abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_175026350
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 19:00 schreef Disana het volgende:

[..]

En daardoor dus verliezen. Ergens gaat die 'logica' mank.
Er is nog een race te gaan en het was sowieso de vraag of ze hier hadden kunnen aanhaken bij Mercedes een Ferrari.
“I did not mean that Conservatives are generally stupid; I meant, that stupid persons are generally Conservative. I believe that to be so obvious and undeniable a fact that I hardly think any hon. Gentleman will question it.“
  Redactie Frontpage zondag 12 november 2017 @ 19:05:53 #77
346939 crew  Janneke141
Green, green grass of home
pi_175026362
quote:
7s.gif Op zondag 12 november 2017 19:04 schreef remlof het volgende:

[..]

Ah duidelijk. En hoe was die FP-crew ervaring voor je?
Je vraagt me toch zeker niet om te lekken uit crewfora hè
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_175026371
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2017 19:05 schreef Monolith het volgende:

[..]

Er is nog een race te gaan en het was sowieso de vraag of ze hier hadden kunnen aanhaken bij Mercedes een Ferrari.
Ah. Wordt er zo niet gesold met het talent van Max?
pi_175026529
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 19:06 schreef Disana het volgende:

[..]

Ah. Wordt er zo niet gesold met het talent van Max?
Nee hoor. Als er hem iets al in de weg zat, dan was het eerder de beroerde betrouwbaarheid van de auto in de eerste helft van het seizoen. Red Bull / Renault heeft juist gedurende het seizoen goede stappen gezet met als als gevolg dat Max in de afgelopen vijf GPs twee overwinningen wist te pakken. Hij heeft niet voor niets bijgetekend. Kreeg ook eerder dan z'n teamgenoot een flinke motorupgrade. Hij is ook pas twintig en heeft al heel veel 'jongste X ooit' records te pakken. Hij heeft nog een jaar of 3 om de jongste wereldkampioen ooit te worden. Als Red Bull volgende seizoen vanaf het begin mee kan, dan kan dat zo maar gebeuren.
“I did not mean that Conservatives are generally stupid; I meant, that stupid persons are generally Conservative. I believe that to be so obvious and undeniable a fact that I hardly think any hon. Gentleman will question it.“
pi_175026547
quote:
10s.gif Op zondag 12 november 2017 19:05 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Alle smeuige details!
Carpe Libertatem
pi_175026564
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 19:12 schreef Monolith het volgende:

[..]

Nee hoor. Als er hem iets al in de weg zat, dan was het eerder de beroerde betrouwbaarheid van de auto in de eerste helft van het seizoen. Red Bull / Renault heeft juist gedurende het seizoen goede stappen gezet met als als gevolg dat Max in de afgelopen vijf GPs twee overwinningen wist te pakken. Hij heeft niet voor niets bijgetekend. Kreeg ook eerder dan z'n teamgenoot een flinke motorupgrade. Hij is ook pas twintig en heeft al heel veel 'jongste X ooit' records te pakken. Hij heeft nog een jaar of 3 om de jongste wereldkampioen ooit te worden. Als Red Bull volgende seizoen vanaf het begin mee kan, dan kan dat zo maar gebeuren.
Duidelijk. Ik kreeg de indruk dat hij in een inferieure auto reed i.t.t. de Mercedessen en de Ferrari's. Ben geen F1 fan, maar gun hem nog een aantal glorieuze jaren.
pi_175026676
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 19:14 schreef Disana het volgende:

[..]

Duidelijk. Ik kreeg de indruk dat hij in een inferieure auto reed i.t.t. de Mercedessen en de Ferrari's. Ben geen F1 fan, maar gun hem nog een aantal glorieuze jaren.
Dat deed hij het gros van het seizoen ook. Red Bull streed niet mee met Mercedes en Ferrari. Waren ook wel wat geruchten over een eventuele overstap naar Ferrari of Mercedes, maar die werden niet echt concreet. Het is ook altijd maar de vraag hoe de teams zich in de aanloop naar het nieuwe seizoen ontwikkelen. Een overstap kan ook verkeerd uitpakken.
Al zou ik Verstappen best naast Hamilton of Vettel willen zien.
pi_175026828
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2017 19:20 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat deed hij het gros van het seizoen ook. Red Bull streed niet mee met Mercedes en Ferrari. Waren ook wel wat geruchten over een eventuele overstap naar Ferrari of Mercedes, maar die werden niet echt concreet. Het is ook altijd maar de vraag hoe de teams zich in de aanloop naar het nieuwe seizoen ontwikkelen. Een overstap kan ook verkeerd uitpakken.
Al zou ik Verstappen best naast Hamilton of Vettel willen zien.
Zo'n overstap was toch zeker wel spannend geweest? Max kan vast wel een supersnelle wagen aan.
  zondag 12 november 2017 @ 19:30:45 #84
104871 remlof
made in [Arnhem]
pi_175026950
quote:
10s.gif Op zondag 12 november 2017 19:05 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Nee, hoe je het persoonlijk hebt ervaren :P
United we stand, divided we fall
pi_175026980
goldengateblond twitterde op zondag 12-11-2017 om 02:01:11 You'll never convince me the founding fathers would be okay with this. https://t.co/6aiY14Dp1m reageer retweet
WTF (filmpje in de link)
Carpe Libertatem
pi_175027020
quote:
15s.gif Op zondag 12 november 2017 19:31 schreef Boze_Appel het volgende:
goldengateblond twitterde op zondag 12-11-2017 om 02:01:11 You'll never convince me the founding fathers would be okay with this. https://t.co/6aiY14Dp1m reageer retweet
WTF (filmpje in de link)
En dan sterft 'ie op de rijpe leeftijd van 52 aan een hartaanval. 'Murica.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
  zondag 12 november 2017 @ 19:33:19 #87
104871 remlof
made in [Arnhem]
pi_175027032
quote:
15s.gif Op zondag 12 november 2017 19:31 schreef Boze_Appel het volgende:
WTF (filmpje in de link)
Haha, die vent heeft een heel leger qua wapens. Alleen straaljagers en oorlogsschepen ontbreken nog.
  Redactie Frontpage zondag 12 november 2017 @ 19:33:52 #88
346939 crew  Janneke141
pi_175027050
quote:
10s.gif Op zondag 12 november 2017 19:30 schreef remlof het volgende:

[..]

Nee, hoe je het persoonlijk hebt ervaren :P
Oh, best prima daar. Genoeg positieve reacties gehad ook.

Maar het begon me op een gegeven moment wel tegen te staan dat ik, als ik zo rond half vijf een keer thuis kwam van school, eigenlijk eerst de newsfeed en de kranten in moest duiken om stukjes te produceren terwijl ik ook erg veel zin had om gewoon op de bank te ploffen.
  Redactie Frontpage zondag 12 november 2017 @ 19:35:46 #89
346939 crew  Janneke141
pi_175027108
En dat de stukken waar je de meeste tijd in steekt vaak de minste views en reacties krijgen helpt ook niet echt mee.
pi_175027118
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 19:26 schreef Disana het volgende:

[..]

Zo'n overstap was toch zeker wel spannend geweest? Max kan vast wel een supersnelle wagen aan.
Red Bull is ook gewoon een kampioensteam. Van 2010 t/m 2013 wonnen ze het WDC en de constructeurstitel. De laatste jaren domineert Mercedes weer, maar dat is geen enkele garantie voor het nieuwe seizoen.
Ik denk vooral dat Hamilton en Vettel er niet zo happig op zijn om met Verstappen in één team te zitten. Nu hebben ze met Bottas en Raikonnen gewoon twee teamgenoten die duidelijk tweede coureur zijn.

Toen Mercedes meer Rosberg een coureur naast Hamilton had die mee kon leverde dat ook behoorlijke spanning op met als hoogtepunt dat ze elkaar van de baan rosten in Spanje en Verstappen in zijn eerste race bij Red Bull gelijk won. :P
Verstappen heeft zijn teamgenoot dit seizoen ook al een keer van de baan gereden.
  zondag 12 november 2017 @ 19:36:56 #91
104871 remlof
made in [Arnhem]
pi_175027147
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 19:33 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Oh, best prima daar. Genoeg positieve reacties gehad ook.

Maar het begon me op een gegeven moment wel tegen te staan dat ik, als ik zo rond half vijf een keer thuis kwam van school, eigenlijk eerst de newsfeed en de kranten in moest duiken om stukjes te produceren terwijl ik ook erg veel zin had om gewoon op de bank te ploffen.
Ah yep, begrijpelijk. En herkenbaar.

Maar welkom terug in het dorp.

polcafe_dorp.jpg
pi_175027153
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 19:35 schreef Janneke141 het volgende:
En dat de stukken waar je de meeste tijd in steekt vaak de minste views en reacties krijgen helpt ook niet echt mee.
Je kunt beter een boos stukje over allochtonen schrijven.
  Redactie Frontpage zondag 12 november 2017 @ 19:38:27 #93
346939 crew  Janneke141
pi_175027193
quote:
14s.gif Op zondag 12 november 2017 19:36 schreef remlof het volgende:

[..]

Ah yep, begrijpelijk. En herkenbaar.

Maar welkom terug in het dorp.

[ afbeelding ]
:D
pi_175027333
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2017 19:36 schreef Monolith het volgende:

[..]

Red Bull is ook gewoon een kampioensteam. Van 2010 t/m 2013 wonnen ze het WDC en de constructeurstitel. De laatste jaren domineert Mercedes weer, maar dat is geen enkele garantie voor het nieuwe seizoen.
Ik denk vooral dat Hamilton en Vettel er niet zo happig op zijn om met Verstappen in één team te zitten. Nu hebben ze met Bottas en Raikonnen gewoon twee teamgenoten die duidelijk tweede coureur zijn.

Toen Mercedes meer Rosberg een coureur naast Hamilton had die mee kon leverde dat ook behoorlijke spanning op met als hoogtepunt dat ze elkaar van de baan rosten in Spanje en Verstappen in zijn eerste race bij Red Bull gelijk won. :P
Verstappen heeft zijn teamgenoot dit seizoen ook al een keer van de baan gereden.
Willen ze Max niet in hun team omdat hij mogelijk beter rijdt? Waarom rijden coureurs hun teamgenoten van de baan.
pi_175027432
Zie die Disana flirten met Mono dan.
Carpe Libertatem
pi_175027465
quote:
10s.gif Op zondag 12 november 2017 19:45 schreef Boze_Appel het volgende:
Zie die Disana flirten met Mono dan.
Nee joh :o Ik ben gewoon nieuwsgierig naar de toekomst van Max Verstappen en ik weet vrijwel niets van de F1.
pi_175027518
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 19:46 schreef Disana het volgende:

[..]

Nee joh :o Ik ben gewoon nieuwsgierig naar de toekomst van Max Verstappen en ik weet vrijwel niets van de F1.
Uhuh.
Carpe Libertatem
pi_175027595
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 19:46 schreef Disana het volgende:

[..]

Niemand gelooft deze ontkenning.
No one in this world, so far as I know—and I have researched the records for years, and employed agents to help me—has ever lost money by underestimating the intelligence of the great masses of the plain people.
pi_175027633
quote:
2s.gif Op zondag 12 november 2017 19:50 schreef Reya het volgende:

[..]

Niemand gelooft deze ontkenning.
Kijk nou wat jullie doen: Mono valt stil.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')