abonnement Unibet Coolblue
pi_175106122
quote:
99s.gif Op donderdag 16 november 2017 10:05 schreef Blue_note het volgende:
Ik weet sinds eergisteren ook dat ik vader ga worden...Een voorzichtige TVP hier...Of zijn er betere subs voor vaders?
Gefeliciteerd!
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_175106155
Sowieso respect voor iedereen die (veel) moet spugen tijdens zo'n zwangerschap hoor :{
Dat is ook echt het enige waar ik niet tegen kan en gelukkig is me dat beide zwangerschappen bespaard gebleven...

Blue_note gefeliciteerd en welkom! *O* Altijd leuk als as. vaders hier meeschrijven :Y
En kan me voorstellen dat "in 1x raak" even onwerkelijk is ja ;)

Rena haha, mooie! _O_

Hier net weer goedgekeurd bij de vk :) qua gewicht schatte ze nu zo'n 3300-3400 gram, dus ben benieuwd waar we op uit gaan komen dit keer (zus was 3760gr).

Altijd mooi: ik zit eerst uitgebreid te vertellen hoe beweeglijk hij nog steeds is. Vk voelt aan m'n buik en zegt: "Oh, nu is-ie wel rustig, dan slaapt-ie vast."
En precies op dat moment golft m'n hele buik weer heen en weer.
Vk: " :o Oh, dat bedoelde je dus! :D"
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_175106225
Thanks allemaal!
  Moderator donderdag 16 november 2017 @ 10:38:32 #279
382129 crew  Donna
pi_175106253
quote:
99s.gif Op donderdag 16 november 2017 10:26 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Nee, maandag pas. M'n vrouw had een telefonisch consult/intake.
Ze is wel al kotsmisselijk }:|
Het is snel maandag. Ik duim! En 'beterschap' voor je vrouw. Hopelijk is het te verdragen.
pi_175106285
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 10:38 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Het is snel maandag. Ik duim! En 'beterschap' voor je vrouw. Hopelijk is het te verdragen.
Komt goed ^O^

Spugen hoeft ze (nog :9 ) niet gelukkig. Over 4 weekjes gaan we op vakantie (met het vliegtuig) dus zou wel erg prettig zijn als ze zich dan wat beter zou voelen.

quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 10:40 schreef Aure het volgende:
Gefeliciteerd Blue!

Merci!

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 16-11-2017 10:42:53 ]
pi_175106298
Gefeliciteerd Blue!

En bedankt voor de ervaringen ladies. Stelt me gerust :) nu snap ik waarom het opeens meer gebeurt! Hopelijk gaat het dan over een week of 2 weer over :) en iedereen die nog steeds misselijk is wil ik veel sterkte wensen :*

Een echte druktemaker twist! Lijkt me zo leuk om te zien O+
pi_175106397
Twist, dat wordt een wild kereltje dan :D Fijn dat je weer goedgekeurd bent, ik mag om 12 uur weer :)

En inderdaad ben ik ook blij dat ik niet misselijk ben geweest, lijkt me echt heel heftig. Ik had alleen bijna geen eetlust in het begin, maar dat was goed te doen.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_175106501
Gefeliciteerd Bleu! Pappa's zitten hier op precies de goede plek. Beware of the hormones though. ;)

Aure, sterkte ermee. Ik hoop dat het snel voorbij is.

Aapie, succes vanmiddag! Goed dat je gebeld hebt. :Y

Philo, wat rot dat je nog zo misselijk bent. Wel goed dat je er een manier in hebt gevonden om ermee om te gaan.

Jagar, lijkt me inderdaad een goede verklaring.

Mensen die aan m'n kind zitten heb ik gelukkig nog niet meegemaakt. Maar ik zou net zo fel reageren. Voor m'n kind kan ik gelukkig wel heel goed op komen.

Twist, je mini. O+ Hier weet peuter wel dat er een baby in mamma's buik zit, maar volgens mij houdt het besef daar op. :') Fijn dat je weer bent goedgekeurd. Flinke knul ook al. Ben benieuwd waar dat eindigt als je nagaat dat jongetjes over het algemeen groter zijn en een tweede ook vaak iets groter is.

Ik heb net m'n vluchttas ingepakt. Eerste pakje bij elkaar gezocht. O+ Ik moet alleen wel even een ander rompertje uitzoeken dan ik in gedachte had. Hema maatje 50/56 heeft ongeveer 3 cm langere mouwen dan het truitje dat erboven komt. :')
Maxi Cosi ook maar klaar staan. Daar moet ik nog even de inzetstukken voor new borns bij zoeken. Maar die liggen op een plek waar ik niet bij kan. :P
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_175106825
Rot van het bloedverlies Jagar, maar omdat je het eerder ook had en toen alles goed was, zou ik proberen me er niet al te druk om te maken.

Gefeliciteerd Blue!

Aure, misselijkheid is heel rot, maar hopelijk wordt het gauw minder!

Drukke buikbaby-boks twist! Bij 18 weken zei man nog 'volgens mij waren de schopjes vorige keer heftiger', maar nu met 23 weken lijken de schopjes af en toe al heviger te zijn dan de vorige zwangerschap :o
Verder heeft dochter gister alvast een lijstje voor Sinterklaas gemaakt, en ze wil naast vleugels en bokshandschoenen ook heel graag een baby O+
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
pi_175107077
Gelijk even een praktische vraag, gezien we nu in 2017 weten dat mijn vrouw zwanger is, kan er dan nog wat aangepast worden voor de zorgverzekering van 2018?

Ze heeft nu wel al een aanvullende verzekering, maar er zou nog een stap hoger zijn.
pi_175107222
* coccinelle hoort hier nu ook thuis


Pfff ik vind het nog zo ontzettend spannend en eng!
pi_175107224
Ligt eraan wat je uit die verzekering wilt halen Bleu. Ik denk het persoonlijk niet. Het enige waar je even over na zou moeten denken is of je prenatale screening wilt en welke dan. Er zijn aanvullende verzekeringen die de combinatietest vergoeden (+- 170 euro). Wil je echter de NIPT test laten doen, dan wordt deze weer niet vergoed, tenzij er een medische indicatie voor is. Ook deze test kost ongeveer 175. Beide testen laat je rond de 12 weken en zou dus nog in 2017 vallen voor jullie.

Alle overige kosten die je uit een aanvullend pakket zou halen (verplichte bijdrage bevallen ziekenhuis, kraamzorg eigen vergoeding, lactatiekundige zorg) gaan pas in 2018 voor jullie spelen.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_175107481
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 11:35 schreef Krisvc het volgende:
Ligt eraan wat je uit die verzekering wilt halen Bleu. Ik denk het persoonlijk niet. Het enige waar je even over na zou moeten denken is of je prenatale screening wilt en welke dan. Er zijn aanvullende verzekeringen die de combinatietest vergoeden (+- 170 euro). Wil je echter de NIPT test laten doen, dan wordt deze weer niet vergoed, tenzij er een medische indicatie voor is. Ook deze test kost ongeveer 175. Beide testen laat je rond de 12 weken en zou dus nog in 2017 vallen voor jullie.

Alle overige kosten die je uit een aanvullend pakket zou halen (verplichte bijdrage bevallen ziekenhuis, kraamzorg eigen vergoeding, lactatiekundige zorg) gaan pas in 2018 voor jullie spelen.
We willen die aanvullende testen wel laten uitvoeren inderdaad.

Eens kijken wat er dan in 2018 nog te verzekeren valt. Thanks!
pi_175107930
quote:
1s.gif Op donderdag 16 november 2017 11:34 schreef coccinelle het volgende:
* coccinelle hoort hier nu ook thuis


Pfff ik vind het nog zo ontzettend spannend en eng!
Welkom en gefeliciteerd :*
pi_175108471
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 10:51 schreef Krisvc het volgende:
Flinke knul ook al. Ben benieuwd waar dat eindigt als je nagaat dat jongetjes over het algemeen groter zijn en een tweede ook vaak iets groter is.
Ik ben ook heel benieuwd, precies om die 2 redenen die je noemt! :X :D
Straks weegt-ie gewoon 4 kilo ofzo :o

Die tas inpakken vond ik zowel leuk als confronterend, heb jij dat ook? :D
Sta je eerst te zwijmelen over het eerste pakje, en vervolgens realiseer je je opeens dat je ook nog écht moet gaan bevallen..! :X
Hoewel dat laatste nog steeds niet écht doordringt hier :')

LMN, ook al zo'n druktemaker dus! :D
En wat ontzettend schattig van je dochter! O+ Hoe oud is ze ook alweer? Beseft ze het al een beetje?

Cocci, welkom en gefeliciteerd! *O*
Ook voor onzekerheid is hier meer dan genoeg plaats; lekker spuien! :*

Blue, wat Kris zegt inderdaad :Y
Je zou de precieze tarieven per pakket er even bij moeten pakken, maar met een poliklinische bevalling* en de eigen bijdrage voor kraamzorg kan het best al eens lonen om je aanvullend te verzekeren.
*Weet niet of jullie dat willen / of je vrouw mogelijk een medische indicatie krijgt waarbij ze sowieso in het ziekenhuis 'moet' bevallen, maar dat is typisch iets om met je verloskundige te bespreken
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_175108893
Kris ook al aan de vluchttas, wat wordt het dan echt he? Ik moet de zitverkleiner voor de maxicosi nog binnen krijgen, heb de maxicosi van mijn zus overgenomen maar ze had de zitverkleiner niet meer. Heb hem besteld maar hij is er nog niet, de baby mag dus nog niet komen :X

Wat grappig al die drukke buikbaby's, ik had het er net met de VK over dat ze afgelopen zaterdagavond zo druk was en dat ik dat zo leuk vond omdat ze dat maar zelden is. Zij en de stagiaire moesten lachen omdat de meeste vrouwen er gek van worden en ik het leuk vond omdat ik haar maar zelden zo voel _O- Bloeddruk was weer goed, 113/81 en ik was weer een kilo afgevallen :+ Ik snap echt niks van mijn lichaam.

coccinelli, gefeliciteerd! En wat twist ook zegt; ook onzekerheden kun je hier kwijt :Y
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_175109206
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 12:41 schreef twist02 het volgende:

[..]

Die tas inpakken vond ik zowel leuk als confronterend, heb jij dat ook? :D
Sta je eerst te zwijmelen over het eerste pakje, en vervolgens realiseer je je opeens dat je ook nog écht moet gaan bevallen..! :X
Hoewel dat laatste nog steeds niet écht doordringt hier :')
Ah kak, bedoel je dat ik ook dit keer niet gewoon een kaartje in mag leveren en dan een leuke baby uit mag zoeken en die mee naar huis mag nemen? :'( ;(

Rena, waar heb je hem besteld? Ik weet namelijk ook niet of ik nog alles heb, maar had het idee dat ik als ik het bestel wel binnen 2 dagen binnen heb ofzo. :P
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_175109368
Gefeliciteerd Blue! Er is een topic voor vaders maar die is niet zo alive geloof ik. ;)

Welkom cocci!!! *O* *O* *O*

Twist wat cool je buik :D Kan me er echt niets bij voorstellen dat dat over een tijdje bij mij ook het geval is!
Dit, dat, alles.
pi_175109597
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 13:16 schreef Krisvc het volgende:

[..]

Ah kak, bedoel je dat ik ook dit keer niet gewoon een kaartje in mag leveren en dan een leuke baby uit mag zoeken en die mee naar huis mag nemen? :'( ;(

Rena, waar heb je hem besteld? Ik weet namelijk ook niet of ik nog alles heb, maar had het idee dat ik als ik het bestel wel binnen 2 dagen binnen heb ofzo. :P
De site heet Babymax en ik heb het 7 november besteld dus ik heb vandaag maar eens een mail gestuurd of ze al een idee hebben wanneer het komt. Zag later pas dat de levertijd 5 tot 15 dagen was, dus het wordt nog spannend :+
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_175109878
Wel teruggelezen maar er blijft even niks hangen.

We hebben een twijfel echo gehad. Volgend berekening zou ik nu ongeveer 7 weken moeten zijn. Op de echo was er alleen echt nog niet zoveel te zien. Dus we hebben nu twee scenario's. Of het is met 5 weken al gestopt met groeien. Of ik ben minder ver als dat we dachten. De verloskundige vond het er verder heel goed uitzien en is er van overtuigd dat het gewoon een gezonde zwangerschap is, omdat er verder ook geen bloed te ziennwas ofzo. Dus daar hou ik mij nu maar even aan vast. 27 november weer terug voor een echo en als het dan goed is gelijl de intake erachter aan.
pi_175109991
quote:
1s.gif Op donderdag 16 november 2017 13:45 schreef aapieannie het volgende:
Wel teruggelezen maar er blijft even niks hangen.

We hebben een twijfel echo gehad. Volgend berekening zou ik nu ongeveer 7 weken moeten zijn. Op de echo was er alleen echt nog niet zoveel te zien. Dus we hebben nu twee scenario's. Of het is met 5 weken al gestopt met groeien. Of ik ben minder ver als dat we dachten. De verloskundige vond het er verder heel goed uitzien en is er van overtuigd dat het gewoon een gezonde zwangerschap is, omdat er verder ook geen bloed te ziennwas ofzo. Dus daar hou ik mij nu maar even aan vast. 27 november weer terug voor een echo en als het dan goed is gelijl de intake erachter aan.
Konden ze wel een hartje zien knipperen?
pi_175110000
quote:
1s.gif Op donderdag 16 november 2017 13:45 schreef aapieannie het volgende:
Wel teruggelezen maar er blijft even niks hangen.

We hebben een twijfel echo gehad. Volgend berekening zou ik nu ongeveer 7 weken moeten zijn. Op de echo was er alleen echt nog niet zoveel te zien. Dus we hebben nu twee scenario's. Of het is met 5 weken al gestopt met groeien. Of ik ben minder ver als dat we dachten. De verloskundige vond het er verder heel goed uitzien en is er van overtuigd dat het gewoon een gezonde zwangerschap is, omdat er verder ook geen bloed te ziennwas ofzo. Dus daar hou ik mij nu maar even aan vast. 27 november weer terug voor een echo en als het dan goed is gelijl de intake erachter aan.
Heh wat vervelend zo’n twijfelecho. Het zou natuurlijk echt wel kunnen dat je gewoon wat minder ver bent. Toch snap ik je. Voelt niet fijn :*
pi_175110139
He gats aapie. Je wil gewoon zeker tijdens zo’n echo! Balen zeg. Ik hoop dat het snel 27 november is! :*
Dit, dat, alles.
pi_175110254
Maghrebijnse nee er was nog geen hartje, wat volgens baar beredenering heel logisch is als het pas 5 weken is.

Songeur, we gaan er nu ook maar gewoon van uit dat het idd nog wat te vroeg was en dat het gewoon goed is. Ik kan er toch niks aan veranderen dus moet even mn zen terug vinden.

En inderdaad philomijn, zekerheid was fijn gewees! Ik mag in iedergeval altijd bellen als ik dat wil, en gelukkig is het over twee weken al de 27ste
  Moderator donderdag 16 november 2017 @ 14:10:11 #300
382129 crew  Donna
pi_175110270
Ach aapie, dat is wel rot zeg, nog geen duidelijkheid. Ik hoop over 2 weken een mooi knippertje van ruim 7 weken. We duimen! O+
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')