abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 10 november 2017 @ 12:44:15 #151
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_174978603
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 november 2017 12:31 schreef ludovico het volgende:

[..]

I understand, maar dan maakt dat statement van hem zelf geen sence.. Dan doet die alsof zijn neus bloedt.. terwijl die zelf gigantisch de fout in ging. Dan hoop ik dat het backfired maar we zullen zien...
Yep. Maar hij is erg dom in deze omdat het bedrijf het bewijs in handen heeft.
Als dat niet zo is en hij dit dus niet heeft gedaan dan heeft hij een geweldig goede zaak voor de rechter. Dat bedrijf heeft dan een levensgroot probleem.
Dan kan hij zijn ontslag aanvechten en er heel wat leuks aan over houden.

Ik zie niet in waarom een serieus bedrijf dat grote risico wil lopen terwijl die werknemer ook nog eens veel geld binnen haalt voor ze.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_174978615
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 november 2017 12:41 schreef ludovico het volgende:

[..]

Denk het wel... Als jij flirterig contact hebt met iemand en je trekt een bloesje aan met flinke cleavage dan zeg jij dus dat je het niet waardeert als hij je cleavage zegt mooi te vinden?

Wat verwacht je dan als je er mooi bij loopt? Dat niemand een mening mag hebben o.i.d.?
Het is niet strafbaar om een compliment uit te delen, of om een flirterige opmerking te maken. Hoe iemand dan reageert is een tweede.
Het gaat wel richting strafbaar als je tientallen smsjes stuurt naar iemand die hier niet van gediend is. Dat noemt men ook wel stalking.
Buiten dat wordt hij door dit gedrag niet veroordeeld door een rechtbank, hij verliest wel zijn baan.
  vrijdag 10 november 2017 @ 12:45:24 #153
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_174978620
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 november 2017 12:41 schreef ludovico het volgende:

[..]

Denk het wel... Als jij flirterig contact hebt met iemand en je trekt een bloesje aan met flinke cleavage dan zeg jij dus dat je het niet waardeert als hij je cleavage zegt mooi te vinden?

Wat verwacht je dan als je er mooi bij loopt? Dat niemand een mening mag hebben o.i.d.?
We hebben het hier over iets wat op een werkvloer plaats heeft. Dan is het niet normaal. Want professioneel gedrag is het dan niet. Iets wat van een medewerker wel verwacht mag worden.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidő sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  vrijdag 10 november 2017 @ 12:48:58 #154
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_174978667
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 12:33 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Onzin. Lees je eens in.
Het gaat om interne klachten. Niet om hebben ze op het internet gelezen.

“Het is niet zo dat wij zomaar ergens een briefje hebben gevonden met beschuldigingen. Het gaat om mensen van vlees en bloed, vrouwen die zich persoonlijk hebben aangemeld en hun verhaal hebben gedaan aan de preventieadviseur.”
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  vrijdag 10 november 2017 @ 12:51:28 #155
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_174978702
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 november 2017 12:48 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Het gaat om interne klachten. Niet om hebben ze op het internet gelezen.

“Het is niet zo dat wij zomaar ergens een briefje hebben gevonden met beschuldigingen. Het gaat om mensen van vlees en bloed, vrouwen die zich persoonlijk hebben aangemeld en hun verhaal hebben gedaan aan de preventieadviseur.”
Goeie bron ^O^
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_174978722
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 12:45 schreef Megumi het volgende:

[..]

We hebben het hier over iets wat op een werkvloer plaats heeft. Dan is het niet normaal. Want professioneel gedrag is het dan niet. Iets wat van een medewerker wel verwacht mag worden.
Als jij dikke cleavage op werk hebt dan mag je best een opmerking verwachten, niks mis mee als er verder niet intimiderend / vies mee omgegaan wordt.

Je wekt met je uiterlijke vertoning namelijk gewoon een reactie op bij een man, zolang dat bij een normaal complimentje blijft is er niks aan de hand.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  vrijdag 10 november 2017 @ 12:54:07 #157
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_174978748
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 november 2017 12:52 schreef ludovico het volgende:

[..]

Als jij dikke cleavage op werk hebt dan mag je best een opmerking verwachten, niks mis mee als er verder niet intimiderend / vies mee omgegaan wordt.

Je wekt met je uiterlijke vertoning namelijk gewoon een reactie op bij een man, zolang dat bij een normaal complimentje blijft is er niks aan de hand.
Dat mag je vinden. Maar zakelijk en professioneel is het niet.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidő sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_174978774
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 12:54 schreef Megumi het volgende:

[..]

Dat mag je vinden. Maar zakelijk en professioneel is het niet.
Het is niet uiterst strak binnen de lijntjes nee. Maar dat is met een cleavage werken ook niet. Ga het nog harder binnen een mal hameren zeg... Laat het een beetje los, geeft een veel betere sfeer.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  vrijdag 10 november 2017 @ 12:58:50 #159
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_174978815
Je hebt een geil decolleté zeg! Daar wil ik wel eens op zijn Russisch van genieten.

Gezellig. Op de werkvloer. Moet kunnen. Want decolleté.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 10 november 2017 @ 12:59:50 #160
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_174978828
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 november 2017 12:56 schreef ludovico het volgende:

[..]

Het is niet uiterst strak binnen de lijntjes nee. Maar dat is met een cleavage werken ook niet. Ga het nog harder binnen een mal hameren zeg... Laat het een beetje los, geeft een veel betere sfeer.
Dat bepaal ik zelf wel.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidő sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  vrijdag 10 november 2017 @ 13:00:36 #161
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_174978833
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 november 2017 12:56 schreef ludovico het volgende:

[..]

Het is niet uiterst strak binnen de lijntjes nee. Maar dat is met een cleavage werken ook niet. Ga het nog harder binnen een mal hameren zeg... Laat het een beetje los, geeft een veel betere sfeer.
Dus een vrouw die niet zit te wachten op zulk commentaar moet maar een lange, wijde en bedekkende jurk aan? Als je tieten of kont ergens goed in uitkomen vraag je erom?


Waar heb ik dat toch eerder gehoord? Nee, schiet me maar niet te binnen...
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  vrijdag 10 november 2017 @ 13:02:00 #162
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_174978859
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 november 2017 13:00 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Dus een vrouw die niet zit te wachten op zulk commentaar moet maar een lange, wijde en bedekkende jurk aan? Als je tieten of kont ergens goed in uitkomen vraag je erom?

Waar heb ik dat toch eerder gehoord? Nee, schiet me maar niet te binnen...
Wel raar zou ludovico de boerka willen stimuleren?
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidő sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_174978861
quote:
17s.gif Op vrijdag 10 november 2017 12:58 schreef Copycat het volgende:
Je hebt een geil decolleté zeg! Daar wil ik wel eens op zijn Russisch van genieten.

Gezellig. Op de werkvloer. Moet kunnen. Want decolleté.
Nee, dat zeg ik niet, een normaal complimentje zonder gelijk vies te doen kan prima. "Mooi decolleté" kan prima als jij er ook bewust mee uit de deur gaat. Wat verwacht je dan in hemelsnaam? Dat niemand iets van je outfit mag vinden?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_174978873
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 12:59 schreef Megumi het volgende:

[..]

Dat bepaal ik zelf wel.
Ja dat zie ik, wat een gezelligheid breng jij naar de werkvloer zeg.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_174978904
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 november 2017 10:56 schreef Chewie het volgende:
Als het om honderden berichten gaat dan is het argument van "tenzij hij doorging" nogal een non argument.

En ja glazenmaker je kent de inhoud niet, wij ook niet maar wel bijzonder dat je in eerste instantie de verdachte deze keer steunt en de andere keer de verdachte gelijk op de brandstapel moet.
Nee hoor. De andere keer wilde de verdachte graag zelf iedereen op de brandstapel flikkeren bij het eerste luchtje van onraad. Bart niet voor zover ik weet.
pi_174978921
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 november 2017 13:00 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Dus een vrouw die niet zit te wachten op zulk commentaar moet maar een lange, wijde en bedekkende jurk aan? Als je tieten of kont ergens goed in uitkomen vraag je erom?


Waar heb ik dat toch eerder gehoord? Nee, schiet me maar niet te binnen...
Als jij niet zit te wachten op dat commentaar doe je je er verstandig aan om jezelf te bedekken inderdaad. Voordat ik het echt hinderlijk ga vinden moet er wel iets meer gebeuren als "mooie billen"
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_174978922
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 13:04 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Nee hoor. De andere keer wilde de verdachte graag zelf iedereen op de brandstapel flikkeren bij het eerste luchtje van onraad. Bart niet voor zover ik weet.
Oh het leedvermaak snap ik wel maar dat is het punt niet.
pi_174978936
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 november 2017 13:02 schreef ludovico het volgende:

[..]

Nee, dat zeg ik niet, een normaal complimentje zonder gelijk vies te doen kan prima. "Mooi decolleté" kan prima als jij er ook bewust mee uit de deur gaat. Wat verwacht je dan in hemelsnaam? Dat niemand iets van je outfit mag vinden?
Alles hangt af van de onderlinge sfeer, werk je al jaren prettig met iemand samen en heb je af en toe een lolletje onderling, dan kan het vast geen kwaad. Vooral omdat je de verwachting hebt dat diegene eerlijk tegen jou zal zijn als ze het niet prettig vindt, of omdat zij zelf ook uitdeelt (Dat is een prima bobbel in die spijkerbroek, zeg).
Als het een stagiaire is, of tussen mensen waar een bepaalde machtsverhouding zit, lijkt het me toch verre van wenselijk.
pi_174978949
Nog even en jullie seksualisering "je ziet er mooi uit" ook al naar aanranding.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  vrijdag 10 november 2017 @ 13:06:41 #170
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_174978958
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 november 2017 13:02 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ja dat zie ik, wat een gezelligheid breng jij naar de werkvloer zeg.
Het is maar wat je gezellig vindt. Hoe weet jij trouwens hoe gezellig ik ben. Want jij kent mij gelukkig niet? Wel een beetje dom oordelen over personen en vrouwen die je niet kent?
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidő sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  vrijdag 10 november 2017 @ 13:07:13 #171
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_174978968
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 november 2017 13:05 schreef ludovico het volgende:

Als jij niet zit te wachten op dat commentaar doe je je er verstandig aan om jezelf te bedekken inderdaad. Voordat ik het echt hinderlijk ga vinden moet er wel iets meer gebeuren als "mooie billen"
Wow.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_174979021
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 13:06 schreef Wuwwa het volgende:

[..]

Alles hangt af van de onderlinge sfeer, werk je al jaren prettig met iemand samen en heb je af en toe een lolletje onderling, dan kan het vast geen kwaad. Vooral omdat je de verwachting hebt dat diegene eerlijk tegen jou zal zijn als ze het niet prettig vindt, of omdat zij zelf ook uitdeelt (Dat is een prima bobbel in die spijkerbroek, zeg).
Als het een stagiaire is, of tussen mensen waar een bepaalde machtsverhouding zit, lijkt het me toch verre van wenselijk.
Ook met je stagiaire kun je een grappige leuke onderlinge gemoedelijke sfeer hebben waarin je veel tegen elkaar kunt zeggen en je elkaars feed back waardeert.

Ik probeer alleen deze discussie hier te nuanceren want er worden maar gelijk overal conclusies over getrokken alsof we het morgen moeten verbieden om "mooie billen" te kunnen zeggen tegen een vrouw.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_174979041
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 november 2017 13:07 schreef Copycat het volgende:

[..]

Wow.
Wat verwacht je dan? Dat we de vrijheid van meningsuiting gaan beperken over opmerkingen over billen?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_174979071
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 13:05 schreef Chewie het volgende:

[..]

Oh het leedvermaak snap ik wel maar dat is het punt niet.
Ben benieuwd wat dan wel het punt is. Leedvermaak alleen is trouwens wel een beetje te nauw hoor.
pi_174979072
Het is natuurlijk wel een beetje een vreemde opmerking om te maken in een professionele werksfeer.

Als de secretaresse tijdens de kerstborrel met haar (blote) billen op het kopieerapparaat gaat zitten dan kun je de opmerking wel maken.
pi_174979077
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 13:06 schreef Megumi het volgende:

[..]

Het is maar wat je gezellig vindt. Hoe weet jij trouwens hoe gezellig ik ben. Want jij kent mij gelukkig niet? Wel een beetje dom oordelen over personen en vrouwen die je niet kent?
Dat kan ik aardig merken aan dit gesprekje. Het is komt toch vrij duidelijk naar voren al die gezelligheid.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  vrijdag 10 november 2017 @ 13:12:59 #177
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_174979082
Ik verwacht professionaliteit. Heel vreemd misschien.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_174979098
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 november 2017 13:09 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ook met je stagiaire kun je een grappige leuke onderlinge gemoedelijke sfeer hebben waarin je veel tegen elkaar kunt zeggen en je elkaars feed back waardeert.

Ik probeer alleen deze discussie hier te nuanceren want er worden maar gelijk overal conclusies over getrokken alsof we het morgen moeten verbieden om "mooie billen" te kunnen zeggen tegen een vrouw.
Uiteraard valt of staat alles met een onderlinge relatie, werk of privé en de mate van hoeveelheid. Volgens mij word jij nu een beetje ongenuanceerd door te stellen dat er hier wordt gezegd dat elk compliment verboden moet worden.
pi_174979110
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 13:06 schreef Wuwwa het volgende:

[..]

Alles hangt af van de onderlinge sfeer, werk je al jaren prettig met iemand samen en heb je af en toe een lolletje onderling, dan kan het vast geen kwaad. Vooral omdat je de verwachting hebt dat diegene eerlijk tegen jou zal zijn als ze het niet prettig vindt, of omdat zij zelf ook uitdeelt (Dat is een prima bobbel in die spijkerbroek, zeg).
Als het een stagiaire is, of tussen mensen waar een bepaalde machtsverhouding zit, lijkt het me toch verre van wenselijk.
Oh dus als de vrouw maar eerst een verbale aanranding pleegt is het goed.
  vrijdag 10 november 2017 @ 13:14:57 #180
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_174979131
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 november 2017 13:12 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dat kan ik aardig merken aan dit gesprekje. Het is komt toch vrij duidelijk naar voren al die gezelligheid.
Dus de hele dag naar de tieten van vrouwen kijken en indien mogelijk daar een opmerking over maken is gezellig. Waar werk jij eigenlijk?
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidő sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_174979139
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 13:14 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Oh dus als de vrouw maar eerst een verbale aanranding pleegt is het goed.
Wel als je daar prima mee om kunt gaan/ dat niet onprettig vindt e.d.
pi_174979211
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 13:13 schreef Wuwwa het volgende:

[..]

Uiteraard valt of staat alles met een onderlinge relatie, werk of privé en de mate van hoeveelheid. Volgens mij word jij nu een beetje ongenuanceerd door te stellen dat er hier wordt gezegd dat elk compliment verboden moet worden.
Dat gevoel krijg ik als iemand tegen mij zegt dat vrouwen die geen opmerkingen willen horen of die dan maar een Burka aan moeten doen.

Ik ben van mening dat binnen bepaalde grenzen er ook opmerkingen gemaakt mogen worden over billen. Als je daar niet mee kunt leven dan heb je pech, het is niet direct een strafbaar feit. Gelukkig.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  vrijdag 10 november 2017 @ 13:18:55 #183
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_174979214
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 november 2017 13:12 schreef Chewie het volgende:
Het is natuurlijk wel een beetje een vreemde opmerking om te maken in een professionele werksfeer.

Als de secretaresse tijdens de kerstborrel met haar (blote) billen op het kopieerapparaat gaat zitten dan kun je de opmerking wel maken.
Zo een persoon zal ontslagen worden denk ik. Als het bedrijf er achter komt.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidő sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_174979265
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 november 2017 13:18 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dat gevoel krijg ik als iemand tegen mij zegt dat vrouwen die geen opmerkingen willen horen of die dan maar een Burka aan moeten doen.

Ik ben van mening dat binnen bepaalde grenzen er ook opmerkingen gemaakt mogen worden over billen. Als je daar niet mee kunt leven dan heb je pech, het is niet direct een strafbaar feit. Gelukkig.
Gelukkig is dhr de Pauw ook niet ontslagen om één enkel complimentje over andermans borsten of billen.
pi_174979337
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 13:14 schreef Megumi het volgende:

[..]

Dus de hele dag naar de tieten van vrouwen kijken en indien mogelijk daar een opmerking over maken is gezellig. Waar werk jij eigenlijk?
"De hele dag kijken" ja sorry hoor ik vind dat intimiderend, er wordt veel te hard geprobeerd om mij hier iedere keer maar weer te framen als sex offender.

Iedere keer als een of andere Geilneef opmerkingen plaatsen vind ik ook ongepast.

Als Jannie uit het toilet komt om naar haar afspraakje te gaan en ze heeft net der bloesje heel wat knoopjes opengegooid? En jij en Jannie zijn goede collega's die leuk met elkaar omgaan? Stel je dan niet aan.
Verder is ongepast ook nog niet strafbaar. Maar je mag er uiteraard wel wat van vinden en eisen stellen aan je werksfeer. Maar hoe die grenzen lopen is wat genuanceerder dan hoe deze discussie verloopt
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_174979837
Dan is het ook niet genuanceerd om honderden seksgetinte en flirterige smsjes te verwarren met af en toe een opmerking over de dikke tieten van juffrouw Jannie.
pi_174980143
Toch is van verdedigen geen sprake als van tevoren al besloten is dat iemand ontslagen wordt, en VRT rept wel van verdedigen.
En dan daarbij zeggen dat er op een bepaalde minimale manier is gereageerd en dat dat was te verwachten, dat is gewoon manipulatief van die baas van VRT.
  vrijdag 10 november 2017 @ 14:09:01 #188
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_174980154
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 november 2017 13:18 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dat gevoel krijg ik als iemand tegen mij zegt dat vrouwen die geen opmerkingen willen horen of die dan maar een Burka aan moeten doen.

Ik ben van mening dat binnen bepaalde grenzen er ook opmerkingen gemaakt mogen worden over billen. Als je daar niet mee kunt leven dan heb je pech, het is niet direct een strafbaar feit. Gelukkig.
Maar dit gaat toch niet over een opmerking een keer, dit gaat over vele opmerkingen en doorgaan terwijl er gezegd is dat het niet gewaardeerd wordt.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_174980256
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 14:08 schreef Loekie1 het volgende:
Toch is van verdedigen geen sprake als van tevoren al besloten is dat iemand ontslagen wordt, en VRT rept wel van verdedigen.
En dan daarbij zeggen dat er op een bepaalde minimale manier is gereageerd en dat dat was te verwachten, dat is gewoon manipulatief van die baas van VRT.
Als de VRT eenduidig bewijs van meerdere kanten heeft, dan is het netjes om voor de vorm wederhoor toe te passen, maar veel valt daar dan natuurlijk niet van te verwachten.
pi_174980339
een twitterde op zondag 08-10-2017 om 11:00:11 .@BartDePauwtroef doet echt alles om mee te doen aan #Steracteursterartiest! #Tweetotdezesdemacht met @KobeIlsen e… https://t.co/bUyeGs8DJY reageer retweet
pi_174980405
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 14:14 schreef Igen het volgende:

[..]

Als de VRT eenduidig bewijs van meerdere kanten heeft, dan is het netjes om voor de vorm wederhoor toe te passen, maar veel valt daar dan natuurlijk niet van te verwachten.
Maar dan moet je ook niet zeggen dat iemand zich kon verdedigen. Want dat is dan niet zo.
pi_174980789
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 14:22 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Maar dan moet je ook niet zeggen dat iemand zich kon verdedigen. Want dat is dan niet zo.
De gelegenheid krijgen om je verdedigen is wat anders dan een reele kans hebben om daarmee succesvol te zijn.
pi_174980852
En eerlijk gezegd, als er sprake is van klachten van meerdere personen en honderden SMS'jes die zelfs stalkerig worden genoemd, en die De Pauw zegt dat hij geen flauw benul heeft waar het over gaat, dan speelt hij volgens mij wel een beetje de vermoorde onschuld.
pi_174980959
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 14:46 schreef Igen het volgende:
En eerlijk gezegd, als er sprake is van klachten van meerdere personen en honderden SMS'jes die zelfs stalkerig worden genoemd, en die De Pauw zegt dat hij geen flauw benul heeft waar het over gaat, dan speelt hij volgens mij wel een beetje de vermoorde onschuld.
Ik zou het anders aangepakt hebben. Begin over zijn gedrag, vraag waarom hij dit gedaan heeft en wat hij denkt dat de geadresseerden daarvan vinden. Vraag of hij wel eens woedend is geworden als iemand hem afwees. Dus begin een gesprek, voordat je iemand meteen de laan uitstuurt.
pi_174981002
Als ik er zo over nadenk, denk ik toch dat hij er meer van weet dan dat hij zegt. Hij was het paradepaardje van de VRT, hij behaalde zo een miljoen kijkers met zijn programma. Als je je bedenkt dat er ongeveer 4 miljoen Vlamingen zijn, dan kijkt er dus 1 op de 4. Dat is gewoon enorm. Kan me niet voorstellen dat de zender hem ontslaat om iets wat kattenpis is.
pi_174981063
In dit geval was het wellicht terecht, maar in een ander geval niet waar de aanpak op deze manier is. In de Standaard staat een verhaal van een advocaat, die iemand verdedigde waarbij de aanklachten vals waren en die man was ook meteen ontslagen. Dat hoofd van een mediabedrijf had kritiek geuit op het werk van een paar meiden op een redactie. Die meiden hadden hem vervolgens beschuldigd van het sturen van seksueel getinte berichten. Dat bleek achteraf niet waar te zijn.
  vrijdag 10 november 2017 @ 15:02:58 #197
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_174981178
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 14:52 schreef Loekie1 het volgende:

Ik zou het anders aangepakt hebben. Begin over zijn gedrag, vraag waarom hij dit gedaan heeft en wat hij denkt dat de geadresseerden daarvan vinden. Vraag of hij wel eens woedend is geworden als iemand hem afwees. Dus begin een gesprek, voordat je iemand meteen de laan uitstuurt.
Ik begrijp dat jij bij het gehouden gesprek aanwezig bent geweest?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_174981378
quote:
11s.gif Op vrijdag 10 november 2017 15:02 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik begrijp dat jij bij het gehouden gesprek aanwezig bent geweest?
Als het gesprek zo gegaan zou zijn, zou De Pauw anders gereageerd hebben in de media.
Hier nog een reactie van De Pauw op de radio, hij zegt: ik ben opgepakt en opgehangen zonder verhoor.
Daar blijkt toch wel uit dat het niet goed aangepakt is.


[ Bericht 20% gewijzigd door Loekie1 op 10-11-2017 15:23:27 ]
  vrijdag 10 november 2017 @ 15:28:05 #199
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_174981684
Kijk ;) het is wel echt mogelijk dat mensen eens liegen...

Judy Haim: Sheen verkrachtte Corey niet
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_174981732
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 15:28 schreef 2NutZ het volgende:
Kijk ;) het is wel echt mogelijk dat mensen eens liegen...

Judy Haim: Sheen verkrachtte Corey niet
Zoiets zegt me niks. Ze kan makkelijk een zak met geld gekregen hebben van Sheen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')