abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
  donderdag 9 november 2017 @ 11:25:45 #1
471414 Weruop
Knowledge, Strength, Integrity
pi_174956683
Weet niet echt helemaal of het hier thuishoort..

Ik heb anderhalf maand terug een iets te leuk feestje gehad en heb toen overgegeven in mijn bed. Ik heb gelijk het beddengoed er af gehaald en alles ingesmeerd met een sopje. Nu heb ik dus laatst weer gekeken en je ziet nog wel een vlek. 4 dagen terug geprobeerd met schoonmaakazijn weg te halen, heeft een beetje geholpen maar nog steeds niet helemaal weg. Dag erna met baking soda ingestrooid, en niet zo'n klein beetje ook, anderhalf uur tot 2 uur gewacht, maar vlek is er nog steeds.

Ik heb het matras ook met heel veel schoonmaakazijn ingesmeerd, ik denk zelf echt TE veel. Het hele huis ruikt helemaal naar azijn en het matras wil ook nog niet goed drogen..

Nu wil ik er dus met de stoomreiniger over, maar we gebruiken die normaal voor de vloer.. Moet ik dan de vloeistof eruithalen ofzo? Of andere vloeistof er in doen? Ben niet zo heel handig met die dingen..

Alvast bedankt..

Als je nog een idee hebt hoe je die vieze azijngeur weer wegkrijgt, hoor ik het ook graag
pi_174956753
Strooi overal beetje waspoeder in je huis, even half uurtje laten tochten en dan op stofzuigen.

Voor de vlek, geen idee...
Ik heb een koffie vlek in mijn matras en gaat ook niet weg. Maar ja, das wel wat beter dan kots natuurlijk.
pi_174956760
Ik ben bang dat je een nieuw matras kan kopen :')
pi_174957010
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 11:29 schreef 2682000 het volgende:
Strooi overal beetje waspoeder in je huis, even half uurtje laten tochten en dan op stofzuigen.

Voor de vlek, geen idee...
Ik heb een koffie vlek in mijn matras en gaat ook niet weg. Maar ja, das wel wat beter dan kots natuurlijk.
Koffie=Poep :o
Some things should be simple; even an end has a start
pi_174957201
quote:
4s.gif Op donderdag 9 november 2017 11:41 schreef Leonos het volgende:

[..]

Koffie=Poep :o
hehe :)
pies on joe toe
pi_174957239
quote:
4s.gif Op donderdag 9 november 2017 11:41 schreef Leonos het volgende: