abonnement Unibet Coolblue
pi_174983386
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 15:04 schreef Biekuh het volgende:

[..]

Daar heb je een punt. Het neemt echter niet weg dat een gezonde levensstijl kan zorgen voor de eerdergenoemde natuurlijke 'high'. Bij het gebruik van genotsmiddelen is er sprake van een 'down' na het uitwerken ervan. Ik noemde dat wat betreft het zogenaamde mystieke pad ter volledigheid. Dus, de vraag van TS beantwoordend: nee; het leven is zonder genotmiddelen niet saaier of slechter, eerder beter.
Behalve dan dat je heel veel tijd kwijt bent met op jezelf in te praten dat het leven zonder genotsmiddelen toch echt niet saaier of slechter is.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 vrijdag 10 november 2017 @ 17:15:42 #52
74056 crew  ToT
pi_174983603
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 november 2017 16:57 schreef Biekuh het volgende:

[..]

Ik zei na het uitwerken ervan. Ik heb je eerdere posts gelezen dus dit heeft weinig zin. Je moet vooral doen waar je zelf zin in hebt.
Heb je wel ooit eens alcohol gedronken? Ik heb na een paar glaasjes echt nooit een "down" ervaren nadat de alcohol uitgewerkt was, maar misschien ben ik daar dan raar in.
Of heb je het specifiek over excessief gebruik?
pi_174986855
Leven zonder genotsmiddelen lijkt me verdomde saai. Maar leven met een verslaving aan specifieke genotsmiddelen is het andere uiterste.

"Pools are perfect for holding water"
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 10 november 2017 @ 22:12:15 #54
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_174989928
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 22:58 schreef hoechst het volgende:
Is chips ook een genotsmiddel??
Ja.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_175023558
De reden dat jullie het nut van het leven niet inzien zonder genotsmiddelen is omdat je er verslaaft aan bent. De enige manier om echt van het leven te genieten is zonder verslavingen.
pi_175023595
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 17:27 schreef doodnormale_knul het volgende:
De reden dat jullie het nut van het leven niet inzien zonder genotsmiddelen is omdat je er verslaaft aan bent. De enige manier om echt van het leven te genieten is zonder verslavingen.
Nou wat een openbaring..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')