat het verscheept is. Laat even weten als je over een week nog geen update hebt gekregen.

quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2017 11:38 schreef kapitaal92 het volgende:
- Orderdatum: 13 november 2017
- Product: Istick Pico
- Ordernummer: W1711130412388541
- Tracking nummer (indien beschikbaar):
- Verzendmethode: untracked
- Probleem: verschillend adres Gearbest en PayPal, welk adres houden jullie aan?
- Voorkeur: n.v.t.

Beste Gearbest,

Zojuist een artikel gekocht via jullie site. Bij het betalen heb ik per ongeluk betaald binnen PayPal met het adres van mijn ouders. Bij Gearbest heb ik mijn huidige adres ingevoerd.

Naar welk adres verzenden jullie het pakket nu? Ik neem aan naar het PayPal adres?

— inmiddels heb ik via Support Center een ticket aangemaakt met adreswijziging. Kun je zien of dat is doorgezet? —

Bedankt!
Je adres is aangepast, zoals je in het ticket had doorgegeven :)

quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 11:12 schreef mbfaay het volgende:
Beste GearBest,

Ik heb 2 vragen over mijn order:
- Orderdatum: 9 november 2017
- Product: Xiaomi Mi Mix 2 4G Phablet 64GB ROM (+ case & screen protector)
- Ordernummer: W1711090559488009
- Verzendmethode: DPDUK1

1. Is het mogelijk een factuur te krijgen op bedrijfsnaam? Die heb ik namelijk niet kunnen opvoeren bij het aanmaken van mijn Gearbest account.
2. Wanneer is de verwachte verzenddatum?

Bij voorbaat dank!
je zou hierover een bericht moeten hebben ontvangen.
pi_175079378
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 18:53 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Je order is pas werkelijk verscheept op 30 oktober. We verwachten dat nog een week kan duren voordat de tracking actief wordt. meestal duurt dit 2-3 weken vanaf dat het verscheept is. Laat even weten als je over een week nog geen update hebt gekregen.

Bedankt voor je reactie ik zal nog even afwachten dan.
pi_175082185
Inmiddels een update, Full refund!

quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 13:59 schreef RobbieT het volgende:
- Orderdatum: 08 Augustus 2017
- Product: SOOCAS X3 Sonic Electric Toothbrush (pp_664825)
- Ordernummer: W1708081405355620
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5353298065
- Verzendmethode: DPD UK
- Probleem: Oplader werkt niet (RMA T17090778880)
- Voorkeur: Resend of Refund?
Refund of Resend maakt niet uit. Ik wil de tandenborstel nog steeds gaan gebruiken.
Als ik met behulp van een FULL refund een nieuwe tandenborstel kan kopen is dit goed. Als een resend handiger is, is dat ook goed.
Echter wel graag binnen een redelijk termijn (houd er svp rekening mee dat ik al 2 maanden wacht)


[ Bericht 1% gewijzigd door RobbieT op 15-11-2017 10:05:41 ]
pi_175082665
- Orderdatum: Nov 11, 2017 13:25:33 PM
- Product:Creality CR-10
- Ordernummer:W1711111325347220
- Tracking nummer (indien beschikbaar):3386301635108597
- Verzendmethode:HERMES
- Probleem: Gaat Hermes er ook iets mee doen of is dit ook een EU-3 warehouse bug
- Voorkeur: Resend of Refund?

Bij PostNL stond - de verwachting - dat ze het vandaag zouden bezorgen. Nu staat het op morgen, maar bij Hermes staat het nog op 'Order placed'. Dat betekent volgens mij zoveel als dat er als er binnen dat bedrijf iemand is die zin heeft om aan het vervoeren te beginnen dat dat kan, maar als er niemand is dat het dan gewoon blijft liggen.
Wanneer kan ik verwachten dat er met vervoer begonnen wordt?
pi_175083467
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 09:06 schreef RobbieT het volgende:
Inmiddels een update, Full refund!

[..]

Ik wou net zeggen dat ik er bericht over terug heb, maar dat ik nog wou navragen of het over een gedeeltelijke of volledige refund ging.
Fijn dat het is opgelost en ik ga de coupon ook voor je proberen te regelen.

quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 09:41 schreef vandormalen het volgende:
- Orderdatum: Nov 11, 2017 13:25:33 PM
- Product:Creality CR-10
- Ordernummer:W1711111325347220
- Tracking nummer (indien beschikbaar):3386301635108597
- Verzendmethode:HERMES
- Probleem: Gaat Hermes er ook iets mee doen of is dit ook een EU-3 warehouse bug
- Voorkeur: Resend of Refund?

Bij PostNL stond - de verwachting - dat ze het vandaag zouden bezorgen. Nu staat het op morgen, maar bij Hermes staat het nog op 'Order placed'. Dat betekent volgens mij zoveel als dat er als er binnen dat bedrijf iemand is die zin heeft om aan het vervoeren te beginnen dat dat kan, maar als er niemand is dat het dan gewoon blijft liggen.
Wanneer kan ik verwachten dat er met vervoer begonnen wordt?
De tracking is afhankelijk van het postorderbedrijf. Nog even geduld en dan zal de tracking vanzelf actief worden.
pi_175084082
Graag zou ik je willen vragen om naar deze order te kijken, want naar mijn mening duurt het nu wel erg lang voordat ik het bestelde product in ontvangst kan nemen.

- Orderdatum:Sep 12, 2017 14:51:05 PM
- Product:Original Xiaomi M365 Folding Electric Scooter - BLACK
- Ordernummer: W1709121451067112
- Tracking nummer (indien beschikbaar):Faryaa: TH15072565843154 , DPD: 13915023889380
- Verzendmethode:Priority Mail
- Probleem:Nog niet ontvangen
- Voorkeur: Resend
pi_175084512
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 10:57 schreef undissputed het volgende:
Graag zou ik je willen vragen om naar deze order te kijken, want naar mijn mening duurt het nu wel erg lang voordat ik het bestelde product in ontvangst kan nemen.

- Orderdatum:Sep 12, 2017 14:51:05 PM
- Product:Original Xiaomi M365 Folding Electric Scooter - BLACK
- Ordernummer: W1709121451067112
- Tracking nummer (indien beschikbaar):Faryaa: TH15072565843154 , DPD: 13915023889380
- Verzendmethode:Priority Mail
- Probleem:Nog niet ontvangen
- Voorkeur: Resend
Daar heb je gelijk in en ik ga meteen navraag doen naar de status van je order. Mochten er problemen zijn ontstaan dan ga ik vragen voor een resend. Zodra ik een reactie heb laat ik je het weten.
pi_175087929
- Orderdatum: Aug 31, 2017 13:42:30 PM
- Product: Car Decoration Solar Power Dancing Flower https://www.gearbest.com/car-ornaments-pendant/pp_665088.html
- Ordernummer: WWP1708311342306620
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112590745NL
- Verzendmethode: Azerbaidjan
- Probleem: Nog steeds niet binnen
- Voorkeur: Resend

Graag een resend, item nog steeds niet binnen, niet gewend van jullie.
Kaas
pi_175088238
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 14:13 schreef _MsG_ het volgende:
- Orderdatum: Aug 31, 2017 13:42:30 PM
- Product: Car Decoration Solar Power Dancing Flower https://www.gearbest.com/car-ornaments-pendant/pp_665088.html
- Ordernummer: WWP1708311342306620
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112590745NL
- Verzendmethode: Azerbaidjan
- Probleem: Nog steeds niet binnen
- Voorkeur: Resend

Graag een resend, item nog steeds niet binnen, niet gewend van jullie.
Wij hebben problemen ondervonden met de Azerbaijan Air Mail verzendmethode. Dit is dan ook de reden dat we deze verzendmethode niet meer aanbieden. Onze excuses hiervoor. Ik ga jouw resend proberen te regelen en verwacht hier geen problemen mee. Ik houd je op de hoogte.
pi_175092094
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 15:20 schreef Masoo het volgende:

[..]

Bedankt voor je snelle reactie, de paypal case is op 3 november al gesloten.
[ afbeelding ]
Kan je nu een resend regelen? Alvast bedankt
Je zou inmiddels al een bericht moeten hebben ontvangen over de resend. De resend is namelijk wel al verzonden naar jou toe.

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 15:08 schreef Kit72 het volgende:
- Orderdatum: 4 sept 2017
- Product: Original Xiaomi USB Type-C Charge and Sync Cable 1.15m
- Ordernummer: WWP1709031457565045
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112594030NL
- Verzendmethode: CJAHAM
- Probleem: nog niet ontvangen
- Voorkeur: Resend

dank je
Je zou hierover ook een bericht over moeten hebben ontvangen. Je resend wordt dus geregeld.

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 15:17 schreef Oral-B het volgende:
- Orderdatum: Oct 24, 2017 15:33:10 PM
- Product: Xiaomi Air 12 Laptop Size:M3-7Y30 4GB + 128GB
- Ordernummer: W1710241533117744
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5984933148
- Verzendmethode: DPDUK2
- Probleem: Sinds 25 Oct 2017 06:30 nog niet aangekomen bij DPD. Er wordt hier vaker aangegeven om 2/3 weken te wachten, dan zou de tracking actief moeten zijn geworden. Het is ondertussen op n dag na die 3 weken. Vandaar dat ik me afvroeg of alles goed gaat met mn order.
- Voorkeur: Indien t niet goed is gegaan graag een resend, maar mn voornaamste voorkeur is info krjigen :)
Je pakketje is nu inderdaad iets langer onderweg dan normaal. Als je over 8 dagen nog geen update hebt ontvangen in de tracking. Neem dan direct weer met mij contact op. We gaan dan een resend voor je regelen. Tevens hebben we een kleine compensatie aan je account toegevoegd.
  woensdag 15 november 2017 @ 19:59:38 #20
473097 Oral-B
Voor een stralende lach
pi_175095796
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 17:41 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Je pakketje is nu inderdaad iets langer onderweg dan normaal. Als je over 8 dagen nog geen update hebt ontvangen in de tracking. Neem dan direct weer met mij contact op. We gaan dan een resend voor je regelen. Tevens hebben we een kleine compensatie aan je account toegevoegd.
Inderdaad bericht gehad en een kleine compensatie (onnodig, maar toch fijn) ontvangen. Ik hou je op de hoogte, en alvast bedankt voor de moeite die je erin hebt gestoken!
pi_175104182
Hoi Gearbest,

Kunt u kijken wat er aan de hand is met mijn zending. hij staat tilt.

Order number: W1710170510331038
Orderdatum: Oct 17, 2017 05:10:33 AM
Product: Xiaomi scooter m187 youth edition
Tracking nummer (indien beschikbaar): TH15082470974531
Verzendmethode: EUTHXYH

Probleem: langer als een week staat hij op 1 punt kazagistan, hij loopt niet meer door.

Voorkeur: Resend van 1 stapje hoger normale verisie m387 ipv m187 versie 48 euro verschil of refund
pi_175105725
Beste Gearbest,

bij mijn order staar in de balk bij de order split delivery wat betekent dit?
pi_175109121
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 19:59 schreef Oral-B het volgende:

[..]

Inderdaad bericht gehad en een kleine compensatie (onnodig, maar toch fijn) ontvangen. Ik hou je op de hoogte, en alvast bedankt voor de moeite die je erin hebt gestoken!
Fijn om te horen en hopelijk zal het spoedig verwerkt worden.

quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 07:38 schreef hanifi het volgende:
Hoi Gearbest,

Kunt u kijken wat er aan de hand is met mijn zending. hij staat tilt.

Order number: W1710170510331038
Orderdatum: Oct 17, 2017 05:10:33 AM
Product: Xiaomi scooter m187 youth edition
Tracking nummer (indien beschikbaar): TH15082470974531
Verzendmethode: EUTHXYH

Probleem: langer als een week staat hij op 1 punt kazagistan, hij loopt niet meer door.

Voorkeur: Resend van 1 stapje hoger normale verisie m387 ipv m187 versie 48 euro verschil of refund
Ik ga kijken wat er aan de hand is met jouw order en dit tevens voor je proberen te regelen.

quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 10:06 schreef fransennatasja het volgende:
Beste Gearbest,

bij mijn order staar in de balk bij de order split delivery wat betekent dit?
Voor zover ik weet wordt jouw order dan geleverd in meerdere pakketten. Echter, ik ga het voor de zekerheid even navragen om je een concreet antwoord te geven.

[ Bericht 30% gewijzigd door Gearbest op 16-11-2017 13:17:07 ]
pi_175112839
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 13:12 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Fijn om te horen en hopelijk zal het spoedig verwerkt worden.

[..]

Ik ga kijken wat er aan de hand is met jouw order en dit tevens voor je proberen te regelen.

[..]

Voor zover ik weet wordt jouw order dan geleverd in meerdere pakketten. Echter, ik ga het voor de zekerheid even navragen om je een concreet antwoord te geven.
[/quo[quote]0s.gif Op donderdag 16 november 2017 13:12 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Fijn om te horen en hopelijk zal het spoedig verwerkt worden.

[..]

Ik ga kijken wat er aan de hand is met jouw order en dit tevens voor je proberen te regelen.

[..]

Voor zover ik weet wordt jouw order dan geleverd in meerdere pakketten. Echter, ik ga het voor de zekerheid even navragen om je een concreet antwoord te geven.
Meerdere paketten hoe kan dit ik heb maar 1 ding besteld een smartphone.
pi_175117647
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 15:59 schreef fransennatasja het volgende:

[..]

Meerdere paketten hoe kan dit ik heb maar 1 ding besteld een smartphone.
Er wordt gekeken als je meerdere producten hebt besteld of deze alsnog apart verzonden kunnen worden (bij verschillende leverdatums). Dit dient dus om orders met meerdere producten sneller te kunnen leveren.
Tevens is dit ook de fase tussen het verpakken van je order en het verschepen. Hij ligt dus eigenlijk klaar om verscheept te worden. Dit zal dus zeer spoedig gebeuren.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')