abonnement Unibet Coolblue
pi_175334101
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 05:47 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Zijn o.a limousine liberals(inclusief Hollywood-California),special snowflakes en TDS lijders (aka Trump Derangement Syndrome) :+
En de rest ...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175339441
quote:
1s.gif Op maandag 27 november 2017 10:28 schreef Wantie het volgende:

[..]

En de rest ...
Joh :+ ^O^
pi_175342097
hoi
pi_175342104
ik moet nog 67 minuten op kantoor doden
pi_175349402
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 17:23 schreef Insomnia2.0 het volgende:
ik moet nog 67 minuten op kantoor doden
Dat is inmiddels al weer een poosje geleden ;) Hoe staat het leven Inso en hoe gaat het met het kleine hummeltje?
pi_175351320
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 21:41 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat is inmiddels al weer een poosje geleden ;) Hoe staat het leven Inso en hoe gaat het met het kleine hummeltje?
Goed hoor, we gaan binnekort over op flesvoeding. Ben zeer benieuwd hoe dat gaat
pi_175351443
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 22:52 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Goed hoor, we gaan binnekort over op flesvoeding. Ben zeer benieuwd hoe dat gaat
Wilde je vrouw graag stoppen of dronk ze slecht aan de borst?
pi_175351491
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 22:58 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Wilde je vrouw graag stoppen of dronk ze slecht aan de borst?
Mijn vrouw wilde graag stoppen omdat er wat problemen waren,en omdat ze straks tegen het eind van haar verlof loopt.
En straks met feestdagen ook weer hoop gedoe met vliegen etc etc.
pi_175351582
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 23:00 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Mijn vrouw wilde graag stoppen omdat er wat problemen waren,en omdat ze straks tegen het eind van haar verlof loopt.
En straks met feestdagen ook weer hoop gedoe met vliegen etc etc.
Ja, dat is heel begrijpelijk dan.
  dinsdag 28 november 2017 @ 00:42:55 #235
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_175353052
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 22:50 schreef theguyver het volgende:

[..]

_O_ heb rouge squadron nog voor de gamecube!!

mooie klassiekers!!

Als ik een spaceship te pakken krijg ben ik in no time MVP wat eigenlijk best raar is iin die game! :{
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_175353723
Heb een nieuwe slaapfilm die ik jullie kan aanraden - Blade Runner. Probeer die '82 versie te kijken om beetje up to date te zijn voordat ik die nieuwe check, maar hij heeft me letterlijk al 7x in slaap gebracht, zelfs rond 15:00 's middags.

Wat een saaie bedoening zeg. Denk dat ie 't wint van Morgan Freeman's documentaires.
  dinsdag 28 november 2017 @ 10:55:46 #237
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_175357331
Hoe kun je Blade Runner een slaapfilm noemen :o
  dinsdag 28 november 2017 @ 14:31:41 #238
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_175361611
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 05:01 schreef illusions het volgende:
Heb een nieuwe slaapfilm die ik jullie kan aanraden - Blade Runner. Probeer die '82 versie te kijken om beetje up to date te zijn voordat ik die nieuwe check, maar hij heeft me letterlijk al 7x in slaap gebracht, zelfs rond 15:00 's middags.

Wat een saaie bedoening zeg. Denk dat ie 't wint van Morgan Freeman's documentaires.
o|O
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_175364040
Een nieuwe schandalige openbaring door BBB Leaks


De Pharma-industrie blijkt jarenlang vaccinatie-kritische websites opgezet te hebben om zo een doelgroep te creeren voor het uittesten van nieuwe medicijnen en brengen nu in het geheim deze ongeteste medicijnen als homeopathische 'Globuli' op de markt om zo hun werking te testen, zonder dat de afnemers dit doorhebben...
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_175364944
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 05:01 schreef illusions het volgende:
Heb een nieuwe slaapfilm die ik jullie kan aanraden - Blade Runner. Probeer die '82 versie te kijken om beetje up to date te zijn voordat ik die nieuwe check, maar hij heeft me letterlijk al 7x in slaap gebracht, zelfs rond 15:00 's middags.

Wat een saaie bedoening zeg. Denk dat ie 't wint van Morgan Freeman's documentaires.
een van de meest pure cultfilms, zeg dan gewoon dat je het niet snapt :P
pi_175364968
quote:
11s.gif Op dinsdag 28 november 2017 16:32 schreef RM-rf het volgende:
Een nieuwe schandalige openbaring door BBB Leaks


De Pharma-industrie blijkt jarenlang vaccinatie-kritische websites opgezet te hebben om zo een doelgroep te creeren voor het uittesten van nieuwe medicijnen en brengen nu in het geheim deze ongeteste medicijnen als homeopathische 'Globuli' op de markt om zo hun werking te testen, zonder dat de afnemers dit doorhebben...
ik verwachtte erger, misschien moet dat nog ontdekt worden. als er iets Maffia is dan is het de farmaceutische industrie.
pi_175366122
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 17:25 schreef THEFXR het volgende:

[..]

een van de meest pure cultfilms, zeg dan gewoon dat je het niet snapt :P
LOL. Niet snappen? Hoe kan je die film nou niet snappen? :P Hij is niet bepaald moeilijk ofzo. Vind ''m zwaar overgewaardeerd.
pi_175378542
Mogguh,

Zijn er hier mensen die hand simulator spelen? 1 euro op steam.

Multiplayer is echt lachen hahaha.
Ich hock in meinem Bonker
  woensdag 29 november 2017 @ 11:35:18 #244
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_175378615
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 11:31 schreef Blaadjes het volgende:
Mogguh,

Zijn er hier mensen die hand simulator spelen? 1 euro op steam.

Multiplayer is echt lachen hahaha.
Eh, wat? :D
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_175378754
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 11:35 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Eh, wat? :D
Ja dat dacht ik eerst ook. :D maar dat af en toe spelen met 4 man is echt lachen. Jenga bijv of mexican stand off.
Ligt er revolver op tafel en kogel. moet je eerst proberen het revolver te laden en dan iemand neerschieten. Nou ik kan je vertellen dat is een enorme uitdaging. hilarisch vooral ook als je iedereen ziet stuntelen. :D
Ich hock in meinem Bonker
pi_175378764
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 11:41 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Ja dat dacht ik eerst ook. :D maar dat af en toe spelen met 4 man is echt lachen. Jenga bijv of mexican stand off.
Ligt er revolver op tafel en kogel. moet je eerst proberen het revolver te laden en dan iemand neerschieten. Nou ik kan je vertellen dat is een enorme uitdaging. hilarisch vooral ook als je iedereen ziet stuntelen. :D
Is dat qua besturing net zo'n drama als bijvoorbeeld QWOP? :D
  woensdag 29 november 2017 @ 11:42:27 #247
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_175378787
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 11:41 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Ja dat dacht ik eerst ook. :D maar dat af en toe spelen met 4 man is echt lachen. Jenga bijv of mexican stand off.
Ligt er revolver op tafel en kogel. moet je eerst proberen het revolver te laden en dan iemand neerschieten. Nou ik kan je vertellen dat is een enorme uitdaging. hilarisch vooral ook als je iedereen ziet stuntelen. :D
Ziet er hilarisch uit ja :D Doet ook wel aan surgeon simulator denken.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_175378827
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 11:41 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Is dat qua besturing net zo'n drama als bijvoorbeeld QWOP? :D
die ken ik niet maar het valt niet mee iig. maar met beetje oefenen lukt het wel....soort van.

quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 11:42 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ziet er hilarisch uit ja :D Doet ook wel aan surgeon simulator denken.
idd ja maar nog net iets moeilijker heb ik het idee.
Ich hock in meinem Bonker
pi_175378842
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 11:44 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

die ken ik niet maar het valt niet mee iig. maar met beetje oefenen lukt het wel....soort van.

[..]

idd ja maar nog net iets moeilijker heb ik het idee.
Google maar op QWOP, moet je een atleet naar de finish brengen. Hilarisch _O-
pi_175379067
quote:
11s.gif Op dinsdag 28 november 2017 16:32 schreef RM-rf het volgende:
Een nieuwe schandalige openbaring door BBB Leaks


De Pharma-industrie blijkt jarenlang vaccinatie-kritische websites opgezet te hebben om zo een doelgroep te creeren voor het uittesten van nieuwe medicijnen en brengen nu in het geheim deze ongeteste medicijnen als homeopathische 'Globuli' op de markt om zo hun werking te testen, zonder dat de afnemers dit doorhebben...
Ze hebben het al op de markt gebracht of is dit net op tijd ontdekt? (geen tijd om het hele filmpje te kijken).
pi_175379456
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 11:54 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ze hebben het al op de markt gebracht of is dit net op tijd ontdekt? (geen tijd om het hele filmpje te kijken).
BBB Leaks heeft ontdekt dat dit al erg lang aan de gang is...

Dat kanaal heeft al eerder juiste ontdekkingen gedaan:
Zo hebben ze gepubliceerd dat door de Overheid gefinancierde Fakenews-website's de publieke opinie manipuleren dmv onjuiste berichtgevingen die verwarren zaaien
Deze video weet zelfs acher de schermen bij die fakenews-internetwebsites opnamen te maken en te laten zien hoe deze werken

;)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_175379794
https://www.twitch.tv/videos/205072638

Zie ons kloten dan vanaf min 44 ofzo :D
Ich hock in meinem Bonker
pi_175379801
quote:
12s.gif Op woensdag 29 november 2017 12:10 schreef RM-rf het volgende:

[..]

BBB Leaks heeft ontdekt dat dit al erg lang aan de gang is...

Dat kanaal heeft al eerder juiste ontdekkingen gedaan:
Zo hebben ze gepubliceerd dat door de Overheid gefinancierde Fakenews-website's de publieke opinie manipuleren dmv onjuiste berichtgevingen die verwarren zaaien
Deze video weet zelfs acher de schermen bij die fakenews-internetwebsites opnamen te maken en te laten zien hoe deze werken

;)
Schokkend.
Eigenlijk verdient dit wel een eigen topic. Of op het BigPharma topic.
pi_175379981
quote:
11s.gif Op dinsdag 28 november 2017 16:32 schreef RM-rf het volgende:
Een nieuwe schandalige openbaring door BBB Leaks


De Pharma-industrie blijkt jarenlang vaccinatie-kritische websites opgezet te hebben om zo een doelgroep te creeren voor het uittesten van nieuwe medicijnen en brengen nu in het geheim deze ongeteste medicijnen als homeopathische 'Globuli' op de markt om zo hun werking te testen, zonder dat de afnemers dit doorhebben...
Wow, dat is inderdaad wel een apart topic waard!!
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  woensdag 29 november 2017 @ 13:44:40 #255
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_175381696
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 11:44 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Google maar op QWOP, moet je een atleet naar de finish brengen. Hilarisch _O-
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_175382071
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 13:44 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O-
pi_175382200
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 13:44 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
dit is echt lachen, ja :D
  woensdag 29 november 2017 @ 14:17:48 #258
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_175382234
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 14:15 schreef THEFXR het volgende:

[..]

dit is echt lachen, ja :D
Uhuh :D Was best een ding toen.
Also:
https://xkcd.com/484/
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_175407902
een paar van jullie zijn deze week gezegend door in een ander land te wonen, de hele wk is het al kutweer.
pi_175408121
Gezegend? Eigen keuze in mijn geval, maar hier is het fucking koud en het heeft gister zelfs geregend. De huizen zijn niet echt op kou berekend, en m'n kantoor ook niet, dus het is alleen in de kroeg warm (vanwege de vele machines).
pi_175408254
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 17:47 schreef illusions het volgende:
Gezegend? Eigen keuze in mijn geval, maar hier is het fucking koud en het heeft gister zelfs geregend. De huizen zijn niet echt op kou berekend, en m'n kantoor ook niet, dus het is alleen in de kroeg warm (vanwege de vele machines).
dus je hangt maar heel de dag in de kroeg B:)B
pi_175408345
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 17:53 schreef THEFXR het volgende:

[..]

dus je hangt maar heel de dag in de kroeg B:)B
Nah, dat is meer iets voor 's avonds.
  donderdag 30 november 2017 @ 18:51:42 #263
187289 Charged
Ziet em duun.
pi_175409366
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 17:47 schreef illusions het volgende:
Gezegend? Eigen keuze in mijn geval, maar hier is het fucking koud en het heeft gister zelfs geregend. De huizen zijn niet echt op kou berekend, en m'n kantoor ook niet, dus het is alleen in de kroeg warm (vanwege de vele machines).
Straalkacheltje een optie?
Graag verwijderen.
pi_175410137

Wat een spel haha.
Ich hock in meinem Bonker
pi_175411217
vandaag ontslagen van een kutproject (lol)
pi_175411257
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 18:51 schreef Charged het volgende:

[..]

Straalkacheltje een optie?
Velen hier gebruiken een gaskachel met zo'n butaanfles erin (zorgt voor veel vochtproblemen), of een pelletkachel, soms zelfs open haard maar daar ben ik zelf te lui voor om dat als permanente optie te gebruiken.

Heb zelf thuis elektrische radiators aan de muur, gewoon constant aan en dan blijft het lekker warm en droog in huis. Op kantoor is het echter flink koud, daar heb ik een gaskachel.
pi_175411274
Zelden zo vrolijk geweest de laatste tijd
pi_175411337
quote:
1s.gif Op donderdag 30 november 2017 20:23 schreef illusions het volgende:

[..]

Velen hier gebruiken een gaskachel met zo'n butaanfles erin (zorgt voor veel vochtproblemen), of een pelletkachel, soms zelfs open haard maar daar ben ik zelf te lui voor om dat als permanente optie te gebruiken.

Heb zelf thuis elektrische radiators aan de muur, gewoon constant aan en dan blijft het lekker warm en droog in huis. Op kantoor is het echter flink koud, daar heb ik een gaskachel.
Wat is je temperatuur in huis dan zoals vandaag?
Ich hock in meinem Bonker
pi_175411355
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 20:23 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Zelden zo vrolijk geweest de laatste tijd
Dat is altijd goed nieuws. Zelf het tegenovergestelde, maar dat heeft vooral met materiële zaken te maken.
pi_175411401
quote:
1s.gif Op donderdag 30 november 2017 20:26 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Wat is je temperatuur in huis dan zoals vandaag?
Vandaag denk ik zo'n 23 graden, binnen is het goed toeven. Als ik de verwarming een dag uit doe, is het echter kouder dan buiten, graad of 14 overdag maar de luchtvochtigheid is hier enorm, daarom voelt 10 graden hier alsof het vriest.

Ik ben ook een koukleum, dat ook weer wel. :P
pi_175411430
Het is nu op dit moment bijv. 10 graden buiten maar ik vind het echt om te sterven, in NL zou dat een stuk warmer aanvoelen.
pi_175411649
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 20:30 schreef illusions het volgende:
Het is nu op dit moment bijv. 10 graden buiten maar ik vind het echt om te sterven, in NL zou dat een stuk warmer aanvoelen.
Nou ja is ook weer de gewenning hè. Wij vinden het hier nu ook fris maar als het in maart weer warmer wordt dan vinden we wat we nu fris vinden dan weer lekker.

Maar goed ik ben geen koukleum maar in huis heb ik toch graag gewoon 20.5 of 21 omdat je dan meestal toch maar rustig zit.
Slapen doe ik in een hangmat en heb sinds 1 week weer een slaapzak erin ipv deken. Je heb geen isolatie van een mat en bij normale temperatuur is dat heerlijk koel maar nu is het te koud met een deken dus slaapzak.
Ich hock in meinem Bonker
pi_175411727
quote:
1s.gif Op donderdag 30 november 2017 20:40 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Nou ja is ook weer de gewenning hè. Wij vinden het hier nu ook fris maar als het in maart weer warmer wordt dan vinden we wat we nu fris vinden dan weer lekker.

Maar goed ik ben geen koukleum maar in huis heb ik toch graag gewoon 20.5 of 21 omdat je dan meestal toch maar rustig zit.
Slapen doe ik in een hangmat en heb sinds 1 week weer een slaapzak erin ipv deken. Je heb geen isolatie van een mat en bij normale temperatuur is dat heerlijk koel maar nu is het te koud met een deken dus slaapzak.
Ah, kan slecht op een hangmat slapen, te weinig beweging. Ik pit altijd op m'n (enorme) bank met de TV aan. :P Vond 't vrouwtje nooit zo leuk alleen, die mocht in d'r eentje boven in bed. Het is hier meestal toch te warm om met iemand in bed te liggen.

Idealiter heb ik het 24 graden in huis, dan is het niet zo'n contrast met de zomer, dan is het 30 binnen en ik hou niet van airco.

Overigens drink ik hier ook veel meer als in NL en dat helpt ook (tegen de hitte). :')
pi_175411810
Misschien ga ik overigens naar een (duplex) appartement verhuizen, dan heb je nog amper verwarming nodig want de buren doen het al voor je. :P Ruzie met dat kutwijf van een huisbazin.
pi_175413256
quote:
1s.gif Op donderdag 30 november 2017 20:44 schreef illusions het volgende:

[..]

Ah, kan slecht op een hangmat slapen, te weinig beweging. Ik pit altijd op m'n (enorme) bank met de TV aan. :P Vond 't vrouwtje nooit zo leuk alleen, die mocht in d'r eentje boven in bed. Het is hier meestal toch te warm om met iemand in bed te liggen.

Idealiter heb ik het 24 graden in huis, dan is het niet zo'n contrast met de zomer, dan is het 30 binnen en ik hou niet van airco.

Overigens drink ik hier ook veel meer als in NL en dat helpt ook (tegen de hitte). :')
Ik slaap dus veel beter in een hangmat. Sinds ik daarin slaap slaap ik altijd aan 1 stuk Door tenzij ik moet pissen. Ben ook wel een draaier hoor voor ik in slaap val maar dat gaat prima. Voordeel daarvan is ook dat je zachtjes blijft wiegen na draaien. Maar goed ik gebruikte in bed ook nooit veel ruimte in de breedte. Doe je dat wel dan is een hangmat idd niet prettig want die ruimte heb je niet.

Drinken doe ik hier ook veel en dan bedoel ik geen drank. Maar dat doe ik al zolang ik leef. De tijd die de meeste mensen gebruiken voor 1 glas drinken/water voor ze weer 1 nemen drink ik er zeker 4.
Drink het ook altijd in 1x op. Laat het nooit staan en dan af en toe slokje. Dat doe ik alleen met koffie.
Nee geen suikerziekte. :)

24 is wel lekker ja als het buiten 30 is.
Ich hock in meinem Bonker
pi_175413510
quote:
1s.gif Op donderdag 30 november 2017 22:01 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Ik slaap dus veel beter in een hangmat. Sinds ik daarin slaap slaap ik altijd aan 1 stuk Door tenzij ik moet pissen. Ben ook wel een draaier hoor voor ik in slaap val maar dat gaat prima. Voordeel daarvan is ook dat je zachtjes blijft wiegen na draaien. Maar goed ik gebruikte in bed ook nooit veel ruimte in de breedte. Doe je dat wel dan is een hangmat idd niet prettig want die ruimte heb je niet.

Drinken doe ik hier ook veel en dan bedoel ik geen drank. Maar dat doe ik al zolang ik leef. De tijd die de meeste mensen gebruiken voor 1 glas drinken/water voor ze weer 1 nemen drink ik er zeker 4.
Drink het ook altijd in 1x op. Laat het nooit staan en dan af en toe slokje. Dat doe ik alleen met koffie.
Nee geen suikerziekte. :)

24 is wel lekker ja als het buiten 30 is.
Als ik het over drinken heb, heb ik 't over wodka, maar nooit thuis, alleen als de after bij mij is .. maar de after is meestal gewoon terug gaan en de stamkroeg open gooien om 7u 's ochtends en er dan weer een dag aan vast plakken. :') Helpt ook niet echt dat ik een kantoor huur 100 meter van de stamkroeg en 1km van het strand.

Thuis altijd melk en water, maar vooral hele sloten melk. Nederlandse melk wel te verstaan, die Spaanse bagger is niet te pruimen. Engelse is ook wel ok, veel Engels spul te krijgen hier.
pi_175413582
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 20:23 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Zelden zo vrolijk geweest de laatste tijd
Fijn!
  donderdag 30 november 2017 @ 22:21:08 #278
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_175413673
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 13:44 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hahahaha wtf
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 30 november 2017 @ 22:22:45 #279
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_175413719
quote:
1s.gif Op donderdag 30 november 2017 19:28 schreef Blaadjes het volgende:

Wat een spel haha.
amnesia? Zit op telefoon.. Dus kan filmpje noet zien.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_175413851
quote:
1s.gif Op donderdag 30 november 2017 22:13 schreef illusions het volgende:

[..]

Als ik het over drinken heb, heb ik 't over wodka, maar nooit thuis, alleen als de after bij mij is .. maar de after is meestal gewoon terug gaan en de stamkroeg open gooien om 7u 's ochtends en er dan weer een dag aan vast plakken. :') Helpt ook niet echt dat ik een kantoor huur 100 meter van de stamkroeg en 1km van het strand.

Thuis altijd melk en water, maar vooral hele sloten melk. Nederlandse melk wel te verstaan, die Spaanse bagger is niet te pruimen. Engelse is ook wel ok, veel Engels spul te krijgen hier.
Nederlandse melk moet ik ook niet. Koemelk is voor kalfjes.
Als ik morgen moedermelk van vrouwen op de mark breng voor normale consumptie gaat 99% of meer van de mensen dat heel raar vinden of zelfs walgelijk. Ik zie het verschil niet.
Ich hock in meinem Bonker
  donderdag 30 november 2017 @ 22:40:30 #281
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_175414173
quote:
1s.gif Op donderdag 30 november 2017 19:28 schreef Blaadjes het volgende:

Wat een spel haha.
Wtf :D
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_175414626
quote:
10s.gif Op donderdag 30 november 2017 22:27 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Nederlandse melk moet ik ook niet. Koemelk is voor kalfjes.
Als ik morgen moedermelk van vrouwen op de mark breng voor normale consumptie gaat 99% of meer van de mensen dat heel raar vinden of zelfs walgelijk. Ik zie het verschil niet.
Ik drink ongeveer 2L aan Nederlandse melk per dag. Ben er letterlijk verslaafd aan, maar die poeierzooi die lang houdbaar is moet ik niet. Moedermelk commercieel op de markt lijkt me niet haalbaar, krijg je geheid klachten van de vrouwen die de hele dag aan zo'n machine uitgebuit worden en elke 9 maanden opnieuw bezwangerd worden.

Dit begint een rare discussie te worden. :D

Hoop dat de winter snel gaat, meestal krijgen we rond jaarwisseling een soort after-summer. Heb wel eens met kerst bij m'n zwembad gelegen.

Vaak is maart nog koud, dus ik moet nog fucking 4 maanden kou lijden. De overstromingen moeten trouwens nog komen, dat is wel leuk, lekker ramptoerist spelen, goed excuus om niet te werken ook.
pi_175414863
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 22:40 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Wtf :D
Ja is best een uitdaging. Bij deze opname mislukte het schieten maar het is me al een keer gelukt.
Ik hou wel van zo'n uitdaging.
Ich hock in meinem Bonker
pi_175415648
quote:
1s.gif Op donderdag 30 november 2017 22:59 schreef illusions het volgende:

[..]

Ik drink ongeveer 2L aan Nederlandse melk per dag.
Niks mis mee.
Dat argument dat iets ergens voor bestemd zou zijn, zoals koemelk bestemd zou zijn voor kalfjes: feitelijk is vrijwel alles wat we eten daar niet oorspronkelijk voor bedoelt. Het is dus een nonargument.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175417118
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 23:48 schreef Wantie het volgende:

[..]

Niks mis mee.
Dat argument dat iets ergens voor bestemd zou zijn, zoals koemelk bestemd zou zijn voor kalfjes: feitelijk is vrijwel alles wat we eten daar niet oorspronkelijk voor bedoelt. Het is dus een nonargument.
Ach, zoals je weet ga ik niet zo snel mee met een conspiracy omdat een of andere single mom achter d'r 486 het op Facebook deelt. Als melk drinken m'n dood wordt, lach ik me de lul uit de broek - veel gezondere dingen doe ik niet, behalve volkorenbrood met kaas. :D

Edit: ik insinueer hier geen laagdunking betreft ons meme-topic mee.
pi_175417126
Laatste tijd zie ik overigens veel dingen over non-GMO food/fruit. De meeste vruchten zouden mensen niet eens herkennen als het niet genetisch gemanipuleerd zou zijn, één hap van een non-GMO banaan leidt bijvoorbeeld tot je hele bakkes vol pitten. :P
  Moderator vrijdag 1 december 2017 @ 20:40:25 #287
249559 crew  Lavenderr
pi_175434372
Allemaal de groetjes van Schommel. Die heeft tegenwoordig een (druk) leven en heeft dus weinig tijd voor BNW. Maar het gaat prima met hem en hij heeft en doet geweldig werk ^O^
pi_175434816
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 22:16 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Fijn!
Heerlijke eerste werkloze dag.
  Moderator vrijdag 1 december 2017 @ 21:00:01 #289
249559 crew  Lavenderr
pi_175434884
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 december 2017 20:57 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Heerlijke eerste werkloze dag.
Ja, geniet je er van?
  vrijdag 1 december 2017 @ 21:01:48 #290
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_175434928
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 01:49 schreef illusions het volgende:
Laatste tijd zie ik overigens veel dingen over non-GMO food/fruit. De meeste vruchten zouden mensen niet eens herkennen als het niet genetisch gemanipuleerd zou zijn, één hap van een non-GMO banaan leidt bijvoorbeeld tot je hele bakkes vol pitten. :P
ik teelde vroeger meloenen, dus kon ik die eten als ze rijp waren, zacht en zoet. iig heel wat anders dan die harde groene dingen die ze in de winkel verkopen.
pi_175435019
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 21:01 schreef THEFXR het volgende:

[..]

ik teelde vroeger meloenen, dus kon ik die eten als ze rijp waren, zacht en zoet. iig heel wat anders dan die harde groene dingen die ze in de winkel verkopen.
Ik heb wel eens een ananas gekweekt, kostte me 3 jaar. :P Ding was nog superklein ook.

Heb wel jarenlang in een finca op de campo gewoond, met hectares sinaasappelbomen, mandarijnbomen en citroenbomen om me heen.
pi_175435029
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 21:00 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, geniet je er van?
Heerlijke dag
pi_175435091
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 21:01 schreef THEFXR het volgende:

[..]

ik teelde vroeger meloenen, dus kon ik die eten als ze rijp waren, zacht en zoet. iig heel wat anders dan die harde groene dingen die ze in de winkel verkopen.
Die worden inderdaad onrijp geplukt. Meeste harde fruit trouwens.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175435099
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 december 2017 20:57 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Heerlijke eerste werkloze dag.
Geen slaaf meer *O* *O*
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  Moderator vrijdag 1 december 2017 @ 21:09:01 #295
249559 crew  Lavenderr
pi_175435144
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 december 2017 21:05 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Heerlijke dag
Ik wilde net wat in de kliko gooien maar die zat vastgevroren! ~:) Winter is coming *O*
  zaterdag 2 december 2017 @ 17:11:06 #296
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_175452383
Nog iemand buiten van de mist genoten? :) Was prachtig hier.





Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_175452430
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 17:11 schreef ATuin-hek het volgende:
Nog iemand buiten van de mist genoten? :) Was prachtig hier.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Schitterende plaatjes! Jammer dat de zon er niet een beetje bij doorbrak vandaag.
  zaterdag 2 december 2017 @ 17:16:00 #298
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_175452452
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 december 2017 17:14 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Schitterende plaatjes! Jammer dat de zon er niet een beetje bij doorbrak vandaag.
Thanks :D Vond ik voor de foto's helemaal niet zo jammer, had wel wat zo qua sfeer ;)
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_175455660
Schitterende foto's weer Hek _O_
pi_175456747
Mooie foto's, ziet er wel teringkoud uit. Hier lijkt het warm, maar ik vries zo ongeveer dood, fucking verwarming is ermee opgehouden. Dan is 't ineens 15 graden in huis. :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')