abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_174978572
Kopstukken

President - Donald Trump
Vice President - Mike Pence

Het kabinet
Secretary of State - Rex Tillerson
Secretary of Treasury - Steven Mnuchin
Secretary of Defense - General Jim 'Mad Dog' Mattis
Attorney General - Jeff Sessions
Secretary of the Interior - Ryan Zinke
Secretary of Agriculture - Sonny Perdue
Secretary of Commerce - Wilbur Ross
Secretary of Labor - Alexander Acosta
Secretary of Health and Human Services - Donny J. Wright
Secretary of Housing & Urban Development - Ben Carson
Secretary of Transportation - Elaine Chao
Secretary of Energy - Rick Perry
Secretary of Education - Betsy DeVos
Secretary of Veterans Affairs - Steve Shulkin
Secretary of Homeland Security - Elaine Duke (Acting)

Cabinet-level officials:
White House Chief of Staff - John F. Kelly
Trade Representative - Robert Lighthizer
Director of National Intelligence - Dan Coats
Ambassador to the UN - Nikki Haley
Director of the Office of Management & Budget - Mick Mulvaney
Director of the Central Intelligence Agency - Mike Pompeo
Administrator of the Environmental Protection Agency - Scott Pruitt
Administrator of the Small Business Administration - Linda McMahon

Andere kopstukken:
Ivanka Trump (Advisor to the President), Jared Kushner (Senior Adviser Strategic Planning), Stephen Miller (Senior Adviser Policy), Herbert McMaster (National Security Adviser), Kellyanne Conway (Counselor), Donald McGahn (White House Counsel), Sarah Huckabee Sanders (Press Secretary), Christopher Wray (Director of the Federal Bureau of Investigation), Robert Mueller (Special Counsel), Rod Rosenstein (United States Deputy Attorney General).

Verdwenen of voormalige kopstukken:
Michael Flynn (National Security Advisor), Sally Yates (Attorney General (Acting)), James Comey (FBI Director), Reince Priebus (Chief of Staff), Mike Dubke (White House Communications Director), Sean Spicer (Press Secretary, White House Communications Director (Acting)), Anthony Scaramucci (White House Communications Director), Preet Bharara (U.S. Attorney), Stephen Bannon (Chief Strategist).Tom Price (Secretary of Health and Human Services)
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_174978592
Hier nog maar een keer: https://www.huffingtonpos(...)0814e4b0e37d2f3697c2

Hannity moet gewoon z'n bek houden over Moore.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_174978647
Hier staat overigens een transcript van de radioshow en audiomateriaal ervan. Maar goed. Hannity is een engel, zoals we al besloten hadden. Hij wijst niet op conspiracytheorietjes om Moore klein te maken, hij wijst niet op false accusations, hij zegt niets over politieke overtuigingen achter deze beschuldigingen.
  vrijdag 10 november 2017 @ 12:47:52 #4
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_174978656
Ik ben wel benieuwd of Strange een write-in campagne gaat starten. Het ziet er naar uit dat Moore zich niet zal terug trekken... de GOP heeft nog wel de mogelijkheid om de kandidatuur in te trekken van Moore, in welk geval hij als independent op het ticket komt te staan.
  Overall beste user 2022 vrijdag 10 november 2017 @ 12:50:00 #5
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_174978683
Breitbart ging al vóór het WAPO rapport vol de verdediging in.

https://www.politico.com/(...)shington-post-244755
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 vrijdag 10 november 2017 @ 12:50:26 #6
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_174978690
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 12:47 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ik ben wel benieuwd of Strange een write-in campagne gaat starten. Het ziet er naar uit dat Moore zich niet zal terug trekken... de GOP heeft nog wel de mogelijkheid om de kandidatuur in te trekken van Moore, in welk geval hij als independent op het ticket komt te staan.
Dat zou wel lachen zijn.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 10 november 2017 @ 12:52:00 #7
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_174978713
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 12:50 schreef Ulx het volgende:
Breitbart ging al vóór het WAPO rapport vol de verdediging in.

https://www.politico.com/(...)shington-post-244755
met getrokken wapen dus..
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_174978717
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 12:47 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ik ben wel benieuwd of Strange een write-in campagne gaat starten. Het ziet er naar uit dat Moore zich niet zal terug trekken... de GOP heeft nog wel de mogelijkheid om de kandidatuur in te trekken van Moore, in welk geval hij als independent op het ticket komt te staan.
Moore zal toch wel winnen. Pedofilie is ineens niet zo'n probleem als je favoriete kandidaat er mee kan winnen.
  Overall beste user 2022 vrijdag 10 november 2017 @ 12:52:56 #9
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_174978729
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 12:52 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Moore zal toch wel winnen. Pedofilie is ineens niet zo'n probleem als je favoriete kandidaat er mee kan winnen.
Wat was zijn marge t.o.v. die andere?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 10 november 2017 @ 12:53:11 #10
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_174978732
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 12:52 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Moore zal toch wel winnen. Pedofilie is ineens niet zo'n probleem als je favoriete kandidaat er mee kan winnen.
daar ben ik niet meer zo zeker van..
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  vrijdag 10 november 2017 @ 12:53:27 #11
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174978735
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 november 2017 12:40 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Er is zó veel mis met deze redenatie, maar het is zondag en dit voelt als discussievoeren met een deurpost, dus prima, jij je zin. Hannity zou nóóit iets zeggen om Moore te verdedigen en staat stevig in het kamp van vrouwe Justitia. De man is een baken van waarheid, jij hebt gelijk.
Zondag?

Het punt wat hij maakt is ongeveer hetzelfde dat ik hier poneer, maar dan wat uitgebreider.

quote:
De nuance die hier ontbreekt is dat in een beschaafde samenleving waar mensen worden beschuldigd het vermoeden (mogen) hebben onschuldig te zijn tot schuld is bewezen.
Alleen in fascistische ideologieën zijn mensen schuldig tot onschuld is bewezen. En in fascistische schurkenstaten is het laatste niets eens van belang om oordeel en executie aan elkaar te verbinden.
En specifiek over consensual daarvan zegt hij dat in de discussie hij veronderstelde dat op dat moment het ging over de 17 en 18 jarigen. Hij zei dat verkeerd, een mea culpa en vermeldt wat zijn standpunt is als het gaat over bewezen ongepaste seksuele gedrag.
Plus staat allemaal op film en een getuige die bij deze radioshow aanwezig is geweest en hierover een toelichting geeft. Ook voor de camera. ook een statement.
Staat
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  Moderator vrijdag 10 november 2017 @ 12:53:35 #12
54278 crew  Tijger_m
42
pi_174978739
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 12:52 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Moore zal toch wel winnen. Pedofilie is ineens niet zo'n probleem als je favoriete kandidaat er mee kan winnen.
Ze hadden ook geen moeite met Trumps escapades met jonge meisjes tenslotte. Als er een R bij de naam staat is het goed.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  vrijdag 10 november 2017 @ 12:53:40 #13
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_174978740
quote:
Mueller Probes Flynn’s Role in Alleged Plan to Deliver Cleric to Turkey
Under alleged plan, ex-Trump adviser and his son were to be paid millions to forcibly remove Fethullah Gulen from U.S. and deliver him to Turkish custody

WASHINGTON—Special Counsel Robert Mueller is investigating an alleged plan involving former White House National Security Adviser Mike Flynn to forcibly remove a Muslim cleric living in the U.S. and deliver him to Turkey in return for millions of dollars, according to people familiar with the investigation.

Under the alleged proposal, Mr. Flynn and his son, Michael Flynn Jr., were to be paid as much as $15 million for delivering Fethullah Gulen to the Turkish government, according to people with knowledge of discussions Mr. Flynn had with Turkish representatives. President Recep Tayyip Erdogan, who has pressed the U.S. to extradite him, views the cleric as a political enemy.

Federal Bureau of Investigation agents have asked at least four individuals about a meeting in mid-December at the ‘21’ Club in New York City, where Mr. Flynn and representatives of the Turkish government discussed removing Mr. Gulen, according to people with knowledge of the FBI’s inquiries. The discussions allegedly involved the possibility of transporting Mr. Gulen on a private jet to the Turkish prison island of Imrali, according to one of the people who has spoken to the FBI.

The investigation is being handled by Mr. Mueller as part of his probe of Trump campaign advisers and Russian interference in the 2016 election, according to those familiar with the investigation.

A spokesman for Mr. Mueller declined to comment.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_174978746
Zaterdag Vrijdag zelfs. Kun je nagaan hoe moe ik ben

Ik log uit :')

[ Bericht 62% gewijzigd door #ANONIEM op 10-11-2017 12:54:49 ]
  vrijdag 10 november 2017 @ 12:54:09 #15
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_174978749
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 12:52 schreef Ulx het volgende:

[..]

Wat was zijn marge t.o.v. die andere?
ik dacht 17 punten.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_174978754
Breitbart zal verkrachting in het algemeen wel goedkeuren. Mits de dader een van hen is natuurlijk.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
  vrijdag 10 november 2017 @ 12:55:15 #17
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_174978757

Als je dan toch neer gemaaid wordt, dan is de kerk de beste plek, aldus FOX.
Ik wil denk ik het liefst neergeschoten worden in een ziekenhuis.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  vrijdag 10 november 2017 @ 12:55:19 #18
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174978758
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 12:52 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Moore zal toch wel winnen. Pedofilie is ineens niet zo'n probleem als je favoriete kandidaat er mee kan winnen.
Het zijn beschuldigingen en Roy Moore is niet eens aangeklaagd (of zelfs veroordeeld).
Zie je zelf niet in dat je te graag heel hard van stapel wilt lopen?

Echt niet?
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  vrijdag 10 november 2017 @ 12:56:03 #19
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_174978767
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 12:53 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ze hadden ook geen moeite met Trumps escapades met jonge meisjes tenslotte. Als er een R bij de naam staat is het goed.
Verschil is wel dat hier tientallen getuigen zijn en dat deze vrouwen republikeinen en Trump stemmers zijn. Het geloofwaardig weg zetten als politiek gemotiveerde aanval lijkt me dus aanzienlijk lastiger.
  vrijdag 10 november 2017 @ 12:56:22 #20
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174978773
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 november 2017 12:54 schreef Abschirmdienst het volgende:
Breitbart zal verkrachting in het algemeen wel goedkeuren. Mits de dader een van hen is natuurlijk.
Ik vind die verdediging van Breitbart way over the top, overigens.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_174978783
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 12:47 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ik ben wel benieuwd of Strange een write-in campagne gaat starten. Het ziet er naar uit dat Moore zich niet zal terug trekken... de GOP heeft nog wel de mogelijkheid om de kandidatuur in te trekken van Moore, in welk geval hij als independent op het ticket komt te staan.
Ik denk niet dat de GOP zo ver zal gaan eerlijk gezegd. Tenzij hard onomstotelijk bewijs. Maar ik betwijfel of dat er is met dit soort oude zaken.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  vrijdag 10 november 2017 @ 12:57:26 #22
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
  Moderator vrijdag 10 november 2017 @ 12:57:33 #23
54278 crew  Tijger_m
42
pi_174978789
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 12:56 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Verschil is wel dat hier tientallen getuigen zijn.
Van Trump's gesnuffel in de kleedkamers bij minderjarige meisjes waren ook tientallen getuigen... boeit allemaal niet want iets met God enzo
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  vrijdag 10 november 2017 @ 12:58:32 #24
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_174978810
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 12:57 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Van Trump's gesnuffel in de kleedkamers bij minderjarige meisjes waren ook tientallen getuigen... boeit allemaal niet want iets met God enzo
Het verschil met Trump is dat die een hoop zwijggeld op de tafel kon gooien.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  vrijdag 10 november 2017 @ 13:01:58 #25
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_174978858
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 november 2017 12:57 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik denk niet dat de GOP zo ver zal gaan eerlijk gezegd. Tenzij hard onomstotelijk bewijs. Maar ik betwijfel of dat er is met dit soort oude zaken.
Mja, daar heb je denk ik gelijk in ...
pi_174978864
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 12:58 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Het verschil met Trump is dat die een hoop zwijggeld op de tafel kon gooien.
Daarom vraagt Moore om meer donaties natuurlijk :P

En over in beschuldiging gesteld of veroordeeld zijn gesproken; Kevin Spacey wordt in z'n geheel uit een al afgemaakte film geknipt vanwege beschuldigingen. Volgens diezelfde methode zou Moore gewoon vakkundig uit de politiek verwijderd moeten worden.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator vrijdag 10 november 2017 @ 13:03:02 #27
54278 crew  Tijger_m
42
pi_174978874
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 12:58 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Het verschil met Trump is dat die een hoop zwijggeld op de tafel kon gooien.
Welnee, hij heeft het zelfs nooit ontkent, volgens mij.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_174978877
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 november 2017 12:55 schreef dellipder het volgende:

[..]

Het zijn beschuldigingen en Roy Moore is niet eens aangeklaagd (of zelfs veroordeeld).
Zie je zelf niet in dat je te graag heel hard van stapel wilt lopen?

Echt niet?
Ik wil helemaal niks. Ik vind het opvallend dat iemand die van pedofilie wordt beschuldigd zo hartstochtelijk wordt verdedigd. En niet eens met het argument dat het maar verhalen zouden zijn. Nee, met het argument dat het allemaal zo erg niet is, seks met een veertienjarige.
  Moderator vrijdag 10 november 2017 @ 13:04:32 #29
54278 crew  Tijger_m
42
pi_174978899
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 13:03 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik wil helemaal niks. Ik vind het opvallend dat iemand die van pedofilie wordt beschuldigd zo hartstochtelijk wordt verdedigd. En niet eens met het argument dat het maar verhalen zouden zijn. Nee, met het argument dat het allemaal zo erg niet is, seks met een veertienjarige.
Maria was tenslotte ook minderjarig, he?

Plaatst de opmerkingen dat Mohammed een pedofiel was wel ineens in een heel ander licht natuurlijk.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  vrijdag 10 november 2017 @ 13:04:54 #30
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_174978906
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 november 2017 12:56 schreef dellipder het volgende:

[..]

Ik vind die verdediging van Breitbart way over the top, overigens.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_174978907
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 13:03 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik wil helemaal niks. Ik vind het opvallend dat iemand die van pedofilie wordt beschuldigd zo hartstochtelijk wordt verdedigd. En niet eens met het argument dat het maar verhalen zouden zijn. Nee, met het argument dat het allemaal zo erg niet is, seks met een veertienjarige.
"Maria was ook minderjarig!" Seriously bro? :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  vrijdag 10 november 2017 @ 13:06:10 #32
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_174978938
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 13:03 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Welnee, hij heeft het zelfs nooit ontkent, volgens mij.
Hij heeft ze leugenaars genoemd wat geleid heeft tot een rechtszaak. Zie bv. https://www.bloomberg.com(...)assment-was-politics
  Moderator vrijdag 10 november 2017 @ 13:08:11 #33
54278 crew  Tijger_m
42
pi_174978991
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 november 2017 13:06 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Hij heeft ze leugenaars genoemd wat geleid heeft tot een rechtszaak. Zie bv. https://www.bloomberg.com(...)assment-was-politics
Dat ging volgens mij over de beschuldigingen van handtastelijkheid.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  vrijdag 10 november 2017 @ 13:08:41 #34
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_174979000
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 13:03 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Welnee, hij heeft het zelfs nooit ontkent, volgens mij.
Fake News is hetzij liegen hetzij ontkennen nu.

Als Moore opgepakt wordt, dat is de angel uit de Fake News argument gehaald, en zal dit een andere lading krijgen. Zelfs voor de republikeinen..
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  vrijdag 10 november 2017 @ 13:08:59 #35
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_174979006
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 november 2017 13:04 schreef Barbusse het volgende:

[..]

"Maria was ook minderjarig!" Seriously bro? :')
Opvallend vind ik dan ook wel dat deze mensen in dezelfde hoek zitten als de mensen die moord en brand schreeuwen over Mohamed met Aisha.
  vrijdag 10 november 2017 @ 13:11:05 #36
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_174979047
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 november 2017 13:08 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Opvallend vind ik dan ook wel dat deze mensen in dezelfde hoek zitten als de mensen die moord en brand schreeuwen over Mohamed met Aisha.
Met het verschil dat ze die dader niet meer kunnen bestraffen en Trump wel. ;)
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_174979060
quote:
9s.gif Op vrijdag 10 november 2017 12:55 schreef monkyyy het volgende:

Als je dan toch neer gemaaid wordt, dan is de kerk de beste plek, aldus FOX.
Ik wil denk ik het liefst neergeschoten worden in een ziekenhuis.
Na opname in een Amerikaans ziekenhuis ben je met een beetje pech wel failliet, dus de keuze voor de kerk is dan toch zo gek nog niet...
  vrijdag 10 november 2017 @ 13:12:22 #38
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_174979070
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 november 2017 13:11 schreef J.B. het volgende:

[..]

Na opname in een Amerikaans ziekenhuis ben je met een beetje pech wel failliet, dus de keuze voor de kerk is dan toch zo gek nog niet...
Daar heb je een goed punt.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  vrijdag 10 november 2017 @ 13:13:26 #39
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_174979091
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 november 2017 13:11 schreef J.B. het volgende:

[..]

Na opname in een Amerikaans ziekenhuis ben je met een beetje pech wel failliet, dus de keuze voor de kerk is dan toch zo gek nog niet...
Las Vegas Shooting Victims Are Turning To GoFundMe For Help With Medical Bills

Sad!
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_174979115
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 november 2017 13:08 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Opvallend vind ik dan ook wel dat deze mensen in dezelfde hoek zitten als de mensen die moord en brand schreeuwen over Mohamed met Aisha.
Yep. Compleet van het padje af.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_174979144
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 november 2017 13:08 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Opvallend vind ik dan ook wel dat deze mensen in dezelfde hoek zitten als de mensen die moord en brand schreeuwen over Mohamed met Aisha.
Het zijn in essentie hetzelfde soort mensen. Het enige verschil is de vormgeving en locatie.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
  Overall beste user 2022 vrijdag 10 november 2017 @ 13:15:32 #42
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_174979145
quote:
Tja, de wapenindustrie heeft beschermde status. Die kun je niet aanklagen.

Die maker van de bumbstocks kan trouwens wel een probleem hebben.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_174979146
quote:
Kan de NRA hier geen potje voor reserveren? Geld zat.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_174979165
quote:
Waardeloos systeem hebben die lui. Het is al godsgruwelijk duur, en dan nog kan enkel de bovenklasse rekenen op redelijke zorg.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
  vrijdag 10 november 2017 @ 13:19:00 #45
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_174979216
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  vrijdag 10 november 2017 @ 13:20:36 #46
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174979238
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 13:03 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik wil helemaal niks. Ik vind het opvallend dat iemand die van pedofilie wordt beschuldigd zo hartstochtelijk wordt verdedigd. En niet eens met het argument dat het maar verhalen zouden zijn. Nee, met het argument dat het allemaal zo erg niet is, seks met een veertienjarige.
Ik ben het wel met je eens dat sommige reacties ter verdediging voor mij echt te ver gaan.
Maar dat gezegd hebbende kom je bij mij redelijk over, dus ik ga ervan uit dat je mijn punt ook onderschrijft.
Of wil je daar niet op ingaan?
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  vrijdag 10 november 2017 @ 13:22:23 #47
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174979272
quote:
Mijn advies (hoef je overigens niets mee te doen) is dat je zelf ook een beetje na moet denken op welke manier je zo'n verhaal zou moeten wegen.
Ik denk dat iedereen ongepast seksueel gedrag veroordeelt. En voor publieke figuren of representanten van de overheid die zich hieraan schuldig maken weegt dit zelfs zwaarder, in mijn opinie.

Maar oppo research is een onderdeel van campagne voeren. Niet op de inhoud, maar op de persoon.
The Washington Post is de bron van deze scoop. Zij onderschrijft/ondersteunt de Democratische tegenkandidaat.
De timing. Ongeveer een maand voor de verkiezingen (12 december). Roy Moore is inside and out Alabama. De feiten zouden hebben plaatsgevonden 38 jaar geleden. Moore is al tientallen jaren binnen deze staat een bekend publiek persoon en dan is er niemand die in deze periode naar voren komt of aan iemand anders vertelt 'hij nu een hooggeplaatste ambtenaar, maar...'
Maar bovenal uitgaan van beschaving en dit principe presumption of innocence. Mochten de aantijgingen bewezen worden dan geldt de eerste alinea.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  vrijdag 10 november 2017 @ 13:22:33 #48
262 Re
Kiss & Swallow
pi_174979274
je kan idd beter doodgeschoten worden dan gewond raken
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  vrijdag 10 november 2017 @ 13:23:06 #49
262 Re
Kiss & Swallow
pi_174979284
verder is seks met een 14-jarige natuurlijk geen pedofilie, maar dat terzijde
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  vrijdag 10 november 2017 @ 13:23:57 #50
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_174979301
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 13:16 schreef Abschirmdienst het volgende:

[..]

Waardeloos systeem hebben die lui. Het is al godsgruwelijk duur, en dan nog kan enkel de bovenklasse rekenen op redelijke zorg.
als je daar een huis hebt gekocht en je te oud wordt om voor jezelf te zorgen hebben ze er een systeem dat heet assisted living. Dat komt er op neer dat bejaarden binnen een jaar verzorging door al hun spaarcentjes heen zijn en hun huis moeten verkopen om nog een jaartje verzorgd te worden.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')