abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_174959811
De situatie is als volgt:

Bedrijfsuitje in een restaurant.

Ik zat samen met wat collega's aan een tafel en was in gesprek.. toen mij opviel dat aan de tafel voor mij een donkerharige dame van een jaar of 20 mij aankeek en vervolgens begon te lachen en toen haar vriendinnen en vrienden aankeek. Daarna keken ze alle 6 (3 meisjes en 3 jongens) mij al uitlachend aan.Er is dus iets gezegd wat haar opviel en dat deelde ze met haar tafelgenoten. De heren aan die tafel keken 1 keer en daarna niet meer. maar de meiden bleven regelmatig al lachend in mijn richting kijken. Zelfs toen 5 van hen even wegliepen om eten te halen( zelfbediening) bleef het blonde meisje dat als enige achterbleef mij regelmatig zonder emotie aankijken. Uiteindelijk bleef dit zo'n half uur doorgaan en daarna stopten ze met lachen en kijken.

Als laatste zag ik ze nog een keer bij de uitgang staan en toen ze mij zagen langslopen keek die donkerharige dame haar vriendinnen lachend aan.
Dit is niet ingebeeld want mijn collega zag het ook gebeuren.

Eigenlijk wilde ik naar hen toe stappen en vragen wat er zo grappig was maar ik was te bang voor het antwoord.

Ik heb BDD en ik ben halverwege 30 jaar en ik heb een vrouwenfobie. Dus dit voelt buitengewoon kut. Mijn zelfvertrouwen wat toch al niks voorstelde is nu nog meer verslechterd.

Ik vroeg mijn collega's of ze iets opviel... saus op mijn gezicht of zo.... maar niemand zag iets opvallends.
Nu ben ik inderdaad vrij lelijk kwa uiterlijk maar volgens mij niet zo extreem lelijk dat mensen er over gaan roddelen.

Wat zijn de mogelijke theoriën?

1 ik draag een beugel misschien lachte ze me daarop op uit? Al is dit in mijn ogen te makkelijk.

2 Misschien dacht ze dat ik haar aanstaarde? en dat ze tegen haar vriendinnen zei: die lelijke kneus kijkt de hele tijd naar mij? Dit was overigens geenszins het geval... ok een paar keer keek ik maar daar ontkom je niet aan als ze recht voor je neus zitten. Maar het is niet zo dat ik mij volledig op hen ging focussen want ik was teveel in gesprek.

Wat zijn de overige mogelijkheden?

Die meisjes waren wel knap maar hadden geloof ik ook een arrogante uitstraling.

Omdat ik halverwege 30 ben en nooit heb meegemaakt dat er vrouwen waren die mij zagen staan heb ik dus alleen de kant van afwijzingen meegemaakt en twijfel ik extreem veel over mezelf. Soms vind ik mij de lelijkste man van de hele wereld, andere dagen vind ik mij niet heel lelijk maar volledig onzichtbaar. En vrij recentelijk vind ik ook dat ik een ouwe kop begin te krijgen.

Wat zijn de mogelijke theorieën en hoe moet ik dit verwerken? Ik durfde het echt niet te vragen want ik was te bang voor het antwoord.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_174959857
Mijn beste gok is dat het lachen niet om jou ging. De meeste mensen zijn helemaal niet met hun omgeving bezig en vooral met zichzelf. Zoals jij, die denkt dat mensen je uitlachen. Je BDD zal je daar extra gevoelig voor maken, maar betekent nog niet dat het echt zo is. Ik zou er verder, of het nu wel of niet zo was, ook vooral niet bij stilstaan. Totaal verspilling van je tijd en emoties. Het is dat echt niet waard.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_174959859
Misschien vond ze je leuk?
pi_174959861
die meisje vond jou leuk en dan gaan ze giechelen.

1 meisje zei tegen de rest 'niet meteen omkijken maar Sofie vind die jongen daar leuk'.
dus de rest omkijken en giechelen.

Ben je paranoïde?
5 Ferrari's op videoband!
pi_174959899
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 14:17 schreef Isabeau het volgende:
Mijn beste gok is dat het lachen niet om jou ging. De meeste mensen zijn helemaal niet met hun omgeving bezig en vooral met zichzelf. Zoals jij, die denkt dat mensen je uitlachen. Je BDD zal je daar extra gevoelig voor maken, maar betekent nog niet dat het echt zo is. Ik zou er verder, of het nu wel of niet zo was, ook vooral niet bij stilstaan. Totaal verspilling van je tijd en emoties. Het is dat echt niet waard.
Nee want mijn collega's zagen het ook gebeuren en ik attendeerde ze er ook op. Ze wilde zelfs gaan vragen voor mij wat de reden was maar ik hield ze tegen. Ik moet zeggen dat dit de eerste keer was in mijn leven dat zoiets gebeurde. Er is iets wat die donkerharige meid opviel en dat vertelde ze aan haar vriendinnen en toen keken ze allemaal naar mij.. om datgene te bekijken waar zij zo om moest lachen.
Die donkerharige was de gangmaker en de andere waren slechts meelopers.
De dudes aan die tafel keken 1 keertje al lachend .. en daarna dachten ze "whatever" en stopten ze met kijken.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_174959931
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 14:19 schreef -Deluzion- het volgende:

Nee want mijn collega's zagen het ook gebeuren en ik attendeerde ze er ook op. Ze wilde zelfs gaan vragen voor mij wat de reden was maar ik hield ze tegen. Ik moet zeggen dat dit de eerste keer was in mijn leven dat zoiets gebeurde. Er is iets wat die donkerharige meid opviel en dat vertelde ze aan haar vriendinnen en toen keken ze allemaal naar mij.. om datgene te bekijken waar zij zo om moest lachen.
Die donkerharige was de gangmaker en de andere waren slechts meelopers.
De dudes aan die tafel keken 1 keertje al lachend .. en daarna dachten ze "whatever" en stopten ze met kijken.
Ja, dan nog. So what? Ze kennen je niet. Dus is het volkomen niets zeggend. Je er niet druk over maken is mijn enige advies.

En misschien vonden ze je wel gewoon leuk, kan ook hè :P
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_174959948
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 14:17 schreef Raskolnikow het volgende:
Misschien vond ze je leuk?
Nee dit was niet de manier van kijken van "ik vind je leuk" dit was echt uitlachen.
Ik ben goed in het onderscheid maken hiervan. Bovendien waren dit gewoon 3 stelletjes van begin 20 of zo... tussen 18 en 23 schatte ik ze.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
  donderdag 9 november 2017 @ 14:24:10 #8
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_174959960
Volgens mij vond een van hen jou leuk. Serieus.
Of ze herkenden je als die zeur van FOK! Dat kan kan ook natuurlijk
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_174959970
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 14:22 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, dan nog. So what? Ze kennen je niet. Dus is het volkomen niets zeggend. Je er niet druk over maken is mijn enige advies.

En misschien vonden ze je wel gewoon leuk, kan ook hè :P
Nee dat is echt onmogelijk.... er is echt iets wat haar opviel en haar aan het lachen maakte... zou het de beugel zijn? Maar dat zou extreeeeeeeem oppervlakkig zijn.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_174959978
Misschien leek je wel op hun leraar die ze stom vinden. Of op iemand anders die ze kenden. En maakten ze daar grapjes over.

Heb je nu natuurlijk niks aan, maar had het gewoon gevraagd. Dan had je geweten waarvoor ze steeds keken. En waarschijnlijk ging het om iets onbenulligs.
pi_174959999
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 14:24 schreef Tinkepink het volgende:
Volgens mij vond een van hen jou leuk. Serieus.
Of ze herkenden je als die zeur van FOK! Dat kan kan ook natuurlijk
Nee het was alleen de donkerharige die mij aankeek want iedereen was gewoon met zichzelf bezig. Dit was echt letterlijk uitlachen. Niemand van hen besteedde aandacht aan mij totdat die donkerharige mij aankeek en begon te lachen naar vriendinnen en ze iets zei waardoor ze alle 6 in mijn richting keken.

Dat ze me leuk vonden is dus geen optie.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_174960010
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 14:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
Misschien leek je wel op hun leraar die ze stom vinden. Of op iemand anders die ze kenden. En maakten ze daar grapjes over.

Heb je nu natuurlijk niks aan, maar had het gewoon gevraagd. Dan had je geweten waarvoor ze steeds keken. En waarschijnlijk ging het om iets onbenulligs.
Dat zou zeker een optie kunnen zijn...

Misschien deed ik aan iemand denken of zo.. zo van" haha kijk hem dan? dat lijkt mijn irritante wiskunde leraar wel"
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
  donderdag 9 november 2017 @ 14:28:02 #13
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_174960014
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 14:26 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Nee het was alleen de donkerharige die mij aankeek want iedereen was gewoon met zichzelf bezig. Dit was echt letterlijk uitlachen. Niemand van hen besteedde aandacht aan mij totdat die donkerharige mij aankeek en begon te lachen naar vriendinnen en ze iets zei waardoor ze alle 6 in mijn richting keken.

Dat ze me leuk vonden is dus geen optie.
Maar toch: zelfs als een meisje naar je toe komt, zegt dat ze leuk vindt en er bij lacht, zou je dit nog uitleggen als dat ze je voor de gek houdt en je uitlacht.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_174960026
Vrouwen hebben een aparte ontwikkeling, in de tienerjaren kunnen ze veelal volwassener zijn dan als ze eenmaal in die 20-25 periode zijn aanbeland, dan is er plots een soort regressie gaande wat zich pas weer herstelt richting de 30 als de eierstokken eenmaal beginnen te rammelen.

Ik zou er persoonlijk ook wat van aantrekken, maar uiteindelijk moet je je dus beseffen dat het zeer waarschijnlijk niet aan jou zal hebben gelegen.
pi_174960046
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 14:28 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Maar toch: zelfs als een meisje naar je toe komt, zegt dat ze leuk vindt en er bij lacht, zou je dit nog uitleggen als dat ze je voor de gek houdt en je uitlacht.
Nee dan besef ik dat het anders is... dit is in mijn geval onmogelijk dat zoiets zou kunnen gebeuren maar als je het zo stelt dan is dat de waarheid ja...
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_174960061
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 14:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
Misschien leek je wel op hun leraar die ze stom vinden. Of op iemand anders die ze kenden. En maakten ze daar grapjes over.

Heb je nu natuurlijk niks aan, maar had het gewoon gevraagd. Dan had je geweten waarvoor ze steeds keken. En waarschijnlijk ging het om iets onbenulligs.
Dit klinkt nog het meest logisch.
pi_174960072
Ik had gewoon niet het lef om te vragen waarom ze mij uitlachte. Ik was te bang dat mijn diepste angsten bevestigd zouden worden.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_174960093
Het is natuurlijk wel een typisch BDD-moment, wat er ook precies gebeurt is, je denkt er sowieso op je eigen manier over en dat zal niet makkelijk zijn.

99 van de 100 keer is het iets compleet onschuldigs. Misschien lijk je op iemand die ze kennen waar ze om moeten lachen, misschien denken ze onterecht dat je iemand anders bent die ze ook kennen maar die ze een sukkel vinden, misschien heb je een idioot kapsel of een kop om op te slaan, misschien vond één van die meisjes je wel leuk, misschien dit misschien dat.

Je weet het niet, maar jezelf gek maken met speculeren en het vragen aan mensen die er niet bij waren, dat lijkt me een onnodig nerveuze bezigheid.
-nee-
pi_174960094
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 14:30 schreef -Deluzion- het volgende:
Ik had gewoon niet het lef om te vragen waarom ze mij uitlachte. Ik was te bang dat mijn diepste angsten bevestigd zouden worden.
Het voordeel is dat dit dingen zijn waar je aan kan werken, eventueel met therapie, zodat je leven er alleen maar beter op kan worden.
pi_174960100
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 14:30 schreef -Deluzion- het volgende:
Ik had gewoon niet het lef om te vragen waarom ze mij uitlachte. Ik was te bang dat mijn diepste angsten bevestigd zouden worden.
Door wie? Door een stelletje asociale giebelwijven? Die zou ik echt als laatste serieus nemen.
pi_174960105
Volgens min heeft iedereen wel een moment gekend dat je ergens iets zit te drinken en dan een awkward oogcontact maakt.

Vervolgens kijk jij of de ander als eerste weg maar check je beide af en toe of er nog oogcontact is wat de situatie dus nog meer awkward maakt. Combineer dat met een gezelschap en soms dus ook lachend oogcontact en dan heb je denk ik jouw situatie.

Niet teveel achter zoeken.
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
pi_174960124
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 14:28 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Vrouwen hebben een aparte ontwikkeling, in de tienerjaren kunnen ze veelal volwassener zijn dan als ze eenmaal in die 20-25 periode zijn aanbeland, dan is er plots een soort regressie gaande wat zich pas weer herstelt richting de 30 als de eierstokken eenmaal beginnen te rammelen.

Ik zou er persoonlijk ook wat van aantrekken, maar uiteindelijk moet je je dus beseffen dat het zeer waarschijnlijk niet aan jou zal hebben gelegen.
Ja dat weet ik, ben ik met je eens. Tussen 20 en 25 lijken de hormonen overhoop te liggen of zo. Pas daarna worden ze weer normaler.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_174960139
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 14:33 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Volgens min heeft iedereen wel een moment gekend dat je ergens iets zit te drinken en dan een awkward oogcontact maakt.

Vervolgens kijk jij of de ander als eerste weg maar check je beide af en toe of er nog oogcontact is wat de situatie dus nog meer awkward maakt. Combineer dat met een gezelschap en soms dus ook lachend oogcontact en dan heb je denk ik jouw situatie.

Niet teveel achter zoeken.
Ze bleven nog zeker een paar keer kijken... en ik keek later ook gewoon met "vragende blik" terug. Maar daar kreeg ik niks bevestigend op.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
  donderdag 9 november 2017 @ 14:35:52 #24
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_174960174
Overigens is de leraren optie ook niet echt geloofwaardig... ik kan dan wel halverwege 30 zijn maar ik word nooit ouder geschat dan 25. Ik verouder langzamer dan een gemiddeld mens en 1 collega denkt dat ik een vampier ben.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_174960197
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 14:37 schreef -Deluzion- het volgende:
Overigens is de leraren optie ook niet echt geloofwaardig... ik kan dan wel halverwege 30 zijn maar ik word nooit ouder geschat dan 25. Ik verouder langzamer dan een gemiddeld mens en 1 collega denkt dat ik een vampier ben.
Dan iemand anders die ze kennen. Leraar was een voorbeeld.

Een vampier?
  donderdag 9 november 2017 @ 14:38:53 #27
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_174960206
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 14:23 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Nee dit was niet de manier van kijken van "ik vind je leuk" dit was echt uitlachen.
Ik ben goed in het onderscheid maken hiervan. Bovendien waren dit gewoon 3 stelletjes van begin 20 of zo... tussen 18 en 23 schatte ik ze.
Misschien herkende ze je van vroeger, is dat mogelijk?

Maar vooral, maak je niet zo druk erom. Sommige mensen zijn gewoon naar onbeleefd en onaardig, dat is hun gebrek, niet de jouwe.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_174960222
quote:
14s.gif Op donderdag 9 november 2017 14:35 schreef NoXia het volgende:
Je zult het nooit weten.
Klopt maar ik weet niet hoe ik het moet verwerken. het enige wat ik doe is er constant aan denken en de meest verschrikkelijke theoriën bedenken.

Hoewel ik BDD heb kan ik mij toch niet voorstellen dat ik zo lelijk ben dat ze daarom gaan lachen.
Misschien omdat ze dacht dat ik haar aankeek en het gevoel kreeg dat ik haar leuk vond en daarop in lachen uitbarstte en dit deelde met haar vriendinnen" die lelijke kneus zit mij de hele tijd aan te kijken" dat is misschien wel de voornaamste theorie.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
  donderdag 9 november 2017 @ 14:39:48 #29
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_174960230
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 14:24 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Nee dat is echt onmogelijk.... er is echt iets wat haar opviel en haar aan het lachen maakte... zou het de beugel zijn? Maar dat zou extreeeeeeeem oppervlakkig zijn.
Zoveel mensen hebben een beugel, dat zal het vast niet geweest zijn.
Was het dat wel is het, nogmaals, hun gebrek en niet de jouwe.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_174960240
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 14:38 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Dan iemand anders die ze kennen. Leraar was een voorbeeld.

Een vampier?
Een vampier ja omdat de tijd blijft stilstaan en ik kwa uiterlijk gewoon niet verouder.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_174960263
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 14:38 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Misschien herkende ze je van vroeger, is dat mogelijk?

Maar vooral, maak je niet zo druk erom. Sommige mensen zijn gewoon naar onbeleefd en onaardig, dat is hun gebrek, niet de jouwe.
Nee dat lijkt mij onmogelijk want deze dames waren toch 15 jaar jonger ongeveer...
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_174960264
Dus het was geen flirterige lach? Maar een gemene lach? Lastig te zeggen, misschien dan toch iets aan je uiterlijk.
ADHD-C
pi_174960274
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 14:41 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Nee dat lijkt mij onmogelijk want deze dames waren toch 15 jaar jonger ongeveer...
Mijn vriendin is ook 15 jaar jonger.
pi_174960324
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 14:41 schreef LazyDave het volgende:
Dus het was geen flirterige lach? Maar een gemene lach? Lastig te zeggen, misschien dan toch iets aan je uiterlijk.
Het was een gemene lach... ze keek me aan en schoot in de lach en zei toen iets tegen haar vriendinnen en vrienden en toen keken ze met zijn zessen al lachend aan.

De kerels aan die tafel.. keken slechts een keer en daarna niet meer.. die hadden zoiets van ok... whatever...
Maar de meiden daar bleven wel lachen.... later bij de uitgang zagen ze mij toevallig langslopen en meteen keek die donkerharige meid naar haar vriendin en begon ze te lachen.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_174960344
als je zelf ook de hele tijd gaat staren is creepy
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_174960351
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 14:46 schreef Borrelnootje00 het volgende:
als je zelf ook de hele tijd gaat staren is creepy
:{
pi_174960358
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 14:46 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

:{
ja toch, dan denken mensen al waarom staart hij zo de hele tijd :P
'' I am under no obligation to make sense to you.''
  donderdag 9 november 2017 @ 14:47:20 #38
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_174960359
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 14:41 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Nee dat lijkt mij onmogelijk want deze dames waren toch 15 jaar jonger ongeveer...
Dan misschien dat je leek op iemand? Ik weet het niet.

Iig blijf ik erbij dat je dit niet op jezelf moet betrekken. Waarschijnlijk was er weinig aan de hand, je maakt jezelf gek om niets. En al is het zo dat ze idd nare dingen dachten/zeiden over je dan zegt dat vooral iets over hun. Zeg een keertje hardop domme troela's, stel je voor hoe ze over een paar jaar een kort pittig kapsel hebben en de kilo's eraan vliegen, rol met je ogen en schud het af.
Als zij straks van jouw leeftijd zijn zien ze er vast niet meer uit als 25. Heb je toch wat voor op ze.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_174960363
Toen die blonde dame even alleen zat keek ze me wel een paar keer aan ja... gelukkig niet zo lullig en ik keek met een vragende blik naar haar terug...

Tja ik weet niet hoe ik het precies moet relativeren ... maar die donkerharige is dus de enige die echt lullig was en de lachers op haar hand kreeg.. de rest waren maar wat meelopers.

"lelijke kneus die mij aanstaart " is de voornaamste theorie die ik mij kan bedenken.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_174960365
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 14:47 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]

ja toch, dan denken mensen al waarom staart hij zo de hele tijd :P
:{
pi_174960383
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 14:47 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

:{
hou op :P
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_174960404
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 14:47 schreef -Deluzion- het volgende:
Toen die blonde dame even alleen zat keek ze me wel een paar keer aan ja... gelukkig niet zo lullig en ik keek met een vragende blik naar haar terug...

Tja ik weet niet hoe ik het precies moet relativeren ... maar die donkerharige is dus de enige die echt lullig was en de lachers op haar hand kreeg.. de rest waren maar wat meelopers.

"lelijke kneus die mij aanstaart " is de voornaamste theorie die ik mij kan bedenken.
Als je BDD hebt dan kan ik me voorstellen dat je eigen theorieën niet betrouwbaar zijn.
pi_174960407
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 14:47 schreef -Deluzion- het volgende:
Toen die blonde dame even alleen zat keek ze me wel een paar keer aan ja... gelukkig niet zo lullig en ik keek met een vragende blik naar haar terug...

Tja ik weet niet hoe ik het precies moet relativeren ... maar die donkerharige is dus de enige die echt lullig was en de lachers op haar hand kreeg.. de rest waren maar wat meelopers.

"lelijke kneus die mij aanstaart " is de voornaamste theorie die ik mij kan bedenken.
Invullen omdat mensen lachen is zonde van je energie.

Wat boeit het nou je kent die mensen niet eens.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_174960414
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 14:46 schreef Borrelnootje00 het volgende:
als je zelf ook de hele tijd gaat staren is creepy
Nee juist niet... ik durf vrouwen niet aan te kijken, ik vermijd altijd oogcontact... in dit geval zaten ze recht voor mij.. dus als ik vooruit kijk, kijk ik automatisch in hun richting. Het was toen ik met een collega aan het praten was... en ik wat glimlachte ( met gesloten mond) toen ik het opeens vanuit mijn ooghoeken zag gebeuren.. en toen keek ik inderdaad vol in hun richting en ze keken mij 100% zeker aan.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_174960437
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 14:49 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Nee juist niet... ik durf vrouwen niet aan te kijken, ik vermijd altijd oogcontact... in dit geval zaten ze recht voor mij.. dus als ik vooruit kijk, kijk ik automatisch in hun richting. Het was toen ik met een collega aan het praten was... en ik wat glimlachte ( met gesloten mond) toen ik het opeens vanuit mijn ooghoeken zag gebeuren.. en toen keek ik inderdaad vol in hun richting en ze keken mij 100% zeker aan.
Miss werden ze er zelf ook gewoon nerveus van, en soms lijkt bepaald gedrag iets (zoals jij denkt uitlachen) maar was het totaal iets anders.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_174960442
Ik denk dat ze inderdaad wel degelijk om jou aan het lachen waren, maar fuck that. Wat boeit het je, en waarom zou je willen weten waarom ze lachten. Schouders ophalen en doorgaan.
Alternatieve handelswijze, voor als je ze de volgende keer weer ziet: loop naar ze toe, breng je gezicht twee centimeter van dat van de aanstichtster en lach keihard maar dan ook echt keihard in haar gezicht. Hoe nepper, hoe beter.
pi_174960446
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 14:50 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]

Miss werden ze er zelf ook gewoon nerveus van, en soms lijkt bepaald gedrag iets (zoals jij denkt uitlachen) maar was het totaal iets anders.
Ik weet heus wel het verschil... dit was echt 100% uitlachen.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_174960466
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 14:51 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Ik weet heus wel het verschil... dit was echt 100% uitlachen.
Ok. Nou vervelend voor je. Maar toch niet mee zitten (al neem je dit niet aan). Maar wat heb je eraan om deze situatie zo over te analyseren? Ja was een kutmoment maar daar doe je verder niks aan.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_174960468
Dit topic triggered mijn paranoïde SA.
pi_174960472
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 14:50 schreef LurkJeRot het volgende:
Ik denk dat ze inderdaad wel degelijk om jou aan het lachen waren, maar fuck that. Wat boeit het je, en waarom zou je willen weten waarom ze lachten. Schouders ophalen en doorgaan.
Alternatieve handelswijze, voor als je ze de volgende keer weer ziet: loop naar ze toe, breng je gezicht twee centimeter van dat van de aanstichtster en lach keihard maar dan ook echt keihard in haar gezicht. Hoe nepper, hoe beter.

Een beetje dit werk?
pi_174960487
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 14:52 schreef Protoplanet het volgende:

[..]


Een beetje dit werk?
Godver :')
Ja, zo ongeveer dus.
pi_174960547
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 14:52 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]

Ok. Nou vervelend voor je. Maar toch niet mee zitten (al neem je dit niet aan). Maar wat heb je eraan om deze situatie zo over te analyseren? Ja was een kutmoment maar daar doe je verder niks aan.
Dat probeer ik maar ik heb geen invloed op de gedachtes die er door ontstaan.

Normaal gesproken als ik ga eten in een restaurant dan is iedereen inderdaad met zijn eigen tafel bezig. Dat was in dit geval ook zo tot dat ene moment.

Ik baal toch wel dat ik niet heb gevraagd waarom ze mij uitlachte... die kans had ik... want ze stonden met zijn tweeën bij de uitgang maar ik was te bang voor het antwoord...
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_174960568
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 14:56 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Dat probeer ik maar ik heb geen invloed op de gedachtes die er door ontstaan.

Normaal gesproken als ik ga eten in een restaurant dan is iedereen inderdaad met zijn eigen tafel bezig. Dat was in dit geval ook zo tot dat ene moment.

Ik baal toch wel dat ik niet heb gevraagd waarom ze mij uitlachte... die kans had ik... want ze stonden met zijn tweeën bij de uitgang maar ik was te bang voor het antwoord...
Je gedachten zijn juist het enige waar je wel invloed op hebt.
pi_174960575
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 14:56 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Dat probeer ik maar ik heb geen invloed op de gedachtes die er door ontstaan.

Normaal gesproken als ik ga eten in een restaurant dan is iedereen inderdaad met zijn eigen tafel bezig. Dat was in dit geval ook zo tot dat ene moment.

Ik baal toch wel dat ik niet heb gevraagd waarom ze mij uitlachte... die kans had ik... want ze stonden met zijn tweeën bij de uitgang maar ik was te bang voor het antwoord...
Dat heb je wel, je voed je gedachtes je zegt dat je er geen controle over hebt maar dat heb je zeker wel. Het is vooral je ego wat die gedachtes die komen voed. Je ego krijgt een deuk en jij denkt zie je wel ik ben vreselijk afschuwelijk etc etc.

Je hecht veel te veel waarde aan nikszeggende mensen die lachen (en je weet niet waarom) miss was dat echt niet eens om jou.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_174960576
Tja die hebben soms van die rare fratsen, niets van aantrekken, waarom ze lachen, tja dat kunnen wel 1001 redenen zijn, probeer het los te laten, mensen hebben altijd wel iets over een ander waar ze om moeten lachen.
  donderdag 9 november 2017 @ 14:58:07 #56
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_174960584
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 14:47 schreef -Deluzion- het volgende:
Toen die blonde dame even alleen zat keek ze me wel een paar keer aan ja... gelukkig niet zo lullig en ik keek met een vragende blik naar haar terug...

Tja ik weet niet hoe ik het precies moet relativeren ... maar die donkerharige is dus de enige die echt lullig was en de lachers op haar hand kreeg.. de rest waren maar wat meelopers.

"lelijke kneus die mij aanstaart " is de voornaamste theorie die ik mij kan bedenken.
Denk niet dat dat het was. Zeker niet omdat jij enkel met een vragende blik reageerde ipv al zat te 'loeren'.

Geloof gewoon de mensen met wie je was, dat er niets mis was met je, geen spinazie tussen je tanden of wat dan ook.

Als die donkerharige dame werkelijk gemeen deed is zij een bitch. Schud het af, betrek het niet op jezelf. Sommige mensen zijn gewoon zo, altijd over de rug van anderen heen de aandacht naar zich toe willen trekken.
Is een zeer negatieve karakter eigenschap en spreekt meestal niet van voldoende zelfvertrouwen bij dat persoon.

Je bent al best ver gekomen, laat dat niet verpesten door zo'n stom mens.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_174960587
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 14:56 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Dat probeer ik maar ik heb geen invloed op de gedachtes die er door ontstaan.

Normaal gesproken als ik ga eten in een restaurant dan is iedereen inderdaad met zijn eigen tafel bezig. Dat was in dit geval ook zo tot dat ene moment.

Ik baal toch wel dat ik niet heb gevraagd waarom ze mij uitlachte... die kans had ik... want ze stonden met zijn tweeën bij de uitgang maar ik was te bang voor het antwoord...
Dat zou de perfecte manier geweest zijn om te zorgen dat ze je in het vervolg continu uitlachen als ze je zien.
pi_174960606
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 14:58 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Denk niet dat dat het was. Zeker niet omdat jij enkel met een vragende blik reageerde ipv al zat te 'loeren'.

Geloof gewoon de mensen met wie je was, dat er niets mis was met je, geen spinazie tussen je tanden of wat dan ook.

Als die donkerharige dame werkelijk gemeen deed is zij een bitch. Schud het af, betrek het niet op jezelf. Sommige mensen zijn gewoon zo, altijd over de rug van anderen heen de aandacht naar zich toe willen trekken.
Is een zeer negatieve karakter eigenschap en spreekt meestal niet van voldoende zelfvertrouwen bij dat persoon.

Je bent al best ver gekomen, laat dat niet verpesten door zo'n stom mens.
Precies dat. Sommige mensen zijn gewoon bitches arrogant neerkijkend op mensen. Maakt niet uit wie je bent dan. :Y
'' I am under no obligation to make sense to you.''
  donderdag 9 november 2017 @ 15:00:38 #59
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_174960632
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 14:56 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Dat probeer ik maar ik heb geen invloed op de gedachtes die er door ontstaan.

Normaal gesproken als ik ga eten in een restaurant dan is iedereen inderdaad met zijn eigen tafel bezig. Dat was in dit geval ook zo tot dat ene moment.

Ik baal toch wel dat ik niet heb gevraagd waarom ze mij uitlachte... die kans had ik... want ze stonden met zijn tweeën bij de uitgang maar ik was te bang voor het antwoord...
Daar was je niets mee opgeschoten.
Dan hadden ze toch in alle toonaarden ontkent en zou je ze nieuwe munitie geven.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_174960658
Hé kijk eens naar die vent daar! Dat zou wel de zoon van onze fysica leraar kunnen zijn :D
Oja nu je het zegt! :D
En dan de slappe lach krijgen want de fysica leraar is een hele rare kerel die zijn rits altijd vergeet te sluiten en zweetvlekken onder zijn oksels heeft!
Ja het is m net! :D
Zullen we het m gaan vragen?
Nee joh, seffens is het echt zo en heeft hij ook zijn rits open! :D

Enz enz enz
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_174960776
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 14:57 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Je gedachten zijn juist het enige waar je wel invloed op hebt.
Niet als je BDD hebt.

Waarom onvrede met het uiterlijk bij sommige mensen doorschiet naar een obsessie, is nog niet helemaal duidelijk. Bouman vermoedt dat bij BDD-patiënten al op jonge leeftijd een negatief beeld van hun lichaam is ontstaan, dat vervolgens in de puberteit verandert in aversie en uiteindelijk in afkeer. Dat negatieve beeld kan veroorzaakt zijn door kindermishandeling en seksueel misbruik, maar ook door aanhoudende minachting en pesterijen van klasgenoten, broers en zussen. Sommige patiënten kunnen zich tientallen jaren later nog de grievende opmerkingen herinneren. Verder hebben BDD-patiënten opvallend weinig andere zaken waaraan zij zelfvertrouwen en zelfwaardering ontlenen. Hun lichaam bepaalt dus in hoge mate hun zelfbeeld. Als het niet voldoet aan hun eigen norm, dan kan dat zo’n probleem worden dat de patiënt gaat walgen van zichzelf, zich niet meer aan anderen durft te vertonen, allerlei obsessieve en compulsieve doe- en denkrituelen ontwikkelt om het nare gevoel te bezweren, sociaal geïsoleerd raakt, depressief wordt en uiteindelijk zelfs zelfmoordneigingen krijgt.

Ik ben bang dat ik mij deze situatie voor altijd levendig zou blijven herinneren. Zelfs nare situaties van 20 jaar geleden kan ik mij nog levendig voor de geest halen.

Met als diepte punt de vakantie in Turkijke... ooit.. toen ik nog 19 of 20 was... toen meiden niet wilde dat ik met hen uitging omdat ik te lelijk was en mijn vrienden mochten wel mee. Vervolgens heb ik mij 2 weken opgesloten in de hotelkamer. Sindsdien ben ik mezelf steeds meer gaan isoleren en heb ik alle vriendschappelijke contacten gedropped.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_174960818
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 15:06 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Niet als je BDD hebt.

Waarom onvrede met het uiterlijk bij sommige mensen doorschiet naar een obsessie, is nog niet helemaal duidelijk. Bouman vermoedt dat bij BDD-patiënten al op jonge leeftijd een negatief beeld van hun lichaam is ontstaan, dat vervolgens in de puberteit verandert in aversie en uiteindelijk in afkeer. Dat negatieve beeld kan veroorzaakt zijn door kindermishandeling en seksueel misbruik, maar ook door aanhoudende minachting en pesterijen van klasgenoten, broers en zussen. Sommige patiënten kunnen zich tientallen jaren later nog de grievende opmerkingen herinneren. Verder hebben BDD-patiënten opvallend weinig andere zaken waaraan zij zelfvertrouwen en zelfwaardering ontlenen. Hun lichaam bepaalt dus in hoge mate hun zelfbeeld. Als het niet voldoet aan hun eigen norm, dan kan dat zo’n probleem worden dat de patiënt gaat walgen van zichzelf, zich niet meer aan anderen durft te vertonen, allerlei obsessieve en compulsieve doe- en denkrituelen ontwikkelt om het nare gevoel te bezweren, sociaal geïsoleerd raakt, depressief wordt en uiteindelijk zelfs zelfmoordneigingen krijgt.

Ik ben bang dat ik mij deze situatie voor altijd levendig zou blijven herinneren. Zelfs nare situaties van 20 jaar geleden kan ik mij nog levendig voor de geest halen.

Met als diepte punt de vakantie in Turkijke... ooit.. toen ik nog 19 of 20 was... toen meiden niet wilde dat ik met hen uitging omdat ik te lelijk was en mijn vrienden mochten wel mee. Vervolgens heb ik mij 2 weken opgesloten in de hotelkamer. Sindsdien ben ik mezelf steeds meer gaan isoleren en heb ik alle vriendschappelijke contacten gedropped.
Ik herinner mij ook hoe lekker drank me deed voelen, en telkens als de gedachte bij me opkomt om er nog een te nemen moet ik deze gedachte weer herkennen als verslavingsgedachte en deze verwerpen. Die keuze maak ik zelf.
pi_174960892
Eigenlijk zegt je eigen topic titel al genoeg: "meisjes", terwijl je ze schatte op ±23? Het was gewoon simpel stom "meisjesgedrag" wat die wijven vertoonden, jezus iemand uitlachen doen ze op de basis school en ook nog wel op de middelbare school, maar ben je daar eenmaal voorbij dan ben je eigenlijk gewoon best zielig als je dan nog mensen gaat uit lachen om het een of ander.

Ik weel niet wat BDD (?) is, maar probeer meisjes- of tiener-gedrag in elk geval niet te serieus te nemen. Als je nu er over terug denkt dat je ze aan had moeten spreken, dan neem je dat als les mee voor een eventuele volgende keer en daarbij probeer je het te laten?

Hier op mijn werk is trouwens een jongen die ook niet de knapste is, maar hij is gewoon lekker vlot, zelfverzekerd en echt ontzettend tof om mee om te gaan. Die jongen heeft altijd hele mooie meiden, dus echt aan je uiterlijk hoeft het niet te liggen. Je zelfvertrouwen daarentegen... probeer dingen te doen om dat te boosten? Beetje sporten en zo, niet om een body te bouwen maar om gewoon lekker bezig te zijn en even goed je gedachtes weg te beulen. Rijdt je op de fiets helemaal gesloopt naar huis en interesseert het jje geen moer meer hoe je er uit ziet, want je voelt je gewoon helemaal lekker door wat je gedaan hebt. Voel je je lekker, dan word je gewoon ook losser en zelfverzekerder.
pi_174960930
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 15:13 schreef TomStall het volgende:
Eigenlijk zegt je eigen topic titel al genoeg: "meisjes", terwijl je ze schatte op ±23? Het was gewoon simpel stom "meisjesgedrag" wat die wijven vertoonden, jezus iemand uitlachen doen ze op de basis school en ook nog wel op de middelbare school, maar ben je daar eenmaal voorbij dan ben je eigenlijk gewoon best zielig als je dan nog mensen gaat uit lachen om het een of ander.

Ik weel niet wat BDD (?) is, maar probeer meisjes- of tiener-gedrag in elk geval niet te serieus te nemen. Als je nu er over terug denkt dat je ze aan had moeten spreken, dan neem je dat als les mee voor een eventuele volgende keer en daarbij probeer je het te laten?

Hier op mijn werk is trouwens een jongen die ook niet de knapste is, maar hij is gewoon lekker vlot, zelfverzekerd en echt ontzettend tof om mee om te gaan. Die jongen heeft altijd hele mooie meiden, dus echt aan je uiterlijk hoeft het niet te liggen. Je zelfvertrouwen daarentegen... probeer dingen te doen om dat te boosten? Beetje sporten en zo, niet om een body te bouwen maar om gewoon lekker bezig te zijn en even goed je gedachtes weg te beulen. Rijdt je op de fiets helemaal gesloopt naar huis en interesseert het jje geen moer meer hoe je er uit ziet, want je voelt je gewoon helemaal lekker door wat je gedaan hebt. Voel je je lekker, dan word je gewoon ook losser en zelfverzekerder.
Deze ts vind zijn uiterlijk afschuwelijk en wil er van alles aan veranderen zwaar minderwaardigheidscomplex... wat jammer is voor zijn eigen gemoedstoestand zichzelf te accepteren.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
  donderdag 9 november 2017 @ 15:15:30 #65
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_174960949
De enigen die daar antwoord op hebben zijn die meiden en die heb je verzaakt te vragen. Jammer, gemiste kans... was prima situatie om ook wat te doen aan je vrouwenfobie, je eigen waarde en zelfrespect. Volgende keer niet zo nadenken maar gewoon doen.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_174960971
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 15:08 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Ik herinner mij ook hoe lekker drank me deed voelen, en telkens als de gedachte bij me opkomt om er nog een te nemen moet ik deze gedachte weer herkennen als verslavingsgedachte en deze verwerpen. Die keuze maak ik zelf.
Het grote probleem is dat ik noooooit die andere kant meemaak dat er wel eens iemand is die mij de moeite waard vind en ik dus alleen maar de kant van afwijzingen ken.
Hoe kan je dan niet extreem gaan twijfelen over jezelf als deze periode aanhoudt tot ver in je dertigste? Als het je nooit lukt om 1 vrouw te versieren in je leven. je geen relaties kunt opbouwen en zelfs nooit een eerste zoen hebt meegemaakt op een normale manier?

Ik kan mij simpelweg niet meer verweren tegen negatieve gedachtes. En dit zorgt voor zeer awkward situaties met collega's.
Door jarenlange zelf isolatie heb ik een andere ontwikkeling doorgemaakt die ver afwijkt van het gemiddelde. Daardoor vinden veel collega's mij vreemd omdat ik een hele vreemde gedachtegang heb waardoor ik het mezelf het leven onmogelijk maak.
Ik kan leven. ik kan functioneren maar wel op mijn manier die extreem afwijkend is omdat mijn BDD alleen maar verslechterd. Elke nare situatie zoals die van gisteren zorgt ervoor dat mijn BDD nog meer verslechterd.
Mijn levensstijl wordt extreem beinvloed door BDD. ik ben BDD. BDD is mijn levensstijl. Ik leef volgens de wetten en regels van BDD. BDD is mijn wereld en daarbuiten is nergens ruimte voor. Als een soort kanker heeft het mij vernietigd.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_174961033
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 15:15 schreef 2NutZ het volgende:
De enigen die daar antwoord op hebben zijn die meiden en die heb je verzaakt te vragen. Jammer, gemiste kans... was prima situatie om ook wat te doen aan je vrouwenfobie, je eigen waarde en zelfrespect. Volgende keer niet zo nadenken maar gewoon doen.
Of juist niet... straks zeggen ze inderdaad dat ik niet om aan te gluren ben. Dan ben ik nog verder van huis. Of ik vraag het ze en het enige wat ze kunnen doen is gemeen lachen en daarna weglopen.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_174961039
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 15:16 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Het grote probleem is dat ik noooooit die andere kant meemaak dat er wel eens iemand is die mij de moeite waard vind en ik dus alleen maar de kant van afwijzingen ken.
Hoe kan je dan niet extreem gaan twijfelen over jezelf als deze periode aanhoudt tot ver in je dertigste? Als het je nooit lukt om 1 vrouw te versieren in je leven. je geen relaties kunt opbouwen en zelfs nooit een eerste zoen hebt meegemaakt op een normale manier?

Ik kan mij simpelweg niet meer verweren tegen negatieve gedachtes. En dit zorgt voor zeer awkward situaties met collega's.
Door jarenlange zelf isolatie heb ik een andere ontwikkeling doorgemaakt die ver afwijkt van het gemiddelde. Daardoor vinden veel collega's mij vreemd omdat ik een hele vreemde gedachtegang heb waardoor ik het mezelf het leven onmogelijk maak.
Ik kan leven. ik kan functioneren maar wel op mijn manier die extreem afwijkend is omdat mijn BDD alleen maar verslechterd. Elke nare situatie zoals die van gisteren zorgt ervoor dat mijn BDD nog meer verslechterd.
Mijn levensstijl wordt extreem beinvloed door BDD. ik ben BDD. BDD is mijn levensstijl. Ik leef volgens de wetten en regels van BDD. BDD is mijn wereld en daarbuiten is nergens ruimte voor. Als een soort kanker heeft het mij vernietigd.
Ik snap dat het enorm kut is hoe zoiets je leven flink kan vergallen. Het zou echter zonde zijn als je het nu zou opgeven. Je worsteling is geen levenslang, er is een weg naar een beter leven.
  donderdag 9 november 2017 @ 15:21:02 #69
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_174961081
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 14:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
Misschien leek je wel op hun leraar die ze stom vinden. Of op iemand anders die ze kenden. En maakten ze daar grapjes over.
Dit dus.
pi_174961110
Laat ik het er maar ophouden dat dit arrogante jonge meiden waren die iets opvallends en grappigs aan mij zagen. Ik kan me alleen niet voorstellen dat het echt puur om het uiterlijk ging want dan hadden deze situaties zich wel vaker voor gedaan.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
  donderdag 9 november 2017 @ 15:22:32 #71
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_174961115
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 15:19 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Of juist niet... straks zeggen ze inderdaad dat ik niet om aan te gluren ben. Dan ben ik nog verder van huis. Of ik vraag het ze en het enige wat ze kunnen doen is gemeen lachen en daarna weglopen.
Waarom ben je dan verder van huis? misschien wel eens goed om zo iets te horen.. misschien is er wel iets waar je zelf wat aan kan doen en benje dan wijzer. Maar je kan inderdaad ook zoals nu met die vraag blijven zitten. Wat is vervelender?

Je loopt ook vooruit op zaken, misschien doen ze dit, misschien doen ze dat... ja misschien. Misschien ook niet en zeggen ze wel dat ze langs je keken bijvoorbeeld.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  donderdag 9 november 2017 @ 15:23:42 #72
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_174961137
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 15:22 schreef -Deluzion- het volgende:
Laat ik het er maar ophouden dat dit arrogante jonge meiden waren die iets opvallends en grappigs aan mij zagen. Ik kan me alleen niet voorstellen dat het echt puur om het uiterlijk ging want dan hadden deze situaties zich wel vaker voor gedaan.
Dat is het makkelijkste inderdaad. Het bij die meiden neerleggen, ze zullen wel arrogant zijn....
het enige waar ik dat gedrag van ken is van de basisschool met meiden die max 12 jaar zijn. Vrouwen doen dit soort shit echt niet.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_174961147
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 15:21 schreef Kopiko het volgende:

[..]

Dit dus.
Waarschijnlijk dat ik heel veel op iemand leek die zij kenden... dat is een zeer geloofwaardige theorie ja.

Of dat ze dacht dat ik haar te vaak aankeek waardoor ze begon te denken dat ik haar leuk vond en daar niet van gediend was dat zo'n lelijkerd haar zat aan te gluren.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_174961172
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 15:23 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Dat is het makkelijkste inderdaad. Het bij die meiden neerleggen, ze zullen wel arrogant zijn....
het enige waar ik dat gedrag van ken is van de basisschool met meiden die max 12 jaar zijn. Vrouwen doen dit soort shit echt niet.
Deze waren tussen 18 en 23 denk ik. Ze waren knap maar straalde ook arrogantie uit.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_174961180
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 15:24 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Waarschijnlijk dat ik heel veel op iemand leek die zij kenden... dat is een zeer geloofwaardige theorie ja.

Of dat ze dacht dat ik haar te vaak aankeek waardoor ze begon te denken dat ik haar leuk vond en daar niet van gediend was dat zo'n lelijkerd haar zat aan te gluren.
Zoveel aannames... heb je niks aan. Laat het los.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_174961184
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 15:16 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Het grote probleem is dat ik noooooit die andere kant meemaak dat er wel eens iemand is die mij de moeite waard vind en ik dus alleen maar de kant van afwijzingen ken.
Hoe kan je dan niet extreem gaan twijfelen over jezelf als deze periode aanhoudt tot ver in je dertigste? Als het je nooit lukt om 1 vrouw te versieren in je leven. je geen relaties kunt opbouwen en zelfs nooit een eerste zoen hebt meegemaakt op een normale manier?

Ik kan mij simpelweg niet meer verweren tegen negatieve gedachtes. En dit zorgt voor zeer awkward situaties met collega's.
Door jarenlange zelf isolatie heb ik een andere ontwikkeling doorgemaakt die ver afwijkt van het gemiddelde. Daardoor vinden veel collega's mij vreemd omdat ik een hele vreemde gedachtegang heb waardoor ik het mezelf het leven onmogelijk maak.
Ik kan leven. ik kan functioneren maar wel op mijn manier die extreem afwijkend is omdat mijn BDD alleen maar verslechterd. Elke nare situatie zoals die van gisteren zorgt ervoor dat mijn BDD nog meer verslechterd.
Mijn levensstijl wordt extreem beinvloed door BDD. ik ben BDD. BDD is mijn levensstijl. Ik leef volgens de wetten en regels van BDD. BDD is mijn wereld en daarbuiten is nergens ruimte voor. Als een soort kanker heeft het mij vernietigd.
Klote. "mind over matter" zeggen ze vaak, maar het is voor veel mensen juist andersom. Jouw gedachten zijn slecht over jezelf en daardoor wordt je steeds kleiner. Probeer het echt te doorbreken zodat je je body aan het werk kan zetten. Wordt je lichaam namelijk fitter, dan zal je namelijk merken dat je gedachtes en zelfvertrouwen ook een boost krijgen.
Wel hard lomp trainen, lekkere bokszaktraining met een groep mee bijvoorbeeld op een zware bokszak. Met z´n allen in 1 uur tijd helemaal naar de klote gaan, en gewoon door door door. Niet over na denken maar gewoon fuck it doen..!!
  donderdag 9 november 2017 @ 15:26:14 #77
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_174961196
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 15:25 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Deze waren tussen 18 en 23 denk ik.
En stel dat ze om jou zaten te lachen... en dan? hoe vaak gebeurt je dat? ik zal er niet al te zwaar aan tillen hoor.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_174961210
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 15:25 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]

Zoveel aannames... heb je niks aan. Laat het los.
Klopt dat is wat iedereen mij verteld maar het lukt simpelweg niet.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_174961251
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 15:26 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Klopt dat is wat iedereen mij verteld maar het lukt simpelweg niet.
Het lukt wel je probeert het niet. Blijf vasthouden aan het negatieve en je angst en BDD dat je zo bent. Ja je bent zo omdat je andere zo macht over je laat hebben. Je kan echt anders denken maar dat moet je zelf ook toelaten.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_174961255
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 15:26 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

En stel dat ze om jou zaten te lachen... en dan? hoe vaak gebeurt je dat? ik zal er niet al te zwaar aan tillen hoor.
Dit was de eerste keer in zo'n situatie... de vorige keer was toen ik 20 was en op vakantie was en dat de dames daar "cijfers " gingen uitdelen.. en mij een 3 gaven.. zo van" hihi wat zou je die jongen geven voor een cijfer? ( mijn vriend een 8) hihi ok en hem? uhm een 3 of zo" (ik dus)

En dit was ook 100000000000000000% niet ingebeeld.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
  donderdag 9 november 2017 @ 15:29:53 #81
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_174961302
Je zal er nooit achterkomen omdat je te verlegen was het te vragen aan ze. Jouw verlies. Leer ervan. Deal with it.
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_174961304
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 15:28 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]

Het lukt wel je probeert het niet. Blijf vasthouden aan het negatieve en je angst en BDD dat je zo bent. Ja je bent zo omdat je andere zo macht over je laat hebben. Je kan echt anders denken maar dat moet je zelf ook toelaten.
Die gedachtes kunnen pas ontstaan als je positieve dingen gaat ervaren.. en dus niet zoals in mijn geval uitsluitend negatief.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_174961317
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 15:29 schreef Kaizen_ het volgende:
Je zal er nooit achterkomen omdat je te verlegen was het te vragen aan ze. Jouw verlies. Leer ervan. Deal with it.
Ik was niet verlegen, ik was gewoon te bang voor het antwoord.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_174961343
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 15:29 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Die gedachtes kunnen pas ontstaan als je positieve dingen gaat ervaren.. en dus niet zoals in mijn geval uitsluitend negatief.
Je heb niet alle situaties in de hand, hoe je ermee omgaat daar word je uiteindelijk sterker en wijzer van.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_174961350
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 15:29 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Die gedachtes kunnen pas ontstaan als je positieve dingen gaat ervaren.. en dus niet zoals in mijn geval uitsluitend negatief.
Kijk, dit is een hele gevaarlijke opmerking die je hier maakt, die bol staat van het zelfmedelijden.
Stop, ho, wacht, ga desnoods in therapie, maar ga niet verder langs dit pad want het zal je niets goeds opleveren.
  donderdag 9 november 2017 @ 15:31:26 #86
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_174961354
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 15:28 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Dit was de eerste keer in zo'n situatie... de vorige keer was toen ik 20 was en op vakantie was en dat de dames daar "cijfers " gingen uitdelen.. en mij een 3 gaven.. zo van" hihi wat zou je die jongen geven voor een cijfer? ( mijn vriend een 8) hihi ok en hem? uhm een 3 of zo" (ik dus)

En dit was ook 100000000000000000% niet ingebeeld.
Wat ziekelijk kinderachtig dat cijfers geven. Prijs je gelukkig dat je ouder bent, je hersenen volgroeid zijn.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  donderdag 9 november 2017 @ 15:32:07 #87
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_174961372
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 15:28 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Dit was de eerste keer in zo'n situatie... de vorige keer was toen ik 20 was en op vakantie was en dat de dames daar "cijfers " gingen uitdelen.. en mij een 3 gaven.. zo van" hihi wat zou je die jongen geven voor een cijfer? ( mijn vriend een 8) hihi ok en hem? uhm een 3 of zo" (ik dus)

En dit was ook 100000000000000000% niet ingebeeld.
Oke, hele kutte situatie... wellicht dat je door die ervaring ook snel geneigd bent zo negatief te denken? ik zou echt serieus hoe moeilijk het ook is volgende keer gewoon op zulke mensen afstappen en recht op de man af vragen.
Is heel lastig die drempel maar geloof mij als je dat eenmaal hebt gedaan wordt het steeds makkelijker.
En afgaan of wat dan ook kan ook eens gebeuren, gebeurt elk persoon wel eens. Gaat er om hoe jij er mee omgaat. In jouw geval, veels te zwaar. Echt onnodig.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_174961391
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 15:31 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Wat ziekelijk kinderachtig dat cijfers geven. Prijs je gelukkig dat je ouder bent, je hersenen volgroeid zijn.
'
Die meiden waren 16 , 17 of 18 of zo...
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_174961400
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 15:29 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Die gedachtes kunnen pas ontstaan als je positieve dingen gaat ervaren.. en dus niet zoals in mijn geval uitsluitend negatief.
Als je positieve dingen meemaakt terwijl je negatief denkt dan zal je ze niet eens opmerken.
  donderdag 9 november 2017 @ 15:33:08 #90
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_174961410
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 15:31 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Wat ziekelijk kinderachtig dat cijfers geven. Prijs je gelukkig dat je ouder bent, je hersenen volgroeid zijn.
Precies, TS... wees je wel bewust van dat die meiden, mochten ze jou echt uitlachen om wat voor reden dan ook, de sneue personen zijn hoor... niet jij. Daar moet je alleen even boven kunnen staan en dat is zo te zien lastig voor jou, nog.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_174961539
Toch blijft het uitermate vreemd dat ik via chat wel heel goed met vrouwen om kan gaan maar dat ik het echt captain invisible ben
Er klopt gewoon iets niet... gaat dit zo vanwege BDD of is het echt de waarheid.

Het is toch apart dat vrouwen zelfs verliefd worden op alleen wat gechat en in het echt blijk je een super autist te zijn?
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
  donderdag 9 november 2017 @ 15:40:17 #92
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_174961553
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 15:32 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

'
Die meiden waren 16 , 17 of 18 of zo...
Pubergedrag dus. Onzin gedoe om de eigen onzekerheid te maskeren en een beperkt hersen vermogen. Nog niet voldoende consequenties kunnen overzien en nog niet voldoende in kunnen leven in anderen.

Kinderachtig ten top dus.
Echt Deluzion, schud dat soort gedoe van je af. Het is het niet waard om je daarom druk te maken. Ik snap dat het moeilijk is voor je om dit soort dingen los te laten, maar probeer je te richten op het positieve. Eikels en bitches zijn er nu eenmaal, dat zegt niets over jou.

Hebben de mensen aan jouw tafel een leuke avond met je gehad, vonden en dat er niets mis was met je? Dat is veel beter om je op te richten. Zij hadden direct met je te maken, hadden contact met je, kunnen je veel beter inschatten daardoor. Geloof hun.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  donderdag 9 november 2017 @ 15:44:44 #93
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_174961644
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 15:39 schreef -Deluzion- het volgende:
Toch blijft het uitermate vreemd dat ik via chat wel heel goed met vrouwen om kan gaan maar dat ik het echt captain invisible ben
Er klopt gewoon iets niet... gaat dit zo vanwege BDD of is het echt de waarheid.

Het is toch apart dat vrouwen zelfs verliefd worden op alleen wat gechat en in het echt blijk je een super autist te zijn?
Via de chat is makkelijker, zit wat afstand tussen.
Als je zo er kan komen dat je jezelf hetzelfde neerzet irl als op die chat zal je zien dat het irl ook veel beter gaat.

Je hebt al die stap naar chatten gemaakt, dat is goed, maar stop daar niet. Probeer dat maar irl over te brengen, dat je jezelf ook daar echt durft te laten zien. Dat het met dat chatten wel lukt bewijst dat je het echt wel in je hebt, dat je interessant bent, leuk bent, een fijne gesprekspartner bent.

Super autist of niet, je kan het blijkbaar gewoon. Nu nog stappen maken dat je dit irl ook over kan brengen.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  donderdag 9 november 2017 @ 15:45:29 #94
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_174961655
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 15:39 schreef -Deluzion- het volgende:
Toch blijft het uitermate vreemd dat ik via chat wel heel goed met vrouwen om kan gaan maar dat ik het echt captain invisible ben
Er klopt gewoon iets niet... gaat dit zo vanwege BDD of is het echt de waarheid.

Het is toch apart dat vrouwen zelfs verliefd worden op alleen wat gechat en in het echt blijk je een super autist te zijn?
Nee, hoor. Heel veel mensen hebben dat.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_174961727
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 15:40 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Pubergedrag dus. Onzin gedoe om de eigen onzekerheid te maskeren en een beperkt hersen vermogen. Nog niet voldoende consequenties kunnen overzien en nog niet voldoende in kunnen leven in anderen.

Kinderachtig ten top dus.
Echt Deluzion, schud dat soort gedoe van je af. Het is het niet waard om je daarom druk te maken. Ik snap dat het moeilijk is voor je om dit soort dingen los te laten, maar probeer je te richten op het positieve. Eikels en bitches zijn er nu eenmaal, dat zegt niets over jou.

Hebben de mensen aan jouw tafel een leuke avond met je gehad, vonden en dat er niets mis was met je? Dat is veel beter om je op te richten. Zij hadden direct met je te maken, hadden contact met je, kunnen je veel beter inschatten daardoor. Geloof hun.
Ja, ik ben het grappigste persoon. Om mij lachen mensen vaak. Alleen jammer dat door die situatie zelfs mijn eetlust bedierf. Soms vinden ze me ook wel raar omdat ik een zo'n extreme gedachtengang heb. Maar gezien uit de lichaamstaal... hand op mijn schouder.. veel lachen om mij vinden ze mij zeker een vermakelijk persoon.

Ander awkward momentje is natuurlijk dat er een foto wordt gemaakt van het gezelschap maar dat ik niet op de foto wil dus dan maar even naar het toilet ga. Gelukkig had ik dit al vooraf besproken met mijn bazin dat als er een foto zou worden gemaakt dat ik dan even weg ga.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_174961732
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 15:39 schreef -Deluzion- het volgende:
Toch blijft het uitermate vreemd dat ik via chat wel heel goed met vrouwen om kan gaan maar dat ik het echt captain invisible ben
Er klopt gewoon iets niet... gaat dit zo vanwege BDD of is het echt de waarheid.

Het is toch apart dat vrouwen zelfs verliefd worden op alleen wat gechat en in het echt blijk je een super autist te zijn?
Dat zijn positieve dingen.
pi_174961761
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 15:39 schreef -Deluzion- het volgende:

Het is toch apart dat vrouwen zelfs verliefd worden op alleen wat gechat en in het echt blijk je een super autist te zijn?
Niet echt, sorry.
pi_174961805
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 15:49 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Niet echt, sorry.
Hoe bedoel je?
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
  donderdag 9 november 2017 @ 15:51:42 #99
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_174961820
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 14:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
Misschien leek je wel op hun leraar die ze stom vinden. Of op iemand anders die ze kenden. En maakten ze daar grapjes over.
Zoiets denk ik ook.
  donderdag 9 november 2017 @ 15:51:58 #100
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_174961831
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 15:47 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Gelukkig had ik dit al vooraf besproken met mijn bazin dat als er een foto zou worden gemaakt dat ik dan even weg ga.
Waarom? waarom wil je niet mee doen?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_174961887
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 14:24 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Nee dat is echt onmogelijk.... er is echt iets wat haar opviel en haar aan het lachen maakte... zou het de beugel zijn? Maar dat zou extreeeeeeeem oppervlakkig zijn.
Meiden van die leeftijd zoals je ze beschrijft zijn van die oppervlakkige arrogante kuthoeren. Het kan best dat ze om je beugel lachten. Dat ze het grappig vonden dat zo'n oudere "nog" een beugel draagt. Niks van aantrekken. Ik ben laatst ook uitgelachen door zulke oppervlakkige pubers om mijn uiterlijk. Ik heb het compleet genegeerd.
pi_174961889
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 15:51 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Waarom? waarom wil je niet mee doen?
Krijg zelfmoordneigingen als ik mezelf zie. Te confronterend.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
  donderdag 9 november 2017 @ 15:55:35 #103
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_174961922
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 15:54 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Krijg zelfmoordneigingen als ik mezelf zie. Te confronterend.
Als je serieus bent zou ik me daar meer druk om maken dan een paar van die gare wijven.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_174961924
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 15:54 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Krijg zelfmoordneigingen als ik mezelf zie. Te confronterend.
Ik vind dit echt heel verdrietig om te lezen.
pi_174961926
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 15:54 schreef Krollie het volgende:

[..]

Meiden van die leeftijd zoals je ze beschrijft zijn van die oppervlakkige arrogante kuthoeren. Het kan best dat ze om je beugel lachten. Dat ze het grappig vonden dat zo'n oudere "nog" een beugel draagt. Niks van aantrekken. Ik ben laatst ook uitgelachen door zulke oppervlakkige pubers om mijn uiterlijk. Ik heb het compleet genegeerd.
Als ze lachten om mijn beugel zou dat niks voor mij uitmaken.. dit is de meest troostgevende theorie :P
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
  donderdag 9 november 2017 @ 15:59:12 #106
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_174961996
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 15:47 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Ja, ik ben het grappigste persoon. Om mij lachen mensen vaak. Alleen jammer dat door die situatie zelfs mijn eetlust bedierf. Soms vinden ze me ook wel raar omdat ik een zo'n extreme gedachtengang heb. Maar gezien uit de lichaamstaal... hand op mijn schouder.. veel lachen om mij vinden ze mij zeker een vermakelijk persoon.

Ander awkward momentje is natuurlijk dat er een foto wordt gemaakt van het gezelschap maar dat ik niet op de foto wil dus dan maar even naar het toilet ga. Gelukkig had ik dit al vooraf besproken met mijn bazin dat als er een foto zou worden gemaakt dat ik dan even weg ga.
Richt je op die mensen, die kennen je iig een beetje. Hun mening is veel belangrijker dan die van 1 of andere rare troela die geen idee heeft.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_174962099
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 15:50 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?
Het is niet apart dat je als je iemand niet kan zien je niet verlegen/ sociaal onhandig bent en als je ze wel ziet niet.
Maargoed, ga in therapie, zoek hulp voor je issues. Daar zul je meer aan hebben in de toekomst dan aan hete chatgesprekken met chickies.
pi_174962170
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 15:49 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Niet echt, sorry.
Ok ik overdrijf maar hier kan je toch 100% afleiden dat ze op zijn minst geïnteresseerd zijn.

Meisje 1:


Blijkbaar kan ik via chat dingen die ik irl niet kan.. terwijl het wel in me zit maar er nooit uit kan komen omdat ze niet door mijn uiterlijk heen kunnen kijken.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
  donderdag 9 november 2017 @ 16:10:56 #109
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_174962210
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 16:08 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Ok ik overdrijf maar hier kan je toch 100% afleiden dat ze op zijn minst geïnteresseerd zijn.

Meisje 1: [ afbeelding ]

Blijkbaar kan ik via chat dingen die ik irl niet kan.. terwijl het wel in me zit maar er nooit uit kan komen omdat ze niet door mijn uiterlijk heen kunnen kijken.
Sorry maar ik denk niet dat dit echt goed is... 'je vind me niks he...'. Doe dat niet. Ze antwoord nu wel netjes maar ik denk wel dat ik weet wat ze echt denkt...

Bij chatten zien ze jouw lichaamstaal en blik en emoties niet. Ik denk dat jou dat de das om doet. Door je fobie dat je heeeeel veel onzekerheid uitstraalt al.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_174962246
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 16:10 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Sorry maar ik denk niet dat dit echt goed is... 'je vind me niks he...'. Doe dat niet. Ze antwoord nu wel netjes maar ik denk wel dat ik weet wat ze echt denkt...

Bij chatten zien ze jouw lichaamstaal en blik en emoties niet. Ik denk dat jou dat de das om doet. Door je fobie dat je heeeeel veel onzekerheid uitstraalt al.

Nee hoor ze vond me echt leuk.. ze wilde heel vaak afspreken maar ik heb altijd geweigerd en uiteindelijk verbrak ze het contact.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_174962264
Het is je beugel geweest denk ik. Heb er sinds kort ook een op latere leeftijd en soms moet ik er zelf om lachen.
pi_174962277
quote:
17s.gif Op donderdag 9 november 2017 16:13 schreef Audreyoot het volgende:
Het is je beugel geweest denk ik. Heb er sinds kort ook een op latere leeftijd en soms moet ik er zelf om lachen.
Hoop ik maar.. dat is een troost gevende theorie. Dat ding gaat er toch ooit weer uit.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
  donderdag 9 november 2017 @ 16:15:32 #113
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_174962297
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 16:12 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Nee hoor ze vond me echt leuk.. ze wilde heel vaak afspreken maar ik heb altijd geweigerd en uiteindelijk verbrak ze het contact.
Vreemd.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  donderdag 9 november 2017 @ 16:15:33 #114
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_174962298
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 16:08 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Ok ik overdrijf maar hier kan je toch 100% afleiden dat ze op zijn minst geïnteresseerd zijn.

Meisje 1: [ afbeelding ]


Blijkbaar kan ik via chat dingen die ik irl niet kan.. terwijl het wel in me zit maar er nooit uit kan komen omdat ze niet door mijn uiterlijk heen kunnen kijken.
Omdat jij niet door je uiterlijk heen kan kijken bedoel je. Waardoor je je irl niet hetzelfde gedraagt.

Het probleem aanwijzen is makkelijk, het oplossen niet.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_174962304
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 16:08 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Ok ik overdrijf maar hier kan je toch 100% afleiden dat ze op zijn minst geïnteresseerd zijn.

Meisje 1: [ afbeelding ]

Blijkbaar kan ik via chat dingen die ik irl niet kan.. terwijl het wel in me zit maar er nooit uit kan komen omdat ze niet door mijn uiterlijk heen kunnen kijken.
Lees anders mijn post boven de jouwe even.
pi_174962308
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 16:14 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Hoop ik maar.. dat is een troost gevende theorie. Dat ding gaat er toch ooit weer uit.
Ze hebben mijn kaak gebroken en verbreed dus heb nu ook een spleet van bijna een centimeter tussen mijn voortanden. Ik vind het hilarisch en het ziet er niet uit. Voel ook dat mensen mij nakijken in de supermarkt, voorheen nooit. Niks van aantrekken joh, maar op de een of andere manier blijft een volwassene met beugel een apart gezicht, zeker voor giechelmeisjes.
pi_174962355
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 16:15 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Vreemd.
Het werd een obsessie voor haar. ze dacht dat ik de hoofdprijs was en in het echt kan ik dat gewoon niet waar maken. Het ging zelfs zover dat het haar niet boeide hoe ik eruit zag. Dit was de beste klik online die ik ooit heb gehad met iemand.
Alleen irl ben ik zo'n super autist dat het weinig zin heeft om af te spreken.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_174962395
quote:
17s.gif Op donderdag 9 november 2017 16:16 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

Ze hebben mijn kaak gebroken en verbreed dus heb nu ook een spleet van bijna een centimeter tussen mijn voortanden. Ik vind het hilarisch en het ziet er niet uit. Voel ook dat mensen mij nakijken in de supermarkt, voorheen nooit. Niks van aantrekken joh, maar op de een of andere manier blijft een volwassene met beugel een apart gezicht, zeker voor giechelmeisjes.
Oh wel knap dat je zoiets durft. Zo'n operatie heb ik dus ook gehad.

Ja het enige dat wel awkward was is dat als je bij de ortho de wachtkamer in loopt er uitsluitend pubers bevinden.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_174962442
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 16:20 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Oh wel knap dat je zoiets durft. Zo'n operatie heb ik dus ook gehad.

Ja het enige dat wel awkward was is dat als je bij de ortho de wachtkamer in loopt er uitsluitend pubers bevinden.
Ja ik trek me eigenlijk niet snel iets aan van wat mensen denken. En idd alleen pubers bij de ortho haha
Gewoon loslaten, je gaat zoiets overdenken en de reden waarom kom je toch nooit te weten. Die meiden zijn jou allang vergeten.
pi_174962661
Een vriend van mij is heel zelfverzekerd en had in die situatie zeker gedacht dat ze hem leuk vonden.
Is het altijd waar? Nee. Wordt hij er blijer van? Zeker weten.

Jij denkt altijd het ergste. Is dat altijd waar? Nee ook niet.
Word je er blijer van? Nee het tegenovergestelde.

Je maakt het heel moeilijk voor jezelf. Door zo negatief te denken mis je alle positieve en leuke dingen.
Probeer er wat aan te doen. Je hebt nog zoveel jaren..die moet je niet laten lopen. Leer genieten van je leven.
pi_174962757
Je hebt wel humor TS
pi_174962831
TS: heb je ooit therapie voor je BDD gevolgd? En dan bedoel ik geen random psychiater die een standaard boekje afwerkt, maar echt eentje die in BDD gespecialiseerd is? Naar mijn weten heb je 3 daarvan in Nederland. In Leiden, Maastricht en ik dacht Groningen. Denk er maar eens over na.

En voor mensen die denken dat dit oppervlakkige flauwekul is, BDD is echt een serieuze psychische ziekte.
  donderdag 9 november 2017 @ 17:11:57 #124
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_174963264
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 16:08 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Ok ik overdrijf maar hier kan je toch 100% afleiden dat ze op zijn minst geïnteresseerd zijn.

Meisje 1: [ afbeelding ]

Blijkbaar kan ik via chat dingen die ik irl niet kan.. terwijl het wel in me zit maar er nooit uit kan komen omdat ze niet door mijn uiterlijk heen kunnen kijken.
"Je vindt me niks he.." En dan denken dat het wel in je zit.. Zelfmedelijden is echt niet aantrekkelijk.

[ Bericht 2% gewijzigd door Quotidien op 09-11-2017 17:17:27 ]
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_174964512
Misschien leek je op iemand die ze kennen.
pi_174964652
De één opent er een topic over.
De ander is het morgen weer vergeten en gaat door met zijn of haar leven.

Laat het gaan. Het zal iets onschuldigs geweest zijn, misschien vond ze je gewoon leuk.
En zo niet, whatever. Je kent die meid niet en ziet haar waarschijnlijk nooit weer. Lekker belangrijk.
pi_174964904
Zie dit als een test TS. Een test om je zelfbeeld, je zelfverzekerdheid niet van een paar onbekende grietjes te laten afhangen? Al helemaal niet van die bimbo's die om alles lachen omdat ze zichzelf geen houding weten te geven.
pi_174965767
Ik denk eigenlijk dat ze zei " jongens, kijk dan, die lelijke kneus daar kijkt de hele tijd naar mij" waarop ze alle 6 al lachend mij aankeken.

Keek ik de hele tijd naar haar? Nee, ik keek wel af en toe voor mij maar dan vooral naar de reflectie van de ruiten precies waar zij zaten, omdat mensen met BDD een obsessieve aantrekkingskracht hebben op bijvoorbeeld spiegels en etalages.

Ben bang dat dit de waarheid is :/
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_174965802
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 18:40 schreef DoubleDip het volgende:
De één opent er een topic over.
De ander is het morgen weer vergeten en gaat door met zijn of haar leven.

Laat het gaan. Het zal iets onschuldigs geweest zijn, misschien vond ze je gewoon leuk.
En zo niet, whatever. Je kent die meid niet en ziet haar waarschijnlijk nooit weer. Lekker belangrijk.
Ehm ze leunde regelmatig tegen de schouder van haar vriendje aan.

Nee dit was echt uitlachen.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_174965830
Met de wetenschap dat ze je lelijk vinden, wat nu?
pi_174965863
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 19:34 schreef wiskundenoob het volgende:
Met de wetenschap dat ze je lelijk vinden, wat nu?
Dat is vrij vervelend voor iemand met BDD en zonder zelfvertrouwen en met een fobie voor vrouwen...

Hierdoor zullen mijn angsten alleen maar gaan toenemen.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_174966092
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 19:36 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Dat is vrij vervelend voor iemand met BDD en zonder zelfvertrouwen en met een fobie voor vrouwen...
Vervelend ja, vooral omdat je zo obsessief ermee omgaat. Nu je alle scenario's uitgebreid in je hoofd hebt uitgespeeld besef je toch ook wel dat het obsessief negatief denken nogal schadelijk is voor je welzijn? Maak een plan om dat te voorkomen voor de volgende keer.
pi_174966093
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 19:33 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Ehm ze leunde regelmatig tegen de schouder van haar vriendje aan.

Nee dit was echt uitlachen.
En wat dan nog? Je ziet die meiden nooit meer, wat boeit het?
pi_174966163
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 19:43 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

En wat dan nog? Je ziet die meiden nooit meer, wat boeit het?
Het verergert mijn angstklachten. Het is voor mij al vrij onmogelijk om met vrouwen in contact te komen en door deze gebeurtenis word ik alleen maar meer mensenschuw en vertoon ik vluchtgedrag.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_174966245
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 19:45 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Het verergert mijn angstklachten. Het is voor mij al vrij onmogelijk om met vrouwen in contact te komen en door deze gebeurtenis word ik alleen maar meer mensenschuw en vertoon ik vluchtgedrag.
Maar daarmee geef je wel aan dat je de mening van een stel pubers belangrijk vindt. Waarom in wereldsnaam? Laat ze lekker de tering krijgen.
pi_174966247
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 19:43 schreef wiskundenoob het volgende:

[..]

Vervelend ja, vooral omdat je zo obsessief ermee omgaat. Nu je alle scenario's uitgebreid in je hoofd hebt uitgespeeld besef je toch ook wel dat het obsessief negatief denken nogal schadelijk is voor je welzijn? Maak een plan om dat te voorkomen voor de volgende keer.
Klopt ja , ik heb er geen rem op zitten om mezelf nog dieper de grond in te boren, zelfs als ik het gedrag herken blijft het automatisch zo doorgaan.

Vooral als ik me heel erg slecht voel dan ga ik ook weer aan deze gebeurtenis denken en dan weegt het nog veel zwaarder dan het nu al weegt.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_174966297
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 19:48 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Maar daarmee geef je wel aan dat je de mening van een stel pubers belangrijk vindt. Waarom in wereldsnaam? Laat ze lekker de tering krijgen.
Dat komt voornamelijk omdat ik alleen de kant van de afwijzingen ken en zoals ik al heb aangegeven ben ik halverwege de 30 en al mijn gehele single zonder ooit een date te hebben gehad.
Ik twijfel zo erg over mezelf dat elke vrouw in staat is om mij onderuit te halen.

Het waren geen pubers.. gewoon knappe jonge meiden van iets van 20 met een arrogante uitstraling.. dus het scenario dat ze me lelijk vonden ligt voor de hand.

" jongens kijk dan, die lelijke kneus kijkt de hele tijd naar mij, waarop ze alle 6 al lachend mijn richting opkeken"

De dudes keken een keer.. en daarna ... ok whatever..

De meiden bleven een aantal keer kijken terwijl ze lachten naar elkaar.

Toen de blonde dame even alleen zat.. keek ze mij een paar keer aan... waarbij ze waarschijnlijk dacht" even kijken of hij echt zo'n lelijke kneus is als mijn vriendin beweert"

Toen keek ik terug... met een vragende blik... maar ze was emotieloos.

Bij de uitgang zagen ze me nog een keer lopen waarop de donkerharige meteen iets zei tegen haar vriendin" lol daar loopt die lelijke sukkel weer"

Laten we eerlijk zijn... dit ligt eigenlijk wel het meest voor de hand :/'

En zoiets heb ik ook een keer meegemaakt op vakantie...
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_174966334
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 19:49 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Dat komt voornamelijk omdat ik alleen de kant van de afwijzingen ken en zoals ik al heb aangegeven ben ik halverwege de 30 en al mijn gehele single zonder ooit een date te hebben gehad.
Ik twijfel zo erg over mezelf dat elke vrouw in staat is om mij onderuit te halen.
Heb je hulp om hiermee om te gaan?
pi_174966343
Nogmaals:

TS: heb je ooit therapie voor je BDD gevolgd? En dan bedoel ik geen random psychiater die een standaard boekje afwerkt, maar echt eentje die in BDD gespecialiseerd is? Naar mijn weten heb je 3 daarvan in Nederland. In Leiden, Maastricht en ik dacht Groningen. Denk er maar eens over na.
pi_174966470
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 19:51 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Heb je hulp om hiermee om te gaan?
Ik heb hulp... maar de hulpverlening kan voor mij niks betekenen helaas.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_174966488
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 19:55 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Ik heb hulp... maar de hulpverlening kan voor mij niks betekenen helaas.
Heb je de hulp die Sunshine1982 noemt al eens geprobeerd? Lijkt mij een goede optie.
pi_174966517
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 19:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
Nogmaals:

TS: heb je ooit therapie voor je BDD gevolgd? En dan bedoel ik geen random psychiater die een standaard boekje afwerkt, maar echt eentje die in BDD gespecialiseerd is? Naar mijn weten heb je 3 daarvan in Nederland. In Leiden, Maastricht en ik dacht Groningen. Denk er maar eens over na.
Ja ik heb intensieve therapie gevolgt bij het AMC... maar zelfs dit leverde eigenlijk niet veel op.
Daar kon ik wel zien dat mensen met BDD het heel erg zwaar hadden.. de meeste kandidaten haakte af.. ik bleef volhouden maar het leverde eigenlijk niks op.
BDD is uiterst complex , de therapie was puur gericht op BDD maar zelfs de specialisten hebben nog geen echte therapie ontwikkeld dat echt werkend is. Ze leren ook nog steeds van ons.

Een ander probleem is dat ik wel ook achter ben gekomen dat BDD vaak gepaard gaat met narcisme.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_174966651
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 19:56 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Ja ik heb intensieve therapie gevolgt bij het AMC... maar zelfs dit leverde eigenlijk niet veel op.
Daar kon ik wel zien dat mensen met BDD het heel erg zwaar hadden.. de meeste kandidaten haakte af.. ik bleef volhouden maar het leverde eigenlijk niks op.
BDD is uiterst complex , de therapie was puur gericht op BDD maar zelfs de specialisten hebben nog geen echte therapie ontwikkeld dat echt werkend is. Ze leren ook nog steeds van ons.

Een ander probleem is dat ik wel ook achter ben gekomen dat BDD vaak gepaard gaat met narcisme.
Als je nooit in de spiegel kijkt. Hoe doe je je haren etc?
pi_174966757
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 20:02 schreef wiskundenoob het volgende:

[..]

Als je nooit in de spiegel kijkt. Hoe doe je je haren etc?
Handspiegel waarbij ik alleen mijn haren en stuk van mijn bovenhoofd kan zien.

Bovendien knip ik mijn haar zelf... ik kan bijvoorbeeld niet in de spiegel kijken bij de kapper, daar kan ik me wekenlang ellendig door voelen.
Ik kan goed knippen.. ik doe het al 14 jaar en ik krijg altijd complimenten op het werk (als het gemeend is) dat het goed zit.
Eigenlijk boeit het niet meer hoe mijn haar zit, op mijn leeftijd moet je blij zijn dat je nog haar hebt.
Scheren doe ik vooral op gevoel.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_174967086
Vrouwenfobie? :')
pi_174967096
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 19:45 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Het verergert mijn angstklachten. Het is voor mij al vrij onmogelijk om met vrouwen in contact te komen en door deze gebeurtenis word ik alleen maar meer mensenschuw en vertoon ik vluchtgedrag.
Wat als er nu een leuke meid is die daar doorheen prikt en jouw echt leuk vindt. Geloof je haar dan?
pi_174967230
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 19:31 schreef -Deluzion- het volgende:
Ik denk eigenlijk dat ze zei " jongens, kijk dan, die lelijke kneus daar kijkt de hele tijd naar mij" waarop ze alle 6 al lachend mij aankeken.

Keek ik de hele tijd naar haar? Nee, ik keek wel af en toe voor mij maar dan vooral naar de reflectie van de ruiten precies waar zij zaten, omdat mensen met BDD een obsessieve aantrekkingskracht hebben op bijvoorbeeld spiegels en etalages.

Ben bang dat dit de waarheid is :/
Zoals je zegt, dat denk jij, niet zij. Ipv:

" jongens, kijk dan, die lelijke kneus daar kijkt de hele tijd naar mij"

Heeft ze misschien gezegd:

" jongens, kijk dan, die lelijke kneus jongen daar kijkt de hele tijd naar mij, ik denk dat ie verliefd op mij is ofzo ..hihihi hahaha"

Je projecteert je eigen angsten/BDD-probleem op haar.
pi_174967243
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 20:19 schreef Krollie het volgende:

[..]

Wat als er nu een leuke meid is die daar doorheen prikt en jouw echt leuk vindt. Geloof je haar dan?
Kan me niet voorstellen dat het mogelijk is. maar uiteraard.. ik kan prima inschatten wat oprechte interesse is.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_174967575
TS: ik lees niets over medicatie. Therapie voor BDD gaat vaak samen met o.a. anti depressiva. Is dat met jou besproken?

Ik zou iig de therapie wel weer oppakken. Mail naar psychiater de Roodt van het LUMC (Leids Universitair Medisch Centrum) hoe de therapie er bij haar uitziet. Misschien wel anders als bij het AMC, waar je misschien wel baat bij hebt. De Roodt is ook een BDD deskundige.

Onthou: therapie voor BDD is niet met een paar maandjes gepiept. Het heeft echt zijn tijd nodig. Mogelijk zijn er ook traumatische dingen van vroeger waar je nog mee zit die jouw BDD versterken? Daar zou je EMDR voor kunnen doen.


Wat ik nog wel wil zeggen is: jij denkt dat die meiden je uitlachen omdat jij jezelf zo afschuwelijk eruit vindt zien. Anderen zien jou echt niet zo. Echt niet. Waarom niet? Omdat het mensen geen fluit interesseert hoe jij eruit ziet, hoe ik eruit zie, hoe jouw buurman eruit ziet etc. Mensen kijken naar jou als geheel. Ze zien dan een heel kwetsbaar persoon die ze makkelijk kunnen hebben. Maar echt: wat maakt jou minder als die giebelende leeghoofden? Je uiterlijk? Je bent véél meer dan alleen je uiterlijk. En ik hoop dat jij dat ook ooit inziet.

[ Bericht 39% gewijzigd door Sunshine1982 op 09-11-2017 21:13:52 ]
pi_174968853
wat boeit het, dat is gewoon de leeftijd waarbij er gekeken word naar uiterlijk. Als je pech hebt gebeurd dat. Ik heb zelf ook wel is per ongeluk vol gelachen in iemand zijn gezicht die 0 zelfvertrouwen had, dit was omdat ik aan iets stoms dacht en daarbij toevallig oogcontact maakte en zag dat die persoon zich nogal klote voelde daardoor. Had eigenlijk niks met haar te maken maar ach zoiets kan ook gewoon gebeuren. Neem aan dat dit je niet vaak overkomt
  donderdag 9 november 2017 @ 21:21:27 #151
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_174968982
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 20:36 schreef Sunshine1982 het volgende:
Omdat het mensen geen fluit interesseert hoe jij eruit ziet, hoe ik eruit zie, hoe jouw buurman eruit ziet etc.
Valt toch vies tegen in de praktijk. Ik ben van een tweeling, en hoewel ik zeker niet lelijk ben heeft mijn broer toch een stuk betere looks. Verschil met hoe men ons behandelt is dag en nacht. En ik ben ook gewoon "gemiddeld" zeg maar.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_174969053
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 21:16 schreef handkant het volgende:
wat boeit het, dat is gewoon de leeftijd waarbij er gekeken word naar uiterlijk. Als je pech hebt gebeurd dat. Ik heb zelf ook wel is per ongeluk vol gelachen in iemand zijn gezicht die 0 zelfvertrouwen had, dit was omdat ik aan iets stoms dacht en daarbij toevallig oogcontact maakte en zag dat die persoon zich nogal klote voelde daardoor. Had eigenlijk niks met haar te maken maar ach zoiets kan ook gewoon gebeuren. Neem aan dat dit je niet vaak overkomt
Klopt normaal gesproken ben ik een onzichtbare verschijning. Misschien dacht ze wel dat ik haar leuk vond of zo en voelde ze zich beledigd omdat een onaantrekkelijk persoon haar richting in keek.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_174969145
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 21:24 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Klopt normaal gesproken ben ik een onzichtbare verschijning. Misschien dacht ze wel dat ik haar leuk vond of zo en voelde ze zich beledigd omdat een onaantrekkelijk persoon haar richting in keek.
Miss ligt het niet eens aan je uiterlijk maar je energie/uitstraling die intimideert (hoe je van binnen voelt onbewust komt dat over).
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_174969170
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 21:26 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]

Miss ligt het niet eens aan je uiterlijk maar je energie/uitstraling die intimideert.
Nee dat was het nou juist.. ik was helemaal niet met mijn omgeving bezig... pas toen dat groepje mij uitlachte werd ik heel zelfbewust.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_174969209
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 21:27 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Nee dat was het nou juist.. ik was helemaal niet met mijn omgeving bezig... pas toen dat groepje mij uitlachte werd ik heel zelfbewust.
Hmm. Ja ik weet het niet maar het zou een optie kunnen zijn.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_174969215
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 21:21 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Valt toch vies tegen in de praktijk. Ik ben van een tweeling, en hoewel ik zeker niet lelijk ben heeft mijn broer toch een stuk betere looks. Verschil met hoe men ons behandelt is dag en nacht. En ik ben ook gewoon "gemiddeld" zeg maar.
Klopt. als je er goed uitziet wordt je idd anders behandeld

Ik weet ook de definitie van aantrekkelijkheid als man zijnde...
Ik heb een prototype van mijn eigen uiterlijk ontwikkeld. Ik ben die persoon maar ik heb het dusdanig aangepast dat ik aantrekkelijk ben.

Die foto kan ik posten hier.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_174969329
Als ik mezelf zo lelijk zou vinden dat ik eraan vreselijk zou lijden, zou ik serieus een lening nemen (of sparen maar dat duurt langer) en alles verbouwen. Dat hele gezeik van accepteer jezelf nou maar en trek je er niets van aan vind ik echt een dooddoener voor iemand die doodongelukkig is omdat ie gewoon spuuglelijk is.
Een goed uiterlijk kan een enorme zelfvertrouwen geven en als dat nodig is, doe het gewoon.
Loedermoeder
pi_174969417
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 15:54 schreef Krollie het volgende:

[..]

Meiden van die leeftijd zoals je ze beschrijft zijn van die oppervlakkige arrogante kuthoeren. Het kan best dat ze om je beugel lachten. Dat ze het grappig vonden dat zo'n oudere "nog" een beugel draagt. Niks van aantrekken. Ik ben laatst ook uitgelachen door zulke oppervlakkige pubers om mijn uiterlijk. Ik heb het compleet genegeerd.
Mensen van begin 20 gaan echt niet stuk om een beugel. Ik kan me alleen inbeelden dat hij iets te vaak naar deze studente(s) keek. Er is geen andere reden om op die leeftijd nog zo onbenullig te gaan doen en al helemaal niet iemand de hele avond zo te blijven uitlachen, tenzij diegene de hele avond ook blijft kijken of om een soort bevestiging van iets gaat vragen. Mind your own business. Beide kanten op in dit geval. Had ze gesierd om gewoon 1 blij van "Nope" te geven en het daarbij te laten (tenzij er dus echt de hele tijd naar je gekeken wordt door een oude enge kerel, maar dan zeg je er op een gegeven moment gewoon iets van).

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2017 21:38:35 ]
pi_174969474
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 21:36 schreef Myrr het volgende:

[..]

Mensen van begin 20 gaan echt niet stuk om een beugel. Ik kan me alleen inbeelden dat hij iets te vaak naar deze studente(s) keek. Er is geen andere reden om op die leeftijd nog zo onbenullig te gaan doen.
Ja dat denk ik dus ook... en wat denk je dan , jij als vrouw zijnde wat er gezegd wordt onder elkaar? het moet sowieso iets lulligs zijn geweest.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_174969493
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 21:38 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Ja dat denk ik dus ook... en wat denk je dan , jij als vrouw zijnde wat er gezegd wordt onder elkaar? het moet sowieso iets lulligs zijn geweest.
Klopt. Het is namelijk heel vervelend als je gewoon rustig probeert te eten, en er zit te hele tijd iemand naar je te gluren.
pi_174969510
En het zijn jonge meiden, die zijn wel iets gewend. Die gaan echt niet om 1 of 2 keer aangekeken te zijn de hele avond onder je vel zitten.
pi_174969530
In het vervolg dus minder vaak kijken en als je daar moeite mee hebt, van plek wisselen zodat je er met je rug naartoe zit. :) Hadden de dames natuurlijk ook kunnen doen.
pi_174969565
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 21:39 schreef Myrr het volgende:

[..]

Klopt. Het is namelijk heel vervelend als je gewoon rustig probeert te eten, en er zit te hele tijd iemand naar je te gluren.
Nee dit is overdreven.. zo vaak keek ik niet. die dames zaten recht tegenover mij dus als ik gewoon neutraal keek dan ontkom je er niet aan dat je ze soms aankijkt... en dat deed ik. Ze zagen er goed uit dus onbewust automatisch blijf je dan iets langer kijken.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_174969579
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 21:40 schreef Myrr het volgende:
In het vervolg dus minder vaak kijken en als je daar moeite mee hebt, van plek wisselen zodat je er met je rug naartoe zit. :) Hadden de dames natuurlijk ook kunnen doen.
Ik probeer altijd zo vaak mogelijk blikken te vermijden juist. Als het een knap persoon was dan hadden ze daar vast geen moeite mee.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_174969607
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 21:41 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Nee dit is overdreven.. zo vaak keek ik niet. die dames zaten recht tegenover mij dus als ik gewoon neutraal keek dan ontkom je er niet aan dat je ze soms aankijkt... en dat deed ik. Ze zagen er goed uit dus onbewust automatisch blijf je dan iets langer kijken.
Klopt, en daar kun je verder niets aan doen hoor maar het is wel heel irritant. Zeker als je aan het eten bent en ook redelijk dicht bij elkaar in de buurt zit.

Ga de volgende keer gewoon met je rug er naartoe zitten, dan heb je dit gezeik niet.
pi_174969649
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 21:42 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Ik probeer altijd zo vaak mogelijk blikken te vermijden juist. Als het een knap persoon was dan hadden ze daar vast geen moeite mee.
Persoonlijk boeit het me geen fluit hoe iemand eruit ziet. Al is het Ben Affleck. Personal space. Ook met je ogen. Iets met respect. Gewoon niet doen, heel irritant.
pi_174969664
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 21:33 schreef Hedera het volgende:
Als ik mezelf zo lelijk zou vinden dat ik eraan vreselijk zou lijden, zou ik serieus een lening nemen (of sparen maar dat duurt langer) en alles verbouwen. Dat hele gezeik van accepteer jezelf nou maar en trek je er niets van aan vind ik echt een dooddoener voor iemand die doodongelukkig is omdat ie gewoon spuuglelijk is.
Een goed uiterlijk kan een enorme zelfvertrouwen geven en als dat nodig is, doe het gewoon.
Dat zal niet helpen bij iemand met BDD. Die blijft zichzelf spuuglelijk vinden, no matter what. Tenzij hij het kan verbeteren met therapie misschien.
pi_174969668
Verkeerde topic
pi_174969670
Edit
  donderdag 9 november 2017 @ 21:46:19 #170
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_174969698
Post die foto maar eens dan.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_174969721
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 21:44 schreef Myrr het volgende:

[..]

Persoonlijk boeit het me geen fluit hoe iemand eruit ziet. Al is het Ben Affleck. Personal space. Ook met je ogen. Iets met respect. Gewoon niet doen, heel irritant.
Hmm mja als ik vanuit dat meisje oogpunt bekijk... ze zit aan tafel en telkens als ze even naar links kijkt ziet ze dat ik haar aankijk.. keer op keer...

Maar was dit wel zo... keek ik haar echt zo vaak aan... terwijl ik een fobie voor vrouwen heb en het liefst zover mogelijk uit hun buurt blijf en al het oogcontact zoveel mogelijk vermijd?
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_174969751
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 21:47 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Hmm mja als ik vanuit dat meisje oogpunt bekijk... ze zit aan tafel en telkens als ze even naar links kijkt ziet ze dat ik haar aankijk.. keer op keer...

Maar was dit wel zo... keek ik haar echt zo vaak aan... terwijl ik een fobie voor vrouwen heb en het liefst zover mogelijk uit hun buurt blijf en al het oogcontact zoveel mogelijk vermijd?
Fobie voor vrouwen? En je vrouwelijke collega's dan?
pi_174969939
quote:
Fobie voor vrouwen? En je vrouwelijke collega's dan?
Slechts 2 maar die vermijden mij, doen letterlijk alsof ik niet besta.

Ik sta soms met 2 mannelijke collega's te kletsen en dan komen die vrouwen erbij en ze gunnen mij geen blik waardig en gaan in gesprek met elkaar... in mijn geval doen ze alsof ik niet besta.

Dit viel 1 collega nogal op.. en hij snapte ook niet waarom ik genegeerd word... maar hij heeft wel aan de bazin verteld dat dit hem opviel...
Die collega is 45 jaar en echt een goed mens... als hij je kan helpen dan doet die dat.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_174970038
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 21:47 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Hmm mja als ik vanuit dat meisje oogpunt bekijk... ze zit aan tafel en telkens als ze even naar links kijkt ziet ze dat ik haar aankijk.. keer op keer...

Maar was dit wel zo... keek ik haar echt zo vaak aan... terwijl ik een fobie voor vrouwen heb en het liefst zover mogelijk uit hun buurt blijf en al het oogcontact zoveel mogelijk vermijd?
Jij keek vaak naar haar om te checken of ze dan ook naar jou keek. Om zo je BDD te kunnen voeden . Zo van, zie je wel? Ze kijkt weer, zo lelijk ben ik.

Of juist het omgekeerde: vaak naar haar kijken en hopen dat ze niet terugkijkt om jezelf gerust te stellen. Zo van: oh ze kijkt niet, gelukkig vindt ze me toch niet zo lelijk.

Dus ik gok dat je vaak gekeken hebt ja.
pi_174970056
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 21:45 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Dat zal niet helpen bij iemand met BDD. Die blijft zichzelf spuuglelijk vinden, no matter what. Tenzij hij het kan verbeteren met therapie misschien.
Ik ken dit ziektebeeld niet en ik kan me ergens wel voorstellen dat bij iemand met dit probleem altijd wel een onvrede zal zijn.
Maar ik als vrouw voel me al veel zekerder met kleine dingen zoals make-up of hakken aan of als mijn haren flawless zitten.
Als ts een enorme gok heeft, is een neuscorrectie toch wel te doen?
Ik geloof echt dat "verbeteringen" aan het uiterijk we degelijk een positief effect op het gevoel van iemand kan hebben. Of dat altijd moet gebeuren is een ander verhaal maar als ik een 0,0 zelfbeeld heb en ik ben inderdaad erg lelijk, dan zou ik plastische chirurgie echt overwegen.
Loedermoeder
pi_174970094
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 21:57 schreef Hedera het volgende:

[..]

Ik ken dit ziektebeeld niet en ik kan me ergens wel voorstellen dat bij iemand met dit probleem altijd wel een onvrede zal zijn.
Maar ik als vrouw voel me al veel zekerder met kleine dingen zoals make-up of hakken aan of als mijn haren flawless zitten.
Als ts een enorme gok heeft, is een neuscorrectie toch wel te doen?
Ik geloof echt dat "verbeteringen" aan het uiterijk we degelijk een positief effect op het gevoel van iemand kan hebben. Of dat altijd moet gebeuren is een ander verhaal maar als ik een 0,0 zelfbeeld heb en ik ben inderdaad erg lelijk, dan zou ik plastische chirurgie echt overwegen.
Zodra TS bijvoorbeeld zijn neus verbouwd heeft is er wel iets anders dat lelijk is en verbouwd moet worden. En als alles verbouwd is verzint hij wel iets anders, dat het lelijk is verbouwd ofzo. Het houdt gewoon niet op, BDD is een ziekte in je hoofd, helaas.
pi_174970106
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 21:46 schreef Quotidien het volgende:
Post die foto maar eens dan.
Ok dit is in mijn ogen aantrekkelijk... met plastisch chirurgie zal ik dit resultaat willen bereiken:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nogmaals, ik ben deze persoon alleen heb ik hem bewerkt en heb ik de

Grootte van mijn gezicht aangepast , is in het echt klein en smal
Grofheid van mijn neus en wenkbrouwen aangepast naar groffer.
Huidskleur aangepast, naar een donkere tint
Mezelf iets mannelijker gemaakt door de kaaklijn ietwat aan te passen.
Mijn haar donkerder tint gegeven.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_174970107
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 21:57 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Jij keek vaak naar haar om te checken of ze dan ook naar jou keek. Om zo je BDD te kunnen voeden . Zo van, zie je wel? Ze kijkt weer, zo lelijk ben ik.

Of juist het omgekeerde: vaak naar haar kijken en hopen dat ze niet terugkijkt om jezelf gerust te stellen. Zo van: oh ze kijkt niet, gelukkig vindt ze me toch niet zo lelijk.

Dus ik gok dat je vaak gekeken hebt ja.
Je hebt een erg goed inzicht in BDD. Waardevolle posts. Wilde ik even zeggen. Persoonlijke ervaring mee?
  donderdag 9 november 2017 @ 22:04:19 #179
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_174970238
Maakt het uit? Ik zou er niet te veel over nadenken.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_174970253
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 21:59 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Je hebt een erg goed inzicht in BDD. Waardevolle posts. Wilde ik even zeggen. Persoonlijke ervaring mee?
Iemand uit mijn omgeving. Ben toen in die hele BDD wereld gedoken om diegene wat beter te kunnen snappen.
pi_174970306
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 21:47 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Hmm mja als ik vanuit dat meisje oogpunt bekijk... ze zit aan tafel en telkens als ze even naar links kijkt ziet ze dat ik haar aankijk.. keer op keer...

Maar was dit wel zo... keek ik haar echt zo vaak aan... terwijl ik een fobie voor vrouwen heb en het liefst zover mogelijk uit hun buurt blijf en al het oogcontact zoveel mogelijk vermijd?
Je hebt een fobie maar ook een mega fascinatie voor ze. En je kunt er ook niets aan doen hoor, veel mannen hebben dat en die hebben dat ook door. Dan is het als vrouw verstandig om zelf maar even met de rug er naartoe te zitten of indien mogelijk een andere plek op te zoeken. Je bent je er heel bewust van als vrouw, en wij zijn 9 van de de 10 keer degenen die moeten moven... Niet heel erg, maar het is wel chill als een man dat idee zelf eens zou krijgen ofzo. :')

2 keer kijken is echt prima en als het dan een kwartier of half uur later weer eens gebeurt, soit. We zijn mensen. De hele tijd? Een beetje infiltrerend. Mijn psych (ik heb eens aangekaart dat ik er best boos om kan worden als iemand je bijna onophoudelijk aan staat te kijken) zei dat het een soort geweld is omdat je niet met rust wordt gelaten. Dus ja, wees je er bewust van, want mensen hebben er last van. Het is niet #metoo waardig, maar wel echt tyfus irritant. Ook van knappe mannen die wat mij betreft elke maand een ton vrij te besteden hebben.

Die meid moet er gewoon nog mee om leren gaan. Beetje kansloos wel om iemand uit te gaan staan lachen namelijk. Voor jou een tip om met je rug naar dat soort dames toe te gaan zitten als je je ogen er niet vanaf kunt houden, wel zo galant. Het had ook heel deze situatie voorkomen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2017 22:09:49 ]
pi_174970486
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 22:07 schreef Myrr het volgende:

[..]

Je hebt een fobie maar ook een mega fascinatie voor ze. En je kunt er ook niets aan doen hoor, veel mannen hebben dat en die hebben dat ook door. Dan is het als vrouw verstandig om zelf maar even met de rug er naartoe te zitten of indien mogelijk een andere plek op te zoeken. Je bent je er heel bewust van als vrouw, en wij zijn 9 van de de 10 keer degenen die moeten moven... Niet heel erg, maar het is wel chill als een man dat idee zelf eens zou krijgen ofzo. :')

2 keer kijken is echt prima en als het dan een kwartier of half uur later weer eens gebeurt, soit. We zijn mensen. De hele tijd? Een beetje infiltrerend. Mijn psych (ik heb eens aangekaart dat ik er best boos om kan worden als iemand je bijna onophoudelijk aan staat te kijken) zei dat het een soort geweld is omdat je niet met rust wordt gelaten. Dus ja, wees je er bewust van, want mensen hebben er last van. Het is niet #metoo waardig, maar wel echt tyfus irritant. Ook van knappe mannen die wat mij betreft elke maand een ton vrij te besteden hebben.

Die meid moet er gewoon nog mee om leren gaan. Beetje kansloos wel om iemand uit te gaan staan lachen namelijk. Voor jou een tip om met je rug naar dat soort dames toe te gaan zitten als je je ogen er niet vanaf kunt houden, wel zo galant. Het had ook heel deze situatie voorkomen.
Het kijken was voor TO een dwangmatig iets.
pi_174970561
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 22:15 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Het kijken was voor TO een dwangmatig iets.
Ja. Er lopen wel meer dwangmatige kerels rond. Hij weet dat hij een probleem heeft en inmiddels kan hij ook wel prima weten dat hij zoiets uit de weg kan gaan door een paar simpele handelingen. Neem aan dat hij begeleiding krijgt.
pi_174970571
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 21:59 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Ok dit is in mijn ogen aantrekkelijk... met plastisch chirurgie zal ik dit resultaat willen bereiken:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nogmaals, ik ben deze persoon alleen heb ik hem bewerkt en heb ik de

Grootte van mijn gezicht aangepast , is in het echt klein en smal
Grofheid van mijn neus en wenkbrouwen aangepast naar groffer.
Huidskleur aangepast, naar een donkere tint
Mezelf iets mannelijker gemaakt door de kaaklijn ietwat aan te passen.
Mijn haar donkerder tint gegeven.
En zou je dit (deels) willen/kunnen bereiken door plastische chirurgie?
Loedermoeder
pi_174970620
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 22:07 schreef Myrr het volgende:

[..]

Je hebt een fobie maar ook een mega fascinatie voor ze. En je kunt er ook niets aan doen hoor, veel mannen hebben dat en die hebben dat ook door. Dan is het als vrouw verstandig om zelf maar even met de rug er naartoe te zitten of indien mogelijk een andere plek op te zoeken. Je bent je er heel bewust van als vrouw, en wij zijn 9 van de de 10 keer degenen die moeten moven... Niet heel erg, maar het is wel chill als een man dat idee zelf eens zou krijgen ofzo. :')

2 keer kijken is echt prima en als het dan een kwartier of half uur later weer eens gebeurt, soit. We zijn mensen. De hele tijd? Een beetje infiltrerend. Mijn psych (ik heb eens aangekaart dat ik er best boos om kan worden als iemand je bijna onophoudelijk aan staat te kijken) zei dat het een soort geweld is omdat je niet met rust wordt gelaten. Dus ja, wees je er bewust van, want mensen hebben er last van. Het is niet #metoo waardig, maar wel echt tyfus irritant. Ook van knappe mannen die wat mij betreft elke maand een ton vrij te besteden hebben.

Die meid moet er gewoon nog mee om leren gaan. Beetje kansloos wel om iemand uit te gaan staan lachen namelijk. Voor jou een tip om met je rug naar dat soort dames toe te gaan zitten als je je ogen er niet vanaf kunt houden, wel zo galant. Het had ook heel deze situatie voorkomen.
Ik weet het niet, je kan best gelijk hebben, maar ik kan me nauwelijks voorstellen dat ik echt zo vaak keek... ik heb een buitengewoon goed inlevingsvermogen dus ik zal zeker niet te vaak kijken, ik ben geen domme man ik voel situaties goed aan en mij van elke actie bewust. Ik denk dat ik dan toch te vaak heb gekeken terwijl dit gevoelsmatig niet zo was.
Ik kan het niet meer objectief voor me halen.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_174970644
Is dat een beetje bewerkte versie? Sorry hoor maar toon even de normale want volgens mij ben je helemaal niet lelijk.
pi_174970666
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 22:19 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Ik weet het niet, je kan best gelijk hebben, maar ik kan me nauwelijks voorstellen dat ik echt zo vaak keek... ik heb een buitengewoon goed inlevingsvermogen dus ik zal zeker niet te vaak kijken, ik ben geen domme man ik voel situaties goed aan en mij van elke actie bewust. Ik denk dat ik dan toch te vaak heb gekeken terwijl dit gevoelsmatig niet zo was.
Ik kan het niet meer objectief voor me halen.
Na het zien van die foto zou het best kunnen dat ze op je aandacht uit waren. Had voor me dat je een 49 jarige kalende grijze creep zou zijn maar volgens mij ben je 25 ofzo. :') En je hebt een prima baardje en leuke ogen, geen smalle lippen dus eh. Foto?

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2017 22:21:54 ]
pi_174970695
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 22:20 schreef Myrr het volgende:

[..]

Na het zien van die foto zou het best kunnen dat ze op je aandacht uit waren.
Krijgen we dat weer :') ik zie er zo 100% zeker niet uit... misschien 10% van die foto. Mensen die mij kennen herkennen mij niet eens op die foto.
Dit is slechts een indicatie hoe ik eruit zou willen zien.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_174970726
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 22:21 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Krijgen we dat weer :') ik zie er zo 100% zeker niet uit... misschien 10% van die foto. Mensen die mij kennen herkennen mij niet eens op die foto.
Dit is slechts een indicatie hoe ik eruit zou willen zien.
Stuur dan?
pi_174970739
Ik zie echt niet in hoe je iets lelijks kunt maken van die foto.
pi_174970754
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 22:22 schreef Myrr het volgende:

[..]

Stuur dan?
Nah, ik walg er teveel van.. ik weet echt het verschil wel tussen aantrekkelijk zijn en het niet zijn.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_174970766
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 22:22 schreef Myrr het volgende:
Ik zie echt niet in hoe je iets lelijks kunt maken van die foto.
Het zijn gewoon mijn foto bewerkings- skills :)
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_174970800
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 22:23 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Nah, ik walg er teveel van.. ik weet echt het verschil wel tussen aantrekkelijk zijn en het niet zijn.
Mogen we dat even zelf beslissen? Jij vult al in wat wij moeten gaan denken. Maar ik snap met jouw BDD dat het moeilijk is.
pi_174970817
Ik wil ook niet beweren dat ik lelijk ben... ik ben onzichtbaar. Niemand kijkt achterom van .. oh wat is die lelijk... maar ook nooit van oh die ziet er leuk uit. Ik heb een normale kop met een nietszeggende uitstraling.... met wel een scheef gezicht... maar dan ben ik inmiddels al 4! jaar mee bezig om het te fixen.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_174970855
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 22:25 schreef -Deluzion- het volgende:
Ik wil ook niet beweren dat ik lelijk ben... ik ben onzichtbaar. Niemand kijkt achterom van .. oh wat is die lelijk... maar ook nooit van oh die ziet er leuk uit. Ik heb een normale kop met een nietszeggende uitstraling.... met wel een scheef gezicht... maar dan ben ik inmiddels al 4! jaar mee bezig om het te fixen.
Middels wat fixen? Nogmaals, overweeg je plastische chirurgie?
Loedermoeder
pi_174970859
Nu ben ik wel nieuwsgierig naar je moet ik zeggen:D
pi_174970882
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 22:22 schreef Myrr het volgende:
Ik zie echt niet in hoe je iets lelijks kunt maken van die foto.
Ik zag de wijzigingen niet eens, eigenlijk. Dat is ook hoe ik me hem herinner.
pi_174970899
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 22:28 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik zag de wijzigingen niet eens, eigenlijk. Dat is ook hoe ik me hem herinner.
Jij hebt zijn foto gezien?
Loedermoeder
pi_174970927
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 22:27 schreef Hedera het volgende:

[..]

Middels wat fixen? Nogmaals, overweeg je plastische chirurgie?
Kaakchirurg + beugel. Mijn gezicht staat vrij zeer scheef. Het is buitengewoon a-symmetrisch.

De kaakchirurg heeft bevestigd dat mijn kin 3 centimeter teveel naar links staat. de ene kant van mijn onderkaak is teveel naar links gegroeid . Mijn kin is te prominent, De ene kant van mijn bovenkaak staat veel te ver naar voren.
Daardoor zie ik er uit als een gedrocht op foto's.

Pas als alles gefixed is dan post ik een foto... eerder niet.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_174971009
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 22:25 schreef -Deluzion- het volgende:
Ik wil ook niet beweren dat ik lelijk ben... ik ben onzichtbaar. Niemand kijkt achterom van .. oh wat is die lelijk... maar ook nooit van oh die ziet er leuk uit. Ik heb een normale kop met een nietszeggende uitstraling.... met wel een scheef gezicht... maar dan ben ik inmiddels al 4! jaar mee bezig om het te fixen.
Met (ongeveer) dit uiterlijk ben je enkel onzichtbaar doordat je jezelf zo maakt. Als dat scheve gezicht gefixt is (ik ken een meisje dat een scheve kaak had. Ze is geopereerd en het is echt een plaatje) en je zelfvertrouwen en alles wat er van binnen speelt ben je gewoon een leuke schoonzoon.
pi_174971091
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 22:33 schreef Myrr het volgende:

[..]

Met (ongeveer) dit uiterlijk ben je enkel onzichtbaar doordat je jezelf zo maakt. Als dat scheve gezicht gefixt is (ik ken een meisje dat een scheve kaak had. Ze is geopereerd en het is echt een plaatje) en je zelfvertrouwen en alles wat er van binnen speelt ben je gewoon een leuke schoonzoon.
Ik heb geen tijd meer, ik ben halverwege 30 en merk zelf dat mijn uiterlijk aan het vergaan is. anderen zien dit nog niet zo, maar ik zie zelf dat mijn haar dunner wordt, mijn uitstraling verouderd. de glans van mijn huid afneemt. kraaienpoten, lijntjes, rimpels...

Ik heb geen tijd meer...

De natuur bepaald nu mijn lot.

Opeens haalt de tijd je in...


Ik heb buitengewoon goede genen wat betreft veroudering van mijn lichaam en gezicht.. ik verouder echt veel langzamer dan een gemiddeld persoon en wordt tot 12 jaar jonger geschat... maar een oude kop krijg je toch echt vanzelf.

Of heb ik daar soms zelf invloed op.... ik zeg altijd tegen mezelf... ik wil niet ouder worden.. en ik word het blijkbaar ook niet.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
  donderdag 9 november 2017 @ 22:37:33 #202
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_174971107
Als je naar de plastische chirurgie gaat krijg je echt zo'n Michael Jackson situatie. Ben je nog verder van huis.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_174971229
Ik zie niet wat er mis is met de persoon op de foto iig. Of met jou, als je zoals iemand zei idd niet veel verschilt daarvan. Het gaat er denk vooral om hoe je je gedraagt en hoe je uit je ogen kijkt. dus niet saai of creepy.
pi_174971241
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 22:36 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Ik heb geen tijd meer, ik ben halverwege 30 en merk zelf dat mijn uiterlijk aan het vergaan is. anderen zien dit nog niet zo, maar ik zie zelf dat mijn haar dunner wordt, mijn uitstraling verouderd. de glans van mijn huid afneemt. kraaienpoten, lijntjes, rimpels...

Ik heb geen tijd meer...

De natuur bepaald nu mijn lot.

Opeens haalt de tijd je in...


Ik heb buitengewoon goede genen wat betreft veroudering van mijn lichaam en gezicht.. ik verouder echt veel langzamer dan een gemiddeld persoon en wordt tot 12 jaar jonger geschat... maar een oude kop krijg je toch echt vanzelf.

Of heb ik daar soms zelf invloed op.... ik zeg altijd tegen mezelf... ik wil niet ouder worden.. en ik word het blijkbaar ook niet.
Een oude kop is bij mannen met jouw looks pas erg als ze tegen de 55 aan gaan tikken.

Goed, ik weet dat het geen zin heeft om positief over je uiterlijk te zijn.
pi_174971243
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 22:29 schreef Hedera het volgende:

[..]

Jij hebt zijn foto gezien?
Doet er niet zoveel toe...

Maar ik hoop wel dat hij nog eens écht goede hulp krijgt voor de overtuigingen in zijn hoofd en trauma's. Anderen zullen hem nooit de oneindige bevestiging kunnen geven dat hij er mag zijn.

En waar de angst vandaan komt bij iemand met BDD om lelijk te zijn is eigenlijk veel belangrijker om in te duiken dan symptoombestrijding door bevestiging te geven. De bevestiging is hij over een dag weer kwijt, terwijl dit vooral met die meiden hem nog jaren bij zal blijven. Dat is het lastige met een broos zelfbeeld dat enkel uit is op bevestiging van zijn grootste angst: lelijk/mismaakt zijn.

Het helpt niet om zijn uiterlijk te beoordelen. Als je in de basis zo slecht over jezelf denkt en fantasieën hebt over 'het uiterlijk' waarmee je eindelijk bewonderd wordt en al je problemen verdwijnen, dan hoef je de echte pijn niet aan te gaan.

Om heel even tot de kern te komen. Maar ik hoop echt dat die hulp er voor hem nog komt. En ik denk dat een specialist voor BDD en EMDR daar de enige opties voor zijn.
pi_174971355
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 22:42 schreef DoubleDip het volgende:
Ik zie niet wat er mis is met de persoon op de foto iig. Of met jou, als je zoals iemand zei idd niet veel verschilt daarvan. Het gaat er denk vooral om hoe je je gedraagt en hoe je uit je ogen kijkt. dus niet saai of creepy.
Kijk naar mijn ogen op die foto... dit is hoe ik kijk... is dit creepy? I don't think so :) Mijn ogen heb ik niet bewerkt.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_174971375
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 22:43 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Doet er niet zoveel toe...

Maar ik hoop wel dat hij nog eens écht goede hulp krijgt voor de overtuigingen in zijn hoofd en trauma's. Anderen zullen hem nooit de oneindige bevestiging kunnen geven dat hij er mag zijn.

En waar de angst vandaan komt bij iemand met BDD om lelijk te zijn is eigenlijk veel belangrijker om in te duiken dan symptoombestrijding door bevestiging te geven. De bevestiging is hij over een dag weer kwijt, terwijl dit vooral met die meiden hem nog jaren bij zal blijven. Dat is het lastige met een broos zelfbeeld dat enkel uit is op bevestiging van zijn grootste angst: lelijk/mismaakt zijn.

Het helpt niet om zijn uiterlijk te beoordelen. Als je in de basis zo slecht over jezelf denkt en fantasieën hebt over 'het uiterlijk' waarmee je eindelijk bewonderd wordt en al je problemen verdwijnen, dan hoef je de echte pijn niet aan te gaan.

Om heel even tot de kern te komen. Maar ik hoop echt dat die hulp er voor hem nog komt. En ik denk dat een specialist voor BDD en EMDR daar de enige opties voor zijn.
Goede post.
pi_174971446
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 22:48 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Kijk naar mijn ogen op die foto... dit is hoe ik kijk... is dit creepy? I don't think so :) Mijn ogen heb ik niet bewerkt.
Die hebben ook geen bewerking nodig. Ze zijn leuk. Je kaak hoeft alleen recht en that's it eigenlijk.
pi_174971496
Ja kut voor je.

Aan de andere kant, je bent een volwassen man, waarom zou je je laten neerhalen door een paar kutten?
pi_174971588
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 22:53 schreef Myrr het volgende:

[..]

Die hebben ook geen bewerking nodig. Ze zijn leuk. Je kaak hoeft alleen recht en that's it eigenlijk.
Het enige afwijkende van mijn ogen zijn , dat de ene blauw is en de ander groen. Al moet je wel redelijk goed kijken om het verschil waar te nemen.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_174971706
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 22:36 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Ik heb geen tijd meer, ik ben halverwege 30 en merk zelf dat mijn uiterlijk aan het vergaan is. anderen zien dit nog niet zo, maar ik zie zelf dat mijn haar dunner wordt, mijn uitstraling verouderd. de glans van mijn huid afneemt. kraaienpoten, lijntjes, rimpels...

Ik heb geen tijd meer...

De natuur bepaald nu mijn lot.

Opeens haalt de tijd je in...


Ik heb buitengewoon goede genen wat betreft veroudering van mijn lichaam en gezicht.. ik verouder echt veel langzamer dan een gemiddeld persoon en wordt tot 12 jaar jonger geschat... maar een oude kop krijg je toch echt vanzelf.

Of heb ik daar soms zelf invloed op.... ik zeg altijd tegen mezelf... ik wil niet ouder worden.. en ik word het blijkbaar ook niet.
Schiet dan op zometeen heb je nog meer spijt.
pi_174971745
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 23:04 schreef wiskundenoob het volgende:

[..]

Schiet dan op zometeen heb je nog meer spijt.
Pure onmacht. ik zou niet weten hoe... voor mijn gevoel is het al allemaal te laat.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_174971948
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 23:00 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Het enige afwijkende van mijn ogen zijn , dat de ene blauw is en de ander groen. Al moet je wel redelijk goed kijken om het verschil waar te nemen.
Godnondeju je wordt steeds mooier.
pi_174971977
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 23:05 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Pure onmacht. ik zou niet weten hoe... voor mijn gevoel is het al allemaal te laat.
Stel continue kleine doelen, vraag hulp en werk eraan.
pi_174972338
Misschien waren ze niet eens met je bezig? Ben je teveel bezig met wat anderen van jou denken te vinden, terwijl ze niks vinden? Want je bent oninteressant voor velen.
  Moderator donderdag 9 november 2017 @ 23:49:55 #216
441859 crew  Lenny77
pi_174972477
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 22:48 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Kijk naar mijn ogen op die foto... dit is hoe ik kijk... is dit creepy? I don't think so :) Mijn ogen heb ik niet bewerkt.
Ik vind ze heel mooi. Een hele mooie blik ook! En 2 kleuren zeg je? Is toch net apart en mooi?
Ik vind het oprecht erg dat je je zo voelt. Je bent gewoon een leuke en knappe man! Vreselijk wat zo een stel hersenen kan verpesten :(, hoe ze een mens tot een hoopje ellende kunnen herleiden, terwijl die mens gewoon prima uitziet. Ik hoop dat je toch eens goede hulp gaat krijgen! Die emdr klinkt niet slecht voor jou..
Oh en kraaienpootjes en kleine rimpels maken een man net knap!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_174972531
Tja, vrouwen kunnen wel heel gemeen zijn, door uit te lachen, roddelen, vernederen. Zelfs lelijke vrouwen. Het kan soms ook een test zijn van je zelfvertrouwen. Als je snel emotioneel wordt, boos, angstig, schamend... teken dat je zelfvertrouwen laag is.

En vrouwen rekenen anderen keihard af op uiterlijk, ondanks dat ze zullen zeggen van niet. Het is zelfs een reden om je mentaal neer te halen, wanneer je interesse toont.
  donderdag 9 november 2017 @ 23:55:08 #218
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_174972535
je kan er over piekeren en het analyseren wat je wil, je komt er nooit achter waarom ze lachten,.
en wij op fok weten dat ook niet.

laat het los.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 vrijdag 10 november 2017 @ 00:01:02 #219
74056 crew  ToT
pi_174972593
Topic niet helemaal doorgekeken, maar de foto wel gezien. Je ziet er gewoon hartstikke goed uit (hoewel het natuurlijk wat lastiger inschatten is omdat je het bewerkt hebt).
Dat uitlachen enzo is gewoon kut en het is heel begrijpelijk dat dat knaagt en je onzeker maakt, maar ik denk echt niet dat het aan je gezicht of zo lag.
En oppervlakkig? Tja dit soort types zijn normaal HEEL erg oppervlakkig.
Probeer op hen neer te kijken, dat helpt goed; arrogante bitches die een eventuele imperfectie meteen belachelijk vinden en het gore lef hebben er zo om te lachen? Dat soort types zijn je aandacht absoluut niet waard. Geef hen dan ook niet de macht jou kut te laten voelen!

En qua je leeftijd; ik ben bijna 43 en heb ook pas een kleine 3 jaar gelden de echte liefde van mijn leven gevonden. :)
  vrijdag 10 november 2017 @ 05:34:49 #220
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_174973762
Ik word ook altijd door jan en alleman afstotelijk gevonden. Ik hád zelfs nooit een probleem met mijn uiterlijk, totdat ik de meningen van anderen opmerkte. Zelfs nog als kind werden er nare opmerkingen over mij gemaakt, door kinderen maar ook door volwassenen zelfs. Mijn leven bestaat hierdoor zoveel mogelijk tussen vier muren, maar soms moet/wil ik er toch even uit voor het één of ander. Maar je ziet mensen gewoon kijken. Aantal jaren terug werd ik van een afstand nageroepen door een groep tienermeisjes van 5 of 6 (het ging over m'n uiterlijk, goh verrassend) en als ik daar aan terug denk word ik weer zo intens verdrietig. (Sowieso, dit soort gebeurtenissen blijven altijd in mijn herinneringen en komen vaak terug.) Op dat moment zelf had ik moordneigingen en fantaseerde ik over hoe ik ze gruwelijk iets aandeed (om het maar nog zacht uit te drukken). Maar ja je hebt er niks aan. De meerderheid van de mensheid is gewoon oppervlakkig heb ik gemerkt. Ik denk dat de enige oplossing negeren is, maar dat is zo moeilijk, bijna niet te doen.

[ Bericht 0% gewijzigd door roosjeroosje1988 op 10-11-2017 05:43:09 ]
  vrijdag 10 november 2017 @ 08:50:50 #221
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_174974708
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 16:18 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Het werd een obsessie voor haar. ze dacht dat ik de hoofdprijs was en in het echt kan ik dat gewoon niet waar maken. Het ging zelfs zover dat het haar niet boeide hoe ik eruit zag. Dit was de beste klik online die ik ooit heb gehad met iemand.
Alleen irl ben ik zo'n super autist dat het weinig zin heeft om af te spreken.
Dat is ook het gevaar van alleen via internet. Zij kan het beeld creëren wat ze wil van jou terwijl dat misschien helemaal niet realistisch is. En dat blijkt nu ook wel.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_174975333
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 22:48 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Kijk naar mijn ogen op die foto... dit is hoe ik kijk... is dit creepy? I don't think so :) Mijn ogen heb ik niet bewerkt.
Op de foto niet nee, ik weet natuurlijk niet hoe je je precies gedroeg.

quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 23:00 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Het enige afwijkende van mijn ogen zijn , dat de ene blauw is en de ander groen. Al moet je wel redelijk goed kijken om het verschil waar te nemen.
:D juist tof toch? ken eigenlijk niemand die dat heeft, behalve iemand met een oogbeschadiging, maar dan wordt er 1 oog heel donkerbruin, bijna zwart.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 vrijdag 10 november 2017 @ 09:47:45 #223
74056 crew  ToT
pi_174975524
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 09:35 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Op de foto niet nee, ik weet natuurlijk niet hoe je je precies gedroeg.

Good point, het hoeft a sich niet direct wat met het uiterlijk zelf te maken hebben gehad.
pi_174976080
Ik zie een goed uitziende jongen op de foto. Ondanks een beetje gephotoshop. Je hebt BDD daarom vind jij jezelf lelijk. Maar zo zien anderen je niet. Die zien waarschijnlijk een leuke jongen. Lastig zeg die BDD lijkt me. Je bent in ieder geval echt niet lelijk.
pi_174976217
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 05:34 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik word ook altijd door jan en alleman afstotelijk gevonden. Ik hád zelfs nooit een probleem met mijn uiterlijk, totdat ik de meningen van anderen opmerkte. Zelfs nog als kind werden er nare opmerkingen over mij gemaakt, door kinderen maar ook door volwassenen zelfs. Mijn leven bestaat hierdoor zoveel mogelijk tussen vier muren, maar soms moet/wil ik er toch even uit voor het één of ander. Maar je ziet mensen gewoon kijken. Aantal jaren terug werd ik van een afstand nageroepen door een groep tienermeisjes van 5 of 6 (het ging over m'n uiterlijk, goh verrassend) en als ik daar aan terug denk word ik weer zo intens verdrietig. (Sowieso, dit soort gebeurtenissen blijven altijd in mijn herinneringen en komen vaak terug.) Op dat moment zelf had ik moordneigingen en fantaseerde ik over hoe ik ze gruwelijk iets aandeed (om het maar nog zacht uit te drukken). Maar ja je hebt er niks aan. De meerderheid van de mensheid is gewoon oppervlakkig heb ik gemerkt. Ik denk dat de enige oplossing negeren is, maar dat is zo moeilijk, bijna niet te doen.
Tja, discriminatie op basis van uiterlijk is algemeen geaccepteerd en dat is erg jammer dat daar zo weinig aandacht voor is.
  vrijdag 10 november 2017 @ 11:26:46 #226
451005 Grems
Clown World
pi_174977252
Zo tonen vrouwen hun walging inzake je genetische kwaliteit.
  FOK!mycroftheld vrijdag 10 november 2017 @ 11:54:09 #227
128465 verified  bondage
pi_174977787
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 23:00 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Het enige afwijkende van mijn ogen zijn , dat de ene blauw is en de ander groen. Al moet je wel redelijk goed kijken om het verschil waar te nemen.
Heeft dat niet met lichtinval te maken? Mijn ogen kunnen ook verschillende kleuren hebben afhankelijk van het licht. Ik zou dit sowieso niet als afwijking zien maar als bijzondere eigenschap, niet druk om maken dus.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 vrijdag 10 november 2017 @ 12:01:11 #228
74056 crew  ToT
pi_174977930
quote:
11s.gif Op vrijdag 10 november 2017 11:54 schreef bondage het volgende:

[..]

Heeft dat niet met lichtinval te maken? Mijn ogen kunnen ook verschillende kleuren hebben afhankelijk van het licht. Ik zou dit sowieso niet als afwijking zien maar als bijzondere eigenschap, niet druk om maken dus.
En het kan ook best awesome er uit zien! :Y

  vrijdag 10 november 2017 @ 12:05:24 #229
456593 Jinkx
It's Monsoon season!
pi_174978001
Is het reeel om te verwachten dat als je uiterlijkheden 'gerepareerd' zijn, je opeens ook van je onzekerheden en belemmerende gedachten af bent? Dat is vrij naief gedacht. Met BDD ben je nooit klaar met het bewerken van jezelf, het kan altijd beter.
pi_174978167
Aantrekkelijkheid straal je uit door gedrag, jij bent onzeker, dat straal je ook uit miss beter om te beginnen met je gedrag aan de slag te gaan i.p.v. je uiterlijk.
  vrijdag 10 november 2017 @ 12:21:16 #231
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_174978242
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 14:24 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Nee dat is echt onmogelijk.... er is echt iets wat haar opviel en haar aan het lachen maakte... zou het de beugel zijn? Maar dat zou extreeeeeeeem oppervlakkig zijn.
Noem mij 1 vrouw die niet extreem oppervlakkig is.. :{w
Je mag al blij zijn als ze hun haar niet kort knippen..
  vrijdag 10 november 2017 @ 13:15:39 #232
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_174979149
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 november 2017 12:21 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Noem mij 1 vrouw die niet extreem oppervlakkig is.. :{w
Je mag al blij zijn als ze hun haar niet kort knippen..
Wat een grappige post dit.
Over oppervlakkig gesproken
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  vrijdag 10 november 2017 @ 14:20:52 #233
451005 Grems
Clown World
pi_174980373
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 12:16 schreef michiel_merk het volgende:
Aantrekkelijkheid straal je uit door gedrag, jij bent onzeker, dat straal je ook uit miss beter om te beginnen met je gedrag aan de slag te gaan i.p.v. je uiterlijk.




Ik kan de veroordeelde Calvin Klein (kinder)verkrachter zo niet vinden _O-
pi_174980496
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 14:20 schreef Grems het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ik kan de veroordeelde Calvin Klein (kinder)verkrachter zo niet vinden _O-
nu heb je het over uitersten :D
  vrijdag 10 november 2017 @ 14:41:31 #235
451005 Grems
Clown World
pi_174980747
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 14:27 schreef michiel_merk het volgende:

[..]

nu heb je het over uitersten :D

Zou TS voldoende aan zijn gedrag kunnen werken om dergelijke reacties uit te lokken?
pi_174980937
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 14:41 schreef Grems het volgende:

[..]


Zou TS voldoende aan zijn gedrag kunnen werken om dergelijke reacties uit te lokken?
Ik zou niet zo naar die man kijken, dat weet ik wel :')
pi_174981283
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 14:24 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Nee dat is echt onmogelijk.... er is echt iets wat haar opviel en haar aan het lachen maakte... zou het de beugel zijn? Maar dat zou extreeeeeeeem oppervlakkig zijn.
Echt onmogelijk ja.
  vrijdag 10 november 2017 @ 15:15:00 #238
451005 Grems
Clown World
pi_174981394
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 november 2017 14:50 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik zou niet zo naar die man kijken, dat weet ik wel :')
Tenzij 100% van de vrouwen erop geilt is het inderdaad de moeite niet waard.

Bodybuilder? -Strawberry- valt er niet op, zonde van je tijd dus.
Athletisch? -Peach- vindt een buikje wel schattig, zonde van je tijd.
Financieel onafhankelijk? -Banana- is niet onder de indruk, zonde van je tijd.
Granieten kaaklijn? Laat maar een paar centimeter afschaven want -Grapfruit- wordt er niet warm van.

Één zo'n reactie is er één meer dan TS in zijn ~35 jaar gehad heeft.
pi_174981675
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 15:15 schreef Grems het volgende:

[..]

Tenzij 100% van de vrouwen erop geilt is het inderdaad de moeite niet waard.

Bodybuilder? -Strawberry- valt er niet op, zonde van je tijd dus.
Athletisch? -Peach- vindt een buikje wel schattig, zonde van je tijd.
Financieel onafhankelijk? -Banana- is niet onder de indruk, zonde van je tijd.
Granieten kaaklijn? Laat maar een paar centimeter afschaven want -Grapfruit- wordt er niet warm van.

Één zo'n reactie is er één meer dan TS in zijn ~35 jaar gehad heeft.
Dat lichaam dénk ik eerlijk gezegd dat de meeste vrouwen het wel too much vinden. Dus geen goed voorbeeld.

Maar volgens mij ben je vooral gal aan het spuwen omdat je zelf tekortkomingen hebt op dat gebied.
  vrijdag 10 november 2017 @ 15:39:41 #240
451005 Grems
Clown World
pi_174981920
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 november 2017 15:27 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat lichaam dénk ik eerlijk gezegd dat de meeste vrouwen het wel too much vinden. Dus geen goed voorbeeld.

Maar volgens mij ben je vooral gal aan het spuwen omdat je zelf tekortkomingen hebt op dat gebied.
Het is een prima voorbeeld, ik stel namelijk nergens dat iets voor 100,00% van de vrouwen geldt, de dwangmatige behoefte om dat te moeten benoemen komt toch echt vanuit ( voornamelijk ) vrouwen zelf.
  Moderator vrijdag 10 november 2017 @ 15:55:06 #241
441859 crew  Lenny77
pi_174982278
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 15:15 schreef Grems het volgende:

[..]

Tenzij 100% van de vrouwen erop geilt is het inderdaad de moeite niet waard.

Bodybuilder? -Strawberry- valt er niet op, zonde van je tijd dus.
Athletisch? -Peach- vindt een buikje wel schattig, zonde van je tijd.
Financieel onafhankelijk? -Banana- is niet onder de indruk, zonde van je tijd.
Granieten kaaklijn? Laat maar een paar centimeter afschaven want -Grapfruit- wordt er niet warm van.

Één zo'n reactie is er één meer dan TS in zijn ~35 jaar gehad heeft.
Ik vind ze ook allemaal niets.
De grote meerderheid van de vrouwen zal dat ook niets vinden!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 vrijdag 10 november 2017 @ 15:58:11 #242
74056 crew  ToT
pi_174982333
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 november 2017 15:55 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ik vind ze ook allemaal niets.
De grote meerderheid van de vrouwen zal dat ook niets vinden!
Zoiets dan? :T

pi_174984878
TS, zou me niet druk maken als ik jou was.
Niets van aantrekken en afdoen als een scheet in de wind want dat is het ook. Verrotte mensen genoeg op deze wereld. Keep it positive.

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 12:16 schreef michiel_merk het volgende:
Aantrekkelijkheid straal je uit door gedrag, jij bent onzeker, dat straal je ook uit miss beter om te beginnen met je gedrag aan de slag te gaan i.p.v. je uiterlijk.
Dus omdat iemand onzeker is, is dat een reden om iemand uit te lachen? Nog wel als vrouw zijnde, terwijl vrouwen vaker onzeker zijn over van alles en nog wat dan mannen?

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 14:20 schreef Grems het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Is dit echt?
pi_174985280
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 14:30 schreef -Deluzion- het volgende:
Ik had gewoon niet het lef om te vragen waarom ze mij uitlachte. Ik was te bang dat mijn diepste angsten bevestigd zouden worden.
Niet het het hele topic doorgelezen maar volgens mij bevestig je zelf je diepste angsten al.
Wat zonde van de tijd en energie die je met dit 'stel dat' spelletje verspeelt. En het echte antwoord krijg je nooit.

Had je beter op die dames kunnen afstappen zodat je hun reden wist (als het al om jou ging). Had je wellicht een stuk meer kopzorg gescheeld.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator vrijdag 10 november 2017 @ 18:41:35 #245
441859 crew  Lenny77
pi_174985434
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  vrijdag 10 november 2017 @ 19:10:31 #246
451005 Grems
Clown World
pi_174986048
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 november 2017 18:41 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

:r
Toch knap dat hij die ronduit insignificante minderheid aan jonge vrouwen heeft weten te vinden die nog net niet spontaan klaarkomen. Of wellicht heeft hij miljoenen vrouwen aan weten te spreken om tot dit filmpje te kunnen komen, die heeft ie er natuurlijk uitgeknipt, die youtubert.

Gelukkig hebben wij Lenny77 om ons te vertellen waar vrouwen wel op vallen.
pi_174986396
Als het een vrouw was die zich uitgelachen voelde door een stel kerels was het een #metoo
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_174986609
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 19:28 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Als het een vrouw was die zich uitgelachen voelde door een stel kerels was het een #metoo
:') Gast.
pi_174986873
Er lopen wat kerels in dit topic rond die qua uiterlijk zo met TS willen ruilen, maar die ziet het zelf niet in. Of kan het niet inzien, is denk ik beter uitgedrukt. Ik hoop dat TS de hulp krijgt die hij nodig heeft.
pi_174988249
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 november 2017 19:42 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

:') Gast.
_O-
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  vrijdag 10 november 2017 @ 22:32:21 #251
347224 SiennaForrest
Dat bepaal ik zelf wel uit!
pi_174990414
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 14:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
Misschien leek je wel op hun leraar die ze stom vinden. Of op iemand anders die ze kenden. En maakten ze daar grapjes over.

Heb je nu natuurlijk niks aan, maar had het gewoon gevraagd. Dan had je geweten waarvoor ze steeds keken. En waarschijnlijk ging het om iets onbenulligs.
Dit dacht ik dus ook gelijk. Hoogstwaarschijnlijk lijk je op iemand die ze kennen. De 1 valt dat op, zegt het tegen de anderen, die gaan kijken en bevestigen het. Lachen en gieren want je lijkt idd op die of die. En dan kijken ze nog eens of komen ze er nog eens op terug. Een realistisch scenario denk ik.

Misschien was het wel handiger te vragen aan ze wat er was. Ook al ben je bang voor hen reactief of antwoord, wellicht had dat minder stress gegeven dan nu. De onzekerheid maakt het nu voor jou erg moeilijk en je gaat het invullen met je eigen angsten gevoed doe waar je last van hebt.

Lastige situatie joh, sterkte ermee!
''Ware rust is niet afwezigheid van beweging, het is evenwicht in de bewegingen.'
pi_174990502
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 09:35 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Op de foto niet nee, ik weet natuurlijk niet hoe je je precies gedroeg.

Ik ben er wel zo'n beetje uit wat er gezegd is.
\
Het is niet zozeer dat ik ze aanstaarde, maar meer dat ik die tafel in de gaten hield, + als BDD'er ben je geneigd om in reflectie van ruiten te kijken en die ruit zat ook precies achter hen. + als ik in gedachte ben dat ik niet doorheb dat ik aan het kijken ben.

Beetje een combinatie van alles.
Vervolgens viel die donkerharige dame het nogal op en toen zei ze er iets over tegen haar vriendinnen en vrienden in de trant van "check die kneus... of sukkel... of lelijkerd .. of creep daar dan , die kijkt de hele tijd in mijn richting. Waarop ze mij alle 6 al lachend vol aanstaarden.

Maar volgens mij zagen ze niets bijzonders en gingen ze weer verder waar ze mee bezig waren.
Toen later zat die blonde even alleen aan de tafel.. die mij ook 3 of 4 keer ging aankijken... maar volgens mij zag ze niks bijzonders verder. Ik zag dit vanuit mijn ooghoeken gebeuren tot ik opeens terug ging kijken met al vragende blik... maar ze toonde geloof ik geen emotie. Volgens mij ging ze bekijken of ik echt zo lelijk ben zoals haar donkerharige vriendin dit beweerde maar kwam ze tot de conclusie dat het wel meeviel.

Later bij de uitgang zag de donkerharige mij langslopen waarop ze meteen haar gezicht al lachend wegdraaiende en iets tegen haar vriendin zei waarop ook zei begon te lachen. "kijk daar heb je die sukkel weer, of kneus, of lelijkerd, of creep....

De enige andere mogelijke theorie zou kunnen zijn dat deze donkerharige dame mijn onzekerheid kon ruiken en besloot om mij mentaal met de grond gelijk te maken omdat het gewoon een gemeen persoon is.

quote:
[..]

:D juist tof toch? ken eigenlijk niemand die dat heeft, behalve iemand met een oogbeschadiging, maar dan wordt er 1 oog heel donkerbruin, bijna zwart.
Boeit mij niet heel erg, valt ook niet heel erg op.

Zoals Frank de Boer inderdaad, die heeft ook oog beschadiging opgelopen waardoor 1 van zijn ogen bijna zwart kleurig is.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_174990844
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 05:34 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik word ook altijd door jan en alleman afstotelijk gevonden. Ik hád zelfs nooit een probleem met mijn uiterlijk, totdat ik de meningen van anderen opmerkte. Zelfs nog als kind werden er nare opmerkingen over mij gemaakt, door kinderen maar ook door volwassenen zelfs. Mijn leven bestaat hierdoor zoveel mogelijk tussen vier muren, maar soms moet/wil ik er toch even uit voor het één of ander. Maar je ziet mensen gewoon kijken. Aantal jaren terug werd ik van een afstand nageroepen door een groep tienermeisjes van 5 of 6 (het ging over m'n uiterlijk, goh verrassend) en als ik daar aan terug denk word ik weer zo intens verdrietig. (Sowieso, dit soort gebeurtenissen blijven altijd in mijn herinneringen en komen vaak terug.) Op dat moment zelf had ik moordneigingen en fantaseerde ik over hoe ik ze gruwelijk iets aandeed (om het maar nog zacht uit te drukken). Maar ja je hebt er niks aan. De meerderheid van de mensheid is gewoon oppervlakkig heb ik gemerkt. Ik denk dat de enige oplossing negeren is, maar dat is zo moeilijk, bijna niet te doen.
Ja dat is lullig inderdaad, dit overkomt mij zelden tot nooit, ik ben meer een onzichtbaar persoon die niet super lelijk is maar ook niet knap maar die wel meer neigt naar onaantrekkelijkheid. Als ik zo maar op een vrouw zou afstappen dan is de kans wel heel groot dat ik op uiterlijk word afgewezen want ik heb geen aantrekkelijk hoofd of een aantrekkelijke uitstraling.

Ik krijg vaak nare opmerkingen over mijn huidskleur te horen dat het zo wit is. Daar kan ik niks aan doen.. in mijn familie zijn er veel roodharige mensen waardoor ik gewoon een bleke huid heb geërfd, het toeval wil dat mijn haar ipv rood, donker blond of bruin is. Maar ik heb een huid dat bij een roodharige past, ik heb ook rode baardharen er tussen zitten. De ginger genen zitten zeker in mij, maar het donkere overheerst. In de zon kan mijn haar wel degelijk rood lijken, maar gewoon binnen is het donkerblond.

Als iemand mij lelijk zou noemen zoals in jouw geval dan zou ik ze serieus nemen. Als ze echt benoemen wat lelijk is en echt opvalt dan zou ik er alles aan doen om dit te maskeren of te verbeteren.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_174990886
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 22:37 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Ik ben er wel zo'n beetje uit wat er gezegd is.
\
Het is niet zozeer dat ik ze aanstaarde, maar meer dat ik die tafel in de gaten hield, + als BDD'er ben je geneigd om in reflectie van ruiten te kijken en die ruit zat ook precies achter hen. + als ik in gedachte ben dat ik niet doorheb dat ik aan het kijken ben.

Beetje een combinatie van alles.
Vervolgens viel die donkerharige dame het nogal op en toen zei ze er iets over tegen haar vriendinnen en vrienden in de trant van "check die kneus... of sukkel... of lelijkerd .. of creep daar dan , die kijkt de hele tijd in mijn richting. Waarop ze mij alle 6 al lachend vol aanstaarden.

Maar volgens mij zagen ze niets bijzonders en gingen ze weer verder waar ze mee bezig waren.
Toen later zat die blonde even alleen aan de tafel.. die mij ook 3 of 4 keer ging aankijken... maar volgens mij zag ze niks bijzonders verder. Ik zag dit vanuit mijn ooghoeken gebeuren tot ik opeens terug ging kijken met al vragende blik... maar ze toonde geloof ik geen emotie. Volgens mij ging ze bekijken of ik echt zo lelijk ben zoals haar donkerharige vriendin dit beweerde maar kwam ze tot de conclusie dat het wel meeviel.

Later bij de uitgang zag de donkerharige mij langslopen waarop ze meteen haar gezicht al lachend wegdraaiende en iets tegen haar vriendin zei waarop ook zei begon te lachen. "kijk daar heb je die sukkel weer, of kneus, of lelijkerd, of creep....

De enige andere mogelijke theorie zou kunnen zijn dat deze donkerharige dame mijn onzekerheid kon ruiken en besloot om mij mentaal met de grond gelijk te maken omdat het gewoon een gemeen persoon is.

[..]

Boeit mij niet heel erg, valt ook niet heel erg op.

Zoals Frank de Boer inderdaad, die heeft ook oog beschadiging opgelopen waardoor 1 van zijn ogen bijna zwart kleurig is.
Dit is het denk ik ook. Mensen voelen het aan als je onzeker bent. Helemaal in combinatie met gedrag. Dat staren (van jou) zal ook niet geholpen hebben.
pi_174990916
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 22:37 schreef -Deluzion- het volgende:
Ik ben er wel zo'n beetje uit wat er gezegd is.
[..]
Vervolgens viel die donkerharige dame het nogal op en toen zei ze er iets over tegen haar vriendinnen en vrienden in de trant van "check die kneus... of sukkel... of lelijkerd .. of creep daar dan , die kijkt de hele tijd in mijn richting. Waarop ze mij alle 6 al lachend vol aanstaarden.
Waarom per se "kneus/sukkel/lelijkerd/creep?"
Waarom niet gewoon van 'die dude daar probeert me te versieren hahaha. Zie je dat? Die daar haha. En ik zit hier nog wel met mn vriend hahaha'


Het scenario dat je lijkt op een bekende kan trouwens ook prima. En dat hoeft geen lelijke bekende te zijn, want ze kunnen simpelweg lachen om de bizar treffende gelijkenis.

Of misschien was je de derde die dag die ze met die trui die je aan had zagen lopen..

Weet jij veel. Er is zoveel mogelijk zonder dat het iets negatiefs over jou was.
pi_174990942
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 22:37 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Ik ben er wel zo'n beetje uit wat er gezegd is.
\
Het is niet zozeer dat ik ze aanstaarde, maar meer dat ik die tafel in de gaten hield, + als BDD'er ben je geneigd om in reflectie van ruiten te kijken en die ruit zat ook precies achter hen. + als ik in gedachte ben dat ik niet doorheb dat ik aan het kijken ben.

Beetje een combinatie van alles.
Vervolgens viel die donkerharige dame het nogal op en toen zei ze er iets over tegen haar vriendinnen en vrienden in de trant van "check die kneus... of sukkel... of lelijkerd .. of creep daar dan , die kijkt de hele tijd in mijn richting. Waarop ze mij alle 6 al lachend vol aanstaarden.

Maar volgens mij zagen ze niets bijzonders en gingen ze weer verder waar ze mee bezig waren.
Toen later zat die blonde even alleen aan de tafel.. die mij ook 3 of 4 keer ging aankijken... maar volgens mij zag ze niks bijzonders verder. Ik zag dit vanuit mijn ooghoeken gebeuren tot ik opeens terug ging kijken met al vragende blik... maar ze toonde geloof ik geen emotie. Volgens mij ging ze bekijken of ik echt zo lelijk ben zoals haar donkerharige vriendin dit beweerde maar kwam ze tot de conclusie dat het wel meeviel.

Later bij de uitgang zag de donkerharige mij langslopen waarop ze meteen haar gezicht al lachend wegdraaiende en iets tegen haar vriendin zei waarop ook zei begon te lachen. "kijk daar heb je die sukkel weer, of kneus, of lelijkerd, of creep....

De enige andere mogelijke theorie zou kunnen zijn dat deze donkerharige dame mijn onzekerheid kon ruiken en besloot om mij mentaal met de grond gelijk te maken omdat het gewoon een gemeen persoon is.

[..]

Boeit mij niet heel erg, valt ook niet heel erg op.

Zoals Frank de Boer inderdaad, die heeft ook oog beschadiging opgelopen waardoor 1 van zijn ogen bijna zwart kleurig is.
Dus al die tijd heb je naar die meiden lopen staren..?
  vrijdag 10 november 2017 @ 22:57:18 #257
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_174990943
Je kan het niet invullen.

Je weet niet waarom ze lachten.

Als je dan van het ergste uit wil gaan, heb je daar allewn jezelf mee.

Daarnaast vind je jezelf lelijk dus als anderen dat ook vinden en je daarom uitlachen, zou je daar niet over in moeten zin.

Grow a pair en ga verder.
pi_174990960
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 11:26 schreef Grems het volgende:
Zo tonen vrouwen hun walging inzake je genetische kwaliteit.
Ja zo denk ik vaak ook. Volgens mij is de natuur zo getriggered dat iemand met een zwakke genetische kwaliteit afgestraft dient te worden door vrouwen.
Ik geloof ook niet dat ze dit expres doen, die walging. Het is gewoon een teken dat je genen van lage kwaliteit zijn en de natuur en evolutie zit zo in elkaar dat alleen de beste en sterkste genen doorgegeven dienen te worden.
Ik denk dat het een soort oerinstinct is of zo.
Zodra vrouwen merken dat er iets niet klopt dan wordt dit afgestraft.

[ Bericht 3% gewijzigd door -Deluzion- op 10-11-2017 23:05:29 ]
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_174991091
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 november 2017 22:57 schreef Aardbeientaartjes het volgende:

[..]

Dus al die tijd heb je naar die meiden lopen staren..?
Ik kan me niet voorstellen dat ik dit deed omdat ik vrouwen niet durf aan te kijken. Maybe keek ik een paar keer teveel.
Dit is de eerste keer dat me zoiets is overkomen.
En mocht ik wel kijken dan doe ik dat vooral vanuit mijn ooghoeken of als ik naar beneden kijk waarbij het lijkt alsof ik op andere dingen focus.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_174991169
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 12:16 schreef michiel_merk het volgende:
Aantrekkelijkheid straal je uit door gedrag, jij bent onzeker, dat straal je ook uit miss beter om te beginnen met je gedrag aan de slag te gaan i.p.v. je uiterlijk.
Nee dat levert niks op want daar ben ik namelijk al 15 jaar mee bezig.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
  vrijdag 10 november 2017 @ 23:31:20 #261
451005 Grems
Clown World
pi_174991699
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 22:57 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Ja zo denk ik vaak ook. Volgens mij is de natuur zo getriggered dat iemand met een zwakke genetische kwaliteit afgestraft dient te worden door vrouwen.
Ik geloof ook niet dat ze dit expres doen, die walging. Het is gewoon een teken dat je genen van lage kwaliteit zijn en de natuur en evolutie zit zo in elkaar dat alleen de beste en sterkste genen doorgegeven dienen te worden.
Ik denk dat het een soort oerinstinct is of zo.
Zodra vrouwen merken dat er iets niet klopt dan wordt dit afgestraft.
Absoluut. Het dient ook zeer zeker niet als aanmoediging tot zelfverbetering, het is simpelweg een bruut statement van ongeschiktheid.
pi_174992243
Ik heb niet alles doorgelezen, maar ik denk niet dat ze jou aan het uitlachen waren.

Ik heb 2x meegemaakt dat mensen boos werden omdat ze dachten dat ze werden uitgelachen terwijl dat echt helemaal niet zo was.

Ik was met een collega aan het werken, hij had een klant geholpen en die liep weer naar buiten. Collega en ik gingen verder kletsen en lachen en naar buiten kijken. Komt die man opeens weer schreeuwend naar binnen om te vragen wat er zo grappig is en waarom we lachen.

En 1x was ik met een vriendin in het park, liep er een stel langs. Wij kletsen en lachen en toen kwam de vrouw van het stel ruzie zoeken en zeggen of ze iets van ons aan had, of we het normaal vinden om mensen uit te lachen :')

In beide situaties was er totaal geen sprake van uitlachen.
pi_174992316
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 23:08 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Nee dat levert niks op want daar ben ik namelijk al 15 jaar mee bezig.
Dan doe je het misschien niet goed?
1 + 1 = blauw
pi_174992708
Overigens weet ik dat ts niet lelijk is. Hij heeft alleen een heel laag zelfbeeld en geen zelfvertrouwen.

Is eigenlijk best jammer. Ik denk namelijk dat de reden van 'afwijzing' niet je uiterlijk is, maar meer je onnodige minderwaardigheidscomplex.

Stel dat die meiden je echt aan het uitlachen waren. Wat maakt dat nou uit. Het is best vervelend, dat kan ik me voorstellen, maar verder moet het je eigenlijk niets uitmaken.
pi_175000568
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 14:27 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Dat zou zeker een optie kunnen zijn...

Misschien deed ik aan iemand denken of zo.. zo van" haha kijk hem dan? dat lijkt mijn irritante wiskunde leraar wel"
Jup. Is dan vaak dit soort dingen.
pi_175000927
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2017 00:50 schreef CaVaBien het volgende:
Overigens weet ik dat ts lelijk is.
Hoe weet je dat?
pindazakje
pi_175001799
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2017 00:09 schreef CaVaBien het volgende:
Ik heb niet alles doorgelezen, maar ik denk niet dat ze jou aan het uitlachen waren.

Ik heb 2x meegemaakt dat mensen boos werden omdat ze dachten dat ze werden uitgelachen terwijl dat echt helemaal niet zo was.

Ik was met een collega aan het werken, hij had een klant geholpen en die liep weer naar buiten. Collega en ik gingen verder kletsen en lachen en naar buiten kijken. Komt die man opeens weer schreeuwend naar binnen om te vragen wat er zo grappig is en waarom we lachen.

En 1x was ik met een vriendin in het park, liep er een stel langs. Wij kletsen en lachen en toen kwam de vrouw van het stel ruzie zoeken en zeggen of ze iets van ons aan had, of we het normaal vinden om mensen uit te lachen :')

In beide situaties was er totaal geen sprake van uitlachen.
Dat was misschien bij mij ook niet het geval. Maar ik durfde niet naar ze te kijken om te kijken of ze mij uitlachten. Ik nam aan van wel door mijn uiterlijk.
pi_175001847
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2017 16:23 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Hoe weet je dat?
Er staat: "niet lelijk"
pi_175002373
Dat is overigens meestal zo bij mensen met BDD. Ze zijn niet lelijk, ze vinden zichzelf extreem lelijk. De buitenwereld ziet gewoon leuke mensen (Alleen op uiterlijk doelend.)
pi_175002622
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2017 16:23 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Hoe weet je dat?
Er stond niet lelijk is ;)
Het is een idee in zijn hoofd, qua uiterlijk zou ik hem niet definiëren als lelijk. En dat meen ik.
pi_175002753
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 november 2017 17:32 schreef CaVaBien het volgende:

[..]

Er stond niet lelijk is ;)
Het is een idee in zijn hoofd, qua uiterlijk zou ik hem niet definiëren als lelijk. En dat meen ik.
Klopt, het was een stom lollergarpje van me.
Maar hoe weet je hoe hij eruit ziet?
pindazakje
  zaterdag 11 november 2017 @ 18:50:49 #272
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_175004164
Ervan uitgaande dat het klopt, wat kun je er tegen doen ? Vragen in het vervolg waarom het zo grappig is aan de dames in kwestie. Meestal als iemand zo'n opmerking maakt houdt het gelach vanzelf op, want doorgaan zou het ultieme teken van asociaalheid zijn en zo steken de meeste mensen niet in elkaar. Wat kun je er gevoelsmatig tegen doen ? Relativeren en het niet persoonlijk aantrekken, alhoewel ik me kan voorstellen dat laatste iets moeilijker kan zijn voor jou dan voor de gemiddelde mens. Iedereen is wel eens door anderen uitgelachen vanwege foute kledingkeuze, rare of ongepaste humor, slechte adem en zo kan de lijst nog wel doorgaan. Jou lachte ze uit vermoed je vanwege je uiterlijk. Betekent dat dan dat je lelijk bent en het dus persoonlijk is ? Nee, want bovengenoemde redenen zijn net als jouw lelijkheid een perceptie van die specifieke personen. Anderen zullen niet dezelfde mening delen als deze dames en je hartstikke normaal vinden. Op een minderheid na, verkeert praktisch niemand in een permanente staat van lelijk/raar zijn of foute kledingkeuze in de beleving van anderen. Daarom ook ligt het niet aan jou als persoon, maar aan de perceptie van de ander. Het is dan ook onzinnig om de smaak van de ander als persoonlijk om te vatten, ook als het de smaak van drie dames betreft ipv. één.
pi_175004764
Ze lachten je echt niet uit omdat je lelijk zou zijn, wat je niet bent...
Waarschijnlijk iets heel anders, misschien zat er wel eten naast je mondhoek of zo.

Zou wel wat zijn zeg als niet knappe mensen uitgelachen zouden worden omdat ze niet knap zijn, dan kunnen ze mij ook wel overal gaan uitlachen
pi_175005440
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 november 2017 19:16 schreef Toto69 het volgende:
Ze lachten je echt niet uit omdat je lelijk zou zijn, wat je niet bent...
Waarschijnlijk iets heel anders, misschien zat er wel eten naast je mondhoek of zo.

Zou wel wat zijn zeg als niet knappe mensen uitgelachen zouden worden omdat ze niet knap zijn, dan kunnen ze mij ook wel overal gaan uitlachen
Beweer je nou dat lelijke mensen nooit om hun uiterlijk worden uitgelachen? Want dat is gewoon niet waar. Komt vaak voor.
  zaterdag 11 november 2017 @ 20:22:37 #275
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_175006222
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 november 2017 19:16 schreef Toto69 het volgende:
Ze lachten je echt niet uit omdat je lelijk zou zijn, wat je niet bent...
Waarschijnlijk iets heel anders, misschien zat er wel eten naast je mondhoek of zo.

Zou wel wat zijn zeg als niet knappe mensen uitgelachen zouden worden omdat ze niet knap zijn, dan kunnen ze mij ook wel overal gaan uitlachen
Jij bent helemaal niet lelijk toto.
pi_175009093
Niemand is lelijk. Wie lelijkheid ziet, het zit in zichzelf. Let maar eens op dat innerlijke stemmetje op het moment dat het in je naar boven komt en zegt: "die is lelijk." Het is een lelijke en onzekere gedeelte van jezelf. Als je dat gedeelte van jezelf weet op te merken, niet te veroordelen en te vergeven, dan kun je alleen schoonheid in mensen ontdekken. Bij de ene moet je er dieper naar zoeken, maar hoe dieper je ernaar moet zoeken hoe mooier ze zijn wanneer je het ontdekt, dan bij iemand bij wie het klaarblijkelijk is. We zijn allemaal even mooi.
pi_175010115
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 november 2017 17:03 schreef Krollie het volgende:

[..]

Dat was misschien bij mij ook niet het geval. Maar ik durfde niet naar ze te kijken om te kijken of ze mij uitlachten. Ik nam aan van wel door mijn uiterlijk.
Eigenlijk moet je ze dan juist wel aankijken, met een hele zelfverzekerde blik.

Ik weet niet hoe je uiterlijk is en het maakt eigenlijk niet eens uit hoe je eruit ziet. Uitstraling is belangrijker heb ik gemerkt.
  zaterdag 11 november 2017 @ 23:42:53 #278
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_175010221
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2017 22:31 schreef Passerby het volgende:
Niemand is lelijk. Wie lelijkheid ziet, het zit in zichzelf. Let maar eens op dat innerlijke stemmetje op het moment dat het in je naar boven komt en zegt: "die is lelijk." Het is een lelijke en onzekere gedeelte van jezelf. Als je dat gedeelte van jezelf weet op te merken, niet te veroordelen en te vergeven, dan kun je alleen schoonheid in mensen ontdekken. Bij de ene moet je er dieper naar zoeken, maar hoe dieper je ernaar moet zoeken hoe mooier ze zijn wanneer je het ontdekt, dan bij iemand bij wie het klaarblijkelijk is. We zijn allemaal even mooi.
Wat een onzin. Zat mensen die gewoon lelijk zijn en daar mee moeten leven, en zat mensen die van binnen lelijk zijn alleen die hebben er niet altijd last van.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_175010344
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2017 22:31 schreef Passerby het volgende:
Niemand is lelijk. Wie lelijkheid ziet, het zit in zichzelf. Let maar eens op dat innerlijke stemmetje op het moment dat het in je naar boven komt en zegt: "die is lelijk." Het is een lelijke en onzekere gedeelte van jezelf. Als je dat gedeelte van jezelf weet op te merken, niet te veroordelen en te vergeven, dan kun je alleen schoonheid in mensen ontdekken. Bij de ene moet je er dieper naar zoeken, maar hoe dieper je ernaar moet zoeken hoe mooier ze zijn wanneer je het ontdekt, dan bij iemand bij wie het klaarblijkelijk is. We zijn allemaal even mooi.
:') :')
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
pi_175010378
Komt door je beugel. Sorry hoor, maar ik zou me ook kapot lachen als ik een volwassen man zo’n ding zie dragen.
pi_175010447
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 november 2017 23:53 schreef robijnwasverzachter het volgende:
Komt door je beugel. Sorry hoor, maar ik zou me ook kapot lachen als ik een volwassen man zo’n ding zie dragen.
Ben je ouder dan veertien? Nee toch?
  zondag 12 november 2017 @ 00:09:15 #282
451005 Grems
Clown World
pi_175010619
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2017 22:31 schreef Passerby het volgende:
Niemand is lelijk. Wie lelijkheid ziet, het zit in zichzelf. Let maar eens op dat innerlijke stemmetje op het moment dat het in je naar boven komt en zegt: "die is lelijk." Het is een lelijke en onzekere gedeelte van jezelf. Als je dat gedeelte van jezelf weet op te merken, niet te veroordelen en te vergeven, dan kun je alleen schoonheid in mensen ontdekken. Bij de ene moet je er dieper naar zoeken, maar hoe dieper je ernaar moet zoeken hoe mooier ze zijn wanneer je het ontdekt, dan bij iemand bij wie het klaarblijkelijk is. We zijn allemaal even mooi.
Belachelijke feel-good onzin :') :') :')
  zondag 12 november 2017 @ 00:33:08 #283
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_175010951
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 november 2017 23:53 schreef robijnwasverzachter het volgende:
Komt door je beugel. Sorry hoor, maar ik zou me ook kapot lachen als ik een volwassen man zo’n ding zie dragen.
Zegt meer over jou.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_175010982
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 november 2017 23:53 schreef robijnwasverzachter het volgende:
Komt door je beugel. Sorry hoor, maar ik zou me ook kapot lachen als ik een volwassen man zo’n ding zie dragen.
Zie hier de gemiddelde vrouw anno 2017 :')

De oppervlakkigheid 8)7
pi_175045774
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 18:11 schreef Gruj0 het volgende:
TS, zou me niet druk maken als ik jou was.
Niets van aantrekken en afdoen als een scheet in de wind want dat is het ook. Verrotte mensen genoeg op deze wereld. Keep it positive.

[..]

Dus omdat iemand onzeker is, is dat een reden om iemand uit te lachen? Nog wel als vrouw zijnde, terwijl vrouwen vaker onzeker zijn over van alles en nog wat dan mannen?

[..]

Was niet specifiek een reactie op zijn OP, maar de reacties die volgden van hem.. Voor de zelfde geld vonden de dames hem leuk? en interpreteert hij vanuit zijn onzekerheid het compleet verkeerd, zal mij niks verwonderen gezien zijn lage zelfbeeld.

[ Bericht 0% gewijzigd door michiel_merk op 13-11-2017 16:09:29 ]
pi_175069253
Op mijn leeftijd (bijna 33) zou dit voorval niets uit moeten maken. Echter omdat ik mijn gehele leven al single ben twijfel ik elke dag steeds meer aan mezelf. Dus er hoeft maar 1 vrouw te zijn die een verkeerde blik geeft en het voelt als bevestiging van mijn zelfbeeld.

Op dit moment maakt dat uitlachen van die meisjes me ook niet zoveel uit. Maar zodra ik paniekaanvallen krijg of mij extra slecht voel dan gewoonlijk dan tellen de meest onschuldige voorvalletjes 10 keer zo erg dan dat ze daadwerkelijk zijn.

De negatieve aandacht die ik kreeg ( het mij aankijken en uitlachen) voelde zelfs een heel klein beetje goed omdat ik in het echte leven zowel geen negatieve als positieve aandacht krijg.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_175069319
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 november 2017 23:53 schreef robijnwasverzachter het volgende:
Komt door je beugel. Sorry hoor, maar ik zou me ook kapot lachen als ik een volwassen man zo’n ding zie dragen.
Dat zou me echt helemaal niks uitmaken, want het is toch maar tijdelijk. Bovendien is het in mijn geval medisch noodzakelijk.

Als iemand mij zou uitlachen om die beugel dan kijk ik op diegene neer.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_175069361
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2017 00:35 schreef Asphyx het volgende:

[..]

Zie hier de gemiddelde vrouw anno 2017 :')

De oppervlakkigheid 8)7
Ik neem aan dat deze dame niet ouder is dan 16? Toen ik een jaar of 16 was en een volwassene met een beugel zag lopen had ik haar helemaal niet direct een negatief oordeel over.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_175069421
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2017 22:31 schreef Passerby het volgende:
Niemand is lelijk. Wie lelijkheid ziet, het zit in zichzelf. Let maar eens op dat innerlijke stemmetje op het moment dat het in je naar boven komt en zegt: "die is lelijk." Het is een lelijke en onzekere gedeelte van jezelf. Als je dat gedeelte van jezelf weet op te merken, niet te veroordelen en te vergeven, dan kun je alleen schoonheid in mensen ontdekken. Bij de ene moet je er dieper naar zoeken, maar hoe dieper je ernaar moet zoeken hoe mooier ze zijn wanneer je het ontdekt, dan bij iemand bij wie het klaarblijkelijk is. We zijn allemaal even mooi.
Mooi poëtisch stukje of zo maar ik zie bijna dagelijks wel echt lelijke mensen voorbij komen. Alleen zitten die er vaak niet mee, of ze compenseren het met humor of uitstraling.
Niemand is gelijk, we krijgen allemaal kaarten geschud en daar moet je het maar mee doen. Alles is ongelijk en oneerlijk.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_175069466
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 november 2017 23:34 schreef CaVaBien het volgende:

[..]

Eigenlijk moet je ze dan juist wel aankijken, met een hele zelfverzekerde blik.

Ik weet niet hoe je uiterlijk is en het maakt eigenlijk niet eens uit hoe je eruit ziet. Uitstraling is belangrijker heb ik gemerkt.
Ik weet het, dat zei mijn collega ook, die is redelijk zelfverzekerd (is pas 23 of zo en doe het heel goed bij de dames) en die zou gewoon terug gaan staren net zolang totdat zij wegkijken.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_175069494
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 16:04 schreef michiel_merk het volgende:

[..]

Was niet specifiek een reactie op zijn OP, maar de reacties die volgden van hem.. Voor de zelfde geld vonden de dames hem leuk? en interpreteert hij vanuit zijn onzekerheid het compleet verkeerd, zal mij niks verwonderen gezien zijn lage zelfbeeld.
Ze waren daar met hun vriendjes...
1 ding waar ik wel echt goed in ben is dingen op de juiste manier interpreteren.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
  dinsdag 14 november 2017 @ 17:24:53 #292
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_175069725
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 17:14 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Ze waren daar met hun vriendjes...
1 ding waar ik wel echt goed in ben is dingen op de juiste manier interpreteren.
Volgens mij ben jij daar met je BDD juist totaal niet goed in...
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
  dinsdag 14 november 2017 @ 17:33:34 #293
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_175069918
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 17:14 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Ze waren daar met hun vriendjes...
1 ding waar ik wel echt goed in ben is dingen op de juiste manier interpreteren.
Wordt hier boven ook al gezegd, maar ik geloof niet dat dit jouw grootste talent is.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_175070110
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 17:14 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Ze waren daar met hun vriendjes...
1 ding waar ik wel echt goed in ben is dingen op de juiste manier interpreteren.
Nee, omdat je al jarenlang vast zit in een negatieve spiraal van een slecht zelfbeeld - geen zelfvertrouwen - geen romantische relaties, ben je gaan denken dat je zaken over jezelf (en met name de reacties van anderen op jou) op de juiste manier interpreteert.

Heel begrijpelijk hoor, maar waarschijnlijk toch echt een kwestie van zichzelf bevestigend gedrag/denken en de conclusies die jij daar vervolgens aan verbindt.
"Pools are perfect for holding water"
pi_175074970
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 17:42 schreef probeer het volgende:

[..]

Nee, omdat je al jarenlang vast zit in een negatieve spiraal van een slecht zelfbeeld - geen zelfvertrouwen - geen romantische relaties, ben je gaan denken dat je zaken over jezelf (en met name de reacties van anderen op jou) op de juiste manier interpreteert.

Heel begrijpelijk hoor, maar waarschijnlijk toch echt een kwestie van zichzelf bevestigend gedrag/denken en de conclusies die jij daar vervolgens aan verbindt.
Er zit sowieso wel een kern van waarheid in mijn manier van denken en over mezelf en hoe anderen mij zien. Anders is het vrijwel onmogelijk om voor je 35ste 0 dates te regelen. Dus mijn mening over mijn uiterlijk kan best wel kloppend zijn, misschien overdrijf ik dingen. Ik ben niet zo lelijk dat mensen mij aanstaren of uitlachen maar ik heb verder geen enkele vorm van aantrekkingskracht, zowel fysiek niet als kwa uitstraling.

Ik kan dingen wel juist interpreteren , ik weet dat het waarschijnlijk soms onjuist is. Stel een vrouw kijkt mij per ongeluk aan dan kan ik gaan denken dat ze mij lelijk vind, die gedachte krijg ik vaak maar ik weet dat het voor 95% zeker een onjuiste gedachte is. Toch krijg ik ze altijd.

De situatie in het restaurant had ik wel degelijk juist geïnterpreteerd en zat ik mezelf niet voor de gek te houden.

Er zijn genoeg mannen die net als ik ook nooit kunnen flirten met vrouwen maar die op een of andere manier toch een prettige uitstraling hebben en wel dingen kunnen bereiken op lange termijn.
Ik heb dit beide niet, ik ga als captain invisible door het leven. Ik vergelijk mezelf met het geluid van het tikken van een klok, ik ben wel aanwezig maar word nooit opgemerkt.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_175075059
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 20:58 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Er zit sowieso wel een kern van waarheid in mijn manier van denken en over mezelf en hoe anderen mij zien. Anders is het vrijwel onmogelijk om voor je 35ste 0 dates te regelen. Dus mijn mening over mijn uiterlijk kan best wel kloppend zijn, misschien overdrijf ik dingen. Ik ben niet zo lelijk dat mensen mij aanstaren of uitlachen maar ik heb verder geen enkele vorm van aantrekkingskracht, zowel fysiek niet als kwa uitstraling.

Ik kan dingen wel juist interpreteren , ik weet dat het waarschijnlijk soms onjuist is. Stel een vrouw kijkt mij per ongeluk aan dan kan ik gaan denken dat ze mij lelijk vind, die gedachte krijg ik vaak maar ik weet dat het voor 95% zeker een onjuiste gedachte is. Toch krijg ik ze altijd.

De situatie in het restaurant had ik wel degelijk juist geïnterpreteerd en zat ik mezelf niet voor de gek te houden.

Er zijn genoeg mannen die net als ik ook nooit kunnen flirten met vrouwen maar die op een of andere manier toch een prettige uitstraling hebben en wel dingen kunnen bereiken op lange termijn.
Ik heb dit beide niet, ik ga als captain invisible door het leven. Ik vergelijk mezelf met het geluid van het tikken van een klok, ik ben wel aanwezig maar word nooit opgemerkt.
Wat heb je al gedaan om wel opgemerkt te worden? Want je kunt het wel.
Hier lukt je dat namelijk prima.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_175075259
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 14:24 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Nee dat is echt onmogelijk.... er is echt iets wat haar opviel en haar aan het lachen maakte... zou het de beugel zijn? Maar dat zou extreeeeeeeem oppervlakkig zijn.
Is het sowieso niet extreem oppervlakkig om iemand op basis van 1 blik uit te lachen? En indien ja: moet je je hier dan überhaupt wel druk om maken?
pi_175075335
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 20:58 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Er zit sowieso wel een kern van waarheid in mijn manier van denken en over mezelf en hoe anderen mij zien. Anders is het vrijwel onmogelijk om voor je 35ste 0 dates te regelen. Dus mijn mening over mijn uiterlijk kan best wel kloppend zijn, misschien overdrijf ik dingen. Ik ben niet zo lelijk dat mensen mij aanstaren of uitlachen maar ik heb verder geen enkele vorm van aantrekkingskracht, zowel fysiek niet als kwa uitstraling.

Ik kan dingen wel juist interpreteren , ik weet dat het waarschijnlijk soms onjuist is. Stel een vrouw kijkt mij per ongeluk aan dan kan ik gaan denken dat ze mij lelijk vind, die gedachte krijg ik vaak maar ik weet dat het voor 95% zeker een onjuiste gedachte is. Toch krijg ik ze altijd.

De situatie in het restaurant had ik wel degelijk juist geïnterpreteerd en zat ik mezelf niet voor de gek te houden.

Er zijn genoeg mannen die net als ik ook nooit kunnen flirten met vrouwen maar die op een of andere manier toch een prettige uitstraling hebben en wel dingen kunnen bereiken op lange termijn.
Ik heb dit beide niet, ik ga als captain invisible door het leven. Ik vergelijk mezelf met het geluid van het tikken van een klok, ik ben wel aanwezig maar word nooit opgemerkt.
Volgens mij schreef je een poosje terug nog iets over een flirt?

En als iets aan je 'afstotelijk' is dan is het niet je uiterlijk maar je manier van denken. Van een half leeg glas wordt niemand gelukkig. Hetzelfde glas maar dan halfvol maakt wel mensen gelukkig.
pi_175075586
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 november 2017 21:01 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Wat heb je al gedaan om wel opgemerkt te worden? Want je kunt het wel.
Hier lukt je dat namelijk prima.
Veel, heel veel.

Kracht training,
Cursussen,
therapieën,
exposure,
Boeken lezen over mijn problematiek

om maar wat op te noemen.

De meeste mensen met BDD weten diep van binnen dat ze zichzelf voor de gek houden en ik heb dit totaal niet, ik ben daadwerkelijk overtuigt dat mijn uiterlijk onvoldoende is voor welke type vrouw dan ook en ik weet met grote zekerheid dat er niemand bij mij past. Heb me hier wel al vele jaren bij neergelegd (zo'n 3 jaar nu) dus ik voel me er ook niet meer slecht over of zo.
Het enige vervelende zijn de automatische gedachtes, dat als ik een bijvoorbeeld iemand zie die ik wel leuk vind dat ik meteen denk" die vind me toch niks" maar daar heb ik ook iets passendst op gevonden. Als ik eenmaal op mijn werk ben dan of boodschappen moet doen of whatever dan draag ik contact lenzen met een verminderde sterkte waardoor ik alleen nog maar silhouetten kan waarnemen en er dus nooit meer de feiten op de neus gedrukt worden.
Want ik heb gemerkt dat als je al zo lang single bent dat ik dan actief op zoek ga naar vrouwen en meer geneigd bent om dingen waar te nemen.

Met deze maatregel + medicatie dat mijn libido volledig heeft gekilled kost alles me een stuk minder energie en kan ik me meer op carrière focussen. Bovendien voel ik me vaker veel minder slecht met deze maatregelen. Minder paniek/angst. En doordat ik anderen niet goed kan zien ga ik meer in mijn eigen wereld leven en houd ik me veel minder bezig met mijn omgeving.
Enkel met auto rijden zet ik nog een zonnebril op met sterkte om veilig mijn bestemming te bereiken.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_175075675
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 21:18 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Veel, heel veel.

Kracht training,
Cursussen,
therapieën,
exposure,
Boeken lezen over mijn problematiek

om maar wat op te noemen.

De meeste mensen met BDD weten diep van binnen dat ze zichzelf voor de gek houden en ik heb dit totaal niet, ik ben daadwerkelijk overtuigt dat mijn uiterlijk onvoldoende is voor welke type vrouw dan ook en ik weet met grote zekerheid dat er niemand bij mij past. Heb me hier wel al vele jaren bij neergelegd (zo'n 3 jaar nu) dus ik voel me er ook niet meer slecht over of zo.
Het enige vervelende zijn de automatische gedachtes, dat als ik een bijvoorbeeld iemand zie die ik wel leuk vind dat ik meteen denk" die vind me toch niks" maar daar heb ik ook iets passendst op gevonden. Als ik eenmaal op mijn werk ben dan of boodschappen moet doen of whatever dan draag ik contact lenzen met een verminderde sterkte waardoor ik alleen nog maar silhouetten kan waarnemen en ik dus nooit meer de feiten op de neus gedrukt hoef te worden.
Want ik heb gemerkt dat als je al zo lang single bent dat ik dan actief op zoek ga naar vrouwen en meer geneigd bent om dingen waar te nemen.

Met deze maatregel + medicatie dat mijn libido volledig heeft gekilled kost alles me een stuk minder energie en kan ik me meer op carrière focussen. Bovendien voel ik me vaker veel minder slecht met deze maatregelen. Minder paniek/angst. En doordat ik anderen niet goed kan zien ga ik meer in mijn eigen wereld leven en houd ik me veel minder bezig met mijn omgeving.
Enkel met auto rijden zet ik nog een zonnebril op met sterkte om veilig mijn bestemming te bereiken.
Als ik je post goed begrijp lijk je dus geaccepteerd te hebben dat je onaantrekkelijk bent en het niet waard bent om een relatie te krijgen en weet je ook al zeker dat dit niet gaat gebeuren. En sta je al jaren in de schijt-aan-de-wereld modus.

Waarom dan dit topic? Waarom zit je er toch ontzettend mee als drie meiden in een restaurant je lijken uit te lachen?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_175075785
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 november 2017 21:21 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Als ik je post goed begrijp lijk je dus geaccepteerd te hebben dat je onaantrekkelijk bent en het niet waard bent om een relatie te krijgen en weet je ook al zeker dat dit niet gaat gebeuren. En sta je al jaren in de schijt-aan-de-wereld modus.

Waarom dan dit topic? Waarom zit je er toch ontzettend mee als drie meiden in een restaurant je lijken uit te lachen?
Nee ik heb er geen schijt aan, ik wil er liever niet mee geconfronteerd worden zoals dat in het restaurant wel gebeurde.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')