abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_175213775
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 10:41 schreef Maraca het volgende:

Ik heb het alleen tijdens tourtochten gelukkig. Tijdens reguliere tochten soms een 'hoi' en dat is prima :Y
vind het soms wel leuk om te babbelen vooral bergop van die zelf overschatters die je eerst voorbij gaan als of ze pantani zijn. als je ze dan een stukje verder weer tegen komt half opgeblazen, kan ik het echt niet laten om te gaan babbelen om ze nog ff wat extra te (de)motiveren om mijn wiel te houden. ~O>
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  dinsdag 21 november 2017 @ 11:00:15 #202
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_175213851
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 10:53 schreef dop het volgende:

[..]

vind het soms wel leuk om te babbelen vooral bergop van die zelf overschatters die je eerst voorbij gaan als of ze pantani zijn. als je ze dan een stukje verder weer tegen komt half opgeblazen, kan ik het echt niet laten om te gaan babbelen om ze nog ff wat extra te (de)motiveren om mijn wiel te houden. ~O>
Dit, vind het ook wel mooi altijd.
pi_175213896
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 10:53 schreef dop het volgende:

[..]

En toen werd je heerlijk wakker met een glimlach op je gezicht? :+
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_175213972
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 11:02 schreef Patroon het volgende:

[..]

En toen werd je heerlijk wakker met een glimlach op je gezicht? :+
Als ik over fietsen droom, is het over een mooi paar vrouwen billen waar ik achter heb gefiets,
Dan komt er geen babbelen in die droom voor.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
pi_175214021
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 11:06 schreef dop het volgende:

[..]

Als ik over fietsen droom, is het over een mooi paar vrouwen billen waar ik achter heb gefiets,
Dan komt er geen babbelen in die droom voor.
zoiets?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_175214055
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 11:08 schreef Patroon het volgende:

[..]

zoiets?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze inhoud is momenteel niet beschikbaar, dat deel je alleen met je faceboek vriendjes
pi_175214214
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 11:10 schreef dop het volgende:

[..]

Deze inhoud is momenteel niet beschikbaar, dat deel je alleen met je faceboek vriendjes
mmm misschien ook wel beter ;)

Ik heb hem even openbaar gezet. Lukt het nu?
pi_175214302
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 11:19 schreef Patroon het volgende:

[..]

mmm misschien ook wel beter ;)

Ik heb hem even openbaar gezet. Lukt het nu?
:) weet dat het je lief is, dus zou er braaf naast gaan rijden en babbelen, zou niet naar haar kont durven kijken :D
pi_175214320
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 11:24 schreef dop het volgende:

[..]

:) weet dat het je lief is, dus zou er braaf naast gaan rijden en babbelen, zou niet naar haar kont durven kijken :D
doe je jezelf te kort :D
pi_175214413
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 november 2017 11:25 schreef Patroon het volgende:

[..]

doe je jezelf te kort :D
okay stiekum dan ;)
pi_175220176
Ik heb vaak van dat uitzicht mogen genieten *O*

Dan zei ik tegen Patty; fiets jij maar door. Ik heb slechte benen *O*
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')