abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 10 november 2017 @ 13:03:55 #26
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_174978889
quote:
11s.gif Op vrijdag 10 november 2017 11:09 schreef Greys het volgende:
Oh nee Roger had gelijk, niet te veel meer over toen.
Sorry het is zo moeilijk, het was zo sappig toen :@ :D

WE GAAN AL MET EEN HELE GROEP ESF-ers, WIE GAAT ER MEE? w/
In april al Waylon even toejuichen en de andere kandidaten van andere landen zien! Op de foto met Cornald! Joehoeeeeee!

ESF / Eurovision in concert 2018
Lijkt me leuk, het NSF met Joan Franka was beregezellig. :Y Moest ook wel met alle treurnis....
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 10 november 2017 @ 13:06:56 #27
163650 Greys
pi_174978963
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 november 2017 13:03 schreef Andromache het volgende:

[..]

Lijkt me leuk, het NSF met Joan Franka was beregezellig. :Y Moest ook wel met alle treurnis....
Ja was supergezellig toen he :D Kan het nog helemaal voor me halen allemaal.

Kom naar het andere topic en koop je kaartje, dan zien we jou ook daar! *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 10 november 2017 @ 13:09:56 #28
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_174979023
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 13:06 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja was supergezellig toen he :D Kan het nog helemaal voor me halen allemaal.

Kom naar het andere topic en koop je kaartje, dan zien we jou ook daar! *O*
Ik heb mijn lichtpen nog! Die kregen we toch uitgedeeld?
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 10 november 2017 @ 13:12:14 #29
163650 Greys
pi_174979067
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 november 2017 13:09 schreef Andromache het volgende:

[..]

Ik heb mijn lichtpen nog! Die kregen we toch uitgedeeld?
Ja omdat we onze vlaggetjes moesten inleveren _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_174979736
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 12:20 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Wat betreft TCL zat ook die Amerikaan Jake Etheridge in de band, maar die zie je tegenwoordig ook nauwelijks meer. Jammer, dat lijkt me wel echt een sympathieke gozer.
Die Jake is er wel altijd gewoon bij als ze ergens optreden, maar volgens mij doen ze dat nu even niet. Las van de week dat hij een rol krijgt in de serie Nashville :)
pi_174980419
Waylons NSF-maatje uit 2005 brengt debuutsingle uit:https://www.rtlnieuws.nl/(...)single-rachel-kramer
pi_174980814
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 14:23 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Waylons NSF-maatje uit 2005 brengt debuutsingle uit:https://www.rtlnieuws.nl/(...)single-rachel-kramer
Da's ook zo'n zangeres die nooit solo het grote publiek gaat bereiken ondanks 15 restarts... wel een tof wijf trouwens
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  vrijdag 10 november 2017 @ 14:51:32 #33
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_174980948
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 12:20 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ik weet dat we er beter over op kunnen houden nu en focussen op Waylons deelname, maar ik kan het echt niet helpen om even te reageren hierop. Ik heb dus echt precies hetzelfde bij JB als jij en Greys. Ik kende hem ook al voor het TCL gebeuren en ook toen vond ik het altijd al een vreselijk mannetje.

Maar wat me dus ook al heel erg opviel bij die documentaire over TCL die voor het Songfestival werd uitgezonden, is (en ik kan het me misschien ook niet helemaal goed meer herinneren, want het is jaren geleden dat ik die documentaire heb gekeken) dat JB er halverwege ineens heel prominent bij kwam. De documentaire begon met het schrijven in dat huisje, wat volgens mij alleen nog maar was met Ilse, Waylon en Daniel Lohues. Toen leek de sfeer echt heel goed te zijn en was alles duidelijk nog koek en ei. Toen later in de documentaire ze naar Nashville gingen was JB er 'ineens' en was de sfeer duidelijk tot onder het nulpunt gedaald. Wat mij (ja, conspiracy theory, maar speculeren is leuk) doet vermoeden dat JB heel veel met die ruzie te maken had.

Wat betreft TCL zat ook die Amerikaan Jake Etheridge in de band, maar die zie je tegenwoordig ook nauwelijks meer. Jammer, dat lijkt me wel echt een sympathieke gozer.
We zitten er vast niet naast! Dat van die docu herinner ik me nu ook inderdaad! :o

En dit heeft toch allemaal met Waylon in het hier en nu te maken? Want nu gunnen we het hem NOG MEER! :+ *O*
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 10 november 2017 @ 15:02:42 #34
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_174981175
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 14:23 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Waylons NSF-maatje uit 2005 brengt debuutsingle uit:https://www.rtlnieuws.nl/(...)single-rachel-kramer
Ik was glad vergeten dat Waylon ooit had meegedaan aan het NSF.

Een ex-NSF deelnemer die van mij nog weleens een kans mag krijgen is Charly Luske. Die vond ik erg goed in 2004, weet ik nog. :)
pi_174981329
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 15:02 schreef DecoAoreste het volgende:

Een ex-NSF deelnemer die van mij nog weleens een kans mag krijgen is Charly Luske. Die vond ik erg goed in 2004, weet ik nog. :)
Was idd erg goed in 2004, al was het lied niet meteen een instant-oorwurm... aan de andere kant heeft Charly Luske ook maar weinig gepresteerd de afgelopen jaren, zijn Voice-avontuur was ook geen buitensporig succes
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  vrijdag 10 november 2017 @ 15:15:47 #36
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_174981414
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 15:11 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Was idd erg goed in 2004, al was het lied niet meteen een instant-oorwurm... aan de andere kant heeft Charly Luske ook maar weinig gepresteerd de afgelopen jaren, zijn Voice-avontuur was ook geen buitensporig succes
Geen oorwurm? Man, ik heb hem nog steeds af en toe hele dagen in mijn hoofd. :P
pi_174981518
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 15:15 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]

Geen oorwurm? Man, ik heb hem nog steeds af en toe hele dagen in mijn hoofd. :P
Haha, smaken verschillen. Ik vond het toen uiteindelijk wel dat Reunion terecht won. Denk ook dat ze stukken hoger waren geëindigd in de finale als ze niet zo vroeg in de line-up net voor Duitsland met een soortgelijk lied moesten optreden.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_174981600
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 14:44 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Da's ook zo'n zangeres die nooit solo het grote publiek gaat bereiken ondanks 15 restarts... wel een tof wijf trouwens
Heel offtopic, maar dat gevoel heb ik altijd bij Dewi Pechler. Ze wil heel graag, maar heeft het gewoon net niet. Dat vond ik al ten tijde van Idols.
pi_174981620
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 12:51 schreef Wuwwa het volgende:
Jullie kunnen wel haten op JB Meijers, maar hij heeft Calm after the Storm geschreven + hij is een zeer gerespecteerd gitarist binnen de NL muziekscene. Vrij logisch dat hij er als derde aanhangsel bij is gehaald.
Ik begrijp ook niet helemaal waarom Jan-Bart Meijers nou weer de lul is... :? _O- Ja, een gevoel. Oké hij oogt wat eng, maar om hem gelijk te beschuldigen van een hetze tegen Waylon. :P Volgens mij hebben Ilse en Waylon verschillende karakters die (zijn gaan) botsen en staat JB hier volledig buiten... maar ja, dat is dan weer op basis van mijn gevoel. :P Ieder zijn gevoel.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 10 november 2017 @ 15:35:59 #40
163650 Greys
pi_174981852
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 15:25 schreef libranl het volgende:

[..]

Ik begrijp ook niet helemaal waarom Jan-Bart Meijers nou weer de lul is... :? _O- Ja, een gevoel. Oké hij oogt wat eng, maar om hem gelijk te beschuldigen van een hetze tegen Waylon. :P Volgens mij hebben Ilse en Waylon verschillende karakters die (zijn gaan) botsen en staat JB hier volledig buiten... maar ja, dat is dan weer op basis van mijn gevoel. :P Ieder zijn gevoel.
We hebben er duidelijk bij gezet dat het puur op basis is van denken en gevoel. Net als jij :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 10 november 2017 @ 15:42:19 #41
163650 Greys
pi_174981985
Hebben jullie weleens het gevoel dat de wat bekendere Nederlandse goede artiesten - die eventueel twijfelen of ze naar het ESF zouden willen - het soms toch maar niet doen door wat er in de media dan allemaal weer over je geschreven wordt? Bv nu bij Waylon (maar ook bij sommige anderen) die eiiiiiiiindelijk eens echt van de krantenverhalen over de ruzie met Ilse af was en hop, nu met deelname is het weer volop terug. En belangrijker daarbij: hij kan zich dus niet verdedigen zonder haar er bij te halen en dat wil hij niet. Zit je lekker klem dus.

Dus even los van de meningen van demensethuis (dus ook los van mijn mening over kandidaten) puur wat er dan allemaal meer voor dirt van jaren geleden naar boven komt.

'Gedoe hoort erbij' ja. Maar gedoe van jaren geleden is toch op een gegeven moment echt oud nieuws. Ongeacht nog of het waar is.

Als ik bv Caro of Dotan ofzo was zou ik wel zes keer nadenken om me ooit daar bloot aan te stellen.

Maar wie weet heeft het geen énkele invloed op beslissingen van artiesten hoor. Kan best. Vraag het me soms gewoon af. En hoe dat in andere landen gaat ben ik ook wel benieuwd naar. Bij Salvador bv waren er ook (uiteraard, logisch) Portugezen die hun eigen inzending vreselijk vonden. Maar vraag me af of daar ook zo in hun eigen kranten over geschreven werd.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 10 november 2017 @ 15:49:39 #42
163650 Greys
pi_174982148
Maakt me trouwens wel extra blij dat Waylon het toch gewoon doet. *O* w/
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_174982169
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 november 2017 15:35 schreef Greys het volgende:

[..]

We hebben er duidelijk bij gezet dat het puur op basis is van denken en gevoel. Net als jij :P
Weet ik, daarom had ik er ook zoveel nadruk op gelegd. :P Wel een mooi onderwerp voor een docu over een paar jaar, zoals hier wel eens is geopperd. Om het werkelijke verhaal achter de breuk (én evt. invloed JB Meijers) te onderzoeken.

Verder vond ik het wel vermakelijk te lezen hoor :D
pi_174982430
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 november 2017 15:49 schreef Greys het volgende:
Maakt me trouwens wel extra blij dat Waylon het toch gewoon doet. *O* w/
De fanfare is al geboekt om zijn optreden volgend jaar extra feestelijk aan te kondigen ;) *O*

Hoe krijg je trouwens dat poppetje met groene pompons?
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 10 november 2017 @ 16:18:33 #45
163650 Greys
pi_174982638
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 november 2017 15:50 schreef libranl het volgende:

[..]

Weet ik, daarom had ik er ook zoveel nadruk op gelegd. :P Wel een mooi onderwerp voor een docu over een paar jaar, zoals hier wel eens is geopperd. Om het werkelijke verhaal achter de breuk (én evt. invloed JB Meijers) te onderzoeken.

Verder vond ik het wel vermakelijk te lezen hoor :D
Die docu lijkt me prachtig al betwijfel ik of je echt een eerlijk beeld krijgt als het twee/meer tegen één is. ;)

Even eerlijk, het komt ook door wie je zelf kent en spreekt natuurlijk waardoor je gedachten en vermoedens worden beïnvloed. Ik ga bv zelf al jaren via m'n werk om met een man die geen ene fuck met het ESF heeft en er ook echt helemaal niks om geeft en mee te maken heeft. Hij werkt zelf als beroepsmuzikant en heeft heel veel bekende artiesten begeleid en nog steeds, is heel vaak op tv maar zelf niet bekend zeg maar. En hij zei me ooit 'Ilse de Lange? Laat je niet bedriegen door haar uiterlijk, dat is echt de meest ijskoude keiharde zakelijke bitch uit het hele circuit'.
Ik ben ook maar een mens dus daar heb ik destijds ook echt wel aan gedacht en dat kleurt toch je eigen gevoel. Juist omdat hij geen enkele reden had om erover te liegen want hij heeft geen reet met ESF of Waylon. Maar hij had er zelf nogal nare ervaringen mee en is zelf een heel makkelijk meegaand type dat gewoon graag z'n werk doet.
En ik moet dan wel zo eerlijk zijn om ervoor open te staan dat in het geval TCL het toen toevallig wel volledig Waylon z'n schuld was en Ilse de lieve onschuld. Maar het lukt me maar niet, dat geloven. :D :@

Zo worden we allemaal wel enigszins beïnvloed door wat we horen en lezen en zelf voelen. De waarheid zal wel ergens in het midden liggen. Ze zullen allebei geen makkelijke types zijn en de combinatie was ontvlambaar.

Van mij mag dit jaar wel een dramavrij jaar worden. Andere landen mogen best dirt hebben met hun inzendingen maar wij even een keertje niet maar. _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_174982646
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 november 2017 15:42 schreef Greys het volgende:
Hebben jullie weleens het gevoel dat de wat bekendere Nederlandse goede artiesten - die eventueel twijfelen of ze naar het ESF zouden willen - het soms toch maar niet doen door wat er in de media dan allemaal weer over je geschreven wordt? Bv nu bij Waylon (maar ook bij sommige anderen) die eiiiiiiiindelijk eens echt van de krantenverhalen over de ruzie met Ilse af was en hop, nu met deelname is het weer volop terug. En belangrijker daarbij: hij kan zich dus niet verdedigen zonder haar er bij te halen en dat wil hij niet. Zit je lekker klem dus.

Dus even los van de meningen van demensethuis (dus ook los van mijn mening over kandidaten) puur wat er dan allemaal meer voor dirt van jaren geleden naar boven komt.

'Gedoe hoort erbij' ja. Maar gedoe van jaren geleden is toch op een gegeven moment echt oud nieuws. Ongeacht nog of het waar is.

Als ik bv Caro of Dotan ofzo was zou ik wel zes keer nadenken om me ooit daar bloot aan te stellen.

Maar wie weet heeft het geen énkele invloed op beslissingen van artiesten hoor. Kan best. Vraag het me soms gewoon af. En hoe dat in andere landen gaat ben ik ook wel benieuwd naar. Bij Salvador bv waren er ook (uiteraard, logisch) Portugezen die hun eigen inzending vreselijk vonden. Maar vraag me af of daar ook zo in hun eigen kranten over geschreven werd.
Geen idee. Betreft negatieve aandacht denk ik zelf dat een Dotan of Caro zich er niet door laat weerhouden. Aan hen kleeft volgens mij ook weinig dirt. Dat zal ook wel per artiest verschillend zijn. Denk zelf eerder dat als er negatief over het festival wordt gesproken in de media, dat dat invloed heeft op de keuze van een bekende artiest.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 10 november 2017 @ 16:19:06 #47
163650 Greys
pi_174982650
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 16:03 schreef PrincessofFrance het volgende:

[..]

De fanfare is al geboekt om zijn optreden volgend jaar extra feestelijk aan te kondigen ;) *O*

Hoe krijg je trouwens dat poppetje met groene pompons?
Ik geloof met *G*
* G * zonder spaties ertussen.

Test test

Dol op fanfares w/
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 10 november 2017 @ 16:21:20 #48
163650 Greys
pi_174982688
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 16:18 schreef libranl het volgende:

[..]

Geen idee. Betreft negatieve aandacht denk ik zelf dat een Dotan of Caro zich er niet door laat weerhouden. Aan hen kleeft volgens mij ook weinig dirt. Dat zal ook wel per artiest verschillend zijn. Denk zelf eerder dat als er negatief over het festival wordt gesproken in de media, dat dat invloed heeft op de keuze van een bekende artiest.
Ja dat ook inderdaad, dat laatste. Heb je echt helemaal gelijk in. Was ik vergeten erbij te zetten. Dat je je moet gaan zitten verdedigen als artiest dat je 'aan zoiets' meedoet. Zoals gister dus weer bij DWDD.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 10 november 2017 @ 16:29:40 #49
163650 Greys
pi_174982852
Superleuke reacties onder de Waylon tweet van Eurovision zelf trouwens:

https://twitter.com/Eurovision/status/928586069842513920

Degene die 'even a dead dog has more chance of winning' antwoordt is... een Nederlander. _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_174982909
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 15:25 schreef libranl het volgende:

[..]

Ik begrijp ook niet helemaal waarom Jan-Bart Meijers nou weer de lul is... :? _O- Ja, een gevoel. Oké hij oogt wat eng, maar om hem gelijk te beschuldigen van een hetze tegen Waylon. :P Volgens mij hebben Ilse en Waylon verschillende karakters die (zijn gaan) botsen en staat JB hier volledig buiten... maar ja, dat is dan weer op basis van mijn gevoel. :P Ieder zijn gevoel.
Volgens mij heb je helemaal gelijk. JB Meijers en Ilse DeLange hebben elkaar ontmoet toen ze werd gevraagd om een musical te schrijven. Toen zijn ze bevriend geraakt. Daarna kwam het Common Linnets-verhaal, daarvan was hij de producer en de gitarist. Bovendien kwam hij met het originele idee voor Calm After the Storm... het is meer zijn nummer dan dat van Waylon. Dus toen Ilse en Waylon in onmin leefden vroeg Ilse hem in te vallen, daar voelde hij zich duidelijk zeer ongemakkelijk bij maar hij is nu eenmaal bevriend met Ilse.

Ilse DeLange is een harde tante. Laat je niet misleiden door haar vrolijke, boerse imago. JB Meijers is volgens meer een meegaand type die geen nee kon zeggen toen hem werd gevraagd op te treden als surrogaat-Waylon.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')