abonnement Unibet Coolblue
pi_175060648
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 08:22 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

WikiLeaks is, als ze dat al niet waren, nu volkomen afgeschreven als onafhankelijke partij.
Tja, dat waren ze al vanaf het begin. Zelden werd er gepubliceerd over iets buiten het Westen.

Wikileaks heeft altijd het Westen willen verdelen. Helaas komen velen pas achter nu het kwaad al geschied is.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
  Overall beste user 2022 dinsdag 14 november 2017 @ 08:52:15 #152
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_175060704
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 08:46 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

treedt hij af?
Ik hoop van niet.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_175060740
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 november 2017 08:48 schreef Abschirmdienst het volgende:

[..]

Tja, dat waren ze al vanaf het begin. Zelden werd er gepubliceerd over iets buiten het Westen.

Wikileaks heeft altijd het Westen willen verdelen. Helaas komen velen pas achter nu het kwaad al geschied is.
Mwoah, ik weet niet of het kwaad al geschied is. Mensen die WikiLeaks steunen zijn eigenlijk altijd al mensen geweest die het Westen ook verdeeld willen zien. De types die van Schadenfreude houden, ook al zitten ze er zelf middenin. Nihilisten.
pi_175060746
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 november 2017 08:42 schreef Chewie het volgende:

[..]

Er reageren volgens mij ook alleen nog maar bots op zijn berichten en die bots kunnen ook vrij weinig anders dan de focus maar weer proberen te verleggen naar de democraten/satanische
Clintons
Tsja, het is wel een beproefde tactiek. Eerlijk is eerlijk. Zijn achterban blijft hem trouw want die krijgt zo het idee dat de misstanden die zijn gepleegd door Clinton onder het tapijt wordt geschoven, terwijl Trump van alles over zich heen krijgt. En in feite hoeft de POTUS alleen zijn achterban tevreden te houden om in het zadel te blijven zitten.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_175060747
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 07:43 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Het was mij vorig jaar al duidelijk dat Wikileaks inmiddels voor de Russen werkt.
Dat ze bij de verkiezingen een politieke agenda (en voorkeur) hadden was al wel duidelijk ja.
pi_175060822
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 08:55 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Tsja, het is wel een beproefde tactiek. Eerlijk is eerlijk. Zijn achterban blijft hem trouw want die krijgt zo het idee dat de misstanden die zijn gepleegd door Clinton onder het tapijt wordt geschoven, terwijl Trump van alles over zich heen krijgt. En in feite hoeft de POTUS alleen zijn achterban tevreden te houden om in het zadel te blijven zitten.
Ja voor zijn achterban werkt het prima zo maar vraag me af of dit genoeg is bij de volgende verkiezingen, het kan dat hij bij de volgende verkiezingen weer net in de juiste staten scoort maar als de democraten met een beetje populaire kandidaat (in vergelijking met Clinton) dan lijkt het me wel klaar.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-11-2017 09:01:51 ]
pi_175060875
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 08:54 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Mwoah, ik weet niet of het kwaad al geschied is. Mensen die WikiLeaks steunen zijn eigenlijk altijd al mensen geweest die het Westen ook verdeeld willen zien. De types die van Schadenfreude houden, ook al zitten ze er zelf middenin. Nihilisten.
Ja oké, maar ik bedoel dat die hele zooi aan documenten is gepubliceerd, staat online dus is openbaar geworden. De zaken die daarin staan hebben linksom of rechtsom effect gehad op het handelen van de VS en wat Europese landen.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
pi_175060877
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 09:01 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ja voor zijn achterban werkt het prima zo maar vraag me af of dit genoeg is bij de volgende verkiezingen, het kan dat hij bij de volgende verkiezingen weer net in de juiste staten scoort maar als de democraten met een beetje populaire kandidaat (in vergelijking met Clinton) dan lijkt het me wel klaar.
Denk dat je daar wel gelijk in hebt. Clinton was in dat opzicht ook gewoon een extreem waardeloze kandidaat. Bovendien is de kans aanwezig dat de opkomst een stuk groter is vanwege de aversie tegen Trump.

Maar stiekem hoop ik dat Trump de verkiezingen helemaal niet haalt en dat hij keihard ten val wordt gebracht.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Overall beste user 2022 dinsdag 14 november 2017 @ 09:05:14 #159
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_175060886
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 08:55 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Tsja, het is wel een beproefde tactiek. Eerlijk is eerlijk. Zijn achterban blijft hem trouw want die krijgt zo het idee dat de misstanden die zijn gepleegd door Clinton onder het tapijt wordt geschoven, terwijl Trump van alles over zich heen krijgt. En in feite hoeft de POTUS alleen zijn achterban tevreden te houden om in het zadel te blijven zitten.
Maar is zijn achterban tevreden? Zijn achterban bestaat uit booschmensen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_175060896
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 09:05 schreef Ulx het volgende:

[..]

Maar is zijn achterban tevreden? Zijn achterban bestaat uit booschmensen.
Zie FOK! Genoeg Trumpisten die alles wat hij doet geweldig vinden. Dat zal in de VS nog veel extremer zijn.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_175060900
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 09:05 schreef Ulx het volgende:

[..]

Maar is zijn achterban tevreden? Zijn achterban bestaat uit booschmensen.
Zo lang Trump ook lekker boos doet en vooral blijft hameren op zijn verkiezingswinst op Satan zit het wel goed gok ik.
  dinsdag 14 november 2017 @ 09:06:57 #162
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_175060902
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 08:55 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Tsja, het is wel een beproefde tactiek. Eerlijk is eerlijk. Zijn achterban blijft hem trouw want die krijgt zo het idee dat de misstanden die zijn gepleegd door Clinton onder het tapijt wordt geschoven, terwijl Trump van alles over zich heen krijgt. En in feite hoeft de POTUS alleen zijn achterban tevreden te houden om in het zadel te blijven zitten.
Een andere dynamiek ontplooit zich nu. Hoe lang zal de GOP tevreden zijn, wanneer Roy Moore zijn (normaliter red state secure) zetel kwijtraakt aan de democraat Doug Jones? En Democraten de senaat zullen gijzelen? Dat is het scenario wat de President misschien ziet ontplooien zodra hij uit het vliegtuig stapt.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_175060904
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 08:54 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Mwoah, ik weet niet of het kwaad al geschied is. Mensen die WikiLeaks steunen zijn eigenlijk altijd al mensen geweest die het Westen ook verdeeld willen zien. De types die van Schadenfreude houden, ook al zitten ze er zelf middenin. Nihilisten.
Major Big Lebowski flashback nu.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_175060911
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 08:55 schreef KoosVogels het volgende:
En in feite hoeft de POTUS alleen zijn achterban tevreden te houden om in het zadel te blijven zitten.
Niet echt, hij heeft naast zijn eigen achterban ook gewoon een behoorlijk aantal gematigde Republikeinen nodig om in 2020 weer herkozen te worden.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_175060915
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 09:06 schreef Chewie het volgende:

[..]

Zo lang Trump ook lekker boos doet en vooral blijft hameren op zijn verkiezingswinst op Satan zit het wel goed gok ik.
Vooral "liberals" boos maken. Daar geniet zijn achterban van, omdat rancune nog het enige plezier in hun lege levens is. Hier op Fok ook genoeg mensen die geen genoeg kunnen krijgen van "linkse tranen". Als dat je motivator in het leven is dan ben je rock bottom al lang voorbij.
  Overall beste user 2022 dinsdag 14 november 2017 @ 09:08:38 #166
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_175060918
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 november 2017 09:07 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Niet echt, hij heeft naast zijn eigen achterban ook gewoon een behoorlijk aantal gematigde Republikeinen nodig om in 2020 weer herkozen te worden.
En daar is Trump niet echt populair.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_175060922
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 09:06 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Zie FOK! Genoeg Trumpisten die alles wat hij doet geweldig vinden. Dat zal in de VS nog veel extremer zijn.
Clinton mocht dan wel een waardeloze kandidaat zijn geweest, haar opmerking over 'basket of deplorables' was wel accuraat....
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 14 november 2017 @ 09:10:35 #168
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_175060947
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 09:08 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Vooral "liberals" boos maken. Daar geniet zijn achterban van, omdat rancune nog het enige plezier in hun lege levens is. Hier op Fok ook genoeg mensen die geen genoeg kunnen krijgen van "linkse tranen". Als dat je motivator in het leven is dan ben je rock bottom al lang voorbij.
It appears that rock bottom has a basement.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_175060953
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 09:05 schreef Ulx het volgende:

[..]

Maar is zijn achterban tevreden? Zijn achterban bestaat uit booschmensen.
Die zijn al tevreden als je de 'gevestigde orde' in het gezicht uitscheld. Trump irriteert de lieden van de 'gevestigde orde' keihard, en dat vindt z'n achterban prachtig. Uiteraard snappen ze zelf niet dat Trump en z'n collega's net zo lid zijn van die gevestigde orde, maar dat is bijzaak.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
pi_175060979
Trumpisten kunnen altijd anderen de schuld blijven geven. De media, de Democraten, de gematigde Republikeinen. Wat Trump eigenlijk nodig heeft, is een referendum waarin hij meer macht kan vergaren :)
pi_175060987
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 09:06 schreef Chewie het volgende:

[..]

Zo lang Trump ook lekker boos doet en vooral blijft hameren op zijn verkiezingswinst op Satan zit het wel goed gok ik.
Nee, op een gegeven moment zal hij ook wel iets moeten gaan leveren voor zijn mensen. Roepen dat je een anti-establishment kandidaat bent die Washington gaat opruimen en voor iedere arme boer het leven beter gaat maken heeft een bepaalde houdbaarheidsdatum, en die komt sneller in zicht als je op een gegeven moment daadwerkelijk de macht hebt.

Trump heeft een prima oppositiecampagne gevoerd, maar het gaat wel een vreemd spektakel worden als hij ook in 2020 weer hetzelfde gaat doen terwijl hij net vier jaar de chef is geweest. Daar hou je ongetwijfeld een paar mensen wel mee binnenboord, maar niet genoeg. Tegen die tijd moet hij gewoon een belastingplan hebben uitgerold, moet hij aan de infrastructuur begonnen zijn en bij voorkeur is de bouw van de muur begonnen, want anders zie ik het somber in.

Aan de andere kant dacht ik ook dat hij dit keer al nooit zou kunnen winnen, dus wellicht pakt hij met 80% van de popular vote een herverkiezing.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_175061016
Trump gaat overigens echt wel herkozen worden. Die gooit er nog wat miljarden tegenaan, en met een goed lopende economie (na hem de zondvloed) en dezelfde campagne-strategie als vorige keer wordt het appeltje-eitje.
pi_175061022
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 november 2017 09:12 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Nee, op een gegeven moment zal hij ook wel iets moeten gaan leveren voor zijn mensen. Roepen dat je een anti-establishment kandidaat bent die Washington gaat opruimen en voor iedere arme boer het leven beter gaat maken heeft een bepaalde houdbaarheidsdatum, en die komt sneller in zicht als je op een gegeven moment daadwerkelijk de macht hebt.

Trump heeft een prima oppositiecampagne gevoerd, maar het gaat wel een vreemd spektakel worden als hij ook in 2020 weer hetzelfde gaat doen terwijl hij net vier jaar de chef is geweest. Daar hou je ongetwijfeld een paar mensen wel mee binnenboord, maar niet genoeg. Tegen die tijd moet hij gewoon een belastingplan hebben uitgerold, moet hij aan de infrastructuur begonnen zijn en bij voorkeur is de bouw van de muur begonnen, want anders zie ik het somber in.

Aan de andere kant dacht ik ook dat hij dit keer al nooit zou kunnen winnen, dus wellicht pakt hij met 80% van de popular vote een herverkiezing.
Als de Democraten volgend jaar de meerderheid in het Congres veroveren, zal Trump tijdens de campagne roepen dat hij oneerlijk is behandeld en dat al zijn plannen werden geblokkeerd door zijn politieke tegenstanders.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_175061026
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 november 2017 09:12 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Nee, op een gegeven moment zal hij ook wel iets moeten gaan leveren voor zijn mensen. Roepen dat je een anti-establishment kandidaat bent die Washington gaat opruimen en voor iedere arme boer het leven beter gaat maken heeft een bepaalde houdbaarheidsdatum, en die komt sneller in zicht als je op een gegeven moment daadwerkelijk de macht hebt.

Trump heeft een prima oppositiecampagne gevoerd, maar het gaat wel een vreemd spektakel worden als hij ook in 2020 weer hetzelfde gaat doen terwijl hij net vier jaar de chef is geweest. Daar hou je ongetwijfeld een paar mensen wel mee binnenboord, maar niet genoeg. Tegen die tijd moet hij gewoon een belastingplan hebben uitgerold, moet hij aan de infrastructuur begonnen zijn en bij voorkeur is de bouw van de muur begonnen, want anders zie ik het somber in.

Aan de andere kant dacht ik ook dat hij dit keer al nooit zou kunnen winnen, dus wellicht pakt hij met 80% van de popular vote een herverkiezing.
Voor de gemiddelde republikein ben ik het met je eens maar die "basket of deplorables" boeit het allemaal niet zo, uiteraard is dat niet voldoende om bij de volgende verkiezingen weer te winnen.
pi_175061061
Weet niet of dit al langs was gekomen trouwens, maar weer een mooi voorbeeld van 'draining the swamp'...not:

The judicial nominee who’s never tried a case is also married to a Trump administration lawyer

quote:
Brett J. Talley, the young lawyer nominated by President Trump for a lifetime federal judgeship in Alabama, was asked by a Senate committee to disclose family members who are likely to present potential conflicts of interest if he is confirmed.

In response, Talley said he would evaluate “real or potential conflict, or relationships that could give rise to appearance of conflict” and recuse himself from cases if necessary, according to a Senate Judiciary Committee questionnaire.

He did not, however, identify any family members — including his wife, who is one of President Trump’s attorneys.
The conflict of interest is strong in this one....
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Overall beste user 2022 dinsdag 14 november 2017 @ 09:19:12 #176
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_175061063
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 09:15 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Als de Democraten volgend jaar de meerderheid in het Congres veroveren, zal Trump tijdens de campagne roepen dat hij oneerlijk is behandeld en dat al zijn plannen werden geblokkeerd door zijn politieke tegenstanders.
Dat roept hij nu ook.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_175061070
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 november 2017 09:12 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Nee, op een gegeven moment zal hij ook wel iets moeten gaan leveren voor zijn mensen. Roepen dat je een anti-establishment kandidaat bent die Washington gaat opruimen en voor iedere arme boer het leven beter gaat maken heeft een bepaalde houdbaarheidsdatum, en die komt sneller in zicht als je op een gegeven moment daadwerkelijk de macht hebt.

Trump heeft een prima oppositiecampagne gevoerd, maar het gaat wel een vreemd spektakel worden als hij ook in 2020 weer hetzelfde gaat doen terwijl hij net vier jaar de chef is geweest. Daar hou je ongetwijfeld een paar mensen wel mee binnenboord, maar niet genoeg. Tegen die tijd moet hij gewoon een belastingplan hebben uitgerold, moet hij aan de infrastructuur begonnen zijn en bij voorkeur is de bouw van de muur begonnen, want anders zie ik het somber in.

Aan de andere kant dacht ik ook dat hij dit keer al nooit zou kunnen winnen, dus wellicht pakt hij met 80% van de popular vote een herverkiezing.
Ik ben daar nog niet zo zeker van. Er zijn heel veel mensen die de fabel geloven dat de media en de Democraten hem zonder enige aanleiding dwars zitten. De adoratie van Trump grenst aan een persoonlijkheidscultus. Hij kan in de ogen van veel kiezers niets verkeerd doen en elk weerwoord in de media is een geregisseerd toneelstukje van links.

Alle kritieken die wij lezen op de man komt bij het merendeel van zijn kiezers niet eens aan. Die hebben geen idee, en het interesseert ze ook gewoon niets. De Russen hebben inderdaad goed de zwakte van de Westerse democratie uit weten te buiten. Vrij verkeer van informatie is ook vrij verkeer van misinformatie. Het medialandschap is al zo verziekt dat ik dat niet meer goed zie komen. Er zullen mensen zijn die niet meer voor rede vatbaar zijn, en die groep is groeiende.
pi_175061077
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 09:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Trump gaat overigens echt wel herkozen worden. Die gooit er nog wat miljarden tegenaan, en met een goed lopende economie (na hem de zondvloed) en dezelfde campagne-strategie als vorige keer wordt het appeltje-eitje.
Met dezelfde campagnestrategie komen na 4 jaar president te zijn geweest lijkt me nogal onnatuurlijk...
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_175061098
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 november 2017 09:12 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Nee, op een gegeven moment zal hij ook wel iets moeten gaan leveren voor zijn mensen. Roepen dat je een anti-establishment kandidaat bent die Washington gaat opruimen en voor iedere arme boer het leven beter gaat maken heeft een bepaalde houdbaarheidsdatum, en die komt sneller in zicht als je op een gegeven moment daadwerkelijk de macht hebt.
Klopt hij moet gaan leveren. En dat komt voor hem neer op banen voor z'n achterban. Als hij de lui die voorheen geen of te weinig werk hadden weer aan het werk kan krijgen heeft hij een goede kans in 2020. Op zaken als immigratie hoeft hij eigenlijk niet veel te doen, dat is enkel leuk voor de bühne.

Maar zoals het er nu uit ziet zal hij de economie niet mee hebben tot en met 2020. Aan de andere kant zijn er veel vreemde dingen gebeurd de laatste tijd dus wie weet wat er nog allemaal aan komt.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
pi_175061193
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 09:15 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Als de Democraten volgend jaar de meerderheid in het Congres veroveren, zal Trump tijdens de campagne roepen dat hij oneerlijk is behandeld en dat al zijn plannen werden geblokkeerd door zijn politieke tegenstanders.
Ja, je kan natuurlijk roepen wat je wilt, maar als je tegelijkertijd roept dat jij de enige bent die alle problemen op kan lossen staat het natuurlijk wat vreemd als je ondertussen gaat zeuren dat iemand anders je dwarszit.

Eigenlijk moet hij gewoon zorgen dat mensen minder gaan betalen en meer gaan verdienen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_175061209
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 09:19 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik ben daar nog niet zo zeker van. Er zijn heel veel mensen die de fabel geloven dat de media en de Democraten hem zonder enige aanleiding dwars zitten. De adoratie van Trump grenst aan een persoonlijkheidscultus. Hij kan in de ogen van veel kiezers niets verkeerd doen en elk weerwoord in de media is een geregisseerd toneelstukje van links.
Die groep heb je, maar dat alleen is niet voldoende. Hij heeft ook gewoon een grote groep 'normale' Republikeinen nodig, én je loopt nog het risico dat de opkomst van democraten een stuk hoger ligt dan eerst. Vergis je niet, ook de anti-Trump persoonlijkheidscultus is echt groot.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Overall beste user 2022 dinsdag 14 november 2017 @ 09:31:06 #182
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_175061213
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 november 2017 09:29 schreef Ludachrist het volgende:

Eigenlijk moet hij gewoon zorgen dat mensen minder gaan betalen en meer gaan verdienen.
Dat doet hij toch? Voor de middenklasse met een inkomen van 750.000 en een vermogen van 5 miljoen of meer?

De armeren zoeken maar een baantje!
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 dinsdag 14 november 2017 @ 09:43:35 #183
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_175061338
realDonaldTrump twitterde op dinsdag 14-11-2017 om 09:07:29 One of the most accurate polls last time around. But #FakeNews likes to say we’re in the 30’s. They are wrong. Some… https://t.co/1zCve1fACN reageer retweet
Beetje suf statement
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 14 november 2017 @ 09:46:02 #184
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_175061371
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 09:43 schreef Ulx het volgende:
realDonaldTrump twitterde op dinsdag 14-11-2017 om 09:07:29 One of the most accurate polls last time around. But #FakeNews likes to say we’re in the 30’s. They are wrong. Some… https://t.co/1zCve1fACN reageer retweet
Beetje suf statement
What happened to: "Don't listen to the polls?"
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_175061433
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 09:46 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

What happened to: "Don't listen to the polls?"
Hetzelfde als met de methode om de werkloosheid te meten.

Campagne-Donald:

quote:
“They show those phony statistics where we are 5.4 percent unemployment. The real number, I saw a number that could be 42 percent, believe it or not.”
quote:
“They say 5.3 percent employment. The number is probably 32 percent.”
quote:
“Don't believe those phony numbers when you hear 4.9 and 5 percent unemployment. As high as 35 — as in fact, I heard recently, 42 percent.”
quote:
“The numbers are phony. These are all phony numbers. Numbers given to politicians to look good. These are phony numbers.”
President-Donald:

realDonaldTrump twitterde op zaterdag 04-11-2017 om 13:35:00 Unemployment is down to 4.1%, lowest in 17 years. 1.5 million new jobs created since I took office. Highest stock Market ever, up $5.4 trill reageer retweet
realDonaldTrump twitterde op zondag 11-06-2017 om 14:23:01 ...way up. Regulations way down. 600,000+ new jobs added. Unemployment down to 4.3%. Business and economic enthusiasm way up- record levels! reageer retweet
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_175061567
Die Jacob Wohl is ook een apart kereltje. Onder elke Tweet van Trump kruipt die man bij de POTUS in de reet.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 14 november 2017 @ 10:04:10 #187
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_175061584
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 10:02 schreef KoosVogels het volgende:
Die Jacob Wohl is ook een apart kereltje. Onder elke Tweet van Trump kruipt die man bij de POTUS in de reet.
Bot?
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_175061624
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 10:04 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Bot?
Nee, niet eens. Hij heeft een vinkje achter zijn naam.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Overall beste user 2022 dinsdag 14 november 2017 @ 10:07:17 #189
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_175061626
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 10:04 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Bot?
Nope. Een of andere oplichter.

http://ritholtz.com/2017/10/curious-case-jacob-wohl/
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_175061646
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 10:04 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Bot?
Nee, dat is gewoon een apart kereltje. Was een hedge-fund manager op zijn 18e / 19e, maar daar lopen nog wat rechtszaken tegen hem omdat hij zich niet altijd aan de regeltjes hield. Een van zijn bedrijven is ook door de NFA voor het leven verbannen.

Groot liefhebber van Donald daarnaast, krijgt nog wel eens een retweetje. Hij zal wel hopen op een baantje in de administratie of het afschaffen van wat van die lastige regels waardoor hij in de problemen is gekomen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_175061716
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 10:07 schreef Ulx het volgende:

[..]

Nope. Een of andere oplichter.

http://ritholtz.com/2017/10/curious-case-jacob-wohl/
Past perfect bij de Trumpclub. Een pure parasiet die idealiter uitgeroeid wordt.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
pi_175061773
Het mooie is natuurlijk ook dat als je in het clubje komt je al je zakelijke belangen moet verkopen, daarom hoef je geen belasting af te dragen over die verkoop. Als je honderden miljoenen hebt dan is dat natuurlijk mooi meegenomen.
pi_175061786
Ah. We zijn al op het punt beland dat andersdenkenden moeten worden uitgeroeid.
pi_175061813
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 10:18 schreef Refragmental het volgende:
Ah. We zijn al op het punt beland dat andersdenkenden moeten worden uitgeroeid.
Volgens mij gaat het Abschirmdienst meer over zijn werkwijze dan over zijn denkbeelden.

Hoef je alsnog niet uit te roeien, natuurlijk.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Overall beste user 2022 dinsdag 14 november 2017 @ 10:25:23 #195
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_175061930
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 10:18 schreef Refragmental het volgende:
Ah. We zijn al op het punt beland dat andersdenkenden moeten worden uitgeroeid.
Ja. Daar ben ik helemaal voor. Politiek incorrect, hè? Heb jij een hekel aan politiek incorrectheid? Ben jij een SJW?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_175061964
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 09:20 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Met dezelfde campagnestrategie komen na 4 jaar president te zijn geweest lijkt me nogal onnatuurlijk...
Zijn belangrijkste strategie was zijn tegenstanders een voor een kapot maken. Verder zal hij wat accenten verleggen. Wat minder tegen het establishment, wat meer tegen de media. Nog een paar nationalistische proefballonnetjes erbij (bouw van de muur zal rond verkiezingstijd beginnen, met alle positieve publiciteit van dien) en klaar is Donald.
  dinsdag 14 november 2017 @ 10:29:18 #197
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_175062000
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 10:25 schreef Ulx het volgende:

[..]

Ja. Daar ben ik helemaal voor. Politiek incorrect, hè? Heb jij een hekel aan politiek incorrectheid? Ben jij een SJW?
Please do not feed the troll.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_175062063
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 november 2017 10:19 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Volgens mij gaat het Abschirmdienst meer over zijn werkwijze dan over zijn denkbeelden.

Hoef je alsnog niet uit te roeien, natuurlijk.
Correct.

Ik hou niet zo van politiek correct SJW-geneuzel. Zo'n fraudeur mag z'n dagen gaan slijten in een mooie Supermax gevangenis.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
  dinsdag 14 november 2017 @ 10:52:05 #199
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_175062481
quote:
14s.gif Op maandag 13 november 2017 17:04 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Ik wil er wel even aan toevoegen dat de één veel ontvankelijker is voor indoctrinatie dan de ander. Evolutionair gezien heeft 'geloven' grote voordelen gehad, het maakte de kans op overleven groter.
Als de dag des oordeel komt, gaan we er allemaal aan, ook de zelfverklaarde heiligen..
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_175062793
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 november 2017 10:32 schreef Abschirmdienst het volgende:

[..]

Correct.

Ik hou niet zo van politiek correct SJW-geneuzel. Zo'n fraudeur mag z'n dagen gaan slijten in een mooie Supermax gevangenis.
Ik ben ook absoluut niet voor die SJW crap, echter is opsluiting toch wel wat anders dan uitroeing.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')