abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 14 november 2017 @ 11:54:03 #101
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_175063491
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 november 2017 08:12 schreef Staaf het volgende:

[..]

Je wou toch een master doen op Curacao?

Wel grappig want een hoop mensen van Curacao die gaan studeren doen dat in Nederland.

Maar hoe zie je het leven voor je op Curacao? Hoop je daar een vrouw te vinden? Er heerst wel een andere cultuur daar dan in Nederland hè, moet je ook wel mee om kunnen gaan als je daar een gezin wil stichten. Wel veel lekkere zwarte chickies!
Wat vind je van die andere cultuur daar? Waarvoor moet ik uitkijken?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  dinsdag 14 november 2017 @ 14:51:18 #102
42263 Staaf
Forum Pimp
pi_175066663
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 november 2017 11:54 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Wat vind je van die andere cultuur daar? Waarvoor moet ik uitkijken?
:') ben je er uberhaupt wel eens geweest?

Ik heb er een jaar gewoond en vind het wel chill daar, maar het is geen Nederland. Ik zeg niet dat je uit moet kijken, maar dat het anders is.
Sue Me
  dinsdag 14 november 2017 @ 14:52:32 #103
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_175066686
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 14:51 schreef Staaf het volgende:

[..]

:') ben je er uberhaupt wel eens geweest?

Ik heb er een jaar gewoond en vind het wel chill daar, maar het is geen Nederland. Ik zeg niet dat je uit moet kijken, maar dat het anders is.
Ik ben daar geboren en getogen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_175073022
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 21:52 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Wat zou jij doen als jij schizofrenie had en kinderen wil?
Vriend, denk aan je fucking kinderen man. Denk je dat dat leuk is om op te groeien met een psychotische ouder? Mijn beste maat en nog een bekende zijn ermee opgegroeid! Kan je vertellen dat hun liever niet ter wereld waren gekomen in zo’n gezin!

Je bent een narcist en egoïst als JIJ perse kinderen wilt, die kinderen hebben daar niet om gevraagd.

Ik blijf ook bewust alleen en ik wil NOOIT geen kinderen. Ik help de natuur een handje en roei mezelf lekker uit. Kinderen zijn echt niet alles man.

Door jou redenering zijn er zoveel down syndromes en nog meer psychische mensen. Waar je daarna de maatschappij lekker voor laat opdraaien.

Als je niet in orde bent (zoals ik), wees dan niet zo’n achterlijke mongool die alsnog perse (verneukte) kindertjes op de wereld wil zetten.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')