abonnement Unibet Coolblue
pi_175033976
Ik ben echt een leek wat betreft dit soort zaken dus ik hoop dat jullie me kunnen informeren.

Voor een afgelegen terrein waar wel een stroomvoorziening is maar geen wifi, zoek ik een manier om dit middels een bewakingscamera te kunnen beveiligen op een betaalbare manier met redelijk bereik en ook zicht in de nacht.

Wie kan me op een enigszins Jip & Janneke manier ( :') ) uitleggen hoe en wat ik daar voor nodig heb en waar ik dat koop?
pi_175034161
Je moet live toegang kunnen hebben tot de beelden van de camera?
pi_175034366
quote:
14s.gif Op zondag 12 november 2017 23:39 schreef racerdkb het volgende:
Je moet live toegang kunnen hebben tot de beelden van de camera?
Dat zou wel fijn zijn, maar weet niet of dat mogelijk is?
pi_175034389
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 23:50 schreef Rozekwarts het volgende:

[..]

Dat zou wel fijn zijn, maar weet niet of dat mogelijk is?
Nouja... kan je daar een internetaansluiting aanvragen? Anders zou het misschien mogelijk zijn met een 4G-abonnement.

Hoe dan ook gaat het meer kosten als je er op afstand bij wilt kunnen, een maandelijks bedrag.
pi_175034408
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 23:50 schreef Rozekwarts het volgende:

[..]

Dat zou wel fijn zijn, maar weet niet of dat mogelijk is?
Enige optie als je het live wil zien is met een sim kaart, of al dan niet extra dingen die je daarvoor nodig hebt.
Do what you love, love what you do!
pi_175034442
Het is geen adres, dus ik denk niet dat dan kan, internet afsluiten?
pi_175034446
Het hangt een beetje van het doel af natuurlijk. De simpele optie zou zijn iets met een sd kaartje wat een ‘loop’ opneemt.
Do what you love, love what you do!
pi_175034924
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 23:29 schreef Rozekwarts het volgende:
Ik ben echt een leek wat betreft dit soort zaken dus ik hoop dat jullie me kunnen informeren.