Ah, ok. Dank voor de toelichtingquote:Op maandag 13 november 2017 22:14 schreef mikieu het volgende:
[..]
Ze vroegen aan hem wat er zou gebeuren als komend seizoen Renault opnieuw zo zou lopen kloten.
Max zei uiteraard dat ie niet over z'n contract praat. Z'n houding liet wel doorschemeren dat er afspraken zijn gemaakt.
De I4 1.5l turbo ook.quote:Op maandag 13 november 2017 22:18 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Lekker he die V6
M'n 2L turbo maakt meer geluid
Daar wordt die Renault nog verder op z'n plaats gezet.quote:
Die motor stelt dan ook niks meer voor vergeleken met die V10 ( )quote:Op maandag 13 november 2017 22:39 schreef SnowOokami het volgende:
Eigenlijk bizar dat ze pas 13 jaar later sneller zijn dan de V10 auto's van toen
Toen Hamilton hem had ingehaald reed hij 45 seconden voor Ricciardo, ruim genoeg om een pitsstop te maken (20s) en toch dezelfde plek (P5) te behouden. Hij reed op dat moment wel de snelste rondes, maar door de extra pitstop meer dan 25s achter de top 4.quote:Op maandag 13 november 2017 20:59 schreef Parafernalia het volgende:
Ik heb niet veel verstand van f1. Maar hoe is het nu mogelijk dat Max zijn auto niet genoeg snelheid heeft om Mercedes en Ferrari bij te houden, maar dat hij wel een baanrecord rijdt?
quote:Op maandag 13 november 2017 22:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die motor stelt dan ook niks meer voor vergeleken met die V10 ( )
2005 moesten de banden een hele race meegaan.quote:Op maandag 13 november 2017 22:39 schreef SnowOokami het volgende:
Eigenlijk bizar dat ze pas 13 jaar later sneller zijn dan de V10 auto's van toen
2010 tanken tijdens de race eruit, dus (op het aller einde na) zwaardere auto'squote:Op maandag 13 november 2017 22:44 schreef Fer het volgende:
[..]
2005 moesten de banden een hele race meegaan.
2006 Gingen we naar de 2.4 V8 motoren
2009 Minder downforce met die rare smalle achtervleugel
2011 Kutbanden van Pirelli
2014 Turbomotoren en nog minder downforce
Wat een kutregelementen hebben we ook gehad de afgelopen tijd zeg... dat besef je ook pas als je het zo op een rijtje zet.quote:Op maandag 13 november 2017 22:44 schreef Fer het volgende:
[..]
2005 moesten de banden een hele race meegaan.
2006 Gingen we naar de 2.4 V8 motoren
2009 Minder downforce met die rare smalle achtervleugel
2011 Kutbanden van Pirelli
2014 Turbomotoren en nog minder downforce
ok maar dat zal toch al wel eens eerder iemand gedaan hebben? Zo uitzonderlijk is dat toch niet?quote:Op maandag 13 november 2017 21:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hij wisselde heel laat nog een keer naar een nieuw setje banden. Nieuwe banden + weinig benzine = baanrecord. Deed Vettel in Mexico ook.
rijden ze nu minder rondjes dan? Of zijn de motoren zoveel zuiniger? Ja hoewel dan zou de regel nergens op slaanquote:Op maandag 13 november 2017 22:49 schreef CrashO het volgende:
[..]
2010 tanken tijdens de race eruit, dus (op het aller einde na) zwaardere auto's
V10 vs V6, wat denk je?quote:Op maandag 13 november 2017 22:54 schreef Parafernalia het volgende:
Of zijn de motoren zoveel zuiniger?
Ik pleit nog steeds voor V12 bi-turbo bi-hybrid motoren en bijtanken weer toestaan gewoon gaan met die banaan.quote:Op maandag 13 november 2017 22:55 schreef CrashO het volgende:
[..]
V10 vs V6, wat denk je?
Verbruik met die V10's lag afaik tegen de 200kg per uur. Die V6's minder dan de helft.
Ja, zoals ik zei deed Vettel dat de vorige GP.quote:Op maandag 13 november 2017 22:52 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
ok maar dat zal toch al wel eens eerder iemand gedaan hebben? Zo uitzonderlijk is dat toch niet?
Kun je wel stellen.quote:Op maandag 13 november 2017 22:54 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
rijden ze nu minder rondjes dan? Of zijn de motoren zoveel zuiniger? Ja hoewel dan zou de regel nergens op slaan
Bijna alle wijzigingen hebben een tegengesteld resultaat gehad. Minder downforce zou leiden tot meer actie en inhalen. In tegenstelling raken de banden sneller oververhit en moet er heel voorzichtig gereden worden. De V10 leverde amper meer vermogen als nu, maar bijna iedereen (Renault, Honda, BMW) was aan elkaar gewaagd, na de overstap op de V8 en alle bevriezingsregels is het nooit meer goed gekomen.quote:Op maandag 13 november 2017 22:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat een kutregelementen hebben we ook gehad de afgelopen tijd zeg... dat besef je ook pas als je het zo op een rijtje zet.
Ja! Wel weer anders dan de andere races waar ik de afgelopen jaren was.quote:
Ben benieuwd naar de eerste ontwerpen.quote:
Mwa dit jaar is het nog wel slechter dan pakweg 20 jaar geleden.quote:
Zoiets verwacht ik ook... een vogel die op zo'n halo poept terwijl je met 320km/u over een recht stuk knalt ofzo.quote:Op maandag 13 november 2017 23:57 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de eerste ontwerpen.
Heb het gevoel van een noviteit die 1 a 2 jaar er is en daarna verdwijnt.
Door publieke druk, een freak acccident ofso of coureurs die het afkraken als een malle door hinder.
Dit!quote:Op maandag 13 november 2017 22:57 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Ik pleit nog steeds voor V12 bi-turbo bi-hybrid motoren en bijtanken weer toestaan gewoon gaan met die banaan.
ik bedoel natuurlijk op dit circuitquote:Op maandag 13 november 2017 23:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja, zoals ik zei deed Vettel dat de vorige GP.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |