abonnement Unibet Coolblue
pi_176070709
quote:
1s.gif Op zondag 24 december 2017 22:38 schreef Cygne het volgende:
[ afbeelding ]

:D
Wat gaaf!!! Deze wil ik ook nog graag een keer maken, maar ik heb nog 2 andere liggen.

Cygne, waar haal jij de tijd vandaan om dit te doen? Jij post toch ook in het babytopic?
Sinds ik een baby heb, heb ik voor dit soort dingen helemaal geen tijd, laat staan de energie....
pi_176083447
Ja, ik heb een zoon van 9 maanden. Maar werk thuis, en baby is heel makkelijk. :D

Nu hebben we allebei vakantie dus vandaag is hij af denk ik.
pi_176104557


*O*
pi_176131434
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 december 2017 11:50 schreef Cygne het volgende:
[ afbeelding ]

*O*
Cygne, echt heel mooi!! Hoe lang ben je er mee bezig geweest, volgens mij ga je best wel snel :)
En respect dat je de tijd hiervoor vindt met je baby.
Mijn 6-maander is ook redelijk makkelijk, maar heb hier echt geen tijd voor.

Nu ik deze zie, ga ik deze op termijn ook kopen. Vind hem echt heel mooi :D
pi_176131663
Met deze zo'n twee weken. Dat is mn record. Maar ben er nu wel even klaar mee. :@
pi_176304263
2 weken!? Respect!

Mijn Nostalgisch Parijs hangt aan de muur. Ik ben er heel trots op :p


Ik moet woensdag nog een surprise af hebben en dan ga ik aan de volgende beginnen. Ik heb deze besteld:
https://www.portecenter.n(...)n-de-amalfikust.html
Ik vind hem erg mooi en heb een perfect plekje in huis waar ik hem kwijt kan. Ik kan niet wachten om te kunnen beginnen!
pi_176304330
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 december 2017 11:50 schreef Cygne het volgende:
[ afbeelding ]

*O*
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 16:11 schreef Adrian4 het volgende:
2 weken!? Respect!

Mijn Nostalgisch Parijs hangt aan de muur. Ik ben er heel trots op :p
[ afbeelding ]

Ik moet woensdag nog een surprise af hebben en dan ga ik aan de volgende beginnen. Ik heb deze besteld:
https://www.portecenter.n(...)n-de-amalfikust.html
Ik vind hem erg mooi en heb een perfect plekje in huis waar ik hem kwijt kan. Ik kan niet wachten om te kunnen beginnen!
OMG wat zijn deze mooi allebei! Ik zou ze zo hier boven de bank willen hangen O+
pi_176306367
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 16:11 schreef Adrian4 het volgende:
2 weken!? Respect!

Mijn Nostalgisch Parijs hangt aan de muur. Ik ben er heel trots op :p
[ afbeelding ]

Ik moet woensdag nog een surprise af hebben en dan ga ik aan de volgende beginnen. Ik heb deze besteld:
https://www.portecenter.n(...)n-de-amalfikust.html
Ik vind hem erg mooi en heb een perfect plekje in huis waar ik hem kwijt kan. Ik kan niet wachten om te kunnen beginnen!
Adrian4, mooi!!!! Is die lijst ook van Schippers?
Jij schrijft ook in het baby topic, knap dat jij hier ook tijd voor vindt!

Cygne, 2 weken :o Wauw, inderdaad respect!
Ik moet eerlijk bekennen, dat ik al zo'n 2 jaar bezig ben met een exemplaar :@ Door werk, verhuizing, zwangerschap en newborn en de grote vermoeidheid die daarbij kwam/komt kijken, heb ik heel lang niks gedaan. Heb wel nog een andere gekocht (lavendelvelden), en nu ik die van jullie klaar zie, begint het wel weer te kriebelen om aan de slag te gaan en ook deze exemplaren te kopen :)
pi_176361225
De lijst is ook van Schippers ja. Ik vind hem wel prijzig, maar het resultaat is erg mooi vind ik.

Ik word er heel ontspannen van. De hectiek van overdag even achter mij laten door 's avonds eventjes te gaan schilderen, zodra beide kinderen slapen. En het resultaat is snel zichtbaar. Dat is heel fijn.

Ik heb wel gezien dat ik bij mijn nieuwe project een bureaulamp moet aanschaffen, zodat ik het kunstlicht kan richten. Het zijn hele kleine vakjes en als ik dat bij mijn normale kunstlicht moet gaan doen wordt ik scheel denk ik.
pi_176362845
Adrian, da's inderdaad wel aan te raden. Ik had een bureaulamp met daglichtpeer. En nu ik beneden zit heb ik een daglichtpeer in mn stalamp gedraaid.

Die bedtafel werkt perfect trouwens.
pi_176373789
Een daglichtlamp wil ik ook nog kopen, voor het schilderen bij minder licht.
Kunstlicht werkt niet zo goed, op één of andere manier zie ik de nummertjes dan toch niet goed en de lijntjes ook niet.
pi_176665418
Mijn nieuwe project schiet al een beetje op. Ik heb nu het makkelijkste gedeelte af.

pi_176666015
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2018 23:03 schreef Adrian4 het volgende:
Mijn nieuwe project schiet al een beetje op. Ik heb nu het makkelijkste gedeelte af.

[ afbeelding ]
Die wolken zien we best realistisch uit!!
pi_176671319
Ja, ik vind de schipper platen echt zo gaaf gemaakt. Net of ik echt heel realistisch kan schilderen :p
pi_176679186
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2018 23:03 schreef Adrian4 het volgende:
Mijn nieuwe project schiet al een beetje op. Ik heb nu het makkelijkste gedeelte af.

[ afbeelding ]
Dat ziet er inderdaad net echt uit.
Welke is dit?
pi_176679287
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2018 23:03 schreef Adrian4 het volgende:
Mijn nieuwe project schiet al een beetje op. Ik heb nu het makkelijkste gedeelte af.

[ afbeelding ]
Wauw
pi_176689461
pi_176864218
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2018 23:03 schreef Adrian4 het volgende:
Mijn nieuwe project schiet al een beetje op. Ik heb nu het makkelijkste gedeelte af.

[ afbeelding ]
Mooi!
pi_177046694
Het tweede deel is ook af!
Monnikenwerk
En ik ben meteen aan het volgende deel begonnen.


pi_178306414
pi_178310394
Zo wat een priegelwerk die huisjes op die berg!
Ziet er wel cool uit :Y
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
pi_178312116
Mooi, Adrian!! Inderdaad wat een priegelwerk
pi_178326672
Super leuk om te doen :)
pi_185261520
Gaan we weer. *O*

pi_185289795
Na het zien van deze foto's begint het bij mij ook weer te kriebelen.
Op zolder liggen er nog 5 nieuw in doos.
Alleen heb ik meerdere hobby's en nog een fulltime baan, dus kom heel veel tijd te kort, herkenbaar voor sommige? :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')