abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_175039211
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
2s.gif Op maandag 13 november 2017 10:52 schreef dellipder het volgende:

[..]

Jouw verzinsels moet je zelf uitleggen. Daar ben ik niet verantwoordelijk voor.
Wat jij zegt zijn verzinsels. Daar ben jij verantwoordelijk voor.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 13 november 2017 @ 11:03:27 #202
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_175039276
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 10:52 schreef clumsy_clown het volgende:

Als je dat leest, zie ik serieus niet in hoe je Trump kunt verdedigen. Hij heeft inderdaad een aantal keer gezegd z'n intelligence agencies te steunen, maar hij heeft minstens net zo vaak gezegd dat het hele Rusland-gebeuren (de bemoeienis én de collusion) niets zijn, geen nieuws zijn. Kun je op zijn minst onderkennen dat hij nooit eenduidig is geweest in zijn antwoord? Zelfs in de quote die jíj aanhaalt zegt hij dat hij het niet gedaan heeft, en niet op een manier die je recht kunt praten.
Mijn punt is dat vanwege de persconferentie aan boord van Air Force One er een hele nieuwscyclus op gang is gezet dat Donald Trump zou gezegd hebben dat hij Putin gelooft.
Dit is citaten niet goed weergeven. Een vorm van misinformatie door de media, vind ik.
Zover ik al zijn uitlatingen in dit verband kan beoordelen denk ik dat Trump notie heeft dat de Russen altijd zullen proberen invloed uit te oefenen in andere landen om eigen belangen zeker te stellen of uit te breiden.
En ik denk dat Trump vindt dat hij de verkiezingen eerlijk heeft gewonnen en alle aantijgingen over coördinatie om zo doende via het hacken van de DNC servers de uitslag van de verkiezingen te beïnvloeden bullocks vindt.

quote:
Nog een ding, je haalde eerder de pogingen om samen met Rusland counterterrorisme-inspanningen te leveren, met dit artikel van de Express (goede bron btw... :{) . Beetje jammer, want het enige wat in dat artikel staat is wat wollige taal over dat het 'great' zou zijn als de twee machten samen zouden werken. De enige keer dat Trump concrete plannen heeft toegezegd in samenwerking met de Russen was toen hij meldde dat ze samen zouden gaan werken tegen cyber attacks , wat hij 13 uur na zijn initiële tweet alweer ontkende.

Je moet echt wat minder vaak 'fake news' roepen en wat minder vaak zelf onwaarheden verspreiden. Hoop je dat mensen niet op je linkjes klikken ofzo?
Je moet wel even scrollen naar het filmpje. Zijn uitspraken staat gewoon op film, maar omdat het toevallig op een in jouw ogen verkeerde site staat worden dus publieke uitlatingen die op zijn genomen ook gediskwalificeerd.
Het moet toch niet veel gekker worden.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  maandag 13 november 2017 @ 11:04:53 #203
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_175039297
https://www.salon.com/201(...)lead-over-roy-moore/

http://thehill.com/homene(...)-alabama-senate-race

Blijkbaar willen ze in Alabama liever een democraat aan het roer dan een Pedostaat worden genoemd.

Bannon steunt Moore door dik en dun. Misschien een mooi moment om deze pokdalige volksmenner eens onder de #metoo loep te houden.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_175039306
quote:
2s.gif Op maandag 13 november 2017 11:03 schreef dellipder het volgende:

[..]

Mijn punt is dat vanwege de persconferentie aan boord van Air Force One er een hele nieuwscyclus op gang is gezet dat Donald Trump zou gezegd hebben dat hij Putin gelooft.
Dit is citaten niet goed weergeven. Een vorm van misinformatie door de media, vind ik.
Zover ik al zijn uitlatingen in dit verband kan beoordelen denk ik dat Trump de Russen altijd zullen proberen invloed uit te oefenen in andere landen om eigen belangen zeker te stellen of uit te breiden.
En ik denk dat Trump vindt dat hij de verkiezingen eerlijk heeft gewonnen en alle aantijgingen over coördinatie om zo doende via het hacken van de DNC servers de uitslag van de verkiezingen te beïnvloeden bullocks vindt.

[..]

Je moet wel even scrollen naar het filmpje. Zijn uitspraken staat gewoon op film, maar omdat het toevallig op een in jouw ogen verkeerde site staat worden dus publieke uitlatingen die op zijn genomen ook gediskwalificeerd.
Het moet toch niet veel gekker worden.
Godkolere, ik zeg toch ook niet dat hij die wollige taal niet uitgesproken heeft. Ik zeg dat er niets concreets is afgesproken, en dat de weinige pogingen die gedaan zijn, meteen weer ontkracht zijn.

Dude, je moet écht ophouden alles wat uit Trumps mond komt als evangelie te zien.
Op maandag 20 juli 2015 12:03 schreef Sapstengel het volgende:
Je kan de meisje uit Toerkai halen maar Toerkai niet uit de meisje.
pi_175039325
Het is veelzeggend dat Trumpisten een of andere omslachtige uitleg nodig hebben om duidelijk te maken dat Trump wel degelijk gelooft dat Rusland de verkiezingen heeft proberen te beïnvloeden.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 13 november 2017 @ 11:08:28 #206
384435 klappernootopreis
pi_175039344
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 11:07 schreef KoosVogels het volgende:
Het is veelzeggend dat Trumpisten een of andere omslachtige uitleg nodig hebben om duidelijk te maken dat Trump wel degelijk gelooft dat Rusland de verkiezingen heeft proberen te beïnvloeden.
het is ook veelzeggend dat Trump zelf dit twee keer uit moet leggen.. :P
  maandag 13 november 2017 @ 11:09:16 #207
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_175039357
quote:
2s.gif Op maandag 13 november 2017 11:05 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Godkolere, ik zeg toch ook niet dat hij die wollige taal niet uitgesproken heeft. Ik zeg dat er niets concreets is afgesproken, en dat de weinige pogingen die gedaan zijn, meteen weer ontkracht zijn.

Dude, je moet écht ophouden alles wat uit Trumps mond komt als evangelie te zien.
En jij moet citaten juist weergeven. Wat jij denkt, gelooft of wilt dat er staat is niet relevant.
Crooked Hillary
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
pi_175039365
quote:
2s.gif Op maandag 13 november 2017 11:09 schreef dellipder het volgende:

[..]

En jij moet citaten juist weergeven. Wat jij denkt, gelooft of wilt dat er staat is niet relevant.
Blijkbaar is alleen jouw interpretatie relevant, inderdaad.
  maandag 13 november 2017 @ 11:10:01 #209
384435 klappernootopreis
pi_175039373
quote:

[..]

Hoe defineer jij JUIST?
pi_175039379
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 11:04 schreef klappernootopreis het volgende:
https://www.salon.com/201(...)lead-over-roy-moore/

http://thehill.com/homene(...)-alabama-senate-race

Blijkbaar willen ze in Alabama liever een democraat aan het roer dan een Pedostaat worden genoemd.

Bannon steunt Moore door dik en dun. Misschien een mooi moment om deze pokdalige volksmenner eens onder de #metoo loep te houden.
Zou wel een enorme shift zijn, maar vooralsnog zie ik Alabama niet echt een democraat kiezen...
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 13 november 2017 @ 11:11:04 #211
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_175039390
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 11:09 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Blijkbaar is alleen jouw interpretatie relevant, inderdaad.
Je weet hopelijk wel wat een citaat is?
Crooked Hillary
pi_175039396
Ik snap niet wat Trump gedaan heeft om dit vertrouwen te winnen. Blijkbaar is het feit dat hij zegt dat hij voor de kleine man op gaat komen en tegen de establishment is, voldoende om hem te vertrouwen. Zakelijk teert hij op het geld van z'n familie, z'n regering bestaat uit onkunde óf wall-street giganten en hij probeert actief geld naar de rijkste mensen toe te sluizen. Werkelijk niets wat hij heeft gedaan komt op voor de kleine man, maar om een of andere reden heeft hij voor elkaar dat ze zelfs búiten Amerika voor hem willen vechten.

Als je Trump dan toch moet complimenteren, dan zou ik het doen voor het feit dat hij mensen voor z'n kar weet te spannen.
pi_175039413
quote:
2s.gif Op maandag 13 november 2017 11:11 schreef dellipder het volgende:

[..]

Weet jij wel wat interpretatie betekend?
  maandag 13 november 2017 @ 11:12:19 #214
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_175039416
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 11:10 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Hoe defineer jij JUIST?
Grappig. In elk geval in dit verband de zin niet opnieuw opschrijven en dingen weglaten uit het citaat.
Crooked Hillary
pi_175039418
quote:

[..]

Je bedoelt zoals het citaat wat jij eerder hebt gequote, waarin woord voor woord staat 'he didn't do what they say he did'?

Ik blijf het schattig vinden dat je een belerende toon probeert aan te slaan, trouwens.
pi_175039424
quote:
2s.gif Op maandag 13 november 2017 11:11 schreef dellipder het volgende:

[..]

Ik verwijs nog maar een keer naar het citaat dat clumsy_clown hier net postte:

quote:
He said he didn't meddle. He said he didn't meddle. I asked him again. You can only ask so many times. But I just asked him again, and he said he absolutely did not meddle in our election. He did not do what they're saying he did. And he said --
  maandag 13 november 2017 @ 11:15:54 #217
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_175039476
quote:
10s.gif Op maandag 13 november 2017 11:12 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Je bedoelt zoals het citaat wat jij eerder hebt gequote, waarin woord voor woord staat 'he didn't do what they say he did'?

Ik blijf het schattig vinden dat je een belerende toon probeert aan te slaan, trouwens.
Dit is een beschrijving hoe Putin dit ziet. Vanuit het prespectief van Putin. Daar gingen de vragen met betrekking meddling over. Dat is wat de journalisten graag wilden weten; zijn reactie op de beschuldigingen.
Ik begrijp echt niet dat dit zo onoverkomelijk is.
Crooked Hillary
pi_175039523
quote:
2s.gif Op maandag 13 november 2017 11:15 schreef dellipder het volgende:

[..]

Dit is een beschrijving hoe Putin dit ziet. Vanuit het prespectief van Putin. Daar gingen de vragen met betrekking meddling over. Dat is wat de journalisten graag wilden weten; zijn reactie op de beschuldigingen.
Ik begrijp echt niet dat dit zo onoverkomelijk is.
Wederom een leugen. Dit zijn geheel de woorden van Trump, dus het is het perspectief van Trump. Wederom mist in een non-discussie.
  maandag 13 november 2017 @ 11:19:03 #219
384435 klappernootopreis
pi_175039543
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 11:10 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Zou wel een enorme shift zijn, maar vooralsnog zie ik Alabama niet echt een democraat kiezen...
We zagen Trump ook niet winnen in 2016. Het mag dan een staat zijn die conservatief en tjokvol KKK zit, maar Moore heeft blijkbaar een grens overschreden die zelfs de meest hardnekkige republikein niet kan accepteren. Het beste voor Alabama is om Moore te overtuigen om zich terug te trekken en iemand anders voor die senaatszetel naar voren te duwen, anders gaat het een ramp worden voor de republikeinen. En op gegeven moment zullen ook de plannen van de door republikeinen beheerste senaat op losse schroeven staan.
  Moderator maandag 13 november 2017 @ 11:19:22 #220
295722 crew  Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_175039548
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 10:49 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Zou me overigens niet verbazen als je hier wel het effect van een shy voter hebt. Mensen die gepolled worden die niet willen aangeven te willen stemmen op Moore, maar het wel daadwerkelijk gaan doen. Aan de andere kant heb je mss ook mensen die zich evenzo schamen in Alabama op een democraat te stemmen. :P
Op reddit hadden ze het erover dat het ook nog weleens verschil zou kunnen maken dat deze special election alleen de senaatszetel wordt verkozen. Normaal gesproken is er nog een hele rits aan andere verkiezingen (hondenvanger, schoolboards, lokale districten) tegelijkertijd met de "grote" federale verkiezingen, waardoor de brave partijstemmers meer druk voelen om te gaan stemmen.

Nu zijn die er niet, wat betekent dat de opkomst in Alabama volledig af gaat hangen van de Senaatsverkiezingen. Dat zou, gezien de kandidaat, best een negatief effect voor de Republikeinen kunnen hebben.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  Moderator maandag 13 november 2017 @ 11:20:12 #221
295722 crew  Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_175039572
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 11:19 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

We zagen Trump ook niet winnen in 2016. Het mag dan een staat zijn die conservatief en tjokvol KKK zit, maar Moore heeft blijkbaar een grens overschreden die zelfs de meest hardnekkige republikein niet kan accepteren. Het beste voor Alabama is om Moore te overtuigen om zich terug te trekken en iemand anders voor die senaatszetel naar voren te duwen, anders gaat het een ramp worden voor de republikeinen. En op gegeven moment zullen ook de plannen van de door republikeinen beheerste senaat op losse schroeven staan.
Het beste voor Alabama, Amerika en de wereld is als Doug Jones wint. Dat lijkt me duidelijk.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_175039575
Is het nou werkelijk zo moeilijk voor Trump om tijdens zo'n interview te zeggen: 'Poetin ontkent het, maar ik vertrouw op het oordeel van onze inlichtingendiensten'.

Daarmee voorkom je een hoop verwarring. Lijkt mij voor Trump ook wenselijk, aangezien zijn (eventuele) relatie met Rusland al onder de loep wordt genomen.
  maandag 13 november 2017 @ 11:21:10 #223
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_175039590
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 11:18 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Wederom een leugen. Dit zijn geheel de woorden van Trump, dus het is het perspectief van Trump. Wederom mist in een non-discussie.
Natuurlijk zijn het de woorden van Trump. Waarom zouden dit geen woorden van Trump zijn?
Het was zijn persconferentie.
De vragen gaan toch over wat Putin zei over de meddling? Natuurlijk vertelt Trump dan ook wat Putin vertelde.
Crooked Hillary
  maandag 13 november 2017 @ 11:22:44 #224
384435 klappernootopreis
pi_175039626
quote:
14s.gif Op maandag 13 november 2017 11:20 schreef Euribob het volgende:

[..]

Het beste voor Alabama, Amerika en de wereld is als Doug Jones wint. Dat lijkt me duidelijk.
Dat kan ook gevolgen hebben voor het vooral in Alabama invloedrijke Breitbart . Want hoofdredacteur Steve Bannon voerde actief campagne voor Moore. Bij eerdere onthullingen over het seksueel misbruik van Hollywood-producer Harvey Weinstein sprak de rechts-populistische site schande en beschuldigde (natuurlijk) linkse media ervan dat ze het hele schandaal geheim wilden houden.
pi_175039650
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 11:19 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

We zullen het zien :) Op het moment zie ik echter vooral mensen die voornemens zijn om op hun partij te stemmen, no matter wie die partij vertegenwoordigd.
  maandag 13 november 2017 @ 11:24:39 #226
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_175039672
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 11:20 schreef KoosVogels het volgende:
Is het nou werkelijk zo moeilijk voor Trump om tijdens zo'n interview te zeggen: 'Poetin ontkent het, maar ik vertrouw op het oordeel van onze inlichtingendiensten'.

Daarmee voorkom je een hoop verwarring. Lijkt mij voor Trump ook wenselijk, aangezien zijn (eventuele) relatie met Rusland al onder de loep wordt genomen.
Misschien kan de media in vervolg eerst wachten met een cyclus te draaien en bijvoorbeeld nadere toelichting vragen of door te vragen.
Maar het kan ook zomaar dat opportunisme hier speelt.
Crooked Hillary
pi_175039715
quote:
2s.gif Op maandag 13 november 2017 11:21 schreef dellipder het volgende:

[..]

Natuurlijk zijn het de woorden van Trump. Waarom zouden dit geen woorden van Trump zijn?
Het was zijn persconferentie.
De vragen gaan toch over wat Putin zei over de meddling? Natuurlijk vertelt Trump dan ook wat Putin vertelde.
Dat zeg ik: je bent opzettelijk een non-discussie aan het voeren om maar zoveel mogelijk onduidelijkheid aan te brengen.
pi_175039744
quote:
2s.gif Op maandag 13 november 2017 11:24 schreef dellipder het volgende:

[..]

Misschien kan de media in vervolg eerst wachten met een cyclus te draaien en bijvoorbeeld nadere toelichting vragen of door te vragen.
Maar het kan ook zomaar dat opportunisme hier speelt.
De beste man is president. Zowel hijzelf als zijn adviseurs dienen te weten dat ieder woord dat hij uit nieuws is. Het is derhalve ongelooflijk stompzinnig om jezelf zo omslachtig uit te drukken en pas een dag later Sanders de boel laten verhelderen.
  maandag 13 november 2017 @ 11:28:21 #229
384435 klappernootopreis
pi_175039760
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 11:23 schreef Barbusse het volgende:

[..]

We zullen het zien :) Op het moment zie ik echter vooral mensen die voornemens zijn om op hun partij te stemmen, no matter wie die partij vertegenwoordigd.
Vergeet niet dat er conservatieve democraten zijn en liberale republikeinen. En dat weten ze in Alabama. Volgende maand kan het zo gebeuren dat een red state een blauwe wordt. Dáár kan de senaat wel mee leven, hoewel ze het niet leuk vinden.. En gebeurt dit niet, dan staat de senaat voor een heel lastig parket. Want daar wacht de beoordelingscommissie, die vast en zeker een boel ethische vragen zal hebben.
  maandag 13 november 2017 @ 11:30:05 #230
384435 klappernootopreis
pi_175039807
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 11:26 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dat zeg ik: je bent opzettelijk een non-discussie aan het voeren om maar zoveel mogelijk onduidelijkheid aan te brengen.
als je dit weet, waarom dan die discussie?
  maandag 13 november 2017 @ 11:30:29 #231
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_175039819
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 11:26 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik ben een discussie aan het voeren?
Ik heb hier iets neergelegd en daar zijn blijkbaar een aantal niet mee eens.
En dan ben ik de non-discussie aan het voeren, omdat bijvoorbeeld jij je daarmee bezighoudt.
Jij hebt me in elk geval niet van jouw standpunten weten te overtuigen.
Ik vind nog steeds dat jij uit het transcript citaten aanpast dat beter in je straatje past. En dat is gewoonweg fake news.
Crooked Hillary
pi_175039839
Mensen hier snappen nog steeds niet dat Trump stemmers in een compleet ander universum leven. Ze lezen niet wat wij lezen, zien niet wat wij zien, en doen ongeveer alles in hun leven niet zoals wij.

Alle bagger over Trump die hier voorbij komt bestaat niet in het andere universum of wordt anders (positief) uitgelegd. Dergelijke taferelen hebben we in Europa ook maar niet zo uitgesproken, komt nog wel.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
  maandag 13 november 2017 @ 11:32:36 #233
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_175039892
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 11:27 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

De beste man is president. Zowel hijzelf als zijn adviseurs dienen te weten dat ieder woord dat hij uit nieuws is. Het is derhalve ongelooflijk stompzinnig om jezelf zo omslachtig uit te drukken en pas een dag later Sanders de boel laten verhelderen.
En aan de andere kant hebben reporters de taak om zoveel als mogelijk feitelijk te verslaan om zodoende de bevolking goed te informeren.
Dan werkt niet als men zaken niet begrijpt, verkeerd weergeeft, etc.
Crooked Hillary
pi_175039898
quote:
2s.gif Op maandag 13 november 2017 11:30 schreef dellipder het volgende:

[..]

En dan ben ik de non-discussie aan het voeren, omdat bijvoorbeeld jij je daarmee bezighoudt.
Ik vind nog steeds dat jij uit het transcript citaten aanpast dat beter in je straatje past. En dat is gewoonweg fake news.
Wie is precies citaten aan het aanpassen? Toon dat eens aan, in plaats van met vage beschuldigingen op de proppen te komen.
pi_175039936
quote:
2s.gif Op maandag 13 november 2017 11:30 schreef dellipder het volgende:

[..]

Dit is precies wat ik bedoel. Een eindeloos aantal posts die slechts mist opwerpen.
  maandag 13 november 2017 @ 11:34:40 #236
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_175039940
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 11:32 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wie is precies citaten aan het aanpassen? Toon dat eens aan, in plaats van met vage beschuldigingen op de proppen te komen.
Naja, zeg.

Moet ik nu werkelijk deze discussie opnieuw voeren? Ga gewoon terug in deze thread en als ik nog ergens een toelichting moet geven dan verneem ik dit wel!

POL / [AMV] Amerikaanse politiek #417 Moore moore moore

[ Bericht 3% gewijzigd door dellipder op 13-11-2017 11:40:49 ]
Crooked Hillary
pi_175039984
quote:
2s.gif Op maandag 13 november 2017 11:32 schreef dellipder het volgende:

[..]

En aan de andere kant hebben reporters de taak om zoveel als mogelijk feitelijk te verslaan om zodoende de bevolking goed te informeren.
Dan werkt niet als men zaken niet begrijpt, verkeerd weergeeft, etc.
Dat hebben de media dan ook gedaan. Ze hebben het gesprek met Trump woord voor woord uitgewerkt, zodat voor iedereen duidelijk is wat de president heeft gezegd. De POTUS kiest er helemaal zelf voor om zich om een dergelijke stompzinnige manier uit te laten over zijn gesprek met Poetin.

Zelfs als jouw interpretatie juist is - 'Trump gelooft dat Poetin oprecht is als hij zegt dat Rusland zich niet heeft bemoeid met de verkiezingen - dan nog laat hij zich inpalmen door Poetin. In plaats van hem met de neus op de feiten te drukken, laat hij hem wegkomen met een of ander lulexcuus.
pi_175039992
Verder is het nergens voor nodig om delliper met argumenten proberen te overtuigen, want hij gaat er toch niet op in. Iets wat duidelijk te lezen is als je dit topic terugleest.
pi_175040007
quote:
2s.gif Op maandag 13 november 2017 11:34 schreef dellipder het volgende:

[..]

Naja, zeg.

Moet ik nu werkelijk deze discussie opnieuw voeren? Ga gewoon terug in deze thread en als ik nog ergens een toelichting moet geven dan verneem ik dit wel!
Je weet wat aanpassen betekent? Dat houdt in dat een van ons een citaat van Trump verandert. Waar is dat precies gebeurd?
  maandag 13 november 2017 @ 11:38:16 #240
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_175040055
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 11:36 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je weet wat aanpassen betekent? Dat houdt in dat een van ons een citaat van Trump verandert. Waar is dat precies gebeurd?
Ik zou dat bericht gewoon lezen en het gaat met name om de mediacyclus dat je nu weer vermengt met een van ons. Hoe geniepig.

Crooked Hillary
pi_175040125
quote:
2s.gif Op maandag 13 november 2017 11:38 schreef dellipder het volgende:

[..]

Ik zou dat bericht gewoon lezen en het gaat met name om de mediacyclus dat je nu weer vermengt met een van ons. Hoe geniepig.

Wees nou eens concreet. Welke citaten van Trump zijn aangepast door de media of door ons?
pi_175040155
quote:
2s.gif Op maandag 13 november 2017 11:38 schreef dellipder het volgende:

[..]

Blijkbaar snap jij niet goed wat 'aanpassen' betekent. Niemand heeft het citaat van Trump verandert. Onze interpretatie is alleen anders dan die van jou.
  maandag 13 november 2017 @ 11:48:55 #243
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_175040353
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 11:40 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wees nou eens concreet. Welke citaten van Trump zijn aangepast door de media of door ons?
De meeste media snappen deze zin niet.
quote:
He just -- every time he sees me, he says, "I didn't do that." And I believe -- I really believe that when he tells me that, he means it. But he says, "I didn't do that." I think he's very insulted by it, if you want to know the truth.
Bijvoorbeeld CNN maakt van dit citaat:

quote:
Mike Pompeo stands by US intelligence assessments that Russia meddled in the 2016 election, the agency said Saturday, despite President Donald Trump saying he believes Russian President Vladimir Putin when he says his country didn't interfere.
Kun je hier opzoeken.
Verder staat dit gewoon in de thread dus ik zou gewoon terugscrollen (meerdere linkjes gegeven dus je hoeft enkel te klikken). Nu wel goed lezen en als er daarna nog nadere toelichtingen behoeven verneem ik het wel.
Crooked Hillary
  maandag 13 november 2017 @ 11:49:19 #244
384435 klappernootopreis
pi_175040363
quote:
2s.gif Op maandag 13 november 2017 11:30 schreef Abschirmdienst het volgende:
Mensen hier snappen nog steeds niet dat Trump stemmers in een compleet ander universum leven. Ze lezen niet wat wij lezen, zien niet wat wij zien, en doen ongeveer alles in hun leven niet zoals wij.

Alle bagger over Trump die hier voorbij komt bestaat niet in het andere universum of wordt anders (positief) uitgelegd. Dergelijke taferelen hebben we in Europa ook maar niet zo uitgesproken, komt nog wel.
Ik heb een tijdje geleden daarover een heel interessant item op Ted talks gezien. Een afro-amerikaanse wetenschapper is er achter gekomen dat dit een vorm van zelf-programmeren is. Hij kwam hier achter toen hij als experiment lid werd van een rechts-extremistische site. door anoniem berichten uit te wisselen kwam hij er tot zijn schrik achter dat hij zelf veranderde in een rechtsextremist. En hij kwam heel ver in de incrowd dan die organisaties en werd op gegeven moment zelfs een vertrouweling van KKK voorman David Duke. Hij weet dit gedrag aan het echokamer systeem die door fora's worden gehanteerd. Dit is eigenlijk ook geen opzet, het gebeurt, het is een algoritme. Het is net als gericht adverteren. Op gegeven moment wordt je er door beïnvloed, of je nu wil of niet. Later herhaalde hij zijn experiment met een anti-fa site. Met dezelfde uitkomst.

We worden geprogrammeerd. en het ligt in onze aard.

Dit is de voornaamste reden waarom Rusland grote sites als Facebook gebruiken om hun doelen te verwezelijken, indirect en subtiel maken ze er een echokamer van. Die je woorden terug reflecteert en je meningen versterken.

En het is geen nieuw concept.
Je kunt echokamers maken van religie en jeugdclubjes.

Scientology is een ander bekend voorbeeld, daar isoleren ze zelfs mensen om geen externe standpunten in zich te nemen.
pi_175040405
quote:
2s.gif Op maandag 13 november 2017 11:48 schreef dellipder het volgende:

[..]

De meeste media snappen deze zin niet.

[..]

Bijvoorbeeld CNN maakt van dit citaat:

[..]

Kun je hier opzoeken.
Verder staat dit gewoon in de thread dus ik zou gewoon terugscrollen (meerdere linkjes gegeven dus je hoeft enkel te klikken). Nu wel goed lezen en als er daarna nog nadere toelichtingen behoeven verneem ik het wel.
Nee, JIJ snapt het niet. Je blijft volhouden dat wat jij zegt een feit is, maar wat een feit is, is dat IEDEREEN een andere interpretatie geeft aan Trumps' gehaspel dan jij. Dat maakt niet dat jij gelijk hebt. Dat maakt dat jij net zo'n stoethaspel als Trump bent.
pi_175040465
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 11:50 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Nee, JIJ snapt het niet. Je blijft volhouden dat wat jij zegt een feit is, maar wat een feit is, is dat IEDEREEN een andere interpretatie geeft aan Trumps' gehaspel dan jij. Dat maakt niet dat jij gelijk hebt. Dat maakt dat jij net zo'n stoethaspel als Trump bent.
Het zou ook een stuitend stupide interpretatie zijn.

Trump gelooft dus dat Poetin ervan overtuigd is dat Rusland zich niet heeft bemoeid met de Amerikaanse verkiezingen.

Dus Trump denkt in werkelijkheid dat Poetin een leugenaar is? Of hoe moeten we dat zien?
  maandag 13 november 2017 @ 11:55:42 #247
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_175040539
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 11:41 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Blijkbaar snap jij niet goed wat 'aanpassen' betekent. Niemand heeft het citaat van Trump verandert. Onze interpretatie is alleen anders dan die van jou.
Nee. Ik denk dat jij niet begrijpt wat een citaat is. En niet kan zien of begrijpen dat CNN in dit voorbeeld de strekking heeft aanpast in dat Trump Purtin gelooft in plaats van wat er letterlijk in het citaat staat dat Trump gelooft dat Putin het meent. Is gewoon een ontegenzeggelijk verschil
Je neemt te graag een loopje met dit gegeven omdat dit dan perfect past in je straatje. Maar zoiets bezigen maakt het geen feit, eerder dat je wilt, hoopt of gelooft dat het die woorden zijn zodat dit weer past in beeld hoe je over de Amerikaanse president haast persoonlijk over hem denkt.
Crooked Hillary
pi_175040614
quote:
2s.gif Op maandag 13 november 2017 11:55 schreef dellipder het volgende:

[..]

Nee. Ik denk dat jij niet begrijpt wat een citaat is.
CNN heeft het citaat niet aangepast. De interpretatie is simpelweg anders die van jou.

Hoe vaak moet ik jou dat nog uitleggen?
  maandag 13 november 2017 @ 11:59:02 #249
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_175040622
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 11:53 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het zou ook een stuitend stupide interpretatie zijn.

Trump gelooft dus dat Poetin ervan overtuigd is dat Rusland zich niet heeft bemoeid met de Amerikaanse verkiezingen.

Dus Trump denkt in werkelijkheid dat Poetin een leugenaar is? Of hoe moeten we dat zien?
Wer zaken verdraaien.

Nogmaals in het transcript staat alleen dat Trump gelooft dat Putin", als hij zegt ik heb de verkiezingen niet proberen te beïnvloeden, dit ook (serieus) meent.

Alle andere uitleg hieraan is geen feitelijke weergave.
Crooked Hillary
pi_175040638
quote:
2s.gif Op maandag 13 november 2017 11:59 schreef dellipder het volgende:

[..]

Wer zaken verdraaien.

Nogmaals in het transcript staat alleen dat Trump gelooft dat Putin", als hij zegt ik heb de verkiezingen niet proberen te beïnvloeden, dit ook (serieus) meent.
Maar aangezien Trump de conclusies van zijn inlichtingendiensten onderschrijft, impliceert hij dus dat Trump loopt te liegen.
pi_175040648
quote:
2s.gif Op maandag 13 november 2017 11:55 schreef dellipder het volgende:

[..]

Nee. Ik denk dat jij niet begrijpt wat een citaat is. En niet kan zien of begrijpen dat CNN in dit voorbeeld de strekking heeft aanpast in dat Trump Purtin gelooft in plaats van wat er letterlijk in het citaat staat dat Trump gelooft dat Putin het meent. Is gewoon een ontegenzeggelijk verschil
Je neemt te graag een loopje met dit gegeven omdat dit dan perfect past in je straatje. Maar zoiets bezigen maakt het geen feit, eerder dat je wilt, hoopt of gelooft dat het die woorden zijn zodat dit weer past in beeld hoe je over de Amerikaanse president haast persoonlijk over hem denkt.
Dat komt omdat oom Donald geïntimideerd is door Putin. Hij durft hem niet tegen te spreken.
  maandag 13 november 2017 @ 12:00:55 #252
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_175040655
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 11:58 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

CNN heeft het citaat niet aangepast. De interpretatie is simpelweg anders die van jou.

Hoe vaak moet ik jou dat nog uitleggen?
Er zit verschil tussen enerzijds het citaat dat zegt dat Trump gelooft dat Putin het echt meent en de weergave van CNN dat Trump Putin gelooft.
Hoezo is dit niet onoverkomelijk?
Crooked Hillary
pi_175040660
Jongens, dit is hopeloos.

Orde van de dag en alles: Duterte is fantastisch en human rights zijn nauwelijks ter sprake gekomen. Je wil een zelfbenoemd massamoordenaar immers niet tegen het hoofd stoten.https://www.npr.org/secti(...)-philippines-duterte
  maandag 13 november 2017 @ 12:03:03 #254
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_175040693
Human rights are not MAGA
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 13 november 2017 @ 12:04:16 #255
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_175040719
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 12:00 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Maar aangezien Trump de conclusies van zijn inlichtingendiensten onderschrijft, impliceert hij dus dat Trump loopt te liegen.
Nee.

Ik heb het over het citaat dat jij nu weer vermengt met inlichtingendiensten dat dus niet uit dit citaat komt.

Lees nog eens goed!

Er is een verschil tussen de zin Trump gelooft Putin en de zin Trump gelooft dat Putin het echt meent.

Twee totaal verschillende betekenissen.
Crooked Hillary
pi_175040772
quote:
2s.gif Op maandag 13 november 2017 12:04 schreef dellipder het volgende:

[..]

Nee.

Ik heb het over het citaat dat jij nu weer vermengt met inlichtingendiensten dat dus niet uit dit citaat komt.

Lees nog eens goed!

Er is een verschil tussen de zin Trump gelooft Putin en de zin Trump gelooft dat Putin het echt meent .
Dus Trump erkent dat Rusland zich heeft bemoeid met de Amerikaanse verkiezingen, maar tegelijkertijd gelooft hij Poetin als die zegt dat hij onschuldig is?
pi_175040844
quote:
10s.gif Op maandag 13 november 2017 12:06 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dus Trump erkent dat Rusland zich heeft bemoeid met de Amerikaanse verkiezingen, maar tegelijkertijd gelooft hij Poetin als die zegt dat hij onschuldig is?
redpill probeert te beweren dat Trump gelooft dat Putin gelooft dat hij niets gedaan heeft. Trump gelooft dus dat Putin in een soort delier zit, waardoor het voor Putin waar is dat hij niets heeft gedaan. Trump zietin dat dat niet de werkelijkheid is, maar dat Putin dat wel gelooft.

Waarom Trump dan een schizofrene Putin wil belonen met verminderen van sancties is me even onduidelijk, maar feit blijft dat Trump de échte waarheid ziet. Ofzo.

Hopeloos,valt niet mee te discussiëren, op naar het volgende onderwerp zou ik zeggen.
  maandag 13 november 2017 @ 12:10:12 #258
384435 klappernootopreis
pi_175040847
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2017 12:01 schreef clumsy_clown het volgende:

Orde van de dag en alles: Duterte is fantastisch en human rights zijn nauwelijks ter sprake gekomen. Je wil een zelfbenoemd massamoordenaar immers niet tegen het hoofd stoten.https://www.npr.org/secti(...)-philippines-duterte
Bovendien: hij schold Obama uit voor hoerenzoon en zei dat die naar de hel kon lopen, dan kan Dutarte toch niet slecht zijn?
pi_175040882
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2017 12:01 schreef clumsy_clown het volgende:

Dit is geen nieuws toch? Die twee zijn beste matties.
pi_175040925
Oh, en elkaar tegenspreken kan schijnbaar ook onder vrienden voorkomen:

quote:
White House press secretary Sarah Huckabee Sanders told reporters on Monday that human rights “briefly came up in the context of the Philippines’ fight against illegal drugs.” Duterte’s spokesperson denied that the issue was raised. Last week, he had also said that he planned to tell Trump to “lay off” if the president were to press him on the subject.
https://www.huffingtonpos(...)inblnkushpmg00000009
_O-
  maandag 13 november 2017 @ 12:14:22 #261
3928 Ulx
pi_175040926
Het valt me op dat zo'n beetje elk videotje over Trump op CNN begint met een reclame voor golf.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 13 november 2017 @ 12:14:34 #262
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_175040931
quote:
10s.gif Op maandag 13 november 2017 12:06 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Gast lees de thread nu eens terug, want deze vraag heb je me al gesteld. Dit is een herhaling van zetten.

quote:
Zover ik al zijn uitlatingen in dit verband kan beoordelen denk ik dat Trump notie heeft dat de Russen altijd zullen proberen invloed uit te oefenen in andere landen om eigen belangen zeker te stellen of uit te breiden.
De vragen gesteld aan boord van Air Force One gaan met name over het eerste gedeelte in die alinea. De vragen gaan over meddling en geen collusion zoals je dit in het transcript kunt zien.
Crooked Hillary
pi_175040934
pi_175040973
quote:
2s.gif Op maandag 13 november 2017 12:14 schreef dellipder het volgende:

[..]

Gast lees de thread nu eens terug, want deze vraag heb je me al gesteld. Dit is een herhaling van zetten.

[..]

De vragen gesteld aan boord van Air Force One gaan over het eerste gedeelte in die alinea.
Dat is jouw interpretatie.

Fake news dus.
  maandag 13 november 2017 @ 12:20:31 #265
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_175041036
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 12:16 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat is jouw interpretatie.

Fake news dus.
Dit citaat is ondubbelzinnig.
Crooked Hillary
  maandag 13 november 2017 @ 12:20:35 #266
3928 Ulx
pi_175041038
quote:
"On the orders of Donald Trump"

En mensen maar beweren dat Trumpgod niets gedaan krijgt!
pi_175041061
quote:
2s.gif Op maandag 13 november 2017 12:20 schreef dellipder het volgende:

[..]

Dit citaat is ondubbelzinnig.
Nee, het geciteerde blokje is jouw interpretatie.

Fake news dus.
  maandag 13 november 2017 @ 12:23:57 #268
384435 klappernootopreis
pi_175041094
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 10:13 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik reageerde op Timmmm, die het volgende schreef:

[..]

Uit het feit dat Obama jaren geleden al sancties oplegde, blijkt dat hij niet werd 'geplayed'.
Er is een rode draad te trekken uit het gedrag van Trump; Hij probeert alles, maar dan ook alles uit te wissen wat Obama heeft gedaan.

een voorbeeld:

Obama maakte een wet die verkopers verplichtte om kopers van wapens allemaal een achtergrondcheck moeten doen bij klanten, zoals naar een strafblad of geestelijke stoornis.

Trump schafte die wet bijna direct af. Met als gevolg honderden doden in Las Vegas en in Texas. en een president die publiekelijk af gaat omdat die zei: De schietpartij in Texas was geen wapenkwestie, maar de dader was geestesziek.
  maandag 13 november 2017 @ 12:24:53 #269
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_175041115
Gezamenlijke persconferentie president Donald Trump met president Quang van Vietnam;

Het staat op film additioneel wat Trump zei en hoe de journalisten dit hebben vertaald. En nog eens een uitgebreide nadere uitleg vanaf ongeveer minuut 22:00

Als dit hierna nog steeds op een andere manier spint ben je volgens mij een hack en doe je dit expres.
Crooked Hillary
pi_175041209
quote:
Allemaal goed nieuws tot dusverre. Amerika moet een anti-China coalitie bouwen en de Filipijnen horen daarbij.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
  maandag 13 november 2017 @ 12:29:55 #271
44131 Chewie
Blame Canada!
pi_175041217
quote:
2s.gif Op maandag 13 november 2017 12:24 schreef dellipder het volgende:

Als dit hierna nog steeds opeen andere manier spint ben je volgens mij een hack en doe je dit expres.
Wie heeft jou eigenlijk verteld dat jij de waarheid in pacht hebt?

Ook een leuke manier om je discussiepartners weg te zetten met je "iedereen is gek en ik ben een vliegtuig" argumentatie :')

Heb nog nooit iemand de plank zo vaak mis zien slaan
Op maandag 5 februari 2018 12:04 schreef Copycat het volgende:
Neuken?
  maandag 13 november 2017 @ 12:30:19 #272
262 Re
Kiss & Swallow
pi_175041227
plaat hoofd

• Putin zegt dat hij niet gemeddled heeft (denk ook niet dat hij dat persoonlijk heeft gedaan natuurlijk)
• agencies zeggen dat rusland wel heeft gemeddled
• Trump staat achter zijn intelligence agencies
• Intelligence agencies zijn "hacks" volgens Trump

welke van de 4 is niet waar?

of indien wel waar, welke is waarderder
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_175041265
Ondertussen laat John Olivier zien dat een Iphone meer coherente zinnen kan maken dan Trump:

_O- _O-
  maandag 13 november 2017 @ 12:32:05 #274
384435 klappernootopreis
pi_175041267
quote:

Dan moeten de Filipijnen zich toch wel even in de goede oude tijd terugwanen..
pi_175041334
quote:
3s.gif Op maandag 13 november 2017 12:30 schreef Re het volgende:
plaat hoofd

• Putin zegt dat hij niet gemeddled heeft (denk ook niet dat hij dat persoonlijk heeft gedaan natuurlijk)

Trump is natuurlijk erg postmodern. De waarheid bestaat niet, alles is waar en niets is waar.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  maandag 13 november 2017 @ 12:35:02 #276
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_175041337
quote:
10s.gif Op maandag 13 november 2017 12:29 schreef Chewie het volgende:

[..]

Wie heeft jou eigenlijk verteld dat jij de waarheid in pacht hebt?

Ook een leuke manier om je discussiepartners weg te zetten met je "iedereen is gek en ik ben een vliegtuig" argumentatie :')

Heb nog nooit iemand de plank zo vaak mis zien slaan
Volgens mij begin ik dan aardig geïntegreerd in deze echokamer.
Crooked Hillary
pi_175041433
Dat Tump aan de verdachte gaat vragen of hij het gedaan heeft is al een aanfluiting.
  maandag 13 november 2017 @ 12:39:49 #278
44131 Chewie
Blame Canada!
pi_175041454
quote:
2s.gif Op maandag 13 november 2017 12:35 schreef dellipder het volgende:

[..]

Volgens mij begin ik dan aardig geïntegreerd in deze echokamer.
Deze reactie zegt dan ook weer genoeg over jou, over planken misslaan gesproken.

Jij bent de enige die hier al pagina's lang een semantische discussie aan het voeren is terwijl iedereen je er op wijst dat jij de enige bent die het zo interpreteert, ja iedereen is gek behalve ikke is dan niet zo'n heel sterk argument.
Neuken?
  maandag 13 november 2017 @ 12:41:00 #279
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_175041496
quote:
3s.gif Op maandag 13 november 2017 12:30 schreef Re het volgende:
plaat hoofd

R E

Mijn standpunt gaat over het transcript. En dat er geen onduidelijkheid kan zijn in dit transcript wat de vragen zijn, de antwoorden en wat er verteld is.

Er staat dus niet hetgeen mensen zouden willen, hopen of geloven dat er staat.

quote:
He just -- every time he sees me, he says, "I didn't do that." And I believe -- I really believe that when he tells me that, he means it. But he says, "I didn't do that." I think he's very insulted by it, if you want to know the truth.
Staat in het bold stukje:

Ik geloof echt dat wanneer hij me dat verteld hij het meent.

of staat er

Ik geloof Putin

of staat er

Ik ben een snowflake?
Crooked Hillary
  maandag 13 november 2017 @ 12:44:18 #280
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_175041586
quote:
10s.gif Op maandag 13 november 2017 12:39 schreef Chewie het volgende:

[..]

Deze reactie zegt dan ook weer genoeg over jou, over planken misslaan gesproken.

Jij bent de enige die hier al pagina's lang een semantische discussie aan het voeren is terwijl iedereen je er op wijst dat jij de enige bent die het zo interpreteert, ja iedereen is gek behalve ikke is dan niet zo'n heel sterk argument.
Hetgeen ik beweer staat zelfs op film door de Amerikaanse president toegelicht.
Als je dan toch denkt dat het anders zit, prima. Maar dan helpt het echt niet door het maar blijven te herhalen dat het ook anders wordt.
Denk je werkelijk dat de opname verandert en dat als je honderd keer achter elkaar verklaard Trump gelooft Putin?
Dit is een sematische dicussie, maar een discussie over zaken die mensen op film zeggen en mensen die denken en geloven.
Crooked Hillary
pi_175041626
Maar Trump gelooft zelf dat de Russen het wel gedaan hebben. Dan kan hij toch niet tegelijkertijd geloven dat Poetin het meent als hij zegt dat hij het niet gedaan heeft? Hij weet immers dat hij het wél gedaan heeft, en dat Poetin dus liegt.
  maandag 13 november 2017 @ 12:46:42 #282
262 Re
Kiss & Swallow
pi_175041649
Ik geloof best dat je het meent hoor, dat het de feitelijke waarheid is wordt tegengesproken
  maandag 13 november 2017 @ 12:46:46 #283
44131 Chewie
Blame Canada!
pi_175041651
quote:
7s.gif Op maandag 13 november 2017 12:45 schreef Ludachrist het volgende:
Maar Trump gelooft zelf dat de Russen het wel gedaan hebben. Dan kan hij toch niet tegelijkertijd geloven dat Poetin het meent als hij zegt dat hij het niet gedaan heeft? Hij weet immers dat hij het wél gedaan heeft, en dat Poetin dus liegt.
Dat dus maar wij zijn gek en redpill heeft zoals zijn mamma hem heeft wijsgemaakt altijd gelijk of zo.
Neuken?
  maandag 13 november 2017 @ 12:47:19 #284
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_175041659
quote:
7s.gif Op maandag 13 november 2017 12:45 schreef Ludachrist het volgende:
quote:
Crooked Hillary
pi_175041662
Trump is geintimideerd door Poetin, er zijn namelijk wat lijken in de kast te vinden in Rusland en de praktijken van oom Donald daar.
  maandag 13 november 2017 @ 12:49:01 #286
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_175041708
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 12:46 schreef Chewie het volgende:

[..]

Dat dus maar wij zijn gek en redpill heeft zoals zijn mamma hem heeft wijsgemaakt altijd gelijk of zo.
Het staat op film. Het is echt niet zo dat ik hem heb gedwongen dit statement te maken.

Bij ongeveer minuut 22:00
Crooked Hillary
  maandag 13 november 2017 @ 12:50:08 #287
262 Re
Kiss & Swallow
pi_175041737
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 12:47 schreef grrrrg het volgende:
Trump is geintimideerd door Poetin, er zijn namelijk wat lijken in de kast te vinden in Rusland en de praktijken van oom Donald daar.
Trump had golden showers in het bed van Obama. Althans volgens een rapport
pi_175041780
quote:
2s.gif Op maandag 13 november 2017 12:47 schreef dellipder het volgende:

[..]

[..]

Dus de Russen hebben de verkiezingen beïnvloed, maar Poetin zegt van niet, dus Trump gelooft dat Poetin dat meent terwijl hij zelf weet dat Poetin liegt, en bovendien was het toch niet zo belangrijk.

Ja, dat kan ook.
  maandag 13 november 2017 @ 12:52:11 #289
262 Re
Kiss & Swallow
pi_175041789
quote:
2s.gif Op maandag 13 november 2017 12:49 schreef dellipder het volgende:

[..]

Het staat op film. Het is echt niet zo dat ik hem heb gedwongen dit statement te maken.

Bij ongeveer minuut 22:00
hij zegt zoveel, vaak precies wat men denkt te willen horen. En dan zegt hij het nog een keer, maar dan het tegenovergestelde, al naar gelang in welke je wil geloven voor je argumentatie
  maandag 13 november 2017 @ 12:55:24 #290
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_175041857
quote:
7s.gif Op maandag 13 november 2017 12:51 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dus de Russen hebben de verkiezingen beïnvloed, maar Poetin zegt van niet, dus Trump gelooft dat Poetin dat meent terwijl hij zelf weet dat Poetin liegt, en bovendien was het toch niet zo belangrijk.

Ja, dat kan ook.
Er staat gewoon wat er staat. Hoef je niet je eigen verhaal van te maken en dat weg te wuiven (wat overigens wel goed besluit is, in mijn opinie).
Crooked Hillary
pi_175041860
quote:
2s.gif Op maandag 13 november 2017 12:41 schreef dellipder het volgende:
I think he's very insulted by it, if you want to know the truth.
Als Trump denkt dat Poetin door de beschuldigingen beledigd is is het ook logisch dat Trump het valse beschuldigingen vindt.
  maandag 13 november 2017 @ 12:59:35 #292
3928 Ulx
pi_175041940
Het is niet liev om *; Poetibaby *; te beledigen.
  maandag 13 november 2017 @ 13:07:41 #293
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_175042084

Gewoon afgelopen weekend op de kabel geweest bij NBC. _O-
Crooked Hillary
pi_175042146
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 12:59 schreef Ulx het volgende:
Het is niet liev om *; Poetibaby *; te beledigen.
Als je de bewijzen in handen hebt dat iemand iets heeft gedaan is het erg vreemd om te denken dat hij beledigd is door de beschuldiging, die ander zou hooguit kunnen spelen beledigd te zijn.
  maandag 13 november 2017 @ 13:16:01 #295
3928 Ulx
pi_175042243
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 13:12 schreef HendrikV het volgende:
Russische advertenties of miljoenen illegalen/mensen die niet het recht hadden om te stemmen laten stemmen nu nog in de juiste staat liberals....

De ene speelt net wat slimmer vals als de andere.
Speaking of which. Die commissie gaat ook lekker.

Trump’s “election integrity” commission faces a new controversy: a lawsuit from one of its own

quote:
The presidential commission tasked with proving that voter fraud is a major problem in American elections is being sued by one of its own members.

On Thursday, Maine Secretary of State Matthew Dunlap, one of four Democrats appointed to the 11-member Presidential Advisory Commission on Election Integrity, filed a lawsuit in federal court alleging that the commission is intentionally keeping information away from him and other Democrats on the panel. In the lawsuit, Dunlap charges that the commission, which is chaired by Vice President Mike Pence, is in violation of the Federal Advisory Committee Act of 1972, a measure that requires presidential advisory committees to share information with its members and maintain a politically balanced roster.

"The Commission has, in effect, not been balanced because Secretary Dunlap and the other Democratic commissioners have been excluded from the Commission's work," the lawsuit states. "The Commission's operations have not been open and transparent, not even to the commissioners themselves, who have been deprived access to documents prepared by and viewed by other commissioners."[...]
pi_175042246
quote:
10s.gif Op maandag 13 november 2017 13:07 schreef dellipder het volgende:

Gewoon afgelopen weekend op de kabel geweest bij NBC. _O-
En?
  maandag 13 november 2017 @ 13:20:34 #297
3928 Ulx
pi_175042356
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2017 13:19 schreef HendrikV het volgende:

[..]

Ik moet een extreem links gedrocht als vox voor waar aannemen? Die zijn net zover het padje of als Alex Jones ofzo....

Ivm met vox is cnn rechts...

En nee het gaat niet goed me de commision merendeel van de staten wilt hun gegevens niet kenbaar maken waardoor het onderzoek tegengehouden wordt in de praktijk. Er zijn veel aanwijzingen fat er is gefraudeerd en dan niet het russich/trump gebeuren ;)
https://www.politico.com/(...)t-matt-dunlap-244741

Politico wel goed?
  maandag 13 november 2017 @ 13:21:56 #298
3928 Ulx
pi_175042383
Of anders de Washington Examiner?

http://www.washingtonexam(...)sion/article/2640167
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')