abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_174993809
Francisco van Jole wordt beschuldigd van:

quote:
7s.gif Op woensdag 8 november 2017 13:55 schreef 2thmx het volgende:

[..]

1. De weg naar de hotelkameruitgang versperren;
2. Zichzelf in haar bijzijn ontkleden, tot den witte onderbroek;
3. Met zijn vadsige halfnaakte lijf op haar liggen.
Zijn verweer:
quote:
10s.gif Op woensdag 8 november 2017 13:56 schreef 2thmx het volgende:

[..]

1. + 3. ontkent'ie trouwens in het Radio 1-interview.
2. geeft'ie toe, maar hij zegt dat'ie dat deed omdat'ie ging slapen _O-. Overigens herinnert hij zich dit wel nog, terwijl hij andere details, heel convenient, is 'vergeten' *O*.
Het Begin
"Francisco van Jole voerde mij, een vrouw van 23, dronken, bracht me naar zijn hotel, ging tussen mij en zijn hoteldeur staan, kleedde zich uit en ging op me liggen, ondanks dat ik nee zei. #metoo Francisco". Raaaaaaaarrrrrrr filmpje van een anoniem e-mailadres, zomaar ingestuurd. Echt heuselijk waar of gewoon een fake van een kwaadwillende die gewaardeerde confrère Van Jole een pootje wil haken? De verhalen over dat Frolo de gheyle was van de zeven VARA-dwergen zongen al langer rond in het circuit, maar nu duikt er dan een filmpje op waarin sprake is van "wit ondergoed" en dronken bepotelings in het hotel. Volgens Van Rossem en Peter Breedveld (lekker stukkie) is een vage beschuldiging hysterisch, gevaarlijk en heksenjagerig, volgens de internetfeministen (deugpad Asha voorop) is twijfelen aan beschuldigingen van aanranding de nieuwe Holocaust - voor deze ene keer knallen we er toch maar een linkje in naar de Joop. Nou jongens, luister mee en zegt u het maar! Doet ie het of doet ie het niet?

Goed, we kijken ineens met andere ogen naar het item van NieuwsBV waarin Frolo ruiterlijk toegeeft dat ie wel eens een "stommerik" geweest is met vrouwen...

Filmpje kijk je hier terug: https://www.geenstijl.nl/5139290/te-mooi-om-waar-te-zijn/

Waar van Jole zwijgt.
https://twitter.com/2525?(...)serp%7Ctwgr%5Eauthor

Het Vervolg

De bewijzen zich blijven opstapelen.


En de hoofdrolspeler wel vaker moeite heeft met zelfbeheersing.

Het Radio-interview
Hierrr terug te luisteren:
Hier de min of meer uitgeschreven tekst.

De reacties

GeenStijl komt met nog meer beschuldigingen:


Joop-redactrice vóór de Jolo-gate:

In een artikeltje op Joop (eveneens van vóór de Jolo-gate):

quote:
Slechts twee tot negen procent van de aangiftes is vals, maar vrijwel alle slachtoffers van seksueel geweld wordt vroeger of later uitgemaakt voor leugenaar. Vrouwelijke slachtoffers worden uitgescholden voor hoer, mannelijke slachtoffers voor homo. Ze worden gezien als onbetrouwbaar, als lastig. Er wordt over ze geroddeld. Niemand heeft het over hun reputatieschade.
quote:
Dat de discussie over #MeToo zo snel gedraaid is naar één casus met een welles-nietes verhaal, en doorspekt is van wantrouwen, victimblaming en het woord ‘heksenjacht’ zegt iets over ons als maatschappij. Het zegt dat we liever willen geloven dat de wereld vol zit met manipulatieve, leugenachtige en aandachtsgeile vrouwen, dan dat we onder ogen komen dat seksueel geweld endemisch is onder mannen. Dat de daders niet alleen de vieze mannen in de bosjes zijn, maar onze lieve vaders, prachtige zonen, inspirerende leraren en charismatische collega’s en beste vrienden. Dat willen we niet onder ogen komen.
En erna:


De meeste Nederlandse feministen, normaal niet vies van een stevige #metoo-hetze, houden zich ondertussen opvallend stil. Niet omdat ze geen aandacht aan Jolo-gate willen besteden, maar er zijn gewoon belangrijkere dingen om over te twitteren.

ashatenbroeke twitterde op woensdag 08-11-2017 om 13:34:14 2. Er bestaan een soort waterbestendige zonnekleppen die je baby's en peuters om kunt doen, zodat ze geen shampoo in hun ogen krijgen tijdens het douchen reageer retweet
janineyve twitterde op donderdag 09-11-2017 om 10:48:35 John van den Heuvel: "Francisco van Jole maakte zich schuldig aan VERKRACHTING" https://t.co/S9bzykDVox reageer retweet




[ Bericht 1% gewijzigd door Braindead2000 op 12-11-2017 06:59:27 ]
pi_174993813
In het AD vandaag staat een lijst van ‘daders’ waarbij Charlie Sheen wel staat genoemd maar Jole niet :')
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_174993815
Zozo, al het 5e topic over iemand die 10 jaar geleden een blauwtje heeft gelopen ?
Het gaat best goed met deze wereld.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_174993878
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2017 08:53 schreef Pedroso het volgende:
Zozo, al het 5e topic over iemand die 10 jaar geleden een blauwtje heeft gelopen ?
Het gaat best goed met deze wereld.
Iemand aanranden is een blauwtje lopen? Interessante theorie. :D
  zaterdag 11 november 2017 @ 09:05:35 #5
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_174993895
Er is in deze geen sprake van een werkrelatie en in die zin een machtsverhouding.
Er is geen aangifte.
Er is één zaak van tien jaar geleden, waarbij van Jole ook zijn excuses heeft aangeboden.

Ik snap wel dat hier minder ophef over is dan een Weinstein/Louie CK/Kevin Spacey.

De zaak Jelle/van Dam lijkt er nog het meeste op. Met verschil dat het slachtoffer wel een naam had en de verdachte direct met een rechtszaak ging dreigen en uiteindelijk ook deed.

De enige reden dat hier al ruim vier topic over geluld wordt is omdat het iemand van Joop.nl/de linkse kliek betreft.

[ Bericht 7% gewijzigd door Jovatov op 11-11-2017 09:14:01 ]
pi_174993965
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2017 09:05 schreef Jovatov het volgende:
Er is in deze geen sprake van een werkrelatie en in die zin een machtsverhouding.
Er is geen aangifte.
Er is één zaak van tien jaar geleden, waarbij van Jole ook zijn excuses heeft aangeboden.

Ik snap wel dat hier minder ophef over is dan een Weinstein/Louie CK/Kevin Spacey.

De zaak Jelle/van Dam lijkt er nog het meeste op. Met verschil dat het slachtoffer wel een naam had en de verdachte direct met een rechtszaak ging dreigen en uiteindelijk ook deed.
Als je dit twee weken geleden op Joop gepost had dan werd je voor een vrouwenhatende verkrachtingsfantast uitgemaakt. Waarom doe je zoveel moeite om hem te verdedigen?
  zaterdag 11 november 2017 @ 09:17:12 #7
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_174993982
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2017 09:14 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Als je dit twee weken geleden op Joop gepost had dan werd je voor een vrouwenhatende verkrachtingsfantast uitgemaakt. Waarom doe je zoveel moeite om hem te verdedigen?
Ik verdedig hem niet, ik probeer alleen te duiden waarom hier al wel vijf topics over geluld wordt terwijl het overgrote deel van de rest van de media de zaak negeert.
pi_174994018
Debatnacht

Op vrijdagavond 8 december komen de opiniemakers van Nederland en Rotterdam naar alweer vijfde editie van de enige onvervalste Rotterdamse Debatnacht. [...]

Feminisme kan niet zonder mannen
Feminisme is weer in. Van #metoo tot de Women’s March tot Zwarte Piet zijn het vrouwen die de politieke acties leiden dan wel aanvoeren. SIRE vond het zelfs nodig een anti-feministisch spotje te maken. Maar waar zijn de mannen eigenlijk? Komen ze op voor feminisme? Voeren ze actie? Of laten ze vrouwen de kastanjes – weer – uit het vuur halen? Met Hasna El Maroudi, Anne Fleur Dekker en 2 mannen. Gespreksleiding: Francisco van Jole.

http://arminius.nu/programma/debatnacht-3/
pi_174994070
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2017 09:21 schreef Jemoederniet het volgende:
Debatnacht

Op vrijdagavond 8 december komen de opiniemakers van Nederland en Rotterdam naar alweer vijfde editie van de enige onvervalste Rotterdamse Debatnacht. [...]

Feminisme kan niet zonder mannen
Feminisme is weer in. Van #metoo tot de Women’s March tot Zwarte Piet zijn het vrouwen die de politieke acties leiden dan wel aanvoeren. SIRE vond het zelfs nodig een anti-feministisch spotje te maken. Maar waar zijn de mannen eigenlijk? Komen ze op voor feminisme? Voeren ze actie? Of laten ze vrouwen de kastanjes – weer – uit het vuur halen? Met Hasna El Maroudi, Anne Fleur Dekker en 2 mannen. Gespreksleiding: Francisco van Jole.

http://arminius.nu/programma/debatnacht-3/
Dat vijvertje feministen van Francisco bevat ook maar twee koikarpers he.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_174994091
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2017 09:17 schreef Jovatov het volgende:

[..]

Ik verdedig hem niet, ik probeer alleen te duiden waarom hier al wel vijf topics over geluld wordt terwijl het overgrote deel van de rest van de media de zaak negeert.
Heb je het geluidsfragment wel gehoord? Dit is een veel duidelijkere zaak dan die van Jelle/van Dam. Van Jole geeft gewoon toe dat hij haar aangerand heeft.
pi_174994191
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2017 09:21 schreef Jemoederniet het volgende:
Debatnacht

Op vrijdagavond 8 december komen de opiniemakers van Nederland en Rotterdam naar alweer vijfde editie van de enige onvervalste Rotterdamse Debatnacht. [...]

Feminisme kan niet zonder mannen
Feminisme is weer in. Van #metoo tot de Women’s March tot Zwarte Piet zijn het vrouwen die de politieke acties leiden dan wel aanvoeren. SIRE vond het zelfs nodig een anti-feministisch spotje te maken. Maar waar zijn de mannen eigenlijk? Komen ze op voor feminisme? Voeren ze actie? Of laten ze vrouwen de kastanjes – weer – uit het vuur halen? Met Hasna El Maroudi, Anne Fleur Dekker en 2 mannen. Gespreksleiding: Francisco van Jole.

http://arminius.nu/programma/debatnacht-3/
Een debat over feminisme met een moslima, een regressieve feminist en een aanrander. :D

  zaterdag 11 november 2017 @ 09:42:56 #12
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_174994288
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2017 09:26 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Heb je het geluidsfragment wel gehoord? Dit is een veel duidelijkere zaak dan die van Jelle/van Dam. Van Jole geeft gewoon toe dat hij haar aangerand heeft.
Dat van Jole (tot op zekere mate) toegeeft maakt de zaak juist anders dan die van Jelle/van Dam, want daarin stelt van Dam dat er geen sprake is geweest van ongewenste intimiteiten. Waar Van Jole juist toegeeft dat hij inderdaad een fout heeft begaan.
pi_174994344
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2017 09:05 schreef Jovatov het volgende:
Er is in deze geen sprake van een werkrelatie en in die zin een machtsverhouding.
Er is geen aangifte.
Er is één zaak van tien jaar geleden, waarbij van Jole ook zijn excuses heeft aangeboden.

Ik snap wel dat hier minder ophef over is dan een Weinstein/Louie CK/Kevin Spacey.

De zaak Jelle/van Dam lijkt er nog het meeste op. Met verschil dat het slachtoffer wel een naam had en de verdachte direct met een rechtszaak ging dreigen en uiteindelijk ook deed.

De enige reden dat hier al ruim vier topic over geluld wordt is omdat het iemand van Joop.nl/de linkse kliek betreft.
Nee, de enige reden dat we het erover hebben is omdat Jole een hypocriete teringlijer is die voorop stond om mensen en hun carrière helemaal kapot te maken zonder veroordeling.

Het is dus niet meer dan normaal dat Jole nu zelf helemaal tot de grond toe wordt afgebroken.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_174994347
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2017 09:42 schreef Jovatov het volgende:

[..]

Dat van Jole (tot op zekere mate) toegeeft maakt de zaak juist anders dan die van Jelle/van Dam, want daarin stelt van Dam dat er geen sprake is geweest van ongewenste intimiteiten. Waar Van Jole juist toegeeft dat hij inderdaad een fout heeft begaan.
Juist daarom moet Jole virtueel gekruisigd worden. Karma is a bitch.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  zaterdag 11 november 2017 @ 09:50:18 #15
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_174994386
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 november 2017 09:46 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Nee, de enige reden dat we het erover hebben is omdat Jole een hypocriete teringlijer is die voorop stond om mensen en hun carrière helemaal kapot te maken zonder veroordeling.

Het is dus niet meer dan normaal dat Jole nu zelf helemaal tot de grond toe wordt afgebroken.
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 november 2017 09:47 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Juist daarom moet Jole virtueel gekruisigd worden. Karma is a bitch.
Dank je dat je mijn punt onderstreept.

De reden dat er hier al vijf topics over geluld wordt is niet het vermeende #Metoo-schandaal, het gaat hier om Van Jole/BNNVARA die in de ogen van Geenstijl/Fokkers hypocriet bezig is.

#MeToo wordt breeduit in de media uitgemeten. Van Jole die hypocriet bezig is boeit alleen Geenstijl en een aantal Fokkers.
  zaterdag 11 november 2017 @ 09:52:13 #16
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_174994414
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 november 2017 09:46 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Nee, de enige reden dat we het erover hebben is omdat Jole een hypocriete teringlijer is die voorop stond om mensen en hun carrière helemaal kapot te maken zonder veroordeling.

Het is dus niet meer dan normaal dat Jole nu zelf helemaal tot de grond toe wordt afgebroken.
Om een bekend spreekwoord enigszins aan te passen: Grote lullen vangen veel wind.

Deze hele kwestie is gewoon een klassiek gevalletje van karma.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  zaterdag 11 november 2017 @ 09:54:26 #17
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_174994445
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2017 09:50 schreef Jovatov het volgende:

[..]


[..]
#MeToo wordt breeduit in de media uitgemeten. Van Jole die hypocriet bezig is boeit alleen Geenstijl en een aantal Fokkers.
Dat komt omdat - buiten genoemde groepen - bijna niemand zijn hypocriete haatsite kent...
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_174994780
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2017 09:50 schreef Jovatov het volgende:

[..]


[..]

Dank je dat je mijn punt onderstreept.

De reden dat er hier al vijf topics over geluld wordt is niet het vermeende #Metoo-schandaal, het gaat hier om Van Jole/BNNVARA die in de ogen van Geenstijl/Fokkers hypocriet bezig is.

#MeToo wordt breeduit in de media uitgemeten. Van Jole die hypocriet bezig is boeit alleen Geenstijl en een aantal Fokkers.
Alleen GeenStijl en een aantal fokkers ?
Ga even op twitter kijken en kom dan terug.
Van Jole is natuurlijk al veel langer bezig met dit soort aanrand praktijken en
en ik verwacht dat er nog veel meer slachtoffers zich komen melden.
Dat beest moet gestopt worden en hoort achter slot en grendel.
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  zaterdag 11 november 2017 @ 10:23:55 #19
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_174994940
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 november 2017 10:14 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Alleen GeenStijl en een aantal fokkers ?
Ga even op twitter kijken en kom dan terug.
Van Jole is natuurlijk al veel langer bezig met dit soort aanrand praktijken en
en ik verwacht dat er nog veel meer slachtoffers zich komen melden.
Dat beest moet gestopt worden en hoort achter slot en grendel.
Die Twitteraars vallen in mijn hoofd onder dezelfde hoek als Geenstijl et cetera. Ik bedoel te zeggen dat de rest van de (algemene) media zich niet zo gek druk om deze zaak. Het lijken vooral de mensen te zijn die het al niet zo op hebben met Van Jole/Joop.

En hoe kom je erbij dat van Jole 'natuurlijk' al veel langer bezig is met aanrandpraktijken? Kan je dat met feiten onderbouwen of is dat je onderbuikgevoel dat Joop/Vara het liefst aan de hoogste boom wil hangen?
pi_174995256
Hij heeft ook echt zo een creepy gezicht, zo een sneaky verkrachterskop.
<hr>
pi_174995493
Plaatst deze blog ook in een andere context, zit ie gewoon achter dat domme poppetje aan :')

https://joop.bnnvara.nl/o(...)pulisme-in-hilversum
pi_174995703
Ik begrijp niet helemaal of dit nou een grap van Geenstijl is, of dat er mensen zijn die dit verhaal daadwerkelijk geloven.
pi_174995903
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2017 10:49 schreef Dawnbreaker het volgende:
Hij heeft ook echt zo een creepy gezicht, zo een sneaky verkrachterskop.
Juist niet.. eerder het gezicht van het lulletje van de klas..dat als laatste werd gekozen tijdens de gymles en na schooltijd in elkaar geslagen.
pi_174996148
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2017 11:21 schreef westwoodblvd het volgende:
Ik begrijp niet helemaal of dit nou een grap van Geenstijl is, of dat er mensen zijn die dit verhaal daadwerkelijk geloven.
Leef jij onder een steen? Van Jole heeft stotterend en stamelend op radio toegegeven dat de opname authentiek is.

Misschien het nieuws een beetje volgen voordat je hier tamelijk uit de hoogte komt doen over mensen "die dit daadwerkelijk geloven".
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_174996225
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2017 09:50 schreef Jovatov het volgende:

[..]


[..]

Dank je dat je mijn punt onderstreept.

De reden dat er hier al vijf topics over geluld wordt is niet het vermeende #Metoo-schandaal, het gaat hier om Van Jole/BNNVARA die in de ogen van Geenstijl/Fokkers hypocriet bezig is.

#MeToo wordt breeduit in de media uitgemeten. Van Jole die hypocriet bezig is boeit alleen Geenstijl en een aantal Fokkers.
Chapeau!
Na 5 topics komt Jovatov er ook achter dat het over de huichelachtige hypocrisie van Van Jole en zijn secundanten gaat.
:')
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_174996234
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 november 2017 11:55 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Chapeau!
Na 5 topics komt Jovatov er ook achter dat het over de huichelachtige hypocrisie van Van Jole en zijn secundanten gaat.
:')
Het duurde ff :D
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_174996361
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2017 09:05 schreef Jovatov het volgende:
Er is in deze geen sprake van een werkrelatie en in die zin een machtsverhouding.
Dat weet je niet want het slachtoffer is anoniem.
quote:
Er is geen aangifte.
Dat maakt niets uit. Lees anders het topic van joop over dat onderwerp:
https://joop.bnnvara.nl/opinies/aangifte-or-it-didnt-happen
quote:
Er is één zaak van tien jaar geleden, waarbij van Jole ook zijn excuses heeft aangeboden.
Dat maakt niet uit. Volgens joop.nl kan dergelijk gedrag niet zonder consequenties blijven:

https://joop.bnnvara.nl/opinies/onze-opdracht-na-metoo

quote:
Ik snap wel dat hier minder ophef over is dan een Weinstein/Louie CK/Kevin Spacey.
Dat snappen we allemaal. Daarom is het stilzwijgen extra pijnlijk

quote:
De zaak Jelle/van Dam lijkt er nog het meeste op. Met verschil dat het slachtoffer wel een naam had en de verdachte direct met een rechtszaak ging dreigen en uiteindelijk ook deed.
Die lijkt er helemaal niet op. Bij Jbc is er een ontkennende verdachte die in de media door het slijk wordt gehaald. Bij Van Jole hebben we een verdachte die op band de aantijgingen toegeeft en door de media in bescherming wordt genomen.

quote:
De enige reden dat hier al ruim vier topic over geluld wordt is omdat het iemand van Joop.nl/de linkse kliek betreft.
Nee omdat het hypocriete huichelaars zijn.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_174996501
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 november 2017 11:50 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Leef jij onder een steen? Van Jole heeft stotterend en stamelend op radio toegegeven dat de opname authentiek is.

Misschien het nieuws een beetje volgen voordat je hier tamelijk uit de hoogte komt doen over mensen "die dit daadwerkelijk geloven".
Rustig aan hè. Hij heeft zich blijkbaar omgekleed in het bijzijn van een vrouw omdat hij naar bed ging. Nou nou, wat een escapades. Ik heb ook niks met die man maar dit is een flauwe karikatuur maken van oprechte verhalen van misbruik.
pi_174996618
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 november 2017 12:11 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Rustig aan hè. Hij heeft zich blijkbaar omgekleed in het bijzijn van een vrouw omdat hij naar bed ging. Nou nou, wat een escapades. Ik heb ook niks met die man maar dit is een flauwe karikatuur maken van oprechte verhalen van misbruik.
Dat is niet wat het slachtoffer zegt en dat klopt ook niet met de bandopname.

Joop leert mij dat het slachtoffer altijd geloofd moet worden.

Hij ging slapen :')

Godskolere. Tong in de mond duwen, uitgang blokkeren en dan in haar bijzijn uitkleden om te gaan slapen. Sure :')
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  zaterdag 11 november 2017 @ 12:22:51 #30
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_174996711
Prachtig hoe links hier weer zijn ware hypocriete gezicht laat zien.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  zaterdag 11 november 2017 @ 12:51:34 #31
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_174997262
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 november 2017 11:55 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Chapeau!
Na 5 topics komt Jovatov er ook achter dat het over de huichelachtige hypocrisie van Van Jole en zijn secundanten gaat.
:')
Yes. Ik heb het licht gezien. Maar als we dan kunnen concluderen dat de boze reacties hier niet om de klassieke #MeToo gaan maar om hypocrisie, mag ik dan concluderen dat de soortgelijke posts als deze nergens op slaan?

quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2017 08:52 schreef JeSuisDroppie het volgende:
In het AD vandaag staat een lijst van ‘daders’ waarbij Charlie Sheen wel staat genoemd maar Jole niet :')
Want dat is ongeveer het punt dat ik probeerde te maken.
pi_174998045
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2017 12:51 schreef Jovatov het volgende:

[..]

Yes. Ik heb het licht gezien. Maar als we dan kunnen concluderen dat de boze reacties hier niet om de klassieke #MeToo gaan maar om hypocrisie, mag ik dan concluderen dat de soortgelijke posts als deze nergens op slaan?

[..]

Want dat is ongeveer het punt dat ik probeerde te maken.
Ben ik niet met je eens. Het feit dat iedere beschuldigde zo'n beetje behalve Van Jole genoemd wordt is merkwaardig. Zou het dan toch zo zijn dat Van Jole in bescherming genomen wordt omdat hij bij het nederlandse media establishment hoort?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  zaterdag 11 november 2017 @ 13:58:39 #33
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_174998524
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 november 2017 13:33 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ben ik niet met je eens. Het feit dat iedere beschuldigde zo'n beetje behalve Van Jole genoemd wordt is merkwaardig. Zou het dan toch zo zijn dat Van Jole in bescherming genomen wordt omdat hij bij het nederlandse media establishment hoort?
Dat is dus niet merkwaardig op het moment dat je het met me eens bent dat het hier niet om een klassieke #Metoo-zaak gaat.

Er is geen aangifte. Er zijn geen andere slachtoffers. Het was geen werkrelatie. De verdachte erkent zijn fout en geeft toe dat de tongzoen verkeerd was.

Als je dat in het geheel zo ziet, dan zit het problematische aspect dus inderdaad in de hypocrisie van joop.nl/bnnvara/van jole.
En dat is allemaal goed en wel, maar behalve Geenstijl en consorten vindt de rest van het medialandschap die hypocrisie die aandacht dus niet waard.
  zaterdag 11 november 2017 @ 14:04:30 #34
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_174998662
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2017 13:58 schreef Jovatov het volgende:

[..]

Dat is dus niet merkwaardig op het moment dat je het met me eens bent dat het hier niet om een klassieke #Metoo-zaak gaat.

Er is geen aangifte. Er zijn geen andere slachtoffers. Het was geen werkrelatie. De verdachte erkent zijn fout en geeft toe dat de tongzoen verkeerd was.

Als je dat in het geheel zo ziet, dan zit het problematische aspect dus inderdaad in de hypocrisie van joop.nl/bnnvara/van jole.
En dat is allemaal goed en wel, maar behalve Geenstijl en consorten vindt de rest van het medialandschap die hypocrisie die aandacht dus niet waard.
Daarnaast is Geen Stijl zelf ook nogal hypocriet. Recentste voorbeeld: stuk over Omtzigt.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_174998710
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2017 13:58 schreef Jovatov het volgende:

[..]

Dat is dus niet merkwaardig op het moment dat je het met me eens bent dat het hier niet om een klassieke #Metoo-zaak gaat.

Er is geen aangifte. Er zijn geen andere slachtoffers. Het was geen werkrelatie. De verdachte erkent zijn fout en geeft toe dat de tongzoen verkeerd was.

Als je dat in het geheel zo ziet, dan zit het problematische aspect dus inderdaad in de hypocrisie van joop.nl/bnnvara/van jole.
En dat is allemaal goed en wel, maar behalve Geenstijl en consorten vindt de rest van het medialandschap die hypocrisie die aandacht dus niet waard.
Ja daar kan ik het wel mee eens zijn.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_174998712
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 november 2017 10:14 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Alleen GeenStijl en een aantal fokkers ?
Ga even op twitter kijken en kom dan terug.
Van Jole is natuurlijk al veel langer bezig met dit soort aanrand praktijken en
en ik verwacht dat er nog veel meer slachtoffers zich komen melden.
Dat beest moet gestopt worden en hoort achter slot en grendel.
Please :')
pi_174998727
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2017 13:58 schreef Jovatov het volgende:

[..]

Dat is dus niet merkwaardig op het moment dat je het met me eens bent dat het hier niet om een klassieke #Metoo-zaak gaat.

Er is geen aangifte. Er zijn geen andere slachtoffers. Het was geen werkrelatie. De verdachte erkent zijn fout en geeft toe dat de tongzoen verkeerd was.

Als je dat in het geheel zo ziet, dan zit het problematische aspect dus inderdaad in de hypocrisie van joop.nl/bnnvara/van jole.
En dat is allemaal goed en wel, maar behalve Geenstijl en consorten vindt de rest van het medialandschap die hypocrisie die aandacht dus niet waard.
Ach, dit akkefietje heeft voldoende schade aangericht aan de deugers. Hun geloofwaardigheid heeft een flinke knauw gekregen. Het wordt steeds meer mensen duidelijk dat deugers eigenlijk helemaal niet deugen, maar ronduit slechte en hypocriete mensen zijn, slechter dan de gemiddelde Nederlander en ook slechter dan hun directe tegenstanders, de rechtse politici en opiniemakers op wie deugers het altijd voorzien hebben.

Het is nu heel even wachten op het volgende "akkefietje". Niet lang hoor, want de incestueuze deuggemeenschap is door en door verrot.
pi_174998818
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 november 2017 14:04 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Daarnaast is Geen Stijl zelf ook nogal hypocriet. Recentste voorbeeld: stuk over Omtzigt.
Maar geenstijl presenteert zichzelf niet als het morele kompas van Nederland.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_174998837
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 november 2017 14:11 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Maar geenstijl presenteert zichzelf niet als het morele kompas van Nederland.
Exact.
  zaterdag 11 november 2017 @ 14:21:42 #40
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_174999010
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 november 2017 14:11 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Maar geenstijl presenteert zichzelf niet als het morele kompas van Nederland.
Op wat voor manier doet Joop dat dan?
pi_174999225
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 november 2017 14:11 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Maar geenstijl presenteert zichzelf niet als het morele kompas van Nederland.
Tuurlijk wel
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_174999324
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2017 14:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Op wat voor manier doet Joop dat dan?
Door dagelijks het proletariaat met een wapperend vingertje toe spreken en karaktermoord te plegen op iedereen die iets te prominent andere geluiden laat horen.

Ene Baudet wordt al manden wekelijks belasterd vanwege een uitspraak van een fictief personage in een roman.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  zaterdag 11 november 2017 @ 14:51:11 #43
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_174999554
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 november 2017 14:37 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Door dagelijks het proletariaat met een wapperend vingertje toe spreken en karaktermoord te plegen op iedereen die iets te prominent andere geluiden laat horen.

Ene Baudet wordt al manden wekelijks belasterd vanwege een uitspraak van een fictief personage in een roman.
Hoe is dat anders dan wat GeenStijl doet? Die plegen ook karaktermoord op iedereen die een ander geluid laat horen. Het enige verschil is dat zij geen wapperend vingertje gebruiken maar een voorhamer.
pi_175003509
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 november 2017 14:11 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Maar geenstijl presenteert zichzelf niet als het morele kompas van Nederland.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_175003804
Even over de topictekst.
Francisco is nu 57 jaar. Tien jaar geleden moet hij ongeveer 47 jaar zijn geweest.

We schrijven nu ook niet. Lenin (147) ontketende Oktoberrevolutie in Rusland.
pi_175004508
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 november 2017 14:11 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Maar geenstijl presenteert zichzelf niet als het morele kompas van Nederland.
Ze branden het eigen personeel ook niet af.
pi_175006775
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 november 2017 14:37 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ene Baudet wordt al manden wekelijks belasterd vanwege een uitspraak van een fictief personage in een roman.
Ik heb even de moeite genomen deze bewering te factchecken en het is oordeel is: onwaar

In september is er redelijk veel over Baudet geschreven op Joop, in oktober komt ie in 1 artikel terug (10 oktober) en daarna niet meer.
pi_175009357
Jolo is na 4 dagen radiostilte weer aan het twitteren geslagen. Over onbeduidende zaken alsof er niets is gebeurd.
pi_175009705
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 november 2017 20:42 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Ik heb even de moeite genomen deze bewering te factchecken en het is oordeel is: onwaar

In september is er redelijk veel over Baudet geschreven op Joop, in oktober komt ie in 1 artikel terug (10 oktober) en daarna niet meer.
Dan factcheck je niet goed.

4 november:
quote:
Baudet: ‘Het allerbeste zou zijn als wij absolute heersers zijn’
https://joop.bnnvara.nl/n(...)ls-absolute-heersers
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_175012377
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2017 23:09 schreef Montagui het volgende:

[..]

Dan factcheck je niet goed.

4 november:

[..]

https://joop.bnnvara.nl/n(...)ls-absolute-heersers
Die heb ik inderdaad gemist. Doet aan het oordeel overigens niets af.
pi_175013152
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 november 2017 20:42 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Ik heb even de moeite genomen deze bewering te factchecken en het is oordeel is: onwaar

In september is er redelijk veel over Baudet geschreven op Joop, in oktober komt ie in 1 artikel terug (10 oktober) en daarna niet meer.
36 artikelen over Baudet in 2017 over Baudet:
https://joop.bnnvara.nl/tag/thierry-baudet

Enkele tientallen berichten over de politieke partij van Baudet:

https://joop.bnnvara.nl/tag/forum-voor-democratie

Enkele tientallen berichten over extreem rechts waarbij het ook weer over Baudet gaat:


https://joop.bnnvara.nl/tag/extreemrechts

Er zit enkele overlap in maar we kunnen de volgende conclusies trekken:
- gemiddeld meer dan eens per week Baudet aanvallen
- je bent een fact checker van lik me vestje.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_175013174
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 november 2017 19:06 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Ze branden het eigen personeel ook niet af.
Wordt het GeenStijl personeel ook beschuldigd van aanranding? Of van andere dingen wat op GeenStijl al weken een hot item is als het om anderen gaat?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  zondag 12 november 2017 @ 10:52:36 #53
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_175014082
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 november 2017 20:42 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Ik heb even de moeite genomen deze bewering te factchecken en het is oordeel is: onwaar

In september is er redelijk veel over Baudet geschreven op Joop, in oktober komt ie in 1 artikel terug (10 oktober) en daarna niet meer.
Bedankt voor je moeite.
2019: The Great Awakening
pi_175233528
DonArturito twitterde op woensdag 22-11-2017 om 07:29:28 Leuk! Viespeuk Francisco van Jole leidt die avond een debat over feminisme. Wel handjes boven de tafel houden, pik! https://t.co/Pz1arSPBJM reageer retweet
pi_175233550
quote:
Als die zeug zn mond opentrekt is het verbale aanranding dus dat speenvarken laat ik graag voor wat het is.
pi_175233626
Is die smeerlap nou nog steeds zijn zakken aan het vullen met staatssubsidies?
pi_175233669
quote:
9s.gif Op woensdag 22 november 2017 08:32 schreef Braindead2000 het volgende:
Is die smeerlap nou nog steeds zijn zakken aan het vullen met staatssubsidies?
Zoals verwacht is het onder het tapijt geveegd.
pi_175233705
Is er al aangifte gedaan oid inmiddels?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_175253667
quote:
Organisatie Debatnacht ziet geen aanleiding Van Jole te weren

De organisatie achter de Debatnacht in de Rotterdamse Arminiuskerk ziet geen reden Francisco van Jole te weren. De van ongewenste intimiteiten beschuldigde journalist leidt daar volgende maand een debat over feminisme.

Het congres- en debatcentrum is vrijdagavond 8 december het decor van verschillende debatten. Eentje daarvan heeft als stelling 'Feminisme kan niet zonder mannen'. Het programmaonderdeel wordt georganiseerd door Joop.nl, de VARA-website waarvan Van Jole hoofdredacteur is. Hij leidt het debat, waaraan onder andere de linkse activiste en schrijfster Anne Fleur Dekker deelneemt.

Aantijgingen
Volgens Hans Kennepohl van de Debatnacht is er binnen de organisatie wel gesproken over de kwestie-Van Jole. ,,We hebben kennis genomen van de berichten die over hem in de media zijn verschenen. Onze conclusie: de aantijgingen zijn niet van dien aard om hem tot persona non grata te verklaren. Het bewuste debat wordt bovendien georganiseerd door Joop, niet door ons.''

Kennepohl noemt de stelling van het Joop-debat prikkelend. ,,In de maatschappij zijn het toch nog vaak blanke mannen van boven de 40 jaar die de dienst uitmaken. Maar tegelijk zie je dat maatschappelijke veranderingen tegenwoordig juist worden aangezwengeld door vrouwen. Neem bijvoorbeeld een Sunny Bergman,'' aldus Kennepohl, verwijzend naar de vrouw die afgelopen jaren flink van zich liet horen in de Zwarte Piet-discussie.

Van Jole zei twee weken terug op Radio 1 dat de beschuldigingen van seksueel misbruik bij hem zijn aangekomen 'als een mokerslag'. Hij ontkent echter dat sprake is geweest van misbruik. Een vrouw, wier identiteit onbekend is, beweert dat de journalist hem jaren terug heeft meegenomen naar zijn hotelkamer en toen - in zijn onderbroek - op haar ging liggen.
De hypocrisie van het deugvolk.
pi_175253781
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 09:05 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

De hypocrisie van het deugvolk.
Zo rollen de deugers nu eenmaal. Smerige backstabbende hypocrieten tot in hun kleinste vezeltjes. Zal wel iets met opvoeding te maken hebben, vermoed ik.

Op de werkplek pik je ze er ook zo uit. Hoe aangepaster, slijmeriger en vrouwvriendelijker de mannelijke collega overkomt, hoe zieker de linkse geest die er achter die façade schuil gaat. Lieden waar je echt voor op je hoede moet zijn.
pi_175253838
Het zit wel diep he. Het is een soort hetze - wat nu echt waar is maakt jullie allang niet meer uit.

Blijft wel raar dat Van Jole vrijwel buiten schot is gebleven in de media.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 23 november 2017 @ 09:22:54 #63
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_175253851
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 09:21 schreef Mexicanobakker het volgende:

Blijft wel raar dat Van Jole vrijwel buiten schot is gebleven in de media.
Idd, heel raar.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_175253883
quote:
14s.gif Op donderdag 23 november 2017 09:22 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Idd, heel raar.
Dat Joop is natuurlijk ook gewoon een vrij, uh, hoe noem je dat, 'bijzonder' bolwerk. Die staan ook totaal niet open voor de rest van de wereld, vind ik
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_175253889
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 09:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het zit wel diep he. Het is een soort hetze - wat nu echt waar is maakt jullie allang niet meer uit.

Blijft wel raar dat Van Jole vrijwel buiten schot is gebleven in de media.
Tot nog toe is er één iemand die een verhaal vertelt, Van Jole die het ontkent en verder gebeurt er niets qua aangiftes of nieuwe vrouwen die zich melden of iets dergelijks.

Dan is elke dag een artikel daarover schrijven ook wat veel, denk ik, zeker als je daarnaast veel meer verhalen hebt over mensen waar wel nieuwe ontwikkelingen zijn.

Maar geen paniek hoor jongens, als Van Jole straks door nog 3 vrouwen beschuldigd wordt is dat ook gewoon weer nieuws.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  donderdag 23 november 2017 @ 09:28:40 #66
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_175253937
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 09:24 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Dat Joop is natuurlijk ook gewoon een vrij, uh, hoe noem je dat, 'bijzonder' bolwerk. Die staan ook totaal niet open voor de rest van de wereld, vind ik
Dat is ook zo, inderdaad.

quote:
7s.gif Op donderdag 23 november 2017 09:25 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Tot nog toe is er één iemand die een verhaal vertelt, Van Jole die het ontkent en verder gebeurt er niets qua aangiftes of nieuwe vrouwen die zich melden of iets dergelijks.

Dan is elke dag een artikel daarover schrijven ook wat veel, denk ik, zeker als je daarnaast veel meer verhalen hebt over mensen waar wel nieuwe ontwikkelingen zijn.

Maar geen paniek hoor jongens, als Van Jole straks door nog 3 vrouwen beschuldigd wordt is dat ook gewoon weer nieuws.
Ja, het is ook niet zo dat hij het zelf heeft toe gegeven.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_175253956
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 09:28 schreef 2NutZ het volgende:
Ja, het is ook niet zo dat hij het zelf heeft toe gegeven.
Hij ontkent gewoon dat hij haar misbruikt heeft, voor zover ik weet. Volgens hem hebben ze wel gezoend en is ze mee gegaan naar de hotelkamer, maar ik heb hem nooit horen zeggen van 'oh ja, dat was wel misbruik bij nader inzien'.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  donderdag 23 november 2017 @ 09:30:48 #68
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_175253978
quote:
2s.gif Op donderdag 23 november 2017 09:30 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Hij ontkent gewoon dat hij haar misbruikt heeft, voor zover ik weet. Volgens hem hebben ze wel gezoend en is ze mee gegaan naar de hotelkamer, maar ik heb hem nooit horen zeggen van 'oh ja, dat was wel misbruik bij nader inzien'.
Dan zal dat wel zo zijn en moeten we hem geloven op zijn blauwe ogen.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_175254050
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 09:30 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Dan zal dat wel zo zijn en moeten we hem geloven op zijn blauwe ogen.
Het lijkt mij mooi als er aangifte tegen hem gedaan wordt zodat er gewoon een goed onderzoek naar gedaan kan worden, en als alle vrouwen die hij daarnaast aangerand heeft (dat zijn er volgens GeenStijl nog wel wat) zich ook uitspreken. Dan kan hij daarna mooi ontslagen en verketterd worden en is voor iedereen duidelijk wat voor soort figuur het is.

Maar op basis van een aanklacht die hij zelf ontkent hem helemaal kapot maken lijkt mij wat vreemd, maar goed, wie ben ik.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_175254078
Wat lijkt jou een redelijke maatregel voor Van Jole dan, 2NutZ?

Uit zijn ambt ontzetten? 30 jaar opsluiten?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 23 november 2017 @ 09:34:05 #71
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_175254084
quote:
7s.gif Op donderdag 23 november 2017 09:33 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Het lijkt mij mooi als er aangifte tegen hem gedaan wordt zodat er gewoon een goed onderzoek naar gedaan kan worden, en als alle vrouwen die hij daarnaast aangerand heeft (dat zijn er volgens GeenStijl nog wel wat) zich ook uitspreken. Dan kan hij daarna mooi ontslagen en verketterd worden en is voor iedereen duidelijk wat voor soort figuur het is.

Maar op basis van een aanklacht die hij zelf ontkent hem helemaal kapot maken lijkt mij wat vreemd, maar goed, wie ben ik.
Precies. Zolang ze links zijn kan je dat niet maken... als ze rechts zijn is dat prima.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  donderdag 23 november 2017 @ 09:35:25 #72
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_175254112
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 09:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat lijkt jou een redelijke maatregel voor Van Jole dan, 2NutZ?

Uit zijn ambt ontzetten? 30 jaar opsluiten?
Is niet mijn taak, het is gewoon heel typisch dat iedereen verketterd word maar linkse meneer word afgeschermd. En het valt meer mensen op hoor.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_175254145
quote:
7s.gif Op donderdag 23 november 2017 09:34 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Precies. Zolang ze links zijn kan je dat niet maken... als ze rechts zijn is dat prima.
Ik vind persoonlijk dat je, als je maar links bent, sowieso gratis geld moet krijgen. De rare mensen met een rechtse mening mogen dan werken in de mijnen en dat betalen. Daarnaast hebben linkse mensen uiteraard het recht om eens per dag vanuit hun ivoren toren af te dalen naar de krochten van de samenleving waar de rechtschmenschen zich bevinden en een paar vrouwtjes uit ze zoeken om zichzelf even goddelijk af te laten zuigen terwijl de cucks van rechts er naast staan en toe kijken.

Of dit soort zaken hebben wat mij betreft niet zoveel met links/rechts te maken, hoe graag mensen dat ook willen. Een van de twee.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  donderdag 23 november 2017 @ 09:37:35 #74
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_175254172
quote:
14s.gif Op donderdag 23 november 2017 09:36 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik vind persoonlijk dat je, als je maar links bent, sowieso gratis geld moet krijgen. De rare mensen met een rechtse mening mogen dan werken in de mijnen en dat betalen. Daarnaast hebben linkse mensen uiteraard het recht om eens per dag vanuit hun ivoren toren af te dalen naar de krochten van de samenleving waar de rechtschmenschen zich bevinden en een paar vrouwtjes uit ze zoeken om zichzelf even goddelijk af te laten zuigen terwijl de cucks van rechts er naast staan en toe kijken.

Oké. Zo denkt links vaak valt me op, ja.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_175254197
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 09:37 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Oké. Zo denkt links vaak valt me op, ja.
Ok.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  donderdag 23 november 2017 @ 09:39:04 #76
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_175254214
Als links negatief in beeld is heeft het niks met links of rechts te maken, als het andersom is, is rechts nazi en de duivel.... prachtig _O_
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_175254546
quote:
2s.gif Op donderdag 23 november 2017 09:30 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Hij ontkent gewoon dat hij haar misbruikt heeft, voor zover ik weet. Volgens hem hebben ze wel gezoend en is ze mee gegaan naar de hotelkamer, maar ik heb hem nooit horen zeggen van 'oh ja, dat was wel misbruik bij nader inzien'.
Hij geeft zelf stamelend toe op tape dat hij na een "nee" van haar kant zijn tong in haar strot duwde. Dat is aanranding.

Jelle mag bij de Vara zonder enig bewijs zijn verhaal doen op tv en Gijs van Dam wordt door die VARA deugidioten zonder proces kapot gemaakt. Maar hun opperbaas van Jole wordt dan lekker uit de wind gehouden, want het is in "prive sfeer"

Echt geloofwaardig dat Vara/Joop. :)
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_175254620
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 09:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het zit wel diep he. Het is een soort hetze - wat nu echt waar is maakt jullie allang niet meer uit.

Blijft wel raar dat Van Jole vrijwel buiten schot is gebleven in de media.
Dat.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_175254627
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 09:52 schreef habitue het volgende:

[..]

Hij geeft zelf stamelend toe op tape dat hij na een "nee" van haar kant zijn tong in haar strot duwde. Dat is aanranding.
Volgens mij zegt hij dat andersom, dat ze eerst gezoend hebben en dat ze daarna 'nee' zei, waarna ze mee is gegaan naar zijn hotelkamer.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_175254651
quote:
5s.gif Op donderdag 23 november 2017 09:57 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Volgens mij zegt hij dat andersom, dat ze eerst gezoend hebben en dat ze daarna 'nee' zei, waarna ze mee is gegaan naar zijn hotelkamer.
https://www.geenstijl.nl/5139290/te-mooi-om-waar-te-zijn/
vanaf 0:31
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_175254665
quote:
Ik heb geen geluid op kantoor, maar zal het vanavond of morgen eens terugluisteren. Ik kom er op terug!
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_175255119
Gewoon een vieze hypocriete linkse aanrander, die over 2 weken gewoon het feminisme debat mag leiden, want zo rollen ze in die hypocriete linkse kringen.
pi_175255764
quote:
11s.gif Op donderdag 23 november 2017 09:59 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik heb geen geluid op kantoor, maar zal het vanavond of morgen eens terugluisteren. Ik kom er op terug!
Hij heeft geen geluid op kantoor. :')

Waar werk je? Sociale werkplaats?
pi_175255809
quote:
10s.gif Op donderdag 23 november 2017 11:00 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Hij heeft geen geluid op kantoor. :')

Waar werk je? Sociale werkplaats?
Niet als een autist de hele dag met oortjes in zitten :') _!
pi_175255825
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 11:02 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Niet als een autist de hele dag met oortjes in zitten :') _!
Oortjes? Gewoon lekker in je eigen space met speakers natuurlijk.
pi_175256107
quote:
10s.gif Op donderdag 23 november 2017 11:00 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Hij heeft geen geluid op kantoor. :')

Waar werk je? Sociale werkplaats?
Ik wist niet dat werkplaatsen tegenwoordig ook in kantoren zaten, maar jij bent schijnbaar de expert.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_175256164
quote:
14s.gif Op donderdag 23 november 2017 11:20 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik wist niet dat werkplaatsen tegenwoordig ook in kantoren zaten, maar jij bent schijnbaar de expert.
Niemand hier die gelooft dat jij "op kantoor" werkt hoor. Ja, als koffiejuffrouw, schoonmaker of keukenhulp wellicht. :')
pi_175256193
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 11:23 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Niemand hier die gelooft dat jij "op kantoor" werkt hoor. Ja, als koffiejuffrouw, schoonmaker of keukenhulp wellicht. :')
Dan niet hoor jongen, je mag helemaal zelf weten wat je wel of niet gelooft.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  vrijdag 8 december 2017 @ 21:04:59 #91
463668 MrRatio
Never underestimate ratio
pi_175584501
Ook een prins wordt niet gespaard: http://thegatewaypundit.c(...)l-peace-prize-party/
Environmentalism and its most extreme version, global warming alarmism, asks for an almost unprecedented expansion of government intrusion and intervention into our lives and of government control over us.
Václav Klaus
pi_175585489
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 21:04 schreef MrRatio het volgende:
Ook een prins wordt niet gespaard: http://thegatewaypundit.c(...)l-peace-prize-party/
Ari Behn is geen prins en ook nooit geweest..
  vrijdag 8 december 2017 @ 21:35:05 #93
463668 MrRatio
Never underestimate ratio
pi_175585582
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 21:32 schreef madam-april het volgende:

[..]

Ari Behn is geen prins en ook nooit geweest..
Je hebt gelijk, trouwen met een prinses maakt je nog geen prins.
Environmentalism and its most extreme version, global warming alarmism, asks for an almost unprecedented expansion of government intrusion and intervention into our lives and of government control over us.
Václav Klaus
pi_175586086
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 21:35 schreef MrRatio het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, trouwen met een prinses maakt je nog geen prins.
De prinses heeft zelfs haar recht op de troon opgegeven om met hem te kunnen trouwen..
pi_175586103
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 21:40 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Bizar schaamteloos.
Het is echt het toppunt van hypocrisie!
pi_175586717
Ik heb tegen Van Jole op Twitter een opmerking over een witte onderbroek geplaatst en nu ben ik door hem en door Joop.nl geblokkeerd (en Joop.nl was niet getagged in mijn tweet) 😂😂
pi_175586757
Weekend begint en iemand schopt een topic over witte Hema-onderbroeken naar boven, over een pre-middelbare man die op een 23-jarig meisje gaat liggen... :{.
Niet het image van een vrij weekend.
I´m back.
pi_175586788
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 22:05 schreef madam-april het volgende:
Ik heb tegen Van Jole op Twitter een opmerking over een witte onderbroek geplaatst en nu ben ik door hem en door Joop.nl geblokkeerd (en Joop.nl was niet getagged in mijn tweet) 😂😂
Joop dekt van jole’s reet. Die gast is gewoon een notoire aanrander.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_175586804
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_175587805
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 22:07 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Joop dekt van jole’s reet. Die gast is gewoon een notoire aanrander.
Schijnheilige hypocrieten.. :r
pi_175587886
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 22:08 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Alleen bij links Nederland kan dit :D
Maar zei hebben 'het morele gelijk' aan hun kant hoor!! 8)7
pi_175591724
Een Vara-lievelingetje, dan deugt het om vrouwen aan te randen, snapt dat nou eens!!! :(
pi_175592305
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 22:05 schreef madam-april het volgende:
Ik heb tegen Van Jole op Twitter een opmerking over een witte onderbroek geplaatst en nu ben ik door hem en door Joop.nl geblokkeerd (en Joop.nl was niet getagged in mijn tweet) 😂😂
Hij zal het onprettig vinden dat iemand zijn bubbel kwam verstoren. Gewoon lekker iedereen blokkeren die kritiek of een andere mening heeft..
pi_175594510
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 22:05 schreef madam-april het volgende:
Ik heb tegen Van Jole op Twitter een opmerking over een witte onderbroek geplaatst en nu ben ik door hem en door Joop.nl geblokkeerd (en Joop.nl was niet getagged in mijn tweet) 😂😂
Dat hij je persoonlijk blokkeert lijkt me zijn goed recht en hartstikke logisch. Maar dat hij je ook gelijk blokkeert met Joop.nl is gewoon verkeerd...
pi_175594922
Het is verbazingwekkend hoe collectief hypocriet de joop gemeenschap is, bizar. Grote mond over dat het slachtoffer voorop staat, dat die beschermd en vertrouwd moet worden. Maar als puntje bij paaltje komt, gewoon compleet het tegenovergestelde doen.

Van sommige op joop had ik toch wel verwacht dat ze zich terug zouden trekken, maar het is dus echt gewoon een compleet hypocriet ongeloofwaardig zooitje.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_175594992
Op twitter inmiddels door zowel Jolo en Joop geblokkeerd. #lifegoals.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_175603260
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 december 2017 10:53 schreef PJR het volgende:

[..]

Dat hij je persoonlijk blokkeert lijkt me zijn goed recht en hartstikke logisch. Maar dat hij je ook gelijk blokkeert met Joop.nl is gewoon verkeerd...
Dat verbaasde me ook niet echt, maar dat ik ook direct door Joop.nl ben geblokkeerd vond ik nogal opvallend vooral dus omdat joop.nl niet was getagged in die tweet dus ze houden of alle tweets aan Van Jole in de gaten of het was Van Jole zelf die mij op beide accounts heeft geblokkeerd.
pi_175603278
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 december 2017 02:27 schreef Physsic het volgende:

[..]

Hij zal het onprettig vinden dat iemand zijn bubbel kwam verstoren. Gewoon lekker iedereen blokkeren die kritiek of een andere mening heeft..
Hij blokkeert letterlijk iedereen die kritiek of andere mening heeft dan hij.. :')
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')