abonnement Unibet Coolblue
pi_175075251
quote:
Trouwe kijkers
Waarom ze zich hebben aangemeld voor het tv-programma? Ronald: „Wij zijn trouwe kijkers dus we weten waar we aan beginnen. Door hieraan mee te doen hebben we straks een mooi document van deze periode. En het geeft onze zaak natuurlijk extra bekendheid.”
Ik kijk ook trouw. Ik denk dat ik maar een hotel ga beginnen op Zanzibar.
pi_175075298
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 21:06 schreef Bucketlist het volgende:

[..]

Ik kijk ook trouw. Ik denk dat ik maar een hotel ga beginnen op Zanzibar.
Als het zulke trouwe kijkers waren dan hadden ze wel beter moeten weten. :P
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_175075425
quote:
Wij zijn trouwe kijkers dus we weten waar we aan beginnen.
Misschien wel wat het tv-programma betreft. Qua horeca hebben ze geen flauw benul.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_175077388
Culinair gezien terecht geen benul, maar qua financiėn en gastheerschap/vriendelijkheid doen ze denk ik niet onder. Overigens is dat vreten van de toeristen nou ook niet zo bijzonder.
  woensdag 15 november 2017 @ 02:01:23 #130
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_175080566
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 november 2017 13:31 schreef SEMTEX het volgende:
Blijkbaar hebben ze zich alweer bedacht: https://www.gelderlander.(...)-komt-goed~acb932ec/
In een reactie onder het artikel beweert iemand dat het bedrijf te koop staat.
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 15 november 2017 @ 02:43:15 #131
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_175080660
quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2017 02:01 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

In een reactie onder het artikel beweert iemand dat het bedrijf te koop staat.
Is dat geen tweet van tijdens de uitzending?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  roze woensdag 15 november 2017 @ 02:44:38 #132
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_175080663
quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2017 02:43 schreef Leandra het volgende:

[..]

Is dat geen tweet van tijdens de uitzending?
Zat ik ook aan te denken ja.
Your beauty never ever scared me.
pi_175081180
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 19:25 schreef Bucketlist het volgende:
Die gast van wie ze het hebben overgenomen, wat een vieze gladjakker. Gelijk ook al die leveranciers laten komen (hoort ook wel een beetje bij ik vertrek). Ik kreeg er een naar gevoel bij, of hij provisie kreeg ofzo.

98000 leek mij wel heel veel geld voor deze tent, maar als je er zo vaak ent geweest kan je dat zelf aardig inschatten.
Ik snap het principe van goodwill sowieso niet. Waarom is het in de horeca gebruikelijk te betalen voor iets wat op geen enkele manier kwantificeerbaar is?

EDITY: Doet me denken aan dat wijf met dat hondje en die vriend met die Audi TT in Spanje die ook heel veel geld betaalde voor goodwill. Terwijl de tent echt als heel slecht te boek stond :')
pi_175082116
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 07:20 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik snap het principe van goodwill sowieso niet. Waarom is het in de horeca gebruikelijk te betalen voor iets wat op geen enkele manier kwantificeerbaar is?

EDITY: Doet me denken aan dat wijf met dat hondje en die vriend met die Audi TT in Spanje die ook heel veel geld betaalde voor goodwill. Terwijl de tent echt als heel slecht te boek stond :')
Een goede reputatie is ook niet meetbaar, maar als mensen graag komen kan je daar best extra voor betalen. Maar dan moet dat wel een redelijk bedrag zijn en ook echt het geval zijn. Sowieso het betalen van goodwill is in dit geval bullshit.
pi_175082197
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 09:01 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Een goede reputatie is ook niet meetbaar, maar als mensen graag komen kan je daar best extra voor betalen. Maar dan moet dat wel een redelijk bedrag zijn en ook echt het geval zijn. Sowieso het betalen van goodwill is in dit geval bullshit.
Het klinkt een beetje als een middel om de prijs op te drijven. Wie het meeste voor goodwill wil betalen, krijgt de tent.

Een vriendin van mij vertelde dat de eigenaar van de kroeg waar zij werkt ook goodwill betaalde aan de vorige eigenaar, terwijl de tent alleen maar skinheads over de vloer kreeg en een walgelijk slechte reputatie had. Alleen de concurrentie om die kroeg op die plek over te nemen was zo groot dat je niet kon eisen om geen goodwill te betalen. Anders deed iemand anders het wel.
  Moderator woensdag 15 november 2017 @ 09:19:22 #136
257132 crew  Awsom
pi_175082363
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 09:07 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Het klinkt een beetje als een middel om de prijs op te drijven. Wie het meeste voor goodwill wil betalen, krijgt de tent.

Een vriendin van mij vertelde dat de eigenaar van de kroeg waar zij werkt ook goodwill betaalde aan de vorige eigenaar, terwijl de tent alleen maar skinheads over de vloer kreeg en een walgelijk slechte reputatie had. Alleen de concurrentie om die kroeg op die plek over te nemen was zo groot dat je niet kon eisen om geen goodwill te betalen. Anders deed iemand anders het wel.
Dus degene die het meest betaald krijgt de zaak? Je verwacht het niet!

:')
pi_175082532
quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2017 09:19 schreef Awsom het volgende:

[..]

Dus degene die het meest betaald krijgt de zaak? Je verwacht het niet!

:')
Het is natuurlijk idioot om goodwill als een vehikel te gebruiken om extra geld los te weken. Het heeft niks met het principe van goodwill te maken als het een middel is om elkaar te overbieden.
pi_175086716
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 09:07 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Het klinkt een beetje als een middel om de prijs op te drijven. Wie het meeste voor goodwill wil betalen, krijgt de tent.

Een vriendin van mij vertelde dat de eigenaar van de kroeg waar zij werkt ook goodwill betaalde aan de vorige eigenaar, terwijl de tent alleen maar skinheads over de vloer kreeg en een walgelijk slechte reputatie had. Alleen de concurrentie om die kroeg op die plek over te nemen was zo groot dat je niet kon eisen om geen goodwill te betalen. Anders deed iemand anders het wel.
Waarom zou je een kroeg willen overnemen waar alleen dat soort volk komt?
pi_175086962
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 13:16 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Waarom zou je een kroeg willen overnemen waar alleen dat soort volk komt?
Omdat je gewoon een ander concept kunt maken van zo'n tent? En omdat je dat op die locatie wilt doen?
pi_175101118
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 07:20 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik snap het principe van goodwill sowieso niet. Waarom is het in de horeca gebruikelijk te betalen voor iets wat op geen enkele manier kwantificeerbaar is?

EDITY: Doet me denken aan dat wijf met dat hondje en die vriend met die Audi TT in Spanje die ook heel veel geld betaalde voor goodwill. Terwijl de tent echt als heel slecht te boek stond :')
bij de goodwill zit ook alle vergunningen etc. Zodat je dit allemaal niet meer moet regelen. Je neemt dus ook de vergunningen over onder de oude voorwaarden en regels. In veel gevallen kan dat erg gunstig zijn ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-11-2017 23:14:10 ]
pi_175103598
quote:
Zondag 19 november |20:25| NPO 1. Pedicure Judith Koopmanschap (53) verruilt Loosdrecht voor Luxemburg. In het plaatsje Tarchamps neemt ze een draaiende camping over met honderd plaatsen, een zwembad en een restaurant.

Zelf heeft ze niet de financiėle middelen om de aanzienlijke koopsom op te hoesten. Maar gelukkig is daar haar goede vriend Patrick Doos (53) die dat maar al te graag voor haar doet. Hij ziet de aankoop als een goede investering; in de grond en misschien ook wel in de liefde.

Ilona Bultstra (53) – de hartsvriendin van Judith – gaat ook mee in dit grote avontuur. Ze heeft reuma en kan geen fysieke arbeid verrichten, maar is wel weer handig met boekingssystemen en administratie.

Aan dit trio de schone taak om de gastank te vervangen, de horecavergunning te regelen en de ietwat oubollige camping om te toveren tot een bloeiend bedrijf. En of er verder nog iets opbloeit?
  † In Memoriam † donderdag 16 november 2017 @ 06:17:18 #142
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_175103797
Ah, het trio Ziek, Zwak & Misselijk. Dat belooft wat.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_175104001
quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2017 23:13 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

bij de goodwill zit ook alle vergunningen etc. Zodat je dit allemaal niet meer moet regelen. Je neemt dus ook de vergunningen over onder de oude voorwaarden en regels. In veel gevallen kan dat erg gunstig zijn ;)
Duidelijk! Dan is het logischer om daar geld voor te willen betalen, ja.
pi_175104187
quote:
1s.gif Op donderdag 16 november 2017 05:09 schreef JayHovah het volgende:

[..]

Topper. Luxemburg geeft in elk geval weinig cultuurshock. Ook spreken veel mensen daar hun talenten en het Luxemburgs is voor een Nederlander goed te leren.

Prachtig landje. Alleen jammer van al die Nederlanders in de zomer.

Maar in dit geval is de populariteit bij Nederlders uiteraard een pluspunt. Lekker makkelijk met de promotie van de toko als de grootste doelgroep jouw taal spreekt.
pi_175104468
quote:
1s.gif Op donderdag 16 november 2017 07:39 schreef Ivo1985 het volgende:

[..]

Topper. Luxemburg geeft in elk geval weinig cultuurshock. Ook spreken veel mensen daar hun talenten en het Luxemburgs is voor een Nederlander goed te leren.


Hoe klinkt Luxemburgs? :P
Somebody that I used to know
pi_175105895
quote:
1s.gif Op donderdag 16 november 2017 05:09 schreef JayHovah het volgende:

[..]

Doos heeft poen en hoopt liefde te kunnen kopen? Kijken :9
pi_175106921
quote:
1s.gif Op donderdag 16 november 2017 08:13 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Hoe klinkt Luxemburgs? :P
Als een mix van Nederlands, Duits, Fries en Frans ongeveer. Met Portugese invloeden.
pi_175107156
quote:
1s.gif Op donderdag 16 november 2017 11:18 schreef Ivo1985 het volgende:

[..]

Als een mix van Nederlands, Duits, Fries en Frans ongeveer. Met Portugese invloeden.
Portugees? :D
pi_175108387
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 11:31 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Portugees? :D
Yup, Luxemburg kent veel Portugese gastarbeiders.
pi_175108993
quote:
1s.gif Op donderdag 16 november 2017 08:13 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Hoe klinkt Luxemburgs? :P
Hei elei kuck elei
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')