Toch het beeld er even bijgehaaldquote:
zijn banden zijn wel flink aan het slijtenquote:Op zondag 12 november 2017 18:32 schreef zoem het volgende:
Blijkbaar heeft HAM nóg een boostknopje... alsof hij nog niet hard genoeg ging.
Ja, bizarquote:
Dat zou goud zijnquote:Op zondag 12 november 2017 18:32 schreef franske19 het volgende:
Lewis en Kimi knallen op elkaar en Max alsnog podium.
De quali boost.quote:Op zondag 12 november 2017 18:32 schreef zoem het volgende:
Blijkbaar heeft HAM nóg een boostknopje... alsof hij nog niet hard genoeg ging.
Ik hoop dat hij hem niet paktquote:Op zondag 12 november 2017 18:33 schreef Goudenvis het volgende:
Hopen dat HAM RAI gaat pakken anders komt die weer met dat stomme brilletje wat onverstaanbaars brabbelen
Mag niet van Ferrariquote:
aan de binnenkantquote:Op zondag 12 november 2017 18:34 schreef Gremen het volgende:
VER had hem gewoon ingehaald in de laatste bocht!
Precies, maar Hamilton moet altijd beter gemaakt worden dan hij is.quote:Op zondag 12 november 2017 18:29 schreef franklop het volgende:
[..]
Glock kon echt niks meer in die ronde. Zijn onboard staat online, was het hele rondje aan het kloten en werd door iedereen voorbij geknald.
Hetzij door de baan te verlaten.quote:
quote:Op zondag 12 november 2017 18:34 schreef Gremen het volgende:
VER had hem gewoon ingehaald in de laatste bocht!
zou Hamilton moeten zijn, of beter zijn autoquote:Op zondag 12 november 2017 18:35 schreef zoem het volgende:
Wie zou er DOTD worden? Ik gok Hamilton of Massa.
Door de muur heenquote:Op zondag 12 november 2017 18:35 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Hetzij door de baan te verlaten.
Wie is er kampioen?quote:Op zondag 12 november 2017 18:35 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Hamilton VIESSLECHT en saai. Lekker voor hem. Kimi en VETTEL
Ja vind ik ook. Ik kon alleen niet stemmen, de site laad hier niet.quote:Op zondag 12 november 2017 18:36 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
zou Hamilton moeten zijn, of beter zijn auto
Vergeet niet dat de motoren van RB teruggeschroeft zijn deze race.quote:Op zondag 12 november 2017 18:37 schreef Tinos85 het volgende:
Verschil tussen Ferrari, Mercedes en de Red Bull pijnlijk deze race.
Viesmad hahahaquote:Op zondag 12 november 2017 18:37 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
boeit niemand. omdat hamilton kut is.
Hij ging er wel strak doorheen, alleen toen het snelheidsverschil iets minder dan een seconde werd bleek hij weer eens niet zo'n hele goede inhaler. Maar ik zie niet wie anders DotD zou moeten worden.quote:Op zondag 12 november 2017 18:36 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
zou Hamilton moeten zijn, of beter zijn auto
Max bril up much?quote:Op zondag 12 november 2017 18:37 schreef VacaLoca het volgende:
Hamilton is samen met Max de snelste in de paddock, maar Max is de betere racer.
Raar he, met een dik geknepen turbo bij alle Renault aangedreven teams...quote:Op zondag 12 november 2017 18:37 schreef Tinos85 het volgende:
Verschil tussen Ferrari, Mercedes en de Red Bull pijnlijk deze race.
C kapot?quote:Op zondag 12 november 2017 18:38 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Moet je opletten dat hamilton straks toch nog ergens in de axhtergond de aandaxht probeert op te eisen
Als die banden er zo hard aan gaan en hij nog wel de FL kan rijden dan valt het blijkbaar nog wel mee met dat terugschroeven.quote:Op zondag 12 november 2017 18:37 schreef zoem het volgende:
[..]
Vergeet niet dat de motoren van RB teruggeschroeft zijn deze race.
Ohja dat is ook zo. Volgende race zeker ook?quote:Op zondag 12 november 2017 18:37 schreef zoem het volgende:
[..]
Vergeet niet dat de motoren van RB teruggeschroeft zijn deze race.
Dit is de eerste race van het jaar waarin die dat niet kan zeggenquote:Op zondag 12 november 2017 18:39 schreef DeLuna het volgende:
DOTD best fans in the world hè, dan heb je dat
Hij zal maar een paar rondjes echt kunnen pushen om daarna weer lang te moeten sparen.quote:Op zondag 12 november 2017 18:40 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Als die banden er zo hard aan gaan en hij nog wel de FL kan rijden dan valt het blijkbaar nog wel mee met dat terugschroeven.
Niet slecht toch ?quote:
Hij is toch vaker dit jaar buiten de top3 geëindigd?quote:Op zondag 12 november 2017 18:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is de eerste race van het jaar waarin die dat niet kan zeggen
Dat was op vrij verse SS he dat hij FL reed.quote:Op zondag 12 november 2017 18:40 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Als die banden er zo hard aan gaan en hij nog wel de FL kan rijden dan valt het blijkbaar nog wel mee met dat terugschroeven.
Hoe kom je er bij?quote:Op zondag 12 november 2017 18:39 schreef RubenSosa het volgende:
Als RIC niet geraakt was in ronde 1 dan had hij gewoon top 3 gereden
Nope. Zelfde handicaps als Max deze race. Door het veld snijden is iets anders dan in de top 3 komen en blijven met een dik geknepen turboquote:Op zondag 12 november 2017 18:39 schreef RubenSosa het volgende:
Als RIC niet geraakt was in ronde 1 dan had hij gewoon top 3 gereden
Ze hadden een bagger setup omdat die motor zover terug geschroefd was. En ook erg sympathiek van Renault om dat pas zondag ochtend te vertellen aan RBRquote:Op zondag 12 november 2017 18:40 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Als die banden er zo hard aan gaan en hij nog wel de FL kan rijden dan valt het blijkbaar nog wel mee met dat terugschroeven.
En 2x in "dezelfde" race (GP van Brazilie) ookquote:Op zondag 12 november 2017 18:38 schreef franklop het volgende:
Max de jongste coureur ooit met 2 FL's
Maar niet zowel op zaterdag als zondag. Mexico is uitzondering, toen werd ie alsnog geïnterviewd.quote:Op zondag 12 november 2017 18:41 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Hij is toch vaker dit jaar buiten de top3 geëindigd?
F1 heeft de rechten weer teruggekocht. Genot.quote:Op zondag 12 november 2017 18:43 schreef Weltschmerz het volgende:
Ze hebben de oude F1-hymne weer terug hoor ik.
Dat is alweer even geleden.quote:Op zondag 12 november 2017 18:45 schreef Peterselieman het volgende:
Dat Italiaanse volkslied maakt me altijd zo vrolijk
Ja, ook dan zijn er geen reserve MGU-H'squote:Op zondag 12 november 2017 18:40 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Ohja dat is ook zo. Volgende race zeker ook?
De Ferrari monteurs die meezongen is ook wel tofquote:Op zondag 12 november 2017 18:45 schreef Peterselieman het volgende:
Dat Italiaanse volkslied maakt me altijd zo vrolijk
RBR komt ook op het bochtenwerk nog wat te kort, of dat moet aan de coureurs liggen natuurlijk.quote:Op zondag 12 november 2017 18:42 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Dat was op vrij verse SS he dat hij FL reed.
Daar is geen speld tussen te krijgen.quote:Op zondag 12 november 2017 18:36 schreef raptorix het volgende:
Top 4 binnen 10 seconden, maar geen enkele actie, eigenlijk geeft dat het probleem van de F1 aan.
quote:Op zondag 12 november 2017 18:45 schreef Peterselieman het volgende:
Dat Italiaanse volkslied maakt me altijd zo vrolijk
Dat was na een pitstopquote:Op zondag 12 november 2017 18:40 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Als die banden er zo hard aan gaan en hij nog wel de FL kan rijden dan valt het blijkbaar nog wel mee met dat terugschroeven.
ach heeft genoeg punten binnengeharkt.quote:Op zondag 12 november 2017 18:44 schreef Snowsquall het volgende:
VET doet net of hij driversskills heeft
Eh? Ze hebben nog 2 wekenquote:Op zondag 12 november 2017 18:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, ook dan zijn er geen reserve MGU-H's
Zo snel kunnen ze die niet maken las ik.quote:
Redden ze niet. Niet mijn schuld, kijk naar Renaultquote:
Huh wat? Ze mochten/mogen die podiumtune niet gebruiken?quote:Op zondag 12 november 2017 18:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
F1 heeft de rechten weer teruggekocht. Genot.
Gewoon wodka gevenquote:Op zondag 12 november 2017 18:48 schreef Refragmental het volgende:
Wat zijn die finnen toch saai en emotieloos
Portugees hoop ik. In Braziliequote:Op zondag 12 november 2017 18:48 schreef heywoodu het volgende:
Kai Ebel gooit er lekker wat Spaans tussendoor.
Slecht eigenlijkquote:Op zondag 12 november 2017 18:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, ook dan zijn er geen reserve MGU-H's
Trap er niet in, Kuzu.quote:Op zondag 12 november 2017 18:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Huh wat? Ze mochten/mogen die podiumtune niet gebruiken?
Ik rij gelukkig Opel, moet er niet aan denken om Renault te rijden Pfff 😑quote:Op zondag 12 november 2017 18:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Redden ze niet. Niet mijn schuld, kijk naar Renault
Bizar slechtquote:
En ik wil beide niet, sorryquote:Op zondag 12 november 2017 18:49 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Ik rij gelukkig Opel, moet er niet aan denken om Renault te rijden Pfff 😑
Alleen als er een Duitser in een Italiaanse auto wintquote:Op zondag 12 november 2017 18:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Huh wat? Ze mochten/mogen die podiumtune niet gebruiken?
Alles is beter dan die mallootquote:
Geen zonnebril.quote:Op zondag 12 november 2017 18:50 schreef Refragmental het volgende:
Mompel mompel! Maar toch duidelijker te verstaan dan normaal.
Gelukkiger met een Opel zijnquote:Op zondag 12 november 2017 18:49 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Ik rij gelukkig Opel, moet er niet aan denken om Renault te rijden Pfff 😑
Ik heb 3 pittige Renaults gehad en reden toch wel goed, maar na de overstap naar Audi en uiteindelijk Mitsubishi wil ik niet meer terug .quote:Op zondag 12 november 2017 18:49 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Ik rij gelukkig Opel, moet er niet aan denken om Renault te rijden Pfff 😑
Epischquote:
Niet veel beterquote:
Daarom is het dus opmerkelijk dat hij er wat Spaans tussendoor gooide.quote:Op zondag 12 november 2017 18:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Portugees hoop ik. In Brazilie
Voor Ebel is dat hetzelfde.quote:Op zondag 12 november 2017 18:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Daarom is het dus opmerkelijk dat hij er wat Spaans tussendoor gooide.
Eddie Jordan vergeten of wat?quote:
Zegt genoeg.quote:
Dat is toch deze?quote:Op zondag 12 november 2017 18:43 schreef Weltschmerz het volgende:
Ze hebben de oude F1-hymne weer terug hoor ik.
Mercedes is betrouwbaarder en Honda heeft maar een team.quote:Op zondag 12 november 2017 18:49 schreef KillerBee4ever het volgende:
Tussen Mexico en Abu Dhabi zitten 4 weken, hoe lang heeft Renault nodig om een paar f*cking motoren te brouwen? (lees: waarom hebben andere teams dit probleem niet?). Het wordt triester met de dag...
Hondaquote:Op zondag 12 november 2017 18:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb 3 pittige Renaults gehad en reden toch wel goed, maar na de overstap naar Audi en uiteindelijk Mitsubishi wil ik niet meer terug .
Honda dan?quote:
Dat is meer een actquote:
Omdat het Fransen zijn. Mercedes levert evenveel motoren ieder raceweekend, maar die gaan niet stuk. Duitse efficientie tegen Franse werk ethiek/rommel.quote:Op zondag 12 november 2017 18:49 schreef KillerBee4ever het volgende:
Tussen Mexico en Abu Dhabi zitten 4 weken, hoe lang heeft Renault nodig om een paar f*cking motoren te brouwen? (lees: waarom hebben andere teams dit probleem niet?). Het wordt triester met de dag...
Valsecchi inschakelen is genoeg. Al scheelt het weinigquote:Op zondag 12 november 2017 18:51 schreef Waffle het volgende:
Ze moeten plooij eens inschakelen voor deze podium interviews. Dan valt Kai ebel misschien eens mee
Heb je je RIC bril weer op?quote:Op zondag 12 november 2017 18:39 schreef RubenSosa het volgende:
Als RIC niet geraakt was in ronde 1 dan had hij gewoon top 3 gereden
Volvo heb ik zeer veel vertrouwen in als ik dat zo van mensen hoor . Net als Mitsubishi en Toyota.quote:
Jaquote:
Misschien dat Valsecchi, Ebel en Plooij eens een fight to the death kunnen gaan doen om uit te vinden wie de grootste idioot van de Formula 1 is.quote:
quote:Op zondag 12 november 2017 18:52 schreef Ghost_Nappa het volgende:
Ik zei toch al massa op het podium ?
zo tenenkrommend dat mijn nagels mijn hielen kunnen krabbenquote:
helaas is dat verschil ook volgend jaar niet weggewerkt, ook door Ferrari nietquote:Op zondag 12 november 2017 18:53 schreef Sander_Van_Hoorn het volgende:
[..]
Omdat het Fransen zijn. Mercedes levert evenveel motoren ieder raceweekend, maar die gaan niet stuk. Duitse efficientie tegen Franse werk ethiek/rommel.
Honda niet?quote:Op zondag 12 november 2017 18:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
Volvo heb ik zeer veel vertrouwen in als ik dat zo van mensen hoor . Net als Mitsubishi en Toyota.
Deze:quote:
Weinig ervaring mee .quote:
Ferrari lijkt het snelst in de langzame bochten, RBR in de snelle bochten en Mercedes op de rechte stukken.quote:Op zondag 12 november 2017 18:45 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
RBR komt ook op het bochtenwerk nog wat te kort, of dat moet aan de coureurs liggen natuurlijk.
Mijn ringtonequote:
De sjoemeldiesel mag toch volgend jaar niet meer? Daar was Ferrari natuurlijk ook mooi mee genaaid.quote:Op zondag 12 november 2017 18:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
helaas is dat verschil ook volgend jaar niet weggewerkt, ook door Ferrari niet
Dat deden ze toch echt zelf.quote:Op zondag 12 november 2017 18:56 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
De sjoemeldiesel mag toch volgend jaar niet meer? Daar was Ferrari natuurlijk ook mooi mee genaaid.
mja, de Mercedes-motor die Hamilton nu heeft moet ook gewoon aan de huidige regels voldoenquote:Op zondag 12 november 2017 18:56 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
De sjoemeldiesel mag toch volgend jaar niet meer? Daar was Ferrari natuurlijk ook mooi mee genaaid.
Alles heeft met elkaar te maken, maar je hebt een uitschieter op grote hoogte en dan gaat iedereen doen alsof RBR er qua chassis wel helemaal bij zit, zoals dat aan het begin van het seizoen ook al gedaan werd. Dat is wensdenken en vragen om teleurstelling.quote:Op zondag 12 november 2017 18:56 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ferrari lijkt het snelst in de langzame bochten, RBR in de snelle bochten en Mercedes op de rechte stukken.
Minder vermogen door het terugschroeven heeft ook effect op het rijden. Door de lagere snelheid heb je ook minder downforce in de snelle bochten wat je voornamelijk in bocht 2 en 12 zal merken. Helemaal gecombineerd met het proberen te compenseren door sowieso al weinig downforce te rijden.
Goede concurrent wel idd.quote:
Jij nooit f1 gekeken voor rtl in NL het had?quote:
Rest van t nummer en de band zijn prut. Maar dit is gewoon F1 gevoel puur sang.quote:
Beidenquote:Op zondag 12 november 2017 19:01 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Jij nooit f1 gekeken voor rtl in NL het had?
Of ff tussen de reclames door zappen naar bbc om niks te missen?
Genot man.
Sinds wanneer kijk jij?quote:Op zondag 12 november 2017 19:01 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Jij nooit f1 gekeken voor rtl in NL het had?
Of ff tussen de reclames door zappen naar bbc om niks te missen?
Genot man.
Jij bent 20 ofzo toch? Of iig nog geen 30?quote:Op zondag 12 november 2017 19:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Beiden
Maar de RTL tune is wel dé ultieme tune. Zal nooit van z'n troon gestoten kunnen worden.
Jij bent een ster in het overdrijven.quote:Op zondag 12 november 2017 18:59 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Alles heeft met elkaar te maken, maar je hebt een uitschieter op grote hoogte en dan gaat iedereen doen alsof RBR er qua chassis wel helemaal bij zit, zoals dat aan het begin van het seizoen ook al gedaan werd. Dat is wensdenken en vragen om teleurstelling.
Ah, vandaar!quote:Op zondag 12 november 2017 19:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Beiden
Ik bestond nog niet eens voor RTL het had.
Maar de RTL tune is wel dé ultieme tune. Zal nooit van z'n troon gestoten kunnen worden.
Wat? Iets op Ziggo?quote:
Dat wel ja. Riep op vrijdag al dat ze hier weer derde team leken.quote:Op zondag 12 november 2017 18:59 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Alles heeft met elkaar te maken, maar je hebt een uitschieter op grote hoogte en dan gaat iedereen doen alsof RBR er qua chassis wel helemaal bij zit, zoals dat aan het begin van het seizoen ook al gedaan werd. Dat is wensdenken en vragen om teleurstelling.
Zie edit dusquote:Op zondag 12 november 2017 19:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij bent 20 ofzo toch? Of iig nog geen 30?
Negeer die mallerd maar gewoon.. Het is verleidelijk om te reageren, maar het brengt je nergens...quote:Op zondag 12 november 2017 19:06 schreef tja77 het volgende:
[..]
Jij bent een ster in het overdrijven.
Maleisie en Japan vergeten?
De laatste races was RBR behoorlijk competitief, en de remmende factor was vooral de power.
Volvo 850 met 507.000km op de klokquote:
Ja, Jack vroeg... Renault heeft geen onderdelen meer, dus hoe gaat dat met de volgende race?quote:
Wat hem betreft schroeven ze alles open in Abu Dhabi. Toch de laatste race, desnoods afsluiten met vuurwerk.quote:
Ah, okquote:
Het beste antwoord everquote:Op zondag 12 november 2017 19:09 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Ja, Jack vroeg... Renault heeft geen onderdelen meer, dus hoe gaat dat met de volgende race?
Dus Max: "vol open schroeven he, toch de laatste race dus die kunnen we wel afsluiten met vuurwerk "
Gelijk heeft hijquote:Op zondag 12 november 2017 19:10 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Wat hem betreft schroeven ze alles open in Abu Dhabi. Toch de laatste race, desnoods afsluiten met vuurwerk.
Het gaat op het ene circuit altijd beter dan op het andere, en in Maleisie en Japan deed Ferrari niet echt mee. Ze zijn wel wat van de achterstand ingelopen, maar dat wil niet zeggen dat ze het gat al hebben gedicht.quote:Op zondag 12 november 2017 19:06 schreef tja77 het volgende:
[..]
Jij bent een ster in het overdrijven.
Maleisie en Japan vergeten?
De laatste races was RBR behoorlijk competitief, en de remmende factor was vooral de power.
Nog voor die eerste knik naar links ligt de lijn vanaf waar de pit limiter eraf mag.quote:Op zondag 12 november 2017 19:09 schreef Gruj0 het volgende:
HAM heeft het wel goed gedaan. Een goede inhaalrace. Eigenlijk verdiende hij de 3e plek meer dan RAI omdat HAM het verschil minder dan een seconde tussen beide wist te maken. Natuurlijk gingen er 4 auto's van af, maar toch.
Vanaf de positie vanaf welke HAM in de pitlane startte, mocht hij voluit of niet? De pitlimiet geldt daar niet, of toch wel, hoe zit dat, weet iemand dat? Als hij voluit mocht, had hij eigenlijk een voordeel, immers vrij baan.
Wat wel een beetje vaag is, is dat HAM volgens mij 4 posities naar voren schoof tijdens de SC/Yellow Flags ivm Ocon. Zeker te maken met het boxen tijdens de SC?
Jammer van die vlag van Massa. Had hem dan een echte vlag meegegeven.
Ze rijden met een teruggeschroefde turbo.. Dankzij het gepruts van Renault...quote:Op zondag 12 november 2017 19:12 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het gaat op het ene circuit altijd beter dan op het andere, en in Maleisie en Japan deed Ferrari niet echt mee. Ze zijn wel wat van de achterstand ingelopen, maar dat wil niet zeggen dat ze het gat al hebben gedicht.
Valsecchi is simply amazing.quote:Op zondag 12 november 2017 18:54 schreef beantherio het volgende:
[..]
Misschien dat Valsecchi, Ebel en Plooij eens een fight to the death kunnen gaan doen om uit te vinden wie de grootste idioot van de Formula 1 is.
Valsecchi isquote:Op zondag 12 november 2017 19:15 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Valsecchi is simply amazing.
GP2 champion, die anderen mogen z'n veters niet eens strikken
Besmet geraakt door een iets oudere neef al vanaf dat prost en senna liepen te bakkelijen. Geen idee precies welk jaar, maar echt regelmatig vanaf 1994.quote:Op zondag 12 november 2017 19:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Sinds wanneer kijk jij?
En niet vervelend bedoeld, maar waarom boeit de F1 je niet (meer?) buiten de races om?
Hij heeft er 5 ronden achter gezeten met een flink snelheidsverschil. Als je hem dan niet kunt inhalen verdien je het ook niet.quote:Op zondag 12 november 2017 19:09 schreef Gruj0 het volgende:
HAM heeft het wel goed gedaan. Een goede inhaalrace. Eigenlijk verdiende hij de 3e plek meer dan RAI omdat HAM het verschil minder dan een seconde tussen beide wist te maken. Natuurlijk gingen er 4 auto's van af, maar toch.
Beetje hetzelfde als bij mij dus. Keek eerst MotoGP, va 1994 F1, ergens in de 2000's afgehaakt en weer aangehaakt tijdens Giedogate en entree Max.quote:Op zondag 12 november 2017 19:16 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Besmet geraakt door een iets oudere neef al vanaf dat prost en senna liepen te bakkelijen. Geen idee precies welk jaar, maar echt regelmatig vanaf 1994.
En echt keihard fan terwijl je door iedereen als volslagen nerd werd gezien. Posters, vlaggen, hele mikmak. Formule1 abbo, later racereport er bij. Kon iedereen herkennen aan de helm, ook de mindere goden. De technieken in de auto's waren leuk om te volgen.
Vanaf 2006 ofso begon ik er een beetje genoeg van te krijgen. Ging niet meer om de snelste op de baan, maar meer om wie het beste met de regels om kon gaan. In mijn ogen. Sfeer tussen coureurs was ook alsof ze zaten de ea f1'en. Alle 'karakters' weg of nog slapende. Keek nog wel de grote gp's, maar voor de rest, meh. Volgde het nog wel, maar niet meer intensief. Was een optocht geworden, circuits geen fuck aan door tilke, geen ballen meer nodig...
En eerlijk gezegd sinds Max er is, mjah vet weer. Er is weer sfeer, er zijn weer acties, er is weer gezeik in het paddock door gekloot op de baan.
Heb tijdens de race een tosti gegetenquote:
RB zit er qua chassis ook gewoon bij. Ze hebben best grote stappen gemaakt dit jaar, meer dan de competitie. Het is weer Renault dat het laat afweten. Max heeft vanaf de zomer veel punten gescoord, ik geloof dat alleen Hamilton er meer heeft gescoord (voor Brazilie). Dat doe je niet met 'een uitschieter'.quote:Op zondag 12 november 2017 18:59 schreef Weltschmerz het volgende:
Alles heeft met elkaar te maken, maar je hebt een uitschieter op grote hoogte en dan gaat iedereen doen alsof RBR er qua chassis wel helemaal bij zit, zoals dat aan het begin van het seizoen ook al gedaan werd. Dat is wensdenken en vragen om teleurstelling.
Chassis van RBR is prima in orde, dat is in de loop van het seizoen gewoon fors verbetert.quote:Op zondag 12 november 2017 19:12 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het gaat op het ene circuit altijd beter dan op het andere, en in Maleisie en Japan deed Ferrari niet echt mee. Ze zijn wel wat van de achterstand ingelopen, maar dat wil niet zeggen dat ze het gat al hebben gedicht.
Vond net wat nootjes die ik vrijdag gekocht hebquote:Op zondag 12 november 2017 19:19 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Heb tijdens de race een tosti gegeten
Daar zeg je wat. Hij verremde zich ook twee keer wat je niet van hem verwacht en wat gewoon tijd heeft gekost.quote:Op zondag 12 november 2017 19:18 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij heeft er 5 ronden achter gezeten met een flink snelheidsverschil. Als je hem dan niet kunt inhalen verdien je het ook niet.
Renault heeft het chassis zo goed op orde dat ze op een aantal banen het gebrek aan vermogen kunnen compenseren ten opzichte van Ferrari en Mercedes. Meer kun je van een chassis niet vragen.quote:Op zondag 12 november 2017 19:12 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het gaat op het ene circuit altijd beter dan op het andere, en in Maleisie en Japan deed Ferrari niet echt mee. Ze zijn wel wat van de achterstand ingelopen, maar dat wil niet zeggen dat ze het gat al hebben gedicht.
Was ook de periode volgens mij dat er echt vet veel fans afhaakte.quote:Op zondag 12 november 2017 19:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als bij mij dus. Keek eerst MotoGP, va 1994 F1, ergens in de 2000's afgehaakt en weer aangehaakt tijdens Giedogate en entree Max.
RBR bedoel je?quote:Op zondag 12 november 2017 19:24 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Renault heeft het chassis zo goed op orde dat ze op een aantal banen het gebrek aan vermogen kunnen compenseren ten opzichte van Ferrari en Mercedes. Meer kun je van een chassis niet vragen.
Je zou zelfs kunnen stellen dat ze qua chassis de twee topteams voorbij zijn.
Renault? Seriously?quote:Op zondag 12 november 2017 19:24 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Renault heeft het chassis zo goed op orde dat ze op een aantal banen het gebrek aan vermogen kunnen compenseren ten opzichte van Ferrari en Mercedes. Meer kun je van een chassis niet vragen.
Je zou zelfs kunnen stellen dat ze qua chassis de twee topteams voorbij zijn.
Volgend seizoen drie teams die strijden om de titel zou in ieder geval wel erg tof zijn.quote:Op zondag 12 november 2017 19:24 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Renault heeft het chassis zo goed op orde dat ze op een aantal banen het gebrek aan vermogen kunnen compenseren ten opzichte van Ferrari en Mercedes. Meer kun je van een chassis niet vragen.
Je zou zelfs kunnen stellen dat ze qua chassis de twee topteams voorbij zijn.
Drink er nog een paarquote:Op zondag 12 november 2017 19:24 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Renault heeft het chassis zo goed op orde dat ze op een aantal banen het gebrek aan vermogen kunnen compenseren ten opzichte van Ferrari en Mercedes. Meer kun je van een chassis niet vragen.
Je zou zelfs kunnen stellen dat ze qua chassis de twee topteams voorbij zijn.
Dat denk ik dus ook (als je RBR bedoelt), het verschil met Renault en STR is gigantisch groot.quote:Op zondag 12 november 2017 19:24 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Renault heeft het chassis zo goed op orde dat ze op een aantal banen het gebrek aan vermogen kunnen compenseren ten opzichte van Ferrari en Mercedes. Meer kun je van een chassis niet vragen.
Je zou zelfs kunnen stellen dat ze qua chassis de twee topteams voorbij zijn.
Mooi dat ie ook z'n band verneukt Van bandenmanagement heeft ie nog nooit gehoord.quote:Op zondag 12 november 2017 19:25 schreef Wereldgozer het volgende:
Stroll is echt keihard vernederd vandaag.
Nee, allemaal. Maar 500 cc was wel waar ik echt naar uitkeek. Keek echter ook 125 cc en 250 cc.quote:Op zondag 12 november 2017 19:25 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Was ook de periode volgens mij dat er echt vet veel fans afhaakte.
Wij waren er dus 2 van..
En je bedoelt 500cc??
Forget it. Gaat "gewoon" weer tussen Ferrari en Mercedes.quote:Op zondag 12 november 2017 19:26 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volgend seizoen drie teams die strijden om de titel zou in ieder geval wel erg tof zijn.
Bij een start uit de pitlane krijg je toch pas groen licht als het veld de bocht voorbij is?quote:Op zondag 12 november 2017 19:21 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Daar zeg je wat. Hij verremde zich ook twee keer wat je niet van hem verwacht en wat gewoon tijd heeft gekost.
Maar heeft hij nou wel of geen voordeel gehad door uit de pitlane te starten? Sjemmert liet al weten dat de limiet eraf mag voor de eerste bocht links. Hij mocht dus voluit, had vrij baan en riskeerde niks. Die anderen riskeerden het in de prak rijden van hun auto door zichzelf of een ander iemand (Grosjean in dit geval).
Je zou denken dat vanuit de pitlane starten een nadeel is, maar in dit geval leek het wel een voordeel. Zou me niets verbazen als Merc het wisselen van onderdelen als smoes heeft gebruikt om vanuit de pitlane te starten in plaats van vanaf P20.
Mick Doohan op de honda. De koning.quote:Op zondag 12 november 2017 19:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, allemaal. Maar 500 cc was wel waar ik echt naar uitkeek. Keek echter ook 125 cc en 250 cc.
Tijden van Schwanz, Rainey, Doohan.
Ik was fan van Doohan.
Maar Capirossi en Biaggi (en Rossi) waren ook in beeld. Ook de vd Goorberghjes uiteraard
Net wat pasta gemaakt.quote:
100% zeker een FOK!er.quote:
Excuus, dat bedoel ik uiteraard.quote:
Ik had helemaal niks met Doohan.quote:Op zondag 12 november 2017 19:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, allemaal. Maar 500 cc was wel waar ik echt naar uitkeek. Keek echter ook 125 cc en 250 cc.
Tijden van Schwanz, Rainey, Doohan.
Ik was fan van Doohan.
Maar Capirossi en Biaggi (en Rossi) waren ook in beeld. Ook de vd Goorberghjes uiteraard
Sorry, ik bedoel uiteraard RBR.quote:
Ik ben dus na het eerste of tweede kampioenschap van Doohan naar de F1 geswitched. Eerste tig jaar hield ik e MotoGP echter nog wel met een schuin oog in de gaten. Denk zeker een jaar of 10, en daarna ook nog met een heel schuin oog.quote:Op zondag 12 november 2017 19:31 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Mick Doohan op de honda. De koning.
Gek genoeg kon dat mij minder boeien. Terwijl ik dan zelf weer op twee wielen sturen leuker vind. Met of zonder motor tussen de benen.
Smaken verschillenquote:Op zondag 12 november 2017 19:34 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik had helemaal niks met Doohan.
Cadalora, Capirossi, Biaggi, Barros en uiteraard Rossi helden.
Zelfde hier. Had nog even hoop dat A1 leuk zou worden, maar ook dat snel opgegeven. Hoewel Max het nu wel spannend maakt mis ik die 'echte' strijd op de baan van vroeger wel.quote:Op zondag 12 november 2017 19:25 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Was ook de periode volgens mij dat er echt vet veel fans afhaakte.
Wij waren er dus 2 van..
En je bedoelt 500cc??
Met sport ben ik vaak voor Italianen en Brazilianen, misschien was het daarom.quote:Op zondag 12 november 2017 19:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Smaken verschillen
Maar ik was al gecharmeerd van Doohan (nee, niet qua uiterlijk), toen de crash op Assen, toen gewoon rijden met aangepaste motor (schakelen met de hand ipv met de voet) en nog steeds de sterren van de hemel rijden
Hij zit er zelden... Als hij er is is het via telefoonquote:Op zondag 12 november 2017 19:38 schreef Wereldgozer het volgende:
Max zit nu al in het vliegtuig, als die morgen bij Peptalk moet zitten
We zullen het wel zien. Lijkt me wat voorbarig om daar nu al heel stellige uitspraken over te doen.quote:Op zondag 12 november 2017 19:28 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Forget it. Gaat "gewoon" weer tussen Ferrari en Mercedes.
Volgens mij zit hij er morgen fysiek.quote:Op zondag 12 november 2017 19:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij zit er zelden... Als hij er is is het via telefoon
Je hoeft je niet te verantwoorden, ieder zijn/haar smaakquote:Op zondag 12 november 2017 19:40 schreef tja77 het volgende:
[..]
Met sport ben ik vaak voor Italianen en Brazilianen, misschien was het daarom.
Morgen zit hij er letterlijkquote:Op zondag 12 november 2017 19:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij zit er zelden... Als hij er is is het via telefoon
Enkele vlucht is uurtje of 12. Nu vertrekken is morgenochtend 8.00u in Amsterdamquote:Op zondag 12 november 2017 19:38 schreef Wereldgozer het volgende:
Max zit nu al in het vliegtuig, als die morgen bij Peptalk moet zitten
Owh, geen idee. Kan best hoorquote:Op zondag 12 november 2017 19:41 schreef tja77 het volgende:
[..]
Volgens mij zit hij er morgen fysiek.
Althans dat dacht ik.
Ik mis de T-cars (het rennen erheen vooral), het bijtanken, de pranks, de "ruzies", de markante figuren..quote:Op zondag 12 november 2017 19:39 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Zelfde hier. Had nog even hoop dat A1 leuk zou worden, maar ook dat snel opgegeven. Hoewel Max het nu wel spannend maakt mis ik die 'echte' strijd op de baan van vroeger wel.
quote:Op zondag 12 november 2017 19:42 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, wat zouden ze met Massa's 2018 afscheid gaan doen?
Scheelt je wel het gedoe van de eerste bochten met z’n allen tegelijk door.quote:Op zondag 12 november 2017 19:28 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Bij een start uit de pitlane krijg je toch pas groen licht als het veld de bocht voorbij is?
Oudje gespot.quote:Op zondag 12 november 2017 19:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik mis de T-cars (het rennen erheen vooral), het bijtanken, de pranks, de "ruzies", de markante figuren..
*nostalgie*
Ja, mijn Oconsistency ffs.quote:Op zondag 12 november 2017 19:43 schreef sasquatsch het volgende:
Ocon voor het eerst in ruim 3 jaar niet aan de finish in een race.
Grosjean bedankt!
Ik heb een pesthekel aan Ocon, dus ik vind het helemaal prima. Overigens zit hij nog geen anderhalf jaar in de F1quote:Op zondag 12 november 2017 19:43 schreef sasquatsch het volgende:
Ocon voor het eerst in ruim 3 jaar niet aan de finish in een race.
Grosjean bedankt!
Kloptquote:
Ik Grosjean ook even hardop verrot gescholden toen ik erachter kwam dat het Ocon wasquote:Op zondag 12 november 2017 19:43 schreef sasquatsch het volgende:
Ocon voor het eerst in ruim 3 jaar niet aan de finish in een race.
Grosjean bedankt!
Je kunt dan toch ook gewoon inhouden?quote:Op zondag 12 november 2017 19:44 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Scheelt je wel het gedoe van de eerste bochten met z’n allen tegelijk door.
Ik heb GRO heilig verklaard na het uitschakelen van rat Ocon.quote:Op zondag 12 november 2017 19:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik Grosjean ook even hardop verrot gescholden toen ik erachter kwam dat het Ocon was
lmaoquote:Op zondag 12 november 2017 19:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb GRO heilig verklaard na het uitschakelen van rat Ocon.
Laatste keer dat hij uitviel was in een F3 race in 2014.quote:Op zondag 12 november 2017 19:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb een pesthekel aan Ocon, dus ik vind het helemaal prima. Overigens zit hij nog geen anderhalf jaar in de F1
Valt wel mee, toch?quote:
Wat is er mis met Ocon?quote:Op zondag 12 november 2017 19:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb GRO heilig verklaard na het uitschakelen van rat Ocon.
Ik ben verre van fan van GRO en MAG, van mij mogen ze weg. Maar ik heb echt een pesthekel aan Ocon.quote:Op zondag 12 november 2017 19:48 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
lmao
Heb niks met Ocon maar Grosjean en Magnussen mogen van mij een enkeltje Destruction Derby
Ik ben geen 80 iddquote:
Jij bent dol op hem, ik heb een pesthekel aan hem. Doe ik naar jou?quote:
Grosjean en Magnussen mogen naar de Nascar, maar Ocon is een toekomstig kampioen hoor.quote:Op zondag 12 november 2017 19:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ben verre van fan van GRO en MAG, van mij mogen ze weg. Maar ik heb echt een pesthekel aan Ocon.
Buitengewoon veel. En dat heeft buitengewoon veel te maken met zijn houding richting Verstappen. Al jaren. En nu nog steeds.quote:
Al zou hij dat zijn, dan kan ik toch nog wel een pesthekel aan hem hebben?quote:Op zondag 12 november 2017 19:55 schreef Fer het volgende:
[..]
Grosjean en Magnussen mogen naar de Nascar, maar Ocon is een toekomstig kampioen hoor.
Omdat hij Max versloeg in 2014?quote:Op zondag 12 november 2017 19:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar ik heb echt een pesthekel aan Ocon.
Stel je aan zeg..quote:
Heb je daar voorbeelden van? (Serieuze vraag)quote:Op zondag 12 november 2017 19:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Buitengewoon veel. En dat heeft buitengewoon veel te maken met zijn houding richting Verstappen. Al jaren. En nu nog steeds.
Nopequote:
Ja hoor. Google maar gewoon op Vertsappen en Ocon. Ie ook de uitspraken van Ocon toen hij net de F1 in kwam en nu soms nog.quote:Op zondag 12 november 2017 19:58 schreef franklop het volgende:
[..]
Heb je daar voorbeelden van? (Serieuze vraag)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |