abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_175060393
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2017 10:31 schreef CaVaBien het volgende:
Hallo allemaal,

Ik ben vandaag lekker vrij en ben daarom aan het 'chillen' bij mijn ouders thuis.

Vanochtend was ik nog blij om weer bij mijn ouders te zijn en de hele dag thuis te kunnen blijven, maar een uur nadat ik wakker werd en met mijn moeder te hebben gezeten, ben ik zowat depressief en vind ik het jammer dat ik hier zit.

Mijn moeder is eigenlijk niet negatief, maar er zijn een paar punten waar zij steeds over zeurt, terwijl ze heel goed weet dat ik er ook mee zit.

Een van die punten is over mijn studie, heb een vertraging en het lukt me maar niet om het af te ronden.

Tweede punt is mijn mislukte relatie (overigens is zij heel blij dat het afgelopen is met mijn ex, want die mocht ze niet). Ik heb een tijdje gedate, onder andere met een jongen die ik via haar heb ontmoet en het ondertussen ook weer afgekapt. Nu loopt ze te zeuren over dat ik op deze manier eeuwig vrijgezel blijf en geen gezin kan opbouwen (ik ben nog 26 j).

Net kreeg ik weer de vraag hoe het ging tussen die jongen en mij. Dat terwijl ze weet dat ik hem niet wil.

Ik ben maar naar de slaapkamer gelopen. Het is ook nog eens vies weer vandaag, dus ik blijf denk ik maar binnen en ga lezen en netflix kijken.

Waarom kunnen mensen niet gewoon positief blijven. En waarom bemoeien ze zich met andermans leven.

Fucking serieus? 26 jaar en dan nog een studie volgen en ook vertraging hebben?

Damn toen had ik allang mijn diploma in de pocket en al 8 jaar een fatsoenlijke baan. Jij bent echt het toonbeeld dat er een hele generatie is die zo lui is als dikke stront.
  Moderator dinsdag 14 november 2017 @ 09:50:39 #27
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_175061431
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 08:29 schreef CaseJunky het volgende:

[..]

Fucking serieus? 26 jaar en dan nog een studie volgen en ook vertraging hebben?

Damn toen had ik allang mijn diploma in de pocket en al 8 jaar een fatsoenlijke baan. Jij bent echt het toonbeeld dat er een hele generatie is die zo lui is als dikke stront.
Ho ho, in mijn tijd (wellicht onze tijd) kon je ook gerust 8 jaar over een studie geschiedenis doen met 0 garantie op een baan.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  dinsdag 14 november 2017 @ 09:52:56 #28
16180 CoolGuy
Money makes the world go round
pi_175061454
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2017 22:26 schreef CaVaBien het volgende:

[..]

Ik snap dat lezen moeilijk is voor sommige mensen :')
En een studie afmaken is wat moeilijk voor weer andere mensen :')
Breitling - Instruments for Professionals
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')