Hoezo, heb je daar last van dan? Je moet ook rekening houden met de seizoenen. Je kan bijvoorbeeld niet in november in Montreal gaan rijden.quote:Op zondag 12 november 2017 14:48 schreef RingBewoner het volgende:
Een ideale kalender zou wat bij betreft eentje zijn waarbij we niet heen en weer vliegen. Dus als we starten in Australië dan ook daar vervolgens blijven en niet zoals nu het geval is later in het seizoen nog terug naar Japan. Zal het binnenkort eens uitwerken.
Geen last van. Vind het nogal hypocriet dat de motoren kleiner en zuiniger moeten zijn, maar ondertussen wel onnodig kilometers maken. En als je de kalender inkort, dan kan je makkelijker rekening houden met de seizoenen.quote:Op zondag 12 november 2017 14:59 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Hoezo, heb je daar last van dan? Je moet ook rekening houden met de seizoenen. Je kan niet in november in Montreal gaan rijden.
En dan in Duitsland op Zandvoort?quote:
Dit zou het eerste "circuit" zijn wat ik zou schrappen als ik het voor het zeggen had. Monaco zit erbij voor "de traditie" en niet omdat het een serieuze race is. Weg ermee.quote:5. Monaco - Monte Carlo
Wat grappig zeg, er lijkt onderzocht te worden of de Argentijnse GP nieuw leven ingeblazen kan worden op het oude lange Buenos Aires circuit:quote:Op zondag 12 november 2017 23:54 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Buenos Aires fascineert mij ook wel. De layout die in de jaren 90 gebruikt werd leek op een kartbaan en er gebeurde niet veel maar de jaren 70 layout ziet er wel boeiend uit:
Ik vraag me alleen af hoe groot de F1 tegenwoordig nog in Argentinië is want ze hebben sinds Esteban Tuero geen coureurs meer gehad.
200 aanslagen per minuut.quote:Op woensdag 15 november 2017 05:19 schreef opreis het volgende:
Jezelf een druk baasje noemen maar wel tijd hebben om een hele spreekbeurt op een forum uit te typen
2 races per week het hele jaar doorquote:Op woensdag 15 november 2017 08:41 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
200 aanslagen per minuut.
Intussen zie IK nergens JOUW F1 kalender staan.
Monaco is juist 1 van de spannendste wedstrijden die ze nooit zullen schrappen, gelukkig maar.quote:Op zondag 12 november 2017 21:01 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dit zou het eerste "circuit" zijn wat ik zou schrappen als ik het voor het zeggen had. Monaco zit erbij voor "de traditie" en niet omdat het een serieuze race is. Weg ermee.
Misschien hebben we een verschillende interpretatie van 'spannend' maar na de kwalificatie vind ik de race er zelden spannend. Het is de meest pure definitie van een optocht die we in de formule 1 kennen. In de Sinterklaasoptocht gisteren bij mij in de stad kenden ze meer inhaalacties dan bij een gemiddelde race in Monaco.quote:Op zondag 19 november 2017 12:16 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Monaco is juist 1 van de spannendste wedstrijden die ze nooit zullen schrappen, gelukkig maar.
Jawel Gaston Mazzacane maar goed dat was 2 jaar later hahaquote:Op zondag 12 november 2017 23:54 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Buenos Aires fascineert mij ook wel. De layout die in de jaren 90 gebruikt werd leek op een kartbaan en er gebeurde niet veel maar de jaren 70 layout ziet er wel boeiend uit:
Ik vraag me alleen af hoe groot de F1 tegenwoordig nog in Argentinië is want ze hebben sinds Esteban Tuero geen coureurs meer gehad.
Ja je hebt gelijk man. Was Mazzacane vergeten.quote:Op maandag 20 november 2017 18:17 schreef nils7 het volgende:
[..]
Jawel Gaston Mazzacane maar goed dat was 2 jaar later haha
Daytona? Met één oval bocht kregen we al genoeg ellende, denk niet dat ze daar ooit nog aan gaan beginnen.quote:Op maandag 20 november 2017 13:08 schreef nils7 het volgende:
Mijn F1 kalender is een kampioenschap over de gehele wereld. Dus ook Afrika.
Ook ben ik voorstander, zoals meerderen in dit topic en Liberty Global, om ze per continent/tijdzones te scharen.
Gewoon elke 2 weken een GP met in de zomer een 5 weken pauze.
1) Australia (Melbourne)
[ afbeelding ]
2) China (Shanghai)
[ afbeelding ]
3) Singapore (Marina Bay)
[ afbeelding ]
4) Japan (Suzuka)
[ afbeelding ]
5) Russia (Sochi)
[ afbeelding ]
6) Spain (Jerez)
[ afbeelding ]
7) Netherlands (Assen)
[ afbeelding ]
8) Monaco (Monte-Carlo)
[ afbeelding ]
9) Great Britain (Silverstone)
[ afbeelding ]
10) Austria (Red Bull Ring)
[ afbeelding ]
11) France (Le Mans Bugatti)
[ afbeelding ]
12) Germany (Nurburgring)
[ afbeelding ]
Summer Break
13) Belgium (Spa-Francorchamps)
[ afbeelding ]
14) Italy (Monza)
[ afbeelding ]
15) South Africa (Kyalami)
[ afbeelding ]
16) United States East (Daytona)
[ afbeelding ]
17) Canada (Montreal)
[ afbeelding ]
18) Mexico (Mexico-City)
[ afbeelding ]
19) Brazil (Interlagos)
[ afbeelding ]
20) United States Mid (Circuit of the Americas)
[ afbeelding ]
21) India (Buddh)
[ afbeelding ]
22) United Arab Emirates (Yas Marina)
[ afbeelding ]
Ja ik twijfelde tussen dat of Sebring.quote:Op maandag 20 november 2017 21:50 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Daytona? Met één oval bocht kregen we al genoeg ellende, denk niet dat ze daar ooit nog aan gaan beginnen.
Verder is dat circuit echt niet boeiend genoeg voor een race van 1.5 uur.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |