abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_175011255
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2017 00:58 schreef kree het volgende:

[..]

Tja zou dat zo zijn? Niet als ze hem ook leuk vindt.
Maar die kan ik niet inschatten, trouwens had gewild dat ik dit toen ook durfde.
Nu later na 15 jaar spreek ik ze wel eens die toen in de klas bij me zaten en ok, had ik dat toen toch ff anders moeten doen wellicht. Denk ik nu
Zo zijn meisjes. Ze moeten altijd alles aan elkaar vertellen.
niet langer incognito
pi_175011266
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2017 01:01 schreef 8777 het volgende:

[..]

Zo zijn meisjes. Ze moeten altijd alles aan elkaar vertellen.
Tja maar dat is altijd, niet alleen op die leeftijd
pi_175011269
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2017 00:53 schreef kree het volgende:

[..]

Nou dan gooi je het briefje weg en het is klaar. Of je zecht het persoonlijk.
Bedoel dit dus even uit oogpunt van dat meisje. Niks aan de hand verder dus.
Hey, kijk iedereen! Iemand die noot naar de middelbare school is geweest!
1 + 1 = blauw
pi_175011278
quote:
10s.gif Op zondag 12 november 2017 01:03 schreef Kamina het volgende:

[..]

Hey, kijk iedereen! Iemand die noot naar de middelbare school is geweest!
Ja? Waarom denk je?
pi_175011284
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2017 01:03 schreef kree het volgende:

[..]

Tja maar dat is altijd, niet alleen op die leeftijd
Daarom kun je ook beter geen rare briefjes in kluisjes van meisjes leggen. Niks erger dan uitgelachen te worden door een meisje.
niet langer incognito
pi_175011494
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2017 01:05 schreef 8777 het volgende:

[..]

Daarom kun je ook beter geen rare briefjes in kluisjes van meisjes leggen. Niks erger dan uitgelachen te worden door een meisje.
Hoho het is geen raar briefje. En ok ja hij loopt er beetje risico mee. Maar zo erg is het allemaal niet.
Mss 10 jaar later zijn ze gelukkig getrouwd ofzo met kinderen.
  zondag 12 november 2017 @ 01:33:44 #57
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_175011538
Vraag gwn of ze met je op date wil. Dit is too much en kan afschrikken.
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
pi_175011560
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2017 01:33 schreef madeliefff het volgende:
De beste optie, maar durfde jij dat? Ik niet, terwijl ik er genoeg leuk vond toen. (Achteraf hun mij ook, nja Haha)
pi_175011598
quote:
Dit is ook zo typisch meiden weer, aan de ene kant iets zeggen maar eigenlijk gewoon een lijstje willen hebben waar ze van af kunnen strepen Haha

Hoe vaak heb jij jongens “gewoon” op date gevraagd?
Of op welke manier? Daar ging het om nl.

[ Bericht 4% gewijzigd door kree op 12-11-2017 02:12:32 ]
  zondag 12 november 2017 @ 06:24:47 #60
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_175012158
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 00:21 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

en een kekke pokémonkaart in de envelop, van een squirtle. :9
Hit me up als jij zo'n meissie kent. _O_
Ban op DM én PM (en mijn geliefde KLB) ... :') Contacteer dus via Fobo!
GARY WAS HERE!
YOU ARE A LOSER!
pi_175012165
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2017 23:04 schreef Godshand het volgende:
"Hoi ap4evr

Dank je voor je briefje
maar ik neuk die gast op de scooter uit de 6e al.
Succes, je bent erg lief, je vindt vast nog wel een lief meisje
Kusje,
K3lly"
Verpest het nou niet..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_175012183
Gewoon doen wat jij graag wil doen.. Zelfs in onze post romantische periode mag er best eens een authentieke poging tot romantiek gedaan worden!

De rest heeft toch geen flauw benul meer waar ze mee bezig zijn, dus heel erg fout kan het niet gaan, hooguit weer eens het belachelijk maken van iemand die wel eens iets vanuit zijn hart wil doen, maar dat neem je dan maar op de koop toe..

Ga er vanuit dat het niets gaat worden, dan kan het ook niet tegenvallen, en klop jezelf op de borst voor het proberen hiervan. Dat geeft een goed gevoel, de rest lacht dan maar, maar jij weet beter.

Succes. ^O^
pi_175012221
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 06:53 schreef Adept het volgende:
Gewoon doen wat jij graag wil doen.. Zelfs in onze post romantische periode mag er best eens een authentieke poging tot romantiek gedaan worden!

De rest heeft toch geen flauw benul meer waar ze mee bezig zijn, dus heel erg fout kan het niet gaan, hooguit weer eens het belachelijk maken van iemand die wel eens iets vanuit zijn hart wil doen, maar dat neem je dan maar op de koop toe..

Ga er vanuit dat het niets gaat worden, dan kan het ook niet tegenvallen, en klop jezelf op de borst voor het proberen hiervan. Dat geeft een goed gevoel, de rest lacht dan maar, maar jij weet beter.

Succes. ^O^
Eens 😊
pi_175012237
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 06:32 schreef Adept het volgende:

[..]

Verpest het nou niet..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nah denk dat dit wel mee zal vallen hoor. Althans uit mijn tijd herinner ik me het zo echt niet.
Tuurlijk waren er meiden en jongens die elkaar helemaal kapot neukte ofzo. Maar dat was echt 3 uit de 30 ofzo.

Tja later....... Haha
  zondag 12 november 2017 @ 07:35:00 #65
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_175012239
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 november 2017 23:58 schreef 8777 het volgende:

[..]

Ik heb het haar net voorgelezen en gevraagd wat zij van zo'n brief in haar kluisje zou vinden en dit was haar antwoord.
Is je dochter al 16 dan?
pi_175012249
Met verbazing lees ik dit trouwens, wat ts wil doen is nl, de minst creepy manier die er is nu, maar ok. Wellicht wordt ik te oud ofzo.
pi_175012259
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2017 07:34 schreef kree het volgende:

[..]

Nah denk dat dit wel mee zal vallen hoor. Althans uit mijn tijd herinner ik me het zo echt niet.
Tuurlijk waren er meiden en jongens die elkaar helemaal kapot neukte ofzo. Maar dat was echt 3 uit de 30 ofzo.

Tja later....... Haha
Het gaat dan ook niet zozeer over het kapotneuken.. Al zijn er inderdaad die zichzelf zien als een zender-ontvanger duo, in plaats van liefdevolle versmelting via sexualiteit, maar dat staat er los van.

Maar feit blijft wel dat meiden veel verder zijn als hun leeftijdsgenoten en men liever kijkt naar de oudere gasten, en zelfs vandaag de dag de middelbare man.. Wat nogal eens schokkend kan zijn, aangezien ik dit zelf nogal eens meemaak.

Als er ineens een 13/14 jarige je aankijkt op een on-dubieuze manier dan is dat toch even slikken :P
  zondag 12 november 2017 @ 07:50:32 #68
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_175012282
Verder gewoon doen, die aangepaste versie.

Ik ga ervan uit dat TS het meisje redelijk goed kent (klasgenote?) en vooral: dat zij hem kent, en dat ze gewoonlijk niet voor hem wegrent maar normale omgang met hem heeft.
Zo'n brief schrijf je niet als zij jou niet kent, want dan begin je met iets als "hoi ik ben TS uit 4B, die met de rode bmx?"
Ik neem tenminste aan dat onder de brief iets komt als "je toegenegen TS" en niet nog een heel epistel waarin TS zich voorstelt. Of dat het anoniem is en het meisje maar moet raden wie TS is, cq de schrijver.

Ook geloof ik dat als TS helemaal hoteldebotel is hij al best veel van het meisje weet en redelijk kan inschatten hoe ze op een briefje in haar locker reageren zal. Weten wij veel misschien is het een hype in het kliekje waarin het meisje zit.
pi_175012290
quote:
7s.gif Op zondag 12 november 2017 07:46 schreef Adept het volgende:

[..]

Het gaat dan ook niet zozeer over het kapotneuken.. Al zijn er inderdaad die zichzelf zien als een zender-ontvanger duo, in plaats van liefdevolle versmelting via sexualiteit, maar dat staat er los van.

Maar feit blijft wel dat meiden veel verder zijn als hun leeftijdsgenoten en men liever kijkt naar de oudere gasten, en zelfs vandaag de dag de middelbare man.. Wat nogal eens schokkend kan zijn, aangezien ik dit zelf nogal eens meemaak.

Als er ineens een 13/14 jarige je aankijkt op een on-dubieuze manier dan is dat toch even slikken :P
Mjah vertel mij maar niks daarover :)

Maar dat doet niks aan het topic af, ik vindt het een lieve manier zo wat ts wil.
En er is sowieso al helemaal niks verkeerds aan.

Dat insinueerd de helft nu nl wel. En ben het daar totaal niet mee eens.
pi_175012299
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2017 07:52 schreef kree het volgende:

[..]

Mjah vertel mij maar niks daarover :)

Maar dat doet niks aan het topic af, ik vindt het een lieve manier zo wat ts wil.
En er is sowieso al helemaal niks verkeerds aan.

Dat insinueerd de helft nu nl wel. En ben het daar totaal niet mee eens.
Ik vind het ook een mooie manier , niets mis mee :)

Of het effectief is moet blijken natuurlijk, maar de ervaring zal het leren. Ik hoop voor hem natuurlijk van wel.
  zondag 12 november 2017 @ 07:54:56 #71
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_175012304
quote:
Ja, dan lacht ze je eventueel in je gezicht uit en dat is veel enger dan dat ze dat doet als ze de brief leest en jij er niet bij bent.
pi_175012309
quote:
7s.gif Op zondag 12 november 2017 07:54 schreef Adept het volgende:

[..]

Ik vind het ook een mooie manier , niets mis mee :)

Of het effectief is moet blijken natuurlijk, maar de ervaring zal het leren. Ik hoop voor hem natuurlijk van wel.
Tja, dat is de vraag natuurlijk. Weet ik ook niet.
Maar met t aaangepaste briefje moet het opzich ok zijn.

En ok kan ie mee op zijn bek gaan, maar dat kan altijd en heeft niet eens met de manier erop te maken.
pi_175012317
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2017 07:56 schreef kree het volgende:

[..]

Tja, dat is de vraag natuurlijk. Weet ik ook niet.
Maar met t aaangepaste briefje moet het opzich ok zijn.

En ok kan ie mee op zijn bek gaan, maar dat kan altijd en heeft niet eens met de manier erop te maken.
Precies, of je nu afgewezen word in een persoonlijk gesprek, via whatsup, of via een briefje, het blijft een gok hoe je het ook doet en bekijkt.
pi_175012348
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 07:58 schreef Adept het volgende:

[..]

Precies, of je nu afgewezen word in een persoonlijk gesprek, via whatsup, of via een briefje, het blijft een gok hoe je het ook doet en bekijkt.
Precies, is er eindelijk iemand die gewoon wil doen wat hij denkt en is het creepy gelijk. Haha
Wat is dan niet creepy? Iemand rechtsreeks benaderen is beter, maar jongens dan ben je richting 20 ofzo.

Slaat nergens op om hier moeilijk over te doen.
pi_175012366
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2017 08:02 schreef kree het volgende:

[..]

Precies, is er eindelijk iemand die gewoon wil doen wat hij denkt en is het creepy gelijk. Haha
Wat is dan niet creepy? Iemand rechtsreeks benaderen is beter, maar jongens dan ben je richting 20 ofzo.

Slaat nergens op om hier moeilijk over te doen.
Creepy is de beleving van een ander.. Geen objectieve situatie, maar ja, leg dat eens uit. Niet iedereen heeft op die leeftijd de ballen om de ander rechtstreeks te vragen, ikzelf had het ook nooit gedaan, maar ik ben dan ook geen sociaal wonder en introvert :P

Maar ik vind er zelf ook niets creepy aan, zeker gezien de oprechtheid van TS. Je kunt overal wel de draak mee steken maar daar is niemand mee geholpen.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')