abonnement Unibet Coolblue
pi_174994232
Hoi welke oordoppen helpen tegen bas? Hij wil hier niets aan doen dus ik wil goede oordoppen hebben.
Ja
  zaterdag 11 november 2017 @ 09:52:36 #2
436847 embedguy
Embedded in your genius dreams
pi_174994421
Bij bass helpen oordoppen niet veel. Als je je oren dicht maakt met je handen, is de bass dan al voldoende weg? Zo niet; dan voldoet geen enkele oordop.

Ga met je buren in gesprek, laat hem zijn subwoofer op een stuk schuim zetten ofzo, scheelt ook weer wat.
Never allow waiting to become a habit.
Live your dreams and take risks.
Life is happening now.
pi_174994449
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2017 09:52 schreef embedguy het volgende:
Bij bass helpen oordoppen niet veel. Als je je oren dicht maakt met je handen, is de bass dan al voldoende weg? Zo niet; dan voldoet geen enkele oordop.

Ga met je buren in gesprek, laat hem zijn subwoofer op een stuk schuim zetten ofzo, scheelt ook weer wat.
Niks helpt ik ben al 80 keer aan de deur geweest met hem gepraat maar als het niet tot hem doordringt? De buurtbemiddeling etc willen niks voor ons betekenen. Wat kunnen wij verder nog doen? Rechtsbijstand?
Ja
pi_174994667
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2017 09:52 schreef embedguy het volgende:
Bij bass helpen oordoppen niet veel. Als je je oren dicht maakt met je handen, is de bass dan al voldoende weg? Zo niet; dan voldoet geen enkele oordop.

Ga met je buren in gesprek, laat hem zijn subwoofer op een stuk schuim zetten ofzo, scheelt ook weer wat.
Waarom staan boxen niet standaard op pootjes eigenlijk?
pi_174994700
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 november 2017 09:54 schreef Demon90 het volgende:

[..]

Niks helpt ik ben al 80 keer aan de deur geweest met hem gepraat maar als het niet tot hem doordringt? De buurtbemiddeling etc willen niks voor ons betekenen. Wat kunnen wij verder nog doen? Rechtsbijstand?
Verhuizen. Aso's hebben het tegenwoordig voor het zeggen. Sad but true. Ik gebruikte in mijn vorige huis weleens de ohropax doppen haalde de randjes er vanaf.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174994729
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 november 2017 09:54 schreef Demon90 het volgende:

[..]

Niks helpt ik ben al 80 keer aan de deur geweest met hem gepraat maar als het niet tot hem doordringt? De buurtbemiddeling etc willen niks voor ons betekenen. Wat kunnen wij verder nog doen? Rechtsbijstand?
Gemeente en dan zijn ze verplicht om er wat mee te doen.
  zaterdag 11 november 2017 @ 10:17:31 #7
436847 embedguy
Embedded in your genius dreams
pi_174994837
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 november 2017 10:08 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Waarom staan boxen niet standaard op pootjes eigenlijk?
Geen idee. Weet alleen dat subs in discotheken altijd in touwen in de lucht hangen om doordreunen te voorkomen. Denk dat extra schuim onder je sub ook wat helpt. Misschien dat het geluid er kwalitatief minder van wordt, idk.
Never allow waiting to become a habit.
Live your dreams and take risks.
Life is happening now.
  zaterdag 11 november 2017 @ 10:22:20 #8
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_174994918
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 november 2017 10:17 schreef embedguy het volgende:

[..]

Geen idee. Weet alleen dat subs in discotheken altijd in touwen in de lucht hangen om doordreunen te voorkomen. Denk dat extra schuim onder je sub ook wat helpt. Misschien dat het geluid er kwalitatief minder van wordt, idk.
Noem eens een discotheek waar de subs in de lucht hangen dan?
Dan kun je namelijk beter geen subs nemen.. meestal liggen ze ergens onder het podium verstopt..
  zaterdag 11 november 2017 @ 10:36:17 #9
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_174995086
Wanneer je buren niet mee willen werken dan houdt het op.
Huilen dan.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 11 november 2017 @ 10:50:14 #10
74056 crew  ToT
pi_174995263
Bas dreunt door stenen muren heen, dan werken stukjes schuim in je oren idd niet.
Afhankelijk van de bouw van het huis kan een extra laag bakstenen aan de kant van de buurman zelf en eventueel een laag tegels op de vloer wel helpen, maar ik neem aan dat hij daar niet zo om zit te springen. In je eigen huis kun je er erg weinig tegen doen, vooral als de vloeren doorgetrokken zijn naar de buren. (Ik heb zelf het omgekeerde probleem; ik wil juist dat bij mij de bas niet naar de buren gaat.)

's Avonds na 10 uur of zo moet je sowieso geen geluidsoverlast meer hebben; je kunt de politie bellen als hij dan nog met harde muziek enzo doorgaat.
pi_174995624
Zelf een leuke installatie kopen en 24/7 dj paul door die woever _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik zwaai naar dieren.
pi_174995781
als je weet hoe laat ze gaan slapen, zelf even de stereo goed gaan beluisteren.
(Er is een FOK! knokploeg die al meerdere keren geholpen hebben bij dit soort zaken)
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_174996292
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_174996640
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 november 2017 09:54 schreef Demon90 het volgende:

[..]

Niks helpt ik ben al 80 keer aan de deur geweest met hem gepraat maar als het niet tot hem doordringt? De buurtbemiddeling etc willen niks voor ons betekenen. Wat kunnen wij verder nog doen? Rechtsbijstand?
Damn das kut. Waarom wilt die niets doen?
  Spellchecker zaterdag 11 november 2017 @ 12:23:45 #15
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_174996732
Hebben andere buren er ook last van?
Sterkte in ieder geval!
pi_174996904
quote:
:') Weak.
Food for woofers en Bass mekanik.
Na 10 minuten komt de buurman huilend vragen of het wat minder kan.
Gegarandeerd.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_174997000
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2017 12:32 schreef marc0871 het volgende:

[..]

:') Weak.
Food for woofers en Bass mekanik.
Na 10 minuten komt de buurman huilend vragen of het wat minder kan.
Gegarandeerd.
Na zoveel terreur zou ik zo'n lamlul minimaal op zijn knieën laten gaan en smeken, zodat de hele buurt ervan mee kon genieten.
pi_175002547
De geemeente / wijkagent willen ook niks doen. Hij ging vandaag pas om 11:00 slape ofzo. Terugpakken heb ik al vaak genoeg gedaan helpt niet. Want die bas gaat automatisch naar onderen. Verhuizen is nog geen optie helaas. Wij staan nog maar 2.5 jaar ingeschreven en de wachttijd is 7 jaar op aanbod en loting is kansloos.
Ja
pi_175003117
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2017 17:28 schreef Demon90 het volgende:
De geemeente / wijkagent willen ook niks doen. Hij ging vandaag pas om 11:00 slape ofzo. Terugpakken heb ik al vaak genoeg gedaan helpt niet. Want die bas gaat automatisch naar onderen. Verhuizen is nog geen optie helaas. Wij staan nog maar 2.5 jaar ingeschreven en de wachttijd is 7 jaar op aanbod en loting is kansloos.
Sowieso aan dossiervorming doen. Elke keer dat hij buiten 7:00-23:00 herrie maakt aangeven. Blijven aangeven bij woningbouw en politie. Als ze jou irritant vinden, komen ze pas in actie.
pi_175003284
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 november 2017 17:56 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Sowieso aan dossiervorming doen. Elke keer dat hij buiten 7:00-23:00 herrie maakt aangeven. Blijven aangeven bij woningbouw en politie. Als ze jou irritant vinden, komen ze pas in actie.
Maar het punt is dat ik niet kan bewijzen dat hij het is. Aangezien je geen nummer hoort of een game / tv. Het is enkel de bas.
Ja
pi_175003527
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 november 2017 09:54 schreef Demon90 het volgende:

[..]

Niks helpt ik ben al 80 keer aan de deur geweest met hem gepraat maar als het niet tot hem doordringt? De buurtbemiddeling etc willen niks voor ons betekenen. Wat kunnen wij verder nog doen? Rechtsbijstand?
Hoe lang heb je last hiervan dan, per week, dag etc..?
  zaterdag 11 november 2017 @ 18:24:06 #22
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_175003594
Triest maar waar: je staat machteloos als praten, woningbouw, politie, buurtzorg ( :') ) etc. je niet verder helpt.
Heb je geen zware jongens in je kennissenkring? Die kunnen vaak dmv een goed gesprek de zaak oplossen.
pi_175003798
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2017 17:28 schreef Demon90 het volgende:
De geemeente / wijkagent willen ook niks doen. Hij ging vandaag pas om 11:00 slape ofzo. Terugpakken heb ik al vaak genoeg gedaan helpt niet. Want die bas gaat automatisch naar onderen. Verhuizen is nog geen optie helaas. Wij staan nog maar 2.5 jaar ingeschreven en de wachttijd is 7 jaar op aanbod en loting is kansloos.
Klacht indienen bij de gemeente en de korpsbeheerder en blijven bellen bij geluidsoverlast. Dit zijn dingen waar je belasting voor betaalt. Terugpakken kan tegen je gaan werken.
  Moderator zaterdag 11 november 2017 @ 18:37:10 #24
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_175003838
Even het topic opgeschoond :)
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_175005095
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2017 18:20 schreef Adept het volgende:

[..]

Hoe lang heb je last hiervan dan, per week, dag etc..?
Doordeweeks tot 03;00 ongeveer en dan vanaf 21:00 en in het weekend vrijdag bv om 00:00-10:00 / zaterdag. Overdag slaapt hij in het weekend en doordeweeks werkt hij. Dus dan heb ik gelukkig geen last van bas.
Ja
  Moderator zaterdag 11 november 2017 @ 19:36:01 #26
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_175005261
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 november 2017 19:29 schreef Demon90 het volgende:

[..]

Doordeweeks tot 03;00 ongeveer en dan vanaf 21:00 en in het weekend vrijdag bv om 00:00-10:00 / zaterdag. Overdag slaapt hij in het weekend en doordeweeks werkt hij. Dus dan heb ik gelukkig geen last van bas.
Gaan die meldingen ook op naam? Anders kun je misschien met meerdere telefoons klachten indienen bij de plietsie? Hoe groter het dossier des te eerder wordt ingegrepen.

Woont die tokkie in een huur- of in een koopwoning?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_175005878
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 november 2017 19:29 schreef Demon90 het volgende:

[..]

Doordeweeks tot 03;00 ongeveer en dan vanaf 21:00 en in het weekend vrijdag bv om 00:00-10:00 / zaterdag. Overdag slaapt hij in het weekend en doordeweeks werkt hij. Dus dan heb ik gelukkig geen last van bas.
Ow dat is behoorlijk zo te zien, dan slaap je nog amper als je niet kunt inslapen.. Toch een behoorlijke overlast.

Een paar uurtjes per week kun je nog overheen stappen, maar tot zo laat en praktisch elke dag, ja daar moet je wel iets mee :)

Maar bas is ook het lastigste helaas. Slechts met veel massa te dempen vrees ik, of massa veer systemen, al met al een dure hobby als je er echt niet uit kunt komen met de buren.

Helaas gaat men hier erg slecht mee om, politie doet vrijwel niets, buurtbemiddeling met mensen die niet willen heeft ook weinig zin. Er is dan wel een nieuwe wet aangenomen voor dit soort gevallen, maar dat zal geen snelle oplossing zijn mocht het al lukken.
  Spellchecker zaterdag 11 november 2017 @ 20:16:36 #28
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_175006460
Andere buren hebben daar geen last van want de bas gaat altijd naar onderen toe. Laatste keer ook dat ik onder iemand ga wonen want wij horen niet alleen bas he. Ook gebonk gestofzuig lopen etc
Ja
pi_175006494
quote:
2s.gif Op zaterdag 11 november 2017 18:35 schreef machtpen het volgende:

[..]

Klacht indienen bij de gemeente en de korpsbeheerder en blijven bellen bij geluidsoverlast. Dit zijn dingen waar je belasting voor betaalt. Terugpakken kan tegen je gaan werken.
Apart wel dat er daar niks tegen gedaan wordt, hier in Roermond gaan ze daar juist behoorlijk serieus mee om en komen ze wél direct in actie. Ik heb meermaals de politie moeten bellen vanwege serieuze geluidsoverlast en het is ook een aantal keren voor gekomen dat de overlast "opeens" ophield toen er politie in de straat stopte waardoor ze dus geen concrete aanleiding hadden waar het vandaan kwam. Hoewel ik zelf wel een sterk vermoeden had door wie die overlast veroorzaakt werd overigens,maar daar had ik op dat moment nog geen concreet bewijs voor. Iets later wel overigens en heb betreffende buren daar toen ook op aangesproken waarna dergelijke overlast ook niet meer is voor gekomen. Toch zijn ze ook de keren binnen een kwartier na het bellen meteen gekomen en in sommige gevallen zelfs met 2 wagens en 4 of 5 man sterk, ondanks dat ze telkens 0 op het rekest kregen.

De laatste keer is afgelopen zomer geweest en duurde het ietsje langer maar dat was een totaal ander geval. Een of andere lullo had zijn hond op leeftijd alleen in een voor hem nog vreemd huis achter gelaten om te gaan stappen. Die gast woonde er nog niet zo heel erg lang en is zo'n lefgozertje die meende lak te hebben aan zijn directe omgeving. Needles to say dat dat beest om 01.00 's nachts dus letterlijk de hele buurt wakker blafte en zelfs de centralist aan de telefoon kon het duidelijk horen ondanks dat het aan de overkant van de straat was. Tegen de tijd dat de politie ter plaatse was (01.45-2.00u) stond zo ongeveer letterlijk! de halve buurt op straat en aangezien die gast niet aanwezig was werd er besloten om zijn deur open te breken. Zijn enige geluk dat dát nog net voorkomen werd was omdat die slimme zijn keukenraam op kiepen had laten staan en één eenvoudige handeling van een politie agente was genoeg om dat raam van buiten zo open te krijgen dat ze erdoor naar binnen kon klimmen(so far for burglars though.....). Het beestje is tijdelijk meegenomen naar het bureau, waar de eigenaar hem de dag erna kon ophalen na een duchtig gesprek en een officiële waarschuwing aan zijn broek rijker. Het is sindsdien érg rustig aan die kant van de straat nu........ O-) .

[ Bericht 0% gewijzigd door Garfield1985 op 11-11-2017 20:37:29 ]
pi_175011669
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 november 2017 20:29 schreef Garfield1985 het volgende:

[..]

Apart wel dat er daar niks tegen gedaan wordt, hier in Roermond gaan ze daar juist behoorlijk serieus mee om en komen ze wél direct in actie. Ik heb meermaals de politie moeten bellen vanwege serieuze geluidsoverlast en het is ook een aantal keren voor gekomen dat de overlast "opeens" ophield toen er politie in de straat stopte waardoor ze dus geen concrete aanleiding hadden waar het vandaan kwam. Hoewel ik zelf wel een sterk vermoeden had door wie die overlast veroorzaakt werd overigens,maar daar had ik op dat moment nog geen concreet bewijs voor. Iets later wel overigens en heb betreffende buren daar toen ook op aangesproken waarna dergelijke overlast ook niet meer is voor gekomen. Toch zijn ze ook de keren binnen een kwartier na het bellen meteen gekomen en in sommige gevallen zelfs met 2 wagens en 4 of 5 man sterk, ondanks dat ze telkens 0 op het rekest kregen.

De laatste keer is afgelopen zomer geweest en duurde het ietsje langer maar dat was een totaal ander geval. Een of andere lullo had zijn hond op leeftijd alleen in een voor hem nog vreemd huis achter gelaten om te gaan stappen. Die gast woonde er nog niet zo heel erg lang en is zo'n lefgozertje die meende lak te hebben aan zijn directe omgeving. Needles to say dat dat beest om 01.00 's nachts dus letterlijk de hele buurt wakker blafte en zelfs de centralist aan de telefoon kon het duidelijk horen ondanks dat het aan de overkant van de straat was. Tegen de tijd dat de politie ter plaatse was (01.45-2.00u) stond zo ongeveer letterlijk! de halve buurt op straat en aangezien die gast niet aanwezig was werd er besloten om zijn deur open te breken. Zijn enige geluk dat dát nog net voorkomen werd was omdat die slimme zijn keukenraam op kiepen had laten staan en één eenvoudige handeling van een politie agente was genoeg om dat raam van buiten zo open te krijgen dat ze erdoor naar binnen kon klimmen(so far for burglars though.....). Het beestje is tijdelijk meegenomen naar het bureau, waar de eigenaar hem de dag erna kon ophalen na een duchtig gesprek en een officiële waarschuwing aan zijn broek rijker. Het is sindsdien érg rustig aan die kant van de straat nu........ O-) .
De politie bellen heeft geen zin want buiten hoor je niks. Ja ik snap ik niet dat er geen oordoppen zijn die werken tegen bas. Dan was het makkelijker geweest. Nu hoop ik snel op een ander huis. Maarja dat kan nog wel ff duren.
Ja
pi_175012836
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2017 01:52 schreef Demon90 het volgende:

[..]

De politie bellen heeft geen zin want buiten hoor je niks. Ja ik snap ik niet dat er geen oordoppen zijn die werken tegen bas. Dan was het makkelijker geweest. Nu hoop ik snel op een ander huis. Maarja dat kan nog wel ff duren.
De politie bellen heeft wel zin, ze schepen je echt niet meer af als je consequent belt, met jouw mate van overlast.

Twitter enzo kan ook helpen.
pi_175013709
Ik zie alleen maar excuses dat je er niets aan doet, je moet er wel wat voor doen het komt niet vanzelf
pi_175036238
Poep op de voordeur smeren, hond vergiftigen etc.
  maandag 13 november 2017 @ 06:57:06 #35
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_175036249
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 06:53 schreef Bas_Verstappen het volgende:
Poep op de voordeur smeren, hond vergiftigen etc.
Ga jij ff rap terug je subwoofer in! :(
pi_175036255
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2017 06:57 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Ga jij ff rap terug je subwoofer in! :(
Woef
  maandag 13 november 2017 @ 07:15:34 #37
436847 embedguy
Embedded in your genius dreams
pi_175036311
quote:
2s.gif Op zondag 12 november 2017 10:27 schreef machtpen het volgende:
Ik zie alleen maar excuses dat je er niets aan doet, je moet er wel wat voor doen het komt niet vanzelf
Altijd in problemen denken ipv in oplossingen 👌
Never allow waiting to become a habit.
Live your dreams and take risks.
Life is happening now.
pi_175102988
Heb hem al vaak genoeg aangesproken. Binnenkort gaan twee mensen langs die ik ken kijken of hij dan wel luisterd.
Ja
  Spellchecker donderdag 16 november 2017 @ 09:33:58 #39
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_175105313
Dat gaat uit de hand escaleren .... Binnenkort weer eens popcorn halen ...
pi_175111592
Als hij overdag slaapt een paar uur gaatjes boren in het plafond. Wel de boormachine op klopboorstand.
pi_175117589
Goede installatie kopen en overdag op repeat....:


En als hij dan nog niet luisteren wil...:

pi_175117840
Helaas is het zo dat de persoon die overlast ervaart, vaak mag verhuizen. Terwijl de persoon die er verantwoordelijk voor is, vrolijk door kan gaan.

Instanties doen vaak geen kloot, en als het emmertje een keertje overloopt en je onderneemt zelf actie.
Dan mag je gratis op vakantie op kosten van de belastingbetaler
:N
Helaas wordt overlast totaal niet serieus genomen, maar kan iemand er wel totaal kapot aan gaan
pi_175145712
steen door de raam gooien
autobanden leksteken
paar yugoslaven erop af sturen en m een pak slaag laten geven
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')