abonnement Unibet Coolblue
pi_174971536
quote:
9s.gif Op donderdag 9 november 2017 22:43 schreef DKUp het volgende:
Mama DKUp spoilerde even het complot en de exit, morgen even kijken :@
-O-
Hopelijk was die film het waard
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_174971576
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 22:58 schreef Prisha het volgende:

[..]

-O-
Hopelijk was die film het waard
Niet echt.....
SOONY
pi_174971959
Wat een verschrikking dat mensen zoals Roeland en Soundos de show runnen en dat mensen die het spel fair willen spelen zoals Carlos, Imke, Herold en toch ook wel Danny daardoor in de verdediging worden gedrukt...

Jammer voor Anouk, ik had liever Roeland zien gaan, maar die heeft net zoals Soundos echt de mazzel dat ze bij elke proef als eerste weg zijn :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Redactie Sport donderdag 9 november 2017 @ 23:16:04 #104
274204 crew  Mexicanobakker
pi_174971993
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 23:14 schreef TheVulture het volgende:
Wat een verschrikking dat mensen zoals Roeland en Soundos de show runnen en dat mensen die het spel fair willen spelen zoals Carlos, Imke, Herold en toch ook wel Danny daardoor in de verdediging worden gedrukt...

Jammer voor Anouk, ik had liever Roeland zien gaan, maar die heeft net zoals Soundos echt de mazzel dat ze bij elke proef als eerste weg zijn :')
Ze hebben nu wel echt weinig vriendjes op t eiland. Al denk ik dat Carlos/imke volgende week klaar is
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_174972074
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 23:16 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ze hebben nu wel echt weinig vriendjes op t eiland. Al denk ik dat Carlos/imke volgende week klaar is
Het is nu Roeland en Soundos tegen de rest denk ik, maar die hebben samen nog wel een bak stemmen... maar als er iets van gerechtigheid is vliegt een van die twee er volgende week uit...

En dan ook nog het lef hebben als zo'n Roeland om zo'n Imke volgende week aan te vallen, van wie je qua Robinsonwaardigheid de veters nog niet mag strikken... Terwijl hij zelf bij de gratie van Niels in het spel kon blijven

Heeft Herold nu helemaal niet gestemd vanavond? Ik dacht dat iedereen wel verplicht was om één stem te doen maar dat hij alleen al zijn extra stemmen kwijt was
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_174972215
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 23:19 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Heeft Herold nu helemaal niet gestemd vanavond? Ik dacht dat iedereen wel verplicht was om één stem te doen maar dat hij alleen al zijn extra stemmen kwijt was
Jawel, op Carlos.. er waren vier stemmen op hem, nl. van Anouk, Soundos, Roeland en Herold. Helemaal in het begin van de aflevering zinspeelde Herold hier toch al op..
Sue Me
pi_174972329
Zit nu te kijken en ik dacht dat Shelly dat hangspel ging winnen toen ze eenmaal allemaal hingen en het gebeurde ook nog. _O-
pi_174972365
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 23:27 schreef Staaf het volgende:

[..]

Jawel, op Carlos.. er waren vier stemmen op hem, nl. van Anouk, Soundos, Roeland en Herold. Helemaal in het begin van de aflevering zinspeelde Herold hier toch al op..
Oh ik telde maar 3 stemmen op Carlos
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_174972546
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 23:27 schreef Staaf het volgende:

[..]

Jawel, op Carlos.. er waren vier stemmen op hem, nl. van Anouk, Soundos, Roeland en Herold. Helemaal in het begin van de aflevering zinspeelde Herold hier toch al op..
Herold had geen stemmen meer, 10 stemmen totaal: 3 op Carlos / 1 op Herold / 6 op Anouk (3 van Carlos/2 van Imke/ 1 Danny?).

Herold moest alleen mensen meekrijgen om zijn eigen hachje te redden, vandaar het steuken bij Roeland/Soundos/Anouk en iets later Carlos.
pi_174972831
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 23:55 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Herold had geen stemmen meer, 10 stemmen totaal: 3 op Carlos / 1 op Herold / 6 op Anouk (3 van Carlos/2 van Imke/ 1 Danny?).

Herold moest alleen mensen meekrijgen om zijn eigen hachje te redden, vandaar het steuken bij Roeland/Soundos/Anouk en iets later Carlos.
Dan is de stand nu....

7 Niels
7 Kaj
6 Danny
5 Carlos
5 Soundos
4 Roeland
4 Shelly
3 Imke
0 Herold
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 10 november 2017 @ 00:38:58 #111
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_174973025
Waarom heeft Imke er meer drie
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_174973050
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 00:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom heeft Imke er meer drie
Vorige week haar eerste ingezet en vandaag nog eens twee, 6-3=3. Quick maths.
pi_174973090
FrogerGOD. Wel dom dat hij volgende week verteld dat het uit zijn koker komt. Hij zal de volgende wel zijn.
pi_174973111
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 00:46 schreef Poepz0r het volgende:
FrogerGOD. Wel dom dat hij volgende week verteld dat het uit zijn koker komt. Hij zal de volgende wel zijn.
Benieuwd welke kant Shelly kiest, was oorspronkelijk Zuid met Kaj, Danny...

Danny heeft 't slim gespeeld want Anouk/Roeland/Soundos werden te sterk.
pi_174973117
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 00:48 schreef Nober het volgende:

[..]

Benieuwd welke kant Shelly kiest, was oorspronkelijk Zuid met Kaj, Danny...

Danny heeft 't slim gespeeld want Anouk/Roeland/Soundos werden te sterk.
Gouden gozer die Froger ^O^
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 10 november 2017 @ 01:41:29 #116
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_174973398
Roeland staat alleen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_174973535
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 00:21 schreef Nober het volgende:

[..]

Dan is de stand nu....

7 Niels
7 Kaj
6 Danny
5 Carlos
5 Soundos
4 Roeland
4 Shelly
3 Imke
0 Herold
OK, dus volgende week stemmen Carlos, Imke en Danny Roeland eruit.
Ze weten van Herold en Danny dat Roeland de drijfveer was achter het stemmen op Carlos.

Roeland, Soundos en Shelly kunnen niks beginnen, Soundos zal nl niet al haar stemmen gaan inzetten om Roeland erin te houden. Volgende exit is dan Herold/Shelly.

Tegen die tijd is Kaj wel een keertje terug, die kan zich alleen nog bij Danny en Imke aansluiten, waarna ook Kaj met zijn 7 stemmen eruit gaat, en vervolgens Imke en Danny Soundos eruit willen stemmen, ware het niet dat er dan een proef komt afgestemd op Soundos, hoe weet ik niet, maar ze zwijnt gewoon naar winnaars eiland om vervolgens met Niels en Imke de finale te gaan spelen :)
  vrijdag 10 november 2017 @ 02:22:33 #118
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_174973540
OMG eindbaas Danny Frogert heeft het hem geflikt! Briljante actie. In een klap een sterke speler weg en de OBNers aan zijn kant.

Zapdos balen dat haar plan in duigen is gevallen. HAHAHAHAH wat ga je nu nog beginnen met alleen die gare Roeland.
  vrijdag 10 november 2017 @ 02:26:00 #119
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_174973548
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 02:19 schreef Za het volgende:

[..]

Tegen die tijd is Kaj wel een keertje terug, die kan zich alleen nog bij Danny en Imke aansluiten, waarna ook Kaj met zijn 7 stemmen eruit gaat
Kaj is veel te slim aan het spelen, die gaat er echt niet zomaar uit. Terwijl de rest met stemmen strooit, heeft hij nog een volle koker. En hij is super populair onder de andere spelers.Hij heeft de hele voorronde overleefd met maar 1 stem van Zapdos op hem, als ik het wel heb.

Ik vermoed sowieso dat Niels en Kaj de rest van de expeditie op dat eiland blijven zitten. Het zijn beide ongelofelijk sterke spelers. Waarschijnlijk moeten ze tegen het einde nog met elkaar battlen (net als Klaas en die GTST-baardmans 2 seizoenen geleden) en gaat alleen Niels dan naar de finale.

Carlos is niet super slim dus die gaat zo'n puzzel nooit oplossen. Herold zou misschien kunnen, maar dan moet hij wel een keertje een proef gaan winnen.
pi_174973556
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 02:26 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Kaj is veel te slim aan het spelen, die gaat er echt niet zomaar uit. Terwijl de rest met stemmen strooit, heeft hij nog een volle koker.
Daarom zal de groep hem eruit willen, zijn maten zijn al naar huis.

quote:
Ik vermoed sowieso dat Niels en Kaj de rest van de expeditie op dat eiland blijven zitten. Het zijn beide ongelofelijk sterke spelers.
Herold, Imke en Carlos kunnen nog een proef winnen en winnen van Kaj.

quote:
Carlos is niet super slim dus die gaat zo'n puzzel nooit oplossen. Herold zou misschien kunnen, maar dan moet hij wel een keertje een proef gaan winnen.
Geen idee of er elke keer een puzzelproef komt, ik vond Kaj ook niet echt briljant zoals hij deze oploste. Niels wegspelen lukt niet meer idd.
  vrijdag 10 november 2017 @ 02:34:39 #121
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_174973571
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 21:58 schreef Prisha het volgende:

[..]

Kai meer denk ik. Danny was nooit echt een eikel, gewoon onzichtbaar. Kai vond ik een enorme blaaskaak maar bleek toch steeds sympathieke acties te hebben. En humor.
Ja, hoewel ik zijn gedrag tegenover Shelley deze aflevering wel wat minder vond. Hij knuffelde haar niet, liet merken stomverbaasd te zijn dat ze een proef had gewonnen, probeerde haar te shamen met hun ''bondje'' zodat ze hem niet zou uitdagen, liet vervolgens blijken dat hij haar keuze dom vond...

Kan natuurlijk ook selectief ge-edit zijn van de regie. Hij kwam vandaag niet zo best voor de dag, ondanks dat hij de proef won.
  vrijdag 10 november 2017 @ 02:45:07 #122
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_174973611
Tot slot ben ik nu definitief Team Shelley. Wat een kleine schattige tijger is dat.Voor iemand die Galileo presenteert is ze wel fucking slecht in puzzels, maar wat een doorzettingsvermogen bij de andere proeven. Hoop dat ze nog een tijdje blijft!
  Redactie Sport vrijdag 10 november 2017 @ 06:36:08 #123
274204 crew  Mexicanobakker
pi_174973845
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 00:41 schreef Nober het volgende:

[..]

Vorige week haar eerste ingezet en vandaag nog eens twee, 6-3=3. Quick maths.
Imke heeft toch geen extra stem ingezet? Carlos juist, is het niet?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_174974219
En dan waren er hier lui aan het haten op op Danygod. Hij en zijn maat zijn geweldig
  Redactie Sport vrijdag 10 november 2017 @ 08:02:08 #125
274204 crew  Mexicanobakker
pi_174974236
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 07:59 schreef hafcfan het volgende:
En dan waren er hier lui aan het haten op op Danygod. Hij en zijn maat zijn geweldig
Danny deed gewoon tot nog toe niks. Maar fijn dat hij vandaag een keer wel iets deed.

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 02:34 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Ja, hoewel ik zijn gedrag tegenover Shelley deze aflevering wel wat minder vond. Hij knuffelde haar niet, liet merken stomverbaasd te zijn dat ze een proef had gewonnen, probeerde haar te shamen met hun ''bondje'' zodat ze hem niet zou uitdagen, liet vervolgens blijken dat hij haar keuze dom vond...

Kan natuurlijk ook selectief ge-edit zijn van de regie. Hij kwam vandaag niet zo best voor de dag, ondanks dat hij de proef won.
Die laatste 2 snap ik wel.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_174974299
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 08:02 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Danny deed gewoon tot nog toe niks. Maar fijn dat hij vandaag een keer wel iets deed.

[..]

Die laatste 2 snap ik wel.
Het is ook de bedoeling om niks te doen. Kom je ver mee
  Redactie Sport vrijdag 10 november 2017 @ 08:11:40 #127
274204 crew  Mexicanobakker
pi_174974306
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 november 2017 08:10 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Het is ook de bedoeling om niks te doen. Kom je ver mee
Klopt, al hebben sommigen dat dan door en knikkeren ze je er uit, zie Anouk. (Al is haar blunder geweest om te liegen tegen Imke, die had het gewoon gered als ze eerlijk was geweest tegen Imke)
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_174974325
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 08:11 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Klopt, al hebben sommigen dat dan door en knikkeren ze je er uit, zie Anouk. (Al is haar blunder geweest om te liegen tegen Imke, die had het gewoon gered als ze eerlijk was geweest tegen Imke)
Ze kon niet voorzien dat Danny de boel zou verpesten. Carlos eruit werken zou voor hun een groot voordeel zijn geweest
  Redactie Sport vrijdag 10 november 2017 @ 08:16:38 #129
274204 crew  Mexicanobakker
pi_174974341
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 november 2017 08:14 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ze kon niet voorzien dat Danny de boel zou verpesten. Carlos eruit werken zou voor hun een groot voordeel zijn geweest
Maar dat Carlos eruit werken was juist een ballonnetje van Roeland/Danny. Als ze eerlijk was geweest was ze wel weer onder de radar en iedereens vriendje gebleven.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  vrijdag 10 november 2017 @ 08:27:54 #130
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_174974472
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 17:38 schreef Max23 het volgende:

[..]

"Een vriendin"

Ja ja :D
Ja.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 18:17 schreef Prisha het volgende:

[..]

Ja weet ik...sport ze :P
Thanks. :)
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  Leukste jonkie 2022 vrijdag 10 november 2017 @ 09:51:11 #131
213457 engine
pi_174975587
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 08:11 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Klopt, al hebben sommigen dat dan door en knikkeren ze je er uit, zie Anouk. (Al is haar blunder geweest om te liegen tegen Imke, die had het gewoon gered als ze eerlijk was geweest tegen Imke)
Ja natuurlijk maar dat is dan ook het spel. Anouk in dit geval niet slim genoeg gespeeld en Danny wel.

Wel grappig hoe mijn mening over de deelnemers iedere aflevering weer heen en weer vliegt. Ineens een stuk meer waardering voor Danny en weer helemaal klaar met Roeland :D
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  Leukste jonkie 2022 vrijdag 10 november 2017 @ 09:54:37 #132
213457 engine
pi_174975654
Beetje schijnheilig trouwens van Carlos en Imke om te doen alsof ze het spel eerlijk willen spelen. Zo werkt het niet.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  Redactie Sport vrijdag 10 november 2017 @ 09:54:55 #133
274204 crew  Mexicanobakker
pi_174975663
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 november 2017 09:51 schreef eNGine10 het volgende:

[..]

Ja natuurlijk maar dat is dan ook het spel. Anouk in dit geval niet slim genoeg gespeeld en Danny wel.

Wel grappig hoe mijn mening over de deelnemers iedere aflevering weer heen en weer vliegt. Ineens een stuk meer waardering voor Danny en weer helemaal klaar met Roeland :D
Vind Danny nog steeds een saaie gozer maar hij helpt wel voor de agenda van mijn 2 favoriete kandidaten Kaj en Imke. Roeland is vooral echt veel te zwak, wel een leuke gozer maar hij kan echt niks bij de proeven, net als Soundos.

quote:
2s.gif Op vrijdag 10 november 2017 09:54 schreef eNGine10 het volgende:
Beetje schijnheilig trouwens van Carlos en Imke om te doen alsof ze het spel eerlijk willen spelen. Zo werkt het niet.
Mwah dat vind ik niet schijnheilig, eerder naief.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_174975838
Roeland heeft geen moeite met op een paalzitten, hij is dus sowieso biseksueel. Was dit al voorbijgekomen?

quote:
1s.gif Op vrijdag 10 november 2017 06:36 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Imke heeft toch geen extra stem ingezet? Carlos juist, is het niet?
Dat weten we inderdaad niet zeker maar ik zie Imke daar wel toe in staat.
  Leukste jonkie 2022 vrijdag 10 november 2017 @ 10:06:25 #135
213457 engine
pi_174975849
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 09:54 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Vind Danny nog steeds een saaie gozer maar hij helpt wel voor de agenda van mijn 2 favoriete kandidaten Kaj en Imke. Roeland is vooral echt veel te zwak, wel een leuke gozer maar hij kan echt niks bij de proeven, net als Soundos.
Één actie maakt Danny niet meteen een leuke speler. Maar hoop dat hij nu wat loskomt.
Roeland inderdaad veel te zwak. Maar hij is ook een naar mannetje af en toe. Dat plannetje tegen Carlos was eigenlijk nergens voor nodig.
quote:
[..]

Mwah dat vind ik niet schijnheilig, eerder naief.
Dan ben je wel heel naïef vind ik. Dat soort dingen zou je moeten verwachten. Als je dat niet doet maak je eigenlijk al geen kans. Maar goed, misschien zijn ze inderdaad gewoon naïef.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_174976182
Robinsonwaardig spelen is zo'n dooddoener. Het Robinson-spel draait om vertrouwen, mensenkennis en tactiek. Dat je daarbij fysiek leuk mee kan doen/ goed kunt overleven is mooi meegenomen, maar zou geen groot belang moeten hebben (behalve bij pre-samensmelting).
Genot dat mensen zeggen dat Anouk niets heeft gedaan, bijna iedereen vertrouwde haar, en ze stond zelden om een eliminatielijstje. Maar ze had niet goed door hoezeer iedereen haar vertrouwde. Toen Froger het plannetje opblies, betekent dat einde verhaal. En achteraf niet slim om te denken dat ze Froger helemaal had ingepalmd, alleen omdat hij een BNer is, als Shelly en Kaj er hadden gezeten was de kans groot dat Anouk dit anders had gespeeld.

Winnaarseiland is een redelijke twist. Alleen is twee personen, waarbij er iemand wordt uitgedaagd door een derde te veel. Zou eentje moeten zijn.
pi_174976221
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 10:25 schreef Wuwwa het volgende:
Robinsonwaardig spelen is zo'n dooddoener. Het Robinson-spel draait om vertrouwen, mensenkennis en tactiek. Dat je daarbij fysiek leuk mee kan doen/ goed kunt overleven is mooi meegenomen, maar zou geen groot belang moeten hebben
Dat dus. 'Robinson waardig zegt niets meer of minder dan dat je de essentie van het spel hebt gemist.'
  Redactie Sport vrijdag 10 november 2017 @ 10:32:54 #138
274204 crew  Mexicanobakker
pi_174976296
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 10:25 schreef Wuwwa het volgende:
Robinsonwaardig spelen is zo'n dooddoener. Het Robinson-spel draait om vertrouwen, mensenkennis en tactiek. Dat je daarbij fysiek leuk mee kan doen/ goed kunt overleven is mooi meegenomen, maar zou geen groot belang moeten hebben (behalve bij pre-samensmelting).
Genot dat mensen zeggen dat Anouk niets heeft gedaan, bijna iedereen vertrouwde haar, en ze stond zelden om een eliminatielijstje. Maar ze had niet goed door hoezeer iedereen haar vertrouwde. Toen Froger het plannetje opblies, betekent dat einde verhaal. En achteraf niet slim om te denken dat ze Froger helemaal had ingepalmd, alleen omdat hij een BNer is, als Shelly en Kaj er hadden gezeten was de kans groot dat Anouk dit anders had gespeeld.

Winnaarseiland is een redelijke twist. Alleen is twee personen, waarbij er iemand wordt uitgedaagd door een derde te veel. Zou eentje moeten zijn.
Ik vind het wel een heel groot voordeel dat je ook je losse stem behoudt op die plek terwijl de rest móet inzetten.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_174976349
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 10:32 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ik vind het wel een heel groot voordeel dat je ook je losse stem behoudt op die plek terwijl de rest móet inzetten.
Ook dat, en ik vraag me af of er steeds een andere puzzel in het duel wordt gedaan. Anders heeft Kaj (en Niels die mocht toekijken) opnieuw een groot voordeel.
Kan ook wat extra tactische mogelijkheden opleveren. Als Danny immuniteit wint, maar nog maar een enkele stem over heeft, zou hij kunnen 'wisselen' met Kaj om een boel van die 7 stemmen in te zetten.
pi_174976425
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 10:35 schreef Wuwwa het volgende:

[..]

Ook dat, en ik vraag me af of er steeds een andere puzzel in het duel wordt gedaan. Anders heeft Kaj (en Niels die mocht toekijken) opnieuw een groot voordeel.

Ik mag hopen dat ze volgende week een andere puzzle hebben.

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 10:35 schreef Wuwwa het volgende:

[..]

Kan ook wat extra tactische mogelijkheden opleveren. Als Danny immuniteit wint, maar nog maar een enkele stem over heeft, zou hij kunnen 'wisselen' met Kaj om een boel van die 7 stemmen in te zetten.
Zo heb ik het nog niet eens bekeken maar inderdaad, je kan gewoon wisselen om even iemand eruit te stemmen. Degene die deze spel opzet heeft bedacht was echt dronken.
  Leukste jonkie 2022 vrijdag 10 november 2017 @ 10:44:46 #141
213457 engine
pi_174976488
Vond het vooral een beetje suf dat Niels kon gaan staan kijken. Waarom niet 3 puzzels en de laatste gaat terug?
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_174976543
Zo'n soort opzet was er ook in seizoen 2005, met telkens twee mensen op een winnaarseiland en dat de winnaar van de proef dan een van de twee kwam vervangen. Alleen dat was nog debieler, want de winnaar van de proef mocht toen zelf kiezen wie van de twee hij/zij kwam vervangen en er was geen duel. Dat was ook nog eens een heel luxe eiland waar ze echt van alles kregen. Wat dat betreft is dit wel een verbetering van dat concept.

En al helemaal debiel was dat de finalisten in de finale toen ook hun overgebleven stemmen in de finale mochten inzetten op zichzelf. Twee van de drie finalisten hadden zo ongeveer al hun stemmen nog doordat ze de hele tijd op winnaarseiland zaten, waardoor de derde finalist een enorme achterstand had.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_174976581
Ik denk overigens dat in ieder geval Niels, maar waarschijnlijk ook Kaj de rest van de expeditie gaan uitzitten op dat eiland. Twee heel sterke spelers en omdat ze geen proeven hoeven te doen en het eten maar met twee hoeven te delen verzwakken ze veel minder snel.
Hoogstens kan Kaj zoals hierboven al werd gezegd nog tactisch gebruik maken van zijn stemmen door expres te verliezen, maar ik denk dat hij ook gewoon het zekere voor het onzekere neemt; het blijft toch een individuele competitie en op dat winnaarseiland zit je gewoon veilig.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_174976631
Hoe zit het eigenlijk met Kaj en Niels? Als zij terugkomen bij de eilandraad, hebben ze dan ook nog immuniteit die eilandraad?
  Redactie Sport vrijdag 10 november 2017 @ 10:55:11 #145
274204 crew  Mexicanobakker
pi_174976684
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 10:52 schreef lord_bono het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met Kaj en Niels? Als zij terugkomen bij de eilandraad, hebben ze dan ook nog immuniteit die eilandraad?
Lijkt me.. niet, denk ik? Nu ze weten dat mensen teruggestuurd kunnen worden kunnen ze daar wel potentieel op anticiperen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_174977013
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 22:21 schreef Keyos het volgende:
Wegwezen met die Team-020, waren stuk voor stuk karakterloze figuren met een soort houding dat ze de Koning waren, onaantastbaar. Reality is a bitch.
Zo kan je zo'n beetje elke Ajax speler ooit beschrijven :')
PSN: Metal_Akilla
  Leukste jonkie 2022 vrijdag 10 november 2017 @ 11:18:24 #147
213457 engine
pi_174977097
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 11:13 schreef Akilla het volgende:

[..]

Zo kan je zo'n beetje elke Ajax speler ooit beschrijven :')
In het huidige Ajax misschien. Dat is toch wel anders geweest _O_
Daarnaast is Anouk niet karakterloos.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  vrijdag 10 november 2017 @ 12:47:51 #148
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_174978654
Is die kleine Froger eigenlijk stiekem ook zelf niet een OBNer? Of is het BNer-schap erfelijk?
Hoe dan ook, slimme actie. Maar niet zo handig om er daarna met te koop te gaan lopen.
pi_174978988
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 november 2017 11:18 schreef eNGine10 het volgende:
Daarnaast is Anouk niet karakterloos.
Wel tietloos :')

Wat zag Joelle er trouwen beroerd uit. Dacht eerst dat het Leontien Borsato was. Maar het bleek Joelle. Met een look van een 45+'er.

Richard reageerde wel leuk toen ze zei genaaid te zijn trouwens haha.
pi_174979835
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 november 2017 09:54 schreef eNGine10 het volgende:
Beetje schijnheilig trouwens van Carlos en Imke om te doen alsof ze het spel eerlijk willen spelen. Zo werkt het niet.
Moet al bijna :r als ik mevrouw met der vieze moedervlekken zie.
Wat een smerig figuur met der Bert wenkbrauwen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')