abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_175011958
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2017 07:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hoe merk je eigenlijk dat een cavia depressief is?
Goede vraag, ik heb het even voor je opgezocht. Zie onderstaande link:

https://www.caviaforum.nl/community/threads/depressie.166909/

Samengevat: De symtomen zijn dat die zich anders gedraagt en/of minder eet dan normaal.

Dus mocht je denken dat je cavia depressief(of down zoals ze het op het forum noemen) is, zorg er dan voor dat die meer dan genoeg ruimte heeft, niet alleen is, speciaal voer krijgt, een knuffel varkentje heeft waar het voor kan zorgen, genoeg te eten heeft en genoeg zonlicht krijgt!

Ieder zijn hobby..
pi_175012815
Is het probleem niet dat "we" elke idioot een podium geven en soms nog met hun gedachtegang meegaan ook? Bijv. die pietendiscussie, na wat initiŽle verontwaardiging dat we racisten werden genoemd speelt die hele discussie in mijn omgeving totaal niet meer. Dat genderequality-gedoe heeft in mijn omgeving het nooit iemand over. Het gros van dat sjw-gedoe speelt in mijn omgeving gewoon niet. Is best wel lekker, eerlijk gezegd.
  maandag 13 november 2017 @ 13:23:48 #103
112333 vogeltjesdans
black by popular demand
pi_175042425
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 09:07 schreef Solstice1 het volgende:
Is het probleem niet dat "we" elke idioot een podium geven en soms nog met hun gedachtegang meegaan ook? Bijv. die pietendiscussie, na wat initiŽle verontwaardiging dat we racisten werden genoemd speelt die hele discussie in mijn omgeving totaal niet meer. Dat genderequality-gedoe heeft in mijn omgeving het nooit iemand over. Het gros van dat sjw-gedoe speelt in mijn omgeving gewoon niet. Is best wel lekker, eerlijk gezegd.
Vroeger kreeg de minderheid gewoon een schop onder de reet en 30 jaar strafkamp.
The fail is strong in this one.
Op maandag 24 maart 2014 13:33 schreef NietDoen het volgende:
Jammer dat we een democratisch land leven, zou zo veel makkelijker te zijn om Vogeltjesdans gewoon alleenheerser te maken _O_
pi_175042453
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 13:23 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Vroeger kreeg de minderheid gewoon een schop onder de reet en 30 jaar strafkamp.
Vroeger was alles beter
pi_175051518
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 03:15 schreef Vocatala het volgende:

[..]

Goede vraag, ik heb het even voor je opgezocht. Zie onderstaande link:

https://www.caviaforum.nl/community/threads/depressie.166909/

Samengevat: De symtomen zijn dat die zich anders gedraagt en/of minder eet dan normaal.

Dus mocht je denken dat je cavia depressief(of down zoals ze het op het forum noemen) is, zorg er dan voor dat die meer dan genoeg ruimte heeft, niet alleen is, speciaal voer krijgt, een knuffel varkentje heeft waar het voor kan zorgen, genoeg te eten heeft en genoeg zonlicht krijgt!

Ieder zijn hobby..
Bedankt ^O^
Zonder wrijving geen glans
  maandag 13 november 2017 @ 21:07:57 #106
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_175052971
Ik zag laatst zon transgender lopen in een shoppingcentre. Moest 2x kijken of het een man of vrouw was. Het geluid dat dit wezen produceerde was apart maar klonk vooral erg zeurderig, je zag duidelijk een mannelijk gezicht met vrouwenborsten :/

Moet om zoiets de wereld nou aangepast worden? Daar win je de oorlog niet meer dat kan ik je wel vertellen.
Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')