quote:Op zondag 12 november 2017 20:02 schreef motorbloempje het volgende:
Gewoon nog maar één race dit jaar godverdomme
Dat wordt weer afkickenquote:Op zondag 12 november 2017 20:02 schreef motorbloempje het volgende:
Gewoon nog maar één race dit jaar godverdomme
Ja ik zat al te zoeken. Een bloemlezing van dingen die ik tegenkom, waar ik weinig negativiteit in kan vinden.quote:Op zondag 12 november 2017 20:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja hoor. Google maar gewoon op Vertsappen en Ocon. Ie ook de uitspraken van Ocon toen hij net de F1 in kwam en nu soms nog.
Ik mag hem niet, jullie mogen er uiteraard anders over denken.
quote:Over Verstappen is Ocon erg positief en de Fransman kijkt uit naar een nieuw duel met Max ‘’Hij doet het heel erg goed. Ik heb heb nooit aan hem getwijfeld en hij verdient dit gewoon. Dat Max nu zo goed presteert op de baan, is ook goed voor jonge coureurs. Die krijgen dan misschien ook eerder een kans in de Formule 1, want leeftijd doet er niet toe.’’
Daarnaast vertelde Ocon dat hij Max vaak tegenkomt tijdens de races. ‘’Dan gaan we goed met elkaar om. Vroeger was dat wel anders. Dan zei hij tijdens het seizoen niets tegen je en leek het alsof hij je haatte. Maar aan het einde van dat seizoen was dan alles vergeven en vergeten. Nu is het goed tussen ons, maar we rijden nu natuurlijk niet tegen elkaar. Ik heb wel tegen hem gezegd dat ik er aan kom. Daarop heb ik nog geen antwoord van hem gekregen.’’
quote:“Ik wil wereldkampioen worden”, antwoordde de 20-jarige Ocon tegenover het Amerikaanse Racer op de vraag of het zijn doel is om uiteindelijk met Mercedes de titel te pakken. “Ik weet niet waar ik in de toekomst zal rijden, dus dat is het enige wat ik op dit moment kan zeggen. Dat is wat ik wil worden. En ik zou graag in net zo'n goede auto als Max rijden en weer met hem in gevecht gaan. Dat lijkt me leuk.”
“Ik wist van tevoren al wel dat hij het goed zou doen. Al wist niemand dat hij zó goed zou doen. Ik zou op een dag graag met hem om de wereldtitel strijden”, aldus Ocon, die dus wel verwacht had dat de Nederlander meteen van zich zou laten horen in de Formule 1. “Nee, ik was niet echt verrast", benadrukte Ocon. "Ik wist hij het goed zou doen bij Toro Rosso en nu beschikt hij over een auto waarmee hij het fantastisch kan gaan doen.” Gevraagd of het succes van Verstappen hem extra motiveert om zo snel mogelijk in een topauto te komen: “Ja, het is mijn doel om Max te verslaan.”
quote:In een interview van het magazine F1 Racing kreeg Ocon de vraag of de rivaliteit tussen hem en Verstappen terug zal komen in de Formule 1. 'Natuurlijk. Onze banden hebben al eens kennisgemaakt. Ik wou dat we vaker zouden kunnen duelleren, maar op het moment rijdt hij veel verder vooraan dan ik. Desondanks is het mijn doel in de toekomst ook aan kop mee te strijden. Als we allebei vooraan meerijden, heb ik er niks op tegen om Verstappen het hoofd te bieden', begint de Fransman.
Vervolgens krijgt Ocon de vraag hoe het nou is om tegen Verstappen te racen. 'Hij is ijskoud, altijd al geweest. Bij het karten hebben we ook steeds geduelleerd en zijn daarbij vaak de baan uitgevlogen, nadat onze karts elkaar raakten. Als je tegen Max rijdt, moet je hard vechten. Je moet net zo onaangenaam rijden als hij zelf', aldus Ocon.
Nee, want als jullie dat in een openbaar topic doen, heb ik er ook last van. Doe dat lekker via DM ofzo. Kinderachtig gemiep.quote:Op zondag 12 november 2017 20:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Bemoei je met je eigen zaken overjrige haring
Weinig negativiteit?quote:Op zondag 12 november 2017 20:06 schreef franklop het volgende:
[..]
Ja ik zat al te zoeken. Een bloemlezing van dingen die ik tegenkom, waar ik weinig negativiteit in kan vinden.
[..]
[..]
[..]
Weet niet welk stuk jij leest dan? Enig stukje wat je negatief kan opvatten is dit;quote:
Maar zelfs dat eindigt hij op een positieve noot. Gezien hoe Max soms reageert geloof ik ook best wel dat het zo ging.quote:Vroeger was dat wel anders. Dan zei hij tijdens het seizoen niets tegen je en leek het alsof hij je haatte. Maar aan het einde van dat seizoen was dan alles vergeven en vergeten
Denk dat ik in het totaal 10 minuten van m'n leven heb verspilt aan de Formule E... wat een gedrocht is dat.quote:Op zondag 12 november 2017 20:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
'Gelukkig' is er nog Formula E
Super Ultra Softquote:Op zondag 12 november 2017 20:10 schreef zoem het volgende:
[ afbeelding ]
Superlatievenonzin
Mega zou raar zijn, want ultra > mega.
Ik stem voor extremesoft.
Ok joh. Kennelijk carriere van Max niet gevolgd. Niet zo raar. Maar dan weetje dus niet veel over Max en Ocon.quote:Op zondag 12 november 2017 20:09 schreef franklop het volgende:
[..]
Weet niet welk stuk jij leest dan? Enig stukje wat je negatief kan opvatten is dit;
[..]
Maar zelfs dat eindigt hij op een positieve noot. Gezien hoe Max soms reageert geloof ik ook best wel dat het zo ging.
Alle seizoenen gezien. Is best vermakelijkquote:Op zondag 12 november 2017 20:10 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Denk dat ik in het totaal 10 minuten van m'n leven heb verspilt aan de Formule E... wat een gedrocht is dat.
Gewoon Soft, Medium en Hard. Pirelli geeft per GP aan de team aan hoe zacht elke soort is.quote:Op zondag 12 november 2017 20:10 schreef zoem het volgende:
[ afbeelding ]
Superlatievenonzin
Mega zou raar zijn, want ultra > mega.
Ik stem voor extremesoft.
Ja, wel een gezonde rivaliteit, maar da's logischquote:
ooit een leuke race van gezienquote:Op zondag 12 november 2017 20:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
'Gelukkig' is er nog Formula E
quote:Op zondag 12 november 2017 20:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok joh. Kennelijk carriere van Max niet gevolgd. Niet zo raar. Maar dan weetje dus niet veel over Max en Ocon.
En dan zat Alonso er al hele race achter zo'n beetje. Heeft weinig kunnen proberenquote:Op zondag 12 november 2017 20:13 schreef MakkieR het volgende:
Ben blij dat we seizoen 2017 over 2 weken mogen afsluiten, wat een treurnis vandaag zeg. Dat het gevecht met massa en de twee andere auto op het einde het hoogtepunt was, zegt wel genoeg.
hard is een beetje nutteloos geworden dit jaarquote:Op zondag 12 november 2017 20:12 schreef zoem het volgende:
Ze zouden de banden beter herindexeren, want straks hebben we 10 gradaties soft, 1 gradatie medium en 1 variant hard.
Ocon heeft zich meerdermalen negatief uitgelaten over Max, maar dat is zijn goedrecht.quote:Op zondag 12 november 2017 20:13 schreef franklop het volgende:
[..]
Laat ik er verder niet op ingaan. Vroeg netjes om wat voorbeelden, maar buiten wat gezonde rivaliteit kom ik niks tegen.
Die Honda ziet er best goed uit nu, mist topsnelheid maar de betrouwbaarheid zit wel snor. Begreep helaas wel dat de teams (STR en McLaren) nog niet met de nieuwe motoren mogen testen.quote:Op zondag 12 november 2017 20:14 schreef franklop het volgende:
[..]
En dan zat Alonso er al hele race achter zo'n beetje. Heeft weinig kunnen proberen
Ik zie geen gezonde rivaliteit bij Ocon. Dus we zijn en blijven het oneens. Dat kan toch gewoon?quote:Op zondag 12 november 2017 20:13 schreef franklop het volgende:
[..]
Laat ik er verder niet op ingaan. Vroeg netjes om wat voorbeelden, maar buiten wat gezonde rivaliteit kom ik niks tegen.
Massa had Alonso gevraagd om te doen alsof, zodat hij voor thuispubliek kon schitterenquote:Op zondag 12 november 2017 20:14 schreef franklop het volgende:
[..]
En dan zat Alonso er al hele race achter zo'n beetje. Heeft weinig kunnen proberen
Ach, die extra lichaamsbeweging doet hem vast goed, dikke pad dat het is.quote:Op zondag 12 november 2017 20:18 schreef MakkieR het volgende:
Vonden jullie ook dat Massa zich weer eens gedroeg als een dramaqueen zwaaien met zijn vlag over zijn afscheid, Dat deed hij vorig jaar toch ook al. Gaat hij dat volgend jaar weer doen?
Ik vond het vorig jaar wel een mooie oprechte emotie. Nu was het mooie eraf. Mij kon hij niet raken in ieder geval.quote:Op zondag 12 november 2017 20:18 schreef MakkieR het volgende:
Vonden jullie ook dat Massa zich weer eens gedroeg als een dramaqueen zwaaien met zijn vlag over zijn afscheid,
Dat gaat een beetje lastig hequote:Dat deed hij vorig jaar toch ook al. Gaat hij dat volgend jaar weer doen?
Gewoon de huidige Hard eruit, Medium volgend jaar Hard noemen en zo door. Hard gebruiken ze toch niet.quote:Op zondag 12 november 2017 20:10 schreef zoem het volgende:
[ afbeelding ]
Superlatievenonzin
Mega zou raar zijn, want ultra > mega.
Ik stem voor extremesoft.
^Ditquote:Op zondag 12 november 2017 20:19 schreef zoem het volgende:
[..]
Ik vond het vorig jaar wel een mooie oprechte emotie. Nu was het mooie eraf. Mij kon hij niet raken in ieder geval.
Het zou me echt niet verbazen als Massa volgend jaar als een duivel uit het doosje er gewoon weer bijzit.quote:Op zondag 12 november 2017 20:19 schreef zoem het volgende:
[..]
Ik vond het vorig jaar wel een mooie oprechte emotie. Nu was het mooie eraf. Mij kon hij niet raken in ieder geval.
[..]
Dat gaat een beetje lastig he
preciesquote:Op zondag 12 november 2017 20:19 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Gewoon de huidige Hard eruit, Medium volgend jaar Hard noemen en zo door. Hard gebruiken ze toch niet.
Ze ontwerpen uiteraard een nieuw chassisquote:Op zondag 12 november 2017 20:23 schreef mikieu het volgende:
Maakt een motor wissel (in het geval van McLaren) veel uit voor je ontworpen chassis? Ik kan me voorstellen dat het zwaartepunt iets veranderd, natuurlijk de snelheden. Maar zouden ze halverwege het seizoen op niveau RBR kunnen zitten?
ik voor microsoftquote:Op zondag 12 november 2017 20:10 schreef zoem het volgende:
[ afbeelding ]
Superlatievenonzin
Mega zou raar zijn, want ultra > mega.
Ik stem voor extremesoft.
Ik denk wel dat het veel uitmaakt, omdat het om meerdere disciplines gaat die sterke invloed op elkaar uitoefenen. Je zit bijv met de koeling, die bepalend is voor de grootte van de luchtinlaten en benodigde ruimte voor koelelementen. Daarnaast zal de grootte van de package invloed hebben op de totale omvang van het chassis. Uiteindelijk hebben deze veranderingen weer impact op de aero. Niet eenvoudig dus.quote:Op zondag 12 november 2017 20:23 schreef mikieu het volgende:
Maakt een motor wissel (in het geval van McLaren) veel uit voor je ontworpen chassis? Ik kan me voorstellen dat het zwaartepunt iets veranderd, natuurlijk de snelheden. Maar zouden ze halverwege het seizoen op niveau RBR kunnen zitten?
https://twitter.com/skysportsf1/status/929787068225597440quote:"The lack of power today was amazing...it is quite worrying for Toro Rosso next year," says Alonso of Honda #SkyF1 #F1 #BrazilGP
Burnquote:Op zondag 12 november 2017 20:30 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
https://twitter.com/skysportsf1/status/929787068225597440
DRS hield ook een handje meequote:Op zondag 12 november 2017 20:33 schreef SnowOokami het volgende:
Tja kweet niet, maar zo slecht is de Honda niet (meer) Alleen de RBR's lagen voor hem en zelfs met de lage topsnelheid kon hij bij Massa blijven (en voor Perez), zo slecht is die motor echt niet meer.
Logisch idd. Stom.quote:Op zondag 12 november 2017 20:29 schreef zoem het volgende:
[..]
Ik denk wel dat het veel uitmaakt, omdat het om meerdere disciplines gaat die sterke invloed op elkaar uitoefenen. Je zit bijv met de koeling, die bepalend is voor de grootte van de luchtinlaten en benodigde ruimte voor koelelementen. Daarnaast zal de grootte van de package invloed hebben op de totale omvang van het chassis. Uiteindelijk hebben deze veranderingen weer impact op de aero. Niet eenvoudig dus.
True om bij te blijven op de straight, maar het koppel van die motor is echt niet slecht. Alonso reed gewoon dat gat naar Massa dicht, dan moet je toch behoorlijk wat vermogen onderin hebben om dat verschil op de straight goed te maken.quote:Op zondag 12 november 2017 20:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
DRS hield ook een handje mee
Ze kunnen ook wel wat hulp gebruiken met het ontwikkelen van banden.quote:Op zondag 12 november 2017 20:10 schreef zoem het volgende:
[ afbeelding ]
Superlatievenonzin
Mega zou raar zijn, want ultra > mega.
Ik stem voor extremesoft.
Vroeger was er nog dat cluppie van ssjeik aktoum al maktoum maktoe maktoum al maktoeemi of hoe die ook alweer heette. Dat was altijd wel lekker om de winter te overbruggen.quote:Op zondag 12 november 2017 20:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
'Gelukkig' is er nog Formula E
Met deze kleur zijn het een beetje Gaylordsofts.quote:Op zondag 12 november 2017 20:10 schreef zoem het volgende:
[ afbeelding ]
Superlatievenonzin
Mega zou raar zijn, want ultra > mega.
Ik stem voor extremesoft.
Het gaat toch ook weer nergens over dit.quote:Op zondag 12 november 2017 20:10 schreef zoem het volgende:
[ afbeelding ]
Superlatievenonzin
Mega zou raar zijn, want ultra > mega.
Ik stem voor extremesoft.
Toen Hamilton aansloot bij Raikonnen vond ik het heel eventjes iets minder saai.quote:Op zondag 12 november 2017 20:57 schreef Geralt het volgende:
Ik vond het overigens een saaie kutrace.
A1 of zoiets toch? Met een boostbutton waarmee je een paar keer per race mee in kon halen. Leuke races waren dat.quote:Op zondag 12 november 2017 20:52 schreef Geralt het volgende:
[..]
Vroeger was er nog dat cluppie van ssjeik aktoum al maktoum maktoe maktoum al maktoeemi of hoe die ook alweer heette. Dat was altijd wel lekker om de winter te overbruggen.
#fortheprideofyournationstartyourengines!!!
en NASCARquote:
quote:
Minder dan Frankrijk het jaar ervoorquote:Op zondag 12 november 2017 21:13 schreef Geralt het volgende:
[..]
PS: Hulkenberg won toen alles zo een beetje
Of noem de middelste medium. Weetjewel, medium?quote:Op zondag 12 november 2017 20:56 schreef Geralt het volgende:
[..]
Het gaat toch ook weer nergens over dit.
We hebben al veel te veel.
ultrasoft
supersoft
soft
medium
hard
En daar moet er dan nog eentje bij komen
Sowieso, elke GP nemen ze andere compunds mee. Noem de banden gewoon ALTIJD soft, medium en hard of dat nou ultra's, super's en soft's zijn of bv super's, soft's en medium's
Dat zou een hoop schelen.
Hij geeft laatst toch bijgetekend? Nu meteen weer zieken. Blijf dan weg als je het niet kan bekoren en ga ergens anders rijden.... Of wil er niemand zo'n Piet negatief in het team?quote:Op zondag 12 november 2017 20:30 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
https://twitter.com/skysportsf1/status/929787068225597440
De mediums en hards worden sowieso amper tot niet gebruikt toch?quote:Op zondag 12 november 2017 20:56 schreef Geralt het volgende:
[..]
Het gaat toch ook weer nergens over dit.
We hebben al veel te veel.
ultrasoft
supersoft
soft
medium
hard
En daar moet er dan nog eentje bij komen
Sowieso, elke GP nemen ze andere compunds mee. Noem de banden gewoon ALTIJD soft, medium en hard of dat nou ultra's, super's en soft's zijn of bv super's, soft's en medium's
Dat zou een hoop schelen.
Lijkt me van wel. Alleen was dit natuurlijk zijn thuisrace.quote:Op zondag 12 november 2017 21:32 schreef bloodymary1 het volgende:
Rijdt Massa in Abu Dhabi niet mee? Met zijn afscheid..
Ja, maar waarom noemen ze niet elke GP gewoon soft, medium en hard, ongeacht welke compound dat het daadwerkelijk is. Dat boeit niemand. Er mogen er 3 gebruikt worden. Hou het dan lekker simpel. Scheelt ook in verf op de zijkant overigens.quote:Op zondag 12 november 2017 21:35 schreef Gezicht het volgende:
[..]
De mediums en hards worden sowieso amper tot niet gebruikt toch?
Proost en smakelijkquote:
Ja en? Als het Lewis zijn laatste seizoen is, gaat hij dan al in juli op Silverstone afscheid nemen? Aanstellerig gedoe.quote:Op zondag 12 november 2017 21:35 schreef zoem het volgende:
[..]
Lijkt me van wel. Alleen was dit natuurlijk zijn thuisrace.
Je bent niet de enige denk ik zo.quote:Op zondag 12 november 2017 20:57 schreef Geralt het volgende:
Ik vond het overigens een saaie kutrace.
Brazilië is thuisrace natuurlijk.quote:Op zondag 12 november 2017 21:32 schreef bloodymary1 het volgende:
Rijdt Massa in Abu Dhabi niet mee? Met zijn afscheid..
Ric zal dat ook doen in Melbourne en daarna nog 19 races of zo.quote:Op zondag 12 november 2017 21:38 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja en? Als het Lewis zijn laatste seizoen is, gaat hij dan al in juli op Silverstone afscheid nemen? Aanstellerig gedoe.
Tja, het is de voorlaatste race. Ik snap het wel dat hij dit als afscheidsrace ziet. Anders moet hij afscheid nemen in die grote zandbak, daar is niets aan.quote:Op zondag 12 november 2017 21:38 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja en? Als het Lewis zijn laatste seizoen is, gaat hij dan al in juli op Silverstone afscheid nemen? Aanstellerig gedoe.
Duhhh, jawelquote:Op zondag 12 november 2017 21:32 schreef bloodymary1 het volgende:
Rijdt Massa in Abu Dhabi niet mee? Met zijn afscheid..
Thuisracequote:Op zondag 12 november 2017 21:44 schreef zoem het volgende:
[..]
Tja, het is de voorlaatste race. Ik snap het wel dat hij dit als afscheidsrace ziet. Anders moet hij afscheid nemen in die grote zandbak, daar is niets aan.
Nou, niet helemaal eens. Start was boeiend, hoe Hamilton en Ricciardo naar voren reden, battle tussen Massa, Alonso en Perez. Laatste paar ronden Hamilton Raikkonen was wel boeiend.quote:Op zondag 12 november 2017 20:57 schreef Geralt het volgende:
Ik vond het overigens een saaie kutrace.
Jawel hoor, het team zou hem op contractuele basis niet kunnen/mogen vervangen. Zei iemand ergens vandaag bij Sky.quote:Op zondag 12 november 2017 21:32 schreef bloodymary1 het volgende:
Rijdt Massa in Abu Dhabi niet mee? Met zijn afscheid..
Vooral de inhaalacties van RIC waren best mooi. HAM reed er toch hoofdzakelijk vrij saai op vermogen / DRS voorbij.quote:Op zondag 12 november 2017 22:49 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Nou, niet helemaal eens. Start was boeiend, hoe Hamilton en Ricciardo naar voren reden, battle tussen Massa, Alonso en Perez. Laatste paar ronden Hamilton Raikkonen was wel boeiend.
Hamilton met DRS was wel poepsaai hoor. Werd haast voorstander van het afschaffen van DRS.quote:Op zondag 12 november 2017 22:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vooral de inhaalacties van RIC waren best mooi. HAM reed er toch hoofdzakelijk vrij saai op vermogen / DRS voorbij.
Bij RAI / HAM zie je alweer dat echt inhalen lastig is dit seizoen.
Ik ben er ook niet zo'n fan van. Echt inhalen door goeie remacties / racelijnen is een stuk minder saai, maar helaas dit seizoen gewoon erg lastig als je auto niet beduidend sneller is.quote:Op zondag 12 november 2017 22:56 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Hamilton met DRS was wel poepsaai hoor. Werd haast voorstander van het afschaffen van DRS.
Hoezo dit seizoen? Je kunt altijd al alleen inhalen als je auto of veel sneller is of als je veel nieuwere banden hebt.quote:Op zondag 12 november 2017 23:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet zo'n fan van. Echt inhalen door goeie remacties / racelijnen is een stuk minder saai, maar helaas dit seizoen gewoon erg lastig als je auto niet beduidend sneller is.
Ja, waarom dan ook nog DRS? Ricciardo had vandaag een paar mooie inhaalacties van ver dankzij DRS. Verstappen op Hamilton in Maleisië was ook van ver dankzij DRS. Hamilton ging ze vandaag allemaal, op misschien Verstappen na, echt fluitend voorbij. Misschien een beetje moeite met Perez, maar die heeft dan ook dezelfde motor.quote:Op zondag 12 november 2017 23:01 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hoezo dit seizoen? Je kunt altijd al alleen inhalen als je auto of veel sneller is of als je veel nieuwere banden hebt.
Je beantwoordt je eigen vraag.quote:Op zondag 12 november 2017 23:04 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ja, waarom dan ook nog DRS? Ricciardo had vandaag een paar mooie inhaalacties van ver dankzij DRS. Verstappen op Hamilton in Maleisië was ook van ver dankzij DRS.
Het is dit seizoen echt extra lastiger vanwege onder andere de bredere auto's, de aerodynamica die extra gevoelig is voor turbulente lucht en grotere remschijven waardoor iemand eruit remmen lastiger is vanwege de kortere remzones.quote:Op zondag 12 november 2017 23:01 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hoezo dit seizoen? Je kunt altijd al alleen inhalen als je auto of veel sneller is of als je veel nieuwere banden hebt.
Dat is de partyline ja, maar in de praktijk blijkt daar niets van waar te zijn. Sterker nog, dit jaar hebben we veel meer mooie inhaalacties en gevechten gezien dan in de jaren hiervoor.quote:Op zondag 12 november 2017 23:06 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is dit seizoen echt extra lastiger vanwege onder andere de bredere auto's, de aerodynamica die extra gevoelig is voor turbulente lucht en grotere remschijven waardoor iemand eruit remmen lastiger is vanwege de kortere remzones.
Blijft feitenvrij geneuzel zoals we dat van je gewend zijn. Je ziet ze vandaag ook weer allemaal vooraan dicht op elkaar rijden maar niet in de buurt komen en een actie maken. Dat zie je heel veel dit seizoen.quote:Op zondag 12 november 2017 23:08 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat is de partyline ja, maar in de praktijk blijkt daar niets van waar te zijn. Sterker nog, dit jaar hebben we veel meer mooie inhaalacties en gevechten gezien dan in de jaren hiervoor.
Niet helemaal. Ik denk dat beide acties ook een ronde of twee later hadden kunnen plaatsvinden.quote:
Ga je nou echt net doen alsof er ooit een tijd was waarin men zomaar kon inhalen als men niet of een veel betere auto had of veel betere banden? Ik heb van jou nog geen enkel feit gehoord, behalve wat cliche geneuzel waar niets van waar blijkt te zijn.quote:Op zondag 12 november 2017 23:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Feitenvrij geneuzel. Je wordt een beetje een langspeelplaat knul.
Zonder DRS? Blijft lastig gissen.quote:Op zondag 12 november 2017 23:11 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Niet helemaal. Ik denk dat beide acties ook een ronde of twee later hadden kunnen plaatsvinden.
Ach, het was ook meer omdat ik vond dat Hamilton er vanmiddag een aantal keer wel heel makkelijk voorbij ging. Over het algemeen vind ik DRS prima en is het een prima systeem.quote:
Ik heb de feiten genoemd hoor, vervolgens kom je zelf met een slappe ad hominem. Dat is namelijk wat je altijd doet, een beetje hautain 'Nietus!' roepen en beweren dat iedereen gek is behalve jij. Ja, er waren wel degelijk tijden dat het makkelijker was om in te halen door laat te remmen en de juiste lijn te kiezen. Het aantal inhaalacties is sinds DRS en ook de snel aftakelende Pirelli banden fors toegenomen, maar het gros zijn van die Lewis acties zoals vandaag.quote:Op zondag 12 november 2017 23:13 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ga je nou echt net doen alsof er ooit een tijd was waarin men zomaar kon inhalen als men niet of een veel betere auto had of veel betere banden? Ik heb van jou nog geen enkel feit gehoord, behalve wat cliche geneuzel waar niets van waar blijkt te zijn.
Bovendien dat halfslachtige op de man spelen heeft ook niemand wat aan .
De jaren 70 misschien. Maar laat die zogenaamde feiten maar zien dan. Het enige waar je tot nu toe mee gekomen bent is bewezen onzin. Een doemdenkscenario dat geroepen werd aan het begin van het seizoen maar waar niets van waar bleek te zijn. We hebben dit seizoen prachtige acties gezien. Als je wilt beweren dat het dit jaar anders is dan andere jaren zul je toch echt een punt moeten gaan maken.quote:Op zondag 12 november 2017 23:31 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb de feiten genoemd hoor, vervolgens kom je zelf met een slappe ad hominem. Dat is namelijk wat je altijd doet, een beetje hautain 'Nietus!' roepen en beweren dat iedereen gek is behalve jij. Ja, er waren wel degelijk tijden dat het makkelijker was om in te halen door laat te remmen en de juiste lijn te kiezen.
Er is een verschil tussen een inhaalactie en een gevecht. Mensen zeggen het eerste te willen maar willen eigenlijk het tweede. Echte gevechten zijn echter altijd al zeldzaam geweest. En men probeert al meer dan 30 jaar dat minder zeldzaam te maken, altijd met exact hetzelfde resultaat.quote:Het aantal inhaalacties is sinds DRS en ook de snel aftakelende Pirelli banden fors toegenomen, maar het gros zijn van die Lewis acties zoals vandaag.
Ik vermoed dat dat meer met het verschil tussen de Mercedes en het middenveld te maken heeft dan met DRS inderdaad.quote:Op zondag 12 november 2017 23:23 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ach, het was ook meer omdat ik vond dat Hamilton er vanmiddag een aantal keer wel heel makkelijk voorbij ging. Over het algemeen vind ik DRS prima en is het een prima systeem.
Dat hij er zo makkelijk doorheen kon kwam ook door het feit dat hij een nieuwe motor heeft die maar twee races mee hoeft te gaan en hij door zijn pitstart niet aan parc ferme regels hoefde te houden en dus een veel beter afgestelde auto had dan de rest van het veld.quote:Op zondag 12 november 2017 23:23 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ach, het was ook meer omdat ik vond dat Hamilton er vanmiddag een aantal keer wel heel makkelijk voorbij ging. Over het algemeen vind ik DRS prima en is het een prima systeem.
De woorden 'driver of the day' en 'zegt eigenlijk ook wel veel' horen niet zomaar gecombineerd te worden.quote:Op maandag 13 november 2017 00:59 schreef MakkieR het volgende:
Vettel heeft dit seizoen verreweg de meeste driver of the day awards gewonnen, zegt eigenlijk ook wel veel over hoe hij in vorm is geweest en tot hoe ver hij voor de nodige spektakel heeft gezorgd. Gezien de kijker daarover beslist.
Zegt ook veel dat een Vettel 'in vorm' dan alsnog faalt geen WK te worden.quote:Op maandag 13 november 2017 00:59 schreef MakkieR het volgende:
Vettel heeft dit seizoen verreweg de meeste driver of the day awards gewonnen, zegt eigenlijk ook wel veel over hoe hij in vorm is geweest en tot hoe ver hij voor de nodige spektakel heeft gezorgd. Gezien de kijker daarover beslist.
Over de Mercedes, ja.quote:Op maandag 13 november 2017 02:36 schreef Seam het volgende:
[..]
Zegt ook veel dat een Vettel 'in vorm' dan alsnog faalt geen WK te worden.
Denk dat het juist meer zegt over de Ferrariquote:
Ik vind die samengeknepen-billen divebombs nog steeds erg risicovol hoor, en ook niet bepaald mooi. Het enige wat je doet is je auto voor die van de ander zetten (blokkeren) en dan samen heel langzaam de bocht door. Soort need for speed/arcade racen en flink huilen als het mis gaat.quote:Op zondag 12 november 2017 22:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vooral de inhaalacties van RIC waren best mooi.
Divebombs zijn prachtig man. Veel later remmen en zonder het blokkeren van je wielen die bocht pakken is ook knap.quote:Op maandag 13 november 2017 09:21 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik vind die samengeknepen-billen divebombs nog steeds erg risicovol hoor, en ook niet bepaald mooi. Het enige wat je doet is je auto voor die van de ander zetten (blokkeren) en dan samen heel langzaam de bocht door. Soort need for speed/arcade racen en flink huilen als het mis gaat.
Dan vind ik acties van Hamilton en Max die buitenom gaan en/of gewoon veel sneller de bocht door kunnen op rijderskunst veel mooier.
Mweh, het is risicovol inhalen voor mensen die het qua sturen niet op kunnen brengen.quote:Op maandag 13 november 2017 09:23 schreef franske19 het volgende:
[..]
Divebombs zijn prachtig man. Veel later remmen en zonder het blokkeren van je wielen die bocht pakken is ook knap.
Of er is iets goed mis geweest met de auto van Bottas, of we moeten inderdaad concluderen dat hij echt in een categorie rijders hoort die niet in een top-auto (of überhaupt in de F1) thuishoren.quote:Op maandag 13 november 2017 11:50 schreef KillerBee4ever het volgende:
https://www.autosport.com(...)barrassing-in-brazil
Voor het eerst ben ik het eens met Villeneuve, ik vond het ook nogal beschamend hoe makkelijk VET BOT voorbij kwam en verder ook totaal geen gevecht om zijn positie terug te claimen.
Nog 1 seizoen voor BOT in de Merc en dan is het over en uit (zeker met een RIC die in 2019 zijn stoeltje over zou kunnen nemen, mits RIC weg wil bij RB).
En daarom prima om voor Mercedes voldoende punten binnen te halen om het WCC binnen te halen.quote:Op maandag 13 november 2017 12:07 schreef ondeugend het volgende:
Bottas is een nette en behouden rijder, Racet meer met verstand dan gevoel denk ik.
En natuurlijk levert dat vaak punten en of goede posities op, maar dat is niet genoeg om een fantastische racer te zijn.
Beetje te passief vaak.
Super Mario Kart?quote:Op maandag 13 november 2017 12:21 schreef Deckard het volgende:
Bottas word wereldkampioen let op mijn woorden! (in een andere autoklasse)
Daar maakt het niet uit hoe ver je achter staat. Iedereen wordt toch door het spel weer bij elkaar getrokken.quote:
Want?quote:Op maandag 13 november 2017 12:33 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik vind Bottas eigenlijk helemaal niet zo'n goede tweede rijder.
Hij scoort inderdaad niet als Lewis het af laat weten.quote:Op maandag 13 november 2017 12:33 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik vind Bottas eigenlijk helemaal niet zo'n goede tweede rijder.
Zie gisteren en nog een heleboel voorbeelden. Kleurloos gereden, als een natte dweil. En juist als er wat met Lewis is, zou hij moeten kunnen scoren. Maar dat gebeurt ook lang niet altijd.quote:
Bottas is vooral een hele goede tweede viool en dat vindt het ego van Hamilton heel erg fijn.quote:Op maandag 13 november 2017 12:33 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik vind Bottas eigenlijk helemaal niet zo'n goede tweede rijder.
Die gaan van een gebrek aan onderdelen en vermogen naar een gebrek aan vermogen. Dus win voor Torro Rosso.quote:Op zondag 12 november 2017 20:30 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
https://twitter.com/skysportsf1/status/929787068225597440
Vind niet iedere eerste rijder het fijn als er een 2de viool is?quote:Op maandag 13 november 2017 12:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Bottas is vooral een hele goede tweede viool en dat vindt het ego van Hamilton heel erg fijn.
RIC niet meerquote:Op maandag 13 november 2017 12:40 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Vind niet iedere eerste rijder het fijn als er een 2de viool is?
Dan blijf ik er bij dat ik hem geen goede tweede rijder vind. Maar een slechte tweede rijder. Barrichello was bijvoorbeeld een goede tweede viool, maar die kon toch op eigen kracht zelf overwinningen behalen. Dat was een goede tweede rijder.quote:Op maandag 13 november 2017 12:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Bottas is vooral een hele goede tweede viool en dat vindt het ego van Hamilton heel erg fijn.
Ook mee eens. En vervolgens vrolijk zwaaien en lachen met 2 Ferrari coureurs en een engineer op dat podium. Als ik Toto was, was ik dat podium opgeklommen om Bottas van dat balkon af te tiefen. Slappe zak die het is.quote:Op maandag 13 november 2017 11:50 schreef KillerBee4ever het volgende:
https://www.autosport.com(...)barrassing-in-brazil
Voor het eerst ben ik het eens met Villeneuve, ik vond het ook nogal beschamend hoe makkelijk VET BOT voorbij kwam en verder ook totaal geen gevecht om zijn positie terug te claimen.
Nog 1 seizoen voor BOT in de Merc en dan is het over en uit (zeker met een RIC die in 2019 zijn stoeltje over zou kunnen nemen, mits RIC weg wil bij RB).
Als Mercedes zijnde wil je toch gewoon Ferrari en Vettel pijn doen. Lewis maakt een keer een fout, en de tweede rijder geeft gewoon niet thuis in zijn superieure auto. De ronde tijden op vrijdag en zaterdag en ook Lewis zijn rondetijden tijden in de race gaven aan dat de Mercedes dit weekend veel beter was dan de Ferrari.quote:
Nee de 2e rijder van Merc had 2e moeten worden in het WK klassement.quote:Op maandag 13 november 2017 12:19 schreef Gezicht het volgende:
Bottas lijkt me hét voorbeeld van een goede tweede rijder. Was dit seizoen ook wel overduidelijk toch?
Het gebeurt wel vaker dat Ferrari alle FP's nodig heeft om de snelheid te vinden, terwijl de Mercedes gewoon veel sneller is en nauwelijks progressie boekt. Ook was Hamilton in de vrije trainingen helemaal niet sneller dan Bottas, maakt al dan niet onder die druk een fout en krijgt een nieuwe motor. Hamilton heeft wel meer snelheid, maar niet op elke baan.quote:Op maandag 13 november 2017 12:45 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Als Mercedes zijnde wil je toch gewoon Ferrari en Vettel pijn doen. Lewis maakt een keer een fout, en de tweede rijder geeft gewoon niet thuis in zijn superieure auto. De ronde tijden op vrijdag en zaterdag en ook Lewis zijn rondetijden tijden in de race gaven aan dat de Mercedes dit weekend veel beter was dan de Ferrari.
Ik ben het met je eens hoor. De kracht van Bottas is dat 'ie het ego van Hamilton heel laat en zelfs een beetje voedt. Dat is zijn taak en die vervult hij. Maar een goede racer, neen. Dat heeft 'ie ook wel bewezen, kijk alleen naar gisteren.quote:Op maandag 13 november 2017 12:43 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dan blijf ik er bij dat ik hem geen goede tweede rijder vind. Maar een slechte tweede rijder. Barrichello was bijvoorbeeld een goede tweede viool, maar die kon toch op eigen kracht zelf overwinningen behalen. Dat was een goede tweede rijder.
Mwah, als er nog een paar rondjes meer geweest waren was hij Kimi zeker voorbij gegaan hoor.quote:Op maandag 13 november 2017 13:16 schreef chiren het volgende:
Laten we eerlijk zijn, je zag hoe slecht de Merc was in vuile lucht bij HAM die continu onderstuurde wanneer hij achter iemand zat. In de eerste en tweede sector kwam HAM ook nergens voorbij, op de straights kon HAM posities winnen door vermogen en DRS.
Aangezien de Ferrari's qua vermogen ongeveer gelijk zijn aan de Merc's, was het logisch dat Bottas in de eerste en tweede sector er niet aan te pas kwam bij VET en op de straights ook niet veel kon klaarspelen.
HAM z'n opmars stopte ook toen hij achter een Ferrari kwam en daarmee is het niet eens heel raar dat BOT er niet aan te pas kwam bij VET.
Hij zat in lap 66/71 al achter Raikonnen, als het na 4 ronden niet lukt dan zou het een paar laps later ook niet lukken met de ultrasofts die al aan het opraken waren.quote:Op maandag 13 november 2017 13:18 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Mwah, als er nog een paar rondjes meer geweest waren was hij Kimi zeker voorbij gegaan hoor.
Niet zo veel naar Kamphues luisterenquote:Op maandag 13 november 2017 13:53 schreef Geralt het volgende:
13-6 in het voordeel van Max. Zelfde voordeel als wat Lewis over Bottas heeft.
En ik maar denken dat Ricciardo zo een kwalificatiebeest was
Doe ik ook niet. Vergne had meer punten toen Ricciardo naar RB ging. Vergne had ook meer punten toen Kyat naar Red Bull ging. Ricciardo is qua kwalificaties een beetje overrated omdat ie toevallig een paar keer een kneiter van een rondje eruit geperst heeft.quote:Op maandag 13 november 2017 13:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Niet zo veel naar Kamphues luisteren
De Ferrari's zijn qua vermogen niet gelijk en Hamilton ging bijna een volle seconde sneller dan Raikkonen. Daar doet hij dan gewoon te weinig mee, als het met DRS op het rechte stuk niet lukt dan weet hij niet meer, dan gaat hij kijkjes nemen en dat is het dan.quote:Op maandag 13 november 2017 13:16 schreef chiren het volgende:
Laten we eerlijk zijn, je zag hoe slecht de Merc was in vuile lucht bij HAM die continu onderstuurde wanneer hij achter iemand zat. In de eerste en tweede sector kwam HAM ook nergens voorbij, op de straights kon HAM posities winnen door vermogen en DRS.
Aangezien de Ferrari's qua vermogen ongeveer gelijk zijn aan de Merc's, was het logisch dat Bottas in de eerste en tweede sector er niet aan te pas kwam bij VET en op de straights ook niet veel kon klaarspelen.
HAM z'n opmars stopte ook toen hij achter een Ferrari kwam en daarmee is het niet eens heel raar dat BOT er niet aan te pas kwam bij VET.
Ex-kwali beestquote:Op maandag 13 november 2017 13:53 schreef Geralt het volgende:
13-6 in het voordeel van Max. Zelfde voordeel als wat Lewis over Bottas heeft.
En ik maar denken dat Ricciardo zo een kwalificatiebeest was
https://www.gpupdate.net/(...)y-reliability-focus/quote:12:24 - Renault chief Cyril Abiteboul lamented a lack of pace at the Brazilian Grand Prix as the manufacturer focused on reliability after a spate of failures.
Abiteboul accepted that accepted that Renault misjudged the balance between performance and reliability at the previous round in Mexico, with several drivers hitting trouble.
Daniel Ricciardo suffered a suspected MGU-H failure, having changed several components pre-race, while an ERS problem forced Nico Hülkenberg out.
An oil issue sidelined Brendon Hartley, after a stoppage in qualifying, while Pierre Gasly faced problems in FP2 and FP3, and was unable to qualify.
Renault turned down performance for the visit to Interlagos, another high altitude track, and Abiteboul conceded that Renault was "clearly" below its potential.
Red Bull pair Max Verstappen and Ricciardo placed a low-key fifth and sixth, with works Renault driver Hülkenberg completing the points, a lap down.
"Our focus was on reliability for this weekend and we saw three Renault-powered cars finish in the top 10 and five cross the finish line," said Abiteboul.
"This better reliability unfortunately came at the expense of performance, as [we] were clearly running below our potential pace.
*knip*
HAM was een seconde sneller omdat hij 1) in clean air reed en 2) hij de motor vol opengeschroefd had de gehele race, wellicht zelfs quali mode. Deze motor hoeft namelijk nog maar 1 race mee.quote:Op maandag 13 november 2017 14:14 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
De Ferrari's zijn qua vermogen niet gelijk en Hamilton ging bijna een volle seconde sneller dan Raikkonen. Daar doet hij dan gewoon te weinig mee, als het met DRS op het rechte stuk niet lukt dan weet hij niet meer, dan gaat hij kijkjes nemen en dat is het dan.
Dat Bottas er bij Vettel niet aan kwam was een ander verhaal, die had immers niet of nauwelijks snelheidsverschil.
Als het 4 van de 6 Renaults zijn die er last van hebben is het niet alleen STRquote:Op maandag 13 november 2017 14:58 schreef SnowOokami het volgende:
Ik dacht dat het aan STR lag
[..]
https://www.gpupdate.net/(...)y-reliability-focus/
Dat verklaart het verschil tussen Hamilton en Bottas, niet het verschil tussen Vettel en Bottas op de rechte stukken.quote:Op maandag 13 november 2017 15:00 schreef chiren het volgende:
[..]
HAM was een seconde sneller omdat hij 1) in clean air reed en 2) hij de motor vol opengeschroefd had de gehele race, wellicht zelfs quali mode. Deze motor hoeft namelijk nog maar 1 race mee.
In reguliere racetrim zit er tussen de ferrari's en merc's vrijwel geen verschil in vermogen.
idd maar omdat Abiteboul eergisteren aangaf dat het waarschijnlijk aan STR lag en dat STR gisteren reageerde... en nu zegt hij weer wat andersquote:Op maandag 13 november 2017 15:11 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Als het 4 van de 6 Renaults zijn die er last van hebben is het niet alleen STR
Het totale verbruik van MGU-H's van STR ten opzichte van Renault valt ook wel mee, 6 vs 7 voor afgelopen race. Ricciardo had er ook 7 gebruikt.
En Abiteboul had al na Mexico aangegeven dat ze die balans verkeerd hadden ingeschat.
toch hetzelfde wat Honda gedaan heeft.quote:Op maandag 13 november 2017 14:58 schreef SnowOokami het volgende:
Ik dacht dat het aan STR lag
[..]
https://www.gpupdate.net/(...)y-reliability-focus/
Dat en omdat ie nog nooit een kwalificatieduel heeft verloren, tot nu.quote:Op maandag 13 november 2017 13:55 schreef Geralt het volgende:
[..]
Doe ik ook niet. Vergne had meer punten toen Ricciardo naar RB ging. Vergne had ook meer punten toen Kyat naar Red Bull ging. Ricciardo is qua kwalificaties een beetje overrated omdat ie toevallig een paar keer een kneiter van een rondje eruit geperst heeft.
Hij had als een idioot lopen jagen op zn supersofts dus denk dat zn banden er niet meer warenquote:Op maandag 13 november 2017 13:28 schreef chiren het volgende:
[..]
Hij zat in lap 66/71 al achter Raikonnen, als het na 4 ronden niet lukt dan zou het een paar laps later ook niet lukken met de ultrasofts die al aan het opraken waren.
Die worden altijd meegenomen aan 't einde van een racequote:Op maandag 13 november 2017 15:09 schreef DutchTrain het volgende:
Als er morgen een DRS bord op eBay staat, weet je waar die vandaan komt
[ afbeelding ]
Wordt Max WK met de lelijkste auto ooitquote:Op maandag 13 november 2017 17:15 schreef Wuwwa het volgende:
Nog twee weken en dan de laatste race zonder halo. Vanaf dan is het huilen met de pet op.
Het zal ook wel weer wennen, net zoals de haaienvinquote:Op maandag 13 november 2017 17:15 schreef Wuwwa het volgende:
Nog twee weken en dan de laatste race zonder halo. Vanaf dan is het huilen met de pet op.
Neuh. De afschuwelijke achtervleugel heb ik nooit mooi gevonden.quote:Op maandag 13 november 2017 17:19 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Het zal ook wel weer wennen, net zoals de haaienvin
Fixed.quote:Op maandag 13 november 2017 13:52 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Het ligt gewoon aan de aerodynamica van de 2017 auto's dat Bottas Vettel niet voorbij kwam en dat Lewis Kimi niet voorbij kwam. Dat heeft niet perse met de Mercedes of de coureurs te maken. Dat zien we toch al het hele jaar. sinds de jaren 80.
Huilen met de halo opquote:Op maandag 13 november 2017 17:15 schreef Wuwwa het volgende:
Nog twee weken en dan de laatste race zonder halo. Vanaf dan is het huilen met de pet op.
quote:Op maandag 13 november 2017 17:15 schreef Wuwwa het volgende:
Nog twee weken en dan de laatste race zonder halo. Vanaf dan is het huilen met de pet op.
Hij wisselde heel laat nog een keer naar een nieuw setje banden. Nieuwe banden + weinig benzine = baanrecord. Deed Vettel in Mexico ook.quote:Op maandag 13 november 2017 20:59 schreef Parafernalia het volgende:
Ik heb niet veel verstand van f1. Maar hoe is het nu mogelijk dat Max zijn auto niet genoeg snelheid heeft om Mercedes en Ferrari bij te houden, maar dat hij wel een baanrecord rijdt?
Op het laatst even nieuwe banden. Dan is de auto licht. En dan de zachtste compound.quote:Op maandag 13 november 2017 20:59 schreef Parafernalia het volgende:
Ik heb niet veel verstand van f1. Maar hoe is het nu mogelijk dat Max zijn auto niet genoeg snelheid heeft om Mercedes en Ferrari bij te houden, maar dat hij wel een baanrecord rijdt?
Dat komt omdat hij heel laat in de race nog nieuwe banden had gehaald. Gecombineerd met het afgenomen brandstofgewicht kan hij een hele snelle ronde neerzetten. De banden van de anderen zijn daar niet vers genoeg meer voor. Daarnaast rijden ze tegen het eind vaak in een conservatievere modus om oa de motor te sparen.quote:Op maandag 13 november 2017 20:59 schreef Parafernalia het volgende:
Ik heb niet veel verstand van f1. Maar hoe is het nu mogelijk dat Max zijn auto niet genoeg snelheid heeft om Mercedes en Ferrari bij te houden, maar dat hij wel een baanrecord rijdt?
quote:Op maandag 13 november 2017 21:18 schreef SnowOokami het volgende:
Lmao;
Jack: Renault is niet overvallen? Voor onderdelen ofzo?
Max: Wat moeten ze geven dan?
Je bedoelt de bonus voor het zetten ve fastest lap danwel baanrecord?quote:Op maandag 13 november 2017 21:18 schreef mikieu het volgende:
Max heeft een clausule in z'n contract dus. Benieuwd wat het inhoud.
Dat zegt hij toch helemaal niet?quote:Op maandag 13 november 2017 21:18 schreef mikieu het volgende:
Max heeft een clausule in z'n contract dus. Benieuwd wat het inhoud.
Ze vroegen aan hem wat er zou gebeuren als komend seizoen Renault opnieuw zo zou lopen kloten.quote:Op maandag 13 november 2017 21:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je bedoelt de bonus voor het zetten ve fastest lap danwel baanrecord?
Of doel je op iets anders wat in Peptalk is gezegd (ik heb het niet gezien)?
Indien het eerste: ik las ergens dat de bonus 150.000 euro of 150.000 pond is. Ik denk echter niet dat het geld de motivatie is geweest voor Max. Wel alsnog een prestatie neerzetten na een frustrerende race. En even lekker zo vol mogelijk gaan (ondanks het terugschroeven) op nwe banden.
Kijk maar eens hoe hij reageert. En dan hoe hij op andere vragen reageert. (Niet alleen van deze uitzending)quote:Op maandag 13 november 2017 22:13 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Dat zegt hij toch helemaal niet?
Lekker he die V6quote:
Ah, ok. Dank voor de toelichtingquote:Op maandag 13 november 2017 22:14 schreef mikieu het volgende:
[..]
Ze vroegen aan hem wat er zou gebeuren als komend seizoen Renault opnieuw zo zou lopen kloten.
Max zei uiteraard dat ie niet over z'n contract praat. Z'n houding liet wel doorschemeren dat er afspraken zijn gemaakt.
De I4 1.5l turbo ook.quote:Op maandag 13 november 2017 22:18 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Lekker he die V6
M'n 2L turbo maakt meer geluid
Daar wordt die Renault nog verder op z'n plaats gezet.quote:
Die motor stelt dan ook niks meer voor vergeleken met die V10 ( )quote:Op maandag 13 november 2017 22:39 schreef SnowOokami het volgende:
Eigenlijk bizar dat ze pas 13 jaar later sneller zijn dan de V10 auto's van toen
Toen Hamilton hem had ingehaald reed hij 45 seconden voor Ricciardo, ruim genoeg om een pitsstop te maken (20s) en toch dezelfde plek (P5) te behouden. Hij reed op dat moment wel de snelste rondes, maar door de extra pitstop meer dan 25s achter de top 4.quote:Op maandag 13 november 2017 20:59 schreef Parafernalia het volgende:
Ik heb niet veel verstand van f1. Maar hoe is het nu mogelijk dat Max zijn auto niet genoeg snelheid heeft om Mercedes en Ferrari bij te houden, maar dat hij wel een baanrecord rijdt?
quote:Op maandag 13 november 2017 22:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die motor stelt dan ook niks meer voor vergeleken met die V10 ( )
2005 moesten de banden een hele race meegaan.quote:Op maandag 13 november 2017 22:39 schreef SnowOokami het volgende:
Eigenlijk bizar dat ze pas 13 jaar later sneller zijn dan de V10 auto's van toen
2010 tanken tijdens de race eruit, dus (op het aller einde na) zwaardere auto'squote:Op maandag 13 november 2017 22:44 schreef Fer het volgende:
[..]
2005 moesten de banden een hele race meegaan.
2006 Gingen we naar de 2.4 V8 motoren
2009 Minder downforce met die rare smalle achtervleugel
2011 Kutbanden van Pirelli
2014 Turbomotoren en nog minder downforce
Wat een kutregelementen hebben we ook gehad de afgelopen tijd zeg... dat besef je ook pas als je het zo op een rijtje zet.quote:Op maandag 13 november 2017 22:44 schreef Fer het volgende:
[..]
2005 moesten de banden een hele race meegaan.
2006 Gingen we naar de 2.4 V8 motoren
2009 Minder downforce met die rare smalle achtervleugel
2011 Kutbanden van Pirelli
2014 Turbomotoren en nog minder downforce
ok maar dat zal toch al wel eens eerder iemand gedaan hebben? Zo uitzonderlijk is dat toch niet?quote:Op maandag 13 november 2017 21:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hij wisselde heel laat nog een keer naar een nieuw setje banden. Nieuwe banden + weinig benzine = baanrecord. Deed Vettel in Mexico ook.
rijden ze nu minder rondjes dan? Of zijn de motoren zoveel zuiniger? Ja hoewel dan zou de regel nergens op slaanquote:Op maandag 13 november 2017 22:49 schreef CrashO het volgende:
[..]
2010 tanken tijdens de race eruit, dus (op het aller einde na) zwaardere auto's
V10 vs V6, wat denk je?quote:Op maandag 13 november 2017 22:54 schreef Parafernalia het volgende:
Of zijn de motoren zoveel zuiniger?
Ik pleit nog steeds voor V12 bi-turbo bi-hybrid motoren en bijtanken weer toestaan gewoon gaan met die banaan.quote:Op maandag 13 november 2017 22:55 schreef CrashO het volgende:
[..]
V10 vs V6, wat denk je?
Verbruik met die V10's lag afaik tegen de 200kg per uur. Die V6's minder dan de helft.
Ja, zoals ik zei deed Vettel dat de vorige GP.quote:Op maandag 13 november 2017 22:52 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
ok maar dat zal toch al wel eens eerder iemand gedaan hebben? Zo uitzonderlijk is dat toch niet?
Kun je wel stellen.quote:Op maandag 13 november 2017 22:54 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
rijden ze nu minder rondjes dan? Of zijn de motoren zoveel zuiniger? Ja hoewel dan zou de regel nergens op slaan
Bijna alle wijzigingen hebben een tegengesteld resultaat gehad. Minder downforce zou leiden tot meer actie en inhalen. In tegenstelling raken de banden sneller oververhit en moet er heel voorzichtig gereden worden. De V10 leverde amper meer vermogen als nu, maar bijna iedereen (Renault, Honda, BMW) was aan elkaar gewaagd, na de overstap op de V8 en alle bevriezingsregels is het nooit meer goed gekomen.quote:Op maandag 13 november 2017 22:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat een kutregelementen hebben we ook gehad de afgelopen tijd zeg... dat besef je ook pas als je het zo op een rijtje zet.
Ja! Wel weer anders dan de andere races waar ik de afgelopen jaren was.quote:
Ben benieuwd naar de eerste ontwerpen.quote:
Mwa dit jaar is het nog wel slechter dan pakweg 20 jaar geleden.quote:
Zoiets verwacht ik ook... een vogel die op zo'n halo poept terwijl je met 320km/u over een recht stuk knalt ofzo.quote:Op maandag 13 november 2017 23:57 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de eerste ontwerpen.
Heb het gevoel van een noviteit die 1 a 2 jaar er is en daarna verdwijnt.
Door publieke druk, een freak acccident ofso of coureurs die het afkraken als een malle door hinder.
Dit!quote:Op maandag 13 november 2017 22:57 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Ik pleit nog steeds voor V12 bi-turbo bi-hybrid motoren en bijtanken weer toestaan gewoon gaan met die banaan.
ik bedoel natuurlijk op dit circuitquote:Op maandag 13 november 2017 23:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja, zoals ik zei deed Vettel dat de vorige GP.
Klinkt wel tof, maar wat je zegt, jammer van de sfeer. Als ik dat verhaal bijvoorbeeld vergelijk met Barcelona, dat was een groot feest voor elke coureur zowatquote:Op maandag 13 november 2017 23:45 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ja! Wel weer anders dan de andere races waar ik de afgelopen jaren was.
Het circuit is er wel uniek in dat je vanaf de tribunes langs start-finish een groot deel van de baan kan zien. Je kan echter niet rondlopen en er zijn alleen wat eet- en merchandisetentjes; niet de gebruikelijke simulatoren enzovoort.
De sfeer viel op de baan eigenlijk wat tegen of ik had er meer van verwacht. Er was applaus voor Massa en waardering voor de opmars van Hamilton, maar verder was het publiek -ook door de hitte- wat stil. De sfeer rond het circuit was wel een grote verrassing. De 20 minuten lopen van em naar het treinstation was een feest op zich langs de garagebedrijfjes, cafeetjes, straatverkopers en de ochtenddienst van de aan het circuit gelegen kerk. Voor het publiek is het vervoer goed geregeld en ik heb me dankzij de ruime politieinzet nergens onveilig gevoeld rond het circuit of op de metro- en treinstations.
De race zelf was zeker ook wel vermakelijk met de inhaalacties van Hamilton, de continue strijd tussen Massa en Alonso en de pitstopstrategieën.
Al met al wel weer een belevenis om op deze historische plek te zijn en zeker geen spijt van
Precies, ik kan me nog een race in Japan in 87 of 88 herinneren waar lyrisch over werd gedaan omdat er 5 auto's aan touwtje reden, niet dat ze inhaalden, maar ze zaten hoogst ongebruikelijk allemaal op dezelfde plek op de baan. Dat was dan een legendarisch gevecht om plek 2.quote:Op dinsdag 14 november 2017 01:21 schreef THEFXR het volgende:
ja, was vroeger was het leuker, 2 pakjes sigaretten die altijd de race wonnen
Volgens mij zijn ze met de huidige motoren teruggegaan van 150 kilo max. per race naar 100 kilo per race.quote:Op maandag 13 november 2017 22:54 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
rijden ze nu minder rondjes dan? Of zijn de motoren zoveel zuiniger? Ja hoewel dan zou de regel nergens op slaan
Het is bij Ziggo ook echt een bukkake van max geilerij. Beetje over the top soms.quote:Op dinsdag 14 november 2017 15:05 schreef Wuwwa het volgende:
Nog even Peptalk terug gekeken, maar mijn hemel, het was weer een ouderwetse Echec van Gelder. Hij vroeg nog niet niet of Verstappen op z'n schoot kwam zitten.
logisch er bestaat tussen verstappen en ziggo een commercieel contractquote:Op dinsdag 14 november 2017 16:19 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Het is bij Ziggo ook echt een bukkake van max geilerij. Beetje over the top soms.
Dat zeiden ze laatst zelf ookquote:Op dinsdag 14 november 2017 16:19 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Het is bij Ziggo ook echt een bukkake van max geilerij. Beetje over the top soms.
Zoveel hebben ze niet veranderd toch. Volgend jaar nog meer regels omtrent motoren wisselen en maar maximaal 3 motoren bijvoorbeeld.quote:Op maandag 13 november 2017 23:15 schreef Fer het volgende:
[..]
Bijna alle wijzigingen hebben een tegengesteld resultaat gehad. Minder downforce zou leiden tot meer actie en inhalen. In tegenstelling raken de banden sneller oververhit en moet er heel voorzichtig gereden worden. De V10 leverde amper meer vermogen als nu, maar bijna iedereen (Renault, Honda, BMW) was aan elkaar gewaagd, na de overstap op de V8 en alle bevriezingsregels is het nooit meer goed gekomen.
De kutbanden zouden meer sensatie op de baan geven, inclusief klif enz, maar het is alleen maar geemmer tot dit jaar. De huidige banden zijn dan ook vergelijkbaar met de kwaliteit van Bridgetone toen. De Ultrasoft doet een halve race en de soft anderhalve.
Maar heel eerlijk, de richtng van Liberty/Ross Brawn kwa technische regelementen bevallen me wel. Alhoewel ik de Halo nog mot afwachten f het zal wennen.
Zullen wel met een alternatief komen, maar Liberty komt weer niet sterk over.quote:Op dinsdag 14 november 2017 21:57 schreef Nattekat het volgende:
https://www.motorsport.co(...)upport-races-976439/
Wauw... Hockenheim kan van mijn wensenlijstje af nu ik dit weet. Leuk voor een circuit dat al moeite heeft met tribunes vol krijgen
Dit.quote:Op woensdag 15 november 2017 09:27 schreef BadderHaring het volgende:
Genant. Echt genant. Dat lijkt me toch pure contractbreuk als je geen onderdelen kunt leveren?
Wordt een leuke race, vanaf FP1 alles op voorzichtig terwijl je al rijdt met oude onderdelen.
Het liefst met flinke vlammen zodat Tommie ook weer iets te becijferen heeft. Maar inderdaad is dit echt beneden alle peil... Ik snap dat Renault vol op 2018 zit met de ontwikkeling van de motoren, maar je moet toch minstens 2 motoren op reserve hebben voor de laatste GP.quote:Op woensdag 15 november 2017 09:32 schreef tja77 het volgende:
Wat een amateurisme van Renault.
Alles heel houden tijdens vrije training en Q, en vervolgens tijdens de race het vermogen vol open en het racejaar met een plof afsluiten.
Ik zie nog liever twee ploffen dan dat.quote:Op woensdag 15 november 2017 11:11 schreef Tinos85 het volgende:
Dat wordt dus in niemandsland rijden op plek 5 en 6 als er niks stuk gaat.
Gewoon in FP1 opblazen en lekker vakantie gaan vieren.quote:Op woensdag 15 november 2017 09:27 schreef BadderHaring het volgende:
Genant. Echt genant. Dat lijkt me toch pure contractbreuk als je geen onderdelen kunt leveren?
Wordt een leuke race, vanaf FP1 alles op voorzichtig terwijl je al rijdt met oude onderdelen.
En dan zorgen dat de rook van de plof in de kleuren van Renault is.quote:Op woensdag 15 november 2017 11:21 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Gewoon in FP1 opblazen en lekker vakantie gaan vieren.
Renault
quote:Dit is toch best wel een aanfluiting
Nou inderdaadquote:"We zijn blij dat de motors
Dat zou echt prachtig zijnquote:Op woensdag 15 november 2017 12:42 schreef Sinister-D- het volgende:
Teams zouden gezamenlijk moeten overeenkomen best tesamen elke 2 of 3 races allemaal de volledige drivetrain vervangen en allemaal evenveel penalties pakken waardoor de startopstelling gelijk blijft aan de quali (minus penalties die per coureur zijn uitgedeeld wegens individuele straffen). Anders gaat het komend seizoen een ramp worden voor sommige teams
Waarom zouden de teams die niet onder jouw sommige teams vallen, dat doen?quote:Op woensdag 15 november 2017 12:42 schreef Sinister-D- het volgende:
Teams zouden gezamenlijk moeten overeenkomen best tesamen elke 2 of 3 races allemaal de volledige drivetrain vervangen en allemaal evenveel penalties pakken waardoor de startopstelling gelijk blijft aan de quali (minus penalties die per coureur zijn uitgedeeld wegens individuele straffen). Anders gaat het komend seizoen een ramp worden voor sommige teams
Solidariteit, want verder zijn er geen belangen enzo.quote:Op woensdag 15 november 2017 15:43 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Waarom zouden de teams die niet onder jouw sommige teams vallen, dat doen?
Precies wat jij zegt.quote:Op woensdag 15 november 2017 16:13 schreef Wuwwa het volgende:
Geruchten waren dat de tests die Kubica gereden heeft niet zo bijzonder goed waren. Maar denk dat dat niet slecht uitkomt voor Papa Stroll, die wel wat in de melk te brokkelen heeft daar. Als Lance Kubica weet te verslaan volgend jaar groeit zijn waarde.
Wat is het record voor jongste coureur die de F1 weer uitgezet wordt?quote:Op woensdag 15 november 2017 17:22 schreef chiren het volgende:
De enige races waarbij Stroll enigszins gepresteerd heeft waren;
1) waarbij vrijwel alleen VOLLEGAS gereden hoefde te worden, weinig bochten (Monza, Baku)
2) hij presteerde omdat de rest pech had (front row start Monza doordat 2 redbulls helemaal terug moesten, 3e in Baku omdat iedereen uitviel)
En daarna bij Sky stoer doen met; I'm the youngest driver that did this and that
Kvyat dunkt me. 23, 24?quote:Op woensdag 15 november 2017 17:31 schreef AMDB het volgende:
[..]
Wat is het record voor jongste coureur die de F1 weer uitgezet wordt?
Ik gun hem nog het voordeel. Hij had dit jaar eigenlijk F2 moeten doen, ervaring krijgen van het rijden met 600+pk en downforce. Hij heeft meer tijd nodig, want op een paar weekenden was hij er gewoon bij en in duels is hij ook niet slecht. Alleen in snelle bochten en medium-snelle bochten (van 7 naar 4 en insturen) laat hij het afweten kwa rondentijd.quote:Op woensdag 15 november 2017 16:27 schreef AMDB het volgende:
Om weer op Stroll terug te komen, had gehoopt dat hij zich wat beter zou ontwikkelen. Heeft een aantal goede races gehad maar overall weinig progressie geboekt. Lijkt alleen te kunnen presteren als alle omstandigheden hem goed liggen maar dat blijkt bij niet meer dan 2-3 races zo te zijn. Wat dat betreft vergelijkbaar met Bottas afgelopen jaar.
competitie niveau van het racen an sich verhogen. Mercedes moet even goed zijn drivetrain knijpen, dus als alle motoren voluit kunnen zou in theorie het racen beter moeten zijn.quote:Op woensdag 15 november 2017 15:43 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Waarom zouden de teams die niet onder jouw sommige teams vallen, dat doen?
Dit idd.quote:Op woensdag 15 november 2017 12:42 schreef Sinister-D- het volgende:
Teams zouden gezamenlijk moeten overeenkomen best tesamen elke 2 of 3 races allemaal de volledige drivetrain vervangen en allemaal evenveel penalties pakken waardoor de startopstelling gelijk blijft aan de quali (minus penalties die per coureur zijn uitgedeeld wegens individuele straffen). Anders gaat het komend seizoen een ramp worden voor sommige teams
Ja was redelijk verbaasd dat Ferrari zich zo liet piepelen door Vettel (die waarschijnlijk half heeft geëist dat Kimi nog een jaar zou blijven).quote:Op woensdag 15 november 2017 17:55 schreef Monolith het volgende:
Flavio vindt dat Ferrari Max had moeten halen:
https://www.f1today.net/e(...)igned-max-verstappen
Max naast een Vettel of Hamilton had me sowieso wel tof geleken. Nu lijkt het er toch wel op dat de top drie teams een duidelijke eerste en tweede coureur hebben, hoewel RIC Max nog wel verslaat in punten dit seizoen.quote:Op woensdag 15 november 2017 20:17 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Dit idd.
[..]
Ja was redelijk verbaasd dat Ferrari zich zo liet pingelen door Vettel (die waarschijnlijk half heeft geëist dat Kimi nog een jaar zou blijven).
Had het wel tof gevonden als Max naar Ferrari was gegaan, ondanks dat RBR een goed team heeft/is.
die Williams moet gaan als de brandweer met die mercedes motor achterin.quote:Op woensdag 15 november 2017 23:56 schreef opreis het volgende:
Dat Massa Stroll af en toe zoek rijdt zegt heel veel. Massa is al niet goed genoeg meer voor de F1, laat staan Stroll. Die williams is heus zo slecht nog niet maar de coureurs bakken er gewoon niet veel van.
'Vol op 2018 zit...'quote:Op woensdag 15 november 2017 11:10 schreef TagForce het volgende:
[..]
Het liefst met flinke vlammen zodat Tommie ook weer iets te becijferen heeft. Maar inderdaad is dit echt beneden alle peil... Ik snap dat Renault vol op 2018 zit met de ontwikkeling van de motoren, maar je moet toch minstens 2 motoren op reserve hebben voor de laatste GP.
Max won Maleisie en Mexico op pure aero zekerquote:Op donderdag 16 november 2017 06:43 schreef DeeBee het volgende:
[..]
'Vol op 2018 zit...'
Echt, wie gelooft in zulke sprookjes?! In maart rijden ze nog met precies dezelfde bagger rond, dit wordt nooit meer wat. Zulke problemen los je nog niet op in 4 jaar, laat staan 4 maanden...
Tuurlijk niet. Als alles meezit dan doet Renault niet super veel onder voor de rest. Maar Max heeft vies geluk dat z'n motor heel blijft in Mexico, er vallen nota bene 4 andere Renault powered auto's uit...quote:Op donderdag 16 november 2017 07:02 schreef Fer het volgende:
[..]
Max won Maleisie en Mexico op pure aero zeker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op donderdag 16 november 2017 11:34 schreef motorbloempje het volgende:
Williams had uitverkoop Windstopper softshell voor 37 pondNice. Ik zoek nog zo'n Red Bull. Iemand een idee waar je dat spul tegen een mooie prijs kunt kopen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zijn aan het eind van het seizoen altijd wel sales. Gewoon regelmatig op de teamwebsites/-stores kijken online!quote:Op donderdag 16 november 2017 11:43 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Nice. Ik zoek nog zo'n Red Bull. Iemand een idee waar je dat spul tegen een mooie prijs kunt kopen?
quote:Op donderdag 16 november 2017 11:34 schreef motorbloempje het volgende:
Williams had uitverkoop Windstopper softshell voor 37 pondFapje gemachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
quote:Op donderdag 16 november 2017 11:34 schreef motorbloempje het volgende:
Williams had uitverkoop Windstopper softshell voor 37 pondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
Bij RBR op de site kosten ze nog 150 euro.quote:Op donderdag 16 november 2017 11:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Er zijn aan het eind van het seizoen altijd wel sales. Gewoon regelmatig op de teamwebsites/-stores kijken online!
Dan hebben ze nog geen sale dusquote:Op donderdag 16 november 2017 12:06 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Bij RBR op de site kosten ze nog 150 euro.
quote:Op donderdag 16 november 2017 11:34 schreef motorbloempje het volgende:
Williams had uitverkoop Windstopper softshell voor 37 pondNice! Paar jaar terug zo een McLaren jas en Alonso trui gekocht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
quote:Op donderdag 16 november 2017 11:34 schreef motorbloempje het volgende:
Williams had uitverkoop Windstopper softshell voor 37 pondLeuke foto maar die Williams kleurenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is het een beetje een fijne jas? Zie dat de andere teams ook dergelijke softshell jasjes hebben.
Ik heb gewoon een jasjes fetishquote:
Ja, hij is helaas een héél klein beetje groot, maar ze hadden geen maat kleiner meer maargoed, hij zit wel erg lekker, goede kwaliteit!quote:Op donderdag 16 november 2017 13:59 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Leuke foto maar die Williams kleuren
Is het een beetje een fijne jas? Zie dat de andere teams ook dergelijke softshell jasjes hebben.
Ik had toch op zn minst een #metoo verwachtquote:
twitter:ToroRossoSpy twitterde op donderdag 16-11-2017 om 16:50:31 PIERRE AND BRENDON TO STAY FOR… 2018! 🙌👏Scuderia Toro Rosso is very pleased to announce that its driver line-up f… https://t.co/JahTW7gzD0 reageer retweet
Me tooquote:Op donderdag 16 november 2017 15:52 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik had toch op zn minst een #metoo verwacht
As expected.quote:Op donderdag 16 november 2017 16:51 schreef motorbloempje het volgende:twitter:ToroRossoSpy twitterde op donderdag 16-11-2017 om 16:50:31 PIERRE AND BRENDON TO STAY FOR… 2018! 🙌👏Scuderia Toro Rosso is very pleased to announce that its driver line-up f… https://t.co/JahTW7gzD0 reageer retweet
Heb net een OPC gekochtquote:Op donderdag 16 november 2017 18:39 schreef Peterselieman het volgende:
Iemand nog een paar kwartjes over? De Mercedes C63 Coupé van Max gaat onder de hamer. Uiteraard gesigneerd, maar je moet wel minimaal 130.000 euro bieden
https://www.ad.nl/binnenl(...)er-de-hamer~aee18294
is niet van Max geweest.quote:Op donderdag 16 november 2017 18:39 schreef Peterselieman het volgende:
Iemand nog een paar kwartjes over? De Mercedes C63 Coupé van Max gaat onder de hamer. Uiteraard gesigneerd, maar je moet wel minimaal 130.000 euro bieden
https://www.ad.nl/binnenl(...)er-de-hamer~aee18294
Naast de eigen websites ook bij Puma op de website en in de outletstores. Bij die in Rosada regelmatig shirts, jassen en schoenen van Ferrari, RBR en AMG in de aanbieding.quote:Op donderdag 16 november 2017 11:43 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Nice. Ik zoek nog zo'n Red Bull. Iemand een idee waar je dat spul tegen een mooie prijs kunt kopen?
Ricciardo?quote:Op vrijdag 17 november 2017 11:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
James Allen: Lewis Hamilton indentifies the driver most likely to take his F1 crown:
https://www.jamesallenonf(...)o-take-his-f1-crown/
quote:Op vrijdag 17 november 2017 11:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
James Allen: Lewis Hamilton indentifies the driver most likely to take his F1 crown:
https://www.jamesallenonf(...)o-take-his-f1-crown/
En in wiens face ging Verstappen ook alweer zitten? Die negeert Hamilton gewoon, het is Hamilton die Verstappen aandacht geeft, maar Verstappen ziet gewoon een hele snelle Mercedes.quote:I saw it clearly in 1991/92 with Senna when he clocked Michael Schumacher. He couldn’t help clocking him, to be fair, as Schumacher made it his business to get in Senna’s face from the early stages of his F1 career.
Stroll wordt volgend jaar (door wie Massa dan ook vervangen wordt) gewoon gedeclasseerd.quote:
Door iemand die al 10 jaar geen race gereden heeft en een kreupele arm heeft?quote:Op vrijdag 17 november 2017 12:03 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Stroll wordt volgend jaar (door wie Massa dan ook vervangen wordt) gewoon gedeclasseerd.
Kvyat The Torpedo 2.quote:Op vrijdag 17 november 2017 12:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Door iemand die al 10 jaar geen race gereden heeft en een kreupele arm heeft?
Door iemand die nooit echt goed is geweest?
Massa was imo de beste kandidaat.
voor zijn crash reed Kubica iedereen zoek, slecht geheugen heb je.quote:Op vrijdag 17 november 2017 12:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Door iemand die al 10 jaar geen race gereden heeft en een kreupele arm heeft?
Door iemand die nooit echt goed is geweest?
Massa was imo de beste kandidaat.
Ja, 10 jaar geleden. Schumacher reed Rosberg ook niet zoek bij zijn rentree.quote:Op vrijdag 17 november 2017 15:43 schreef THEFXR het volgende:
[..]
voor zijn crash reed Kubica iedereen zoek, slecht geheugen heb je.
het heeft echt niks met schumacher te makenquote:Op vrijdag 17 november 2017 15:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, 10 jaar geleden. Schumacher reed Rosberg ook niet zoek bij zijn rentree.
Niet? Schumacher is in de drie jaar bij Mercedes geen moment meer op z'n niveau van 2006 geweest en jij verwacht dat iemand die al veel langer dan dat afwezig is zomaar in kan stappen en iedereen het leven zuur maakt?quote:Op vrijdag 17 november 2017 15:47 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het heeft echt niks met schumacher te maken
er is echt niks van data wat jouw visie ondersteund.quote:Op vrijdag 17 november 2017 15:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet? Schumacher is in de drie jaar bij Mercedes geen moment meer op z'n niveau van 2006 geweest en jij verwacht dat iemand die al veel langer dan dat afwezig is zomaar in kan stappen en iedereen het leven zuur maakt?
Kubica is verleden tijd, over en uit.
Het feit dat hij alleen op de baan in een racesimulatie al tekort komt gemist?quote:Op vrijdag 17 november 2017 15:52 schreef THEFXR het volgende:
[..]
er is echt niks van data wat jouw visie ondersteund.
het is 7 jaar geleden, niet overdrijven!quote:Op vrijdag 17 november 2017 15:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het feit dat hij alleen op de baan in een racesimulatie al tekort komt gemist?
Je kan niet na bijna 10 jaar zomaar weer in die wagen stappen op je oude niveau, echt niet. Zet het nou maar uit je hoofd, Kubica zal - in het onwaarschijnlijke geval dat ie terugkeert - nooit het niveau van Massa kunnen overtreffen.
Zelfde verhaal.quote:Op vrijdag 17 november 2017 15:55 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het is 7 jaar geleden, niet overdrijven!
Daarbij, er zijn zoveel top talenten die een kans verdienen. Leuk dat ze hun gehandicapten-quotum een beetje omhoog willen brengen binnen het bedrijf, maar neem dan een pitspoes met één arm in dienst.quote:Op vrijdag 17 november 2017 15:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het feit dat hij alleen op de baan in een racesimulatie al tekort komt gemist?
Je kan niet na bijna 10 jaar zomaar weer in die wagen stappen op je oude niveau, echt niet. Zet het nou maar uit je hoofd, Kubica zal - in het onwaarschijnlijke geval dat ie terugkeert - nooit het niveau van Massa kunnen overtreffen.
Gunfactor. En waarschijnlijk rijdt hij voor een appel en een ei.quote:Op vrijdag 17 november 2017 15:58 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik begrijp ook niet goed waarom Kubica nog zo in beeld is.
En wat dacht je van de extra media-aandacht die je door zoiets krijgt met de bijbehorende exposure en daardoor reclameinkomsten?quote:Op vrijdag 17 november 2017 16:01 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Gunfactor. En waarschijnlijk rijdt hij voor een appel en een ei.
Neuh, goede coureur was hij, maar geen absolute top.quote:Op vrijdag 17 november 2017 15:43 schreef THEFXR het volgende:
[..]
voor zijn crash reed Kubica iedereen zoek, slecht geheugen heb je.
Zo gaat dat met bovengemiddelde sporters die geblesseerd raken. Elke maand dat ze niet sporten worden hun voormalige prestaties legendarischer.quote:Op vrijdag 17 november 2017 17:13 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Neuh, goede coureur was hij, maar geen absolute top.
Als die lamme competitief is stop ik met kijken. Dan is de F1 echt kapot.quote:Op vrijdag 17 november 2017 12:03 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Stroll wordt volgend jaar (door wie Massa dan ook vervangen wordt) gewoon gedeclasseerd.
Bianchi is dus het talent van zijn generatie over x jaar.quote:Op vrijdag 17 november 2017 17:20 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Zo gaat dat met bovengemiddelde sporters die geblesseerd raken. Elke maand dat ze niet sporten worden hun voormalige prestaties legendarischer.
Waarschijnlijk wel ja.quote:Op vrijdag 17 november 2017 18:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bianchi is dus het talent van zijn generatie over x jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |