abonnement Unibet Coolblue
pi_174996947
Beste leden,

Ik wil mij aanmelden voor deze master aan de UvA. Ik vraag me af of er mensen zijn die meer informatie hebben over deze opleiding, los van de algemene informatie op de site.

Iemand die deze opleiding heeft gevolgd? Hoe vond je het toelatingsproces, hoeveel mensen melden zich aan en hoeveel studenten worden er uiteindelijk ingeschreven? Er is een GPA van 7,5 vereist, echter vanaf welk gemiddelde start de toelating nou echt, vanaf een 8?

Ik heb de UvA op vele manieren proberen te bereiken mbt dit programma. Ik heb helemaal niets qua informatie ontvangen, omdat er geen contactpersoon is mbt deze master.

Alvast dank!
  zaterdag 11 november 2017 @ 12:45:04 #2
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_174997356
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 november 2017 12:34 schreef Gregor1994 het volgende:
omdat er geen contactpersoon is mbt deze master.
Kom op nou.
pi_174997624
quote:
Al gemaild! De een mailt niet terug, sterker nog. Heb de tweede mevrouw gebeld en die wees mij erop dat zij allang niet meer dat programma doceerde. Wellicht heeft UvA op dat punt haar organisatie niet in orde, zit er nu 2 weken achteraan..
pi_175004156
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 november 2017 13:10 schreef Gregor1994 het volgende:

[..]

Al gemaild! De een mailt niet terug, sterker nog. Heb de tweede mevrouw gebeld en die wees mij erop dat zij allang niet meer dat programma doceerde. Wellicht heeft UvA op dat punt haar organisatie niet in orde, zit er nu 2 weken achteraan..
De UvA heeft haar organisatie wel op meer punten niet op orde, bereid je maar vast voor.
pi_175012148
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2017 18:50 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

De UvA heeft haar organisatie wel op meer punten niet op orde, bereid je maar vast voor.
Dat heb ik idd ook van hoogleraren en studenten gehoord.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_175015459
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2017 06:11 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Dat heb ik idd ook van hoogleraren en studenten gehoord.
Alleen het aanpassen van een site kan toch niet zo moeilijk zijn. Onwijs irritant als de site niet up-to-date is....dupeer je studenten nogal mee die geïnteresseerd zijn in bepaalde programma's...
pi_175016546
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2017 12:14 schreef Gregor1994 het volgende:

[..]

Alleen het aanpassen van een site kan toch niet zo moeilijk zijn. Onwijs irritant als de site niet up-to-date is....dupeer je studenten nogal mee die geïnteresseerd zijn in bepaalde programma's...
Er zijn meer dingen daar erg moeilijk terwijl die vanzelfsprekend zouden moeten zijn. Ik hoorde van een studente dat ze voor de deur stond om tentamen te maken, toen hoorde ze daar al dat het verplaatst was. Niks gehoord van tevoren. Als je al zo moet beginnen zou ik het ergens anders zoeken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')