abonnement Unibet Coolblue
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 12 november 2017 @ 22:30:07 #1
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_175032510
quote:
Vlaamse filmstudente (20) doet haar verhaal over wantoestanden op filmsets: “Ik ben blij dat de hetze er is. Het geeft mij meer motivatie om door te gaan”

Flore Pensaert is een twintigjarige filmstudente in Brussel. In een video op haar Facebookpagina geeft ze haar boodschap voor de filmindustrie. Ze getuigt over de wantoestanden die ze zelf, vaak als stagiaire, meemaakte op de set.



“Ik zit zelf helemaal niet zo lang in de filmindustrie”, vertelt ze in haar videoboodschap. Ze kan de projecten waar ze aan meewerkte op één hand tellen. Toch wil ze heel graag haar verhaal doen. Het gaat volgens Pensaert ook niet alleen over seksueel gedrag maar ook overmatig alcohol- en drugsmisbruik. “Drugs en drank zijn zo genormaliseerd in de filmwereld, maar niet overal. Het hangt af van welke televisiestudio of welke set.”

Met haar boodschap wil de jonge filmstudente een debat op gang brengen. Dat debat zou dan kunnen evolueren naar een beweging die voor verandering zou kunnen zorgen. “De openheid voelen om bij elke werkgever of productiehuis te kunnen melden dat er bepaalde dingen niet correct zijn”, zoals ze het zelf vertelt in haar video. Ze noemt de filmindustrie op een bepaald moment zelfs ‘ziek’. “Heel veel dingen moeten hervormd worden en het is echt tijd om dat nu te doen.”

“Ga ik vijanden maken in de filmwereld?”

Zo getuigt ze onder meer over een stagebegeleider die ‘zijn bescherming’ veel te letterlijk nam. “Hij kwam de hele tijd aan mij, deed heel flirterig. Hij deed mij heel ongemakkelijk voelen. Ik wist gewoon niet hoe ik daarmee moest omgaan. Dat mag echt niet getolereerd worden. Je durft ook niets te zeggen want ga ik er dan überhaupt wel door zijn op mijn stage? Of ga ik vijanden maken in de filmwereld?” De filmstudente verwijt de productie niets: “Ik heb er veel bijgeleerd. Het gaat om die ene procent die voor problemen zorgt.” De filmwereld moet volgens haar dan ook een grondige evaluatie krijgen.

Namen noemt ze liever niet. Vaak is de kwestie al besproken geweest met de betrokken persoon en werd het, soms gedeeltelijk, opgelost. Een regisseur contacteerde de filmstudente met de vraag of ze in zijn kortfilm wou acteren en natuurlijk zag ze dat zitten. “Hij vroeg mij echter om een scriptlezing, waarbij je het script leest met de andere acteurs, alleen met hem te doen. Daarna kwam de vraag of ik het zag zitten om dit topless te doen.” Ze weigerde. De regisseur vroeg haar als compromis of ze dan niet een doorschijnende T-shirt wou aandoen. “Ik stortte helemaal in.” Ze besprak de kwestie uiteindelijk met het productiehuis, maar ook met de regisseur zelf. “Hij reageerde nu ook weer heel positief op mijn video en zijn excuses lijken deze keer heel oprecht. Ik heb er een positief gevoel bij.”

Toekomst

De filmstudente vindt dat iedereen respect verdient, zowel een regisseur, een acteur als andere mensen in de filmwereld. “Maar je hebt wel naaktfoto’s op je profiel staan?”, was de reactie van iemand op Facebook. “Ik weet wat mijn waarheid is en wat ik graag doe. Als dit in een professionele omgeving plaatsvindt waar mensen respect hebben voor mijn lichaam, waarom niet?” ‘Naakt gaan’ betekent volgens Pensaert niet dat mensen recht hebben op je lichaam. Ze verwacht respect terug voor die fragiele letterlijke blootstelling. “Het naakt poseren is ook mijn keuze, seksuele intimidatie is dat niet.”

Eigenlijk wou ze haar verhaal al veel langer doen. De berichtgeving omtrent Bart De Pauw gaf haar echter een extra boost om haar ervaringen te delen. Ze staat nu ook sterker in haar schoenen en ziet haar toekomst in de filmwereld helemaal zitten. “Ik ben blij dat de hetze er is. Het geeft zelfs meer motivatie om door te gaan. Het zorgt zo misschien voor de verandering waar ik al zo lang op heb gewacht.”

https://m.hln.be/nieuws/b(...)or-te-gaan~a5e45c4a/
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_175032629
#aandachtshoerderij

Net in het vak maar weet er alles vanaf. Bah.
U MAD?
pi_175032674
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 22:34 schreef de_boswachter het volgende:
#aandachtshoerderij

Net in het vak maar weet er alles vanaf. Bah.
zou je haar doen?

#metoo
pi_175033339
#iwanthertoo
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_175033445
Wat hebben al die meiden nou tegen sex, alcohol en drugs? Hoort er toch gewoon bij?
Racist
  zondag 12 november 2017 @ 23:11:12 #6
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_175033549
Wow, zelfs alcohol en drugs.
Nee, dat moet je niet willen natuurlijk.
Sommige zaken zijn gewoon echt niet correct!

Deze tijd, ;(.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_175033569
Als je een of andere topless rol heb dan lijkt mij het niet heel raar dat de regisseur wil weten hoe je op zo'n moment bent.
pi_175033611
quote:
Daarna kwam de vraag of ik het zag zitten om dit topless te doen.” Ze weigerde. De regisseur vroeg haar als compromis of ze dan niet een doorschijnende T-shirt wou aandoen.
Dit is toch wel verontrustend. Je zal maar weigeren in ruil voor een verwoeste carrière :r
pi_175036613
Boeiee laat hun lekker
pi_175036986
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 23:13 schreef Drxx het volgende:

[..]

Dit is toch wel verontrustend. Je zal maar weigeren in ruil voor een verwoeste carrière :r
Uberhaubt man, filmscenes met blote borsten? Wtf man, waar gaat het heen. Is haram.
  maandag 13 november 2017 @ 08:49:50 #11
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_175037186
quote:
“Maar je hebt wel naaktfoto’s op je profiel staan?”, was de reactie van iemand op Facebook. “Ik weet wat mijn waarheid is en wat ik graag doe. Als dit in een professionele omgeving plaatsvindt waar mensen respect hebben voor mijn lichaam, waarom niet?” ‘Naakt gaan’ betekent volgens Pensaert niet dat mensen recht hebben op je lichaam. Ze verwacht respect terug voor die fragiele letterlijke blootstelling. “Het naakt poseren is ook mijn keuze, seksuele intimidatie is dat niet.”
https://florepensaert.weebly.com/model.html
Scratch a liberal and you will find a fascist
  maandag 13 november 2017 @ 08:54:05 #12
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_175037260
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 23:11 schreef Glazenmaker het volgende:
Als je een of andere topless rol heb dan lijkt mij het niet heel raar dat de regisseur wil weten hoe je op zo'n moment bent.
Want met zo'n kwijlende regisseur alleen in een ruimte is hetzelfde als met tientallen professionals om je heen op de set.
  maandag 13 november 2017 @ 08:57:06 #13
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_175037315
Mooi hoe mensen zo snel weer hun oordeel klaar hebben:

Boeh!
Je komt net kijken!
Wat weet jij er nou van?
Mond houden.
Broek uit!

:D
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_175037448
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2017 08:54 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Want met zo'n kwijlende regisseur alleen in een ruimte is hetzelfde als met tientallen professionals om je heen op de set.
Want een vrouw die helemaal verlegen wordt van één kwijlende regisseur kan vast wel overweg met tientallen starende mensen om haar heen op de set. Audities zonder de hele filmbemanning erbij kunnen ook wel afgeschaft worden.
  maandag 13 november 2017 @ 09:12:13 #15
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_175037569
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 09:05 schreef Glazenmaker het volgende:
Audities zonder de hele filmbemanning erbij kunnen ook wel afgeschaft worden.
Wat een zinnig voorstel! ^O^
Vergelijkbaar wat er gebeurd in andere situaties om misbruik te voorkomen. Nooit 1 op 1 in zo'n situatie komen.
Je blijft me verbazen! :D
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_175037632
Filmstudente, kunstacademie, rockacademie :') tegenwoordig heeft men het idee dat je overal voor opgeleid kan worden.
pi_175037643
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2017 08:54 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Want met zo'n kwijlende regisseur alleen in een ruimte is hetzelfde als met tientallen professionals om je heen op de set.
Kijk dat is het hele probleem en de oplossing is dus zo simpel:

Kom nooit in een situatie dat je alleen bent met zo`n kerel.

Auditie doen voor 1 man= wegwezen

Zo moeilijk is het toch niet. Voor alle partijen beter.
pi_175037685
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 09:05 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Want een vrouw die helemaal verlegen wordt van één kwijlende regisseur kan vast wel overweg met tientallen starende mensen om haar heen op de set. Audities zonder de hele filmbemanning erbij kunnen ook wel afgeschaft worden.
Dan ben je gewoon niet geschikt voor de rol, helemaal verlegen worden...

Auditie`s kunnen ook afgenomen worden door 2 of 3 personen. Het meteen in het belachelijke trekken door de hele filmcrew erbij te halen is onzin.
pi_175037745
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2017 09:22 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Dan ben je gewoon niet geschikt voor de rol, helemaal verlegen worden...

Auditie`s kunnen ook afgenomen worden door 2 of 3 personen. Het meteen in het belachelijke trekken door de hele filmcrew erbij te halen is onzin.
Die andere personen moeten ook betaald worden en ik kan mij zo voorstellen dat een regisseur die niet verkracht meer rekening houdt met het kleine budget van de meeste Nederlandstalige flms dan de mogelijkheid dat hij gaat verkrachten. Sterker nog ik kan mij zomaar voorstellen dat de regisseur eerder verzoeken heeft gekregen van vrouwen om er zo weinig mogelijk mensen bij te hebben.

De hele filmcrew was niet mijn idee.
pi_175038146
Dus het is een zieke filmindustrie, maar nee ik heb er veel geleerd want het gaat om die ene procent.. uh okay?
pi_175038398
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2017 08:36 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Uberhaubt man, filmscenes met blote borsten? Wtf man, waar gaat het heen. Is haram.
Wat heeft dat te maken met wat ik zei? :?
pi_175038517
Slim van haar om zo iets 'fakkin' obvious' te vertellen aan de media. Carriére boost :)
pi_175038548
Categorietje: lekker belangrijkkk :z
pi_175038593
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2017 22:36 schreef Handleiding het volgende:

[..]

zou je haar doen?

#metoo
ik denk zonder dat effect/filter dat je vrouw op straat voorbij zou lopen
Ik noem een henkie spanky, tinny treus en natuurlijk willy wortel. Allemaal helden uit de brouwerij.
  maandag 13 november 2017 @ 10:48:30 #25
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_175039028
Over de rug van vrouwen die daadwerkelijk verkracht zijn met je T-shirt verhaaltje in the picture proberen te komen. :r.
And so is the past
pi_175040982
#metoo
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_175041460
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 09:17 schreef Braindead2000 het volgende:
Filmstudente, kunstacademie, rockacademie :') tegenwoordig heeft men het idee dat je overal voor opgeleid kan worden.
Je zou bijna denken dat het werk is en er iets mee verdiend wordt.
pi_175041487
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 22:34 schreef de_boswachter het volgende:
#aandachtshoerderij

Net in het vak maar weet er alles vanaf. Bah.
Wat is er aandachtshoerig op het op kaart brengen van dit soort narigheden?
pi_175042033


Spullen opruimen en kleren uitzoeken... ©Flore Pensaert

quote:
Oh ja, mijn ingangsexamen mag ik niet vergeten! Dat bedoel ik nu: er ligt altijd wel een hoopje werk te wachten. Maar hoewel ik haast nog nooit heb gefilmd -ik ga Film studeren in het RITS in Brussel en moet een kortfilm maken-, ik kijk er naar uit om prachtig audiovisueel materiaal te maken met enkele fantastische acteurs! Mijn vrienden/acteurs staan al paraat en die steun doet goed. Ook het warme weer zit al gebakken in mijn bloed. En dat BBQ-vlees op mijn vork smaakt zoet.
(Oh god, wat ben ik een professionele rijmer...)
-xxx- Flore Pensaert


quote:
Ik herinner me elkaar uitdagen tot gekke spelletjes. Zoals bananen zo ver mogelijk in je keel stoppen of glitters in je baard laten smeren. Ik herinner me wisselen van kleren met Lissa en hoe de jongens geil onze lichamen bekeken.
quote:
Pronken op Facebook, op deze kutblog, op Skype, op Snapchat met het 'heilige leven' dat ik leef... Nee. Stop. Men moet weten, vandaag wil ik haten. Alles. Iedereen. Zo'n momenten zijn er ook. Trap niet in de illusie die ik creër, omdat anderen ze ook creëren, ik smeek het u. Ik ben pikkedonker vanbinnen. De lichten die u ziet branden, branden slechts sporadisch. Mijn waarheid is een leugen.


quote:
Ik dacht écht dat al dat puberale gedoe nu wel uit mijn lijf verdwenen zou zijn. Fuck it. Vergeet wat ik zei. Ik ben nog altijd een even wanhopige weirdo die mensen irriteert door te zijn wie ze is. Fragiel als ik ben, ploeter ik voort. Ik weet niet waarheen en of ik ooit -überhaupt- een lief zal hebben. Ik weet niet of ik ooit beroemd zal worden op de manier dat ik wil en ik weet niet of de ups de downs eeuwig zullen overtreffen. Ik weet wél dat het RITCS mijn hemel is en ik momenteel genoegen probeer te nemen met de lieve engeltjes die er rondfladderen
.



quote:
Nachtgevoelens

Ik wil u vermorzelen
laat mij uw aderen drinken
als strengen onvloeibaar bloed
en laat ze mij strelen
met mijn nagelranden

nee
ik verlang naar nachten
die verlichting brengen
zonder zon

​laat mij u kwellen
door mijn duisterheid
of schijn in mij
terwijl ik reeds uw keel omgrijp
als een zijden draad
rond een zeis
https://florepensaert.weebly.com/performance.html

Zwaar leven.

Dat is duidelijk.
  maandag 13 november 2017 @ 13:11:16 #30
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_175042158
Kennelijk een ziel die plotseling is overvallen door een vlaag van puriteinse verstandsverbijstering.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  maandag 13 november 2017 @ 13:22:18 #31
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_175042388
Blijft ook mooi;
De slet heeft zelf naaktfoto's, dus ze kan niet meer seksueel geïntimideerd worden!? :')

Niveautje weer hoor! :D

Dank voor de foto's trouwens :9
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_175042994
Schraal hoofd

De zoveelste progresieve linkse trut die aandacht tekort komt.

En geen billen en borsten :(
pi_175043120
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 12:40 schreef Deckard het volgende:

[..]

Wat is er aandachtshoerig op het op kaart brengen van dit soort narigheden?
Ach man, sodeflikker toch op. Deze meid is net van de middelbare school af en heeft al zoveel meegemaakt dat ze een complete industrie over één kam scheert en daarbij beschuldigd. Ik weet niet of jij ooit stage heb gelopen rond je 20e en hoe jouw levenservaring toentertijd was, maar naar mijn idee vind dit soort figuren het ontzettend geil en interessant dat die camera op hun gericht staat.

Ik ben die #metoo discussie kotsbeu sinds het door BN’ers weer misbruikt wordt om in de spotlights te staan. Niet de ballen hebben ten tijden van het misbruik, maar dan wel iemand kapot schrijven zonder dat het nog te bewijzen valt 15 jaar na dato.
U MAD?
  maandag 13 november 2017 @ 14:03:16 #34
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_175043334
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 13:05 schreef DrMabuse het volgende:
[ afbeelding ]

Spullen opruimen en kleren uitzoeken... ©Flore Pensaert

[..]

[ afbeelding ]

[..]

[..]

[ afbeelding ]

[..]

.

[ afbeelding ]

[..]

https://florepensaert.weebly.com/performance.html

Zwaar leven.

Dat is duidelijk.
Gvd :') _O-
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  maandag 13 november 2017 @ 14:07:29 #35
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_175043426
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 13:05 schreef DrMabuse het volgende:
[ afbeelding ]

Spullen opruimen en kleren uitzoeken... ©Flore Pensaert

[..]

[ afbeelding ]

[..]


[..]

[ afbeelding ]

[..]

.

[ afbeelding ]

[..]

https://florepensaert.weebly.com/performance.html

Zwaar leven.

Dat is duidelijk.
Ah, het welbekende laat zien dat ze haar lichaam heeft laten zien vrijwillig,dus mag ze niet zeuren als men dat af probeert te dwingen. Want als je eenmaal wat naakt hebt laten zien heb je geen recht tot spreken meer.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_175044266
quote:
Hij deed mij heel ongemakkelijk voelen. Ik wist gewoon niet hoe ik daarmee moest omgaan. Dat mag echt niet getolereerd worden. Je durft ook niets te zeggen want ga ik er dan überhaupt wel door zijn op mijn stage? Of ga ik vijanden maken in de filmwereld?
We mogen niet tolereren dat 20-jarige stagaires zich ongemakkelijk voelen en niet weten hoe ze ergens mee om moeten gaan?

quote:
Ze weigerde. De regisseur vroeg haar als compromis of ze dan niet een doorschijnende T-shirt wou aandoen. “Ik stortte helemaal in.” Ze besprak de kwestie uiteindelijk met het productiehuis, maar ook met de regisseur zelf. “Hij reageerde nu ook weer heel positief op mijn video en zijn excuses lijken deze keer heel oprecht. Ik heb er een positief gevoel bij.”
Ze kreeg een verzoek, het sneeuwvlokje kon zowaar 'nee' zeggen, ze kreeg nog excuses ook, en aangezien de hele wereld om haar gevoel lijkt te draaien, hield ze er ook nog een positief gevoel aan over.

quote:
“Maar je hebt wel naaktfoto’s op je profiel staan?”, was de reactie van iemand op Facebook.
Ik vind het ook een vrij domme vraag, maar het is wel een fatsoenlijke vraag en als je niet tegen domme vragen kunt moet je niet op facebook gaan zitten lijkt me.

Dit is echt de rubbertegelmentaliteit voor jong volwassenen, die er recht op menen te hebben dat elke emotioneel ongerief hen bespaard blijven en ze een prachtige carriere kunnen opeisen en als ze ergens niet mee om weten te gaan of zelfs helemaal instorten dan ligt dat volledig aan een ander en dient dat met een hetze gecompenseerd te worden. Donder alsjeblieft een end op, weke trut.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_175045390
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2017 14:07 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Ah, het welbekende laat zien dat ze haar lichaam heeft laten zien vrijwillig,dus mag ze niet zeuren als men dat af probeert te dwingen. Want als je eenmaal wat naakt hebt laten zien heb je geen recht tot spreken meer.
Wat je leest zijn haar woorden en wat je ziet zijn haar foto's.

Ik zie haar foto's , lees haar woorden.

Vergelijk het door haar getoonde en geschetste leven met de ranzige gevallen van (langdurige) grove intimidatie en halve / hele verkrachtingen die bekend zijn.

En kijk naar het verhaal waar ze nu mee aan komt.

Vervolgens trek ik mijn conclusie.

Jij concludeert vast anders

Prima toch?
pi_175046562
Ik snap niet goed waarom we allemaal zo verbaasd doen hierover. Dit is toch al jaren bekend. De term Gooische matras is toch ook niet zo uit de lucht komen vallen.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  maandag 13 november 2017 @ 16:59:27 #39
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_175046977
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 16:39 schreef Boris_Karloff het volgende:
Ik snap niet goed waarom we allemaal zo verbaasd doen hierover. Dit is toch al jaren bekend. De term Gooische matras is toch ook niet zo uit de lucht komen vallen.
Het fûrrrschil is dat we die praktijken allemaal fûrrroordelen nu!
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_175047326
quote:
14s.gif Op maandag 13 november 2017 13:22 schreef SicSicSics het volgende:
Blijft ook mooi;
De slet heeft zelf naaktfoto's, dus ze kan niet meer seksueel geïntimideerd worden!? :')

Niveautje weer hoor! :D

Dank voor de foto's trouwens :9
"De slet."

Frapant.

Was dat het eerste dat je dacht toen je een reactie moest /wilde geven?
pi_175047477
Is dit een nieuwe hype? Lijkt wel dagelijks nieuws naar buiten te komen omtrent dit onderwerp.
pi_175048596
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 12:40 schreef Deckard het volgende:

[..]

Wat is er aandachtshoerig op het op kaart brengen van dit soort narigheden?
Harde plasser hiero
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  maandag 13 november 2017 @ 18:29:20 #43
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_175048665
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 22:30 schreef Nikonlover het volgende:
Ik wist gewoon niet hoe ik daarmee moest omgaan. Dat mag echt niet getolereerd worden.
Dus we mogen niet tolereren dat ze ergens niet mee om kan gaan.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  dinsdag 14 november 2017 @ 07:51:18 #44
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_175060068
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 17:16 schreef DrMabuse het volgende:
"De slet."

Frapant.

Was dat het eerste dat je dacht toen je een reactie moest /wilde geven?
Volgens mij begrijp je me (bewust) verkeerd (in een redelijk kansloze poging me een spiegel voor te houden). Probeer het nog eens! :D :*
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_175061419
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 november 2017 07:51 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Volgens mij begrijp je me (bewust) verkeerd (in een redelijk kansloze poging me een spiegel voor te houden). Probeer het nog eens! :D :*
Zelfgenoegzaam blijven masturberen op je eigen spiegelbeeld terwijl je weet dat je spiegel geklapt is.

Over kansloos gesproken.
  dinsdag 14 november 2017 @ 10:16:58 #46
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_175061766
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 09:49 schreef DrMabuse het volgende:
Zelfgenoegzaam blijven masturberen op je eigen spiegelbeeld terwijl je weet dat je spiegel geklapt is.

Over kansloos gesproken.
Zolang ik eventuele aanwezigen maar even vraag of zij er problemen mee hebben dat ik het doe... :9 En let wel, ook de manier waarop ik dat zou vragen zou als intimiderend ervaren kunnen worden. ^O^
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  dinsdag 14 november 2017 @ 10:27:12 #47
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_175061958
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 15:47 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Wat je leest zijn haar woorden en wat je ziet zijn haar foto's.

Ik zie haar foto's , lees haar woorden.

Vergelijk het door haar getoonde en geschetste leven met de ranzige gevallen van (langdurige) grove intimidatie en halve / hele verkrachtingen die bekend zijn.

En kijk naar het verhaal waar ze nu mee aan komt.

Vervolgens trek ik mijn conclusie.

Jij concludeert vast anders

Prima toch?
Zegt ze dan een afschuwelijk leven te hebben en enorme trauma's te hebben van de voorbeelden de ze geeft?

Wat zeggen naaktfoto's van haar dan, hoe draagt dat bij aan je conclusies?
En waarom zijn positieve woorden over haar leven een bewijs ergens voor? Als je eenmaal een mindere ervaringen hebt met grensoverschrijdend gedrag kan het niet zo zijn dat je je verdere leven gewoon tof vindt? Dat er ook hele positieve kanten zitten aan die branche voor je? Je bent dan verplicht om altijd ja maar te zeggen als je iets positiefs zegt, om dan je kijk op en ervaringen met die mindere dingetjes te delen? Je mag je niet meer op dat grootste stuk richten wat wel goed gaat, je mag je niet meer richten op de meeste mensen die wel normaal kunnen doen?
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  dinsdag 14 november 2017 @ 11:57:23 #48
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_175063539
En vervolgens is het natuurlijk jouw goed recht om elke mindere persoonlijke ervaring met anderen, ene ervaring die "je een ongemakkelijk gevoel gaf", af te doen als een aanval op je integriteit.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')