abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_175019017
Hoi allemaal,

Het is nu inmiddels iets langer dan een maand geleden dat het uit is gegaan tussen mijn ex vriendin en mij. Wij zijn beide 18 jaar en hebben 3,5 jaar lang een relatie gehad en veel meegemaakt samen. De laatste paar weken in onze relatie waren niet op en top meer, er waren veel discussies en het gevoel was voor beide wat minder (wat altijd wel voor komt als je langer een relatie hebt). Tot op een bepaald moment dat zij er genoeg van had en het voor mijn gevoel uit het niets uitmaakte omdat ze het niet meer zag werken in de toekomst.

Het is overigens al 2x kort uitgegaan in deze 3,5 jaar en beide keren kwamen we weer bij elkaar met de belofte dat ze meer zou communiceren en over haar gevoel zou praten om zo een plotselinge breuk te voorkomen. Want elke keer dat het uitging kwam ze met een hele was lijst van dingen die ze niet leuk vond in de relatie. Ik vertelde haar dat je zo nooit verder komt in een relatie en dat ze moet leren praten en communiceren om zo een 'opstapeling van' te voorkomen. Dit zag ze elke keer wel in maar deed er dus niks mee, zelfs na 3,5 jaar niet.

De eerste keer dat het uitging, ongeveer 2 jaar geleden, is ze vreemd gegaan met een andere jongen (alleen gekust maar toch), en hier heeft ze heel veel spijt van. Dit heeft ze me ook echt vaak verteld en ze kwam altijd oprecht over. Ze zei altijd dat het nooit meer zal voorkomen. Ik heb haar nog een kans gegeven omdat ik ook mijn aandeel hierin zag. Natuurlijk is vreemdgaan nooit goed te praten maar ik heb haar ook niet de nodige aandacht gegeven die ze verdiende.

Nja een maand geleden vroeg ik haar dus of er iets was, omdat ze steeds erg droog reageerde. Ze zei dat er niks aan de hand was, en boem de volgende dag kwam ze langs om te praten en maakte ze het uit.

Na een maand geen woord tegen haar gezegd te hebben ben ik ergens achter gekomen... dit wilt niet direct zeggen dat ze vreemdgegaan is maar het is wel een rare situatie. Hier een paar punten:
- Ze is nu al voor de derde avond op rij bij een jonge thuis. In de eerste instantie dacht ik dat ze misschien met een vriendengroep hier waren en dat het dus gewoon vriendschappelijk kan zijn, maar 3 avonden op rij? Dit lijkt me sterk voor iets vriendschappelijks.
- Ze liked foto's op instagram met tekste zoals: ''Both of us were nervous but brave enough to try.'' Endan een foto van een jongen en een meisje die zoenen met de tekst er nog bij: our first kiss.
- Ze is vrienden met de moeder van deze jongen op Facebook? Je bent niet na een paar x elkaar zien al vrienden op facebook, hier speelde al langer iets dus?
- Onze relatie is 5 weken geleden uit gegaan en deze jongen had ook een relatie en deze is dus blijkbaar 1,5 week geleden uit gegaan.

Ik vind het maar vaag allemaal. Misschien draai ik door of sla ik erin door, wat denken jullie? Natuurlijk ga ik er nooit achter komen maar voor mijn gevoel speelt er iets tussen die 2. En dit allemaal na 5 weken na uit een 3,5 jaar lange relatie te komen. Hoe kan je er zo overheen stappen alsof het niks was en alweer met een andere jonge afspreken. Ik lig nog elke dag in bed aan haar te denken, ik sta letterlijk met haar in mijn gedachte op en ik ga ermee na bed. Zij niet blijkbaar. Omdat de breuk erg raar was en ik het gevoel heb dat ze gewoon een reden zocht om het uit te maken versterkt het mijn gevoel alleen maar dat er iets is tussen die 2.

Zou ik haar hiermee confronteren? Ik had zelf een idee om langs haar werk te gaan (ze werkt in een supermarkt), om aan haar kassa te gaan en ze vraagt dan altijd: hoe is t?. En dat ik dan iets zeg van: En hoe is t met jou en (naam jongen)? En dan gewoon een lachje van *je bent t niet waard* en weglopen zonder nog iets te zeggen, Ik wil haar gewoon laten voelen dat ik weet van haar en deze jongen en haar laten voelen dat het gewoon niet kan dat ze nu al met een ander is. Zou ik iets doen? En hebben jullie nog tips om over haar heen te komen? Ik wil dit zo graag maar ik denk letterlijk elke seconde van de dag aan haar..
pi_175019063
Laat gaan joh
  zondag 12 november 2017 @ 14:40:13 #3
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_175019116
Man man man, dat je je hier druk om maakt. Droeftoeter.
UI Made bij VanilleKwark.
  zondag 12 november 2017 @ 14:42:16 #4
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_175019153
Ik denk dat die kassa-actie er wel even zal inhakken bij haar.

En vooral denk ik dat je lekker los moet laten.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_175019189
Je hebt zitten slapen man! Een relatie moet je onderhouden en ervoor vechten.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_175019191
quote:
14s.gif Op zondag 12 november 2017 14:40 schreef RingBewoner het volgende:
Man man man, dat je je hier druk om maakt. Droeftoeter.
Dat. TS is er nog niet overheen.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_175019298
Stop met die onzin! Laat dat meisje met rust, het is voorbij. Al heeft ze nu een heel voetbalteam!
Het wil niet zeggen dat jullie relatie niets betekent heeft. Het is gewoon voorbij! En ga niet zo kinderachtig naar haar toe op haar werk. Zo fout...
En als jullie al 3,5 jaar samen waren en nu pas 18 zijn, dan ben ik blij dat dat meisje eindelijk eens wat van haar jeugd kan gaan genieten. Wtf.. Een koppel zijn op je 14.5 :r
Tip voor jou: loslaten en zelf ook gaan genieten!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_175019616
Die actie die je bij de kassa wil doen gaat gewoon awekward worden en het moment dat je naar buiten stapt zal ze het vergeten hebben terwijl jezelf die nacht weer huilend gaat slapen. Het beste zou zijn dat je haar gaat vergeten want ze gaat geen U bocht voor je maken. Optie is een middenweg zoals een trio met die andere jongen want blijkbaar wil ze meer. Vrouwen kunnen emoties veel sneller verwerken. In haar hoofd ben jij al klaar. Als je nog deel van haar wereld wil maken moet je haar delen. Een andere keus heb je niet.
pi_175019710
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 14:43 schreef halfway het volgende:
Je hebt zitten slapen man! Een relatie moet je onderhouden en ervoor vechten.
Alles behalve dat. Ik deed alles voor haar, vond ze iets niet leuk dan werkte ik eraan. Noem alles maar op! Zij is degene die het opgeeft alsof het niks was, tot 3 keer toe heeft ze het uitgemaakt.
pi_175019722
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 14:37 schreef Jonathan10 het volgende:
Het is overigens al 2x kort uitgegaan in deze 3,5 jaar en beide keren kwamen we weer bij elkaar met de belofte dat ze meer zou communiceren en over haar gevoel zou praten om zo een plotselinge breuk te voorkomen. Want elke keer dat het uitging kwam ze met een hele was lijst van dingen die ze niet leuk vond in de relatie. Ik vertelde haar dat je zo nooit verder komt in een relatie en dat ze moet leren praten en communiceren om zo een 'opstapeling van' te voorkomen. Dit zag ze elke keer wel in maar deed er dus niks mee, zelfs na 3,5 jaar niet.
Geen rare kritiek, maar als je het echt zo gebracht hebt dan miste zij denk ik wat aan jouw reactie. Als dat gevoel zo vaker er was, dan was ze al langer klaar met de relatie en heeft je kassascene weinig zin.

quote:
Na een maand geen woord tegen haar gezegd te hebben ben ik ergens achter gekomen... dit wilt niet direct zeggen dat ze vreemdgegaan is maar het is wel een rare situatie. Hier een paar punten:
- Ze is nu al voor de derde avond op rij bij een jonge thuis. In de eerste instantie dacht ik dat ze misschien met een vriendengroep hier waren en dat het dus gewoon vriendschappelijk kan zijn, maar 3 avonden op rij? Dit lijkt me sterk voor iets vriendschappelijks.
- Ze liked foto's op instagram met tekste zoals: ''Both of us were nervous but brave enough to try.'' Endan een foto van een jongen en een meisje die zoenen met de tekst er nog bij: our first kiss.
- Ze is vrienden met de moeder van deze jongen op Facebook? Je bent niet na een paar x elkaar zien al vrienden op facebook, hier speelde al langer iets dus?
- Onze relatie is 5 weken geleden uit gegaan en deze jongen had ook een relatie en deze is dus blijkbaar 1,5 week geleden uit gegaan.

Ik vind het maar vaag allemaal. Misschien draai ik door of sla ik erin door, wat denken jullie?
Ik denk dat jij je tijd nuttiger kan besteden. Omdat het eigenlijk geen kut verandert en het uit is enzo.

quote:
Natuurlijk ga ik er nooit achter komen maar voor mijn gevoel speelt er iets tussen die 2. En dit allemaal na 5 weken na uit een 3,5 jaar lange relatie te komen. Hoe kan je er zo overheen stappen alsof het niks was en alweer met een andere jonge afspreken. Ik lig nog elke dag in bed aan haar te denken, ik sta letterlijk met haar in mijn gedachte op en ik ga ermee na bed. Zij niet blijkbaar. Omdat de breuk erg raar was en ik het gevoel heb dat ze gewoon een reden zocht om het uit te maken versterkt het mijn gevoel alleen maar dat er iets is tussen die 2.
Tsja, hoe kun je over een waslijst aan negatieve dingen in je relatie heenstappen door maar te zeggen dat zij dat meer moet zeggen? Goh schat, wat vervelend dat je jij daar zo overvoelt. Zullen we bespreken hoe we dat samen zo goed mogelijk kunnen proberen te voorkomen? Stukje erkenning van haar gevoel en een plan van aanpak ditdat. Klinkt toch wat anders dan jeetje meid, trek je muil dan ook open dan doe ik het dan wel anders ofzo.
En dan geef je ook aan dat je haar verder ook niet zoveel aandacht gaf. Dan heb je dus al twee legitieme redenen om het uit te maken lijkt me, waar je niet naar hoeft te zoeken. Laat staan dat je het ook nog eens geen goede redenen zou vinden om het uit te maken. Alsof de gevoelens van je (ex-)partner er niet toe doen ofzo, ook dat kan als een trap na ervaren worden.

quote:
Zou ik haar hiermee confronteren?
Als je haar echt 200% zeker wil laten weten dat ze er goed aan deed om het uit te maken is dit een goede tactiek ja.

quote:
Ik had zelf een idee om langs haar werk te gaan (ze werkt in een supermarkt), om aan haar kassa te gaan en ze vraagt dan altijd: hoe is t?. En dat ik dan iets zeg van: En hoe is t met jou en (naam jongen)? En dan gewoon een lachje van *je bent t niet waard* en weglopen zonder nog iets te zeggen, Ik wil haar gewoon laten voelen dat ik weet van haar en deze jongen en haar laten voelen dat het gewoon niet kan dat ze nu al met een ander is. Zou ik iets doen? En hebben jullie nog tips om over haar heen te komen? Ik wil dit zo graag maar ik denk letterlijk elke seconde van de dag aan haar..
Het is een beetje self obsessed om iemand tijdens werk lastig te vallen met je emoties, no? Je laat vooral zien dat je nu wel de moeite wil doen, a little too late, dus dan komt de boodschap dat ze het niet waard is niet zo goed over denk ik. Daarnaast wil je denk ik eigenlijk iets anders van haar, dus dan nog gaat het niet zo bevredigend worden denk ik.

Focus verleggen lijkt me een goede. Dingen doen waar je echt blij van wordt.
Handvaten zoeken om op een constructievere manier met je emoties om te gaan. Lees eens over rouwproces bijvoorbeeld. En in deze reeks vindt je naast veel verhalen ook tips en een uitlaatklep: R&P / De kunst van het loslaten van je ex #242 Rust im kopf bitte :(

Sterkte ermee in ieder geval!
pi_175019923
Ja joh ga je ex lastig vallen tijdens het werk om dingen die ze doet nu jullie relatie over is omdat dat mogelijk te herleiden is naar dingen tijdens jullie relatie terwijl jullie relatie toch al voorbij is. :{

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-11-2017 15:13:06 ]
pi_175020478
Lekker boeiend, is niet jou dinnetje meer.
  Moderator zondag 12 november 2017 @ 15:39:12 #13
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_175020660
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 14:37 schreef Jonathan10 het volgende:

Zou ik haar hiermee confronteren? Ik had zelf een idee om langs haar werk te gaan (ze werkt in een supermarkt), om aan haar kassa te gaan en ze vraagt dan altijd: hoe is t?. En dat ik dan iets zeg van: En hoe is t met jou en (naam jongen)? En dan gewoon een lachje van *je bent t niet waard* en weglopen zonder nog iets te zeggen, Ik wil haar gewoon laten voelen dat ik weet van haar en deze jongen en haar laten voelen dat het gewoon niet kan dat ze nu al met een ander is. Zou ik iets doen? En hebben jullie nog tips om over haar heen te komen? Ik wil dit zo graag maar ik denk letterlijk elke seconde van de dag aan haar..
Man man man wat ben jij een droeftoeter. Dat kun jij wel vinden dat dat niet kan, en daar kun jij je wel kut over voelen, maar aangezien het uit is draait haar wereld niet meer om jou, dus het zal haar ook een enorme kutzorg zijn wat jouw meninkje is.

Doe eens normaal man, met je obsessieve gedoe.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_175021034
Denk inderdaad dat niks doen het beste is. Misschien realiseert ze zich ooit dat het toch niet zo slecht was als ze dacht. Maar idd, ze is geen bezit van mij of wat dan ook. Vind het alleen erg om te zien hoe je na een relatie van 3,5 er zo makkelijk overheen kan stappen, dat is het enige.

Maar bedankt voor jullie reacties, ik zie nu ook wel in waar ik mee bezig ben echt nergens op slaat en dus heeft deze post veel zin voor mij gehad.
  zondag 12 november 2017 @ 15:57:12 #15
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_175021160
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 15:52 schreef Jonathan10 het volgende:
Denk inderdaad dat niks doen het beste is. Misschien realiseert ze zich ooit dat het toch niet zo slecht was als ze dacht. Maar idd, ze is geen bezit van mij of wat dan ook. Vind het alleen erg om te zien hoe je na een relatie van 3,5 er zo makkelijk overheen kan stappen, dat is het enige.

Maar bedankt voor jullie reacties, ik zie nu ook wel in waar ik mee bezig ben echt nergens op slaat en dus heeft deze post veel zin voor mij gehad.
^O^

Komt wel goed
pi_175021240
Pffff sommigen gooien een relatie van 20 jaar weg alsof het toilet papier is waar ze de kont mee hebben afgeveegd. Vergeet niet, degene die het uitmaakt is daar al 5 tot 7 maand mee bezig geweest en heeft al afscheid van je genomen toen je nog van niets wist. Voor haar zal het misschien als een enorme verlossing zijn gekomen en wat maakt het uit wat ze doet, lekker met je eigen leven bemoeien en laat haar lekker haar ding doen.
  Meest relativerende user 2022 zondag 12 november 2017 @ 16:05:44 #17
357044 Budapestenaar
pi_175021429
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 14:37 schreef Jonathan10 het volgende:
Zou ik haar hiermee confronteren? Ik had zelf een idee om langs haar werk te gaan (ze werkt in een supermarkt), om aan haar kassa te gaan en ze vraagt dan altijd: hoe is t?. En dat ik dan iets zeg van: En hoe is t met jou en (naam jongen)? En dan gewoon een lachje van *je bent t niet waard* en weglopen zonder nog iets te zeggen,
Als je jezelf echt compleet belachelijk wil maken, moet je dit doen. In jouw fantasie ziet dit er waarschijnlijk heel swag uit. Maar je snapt toch hopelijk wel dat het redelijk kansloos, niet?
pi_175022051
Je had haar bij de eerste keer vreemdgaan al moeten dumpen...
  zondag 12 november 2017 @ 16:40:15 #19
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_175022228
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 15:52 schreef Jonathan10 het volgende:
Denk inderdaad dat niks doen het beste is. Misschien realiseert ze zich ooit dat het toch niet zo slecht was als ze dacht. Maar idd, ze is geen bezit van mij of wat dan ook. Vind het alleen erg om te zien hoe je na een relatie van 3,5 er zo makkelijk overheen kan stappen, dat is het enige.

Maar bedankt voor jullie reacties, ik zie nu ook wel in waar ik mee bezig ben echt nergens op slaat en dus heeft deze post veel zin voor mij gehad.
Zij was er al veel langer klaar mee maar durfde het nog niet uit te maken. Daarom lijkt het alsof zij zich er makkelijker overheen zet. Zij heeft al een paar maanden voorsprong op je.
  zondag 12 november 2017 @ 16:41:59 #20
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_175022259
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 15:52 schreef Jonathan10 het volgende:
Denk inderdaad dat niks doen het beste is. Misschien realiseert ze zich ooit dat het toch niet zo slecht was als ze dacht. Maar idd, ze is geen bezit van mij of wat dan ook. Vind het alleen erg om te zien hoe je na een relatie van 3,5 er zo makkelijk overheen kan stappen, dat is het enige.

Maar bedankt voor jullie reacties, ik zie nu ook wel in waar ik mee bezig ben echt nergens op slaat en dus heeft deze post veel zin voor mij gehad.
Mooi!

:*
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_175022787
Let it go, homie.
  zondag 12 november 2017 @ 17:52:18 #22
206164 Gibson88
Beste debater aldus tong80
pi_175024308
Lekker laten gaan TS. Je bent je onnodig aan het focussen op zaken die je juist raken. Als ik jou was zou ik lekker aan mezelf denken.
Aan het typen...
pi_175024719
Middelbareschoolrelaties zijn over het algemeen niet zo standvastig. Wees blij dat het uit is, kun je in ieder geval nog een beetje van je jeugd genieten.
  woensdag 15 november 2017 @ 10:55:55 #24
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_175084062
Inderdaad geen energie meer in steken, andersom hoeft het blijkbaar ook niet.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_175084315
Ze gaat niet vreemd, want het is uit. Pech voor jou, slotje.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_175084441
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 15:52 schreef Jonathan10 het volgende:
Denk inderdaad dat niks doen het beste is. Misschien realiseert ze zich ooit dat het toch niet zo slecht was als ze dacht. Maar idd, ze is geen bezit van mij of wat dan ook. Vind het alleen erg om te zien hoe je na een relatie van 3,5 er zo makkelijk overheen kan stappen, dat is het enige.

Maar bedankt voor jullie reacties, ik zie nu ook wel in waar ik mee bezig ben echt nergens op slaat en dus heeft deze post veel zin voor mij gehad.
Gozer, je bent 18. Een relatie van 3,5 jaar is op die leeftijd inderdaad niks waard. Deal with it.

Voor die leeftijd vind ik het al een behoorlijk lange relatie. Hoe dan ook, gezien je 3 topics hierover opent zit je echt zwaar onder de plak bij haar. Dat gaat niet meer goedkomen.

Focus je op andere vrouwen en verwijder haar nummer. En ga vooral niet bij haar werk langs, fucking creepy.
pi_175084444
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 16:31 schreef Desmosedici het volgende:
Je had haar bij de eerste keer vreemdgaan al moeten dumpen...
Dit dus.
pi_175084615
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 14:37 schreef Jonathan10 het volgende:
Misschien draai ik door of sla ik erin door, wat denken jullie?
ik denk dat je het gegeven dat die relatie over is nog moet verwerken en dus niet zo 'rationeel' handelt en nu dingen doet die je over een tijdje van een afstandje bekeken maar belachelijk vind...

Wat heb je aan afleiding?

Heb je goede vrienden die je wat kunnen afleiden en waarmee je ergens anders kunt gaan stappen en gewoon een keertje over nieuwe of andere dingen kunt praten?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  woensdag 15 november 2017 @ 12:25:33 #29
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_175085709
Man man man. Als ze het eerst uitmaakt voor ze iets met een ander doet is het geen vreemdgaan he. :')
  woensdag 15 november 2017 @ 12:38:31 #30
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_175085954
Je komt over als een lichte stalker, sorry. Voorbeelden geef je zelf zat. Daar heb je echt helemaal niks aan. Je moet bedenken dat zij waarschijnlijk al veel langer met het idee rond liep om het uit te maken, dus ze heeft ook meer tijd gehad om dat te accepteren. Het is nu zaak om verder te gaan met je eigen leven. Zoek haar niet meer op, zoek die jongen niet meer op, zoek diens moeder (what the hell?) niet meer op online, e.d. Focus je op je eigen leven. Een relatie verwerken is niet makkelijk, maar wat je nu doet....daar doe je alleen maar jezelf tekort mee.

Kan zijn dat ze nu wat doet met die jongen. Niet jouw probleem. Laat haar. Hoeft ook niet te betekenen dat ze is vreemdgegaan met hem tijdens jullie relatie. En zo wel....na ja, het is toch al uit. Veranderd verder niks. Ze wou de relatie niet meer. Reden maakt dan even niet uit.

En oh ja, die eerste keer was niet eens vreemdgaan, want het was uit. En nu puur mijn eigen mening: mensen die binnen een paar jaar meerdere keren uit elkaar gaan en later weer bij elkaar komen....sorry, maar zo goed zal de relatie niet geweest zijn. Maar hey, liefde maakt blind. Des te meer reden om verder te gaan met je leven, zodat je later lachend kan terugkijken op deze relatie.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_175143145
Die neukt overduidelijk een ander.
Ik ben een sukkel voor de liefde, koning in de discotheek
  vrijdag 17 november 2017 @ 23:18:39 #32
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_175143629
Pubers en de liefde
_O-
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_175196767
Je hebt het verpruts, nu mogen andere mannen met haar schede spelen ;)
Mjah, dat is niet wat je moeder vannacht zei.
pi_175213934
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 15:05 schreef Jonathan10 het volgende:

[..]

Alles behalve dat. Ik deed alles voor haar, vond ze iets niet leuk dan werkte ik eraan. Noem alles maar op! Zij is degene die het opgeeft alsof het niks was, tot 3 keer toe heeft ze het uitgemaakt.
Je was een slaafs hondje dus. Dat verklaart dat het nu uit is.
pi_175214580
Ik vind dat jullie hier wel erg gemakkleijk over heen stappen. Die jongen heeft pijn! Ik zou zeker minimaal een confrontatie doen, omdat het je ook helpt om van dat rot gevoel af te komen. Ga gewoon naar haar toe op werk en geef het aan, zoals je zelf al zei. Dan blijft zij met best een rot gevoel zitten, neemt weer contact op en wie weet daarna?! Go for it!
  dinsdag 21 november 2017 @ 12:07:03 #36
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_175215085
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 11:38 schreef C.L.Werner het volgende:
Ik vind dat jullie hier wel erg gemakkleijk over heen stappen. Die jongen heeft pijn! Ik zou zeker minimaal een confrontatie doen, omdat het je ook helpt om van dat rot gevoel af te komen. Ga gewoon naar haar toe op werk en geef het aan, zoals je zelf al zei. Dan blijft zij met best een rot gevoel zitten, neemt weer contact op en wie weet daarna?! Go for it!
Ga weg man. TS moet gewoon wat minder de stalkerige pannenkoek uithangen en wat meer met zijn eigen leven bezig zijn. :')
pi_175215123
quote:
13s.gif Op dinsdag 21 november 2017 12:07 schreef Nobu het volgende:

[..]

Ga weg man. TS moet gewoon wat minder de stalkerige pannenkoek uithangen en wat meer met zijn eigen leven bezig zijn. :')
Oneens; je laat toch niet zo over je heen lopen na 3,5 jaar? Zij is hem best wel wat uitleg verschuldigd, en door even langs te gaan op werk om het duidelijk te maken door middel van een sneer / toespeling kan best helpen.
  dinsdag 21 november 2017 @ 12:14:40 #38
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_175215226
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 12:08 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

Zij is hem best wel wat uitleg verschuldigd,
Nee

quote:
en door even langs te gaan op werk om het duidelijk te maken door middel van een sneer / toespeling kan best helpen.
Als je haar nog even goed duidelijk wil maken waarom ze beter af is zonder je kan dat inderdaad best helpen.
pi_175218446
quote:
15s.gif Op dinsdag 21 november 2017 12:14 schreef Nobu het volgende:

[..]

Nee

[..]

Als je haar nog even goed duidelijk wil maken waarom ze beter af is zonder je kan dat inderdaad best helpen.
Oneens. Als je 3,5 jaar (!!!!!) weggooit zonder ook maar iets aan uitleg verschuldigd bent, dan ben je gewoon een zak hooi. Dat de tegenpartij dan even verhaal wilt halen is niet meer dan normaal.

Go for it, TS!
pi_175237118
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 15:07 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

Oneens. Als je 3,5 jaar (!!!!!) weggooit zonder ook maar iets aan uitleg verschuldigd bent, dan ben je gewoon een zak hooi. Dat de tegenpartij dan even verhaal wilt halen is niet meer dan normaal.

Go for it, TS!
:')

Heb jij dat dan wel gedaan bij jouw relatie?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_175238379
quote:
9s.gif Op woensdag 22 november 2017 12:04 schreef Godshand het volgende:

[..]

:')

Heb jij dat dan wel gedaan bij jouw relatie?
Tuurlijk, ik laat niet over mij heen lopen zoals de meesten hier. Maar ik ben een roepende in de woestijn merk ik
pi_175238670
Waarschijnlijk wilde ze het al eerder uitmaken, maar heeft ze toen de stap was genomen. Voor haar gevoel was het dus al een tijd uit.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
  woensdag 22 november 2017 @ 14:27:27 #43
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_175239737
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 13:05 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

Tuurlijk, ik laat niet over mij heen lopen zoals de meesten hier. Maar ik ben een roepende in de woestijn merk ik
Want accepteren dat je ex een nieuwe vriend heeft is over je heen laten lopen? :')
  Moderator woensdag 22 november 2017 @ 14:56:46 #44
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_175240300
quote:
10s.gif Op woensdag 22 november 2017 14:27 schreef Nobu het volgende:

[..]

Want accepteren dat je ex een nieuwe vriend heeft is over je heen laten lopen? :')
Dit inderdaad.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_175253017
quote:
10s.gif Op woensdag 22 november 2017 14:27 schreef Nobu het volgende:

[..]

Want accepteren dat je ex een nieuwe vriend heeft is over je heen laten lopen? :')
Oneens! Na 3,5 jaar (!!!!) zomaar ineens binnen een week met een ander aanpappen. Dat kan niet, dat mag niet. Ik zou haar zeker confronteren enw at TS voor stelt is helemaal zo gek nog niet.
  donderdag 23 november 2017 @ 08:11:57 #46
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_175253066
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 08:07 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

Oneens! Na 3,5 jaar (!!!!) zomaar ineens binnen een week met een ander aanpappen. Dat kan niet, dat mag niet. Ik zou haar zeker confronteren enw at TS voor stelt is helemaal zo gek nog niet.
Wie bepaalt dat? Als je vrijgezel bent mag je doen en laten wat je zelf wil.
Dat het contact misschien al gelegd was toen ze nog samen waren, dat is idd niet netjes. Maar dat geeft je nog geen recht om haar voor schut te zetten op het werk. En daar win je echt niemand mee terug.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_175253155
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 08:11 schreef TaMieke het volgende:

[..]

Wie bepaalt dat? Als je vrijgezel bent mag je doen en laten wat je zelf wil.
Dat het contact misschien al gelegd was toen ze nog samen waren, dat is idd niet netjes. Maar dat geeft je nog geen recht om haar voor schut te zetten op het werk. En daar win je echt niemand mee terug.
Misschien beseft ze dan wel wat ze mist. Zo niet, dan lucht het wel op voor TS. En als dat TS helpt om over haar heen te komen OF om haar terug te winnen, dan moet hij dat ZEKER doen. Ik merk dat iedereen hier zegt van, laat maar zitten, negeer haar, get over it... maar ZIJ heeft hem belazert! Ik zou mij er ook niet bij neerleggen, zeker niet na 3,5(!!!) jaar.
  donderdag 23 november 2017 @ 08:25:42 #48
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_175253205
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 08:20 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

Misschien beseft ze dan wel wat ze mist. Zo niet, dan lucht het wel op voor TS. En als dat TS helpt om over haar heen te komen OF om haar terug te winnen, dan moet hij dat ZEKER doen. Ik merk dat iedereen hier zegt van, laat maar zitten, negeer haar, get over it... maar ZIJ heeft hem belazert! Ik zou mij er ook niet bij neerleggen, zeker niet na 3,5(!!!) jaar.
Stom met hameren op die 3,5jaar. Want dat stelt gewoon niets voor op die leeftijd. Op die leeftijd ga je je een beetje ontwikkelen, de kans dat je voor altijd samen blijft is zeer klein.

Ze heeft hem niet belazerd. Ze heeft het uitgemaakt. Wat ze nu met die andere jongen doet, staat daar helemaal los van.

Je wint echt niemand terug door diegene voor gek te zetten tijdens zijn/haar werk. Waarschijnlijk beseft ze zich des te meer dat ze de juiste keuze heeft gemaakt. Als TS iets wil hebben om er overheen te komen, dan schreeuw een eind weg ergens in een bos. Ga een stuk (hard)lopen of ga sporten ofzo. Iets waarmee je andere (zeker je ex) niet mee lastig valt.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_175253244
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 08:25 schreef TaMieke het volgende:

[..]

Stom met hameren op die 3,5jaar. Want dat stelt gewoon niets voor op die leeftijd. Op die leeftijd ga je je een beetje ontwikkelen, de kans dat je voor altijd samen blijft is zeer klein.

Ze heeft hem niet belazerd. Ze heeft het uitgemaakt. Wat ze nu met die andere jongen doet, staat daar helemaal los van.

Je wint echt niemand terug door diegene voor gek te zetten tijdens zijn/haar werk. Waarschijnlijk beseft ze zich des te meer dat ze de juiste keuze heeft gemaakt. Als TS iets wil hebben om er overheen te komen, dan schreeuw een eind weg ergens in een bos. Ga een stuk (hard)lopen of ga sporten ofzo. Iets waarmee je andere (zeker je ex) niet mee lastig valt.
We zijn het eens dat we het oneens zijn :) ik zou haar zeker niet 'alle vrijheid' gunnen na 3,5(!!!) jaar. Ondanks dat JIJ dat niets vindt voorstellen, is het voor TS wel een lange tijd en van belang. Dan kan je zeker nog even verhaal halen en actie ondernemen om te kijken of ze je terug wilt.
pi_175253287
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 14:37 schreef Jonathan10 het volgende:
Ik heb haar nog een kans gegeven omdat ik ook mijn aandeel hierin zag.
Wat voor aandeel had jij dan eigenlijk in haar gezoen met een ander?
  donderdag 23 november 2017 @ 08:37:37 #51
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_175253350
Ben ik de enige die na het vreemdgaan van z'n partner meteen een einde zou maken aan de relatie? Het vertrouwen zou voor mij dan echt totaal weg zijn. Elke keer als ze dan alleen weg was dan zou het aan me knagen en dat wil ik mezelf niet aandoen.
pi_175253389
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 14:37 schreef Jonathan10 het volgende:
Lang verhaal.
TS, youtube, Patrice O'neil. Zet dat een hele avond op. Je voelt je direct beter, en het is nog de waarheid ook.
  donderdag 23 november 2017 @ 08:49:43 #53
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_175253472
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 08:25 schreef TaMieke het volgende:

[..]

Stom met hameren op die 3,5jaar. Want dat stelt gewoon niets voor op die leeftijd. Op die leeftijd ga je je een beetje ontwikkelen, de kans dat je voor altijd samen blijft is zeer klein.

Ze heeft hem niet belazerd. Ze heeft het uitgemaakt. Wat ze nu met die andere jongen doet, staat daar helemaal los van.

Je wint echt niemand terug door diegene voor gek te zetten tijdens zijn/haar werk. Waarschijnlijk beseft ze zich des te meer dat ze de juiste keuze heeft gemaakt. Als TS iets wil hebben om er overheen te komen, dan schreeuw een eind weg ergens in een bos. Ga een stuk (hard)lopen of ga sporten ofzo. Iets waarmee je andere (zeker je ex) niet mee lastig valt.
Tis maar hoe je het bekijkt. 3,5 jaar is op die leeftijd juist heel veel/lang. Bijna een vijfde van hun leven.
En qua emotionele ontwikkeling zitten zij in een andere fase van hun leven dat de meeste doorgewinterde fokkers hier.

Back on topic...volgens mij hebben al meerdere fokkers het aangegeven. Als het uit is en ze zoent met andere jongen, kun je niet spreken van vreemdgaan.

Zonder als een opa te klinken, maar je zult nog wel vaker meemaken in je toekomstige relaties dat jij of je toekomstige vriendin wanneer een relatie bergafwaarts gaat dat een van jullie openlijk of stiekem al verder aan het kijken is. Het is niet heel erg netjes, maar in de realiteit vaker regel dan uitzondering.

Verder kop op! Het doet nu pijn en move on.

P.s.: laat je ex verder met rust. Als je vindt dat jezelf debet bent aan het uitgaan, probeer dan deze ervaring mee te nemen naar een volgende nieuwe relatie om het te voorkomen.
pi_175253507
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 08:33 schreef zovty het volgende:

[..]

Wat voor aandeel had jij dan eigenlijk in haar gezoen met een ander?
Hij zat stiekem in de kast te kijken.
  Moderator donderdag 23 november 2017 @ 09:39:30 #55
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_175254231
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 08:29 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

We zijn het eens dat we het oneens zijn :) ik zou haar zeker niet 'alle vrijheid' gunnen na 3,5(!!!) jaar. Ondanks dat JIJ dat niets vindt voorstellen, is het voor TS wel een lange tijd en van belang. Dan kan je zeker nog even verhaal halen en actie ondernemen om te kijken of ze je terug wilt.
Een beetje eng is dit wel. Niet haar vrijheid gunnen. Ze is helemaal niets aan jou verplicht. Als zij het uitmaakt is dat kut voor jou, maar dat is haar keuze, en die keuze mag ze maken. Op dat moment is ze vrijgezel en mag ze doen en laten wat ze wil. Haar wereld draait niet om jou, en de wereld in het algemeen ook niet.

En die actie ondernemen om te kijken of ze je terug wil...really? :D Ja, want niks zegt 'hey, ik ben het beste wat je ooit is overkomen en jij gaat dat nu beseffen' dan door haar op d'r werk voor gek te zetten. Dan zal ze vast terug komen rennen in je armen inderdaad 8)7

Maar, jij en TS zijn uit hetzelfde hout gesneden, zo lijkt het.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_175256400
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 11:38 schreef C.L.Werner het volgende:
Ik vind dat jullie hier wel erg gemakkleijk over heen stappen. Die jongen heeft pijn! Ik zou zeker minimaal een confrontatie doen, omdat het je ook helpt om van dat rot gevoel af te komen. Ga gewoon naar haar toe op werk en geef het aan, zoals je zelf al zei. Dan blijft zij met best een rot gevoel zitten, neemt weer contact op en wie weet daarna?! Go for it!
Doe dit nou vooral niet :')
Werkt alleen in de film, je voelt je achteraf nog kutter en over een half jaar ofzo (wanneer je alles weer een beetje kunt relativeren) schaam je je kapot voor die actie.
pi_175256918
De kassa actie :') x1000
pi_175257570
Nummer verwijderen, van sociale media afmikken, paar nachten kut voelen, gaan sporten, met jezelf bezig zijn en dan merken dat het vrijgezelle leven zo slecht nog niet is. Je komt er wel ^O^

Ik zou haar in ieder geval even uit mijn gedachten verbannen als ik jou was, dat maakt het leven een stuk eenvoudiger :)
  donderdag 23 november 2017 @ 14:55:48 #59
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_175260233
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 11:59 schreef wuuht het volgende:
De kassa actie :') x1000
Smooth as fuck toch?
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_175266139
quote:
7s.gif Op woensdag 15 november 2017 11:10 schreef Ludachrist het volgende:
Ze gaat niet vreemd, want het is uit. Pech voor jou, slotje.
goede opmerking,

daarom draag je de naam van Christus ook in je naam he.
  vrijdag 24 november 2017 @ 11:26:28 #61
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_175276720
Uit de OP dampt wel weer die typische vrouwelijke achterbaksheid vanaf......
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_175285267
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 14:43 schreef halfway het volgende:
ervoor vechten.
haha, ook boksen? een psychologische oorlogsvoering? en de vijand die jou manipuleert terug manipuleren?
pi_175291073
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 11:26 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Uit de OP dampt wel weer die typische vrouwelijke achterbaksheid vanaf......
Ik lees in de OP niks dat exclusief voor vrouwen is.
Sowieso gaat dit soort shit helaas maar zelden helemaal eerlijk of netjes, van welk geslacht het initiatief ook kwam. De gedumpte voelt zich altijd genaaid.
pi_175335017
"We were on a break"
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')