abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
  maandag 13 november 2017 @ 12:38:47 #201
148813 Vader_Aardbei
Goddeloos genieten
pi_175041422
registreer om deze reclame te verbergen
Ik vrees ook dat we nog wel even met Soundos opgescheept zitten. Zoals het er nu naar uitziet wordt het knokken tussen Roeland en Imke. Imke heeft natuurlijk veel meer steun (ik vermoed dat Danny en Shelley haar eerder zullen steunen) dus dat betekent exit Roeland.

Maar we weten natuurlijk nog niet wie er volgende aflevering immuniteit wint.
pi_175041610
Ik snap niet dat ze de waardeloos-heid van Herold(als in 0 stemmen en een sterke-proefspeler) nu niet zien. Je kunt er qua verbond niets meer mee en je loopt het risico dat hij naar winnaarseiland verdwijnt... die zou ik nu toch wel gaan lozen als je jezelf als winnaar ziet...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 13 november 2017 @ 12:46:17 #203
213457 eNGine10
May the Force be with you!
pi_175041643
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 12:38 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Ik vrees ook dat we nog wel even met Soundos opgescheept zitten. Zoals het er nu naar uitziet wordt het knokken tussen Roeland en Imke. Imke heeft natuurlijk veel meer steun (ik vermoed dat Danny en Shelley haar eerder zullen steunen) dus dat betekent exit Roeland.

Wat we wel weten is dat Roeland geen immuniteit wint :D .
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_175041906
Ik zou als ik Kaj en Danny was ook een beetje gaan opletten op Imke en Carlos. Als ze iets willen zouden ze een kort bondje met de geisoleerde Soundos kunnen smeden en na vorige week zouden ze misschien ook wel Shelly bij kunnen betrekken. Soundos had nog een rekening met Kaj te vereffenen. Moeten ze wel een beetje af van dat 'Robinsonwaardige finale' geneuzel.
pi_175042465
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 12:38 schreef Vader_Aardbei het volgende:

misschien Soundos wel..dat zou wat zijn
If you gaze long into an abyss, the abyss also gazes into you - Nietzsche
  maandag 13 november 2017 @ 13:26:26 #206
148813 Vader_Aardbei
Goddeloos genieten
pi_175042481
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 12:57 schreef Wuwwa het volgende:
Ik zou als ik Kaj en Danny was ook een beetje gaan opletten op Imke en Carlos. Als ze iets willen zouden ze een kort bondje met de geisoleerde Soundos kunnen smeden en na vorige week zouden ze misschien ook wel Shelly bij kunnen betrekken. Soundos had nog een rekening met Kaj te vereffenen. Moeten ze wel een beetje af van dat 'Robinsonwaardige finale' geneuzel.
Kan, maarja, Imke en Carlos hebben laatst ook als enige op Soundos gestemd terwijl de rest voor Herold/Marieke ging. Dat zal kwaad bloed hebben gezet. En Soundos stemde op haar beurt weer mee ''tegen'' Carlos.

Dus de vraag is of de rancune van Soundos jegens Kaj & Danny nog steeds zo sterk is, of dat haar 'nieuwe' vijanden nu liever door haar eruit worden gebonjourd. Voorlopig is Kaj sowieso nog buiten beeld, en ik heb niets gemerkt van een echte haatfixatie van Soundos tegen Danny. Hij lijkt vooralsnog niet bovenaan haar shitlist te staan.

Maar nog belangrijker, is het nu voor Imke en Carlos slim om zich opeens tegen Danny (die ze net uit de brand hielp) en Kaj te keren, terwijl Soundos en Roeland Carlos net hebben geprobeerd te fucken? Misschien zou het tactisch slim zijn, maar die Imke is zo fel, ik denk dat die zich heeft vastgebeten in 'fuck Kamp Noord en Soundos'.
pi_175042705
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 13:26 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Kan, maarja, Imke en Carlos hebben laatst ook als enige op Soundos gestemd terwijl de rest voor Herold/Marieke ging. Dat zal kwaad bloed hebben gezet. En Soundos stemde op haar beurt weer mee ''tegen'' Carlos.

Dus de vraag is of de rancune van Soundos jegens Kaj & Danny nog steeds zo sterk is, of dat haar 'nieuwe' vijanden nu liever door haar eruit worden gebonjourd. Voorlopig is Kaj sowieso nog buiten beeld, en ik heb niets gemerkt van een echte haatfixatie van Soundos tegen Danny. Hij lijkt vooralsnog niet bovenaan haar shitlist te staan.

Maar nog belangrijker, is het nu voor Imke en Carlos slim om zich opeens tegen Danny (die ze net uit de brand hielp) en Kaj te keren, terwijl Soundos en Roeland Carlos net hebben geprobeerd te fucken? Misschien zou het tactisch slim zijn, maar die Imke is zo fel, ik denk dat die zich heeft vastgebeten in 'fuck Kamp Noord en Soundos'.
Ja dat is ook het goeie aan de actie van Danny; Carlos en Imke staan bij je in het krijt en gezien hun ideale Robinsondoel eerlijk spel is, hoeft Danny (voorlopig) geen mes in de rug te verwachten.
Als er niks geks gebeurd zijn Roeland en Soundos geschoten wild. Wat het dan weer lastig maakt om je te verdedigen als meerderheid zijnde, iedereen weet dat, maar iedereen wil ook stemmen sparen voor een later stadium. Ik zou als ik Imke was toch ff dat onbekend-eilandbandje met Soundos aanhalen, om zeker te zijn dat zij of Carlos niet het slachtoffer worden van een mogelijke kamikazeaanval van Soundos. Zo ben je zonder dat je uit de meerderheid valt toch een sterke speler in Kaj/Danny kwijt, want gunstig is voor later.
pi_175083537
http://www.expeditierobinson.nl/video/fragmenten

Lol Roeland en Soundos gaan los omdat Imke opeens het spel blijkt te spelen en niet naief over zich heen laat lopen.
Zielig.
  woensdag 15 november 2017 @ 10:43:11 #209
213457 eNGine10
pi_175083827
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 10:29 schreef Wuwwa het volgende:

Lol Roeland en Soundos gaan los omdat Imke opeens het spel blijkt te spelen en niet naief over zich heen laat lopen.
Zielig.
Vooral Roeland laat zich erg kennen. Van Soundos wisten we al dat ze kinderachtig is.
pi_175083972
Haha ze kregen juist een mes in de rug van Danny, die het hele plan had doorverteld aan Carlos en Imke. Maar dat vonden ze dan weer niet erg. :') Maar Imke doet niet wat ze verwacht hadden en ze is het haasje. En Carlos is pussywhipped door Imke omdat haar volgt. Terwijl zijn hoofd op het hakblok lag.
  woensdag 15 november 2017 @ 11:52:53 #211
148813 Vader_Aardbei
Goddeloos genieten
pi_175085155
Volgens mij was Danny degene die alles doorlulde en waren het hij en Carlos die besloten Anouk te pakken. Ik snap niet dat ze hun haat op Imke richten, die is toch alleen maar een meeloper in dit verhaal.

Misschien gebeurt er morgen nog iets, zegt ze iets ongevoeligs, waardoor ze hen woest maakt.
  Moderator woensdag 15 november 2017 @ 11:54:05 #212
288245 crew  Moira.
This is my stankface.
pi_175085173
Ik hoop eigenlijk dat Roeland er dit keer uit gaat. Hoe langer hij erin blijft hoe minder leuk ‘ie wordt en dat verneukt mijn beeld van hen :')
"Moira heeft wel een punt."
- Pharkus, 2017
pi_175085236
Er was haat omdat er kennelijk steeds geroepen werd dat Imke het spel zo 'eerlijk' wilde spelen. Imke opperde continu dat er echte Robinsons door moesten gaan en de zwakkeren eruit moeten worden gestemd. Dus nu zijn Roeland en Soundos boos dat Anouk eruit gestemd is door Imke.
Kortom, plannetje blaast op in hun gezicht, Imke is de zondebok want die speelt opeens minder naief dan ze dachten.
  woensdag 15 november 2017 @ 12:02:00 #214
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_175085327
http://www.expeditierobin(...)altijd_doorgaan_maar...

Danny heeft blijkbaar een slijmbeursontsteking, grote kans dat hij er uit gaat denk ik.
pi_175085375
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 12:02 schreef maxi-mus het volgende:
http://www.expeditierobin(...)altijd_doorgaan_maar...

Danny heeft blijkbaar een slijmbeursontsteking, grote kans dat hij er uit gaat denk ik.
zou toch jammer zijn als hij gaat opgeven ipv weggestemd worden vanwege nutteloosheid })
  woensdag 15 november 2017 @ 12:06:35 #216
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_175085399
quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2017 12:05 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

zou toch jammer zijn als hij gaat opgeven ipv weggestemd worden vanwege nutteloosheid })
Vorige week was hij niet nutteloos.
pi_175085569
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 10:29 schreef Wuwwa het volgende:

Zielig.
Ik heb bij Roeland nog wel het idee dat het een rol is die hij speelt, maar dat maakt het niet minder walgelijk en kinderachtig inderdaad :N
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_175085629
Snap best dat het pijn doet als je beste maatje onverwachts moet verlaten, dus een kwartier later even kwaad zijn is begrijpelijk.
Dat dat dan een dag later niet is gaan liggen is dan wel weer jammer.
En bij Soundos is alles wat niet in haar straatje valt compleet dom en dan ben je meteen egoïstisch, hypocriet en heb je het spel niet begrepen. Maar ja dat wisten we al van haar.
  woensdag 15 november 2017 @ 12:24:07 #219
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_175085674
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 11:56 schreef Wuwwa het volgende:
Er was haat omdat er kennelijk steeds geroepen werd dat Imke het spel zo 'eerlijk' wilde spelen. Imke opperde continu dat er echte Robinsons door moesten gaan en de zwakkeren eruit moeten worden gestemd. Dus nu zijn Roeland en Soundos boos dat Anouk eruit gestemd is door Imke.
Kortom, plannetje blaast op in hun gezicht, Imke is de zondebok want die speelt opeens minder naief dan ze dachten.
Takes one to know one...
"Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time."
—Thomas A. Edison
  woensdag 15 november 2017 @ 12:25:13 #220
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_175085702
quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2017 11:54 schreef Moira. het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat Roeland er dit keer uit gaat. Hoe langer hij erin blijft hoe minder leuk ‘ie wordt en dat verneukt mijn beeld van hen :')
Hier ook. Hij ging van sympathieke gast naar zeurende niksnut.
"Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time."
—Thomas A. Edison
  Moderator woensdag 15 november 2017 @ 12:29:58 #221
288245 crew  Moira.
This is my stankface.
pi_175085824
quote:
2s.gif Op woensdag 15 november 2017 12:25 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ja beter nu eruit voordat ons beeld van hem helemaal verneukt wordt
"Moira heeft wel een punt."
- Pharkus, 2017
  woensdag 15 november 2017 @ 12:30:06 #222
429367 DKUp
Team Billy
pi_175085826
Roeland de volgende exit graag ^O^
BATMAN BATMAN BATMAN
  woensdag 15 november 2017 @ 12:59:17 #223
213457 eNGine10
pi_175086350
quote:
2s.gif Op woensdag 15 november 2017 12:25 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Eigenlijk ging hij van kneus naar sympathieke gast en toen zeurende niksnut.
pi_175087220
Achteraf is winnaarseiland ook een dramaidee: we missen nu een mogelijk Niels vs Soundos genot
pi_175087577
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 11:56 schreef Wuwwa het volgende:
Terwijl Roeland en Soundos beide niks kunnen .
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')