abonnement Unibet Coolblue
pi_175165994
Jullie andere reviews lezen en kijken ook leuk weg!
If I don't make it in heaven I'll run shit in Hades
  zondag 19 november 2017 @ 15:53:48 #27
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_175173518
Leuk gedaan weer ^O^
Gave bak, alleen wat te 'Duits dik' naar mijn smaak. Van mij mag het allemaal wat slanker en eleganter.
Jammer ook van de turbo's. Natuurlijk kunnen ze niet anders meer, maar het geluid heeft er echt onder te lijden. En die kunstmatige scheten tussen het schakelen... Neen, geef mij maar een oudere 6.2 met minder vermogen/koppel.
pi_175198953
Thanks ik!

quote:
7s.gif Op zondag 19 november 2017 15:53 schreef Mano_ het volgende:
Leuk gedaan weer ^O^
Gave bak, alleen wat te 'Duits dik' naar mijn smaak. Van mij mag het allemaal wat slanker en eleganter.
Jammer ook van de turbo's. Natuurlijk kunnen ze niet anders meer, maar het geluid heeft er echt onder te lijden. En die kunstmatige scheten tussen het schakelen... Neen, geef mij maar een oudere 6.2 met minder vermogen/koppel.
Dankjewel Mano_!

Ja dat dikke heeft natuurlijk wel wat, maar ik kan ook het 'oude' AMG wel waarderen, waarbij je het amper zag dat het iets heel diks was. Maar denk dat de meeste klanten wel dit willen. Met de motor kunnen ze inderdaad niet meer terug. Moet zeggen dat het wel gewoon echt lekker klinkt hoor en het is zo bizar snel. Maar ook ik waardeer de oude atmosferische motors (heb zelf een oude BMW 540i uit 1994). Nog nooit met de 6.2 gereden overigens, wil ik uitaard nog wel!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')