abonnement Unibet Coolblue
pi_174991602
Hallo,

Ik ben benieuwd wat jullie allemaal doen om jullie haar, gezicht en lichaam 'gezond en mooi' te houden.

Wat ik zelf doe:
Haren: sinds kort was ik mijn haren 2x in de week ipv 4x. Ik gebruik voor mijn wasbeurt een olie om mijn haren in te smeren. Ik slik vitamines speciaal voor het haar.

Lichaam: elke avond na het douchen smeer ik mijn lichaam in met een bodycreme van vaseline.

Gezicht: dagelijks voordat ik makeup aanbreng, smeer ik een gezichtscrème (van bebe op dit moment, een crème uit Duitsland). 1x in de week smeer ik mijn gezicht in met amandelolie.

Nu ben ik op zoek naar nieuwe producten /methoden, omdat ik eigenlijk niet helemaal tevreden ben.
pi_174991938
Mijn haar was ik 2-3x per week een keer per week een masker en na iedere wasbeurt ook cremespoeling in de punten, shampoo is meestal elvive.

Mijn lichaam smeer ik na iedere douche in met bodycream van de rituals. Ik ben echt een sucker voor de sakura lijn.

En mijn gezicht vind zo min mogelijk het fijnste. Ik was het met miccelair water van garnier en als het een beetje droog is smeer ik heb in met hydraterende crème van de tuinen.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_175001936
Ik was mijn haar 2/3x per week met loving blends. Echter heb ik soms het idee dat het niet goed genoeg reinigt en m'n haar snel weer vet wordt. Ook op zoek naar wat anders dus, nu gebruik ik af en toe dreft om de buildup weg te halen :@
pi_175002039
Haar was ik elke zaterdag en woensdag met shampoo en conditioner.
Gezicht insmeren eigenlijk alleen als hij echt droog is en het me opvalt :') dus eigenlijk nooit.
Lichaam smeer ik nooit in en gebruik ook geen douchegel of zoiets.
Ik douche wel iedere dag en en doe elke dag deo op. Dat wel weer :P
Twiddel
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')