Jij bent een ster in het overdrijven.quote:Op zondag 12 november 2017 18:59 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Alles heeft met elkaar te maken, maar je hebt een uitschieter op grote hoogte en dan gaat iedereen doen alsof RBR er qua chassis wel helemaal bij zit, zoals dat aan het begin van het seizoen ook al gedaan werd. Dat is wensdenken en vragen om teleurstelling.
Ah, vandaar!quote:Op zondag 12 november 2017 19:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Beiden
Ik bestond nog niet eens voor RTL het had.
Maar de RTL tune is wel dé ultieme tune. Zal nooit van z'n troon gestoten kunnen worden.
Wat? Iets op Ziggo?quote:
Dat wel ja. Riep op vrijdag al dat ze hier weer derde team leken.quote:Op zondag 12 november 2017 18:59 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Alles heeft met elkaar te maken, maar je hebt een uitschieter op grote hoogte en dan gaat iedereen doen alsof RBR er qua chassis wel helemaal bij zit, zoals dat aan het begin van het seizoen ook al gedaan werd. Dat is wensdenken en vragen om teleurstelling.
Zie edit dusquote:Op zondag 12 november 2017 19:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij bent 20 ofzo toch? Of iig nog geen 30?
Negeer die mallerd maar gewoon.. Het is verleidelijk om te reageren, maar het brengt je nergens...quote:Op zondag 12 november 2017 19:06 schreef tja77 het volgende:
[..]
Jij bent een ster in het overdrijven.
Maleisie en Japan vergeten?
De laatste races was RBR behoorlijk competitief, en de remmende factor was vooral de power.
Volvo 850 met 507.000km op de klokquote:
Ja, Jack vroeg... Renault heeft geen onderdelen meer, dus hoe gaat dat met de volgende race?quote:
Wat hem betreft schroeven ze alles open in Abu Dhabi. Toch de laatste race, desnoods afsluiten met vuurwerk.quote:
Ah, okquote:
Het beste antwoord everquote:Op zondag 12 november 2017 19:09 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Ja, Jack vroeg... Renault heeft geen onderdelen meer, dus hoe gaat dat met de volgende race?
Dus Max: "vol open schroeven he, toch de laatste race dus die kunnen we wel afsluiten met vuurwerk "
Gelijk heeft hijquote:Op zondag 12 november 2017 19:10 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Wat hem betreft schroeven ze alles open in Abu Dhabi. Toch de laatste race, desnoods afsluiten met vuurwerk.
Het gaat op het ene circuit altijd beter dan op het andere, en in Maleisie en Japan deed Ferrari niet echt mee. Ze zijn wel wat van de achterstand ingelopen, maar dat wil niet zeggen dat ze het gat al hebben gedicht.quote:Op zondag 12 november 2017 19:06 schreef tja77 het volgende:
[..]
Jij bent een ster in het overdrijven.
Maleisie en Japan vergeten?
De laatste races was RBR behoorlijk competitief, en de remmende factor was vooral de power.
Nog voor die eerste knik naar links ligt de lijn vanaf waar de pit limiter eraf mag.quote:Op zondag 12 november 2017 19:09 schreef Gruj0 het volgende:
HAM heeft het wel goed gedaan. Een goede inhaalrace. Eigenlijk verdiende hij de 3e plek meer dan RAI omdat HAM het verschil minder dan een seconde tussen beide wist te maken. Natuurlijk gingen er 4 auto's van af, maar toch.
Vanaf de positie vanaf welke HAM in de pitlane startte, mocht hij voluit of niet? De pitlimiet geldt daar niet, of toch wel, hoe zit dat, weet iemand dat? Als hij voluit mocht, had hij eigenlijk een voordeel, immers vrij baan.
Wat wel een beetje vaag is, is dat HAM volgens mij 4 posities naar voren schoof tijdens de SC/Yellow Flags ivm Ocon. Zeker te maken met het boxen tijdens de SC?
Jammer van die vlag van Massa. Had hem dan een echte vlag meegegeven.
Ze rijden met een teruggeschroefde turbo.. Dankzij het gepruts van Renault...quote:Op zondag 12 november 2017 19:12 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het gaat op het ene circuit altijd beter dan op het andere, en in Maleisie en Japan deed Ferrari niet echt mee. Ze zijn wel wat van de achterstand ingelopen, maar dat wil niet zeggen dat ze het gat al hebben gedicht.
Valsecchi is simply amazing.quote:Op zondag 12 november 2017 18:54 schreef beantherio het volgende:
[..]
Misschien dat Valsecchi, Ebel en Plooij eens een fight to the death kunnen gaan doen om uit te vinden wie de grootste idioot van de Formula 1 is.
Valsecchi isquote:Op zondag 12 november 2017 19:15 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Valsecchi is simply amazing.
GP2 champion, die anderen mogen z'n veters niet eens strikken
Besmet geraakt door een iets oudere neef al vanaf dat prost en senna liepen te bakkelijen. Geen idee precies welk jaar, maar echt regelmatig vanaf 1994.quote:Op zondag 12 november 2017 19:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Sinds wanneer kijk jij?
En niet vervelend bedoeld, maar waarom boeit de F1 je niet (meer?) buiten de races om?
Hij heeft er 5 ronden achter gezeten met een flink snelheidsverschil. Als je hem dan niet kunt inhalen verdien je het ook niet.quote:Op zondag 12 november 2017 19:09 schreef Gruj0 het volgende:
HAM heeft het wel goed gedaan. Een goede inhaalrace. Eigenlijk verdiende hij de 3e plek meer dan RAI omdat HAM het verschil minder dan een seconde tussen beide wist te maken. Natuurlijk gingen er 4 auto's van af, maar toch.
Beetje hetzelfde als bij mij dus. Keek eerst MotoGP, va 1994 F1, ergens in de 2000's afgehaakt en weer aangehaakt tijdens Giedogate en entree Max.quote:Op zondag 12 november 2017 19:16 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Besmet geraakt door een iets oudere neef al vanaf dat prost en senna liepen te bakkelijen. Geen idee precies welk jaar, maar echt regelmatig vanaf 1994.
En echt keihard fan terwijl je door iedereen als volslagen nerd werd gezien. Posters, vlaggen, hele mikmak. Formule1 abbo, later racereport er bij. Kon iedereen herkennen aan de helm, ook de mindere goden. De technieken in de auto's waren leuk om te volgen.
Vanaf 2006 ofso begon ik er een beetje genoeg van te krijgen. Ging niet meer om de snelste op de baan, maar meer om wie het beste met de regels om kon gaan. In mijn ogen. Sfeer tussen coureurs was ook alsof ze zaten de ea f1'en. Alle 'karakters' weg of nog slapende. Keek nog wel de grote gp's, maar voor de rest, meh. Volgde het nog wel, maar niet meer intensief. Was een optocht geworden, circuits geen fuck aan door tilke, geen ballen meer nodig...
En eerlijk gezegd sinds Max er is, mjah vet weer. Er is weer sfeer, er zijn weer acties, er is weer gezeik in het paddock door gekloot op de baan.
Heb tijdens de race een tosti gegetenquote:
RB zit er qua chassis ook gewoon bij. Ze hebben best grote stappen gemaakt dit jaar, meer dan de competitie. Het is weer Renault dat het laat afweten. Max heeft vanaf de zomer veel punten gescoord, ik geloof dat alleen Hamilton er meer heeft gescoord (voor Brazilie). Dat doe je niet met 'een uitschieter'.quote:Op zondag 12 november 2017 18:59 schreef Weltschmerz het volgende:
Alles heeft met elkaar te maken, maar je hebt een uitschieter op grote hoogte en dan gaat iedereen doen alsof RBR er qua chassis wel helemaal bij zit, zoals dat aan het begin van het seizoen ook al gedaan werd. Dat is wensdenken en vragen om teleurstelling.
Chassis van RBR is prima in orde, dat is in de loop van het seizoen gewoon fors verbetert.quote:Op zondag 12 november 2017 19:12 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het gaat op het ene circuit altijd beter dan op het andere, en in Maleisie en Japan deed Ferrari niet echt mee. Ze zijn wel wat van de achterstand ingelopen, maar dat wil niet zeggen dat ze het gat al hebben gedicht.
Vond net wat nootjes die ik vrijdag gekocht hebquote:Op zondag 12 november 2017 19:19 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Heb tijdens de race een tosti gegeten
Daar zeg je wat. Hij verremde zich ook twee keer wat je niet van hem verwacht en wat gewoon tijd heeft gekost.quote:Op zondag 12 november 2017 19:18 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij heeft er 5 ronden achter gezeten met een flink snelheidsverschil. Als je hem dan niet kunt inhalen verdien je het ook niet.
Renault heeft het chassis zo goed op orde dat ze op een aantal banen het gebrek aan vermogen kunnen compenseren ten opzichte van Ferrari en Mercedes. Meer kun je van een chassis niet vragen.quote:Op zondag 12 november 2017 19:12 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het gaat op het ene circuit altijd beter dan op het andere, en in Maleisie en Japan deed Ferrari niet echt mee. Ze zijn wel wat van de achterstand ingelopen, maar dat wil niet zeggen dat ze het gat al hebben gedicht.
Was ook de periode volgens mij dat er echt vet veel fans afhaakte.quote:Op zondag 12 november 2017 19:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als bij mij dus. Keek eerst MotoGP, va 1994 F1, ergens in de 2000's afgehaakt en weer aangehaakt tijdens Giedogate en entree Max.
RBR bedoel je?quote:Op zondag 12 november 2017 19:24 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Renault heeft het chassis zo goed op orde dat ze op een aantal banen het gebrek aan vermogen kunnen compenseren ten opzichte van Ferrari en Mercedes. Meer kun je van een chassis niet vragen.
Je zou zelfs kunnen stellen dat ze qua chassis de twee topteams voorbij zijn.
Renault? Seriously?quote:Op zondag 12 november 2017 19:24 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Renault heeft het chassis zo goed op orde dat ze op een aantal banen het gebrek aan vermogen kunnen compenseren ten opzichte van Ferrari en Mercedes. Meer kun je van een chassis niet vragen.
Je zou zelfs kunnen stellen dat ze qua chassis de twee topteams voorbij zijn.
Volgend seizoen drie teams die strijden om de titel zou in ieder geval wel erg tof zijn.quote:Op zondag 12 november 2017 19:24 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Renault heeft het chassis zo goed op orde dat ze op een aantal banen het gebrek aan vermogen kunnen compenseren ten opzichte van Ferrari en Mercedes. Meer kun je van een chassis niet vragen.
Je zou zelfs kunnen stellen dat ze qua chassis de twee topteams voorbij zijn.
Drink er nog een paarquote:Op zondag 12 november 2017 19:24 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Renault heeft het chassis zo goed op orde dat ze op een aantal banen het gebrek aan vermogen kunnen compenseren ten opzichte van Ferrari en Mercedes. Meer kun je van een chassis niet vragen.
Je zou zelfs kunnen stellen dat ze qua chassis de twee topteams voorbij zijn.
Dat denk ik dus ook (als je RBR bedoelt), het verschil met Renault en STR is gigantisch groot.quote:Op zondag 12 november 2017 19:24 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Renault heeft het chassis zo goed op orde dat ze op een aantal banen het gebrek aan vermogen kunnen compenseren ten opzichte van Ferrari en Mercedes. Meer kun je van een chassis niet vragen.
Je zou zelfs kunnen stellen dat ze qua chassis de twee topteams voorbij zijn.
Mooi dat ie ook z'n band verneukt Van bandenmanagement heeft ie nog nooit gehoord.quote:Op zondag 12 november 2017 19:25 schreef Wereldgozer het volgende:
Stroll is echt keihard vernederd vandaag.
Nee, allemaal. Maar 500 cc was wel waar ik echt naar uitkeek. Keek echter ook 125 cc en 250 cc.quote:Op zondag 12 november 2017 19:25 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Was ook de periode volgens mij dat er echt vet veel fans afhaakte.
Wij waren er dus 2 van..
En je bedoelt 500cc??
Forget it. Gaat "gewoon" weer tussen Ferrari en Mercedes.quote:Op zondag 12 november 2017 19:26 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volgend seizoen drie teams die strijden om de titel zou in ieder geval wel erg tof zijn.
Bij een start uit de pitlane krijg je toch pas groen licht als het veld de bocht voorbij is?quote:Op zondag 12 november 2017 19:21 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Daar zeg je wat. Hij verremde zich ook twee keer wat je niet van hem verwacht en wat gewoon tijd heeft gekost.
Maar heeft hij nou wel of geen voordeel gehad door uit de pitlane te starten? Sjemmert liet al weten dat de limiet eraf mag voor de eerste bocht links. Hij mocht dus voluit, had vrij baan en riskeerde niks. Die anderen riskeerden het in de prak rijden van hun auto door zichzelf of een ander iemand (Grosjean in dit geval).
Je zou denken dat vanuit de pitlane starten een nadeel is, maar in dit geval leek het wel een voordeel. Zou me niets verbazen als Merc het wisselen van onderdelen als smoes heeft gebruikt om vanuit de pitlane te starten in plaats van vanaf P20.
Mick Doohan op de honda. De koning.quote:Op zondag 12 november 2017 19:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, allemaal. Maar 500 cc was wel waar ik echt naar uitkeek. Keek echter ook 125 cc en 250 cc.
Tijden van Schwanz, Rainey, Doohan.
Ik was fan van Doohan.
Maar Capirossi en Biaggi (en Rossi) waren ook in beeld. Ook de vd Goorberghjes uiteraard
Net wat pasta gemaakt.quote:
100% zeker een FOK!er.quote:
Excuus, dat bedoel ik uiteraard.quote:
Ik had helemaal niks met Doohan.quote:Op zondag 12 november 2017 19:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, allemaal. Maar 500 cc was wel waar ik echt naar uitkeek. Keek echter ook 125 cc en 250 cc.
Tijden van Schwanz, Rainey, Doohan.
Ik was fan van Doohan.
Maar Capirossi en Biaggi (en Rossi) waren ook in beeld. Ook de vd Goorberghjes uiteraard
Sorry, ik bedoel uiteraard RBR.quote:
Ik ben dus na het eerste of tweede kampioenschap van Doohan naar de F1 geswitched. Eerste tig jaar hield ik e MotoGP echter nog wel met een schuin oog in de gaten. Denk zeker een jaar of 10, en daarna ook nog met een heel schuin oog.quote:Op zondag 12 november 2017 19:31 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Mick Doohan op de honda. De koning.
Gek genoeg kon dat mij minder boeien. Terwijl ik dan zelf weer op twee wielen sturen leuker vind. Met of zonder motor tussen de benen.
Smaken verschillenquote:Op zondag 12 november 2017 19:34 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik had helemaal niks met Doohan.
Cadalora, Capirossi, Biaggi, Barros en uiteraard Rossi helden.
Zelfde hier. Had nog even hoop dat A1 leuk zou worden, maar ook dat snel opgegeven. Hoewel Max het nu wel spannend maakt mis ik die 'echte' strijd op de baan van vroeger wel.quote:Op zondag 12 november 2017 19:25 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Was ook de periode volgens mij dat er echt vet veel fans afhaakte.
Wij waren er dus 2 van..
En je bedoelt 500cc??
Met sport ben ik vaak voor Italianen en Brazilianen, misschien was het daarom.quote:Op zondag 12 november 2017 19:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Smaken verschillen
Maar ik was al gecharmeerd van Doohan (nee, niet qua uiterlijk), toen de crash op Assen, toen gewoon rijden met aangepaste motor (schakelen met de hand ipv met de voet) en nog steeds de sterren van de hemel rijden
Hij zit er zelden... Als hij er is is het via telefoonquote:Op zondag 12 november 2017 19:38 schreef Wereldgozer het volgende:
Max zit nu al in het vliegtuig, als die morgen bij Peptalk moet zitten
We zullen het wel zien. Lijkt me wat voorbarig om daar nu al heel stellige uitspraken over te doen.quote:Op zondag 12 november 2017 19:28 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Forget it. Gaat "gewoon" weer tussen Ferrari en Mercedes.
Volgens mij zit hij er morgen fysiek.quote:Op zondag 12 november 2017 19:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij zit er zelden... Als hij er is is het via telefoon
Je hoeft je niet te verantwoorden, ieder zijn/haar smaakquote:Op zondag 12 november 2017 19:40 schreef tja77 het volgende:
[..]
Met sport ben ik vaak voor Italianen en Brazilianen, misschien was het daarom.
Morgen zit hij er letterlijkquote:Op zondag 12 november 2017 19:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij zit er zelden... Als hij er is is het via telefoon
Enkele vlucht is uurtje of 12. Nu vertrekken is morgenochtend 8.00u in Amsterdamquote:Op zondag 12 november 2017 19:38 schreef Wereldgozer het volgende:
Max zit nu al in het vliegtuig, als die morgen bij Peptalk moet zitten
Owh, geen idee. Kan best hoorquote:Op zondag 12 november 2017 19:41 schreef tja77 het volgende:
[..]
Volgens mij zit hij er morgen fysiek.
Althans dat dacht ik.
Ik mis de T-cars (het rennen erheen vooral), het bijtanken, de pranks, de "ruzies", de markante figuren..quote:Op zondag 12 november 2017 19:39 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Zelfde hier. Had nog even hoop dat A1 leuk zou worden, maar ook dat snel opgegeven. Hoewel Max het nu wel spannend maakt mis ik die 'echte' strijd op de baan van vroeger wel.
quote:Op zondag 12 november 2017 19:42 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, wat zouden ze met Massa's 2018 afscheid gaan doen?
Scheelt je wel het gedoe van de eerste bochten met z’n allen tegelijk door.quote:Op zondag 12 november 2017 19:28 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Bij een start uit de pitlane krijg je toch pas groen licht als het veld de bocht voorbij is?
Oudje gespot.quote:Op zondag 12 november 2017 19:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik mis de T-cars (het rennen erheen vooral), het bijtanken, de pranks, de "ruzies", de markante figuren..
*nostalgie*
Ja, mijn Oconsistency ffs.quote:Op zondag 12 november 2017 19:43 schreef sasquatsch het volgende:
Ocon voor het eerst in ruim 3 jaar niet aan de finish in een race.
Grosjean bedankt!
Ik heb een pesthekel aan Ocon, dus ik vind het helemaal prima. Overigens zit hij nog geen anderhalf jaar in de F1quote:Op zondag 12 november 2017 19:43 schreef sasquatsch het volgende:
Ocon voor het eerst in ruim 3 jaar niet aan de finish in een race.
Grosjean bedankt!
Kloptquote:
Ik Grosjean ook even hardop verrot gescholden toen ik erachter kwam dat het Ocon wasquote:Op zondag 12 november 2017 19:43 schreef sasquatsch het volgende:
Ocon voor het eerst in ruim 3 jaar niet aan de finish in een race.
Grosjean bedankt!
Je kunt dan toch ook gewoon inhouden?quote:Op zondag 12 november 2017 19:44 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Scheelt je wel het gedoe van de eerste bochten met z’n allen tegelijk door.
Ik heb GRO heilig verklaard na het uitschakelen van rat Ocon.quote:Op zondag 12 november 2017 19:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik Grosjean ook even hardop verrot gescholden toen ik erachter kwam dat het Ocon was
lmaoquote:Op zondag 12 november 2017 19:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb GRO heilig verklaard na het uitschakelen van rat Ocon.
Laatste keer dat hij uitviel was in een F3 race in 2014.quote:Op zondag 12 november 2017 19:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb een pesthekel aan Ocon, dus ik vind het helemaal prima. Overigens zit hij nog geen anderhalf jaar in de F1
Valt wel mee, toch?quote:
Wat is er mis met Ocon?quote:Op zondag 12 november 2017 19:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb GRO heilig verklaard na het uitschakelen van rat Ocon.
Ik ben verre van fan van GRO en MAG, van mij mogen ze weg. Maar ik heb echt een pesthekel aan Ocon.quote:Op zondag 12 november 2017 19:48 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
lmao
Heb niks met Ocon maar Grosjean en Magnussen mogen van mij een enkeltje Destruction Derby
Ik ben geen 80 iddquote:
Jij bent dol op hem, ik heb een pesthekel aan hem. Doe ik naar jou?quote:
Grosjean en Magnussen mogen naar de Nascar, maar Ocon is een toekomstig kampioen hoor.quote:Op zondag 12 november 2017 19:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ben verre van fan van GRO en MAG, van mij mogen ze weg. Maar ik heb echt een pesthekel aan Ocon.
Buitengewoon veel. En dat heeft buitengewoon veel te maken met zijn houding richting Verstappen. Al jaren. En nu nog steeds.quote:
Al zou hij dat zijn, dan kan ik toch nog wel een pesthekel aan hem hebben?quote:Op zondag 12 november 2017 19:55 schreef Fer het volgende:
[..]
Grosjean en Magnussen mogen naar de Nascar, maar Ocon is een toekomstig kampioen hoor.
Omdat hij Max versloeg in 2014?quote:Op zondag 12 november 2017 19:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar ik heb echt een pesthekel aan Ocon.
Stel je aan zeg..quote:
Heb je daar voorbeelden van? (Serieuze vraag)quote:Op zondag 12 november 2017 19:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Buitengewoon veel. En dat heeft buitengewoon veel te maken met zijn houding richting Verstappen. Al jaren. En nu nog steeds.
Nopequote:
Ja hoor. Google maar gewoon op Vertsappen en Ocon. Ie ook de uitspraken van Ocon toen hij net de F1 in kwam en nu soms nog.quote:Op zondag 12 november 2017 19:58 schreef franklop het volgende:
[..]
Heb je daar voorbeelden van? (Serieuze vraag)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |