Ook veel zichtbare schade, gewoon door lomp te rijden en hutje mutje te parkeren. Maar dat wordt dus gewoon in de haven weer gemaaktquote:Op dinsdag 14 november 2017 10:16 schreef Palomar het volgende:
[..]
Is denk ik ook vooral onzichtbare schade. Met koude motor vol doortrekken, lomp koppelen/schakelen, gierende banden etc.
Als het een computerspel zou zijn dan is de 'health' van je auto nadat ie door zo'n havenfiguur is bereden nog 99%
Vind overigens het verhaal van de topicstarter wel gek. Je moet 7 maanden wachten op je auto en is ie eenmaal binnen dan houden ze hem nog doodleuk een tijdje in de showroom voor promotiedoeleinden. Ik zou echt wel bij die dealer binnen zijn gestapt om te vragen of het jouw auto is en of je hem niet direct mee kunt krijgen.
Of natuurlijk gewoon een combinatie van al die pijnlijke dingenquote:Op dinsdag 14 november 2017 10:42 schreef BeamofLight het volgende:
Auto's komen afhankelijk van de fabriek met:
Boot
Trein
Vrachtwagen
Boot: hutje mutje tegen elkaar aan en hoge golven
Trein: vliegroest van de bovenleiding
Vrachtwagen: 25 manoeuvres erop en eraf
Tis gewoon altijd risico voordat hij bij de eigenaar is
Nou hebben ze wel wat meer bescherming tegenwoordig, zoals wat schuimrubber op de hoekjes van de deuren. Vaak zijn de andere deuren ook verzegeld met een stickertje, zodat deze niet open hoeven.quote:Op dinsdag 14 november 2017 15:28 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Ook veel zichtbare schade, gewoon door lomp te rijden en hutje mutje te parkeren. Maar dat wordt dus gewoon in de haven weer gemaakt
quote:Op maandag 13 november 2017 20:54 schreef benkruk het volgende:
[..]
Mij heb je nergens zien typen dat ik bang ben voor beschadigingen.
quote:Op vrijdag 10 november 2017 19:41 schreef benkruk het volgende:
Ivm onvoorzichtige kijkers met ritssluitingen enzo.
Maat van me zit in dat werk, dat gaat nauwlijks anders dan toen . Tijd is geld: Meer auto's verplaatsen is meer geld.quote:Op maandag 13 november 2017 22:47 schreef Sounddragon het volgende:
Ok, ik deed dat werk ook een jaar of ehhh.. 25 geleden, en toen ging dat idd behoorlijk grof. D8 dat daar inmiddels wel een beetje paal en perk aan gesteld zou zijn
Kennis van me heeft dat een aantal jaren geleden ook gedaan. Geloof me, je wíl niet weten wat er met die auto's uitgespookt wordt, dan wordt je bang. Laat ik het daar op houden .quote:Op dinsdag 14 november 2017 16:28 schreef -Richard- het volgende:
[..]
Maat van me zit in dat werk, dat gaat nauwlijks anders dan toen . Tijd is geld: Meer auto's verplaatsen is meer geld.
Daarom staan de leukste auto's altijd in dichte wagonsquote:Op dinsdag 14 november 2017 10:42 schreef BeamofLight het volgende:
Trein: vliegroest van de bovenleiding
Je moest eens weten !quote:Op dinsdag 14 november 2017 18:57 schreef heyhallodaar het volgende:
Zoals? Vandaag de dag is er niet zoveel ruimte meer voor gekkigheid. Ja het gaat snel, er zal eens een bandje spinnen. Maar echte gekkigheid als burn-outs, wedstrijdjes, donuts of handrembochtjes is er niet (meer) bij.
Schade wordt er wel gereden, maar dat is niet gek met duizend autobewegingen per dag.
Kom jij bij alle terminals wellicht?quote:Op dinsdag 14 november 2017 19:35 schreef heyhallodaar het volgende:
Ik weet het, want ik kom daar geregeld. Grootspraak van je maat wellicht? Of het is 7+ jaar geleden.
Netjes opgelostquote:Op zondag 12 november 2017 18:15 schreef benkruk het volgende:
Ik kan de auto wat eerder ophalen en krijg een X bedrag terug.
Je wint niks met debiel hard en lomp rijden; je wint tijd met perfect wegzetten.quote:Op dinsdag 14 november 2017 16:28 schreef -Richard- het volgende:
[..]
Maat van me zit in dat werk, dat gaat nauwlijks anders dan toen . Tijd is geld: Meer auto's verplaatsen is meer geld.
Dat was mijn idee ook eigenlijk, alles wordt tegenwoordig heel nauwgezet geregisseerd volgens mij.. vroeger stonden ze in wheelslots, ik zag laatst een bootje waar ze allemaal op hun neus stonden op een soort kantelsysteem ofzo..heel apart om te zien, en ik vraag me af of dat wel fijn is voor de olie in de motor..quote:Op dinsdag 14 november 2017 18:57 schreef heyhallodaar het volgende:
Zoals? Vandaag de dag is er niet zoveel ruimte meer voor gekkigheid. Ja het gaat snel, er zal eens een bandje spinnen. Maar echte gekkigheid als burn-outs, wedstrijdjes, donuts of handrembochtjes is er niet (meer) bij.
Schade wordt er wel gereden, maar dat is niet gek met duizend autobewegingen per dag.
Heeft Geert al kamervragen gesteld over de massale import van dit soort types?quote:Op woensdag 15 november 2017 06:44 schreef benkruk het volgende:
De fabriek van dit type staat in Marokko. Overigens worden dus niet alle Dacia's daar gemaakt.
Moest meteen aan dit denken.quote:Op woensdag 15 november 2017 03:58 schreef Sounddragon het volgende:
Dat was mijn idee ook eigenlijk, alles wordt tegenwoordig heel nauwgezet geregisseerd volgens mij.. vroeger stonden ze in wheelslots, ik zag laatst een bootje waar ze allemaal op hun neus stonden op een soort kantelsysteem ofzo..heel apart om te zien, en ik vraag me af of dat wel fijn is voor de olie in de motor..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |