abonnement Unibet Coolblue
pi_175013381


Over Ruben
Zanger en pianist Ruben Hein wordt alom geroemd om zijn karakteristieke, warme stem en eigenzinnige pianospel. Ruben Hein’s debuutalbum Loose Fit en singel Elephants bracht hij in 2010 uit onder het legendarische platenlabel Blue Note. Sindsdien toert hij met zijn eigen muziek en speelt hij in binnen- en buitenland. In 2011 volgde een samenwerking met het Metropole Orkest en singer / songwriter Jonathan Jeremiah in een uitverkocht Carré. Daarnaast stond Ruben dat jaar met Oleta Adams en het Jazz Orchestra of the Concertgebouw in het Concertgebouw in Amsterdam en werd hij 2 maal genomineerd voor een 3FM Award. Bij het grote publiek werd Ruben bekend door zijn muzikale bijdrage in het programma "Linda's Zomerweek" (2013/2014) met presentatrice Linda de Mol, waarin hij de favoriete nummers van Linda's gasten vertolkte. In het najaar van 2017 bracht hij de EP ‘Everything I Say’ uit van zijn nieuwe album ‘Groundwork Rising’ uit, wat begin 2018 zal verschijnen. In zijn prijzenkast staan onder andere twee Radio 6 Awards (2013 en 2014) en voor zijn album Hopscotch kreeg hij in 2013 de Edison-Publiekprijs.

Social media
Instagram
Twitter
pi_175023948
Ruben is de Mol denk ik. :Y
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  PR en moderator woensdag 27 december 2017 @ 13:20:15 #3
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_176037007
Info van: https://wieisdemol.avrotros.nl/kandidaten/ruben/



Over Ruben
Zanger en pianist Ruben Hein wordt alom geroemd om zijn karakteristieke, warme stem en eigenzinnige pianospel. Ruben Hein’s debuutalbum Loose Fit en singel Elephants bracht hij in 2010 uit onder het legendarische platenlabel Blue Note. Sindsdien toert hij met zijn eigen muziek en speelt hij in binnen- en buitenland. In 2011 volgde een samenwerking met het Metropole Orkest en singer / songwriter Jonathan Jeremiah in een uitverkocht Carré. Daarnaast stond Ruben dat jaar met Oleta Adams en het Jazz Orchestra of the Concertgebouw in het Concertgebouw in Amsterdam en werd hij 2 maal genomineerd voor een 3FM Award. Bij het grote publiek werd Ruben bekend door zijn muzikale bijdrage in het programma "Linda's Zomerweek" (2013/2014) met presentatrice Linda de Mol, waarin hij de favoriete nummers van Linda's gasten vertolkte. In het najaar van 2017 bracht hij de EP ‘Everything I Say’ uit van zijn nieuwe album ‘Groundwork Rising’ uit, wat begin 2018 zal verschijnen. In zijn prijzenkast staan onder andere twee Radio 6 Awards (2013 en 2014) en voor zijn album Hopscotch kreeg hij in 2013 de Edison-Publiekprijs.

quote:
Wat was jouw tactiek?
"Rustig observeren en wegstrepen wie het niet zou kunnen zijn. En mocht tunnelvisie zich voordoen, toch heel bewust blijven spreiden."

Heb je gelijk ja gezegd?
“Ja, natuurlijk!”

Keek je zelf al?
“Ja, het ene seizoen fanatieker dan het andere.”

Wat was jouw excuus?
“Ik zat in LA voor een studio/schrijf sessie met een niet nader te noemen, Amerikaanse artiest die met een comeback kwam.”

Wie was jouw vertrouwenspersoon?
“Mijn vriendin.”

Vond je het moeilijk om je deelname geheim te houden?
“Nee, niet heel erg, hoewel mijn smoes niet heel erg waterdicht was. Mijn familie geloofde er bijvoorbeeld helemaal niets van. Maar het verbaasde me dat de meeste mensen niet heel erg doorvroegen.”

Wat was voor jou de grootste uitdaging tijdens de opnames?
“Overzicht bewaren en met name oplettend blijven. De neiging tot verslappen ligt op de loer..”
Voorstelvideo: https://wieisdemol.avrotr(...)o/dit-is-ruben-hein/
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  Moderator zaterdag 6 januari 2018 @ 22:32:10 #4
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_176333967
Weinig posts nog in het topic van de mol
  Redactie Frontpage zaterdag 6 januari 2018 @ 22:48:04 #5
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_176334420
Hoelang is die gast wel niet?! Afgaande op het feit dat hij en kop groter is dan de rest, gok ik toch minstens drie meter...
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  zondag 7 januari 2018 @ 19:10:56 #6
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_176350563
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 22:48 schreef Djeez het volgende:
Hoelang is die gast wel niet?! Afgaande op het feit dat hij en kop groter is dan de rest, gok ik toch minstens drie meter...
Ik heb met 'm op school gezeten en toen was 'ie denk ik ongeveer even groot. Misschien iets langer. Ben zelf 1,94.
Zou m'n fotoalbums eens moeten uitpluizen eigenlijk :D.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_176530833
Ik denk dat Ruben er de volgende keer uitgaat. Hij heeft een intro met de opdracht van de volgende keer, terwijl alle andere kandidaten intro's hebben van latere opdrachten.
Somebody that I used to know
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')