abonnement Unibet Coolblue
pi_175018135
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 14:01 schreef Lot88 het volgende:
wat moet je doen met een oude pan? Mag die gewoon een kliko in?
Heb ik gedaan met meerdere pannen. ^O^
mag het weten
pi_175018139
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2017 14:00 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Maar dit is feedback na feedback op de definitieve versie. Is het vreemd om te verwachten dat wanneer je feedback 1 verwerkt het gewoon goed moet zijn in de herkansing en daarmee uit?
We weten de feedback toch niet?
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_175018151
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2017 14:02 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Het lijkt me dat je dat sowieso doet. Waarom zou je feedback niet of onjuist gaan verwerken?
Andere interpretatie van de feedback
pi_175018154
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2017 14:02 schreef Californium het volgende:

[..]

Ik snap het enigszins wel, en niet om lullig te zijn, maar in het werkende leven zul je het ook nooit goed gaan doen. Dit is shit waar je mee moet leren dealen, dit is nog maar het begin :)
Ik heb het werkende leven een tijd geleefd. Beviel een stuk beter.
  User die overal opduikt 2022 zondag 12 november 2017 @ 14:03:51 #105
186611 Haags
pi_175018161
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 14:03 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Ik heb het werkende leven een tijd geleefd. Beviel een stuk beter.
Lotgenot O+
Zonder wrijving geen glans
pi_175018164
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2017 14:02 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Het lijkt me dat je dat sowieso doet. Waarom zou je feedback niet of onjuist gaan verwerken?
omdat feedback soms vaag is. Mijn baas zegt soms ook: denk daar nog eens over na; en dan doe ik dat en dan is het nogsteeds anders dan wat hij wil.... Tja...
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_175018174
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2017 14:02 schreef Californium het volgende:

[..]

Ik snap het enigszins wel, en niet om lullig te zijn, maar in het werkende leven zul je het ook nooit goed gaan doen. Dit is shit waar je mee moet leren dealen, dit is nog maar het begin :)
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_175018175
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2017 14:02 schreef Californium het volgende:

[..]

Ik snap het enigszins wel, en niet om lullig te zijn, maar in het werkende leven zul je het ook nooit goed gaan doen. Dit is shit waar je mee moet leren dealen, dit is nog maar het begin :)
9/10 keer loop ik op m'n tenen in het werkende leven. Tenzij je lekker gemoedelijk in de comfortzone wilt hangen ontkom je daar niet aan.
pi_175018178
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 14:01 schreef Lot88 het volgende:
wat moet je doen met een oude pan? Mag die gewoon een kliko in?
Ik flikker zo tamelijk alles in een kliko, uiteindelijk belandt het toch in dezelfde verbrandingsoven.
pi_175018195
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2017 14:02 schreef Californium het volgende:

[..]

We weten de feedback toch niet?
Nee, klopt. Blijft staan:

quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2017 14:02 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Het lijkt me dat je dat sowieso doet. Waarom zou je feedback niet of onjuist gaan verwerken?
Hiervoor hoef je niet de exacte inhoud van de feedback weten. Ik neem aan dat je als Lot niet je eigen glazen gaat ingooien maar er alles aan doet om de feedback goed te verwerken. En als iets blijkt de afgelopen maanden is dat Lot echt wel haar best er voor doet.
mag het weten
pi_175018212
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 14:03 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Andere interpretatie van de feedback
Ik heb de feedback nog aanvullend een paar weken terug onderbouwt gevraagd om dit te voorkomen. Toen zei de eerste lezer dat het allemaal meeviel. Ik miste een onderdeel als ik dat had aangevuld zou het goed zijn. Ik heb eerder het gevoel dat de tweede lezer ergens niet achterstaat. Daarmee heb ik namelijk ook een gesprek aanstaande dinsdag.
pi_175018213
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2017 14:04 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Nee, klopt. Blijft staan:

[..]

Hiervoor hoef je niet de exacte inhoud van de feedback weten. Ik neem aan dat je als Lot niet je eigen glazen gaat ingooien maar er alles aan doet om de feedback goed te verwerken. En als iets blijkt de afgelopen maanden is dat Lot echt wel haar best er voor doet.
Je kan altijd nog feedback verkeerd verwerken.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_175018228
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 14:04 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

9/10 keer loop ik op m'n tenen in het werkende leven. Tenzij je lekker gemoedelijk in de comfortzone wilt hangen ontkom je daar niet aan.
Jup precies. Maar ik trek het me niet meer persoonlijk aan. Te veel moeite. :)
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_175018235
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 14:04 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

9/10 keer loop ik op m'n tenen in het werkende leven. Tenzij je lekker gemoedelijk in de comfortzone wilt hangen ontkom je daar niet aan.
9/10 keer lijkt me niet echt gezond, cabron...
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_175018237
quote:
14s.gif Op zondag 12 november 2017 14:04 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Ik flikker zo tamelijk alles in een kliko, uiteindelijk belandt het toch in dezelfde verbrandingsoven.
Alles wat ze kunnen recyclen halen ze er daar wel uit.
Daarom is dat plastic sorteren ook zo'n onzin. Die afvalverwerkers hebben daar installaties voor aangeschaft die dat prima kunnen.
A mind with a heart of it's own
pi_175018299
Als er op een factuur staat "betalen op laatste dag van montage", willen ze het dan op hun rekening hebben of kan het op die dag overgemaakt worden?
pi_175018313
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 14:08 schreef ElDinosaur het volgende:
Als er op een factuur staat "betalen op laatste dag van montage", willen ze het dan op hun rekening hebben of kan het op die dag overgemaakt worden?
op rekening hebben.
pi_175018332
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 14:09 schreef Lot88 het volgende:

[..]

op rekening hebben.
Dan stel ik de pijn nog wel een dagje uit. :+
pi_175018355
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 14:06 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Alles wat ze kunnen recyclen halen ze er daar wel uit.
Daarom is dat plastic sorteren ook zo'n onzin. Die afvalverwerkers hebben daar installaties voor aangeschaft die dat prima kunnen.
Las laatst dat het afhangt of je in de stad of buiten een stad woont. In grote steden is het gescheiden inzamelen voordeliger qua kosten voor afvalverwerking tov in dorpen. Sowieso is het gek dat je per huishouden je best doet alles netjes apart te houden. Ga je kijken bij die afvalverwerkingsbedrijven dan gooien ze de boel op een hoop waaruit pas echt gesorteerd zal gaan worden.
mag het weten
pi_175018361
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 14:10 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Dan stel ik de pijn nog wel een dagje uit. :+
Mijn vader gebruikte dat ook altijd.
pi_175018364
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 14:08 schreef ElDinosaur het volgende:
Als er op een factuur staat "betalen op laatste dag van montage", willen ze het dan op hun rekening hebben of kan het op die dag overgemaakt worden?
Ik denk dat ze het dan op hun rekening willen hebben. Maar ik zou t pas betalen op de laatste montage dag. Stel er is iets niet goed of afgeraffeld dan heb je nog een drukmiddel :Y
pi_175018386
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2017 14:11 schreef DomtCloseYourEyes het volgende:

[..]

Ik denk dat ze het dan op hun rekening willen hebben. Maar ik zou t pas betalen op de laatste montage dag. Stel er is iets niet goed of afgeraffeld dan heb je nog een drukmiddel :Y
Dit :Y
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_175018388
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 13:57 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Heb er veel over gedacht. Het kost me zoveel energie en het levert alleen maar een depressieve stemming op die ik vervolgens probeer weg te ''lachen'' na de buitenwereld terwijl ik van binnen jank. Het ligt niet aan school dit ligt aan mij.
Speelt er misschien niet ook iets als faalangst mee en angst voor een nieuwe fase van afgestudeerd zijn enzo? Dat je onbewust het moeilijker ervaart?
pi_175018423
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 14:12 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Speelt er misschien niet ook iets als faalangst mee en angst voor een nieuwe fase van afgestudeerd zijn enzo? Dat je onbewust het moeilijker ervaart?
faalangst sowieso. Dat andere speelde maar daar ben ik overheen. Hoe moeilijker ik de afronding door kruip hoe meer het verlangen naar gewoon werk. Het liefste ver van hier.
pi_175018434
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2017 14:11 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Las laatst dat het afhangt of je in de stad of buiten een stad woont. In grote steden is het gescheiden inzamelen voordeliger qua kosten voor afvalverwerking tov in dorpen. Sowieso is het gek dat je per huishouden je best doet alles netjes apart te houden. Ga je kijken bij die afvalverwerkingsbedrijven dan gooien ze de boel op een hoop waaruit pas echt gesorteerd zal gaan worden.
Ik weet dat nog van vroeger dat je ineens wit, bruin en groen glas moest scheiden in verschillende glasbakken. Kwam vervolgens die vrachtwagen om die dingen te legen, flikkerde die alles in 1 container :')
A mind with a heart of it's own
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')