abonnement Unibet Coolblue
pi_175013335


Over Emilio
Cabaretier Emilio Guzman is op dit moment te zien in de theaters met zijn vierde avondvullende voorstelling ‘Kom dan!’. In 2010 won hij de publieksprijs op het Leids Cabaret Festival en in 2014 de Neerlands Hoop. Ook is hij als stand-up comedian regelmatig te zien in Toomler, de thuisbasis van de Comedytrain en te horen als columnist bij het wekelijkse radioprogramma Spijkers met Koppen. Emilio studeerde Nederlandse taal- en letterkunde in Amsterdam. Helaas moest hij zijn studie vroegtijdig staken vanwege zijn dyslexie. Naast cabaret, schrijft hij scenario’s voor televisieseries (waaronder In Den Gulden Draeck), maakt hij een strip (naar de gelijknamige televisieserie In Den Gulden Draeck) en acteert hij (in In Den Gulden Draeck).

Social media
Instagram
Twitter
pi_175040424
Heb regelmatig Spijkers met Koppen aanstaan, maar heb nog niet moeten glimlachen om zijn columns.
pi_175040653
Tot nog toe vind ik hem met zijn theatershow,s leuker als zijn broer.
  PR en moderator woensdag 27 december 2017 @ 13:41:04 #4
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_176037877
Info van: https://wieisdemol.avrotros.nl/kandidaten/emilio/



Over Emilio
Cabaretier Emilio Guzman is op dit moment te zien in de theaters met zijn vierde avondvullende voorstelling ‘Kom dan!’. In 2010 won hij de publieksprijs op het Leids Cabaret Festival en in 2014 de Neerlands Hoop. Ook is hij als stand-up comedian regelmatig te zien in Toomler, de thuisbasis van de Comedytrain en te horen als columnist bij het wekelijkse radioprogramma Spijkers met Koppen. Emilio studeerde Nederlandse taal- en letterkunde in Amsterdam. Helaas moest hij zijn studie vroegtijdig staken vanwege zijn dyslexie. Naast cabaret, schrijft hij scenario’s voor televisieseries (waaronder In Den Gulden Draeck), maakt hij een strip (naar de gelijknamige televisieserie In Den Gulden Draeck) en acteert hij (in In Den Gulden Draeck).

quote:
Wat was jouw tactiek?
"Ik heb vooral mijn slechte karaktereigenschappen ingezet: twijfel, traagheid en onoplettendheid. Ik heb voor de eerste keer in mijn leven echt wat aan die karaktertrekken gehad!"

Heb je gelijk “ja” gezegd toen ze je vroegen om kandidaat te zijn?
“Ja, zonder enige twijfel, wat raar is, want normaal twijfel ik over alles! Dit ging sneller dan een spijkerbroek kopen…”

Keek je zelf al naar Wie is de Mol?
“Ja! Dit is een van de weinige tv-programma’s die ik al jaren kijk en stiekem zag ik mezelf altijd mee rondrennen op zoek naar jokers!”

Hoe heb je je voorbereid?
“Moest ik me voorbereiden dan?”

Wat heb je als excuus gebruikt voor je afwezigheid?
“Ik was zogenaamd een maand in Las Palmas, op bezoek bij mijn Spaanse familie. Dat doe ik wel vaker, dus het was een geloofwaardig excuus. Bij dezen: sorry, voor alle leugens!”

Wie was jouw vertrouwenspersoon?
“Mijn vriendin, want ik denk dat het haar wel was opgevallen als ik ineens zomaar een maand weg was. Na drie weken zou ze me toch wel gaan bellen: “Waar ben je lieverd?"

Vond je het moeilijk om je deelname geheim te houden?
“Ja, heel moeilijk. En nog steeds! Het is raar voor een cabaretier om je mond te moeten houden.”

Wat was de grootste uitdaging voor jou tijdens de opnames?
“Ik ben heel snel afgeleid en vaak verzonken in mijn gedachtes. Bij dit spel moet je constant alert zijn. Op het podium moet dat ook, maar dan slechts 1,5 uur en niet de hele dag.”
Voorstelvideo: https://wieisdemol.avrotr(...)it-is-emilio-guzman/
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  PR en moderator woensdag 27 december 2017 @ 14:13:59 #5
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_176039170
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2017 14:10 schreef Moira. het volgende:
Emilio zegt in zijn interview dat zijn vriendin zijn vertrouwenspersoon was, omdat het haar wel was opgevallen als hij ineens een maand weg was en ze na 3 weken toch wel zou gaan bellen waar hij is.

Deze interviews zijn na de opnames opgenomen, zou hij hiermee impliceren dat hij minimaal 3 weken weg is en mogelijk in de finale zit?

En ook dit:

Vond je het moeilijk om je deelname geheim te houden?
"Ja, heel moeilijk. En nog steeds! Het is raar voor een cabaretier om je mond te moeten houden."


Nog steeds moeilijk om geheim te houden omdat hij een finalist/de mol is?
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  PR en moderator woensdag 3 januari 2018 @ 13:52:39 #6
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_176257807
Ik vind dit trouwens ook verdacht:
quote:
Wat was jouw tactiek?
"Ik heb vooral mijn slechte karaktereigenschappen ingezet: twijfel, traagheid en onoplettendheid. Ik heb voor de eerste keer in mijn leven echt wat aan die karaktertrekken gehad!"
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_176293201
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 13:52 schreef Moira. het volgende:
Ik vind dit trouwens ook verdacht:

[..]

En dan icm Chris die bij Moltalk meteen hard riep dat hij dus totaal ongeschikt zou zijn als mol. Hoe zat het ook alweer? Weten ze bij moltalk nu wel of niet wie de mol is?
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  PR en moderator vrijdag 5 januari 2018 @ 02:53:36 #8
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_176294547
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 23:58 schreef texelonia het volgende:

[..]

En dan icm Chris die bij Moltalk meteen hard riep dat hij dus totaal ongeschikt zou zijn als mol. Hoe zat het ook alweer? Weten ze bij moltalk nu wel of niet wie de mol is?
Nope, alleen een paar producers, cameramensen en Art
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_176465716
Vol op deze man. Of iig tot morgen.
  maandag 15 januari 2018 @ 12:32:41 #10
231633 Xummon
of toch niet?
pi_176517066
Iemand die wel op mijn lijstje staat
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
pi_176663556
Voor mij de mol
pi_176714012
Ik verdenk hem niet.

quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 02:53 schreef Moira. het volgende:

[..]

Nope, alleen een paar producers, cameramensen en Art
En natuurlijk de mol!
pi_176789582
Toch nog 5000 euro ingebracht.
  PR en moderator zondag 28 januari 2018 @ 01:44:19 #14
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_176789610
Kutprogramma :(
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_176811514
Drama hè. Dit jaar is een van de weinige jaren dat ik fout zit. Mijn "Mol" haalt zo goed als altijd de finale. Soms is het de mol, soms de winnaar en soms de verliezer. Deze zag ik niet aankomen bij de eerste 2 afleveringen. In aflevering 3 was het ineens anders. Toen kon je hem eigenlijk wel wegstrepen, maar ik wilde niet.
Want zo leuk O+
  vrijdag 2 februari 2018 @ 22:29:32 #16
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_176915239
Ik verdacht hem wel want hij was vaak een beetje shady bezig, dus schrok wel dat ie er uit lag. Nu over op een van mn andere mollen.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')