abonnement Unibet Coolblue
  Overall beste user 2022 donderdag 9 november 2017 @ 09:51:56 #1
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_174955311
Kopstukken

President - Donald Trump
Vice President - Mike Pence

Het kabinet
Secretary of State - Rex Tillerson
Secretary of Treasury - Steven Mnuchin
Secretary of Defense - General Jim 'Mad Dog' Mattis
Attorney General - Jeff Sessions
Secretary of the Interior - Ryan Zinke
Secretary of Agriculture - Sonny Perdue
Secretary of Commerce - Wilbur Ross
Secretary of Labor - Alexander Acosta
Secretary of Health and Human Services - Donny J. Wright
Secretary of Housing & Urban Development - Ben Carson
Secretary of Transportation - Elaine Chao
Secretary of Energy - Rick Perry
Secretary of Education - Betsy DeVos
Secretary of Veterans Affairs - Steve Shulkin
Secretary of Homeland Security - Elaine Duke (Acting)

Cabinet-level officials:
White House Chief of Staff - John F. Kelly
Trade Representative - Robert Lighthizer
Director of National Intelligence - Dan Coats
Ambassador to the UN - Nikki Haley
Director of the Office of Management & Budget - Mick Mulvaney
Director of the Central Intelligence Agency - Mike Pompeo
Administrator of the Environmental Protection Agency - Scott Pruitt
Administrator of the Small Business Administration - Linda McMahon

Andere kopstukken:
Ivanka Trump (Advisor to the President), Jared Kushner (Senior Adviser Strategic Planning), Stephen Miller (Senior Adviser Policy), Herbert McMaster (National Security Adviser), Kellyanne Conway (Counselor), Donald McGahn (White House Counsel), Sarah Huckabee Sanders (Press Secretary), Christopher Wray (Director of the Federal Bureau of Investigation), Robert Mueller (Special Counsel), Rod Rosenstein (United States Deputy Attorney General).

Verdwenen of voormalige kopstukken:
Michael Flynn (National Security Advisor), Sally Yates (Attorney General (Acting)), James Comey (FBI Director), Reince Priebus (Chief of Staff), Mike Dubke (White House Communications Director), Sean Spicer (Press Secretary, White House Communications Director (Acting)), Anthony Scaramucci (White House Communications Director), Preet Bharara (U.S. Attorney), Stephen Bannon (Chief Strategist).Tom Price (Secretary of Health and Human Services)
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 9 november 2017 @ 10:04:37 #2
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_174955488
https://www.nbcnews.com/storyline/2017-elections/democrat-danica-roem-transgender-woman-elected-virginia-state-legislature-n818876

Ik denk dat het conservatieve deel van de Republikeinen nu met knarsende tanden de kolven van hun pistolen afknagen. _O-
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 donderdag 9 november 2017 @ 10:51:30 #3
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_174956152
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 10:04 schreef klappernootopreis het volgende:
https://www.nbcnews.com/storyline/2017-elections/democrat-danica-roem-transgender-woman-elected-virginia-state-legislature-n818876

Ik denk dat het conservatieve deel van de Republikeinen nu met knarsende tanden de kolven van hun pistolen afknagen. _O-
Nee hoor, die juichen wegens de enorme trolololololol.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 9 november 2017 @ 11:09:58 #4
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_174956419
Het is wel een duidelijke winst van de vrouwen in het politieke speelveld geweest.

Grab them by the ballot! ^O^
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  donderdag 9 november 2017 @ 11:12:31 #5
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_174956457
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  donderdag 9 november 2017 @ 11:14:56 #6
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_174956492
Volgens politieke analisten gaat er een golfbeweging richting winst democraten komen bij de komende tussentijdse verkiezingen in 2018.

Ik zou de huid van de beer niet snel verkopen, maar er zijn wel duidelijke tekenen dat dit gaat gebeuren. Ze zijn bij de DNC nog niet "moe van het winnen", ziet het er naar uit.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  donderdag 9 november 2017 @ 11:16:18 #7
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_174956518
quote:
Erg intrigerend, maar zijn het goede politieke spelers?
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 donderdag 9 november 2017 @ 11:19:49 #8
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_174956574
Hij heeft twee bolletjes ijs gehad! Misschien wel drie!

Trump Says He Doesn’t Blame China for Taking ‘Advantage’ of U.S.

quote:
BEIJING — President Donald Trump said Thursday that he does not blame China for its economic success at the expense of the United States, what he called a "one sided" trade relationship.

"I don’t blame China," he said at a business event joined by Chinese President Xi Jinping. "After all, who can blame a country for being able to take advantage of another country for the benefit of its citizens? I give China great credit."

The comments are a remarkable shift in tone by Trump, who campaigned on a hard-line promise to take China to task over its trade practices with the United States only to soften his language toward Beijing as president. [...]
http://edition.cnn.com/20(...)statement/index.html
quote:
Beijing (CNN)
President Donald Trump lavished praise on China for the very trade practices he once lambasted as unfair during a remarkable morning session in Beijing.

Emerging after two hours of talks with Chinese President Xi Jinping, Trump said he doesn't fault China for taking advantage of differences between the way the two countries do business.
"I don't blame China," Trump said during remarks to business leaders inside the Great Hall of the People. "After all, who can blame a country for being able to take advantage of another country for benefit of their citizens? I give China great credit."
Fox en Breitbart hebben het over Hillary.

[ Bericht 5% gewijzigd door Ulx op 09-11-2017 11:26:30 ]
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 9 november 2017 @ 11:26:10 #9
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_174956691
ook een mooie overwinning:

Toen republikein John Carman publiekelijk de Women's March op Trumpische manier neersabelde deed Ashley Bennett een besluit om mee de dingen naar zijn raadszetel.

En die heeft ze nu!



_O_
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_174956701
quote:
38D Chess?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 9 november 2017 @ 11:30:38 #11
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_174956777
Volgend doel van de democraten: De zetel van Paul Ryan.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 donderdag 9 november 2017 @ 11:32:48 #12
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_174956824
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 11:26 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

38D Chess?
Welnee, hij heeft wat hij wilde. Twee bolletjes ijs in de verboden stad. Dat kreeg Obama nooit voor elkaar. De man heeft echt geniale diplomatie uitgevoerd om zijn doel te bereiken. En dat terwijl Tillerson heel State laat instorten.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 9 november 2017 @ 11:33:06 #13
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_174956830
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 11:30 schreef klappernootopreis het volgende:
Volgend doel van de democraten: De zetel van Paul Ryan.
[ afbeelding ]
En dan Hillary als speaker of the house installeren. Dat zou pas de ultieme "troll-actie" zijn.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  donderdag 9 november 2017 @ 11:38:34 #14
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_174956942
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 11:33 schreef monkyyy het volgende:

[..]

En dan Hillary als speaker of the house installeren. Dat zou pas de ultieme "troll-actie" zijn.
Nou nee. Ik zou Maxine Waters op die plaats zetten:

Dan krijgen zowel Hillary als de Republikeinen een rolberoerte :D

Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_174957281
quote:
Why Trump has a lock on the 2020 GOP nomination
[..]
But the hurdles to a 2020 primary challenge are vivid when considering a recent Washington Post/ABC News poll that found 91% of Trump voters said they’d vote for him again. That means the idea of another Republican dislodging Trump in the 2020 primary remains, for now, a liberal fantasy —one that vastly underestimates the institutional power of the presidency, the desires of GOP donors, and the fact that the Republican National Committee is essentially built to support the incumbent running for re-election.
[..]
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
  Overall beste user 2022 donderdag 9 november 2017 @ 11:57:53 #16
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_174957308
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 11:55 schreef Abschirmdienst het volgende:

[..]

Klopt. Maar dat is toch geen verrassing?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 9 november 2017 @ 11:58:29 #17
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_174957321
Het beste wat Trump zou kunnen overkomen is een perfecte politieke tegenkandidaat.
Dus eentje met een goede staat van dienst, gevestigd en populair in D.C. en met gematigde speeches en zalvende woorden.

Dan kan hij zich weer als kandidaat van het volk, middle / real America ontpoppen.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  Overall beste user 2022 donderdag 9 november 2017 @ 12:01:03 #18
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_174957360
quote:
15s.gif Op donderdag 9 november 2017 11:58 schreef GSbrder het volgende:
Het beste wat Trump zou kunnen overkomen is een perfecte politieke tegenkandidaat.
Dus eentje met een goede staat van dienst, gevestigd en populair in D.C. en met gematigde speeches en zalvende woorden.

Dan kan hij zich weer als kandidaat van het volk, middle / real America ontpoppen.
Dat hoeft hij niet meer te doen. Het midden, de independents, kiezen echt niet meer voor Trump. Tenzij hij ineens iets gaat presteren. Maar de sloopkogelpolitiek is eigenlijk alleen maar geliefd bij de boosmensch. Die zeggen rustig dat Trump kut is, maar hij is tenminste tégen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_174957391
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 11:57 schreef Ulx het volgende:

[..]

Klopt. Maar dat is toch geen verrassing?
Eens, wilde het gewoon even delen. Voor de rest wel leuk artikel.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
pi_174957408
quote:
15s.gif Op donderdag 9 november 2017 11:58 schreef GSbrder het volgende:
Het beste wat Trump zou kunnen overkomen is een perfecte politieke tegenkandidaat.
Dus eentje met een goede staat van dienst, gevestigd en populair in D.C. en met gematigde speeches en zalvende woorden.

Dan kan hij zich weer als kandidaat van het volk, middle / real America ontpoppen.
Ja dat wordt een mooie afweging voor de dems. Ga je een complete tegenhanger van Trump naar voren schuiven, of juist iemand die wel meer binding heeft met het boosvolk uit de binnenlanden.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
pi_174957563
quote:
15s.gif Op donderdag 9 november 2017 11:58 schreef GSbrder het volgende:
Het beste wat Trump zou kunnen overkomen is een perfecte politieke tegenkandidaat.
Dus eentje met een goede staat van dienst, gevestigd en populair in D.C. en met gematigde speeches en zalvende woorden.

Dan kan hij zich weer als kandidaat van het volk, middle / real America ontpoppen.
Ik verwacht dat zoiets wel werkt als je nog niet in de politiek hebt gezeten, maar als hij straks vier jaar president is geweest en niks voor het gewone volk heeft gedaan wordt dat minder succesvol.

Aan de andere kant is de kandidaat-van-het-volk-act de enige truc die Donald heeft, dus welke kandidaat er ook komt, zo gaat hij zich profileren.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_174957664
quote:
2s.gif Op donderdag 9 november 2017 12:11 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik verwacht dat zoiets wel werkt als je nog niet in de politiek hebt gezeten, maar als hij straks vier jaar president is geweest en niks voor het gewone volk heeft gedaan wordt dat minder succesvol.

Aan de andere kant is de kandidaat-van-het-volk-act de enige truc die Donald heeft, dus welke kandidaat er ook komt, zo gaat hij zich profileren.
de vraag is denk ik eerder of hij het 4 jaar volhoud, dat onderzoek van meuller begint nu pas op gang te komen.

zou zomaar kunnen dat Mike Pence als zittende president de verkiezingen ingaat
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
  Overall beste user 2022 donderdag 9 november 2017 @ 12:16:47 #23
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_174957677
"Ik ben zielig en ik werk heel hard maar Hillary zit me dwars".

Dat heeft onder de twijfelaars en independents wel de houdbaarheidsdatum overschreden.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 9 november 2017 @ 12:45:57 #24
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_174958313
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 12:16 schreef DestroyerPiet het volgende:

[..]

de vraag is denk ik eerder of hij het 4 jaar volhoud, dat onderzoek van meuller begint nu pas op gang te komen.

zou zomaar kunnen dat Mike Pence als zittende president de verkiezingen ingaat
En dit willen zowel de republikeinen als de democraten niet. Het is namelijk een gereformeerde gier.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  donderdag 9 november 2017 @ 12:48:56 #25
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_174958389
quote:
2s.gif Op donderdag 9 november 2017 12:11 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik verwacht dat zoiets wel werkt als je nog niet in de politiek hebt gezeten, maar als hij straks vier jaar president is geweest en niks voor het gewone volk heeft gedaan wordt dat minder succesvol.

Aan de andere kant is de kandidaat-van-het-volk-act de enige truc die Donald heeft, dus welke kandidaat er ook komt, zo gaat hij zich profileren.
Hij heeft dan nog minder geloofwaardigheid. Een Miljardair uit New York die een agrariër uit de binnenlanden van de States even komt vertellen wat goed voor hem is. Ik verwacht dat de Dems hun huiswerk wel hebben gemaakt.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  donderdag 9 november 2017 @ 12:49:36 #26
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_174958404
Ik denk dat die lamlendige lui die dachten dat thuisblijven in 2016 een verstandig plan was ook hun lesje wel hebben geleerd
  donderdag 9 november 2017 @ 12:50:05 #27
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_174958417
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 12:49 schreef Hexagon het volgende:
Ik denk dat die lamlendige lui die dachten dat thuisblijven in 2016 een verstandig plan was ook hun lesje wel hebben geleerd
Zouden ze hier ook moeten doen.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_174958500
quote:
Jullie zijn echt helemaal gestoord. Je eigen laten kappen door een aftakking van een aftakking. Extreme gedachtes vieren hoogtij bij links en progressief.

Hopelijk gaan de latinos & black americans nog een keer voor zichzelf denken in de VS.
pi_174958538
Dirk Jan Eppink krijgt in de Volkskrant de ruimte om Trump wat veren in de reet te steken en wat verwarrende gelul te verspreiden over de Uranium One-deal.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_174958560
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 12:55 schreef HendrikV het volgende:

[..]

Jullie zijn echt helemaal gestoord. Je eigen laten kappen door een aftakking van een aftakking. Extreme gedachtes vieren hoogtij bij links en progressief.

Hopelijk gaan de latinos & black americans nog een keer voor zichzelf denken in de VS.
Wat is er precies extreem aan het verkiezen van transgenders?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_174958564
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 12:56 schreef KoosVogels het volgende:
Dirk Jan Eppink krijgt in de Volkskrant de ruimte om Trump wat veren in de reet te steken en wat verwarrende gelul te verspreiden over de Uranium One-deal.
Wat een column weer inderdaad _O-
pi_174958579
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 12:57 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wat is er precies extreem aan het verkiezen van transgenders?
Voor onze rechts-radicale medemens natuurlijk een heleboel.
pi_174958607
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 12:57 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wat is er precies extreem aan het verkiezen van transgenders?
Je hebt het over een land waar de helft vindt dat hommels naar kampen moeten om genezen te worden.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
  Overall beste user 2022 donderdag 9 november 2017 @ 13:00:44 #34
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_174958619
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 12:55 schreef HendrikV het volgende:

[..]

Jullie zijn echt helemaal gestoord. Je eigen laten kappen door een aftakking van een aftakking. Extreme gedachtes vieren hoogtij bij links en progressief.

Hopelijk gaan de latinos & black americans nog een keer voor zichzelf denken in de VS.
Zij had het over het oplossen van het parkeerprobleem en de files. Haar republikeinse voorganger was bezig met wetten over toiletbezoek.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_174958626
quote:
2s.gif Op donderdag 9 november 2017 12:59 schreef Abschirmdienst het volgende:

[..]

Je hebt het over een land waar de helft vindt dat hommels naar kampen moeten om genezen te worden.
En de andere helft ziet het als een straf van God waar niks tegen te doen is.
pi_174958657
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 12:55 schreef HendrikV het volgende:

[..]

Jullie zijn echt helemaal gestoord. Je eigen laten kappen door een aftakking van een aftakking. Extreme gedachtes vieren hoogtij bij links en progressief.

Hopelijk gaan de latinos & black americans nog een keer voor zichzelf denken in de VS.
Ach meid, doe niet zo dramatisch. Als het allemaal teveel wordt kun je ook gewoon het nieuws negeren.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
pi_174958702


[ Bericht 33% gewijzigd door Euribob op 09-11-2017 13:08:05 (nee) ]
pi_174958959
Ja...
  donderdag 9 november 2017 @ 13:23:28 #39
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174958995
Derk Jan Eppink heeft Uranium One aangetikt en hetgeen hij neerzet klopt. Het is een beetje summier, maar geen onwaarheden zover ik kan overzien. En de benaming activistische journalistiek ben ik het ook eens. Er zijn namelijk geruchten dat Fusion GPS journalisten zou hebben betaald om het narratief te pushen in de mainstream media. Natuurlijk is er pas bevestiging daarover als Glenn Simpson achter gesloten deuren hierover een verklaring aflegt aankomende dinsdag. Dit is overeenkomstig een deal die besloten is.
Wat ik ook heb vernomen, hoewel dit ook niet is bevestigd, is dat Fusion GPS over het Pee Pee dossier 7500 lege documenten en wat nieuwspublicaties heeft overlegd aan de Senate Judiciary Committee. Als dit bevestigd gaat is gaat dit uitgelegd worden als een journalistiek schandaal, vermoed ik.
Evan Perez bijvoorbeeld zal hierover dan verantwoordelijkheid moeten afleggen, veronderstel ik.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  Overall beste user 2022 donderdag 9 november 2017 @ 13:25:06 #40
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_174959024
Het verhoor van Carter Page leek anders heel wat van het PeePeeDossier te bevestigen...
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_174959029
Het is vooral weer wensdenken van Eppink. Wel grappig ook hoe vaak hij dezelfde fouten maakt in zijn opiniestukjes...
  donderdag 9 november 2017 @ 13:26:46 #42
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174959069
Awan rechtszaak plea deal 17 november!
-->civel suit!!
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_174959182
quote:
10s.gif Op donderdag 9 november 2017 13:25 schreef 99.999 het volgende:
Het is vooral weer wensdenken van Eppink. Wel grappig ook hoe vaak hij dezelfde fouten maakt in zijn opiniestukjes...
Eppink verwijt bovendien anderen waar hij zich zelf schuldig aan maakt.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_174959301
quote:
2s.gif Op donderdag 9 november 2017 13:26 schreef dellipder het volgende:
Awan rechtszaak plea deal 17 november!
-->civel suit!!
Wat staat hier? Dit is nog meer wartaal dan gebruikelijk.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Redactie Games donderdag 9 november 2017 @ 13:41:47 #45
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_174959335
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 12:55 schreef HendrikV het volgende:

[..]

Jullie zijn echt helemaal gestoord. Je eigen laten kappen door een aftakking van een aftakking. Extreme gedachtes vieren hoogtij bij links en progressief.

Hopelijk gaan de latinos & black americans nog een keer voor zichzelf denken in de VS.
Niet zo janken.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
pi_174959348
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 12:56 schreef KoosVogels het volgende:
Dirk Jan Eppink krijgt in de Volkskrant de ruimte om Trump wat veren in de reet te steken en wat verwarrende gelul te verspreiden over de Uranium One-deal.
Ik ben halverwege maar gestopt met lezen. Dat gezeik op Clinton is alleen maar deflectie.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Overall beste user 2022 donderdag 9 november 2017 @ 13:44:48 #47
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_174959381
Clinton? Wie was dat ook alweer?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_174959387
quote:
De dame linksboven - Danica Roem - versloeg Bob Marshall, de man die haar de hele campagne beledigde, zelfverklaard homohater is en bovendien auteur is van de befaamde Bathroom Bill.

Karma.
pi_174959401
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 13:44 schreef Ulx het volgende:
Clinton? Wie was dat ook alweer?
Was minister onder de vorige president. ;) Is tegenwoordig politiek zo relevant als een bakje pinda's. Waarom het steeds over haar gaat snap ik ook niet.
  Overall beste user 2022 donderdag 9 november 2017 @ 13:47:28 #50
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_174959412
quote:
10s.gif Op donderdag 9 november 2017 13:46 schreef Tchock het volgende:

[..]

Was minister onder de vorige president.
Oh ja, tien jaar geleden of zo. Staat me iets van bij.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 9 november 2017 @ 13:47:54 #51
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_174959416
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 12:55 schreef HendrikV het volgende:

[..]

Jullie zijn echt helemaal gestoord. Je eigen laten kappen door een aftakking van een aftakking. Extreme gedachtes vieren hoogtij bij links en progressief.

Hopelijk gaan de latinos & black americans nog een keer voor zichzelf denken in de VS.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_174959420
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 13:47 schreef Ulx het volgende:

[..]

Oh ja, tien jaar geleden of zo. Staat me iets van bij.
Ja, precies. Niet een al te succesvol type. Haar man schijnt ook nog een hoge pief te zijn geweest.
pi_174959437
quote:
11s.gif Op donderdag 9 november 2017 13:47 schreef monkyyy het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Deze is echt of een fotosjop?
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
  donderdag 9 november 2017 @ 13:50:18 #54
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174959448
quote:
10s.gif Op donderdag 9 november 2017 13:46 schreef Tchock het volgende:

[..]

Was minister onder de vorige president. ;) Is tegenwoordig politiek zo relevant als een bakje pinda's. Waarom het steeds over haar gaat snap ik ook niet.
Toerekenbaarheid. Maar op zich vind ik het niet onbegrijpelijk dat jij het niet begrijpt.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_174959454
quote:
15s.gif Op donderdag 9 november 2017 13:49 schreef Abschirmdienst het volgende:

[..]

Deze is echt of een fotosjop?
Die is echt, hij kreeg 'spontaan' een vlag uit het publiek.

Wel ondersteboven, maar goed, je kan van zijn campagnemensen niet verwachten dat ze ook dat weten terwijl ze zo'n vlaggetje maken natuurlijk.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_174959462
quote:
15s.gif Op donderdag 9 november 2017 13:49 schreef Abschirmdienst het volgende:

[..]

Deze is echt of een fotosjop?
Is echt, van 31 oktober vorig jaar.
  Overall beste user 2022 donderdag 9 november 2017 @ 13:51:28 #57
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_174959468
quote:
11s.gif Op donderdag 9 november 2017 13:47 schreef monkyyy het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ja, die voor Trump zijn hè? Niet die vieze flikkers van de democraten! Dat zijn poten, bruine ruiters,mietjes, potten en bouwdozen!
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 9 november 2017 @ 13:51:43 #58
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_174959471
quote:
15s.gif Op donderdag 9 november 2017 13:49 schreef Abschirmdienst het volgende:

[..]

Deze is echt of een fotosjop?
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_174959472
quote:
10s.gif Op donderdag 9 november 2017 13:50 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Die is echt, hij kreeg 'spontaan' een vlag uit het publiek.

Wel ondersteboven, maar goed, je kan van zijn campagnemensen niet verwachten dat ze ook dat weten terwijl ze zo'n vlaggetje maken natuurlijk.
De evangelicals geven ook geen ene tyfus op wie ze stemmen zo lang het maar geen democraat is.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
pi_174959479
De pogingen van Trump om LGBTQ's te paaien zijn echt te kansloos voor woorden. In beleid benadeelt hij ze op elke denkbare manier. Al is dit precies de manier waarop we Trump hebben leren kennen natuurlijk.
  Overall beste user 2022 donderdag 9 november 2017 @ 13:58:02 #61
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_174959553
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 13:52 schreef Tchock het volgende:
De pogingen van Trump om LGBTQ's te paaien zijn echt te kansloos voor woorden. In beleid benadeelt hij ze op elke denkbare manier. Al is dit precies de manier waarop we Trump hebben leren kennen natuurlijk.
Hoe is het eigenlijk met Milo?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_174959583
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 13:58 schreef Ulx het volgende:

[..]

Hoe is het eigenlijk met Milo?
Geen idee, ik volg dat soort types niet. Een korte zoektocht leert dat het niet al te best gaat.

https://www.avclub.com/mi(...)d-new-dai-1820184079
https://www.advocate.com/(...)-kevin-spacey-column
  donderdag 9 november 2017 @ 14:05:47 #63
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_174959668
quote:
Dit doet vermoeden dat Trump zowel kleurenblind als analfabeet is..
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 donderdag 9 november 2017 @ 14:10:05 #64
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_174959747
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 14:05 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Dit doet vermoeden dat Trump zowel kleurenblind als analfabeet is..
Dus dat bordje met "DO NOT PRESS THE RED BUTTON" is nutteloos?

uh-oh.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 9 november 2017 @ 14:10:53 #65
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_174959762
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 14:10 schreef Ulx het volgende:

[..]

Dus dat bordje met "DO NOT PRESS THE RED BUTTON" is nutteloos?

uh-oh.
-O- ULP!
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  † In Memoriam † donderdag 9 november 2017 @ 14:11:45 #66
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_174959771
Wel lekker rustig op Twitter in een land waar het verboden is. :+
Carpe Libertatem
  donderdag 9 november 2017 @ 14:12:11 #67
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_174959777
quote:
10s.gif Op donderdag 9 november 2017 14:11 schreef Boze_Appel het volgende:
Wel lekker rustig op Twitter in een land waar het verboden is. :+
:D
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  † In Memoriam † donderdag 9 november 2017 @ 14:15:28 #68
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_174959836
quote:
Morgen kan hij weer helemaal losgaan, dan zit hij in Vietnam samen met Putin.
Carpe Libertatem
  Redactie Games donderdag 9 november 2017 @ 14:18:22 #69
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_174959876
quote:
10s.gif Op donderdag 9 november 2017 14:00 schreef Tchock het volgende:

[..]

Geen idee, ik volg dat soort types niet. Een korte zoektocht leert dat het niet al te best gaat.

https://www.avclub.com/mi(...)d-new-dai-1820184079
https://www.advocate.com/(...)-kevin-spacey-column
Milo doet me vooral denken aan Schrödigner van de Hellsing Ultimate-anime. Bloedirritant voor velen en dient eigenlijk alleen als mascotte van een stel nazi's.

http://hellsing.wikia.com/wiki/Schrödinger
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
  Overall beste user 2022 donderdag 9 november 2017 @ 14:19:27 #70
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_174959890
quote:
7s.gif Op donderdag 9 november 2017 14:15 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Morgen kan hij weer helemaal losgaan, dan zit hij in Vietnam samen met Putin.
Misschien kan iemand hem Rambo II laten zien. Of zo'n andere jaren tachtig "We gaan de MIA's bevrijden" film.

Kun je lachen in dat land.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 9 november 2017 @ 14:20:36 #71
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_174959910
quote:
7s.gif Op donderdag 9 november 2017 14:15 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Morgen kan hij weer helemaal losgaan, dan zit hij in Vietnam samen met Putin.


Kijk Donald, zo deden ze het toen in kampuchea..
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  † In Memoriam † donderdag 9 november 2017 @ 14:22:09 #72
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_174959930
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 14:19 schreef Ulx het volgende:

[..]

Misschien kan iemand hem Rambo II laten zien. Of zo'n andere jaren tachtig "We gaan de MIA's bevrijden" film.

Kun je lachen in dat land.
Apocalypse Now lijkt mij wel wat. :D Maar die is ongeveer 2 uur 25 minuten langer dan zijn aandacht trekt.
Carpe Libertatem
  donderdag 9 november 2017 @ 14:22:15 #73
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_174959933
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 14:18 schreef Puddington het volgende:

[..]

Milo doet me vooral denken aan Schrödigner van de Hellsing Ultimate-anime. Bloedirritant voor velen en dient eigenlijk alleen als mascotte van een stel nazi's.

http://hellsing.wikia.com/wiki/Schrödinger
Hellsing! _O_
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_174959939
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 14:10 schreef Ulx het volgende:

[..]

Dus dat bordje met "DO NOT PRESS THE RED BUTTON" is nutteloos?

uh-oh.
Grappig weetje: hij heeft wél een rode knop op zijn bureau, maar als hij daar op drukt komt er iemand Cola brengen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  donderdag 9 november 2017 @ 14:22:33 #75
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_174959940
quote:
7s.gif Op donderdag 9 november 2017 14:22 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Apocalypse Now lijkt mij wel wat. :D Maar die is ongeveer 2 uur 25 minuten langer dan zijn aandacht trekt.
:')
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  donderdag 9 november 2017 @ 14:22:59 #76
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_174959947
quote:
6s.gif Op donderdag 9 november 2017 14:22 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Grappig weetje: hij heeft wél een rode knop op zijn bureau, maar als hij daar op drukt komt er iemand Cola brengen.
Appelsap kan hij namelijk zelf maken..
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  donderdag 9 november 2017 @ 14:34:03 #77
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_174960123
quote:
6s.gif Op donderdag 9 november 2017 14:22 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Grappig weetje: hij heeft wél een rode knop op zijn bureau, maar als hij daar op drukt komt er iemand Cola brengen.
Hij heeft toch wel bedongen dat het een pul cola is he?
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_174960126
quote:
6s.gif Op donderdag 9 november 2017 14:22 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Grappig weetje: hij heeft wél een rode knop op zijn bureau, maar als hij daar op drukt komt er iemand Cola brengen.
Als ik president was zou ik ook zulke knopjes maken. Lijkt me heerlijk _O_

Ook eentje op de wc voor als het papier op is.
  donderdag 9 november 2017 @ 14:45:48 #79
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_174960337
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 14:34 schreef Tchock het volgende:

[..]

Als ik president was zou ik ook zulke knopjes maken. Lijkt me heerlijk _O_

Ook eentje op de wc voor als het papier op is.
Trump gebruikt geen papier, Pence lebbert hem wel schoon..
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  donderdag 9 november 2017 @ 14:47:37 #80
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_174960370
https://www.politico.com/(...)2018-244721?lo=ap_d1

De komende tijd zal er door de GOP keuzes gemaakt moeten worden.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 donderdag 9 november 2017 @ 14:48:46 #81
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_174960395
quote:
7s.gif Op donderdag 9 november 2017 14:22 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Apocalypse Now lijkt mij wel wat. :D Maar die is ongeveer 2 uur 25 minuten langer dan zijn aandacht trekt.
Ik zie hem al tegen de president van Vietnam los gaan over napalm strikes tegen Noord-Korea. "Remember those? When we bombed you back to the stone age? We're gonna go all out My Lai on Kim and his family!"
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_174960542
quote:
6s.gif Op donderdag 9 november 2017 14:22 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Grappig weetje: hij heeft wél een rode knop op zijn bureau, maar als hij daar op drukt komt er iemand Cola brengen.
Dat vind ik dan wel weer stijl. Al is cola natuurlijk pure smaakaids.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 9 november 2017 @ 15:12:30 #84
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_174960883
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 14:45 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Trump gebruikt geen papier, Pence lebbert hem wel schoon..
Gast...
  donderdag 9 november 2017 @ 15:28:11 #85
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_174961253
AP twitterde op donderdag 09-11-2017 om 15:18:42 BREAKING: Saudi Arabia orders its citizens out of Lebanon 'immediately' reageer retweet
Nog meer gezelligheid in de regio.
  donderdag 9 november 2017 @ 15:33:08 #86
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_174961409
quote:
9s.gif Op donderdag 9 november 2017 15:12 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Gast...
Ik hoop dat je goed slaapt vannacht met deze mental image in je hoofd.. >:)
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_174962399
Trump’s claim that the House GOP bill is ‘so bad for rich people’

quote:
“The deal is so bad for rich people, I had to throw in the estate tax just to give them something.”
— President Trump, in reported comments to Senate Democrats, Nov. 7, 2017

We do not normally fact-check secondhand comments, but the White House does not dispute this phrasing. Moreover, it cries out for a fact check. Is there really nothing in the House GOP tax plan for the rich but repeal of the estate tax?

Let’s take a look.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_174963423
Stukje van Bloomberg over her staatsbezoek aan China:

https://bloom.bg/2jdr3eu
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_174963609
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 14:10 schreef Ulx het volgende:

[..]

Dus dat bordje met "DO NOT PRESS THE RED BUTTON" is nutteloos?

uh-oh.
Hij leest "IN CASE OF ONE SCOOP PRESS RED BUTTON"
  Redactie Games donderdag 9 november 2017 @ 17:48:38 #90
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_174963931
Ik zou kunnen uitleggen waarom transgenders geen mentale stoornis hebben maar ik heb als psycholoog wel wat betere dingen te doen in mijn vakgebied dan een of ander gekkie iets uitleggen wat algemene kennis is.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
  donderdag 9 november 2017 @ 17:53:03 #91
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_174964013
Zelfs al was het een mentale stoornis, wat dan nog? (Is in die zin btw toch pas onlangs uit DSM verdwenen?)
  donderdag 9 november 2017 @ 17:53:45 #92
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_174964027
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  Redactie Games donderdag 9 november 2017 @ 17:58:36 #93
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_174964104
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 17:53 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Zelfs al was het een mentale stoornis, wat dan nog? (Is in die zin btw toch pas onlangs uit DSM verdwenen?)
Ja, DSM V heeft het niet meer. APA benadrukt het ook op hun site.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
  donderdag 9 november 2017 @ 18:58:33 #94
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174964966
13.213 extra JFK documenten vrijgegeven

quote:
Latest Group of JFK Assassination Records Available to the Public

In the fourth public release this year, the National Archives today posted 13,213 records subject to the President John F. Kennedy Assassination Records Collection Act of 1992 (JFK Act).

The majority of the documents released today were released previously in redacted form. The versions released today were prepared by agencies prior to October 26, 2017, and were posted to make the latest versions of the documents available as expeditiously as possible. Released records are available for download.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  Overall beste user 2022 donderdag 9 november 2017 @ 19:06:01 #95
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_174965126
O ja, niets schokkende tot nu toe. Een beetje geklungel van de FBI en CIA, maar niets bijzonders.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_174965360
quote:
10s.gif Op donderdag 9 november 2017 17:48 schreef Puddington het volgende:
Ik zou kunnen uitleggen waarom transgenders geen mentale stoornis hebben maar ik heb als psycholoog wel wat betere dingen te doen in mijn vakgebied dan een of ander gekkie iets uitleggen wat algemene kennis is.
Ik ben wel benieuwd naar die uitleg eigenlijk.
pi_174965613
CIA director Mike Pompeo met with hacking conspiracy theorist at Donald Trump's request

Mike Pompeo met William Binney to discuss unsubstantiated allegations about hacking during the presidential election

quote:
CIA director Mike Pompeo met with a conspiracy theorist at the request of Donald Trump to discuss discredited claims that hacking of Democrat emails during the presidential election was an inside job.

The US spy chief held talks with former US intelligence official William Binney, who has challenged the official conclusion that the hacking was the work of Russian agents.

US intelligence agencies, including the CIA, have said Russia hacked into Democratic National Committee (DNC) computers to steal and leak data in a bid to influence last year's presidential election.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  donderdag 9 november 2017 @ 19:31:16 #98
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174965760
Wauw! William Binney een conspiracy theorist noemen.
Moet niet veel gekker worden.

Zelf NBC heeft respect.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  donderdag 9 november 2017 @ 19:31:53 #99
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_174965771
Kan nog wel een dingetje worden:

quote:
Woman says Roy Moore initiated sexual encounter when she was 14, he was 32

Leigh Corfman says she was 14 years old when an older man approached her outside a courtroom in Etowah County, Ala. She was sitting on a wooden bench with her mother, they both recall, when the man introduced himself as Roy Moore.

It was early 1979 and Moore — now the Republican nominee in Alabama for a U.S. Senate seat — was a 32-year-old assistant district attorney. He struck up a conversation, Corfman and her mother say, and offered to watch the girl while her mother went inside for a child custody hearing.

“He said, ‘Oh, you don’t want her to go in there and hear all that. I’ll stay out here with her,’ ” says Corfman’s mother, Nancy Wells, 71. “I thought, how nice for him to want to take care of my little girl.”

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 9 november 2017 @ 19:41:17 #100
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174966002
Dit gaat zeker een dingetje worden. Tillerson gaat de achterstand van 13.000 FOIA verzoeken wegwerken.
En purge backlash.

quote:
Diplomats fear Tillerson transparency push is linked to Clinton emails

Secretary of State Rex Tillerson’s assignment of as many as several hundred State Department officials to quickly clear a huge backlog of public records requests is being met with deep skepticism by rank-and-file employees.

Tillerson says his goal is transparency. But many State workers fear the real reason is political: expediting the public release of thousands of former Secretary of State Hillary Clinton’s official emails.

The staffers also suspect the move — which will reassign many of them from far more substantive duties and has already sparked a union complaint — is meant to force many of them to resign out of frustration with what are essentially clerical positions.

The issue spotlights the deepening distrust toward Tillerson at Foggy Bottom, where his attempts to restructure the department, cut its budget and centralize policymaking have already hurt morale. But it is drawing applause from conservative groups, which have been pressuring Tillerson to act on a backlog of 13,000 Freedom of Information Act requests — many of them relating to emails and other records from Clinton’s tenure.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  donderdag 9 november 2017 @ 19:42:59 #101
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_174966059
quote:
2s.gif Op donderdag 9 november 2017 19:41 schreef dellipder het volgende:
Dit gaat zeker een dingetje worden. Tillerson gaat de achterstand van 13.000 FOIA verzoeken wegwerken.
En purge backlash.

[..]

Dat bericht had je gisteren toch ook al geplaatst?
Géén kloon van tvlxd!
  donderdag 9 november 2017 @ 19:44:37 #102
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_174966115
quote:
2s.gif Op donderdag 9 november 2017 19:31 schreef dellipder het volgende:
Wauw! William Binney een conspiracy theorist noemen.
Moet niet veel gekker worden.

Zelf NBC heeft respect.
Respect? Er wordt uitgebreid beschreven hoe weinig serieus die man genomen wordt door wie dan ook :D.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_174966143
quote:
2s.gif Op donderdag 9 november 2017 19:41 schreef dellipder het volgende:
Dit gaat zeker een dingetje worden. Tillerson gaat de achterstand van 13.000 FOIA verzoeken wegwerken.
En purge backlash.

[..]

Wat voor dingetje gaat het precies worden? Je loopt een heel stuk harder van stapel wanneer het iets met betrekking tot de Democraten / Clinton betreft dan wanneer het de Republikeinen / Trump betreft.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 9 november 2017 @ 19:46:19 #104
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174966182
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 19:42 schreef Montov het volgende:

[..]

Dat bericht had je gisteren toch ook al geplaatst?
Nee. Wel het bericht van Pompeo en Binney twee dagen geleden.
Waarom precies?

[ Bericht 0% gewijzigd door dellipder op 09-11-2017 19:55:47 ]
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  donderdag 9 november 2017 @ 19:53:25 #105
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174966414
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 19:45 schreef Monolith het volgende:

[..]

Wat voor dingetje gaat het precies worden? Je loopt een heel stuk harder van stapel wanneer het iets met betrekking tot de Democraten / Clinton betreft dan wanneer het de Republikeinen / Trump betreft.
Om een voorbeeld van de 13.000 te noemen is er een FOIA of Mueller en Comey gecoördineerd hebben voordat Clinton een verklaring voor de Senate Intelligence Committee aflegde. Dan gaat het over alle documenten met betrekking tot communicatie over deze vraag tussen de FBI en de DoJ.
Maar het zijn verzoeken die tot meer dan een decennium teruggaan.
En hoeveel ik precies wanneer hard van stapel loop maak ik zelf uit, dus dit een zinloze opmerking.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  donderdag 9 november 2017 @ 19:54:27 #106
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_174966446
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 19:45 schreef Monolith het volgende:

[..]

Wat voor dingetje gaat het precies worden? Je loopt een heel stuk harder van stapel wanneer het iets met betrekking tot de Democraten / Clinton betreft dan wanneer het de Republikeinen / Trump betreft.
Het enige wat het zal doen is wat het artikel zegt... meer staffers die gefrustreerd hun biezen pakken en mogelijk dat wat republikeinse radicalen weer wat praatstof hebben over wat specifiek Clinton allemaal uitgespookt heeft. :') (Serieus, die obsessie komt echt niet gezond op me over...)

Anyway, meerdere vrouwen die met naam Moore ervan betichten intimiteit te willen met hen in hun tienerjaren terwijl hij >30 was. Getuigen ook nog in de vorm van ouders. Zelf ontkent hij natuurlijk en had hij allang gediskwalificeerd moeten zijn omdat hij 2 keer ontheven is uit zijn functie, maar ja ... Alabama .. Misschien dat dit dan toch het zetje gaat zijn wat hij nodig heeft om in vergetelheid te verdwijnen.

[ Bericht 1% gewijzigd door ExtraWaskracht op 09-11-2017 20:00:20 ]
  donderdag 9 november 2017 @ 19:56:57 #107
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_174966518
Die obsessie met Clinton is wel opmerkelijk ja. Die is politiek tegenwoordig zo relevant als een zandkorrel. Laat het eens los.
  donderdag 9 november 2017 @ 20:02:47 #108
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174966664
Dit onderwerp is bij lange na niet afgelopen of afgerond. Kun je alleen al opmaken aan de diverse comités die onderzoeken hebben lopen waar zij betrokken is.
Maar wordt dit gecensureerd? Is dat wat je bedoelt met laat eens los?
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  donderdag 9 november 2017 @ 20:03:34 #109
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_174966690
Het gekke is ook, dat als ze deflectie willen, dat er gewoon in de vorm van Menendez natuurlijk daadwerkelijk een proces gaande is, waar de jury best eens met een schuldig-vonnis kan terug komen. Het is niet eens nodig om het steeds over Clinton te hebben. Lastige bij Menendez is wel dat het onderzoek onder Obama is opgestart, dus dat propageert misschien wat lastiger.
  donderdag 9 november 2017 @ 20:05:18 #110
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_174966735
Ik vind dat misdaden van Clinton hard aangepakt moeten worden, als die er zijn. Maar een aantal issues zijn al afgerond, zoals Benghazi en de emails, en daarnaast blijft het nogal in de hoek van vergezocht politiek wensdenken. Maar transparantie is goed. Trump en zijn moeras zal zeker hetzelfde kunnen verwachten.
Géén kloon van tvlxd!
  donderdag 9 november 2017 @ 20:06:09 #111
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174966763
Onzin de zaak Menendez heb ik hier ook meerdere keren aangetikt.
Alleen willen of kunnen de meesten hier niet het besef verkrijgen, dat de zaak Clinton (e-mails, Foundation, pay for play, etc.) echt grote onthullingen gaat opleveren.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  donderdag 9 november 2017 @ 20:08:59 #112
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174966829
Onzin. Benghazi is nog een lopende rechtszaak. E-mails met betrekking op de beslissing van Comey wordt door het Huis en de Senaat onderzocht, FEC aanklacht voor Clinton, Uranium One wordt onderzocht, FOIA van de resterende 40k e-mails n zo kan ik nog wel even doorgaan.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  donderdag 9 november 2017 @ 20:09:14 #113
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_174966840
quote:
2s.gif Op donderdag 9 november 2017 20:06 schreef dellipder het volgende:
Onzin de zaak Menendez heb ik hier ookmeerdere keren aangetikt.
Alleen willen of kunnen de meesten hier niet het besef verkrijgen, dat de zaak Clinton (e-mails, Foundation, pay for play, etc.) echt grote onthullingen gaat opleveren.
De zaak Menendez valt echt in het niet bij hoe vaak zaken omtrent Clinton worden aangestipt. Het gaat daarbij niet alleen om jou wat mij betreft en het kan best zijn dat jij persoonlijk daar minder debet aan bent dan enkele anderen.

Zoals Montov overigens zegt, als er zaken misdrijven zijn gepleegd, vooral aanpakken zoals ieder ander, maar het komt allemaal nogal op me over als een politieke heksenjacht met het jarenlange Benghazi en e-mail gezeik...en nee, dan bedoel ik niet dat jij persoonlijk jarenlang hierover bezig bent, dat weet ik niet.
  donderdag 9 november 2017 @ 20:09:55 #114
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174966859
Boeiend. Ik vind het interessant.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  donderdag 9 november 2017 @ 20:11:30 #115
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_174966903
quote:
2s.gif Op donderdag 9 november 2017 20:02 schreef dellipder het volgende:
Dit onderwerp is bij lange na niet afgelopen of afgerond. Kun je alleen al opmaken aan de diverse comités die onderzoeken hebben lopen waar zij betrokken is.
Maar wordt dit gecensureerd? Is dat wat je bedoelt met laat eens los?
Nee hoor, je mag het er zoveel over hebben als je wilt.

Maar ik begrijp niet dat Trump aanhangers nog zo met haar bezig zijn. Ze is verslagen, speelt geen rol van betekenis meer en komt ook niet terug. Waarom er dan nog over blijven doormekkeren?
  donderdag 9 november 2017 @ 20:15:12 #116
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_174966991
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 20:11 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Nee hoor, je mag het er zoveel over hebben als je wilt.

Maar ik begrijp niet dat Trump aanhangers nog zo met haar bezig zijn. Ze is verslagen, speelt geen rol van betekenis meer en komt ook niet terug. Waarom er dan nog over blijven doormekkeren?
Trump heeft weinig successen en komt in het nauw door zijn gedrag, zijn verleden en zijn moerasdieren die hij in de politiek heeft geintroduceerd. Dan moet je nog ergens je motivatie en teamgevoel vandaan halen.

Als Trump echt succesvol zou zijn, dan waren Trump en co doorgegaan met de 'we don't care about that anymore' zoals net na de verkiezingen.
Géén kloon van tvlxd!
  donderdag 9 november 2017 @ 20:15:25 #117
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_174966999
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 20:09 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

De zaak Menendez valt echt in het niet bij hoe vaak zaken omtrent Clinton worden aangestipt. Het gaat daarbij niet alleen om jou wat mij betreft en het kan best zijn dat jij persoonlijk daar minder debet aan bent dan enkele anderen.

Zoals Montov overigens zegt, als er zaken misdrijven zijn gepleegd, vooral aanpakken zoals ieder ander, maar het komt allemaal nogal op me over als een politieke heksenjacht met het jarenlange Benghazi en e-mail gezeik...en nee, dan bedoel ik niet dat jij persoonlijk jarenlang hierover bezig bent, dat weet ik niet.
Als Trump over 3 jaar op moet voor een 2e termijn hebben ze het waarschijnlijk nog steeds over Hillary in plaats van de democratische kandidaat van 2020.
  donderdag 9 november 2017 @ 20:17:01 #118
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174967039
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 20:11 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Nee hoor, je mag het er zoveel over hebben als je wilt.

Maar ik begrijp niet dat Trump aanhangers nog zo met haar bezig zijn. Ze is verslagen, speelt geen rol van betekenis meer en komt ook niet terug. Waarom er dan nog over blijven doormekkeren?
Dat is inderdaad de discours hier. Zing je hier niet mee met het koor wordt je automatisch in het andere kamp gegooid. Dit is gemakkelijk om 'oppositie' te definiëren.
Doormekkeren is in the eye of the beholder. Daar zit ik niet mee.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  donderdag 9 november 2017 @ 20:17:43 #119
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_174967055
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 20:15 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Als Trump over 3 jaar op moet voor een 2e termijn hebben ze het waarschijnlijk nog steeds over Hillary in plaats van de democratische kandidaat van 2020.
Dat is dan wel weer een voordeel ... hoe meer het op fox news enzo gaat over een secretary of state die sinds 2013 al weg is ipv belangrijke hedendaagse zaken, des te minder motivatie om te stemmen... hopelijk.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 9 november 2017 @ 20:19:26 #120
862 Arcee
Look closer
pi_174967103
Maarten van Rossem: ‘Trump is helemaal geen echte president, hij speelt dat hij president is.'
  donderdag 9 november 2017 @ 20:19:36 #121
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174967106
Nog iets dat ik zojuist voorbij zag komen dat ik interessant vond. Is weer prima constructief voor de Russiagate narratief.

wikileaks twitterde op donderdag 09-11-2017 om 16:51:10 New WikiLeaks publication reveals CIA wrote code to impersonate Kaspersky Labs anti-virus company… https://t.co/S3xcsvMqyR reageer retweet
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  donderdag 9 november 2017 @ 20:19:57 #122
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_174967114
quote:
2s.gif Op donderdag 9 november 2017 20:17 schreef dellipder het volgende:

[..]

Dat is inderdaad de discours hier. Zing je hier niet mee met het koor wordt je automatisch in het andere kamp gegooid. Dit is gemakkelijk om 'oppositie' te definiëren.
Doormekkeren is in the eye of the beholder. Daar zit ik niet mee.
Zelfs al ben je Democraten aanhanger. Hillary kan beter gewoon vergeten worden en men kan zich beter op de politiek van vandaag en de toekomst richten.
  donderdag 9 november 2017 @ 20:20:40 #123
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174967134
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 20:19 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Zelfs al ben je Democraten aanhanger. Hillary kan beter gewoon vergeten worden en men kan zich beter op de politiek van vandaag en de toekomst richten.
Ignorance is bliss
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_174967161
quote:
2s.gif Op donderdag 9 november 2017 19:53 schreef dellipder het volgende:

[..]

Om een voorbeeld van de 13.000 te noemen is er een FOIA of Mueller en Comey gecoördineerd hebben voordat Clinton een verklaring voor de Senate Intelligence Committee aflegde. Dan gaat het over alle documenten met betrekking tot communicatie over deze vraag tussen de FBI en de DoJ.
Maar het zijn verzoeken die tot meer dan een decennium teruggaan.
En hoeveel ik precies wanneer hard van stapel loop maak ik zelf uit, dus dit een zinloze opmerking.
Dat mag je zelf bepalen. Het staat ander echter ook vrij om op een zekere hypocrisie te wijzen. Ik zie heel erg veel wensdenken in je posts als het bijvoorbeeld Clinton betreft, zoals anderen je net ook hebben uitgelegd.

Een FOIA request kun je altijd maken. Dat betekent niet dat de onderliggende informatie er ook is.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 9 november 2017 @ 20:23:03 #125
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_174967187
quote:
2s.gif Op donderdag 9 november 2017 20:20 schreef dellipder het volgende:

[..]

Ignorance is bliss
Wat moeten we in godsnaam nog met oude koeien van een gefaalde presidentskandidate die geen rol meer speelt. We weten nu wel dat ze mailtjes verstuurde op de verkeerde server. Get over it.
  Overall beste user 2022 donderdag 9 november 2017 @ 20:28:10 #126
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_174967339
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 20:23 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Wat moeten we in godsnaam nog met oude koeien van een gefaalde presidentskandidate die geen rol meer speelt. We weten nu wel dat ze mailtjes verstuurde op de verkeerde server. Get over it.
Dat Jared en Ivanka en nog wat lui rondom Trump dat ook deden is eigenlijk interessanter. Die hadden toch moeten weten dat het niet kan.

Maar ja.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 9 november 2017 @ 20:29:23 #127
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_174967371
quote:
McConnell: Moore should step down if allegations true

Senate Republican leadership is calling for Alabama GOP candidate Roy Moore to step down as the party's nominee if new allegations of his inappropriate sexual conduct against a 14-year old girl in 1979 are true.

Both Senate Majority Leader Mitch McConnell (R-Ky.) and National Republican Senatorial Committee chairman Sen. Cory Gardner (R-Colo.) released brief statements on Thursday, shortly after The Washington Post published the allegations.

"If these allegations are true, he must step aside," McConnell said.

Gardner's statement echoed that from McConnell.

“The allegations against Alabama Senate candidate Roy Moore are deeply troubling,” he said. “If these allegations are found to be true, Roy Moore must drop out of the Alabama special Senate election.”

Earlier Thursday, The Washington Post reported that Moore is being accused of inappropriate sexual conduct a 14-year-old girl in 1979.

Leigh Corfman, now 53, said she met GOP candidate Roy Moore when he offered to watch her during her mother's child custody hearing. Moore, at the time, served as an assistant district attorney.

Corfman said Moore asked for her phone number, and that the two met on two more occasions. On the first, the two kissed. During the second, she said Moore removed his clothes, took off her shirt and pants, and touched her over her bra and underpants, according to the account in the newspaper.
Ik ben het zowaar eens met McConnell.
  donderdag 9 november 2017 @ 20:29:39 #128
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174967377
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 20:21 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat mag je zelf bepalen. Het staat ander echter ook vrij om op een zekere hypocrisie te wijzen. Ik zie heel erg veel wensdenken in je posts als het bijvoorbeeld Clinton betreft, zoals anderen je net ook hebben uitgelegd.

Een FOIA request kun je altijd maken. Dat betekent niet dat de onderliggende informatie er ook is.
Het gaat er nu juist over dat het vrijgeven van de publieke documenten de afgelopen jaren zo langzaam aan is gegaan of in sommige gevallen de FOIA's 'kwijt' zijn geraakt dat het net leek alsof er bewust werd tegengewerkt.
De aanpak van Christopher Wray is werkelijk een groot verschil daarmee en ik denk dat met het wegwerken van het achterstallige er wel een heel kleine kan aanwezig is dat er wat informatie gaat vrijkomen die in lopende zaken veel op zou kunnen leveren.
Het zijn een pak documenten die 13.000 verzoeken representeren.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  donderdag 9 november 2017 @ 20:30:24 #129
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174967393
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 20:23 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Wat moeten we in godsnaam nog met oude koeien van een gefaalde presidentskandidate die geen rol meer speelt. We weten nu wel dat ze mailtjes verstuurde op de verkeerde server. Get over it.
Bij lange na niet. Hoewel het de goede kant opgaat.

[ Bericht 22% gewijzigd door dellipder op 09-11-2017 20:53:38 ]
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  Overall beste user 2022 donderdag 9 november 2017 @ 20:32:56 #130
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_174967464
quote:
2s.gif Op donderdag 9 november 2017 20:30 schreef dellipder het volgende:

[..]

Bij lange na niet. Hoewel het de goede kant opgaat.
Idd. Die van Ivanka en Jared zullen wel door Mueller worden bekeken. Dat was ik even vergeten.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Moderator donderdag 9 november 2017 @ 20:33:18 #131
54278 crew  Tijger_m
42
pi_174967473
quote:
2s.gif Op donderdag 9 november 2017 20:29 schreef dellipder het volgende:

[..]

Het gaat er nu juist over dat het vrijgeven van de publieke documenten de afgelopen jaren zo langzaam aan is gegaan of in sommige gevallen de FOIA's 'kwijt' zijn geraakt dat het net leek alsof er bewust werd tegengewerkt.
De aanpak van Christopher Wray is werkelijk een groot verschil daarmee en ik denk dat met het wegwerken van het achterstallige er wel een heel kleine kan aanwezig is dat er wat informatie gaat vrijkomen die in lopende zaken veel op zou kunnen leveren.
Het zijn een pak documenten die 13.000 verzoeken representeren.
Ach ja, pretenderen dat er zaken in de doofpot zitten zonder enig bewijs is een fantastisch spel waar je nooit mee kan verliezen, natuurlijk.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator donderdag 9 november 2017 @ 20:33:59 #132
54278 crew  Tijger_m
42
pi_174967490
quote:
2s.gif Op donderdag 9 november 2017 20:30 schreef dellipder het volgende:

[..]

Bij lange na niet. Hoewel het de goede kant opgaat.
Zo, en is ze al aangeklaagd ergens voor? Iets? Zelfs maar een verkeersovertreding?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  donderdag 9 november 2017 @ 20:34:16 #133
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_174967499
quote:
14s.gif Op donderdag 9 november 2017 20:29 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Ik ben het zowaar eens met McConnell.
Mooi als die randdebiel wegblijft uit Washington.

Maar gaat McConnell ook dezelfde oproep doen richting de pussygrabber?
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  donderdag 9 november 2017 @ 20:35:48 #134
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174967539
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 20:33 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Zo, en is ze al aangeklaagd ergens voor? Iets? Zelfs maar een verkeersovertreding?
FEC aanklacht, misschien? Heb ik zojuist nog bericht.
Het is oppositie dus gewoon een rant en niet opletten.

Blok jou!
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  donderdag 9 november 2017 @ 20:37:19 #135
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_174967595
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 20:34 schreef Szura het volgende:

[..]

Mooi als die randdebiel wegblijft uit Washington.

Maar gaat McConnell ook dezelfde oproep doen richting de pussygrabber?
Als vanzelfsprekend niet.

Sowieso is die Moore niet een politieke vriend van McConnell waar hij niet meer om Trump heen kan, maar als ik het artikel van WaPo goed begrijp is dit ook beter gesubstantieerd, door bv. ouders die zich nog herinneren dat ze hun kinderen niet op een date wilden hebben met deze, naar verluid klaarblijkelijke, efebofiel.

Stel nou dat hij zich terug zou trekken, zouden de republikeinen dan alsnog een andere kandidaat mee mogen laten doen in december?
pi_174967742
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 20:19 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Zelfs al ben je Democraten aanhanger. Hillary kan beter gewoon vergeten worden en men kan zich beter op de politiek van vandaag en de toekomst richten.
Dat is nu juist het probleem; in plaats van de corporate democrats te dumpen, en zich te profileren met echt beleid, blijft men negeren waarom men heeft verloren. Zeker nu uitgekomen is dat de DNC gekocht is door het Clinton kamp (opmerkelijke actie van Donna Brazile trouwens), zal het moeilijker worden om het progressieve kamp binnen boord te houden. En daar bovenop wordt de Bernie aanhang uit de partijorganisatie geduwd.

Alleen al het feit dat Kamala Harris als kandidaat wordt neergezet, geeft aan dat ze het nog steeds niet snappen (ze is zwart èn vrouw dat kan toch niet misgaan). Het inzetten van identity politics is ook al zoiets wat voor de Democraten alleen maar averechts heeft gewerkt.
  donderdag 9 november 2017 @ 20:46:44 #137
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_174967906
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 20:41 schreef drexciya het volgende:

[..]

Dat is nu juist het probleem; in plaats van de corporate democrats te dumpen, en zich te profileren met echt beleid, blijft men negeren waarom men heeft verloren. Zeker nu uitgekomen is dat de DNC gekocht is door het Clinton kamp (opmerkelijke actie van Donna Brazile trouwens), zal het moeilijker worden om het progressieve kamp binnen boord te houden. En daar bovenop wordt de Bernie aanhang uit de partijorganisatie geduwd.

Alleen al het feit dat Kamala Harris als kandidaat wordt neergezet, geeft aan dat ze het nog steeds niet snappen (ze is zwart èn vrouw dat kan toch niet misgaan). Het inzetten van identity politics is ook al zoiets wat voor de Democraten alleen maar averechts heeft gewerkt.
Van wat ik van haar gezien heb (en dat is wellicht weinig vergeleken met de echte die hard Amerikaanse politiek-volgers) zou ik Harris ook graag als kandidaat zien eigenlijk. En nee, niet omdat ze vrouw is en omdat ze een kleurtje heeft. Wat ik van haar gezien heb heeft (inhoudelijk) een goede indruk op me gemaakt.

Maar 2020 is daar wellicht wat vroeg voor.

Verder: wat maakte Trump zo bijzonder geschikt als kandidaat (bij het kandidaat stellen)?!?

[ Bericht 3% gewijzigd door Whiskers2009 op 09-11-2017 20:55:55 ]
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 9 november 2017 @ 20:46:48 #138
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_174967909
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 20:37 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Stel nou dat hij zich terug zou trekken, zouden de republikeinen dan alsnog een andere kandidaat mee mogen laten doen in december?
Mijn vraag wordt in dit artikel beantwoord: https://www.washingtonpos(...)85c7f4512_story.html

quote:
Under Alabama state law, the ballot cannot be changed within 76 days of an election, which in this case is scheduled for Dec. 12. But a candidate can still withdraw or a state party can request a state judge or the secretary of state to disqualify a candidate from the race.

In the event of either disqualification or withdrawal, the appropriate state canvassing boards would not certify any votes cast for Moore.

“It’s understandable why you would set your deadline so far in advance,” said Derek Muller, a professor at Pepperdine Law School. “We have so much early voting. We have so much overseas voting.”

Alabama state law does allow write-in votes to be cast in general elections, as long as the names are for living people and written in without using a rubber stamp or stick-on label. Muller said Sen. Luther Strange (R-Ala.), who lost in the primary to Moore, would be an eligible write-in candidate.
  donderdag 9 november 2017 @ 20:50:08 #139
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_174968040
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 20:41 schreef drexciya het volgende:

[..]

Dat is nu juist het probleem; in plaats van de corporate democrats te dumpen, en zich te profileren met echt beleid, blijft men negeren waarom men heeft verloren. Zeker nu uitgekomen is dat de DNC gekocht is door het Clinton kamp (opmerkelijke actie van Donna Brazile trouwens), zal het moeilijker worden om het progressieve kamp binnen boord te houden. En daar bovenop wordt de Bernie aanhang uit de partijorganisatie geduwd.

Alleen al het feit dat Kamala Harris als kandidaat wordt neergezet, geeft aan dat ze het nog steeds niet snappen (ze is zwart èn vrouw dat kan toch niet misgaan). Het inzetten van identity politics is ook al zoiets wat voor de Democraten alleen maar averechts heeft gewerkt.
De primaries van 2020 zullen wel uitmaken met wat voor kandidaat ze komen. En waarom ze verloren heeft daar geeft toch iedereen z'n eigen politieke draai aan.
  donderdag 9 november 2017 @ 20:51:08 #140
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_174968064
quote:
2s.gif Op donderdag 9 november 2017 20:30 schreef dellipder het volgende:

[..]

Bij lange na niet. Hoewel het de goede kant opgaat.
Wat wil je nog horen over verkeerd verzonden e-mails?
  Overall beste user 2022 donderdag 9 november 2017 @ 20:53:32 #141
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_174968145
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 20:50 schreef Hexagon het volgende:

[..]

De primaries van 2020 zullen wel uitmaken met wat voor kandidaat ze komen. En waarom ze verloren heeft daar geeft toch iedereen z'n eigen politieke draai aan.
Als je hoort wat men roept over de GOP in Virginia....Te dicht bij Trump. Te ver van Trump. Nieuw bloed bij Dems. GOP swamp. Etc. Etc.

Altijd hetzelfde. Maar zo blijven jammeren als over HRC? Dat is nieuw.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 9 november 2017 @ 20:53:51 #142
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174968152
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 20:51 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Wat wil je nog horen over verkeerd verzonden e-mails?
'Mailtjes op de verkeerde server' is werkelijk een grove missrepresentatie van de feiten. Hillary Clinton heeft doelbewust geheime en topgheime informatie van beveiligde geëncrypteerde netwerklocaties van de regering SIPRnet, JWICS en CIFS op haar onbeveiligde server opgeslagen die drie maanden lang niet geëncrypteerd werd. Sowieso informatie van een geëncrypteerd overheidsomgeving afhalen is een misdrijf. Verder heeft ze moedwillig 33.000 gedagvaarde documenten vernietigd. En Anthony Wiener kreeg ook nog eens haar vertrouwelijke informatie geforward op zijn computer.

quote:
The FBI revealed Wednesday that it used grand jury subpoenas more broadly than previously known in the course of the investigation into former Secretary of State Hillary Clinton's private email account and server.

A top FBI official disclosed in a court filing that grand jury subpoenas were used to try to obtain records not only from Clinton's account but also from accounts belonging to people she was in contact with.
Dit was half september,
Waar haal jij het idee vandaan dat het but but her e-mail onderzoek afgelopen is? Is dit wensdenken?
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  Overall beste user 2022 donderdag 9 november 2017 @ 20:56:45 #143
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_174968240
quote:
2s.gif Op donderdag 9 november 2017 20:53 schreef dellipder het volgende:

[..]

'Mailtjes op de verkeerde server' is werkelijk een grove missrepresentatie van de feiten. Hillary Clinton heeft doelbewust geheime en topgheime informatie van beveiligde geëncrypteerde netwerklocaties van de regering SIPRnet, JWICS en CIFS op haar onbeveiligde server opgeslagen die drie maanden lang niet geëncrypteerd werd. Sowieso informatie van een geëncrypteerd overheidsomgeving afhalen is een misdrijf. Verder heeft ze moedwillig 33.000 gedagvaarde documenten vernietigd. En Anthony Wiener kreeg ook nog eensy haar vertrouwelijke informatie geforward op zijn computer.
Waarom zwijg je dan over Ivanka en Jared die het dit jaar nog deden?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 9 november 2017 @ 20:58:15 #144
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_174968286
quote:
2s.gif Op donderdag 9 november 2017 20:53 schreef dellipder het volgende:

[..]

'Mailtjes op de verkeerde server' is werkelijk een grove missrepresentatie van de feiten. Hillary Clinton heeft doelbewust geheime en topgheime informatie van beveiligde geëncrypteerde netwerklocaties van de regering SIPRnet, JWICS en CIFS op haar onbeveiligde server opgeslagen die drie maanden lang niet geëncrypteerd werd. Sowieso informatie van een geëncrypteerd overheidsomgeving afhalen is een misdrijf. Verder heeft ze moedwillig 33.000 gedagvaarde documenten vernietigd. En Anthony Wiener kreeg ook nog eens haar vertrouwelijke informatie geforward op zijn computer.
Goed en wat moeten we nog met die informatie?
pi_174968518
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 20:46 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Van wat ik van haar gezien heb (en dat is wellicht weinig vergeleken met de echte die hard Amerikaanse politiek-volgers) zou ik Harris ook graag als kandidaat zien eigenlijk. En nee, niet omdat ze vrouw is en omdat ze een kleurtje heeft. Wat ik van haar gezien heb heeft (inhoudelijk) een goede indruk op me gemaakt.
Even één wapenfeit van haar, ze heeft Steve Mnuchin (zit nu in de Trump entourage) niet laten vervolgen, terwijl hij allerlei frauduleuze acties had uitgehaald (fraudclosure en dergelijke). Tel daarbij op dat ze blijkbaar goed is gekeurd door het grote geld (potentiële donors van de partij), en dan heb je juist iemand die niet het type kandidaat waar men op zit te wachten.

quote:
Verder: wat maakte Trump zo bijzonder geschikt als kandidaat (bij het kandidaat stellen)?!?
Trump voelde blijkbaar heel goed het anti-establishment sentiment van een groot aantal stemmers aan, en speelde daar op in, wat blijkbaar de vele andere kandidaten bij de GOP niet konden. Je kunt veel van Trump zeggen, maar hij wist alle andere kandidaten weg te zetten, en dat is toch wel een prestatie.

Laten we wat dat betreft duidelijk zijn; het ging in het geheel niet om competenties, want anders was men met heel andere kandidaten gekomen. Ook inhoudelijk ging de presidentscampagne helemaal nergens over.
  donderdag 9 november 2017 @ 21:07:16 #146
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174968589
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 20:58 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Goed en wat moeten we nog met die informatie?
Wat kan mij dat nou barsten wat je ermee doet (hoewel deze exercitie wel onnodig persistent is)?
In elk geval heb ik een meer accurate omschrijving gedeeld dan jouw perceptie over dit topic (wat mailtjes, servertje-laat me niet lachen) .
Verder is dit een lopende FBI zaak, dus er zal ongetwijfeld in de loop van tijd nieuwe informatie hierover vrijkomen.

Maar even een stap terug. Het bericht waar jouw hele rant een reactie op is gaat over Christopher Wray en zijn aanpak van de FOIA achterstand.
Wil jij het soms heel erg graag over Hillary Clinton hebben? Dat je me hiermee blijft lastigvallen? Dat mag. Ik heb nog een heleboel wat ik over dit topic kan vertellen.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  donderdag 9 november 2017 @ 21:07:17 #147
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_174968590
Maar Trump heeft het toch al veel vaker geprobeerd? Volgens mij was het meer geluk dan wijsheid dat hij de primaries won.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  donderdag 9 november 2017 @ 21:13:25 #148
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_174968744
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 21:04 schreef drexciya het volgende:

[..]

Even één wapenfeit van haar, ze heeft Steve Mnuchin (zit nu in de Trump entourage) niet laten vervolgen, terwijl hij allerlei frauduleuze acties had uitgehaald (fraudclosure en dergelijke). Tel daarbij op dat ze blijkbaar goed is gekeurd door het grote geld (potentiële donors van de partij), en dan heb je juist iemand die niet het type kandidaat waar men op zit te wachten.

[..]

Trump voelde blijkbaar heel goed het anti-establishment sentiment van een groot aantal stemmers aan, en speelde daar op in, wat blijkbaar de vele andere kandidaten bij de GOP niet konden. Je kunt veel van Trump zeggen, maar hij wist alle andere kandidaten weg te zetten, en dat is toch wel een prestatie.

Laten we wat dat betreft duidelijk zijn; het ging in het geheel niet om competenties, want anders was men met heel andere kandidaten gekomen. Ook inhoudelijk ging de presidentscampagne helemaal nergens over.
1. Jij bent vast en zeker geen jurist
2. Nee maar, ze ligt goed bij de (potentiele) donoren vd partij. Schande, je moet juist iemand kandidaat stellen waarmee je geen campagnegelden kunt werven! Dat is pas slim!!!
3. Ik had het over "bij het kandidaat stellen", niet over "tijdens de campagne"
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 9 november 2017 @ 21:14:15 #149
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174968773
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 20:56 schreef Ulx het volgende:

[..]

Waarom zwijg je dan over Ivanka en Jared die het dit jaar nog deden?
Heb ik destijds ook aangetikt en meerdere malen mijn uitleg gegeven waarom dit verschillende zaken betreffen.
Maar om het nog eens simpel en kort te omschrijven; er is een verschil tussen (privé)e-mail verkeer en daar geen state.gov e-mail adres voor gebruiken en geheime en topgeheime informatie van geëncrypteerde regeringslocaties afhalen (dit is een misdrijf) en die opslaan op een (onbeveiligde) privé server en geheime en topgeheime informatie forwarden naar een privépersoon die geen autorisatie heeft.
En gedagvaarde documenten moedwillig vernietigen mag ook niet.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  Overall beste user 2022 donderdag 9 november 2017 @ 21:17:31 #150
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_174968872
Gezien Jared's gekloot en gelieg om een security clearance te krijgen lijkt het doorsturen van officiële emails me toch eigenlijk wel een issue. Maar dan moet Ivanka ook weg.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 9 november 2017 @ 21:18:53 #151
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_174968905
quote:
2s.gif Op donderdag 9 november 2017 21:07 schreef dellipder het volgende:

[..]

Wat kan mij dat nou barsten wat je ermee doet (hoewel deze exercitie wel onnodig persistent is)?
In elk geval heb ik een meer accurate omschrijving gedeeld dan jouw perceptie over dit topic (wat mailtjes, servertje-laat me niet lachen) .
Verder is dit een lopende FBI zaak, dus er zal ongetwijfeld in de loop van tijd nieuwe informatie hierover vrijkomen.

Maar even een stap terug. Het bericht waar jouw hele rant een reactie op is gaat over Christopher Wray en zijn aanpak van de FOIA achterstand.
Wil jij het soms heel erg graag over Hillary Clinton hebben? Dat je me hiermee blijft lastigvallen? Dat mag. Ik heb nog een heleboel wat ik over dit topic kan vertellen.
Chill eens een beetje.. Niet alles is een persoonlijke aanval he? Kritische vragen moeten gewoon kunnen in een discussie..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 9 november 2017 @ 21:19:13 #152
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_174968916
Maar, kunnen we concluderen dat doordat de DOJ onder Sessions nog geen aanklacht heeft ingediend dat het nog niet zo triviaal is om haar voor de rechter te slepen hieromtrent?
  donderdag 9 november 2017 @ 21:20:11 #153
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_174968952
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 21:19 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Maar, kunnen we concluderen dat doordat de DOJ onder Sessions nog geen aanklacht heeft ingediend dat het nog niet zo triviaal is om haar voor de rechter te slepen hieromtrent?
Het is dan juist wel triviaal ;)
Ik denk dat je een ander woord zoekt.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 9 november 2017 @ 21:20:55 #154
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_174968969
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 21:20 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Het is dan juist wel triviaal ;)
Ja, lijkt me ook ... triviaal in die zin dat er niet voldoende gevonden is om genoeg aanleiding te geven voor een strafzaak ... maar dat zal ik wel verkeerd zien, dan, toch?
  donderdag 9 november 2017 @ 21:21:17 #155
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174968978
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 21:19 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Maar, kunnen we concluderen dat doordat de DOJ onder Sessions nog geen aanklacht heeft ingediend dat het nog niet zo triviaal is om haar voor de rechter te slepen hieromtrent?
Nee, natuurlijk niet.
Het enige dat een feit is dat Jeff Sessions zich verschoond heeft op de zaken Uranium One, Clinton Foundation en Clinton e-mail (ik vergeet nog iets, weet ik niet meer).
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  donderdag 9 november 2017 @ 21:21:46 #156
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_174968986
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 21:20 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Ja, lijkt me ook ... triviaal in die zin dat er niet voldoende gevonden is om genoeg aanleiding te geven voor een strafzaak ... maar dat zal ik wel verkeerd zien, dan, toch?
Je schreef iets anders. Lees je vorige post nog eens na :P
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 9 november 2017 @ 21:21:55 #157
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_174968992
quote:
2s.gif Op donderdag 9 november 2017 21:21 schreef dellipder het volgende:

[..]

Nee, natuurlijk niet.
Het enige dat een feit is dat Jeff Sessions zich verschoond heeft op de zaken Uranium One, Clinton Foundation en Clinton e-mail (ik vergeet nog iets, weet ik niet meer).
Waarom denk jij dan dat de DOJ nog geen actie heeft ondernomen?
  donderdag 9 november 2017 @ 21:23:03 #158
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_174969017
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 21:21 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Je schreef iets anders. Lees je vorige post nog eens na :P
Ik snap niet wat je bedoelt.
  donderdag 9 november 2017 @ 21:23:44 #159
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174969039
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 21:21 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Waarom denk jij dan dat de DOJ nog geen actie heeft ondernomen?
Dat zeg ik niet. Er is over de zaken die zojuist heb benoemd geen DoJ onder Jeff Sessions.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  donderdag 9 november 2017 @ 21:27:43 #160
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_174969164
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 21:19 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Maar, kunnen we concluderen dat doordat de DOJ onder Sessions nog geen aanklacht heeft ingediend dat het nog niet zo triviaal is om haar voor de rechter te slepen hieromtrent?
Voor iets triviaals sleep je iemand niet voor het gerecht.
Je bedoelde wellicht cruciaal? Of "het is kennelijk zo triviaal dat het geen aanklacht waard is"?

Maar wat je geschreven hebt in bovenstaande post is (vrij vertaald) "nog niet zo triviaal dat er aanleiding/noodzaak is haar aan te klagen". Het woord "triviaal" in die zin klopt niet ;)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 9 november 2017 @ 21:28:08 #161
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_174969175
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 21:23 schreef dellipder het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet. Er is over de zaken die zojuist heb benoemd geen DoJ onder Jeff Sessions.
Ja, en mijn vraag is: "Waarom denk jij dat de DOJ nog geen actie heeft ondernomen?" Als Sessions zich teruggetrokken heeft omtrent de mails, dan geldt Rosenstein als backup mag ik aannemen.

Uranium One hebben we het vaker over gehad en waren we het over eens dat het niks te maken heeft met Clinton. Dat was althans mijn perceptie.

Clinton Foundation ben ik me niet bewust van daadwerkelijk serieuze aantijgingen, maar dit zal ook als het over een federale aangelegenheid gaat onder Rosenstein vallen, mits Sessions zich terug heeft getrokken.
  donderdag 9 november 2017 @ 21:29:28 #162
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_174969212
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 21:23 schreef dellipder het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet. Er is over de zaken die zojuist heb benoemd geen DoJ onder Jeff Sessions.
DOJ = Department of Justice he? Begrijp je de vraag wel?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 9 november 2017 @ 21:31:13 #163
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_174969271
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 21:27 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Voor iets triviaals sleep je iemand niet voor het gerecht.
Je bedoelde wellicht cruciaal? Of "het is kennelijk zo triviaal dat het geen aanklacht waard is"?

Maar wat je geschreven hebt in bovenstaande post is (vrij vertaald) "nog niet zo triviaal dat er aanleiding/noodzaak is haar aan te klagen". Het woord "triviaal" in die zin klopt niet ;)
Ik zei niet dat het over een trivialiteit ging, maar dat het aanklagen zelf triviaal (als in: makkelijk, simpel, alledaags) zou zijn. Stel ik word gepakt op heterdaad voor een roofoverval met 2 doden waar het ook op camera staat. Dan is het triviaal om me voor de rechter te krijgen. Het feit zelf is dan niet per se triviaal...
  donderdag 9 november 2017 @ 21:31:57 #164
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174969295
Dit vind ik ook interessant;

JudicialWatch twitterde op donderdag 09-11-2017 om 21:22:24 BREAKING: JW sued DOJ for communications related to the immigration parole of Natalia Veselnitskaya – the Russian a… https://t.co/qufdQChodU reageer retweet
JudicialWatch twitterde op donderdag 09-11-2017 om 21:23:17 JW Prez @TomFitton: “The ‘Russian lawyer’ who finagled a meeting with Donald Trump Jr. evidently wasn’t supposed to… https://t.co/GeJZRcZ2EO reageer retweet
Gisteren of eergisteren kwam ik een aantal berichtten tegen over dat Veselnitskaya voor en na de Trump Tower meeting met Donald Jr met leden van Fusion GPS heeft overlegd.
Ga ik nog opzoeken en toevoegen zodra ik ze gevonden heb.
Balen. Bron is Foxnews en uit betrouwbare bron (net zoals veel artikelen van The Washington Post, overigens).

[ Bericht 1% gewijzigd door dellipder op 09-11-2017 21:38:54 ]
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  Overall beste user 2022 donderdag 9 november 2017 @ 21:32:00 #165
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_174969299
Trouwens: Good luck met die FOIA aanvragen bij State. Iedereen met kennis van zaken is opgestapt wegens Tillerson en er is een soort vacaturestop. De mensen die nog over zijn hebben onderhand een bloedschurft aan deze regering en haar incompetentie en vernielzucht gekregen of zijn volledig gedemotiveerd.
Ik vrees dat er handjes te weinig, te kort of te klein zijn om snel aan de verzoeken te kunnen voldoen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 9 november 2017 @ 21:32:27 #166
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174969316
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 21:29 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

DOJ = Department of Justice he? Begrijp je de vraag wel?
Ja, ik begrijp de vraag.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  donderdag 9 november 2017 @ 21:35:30 #167
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_174969393
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 21:31 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Ik zei niet dat het over een trivialiteit ging, maar dat het aanklagen zelf triviaal (als in: makkelijk, simpel, alledaags) zou zijn. Stel ik word gepakt op heterdaad voor een roofoverval met 2 doden waar het ook op camera staat. Dan is het triviaal om me voor de rechter te krijgen. Het feit zelf is dan niet per se triviaal...
Ik ken het gebruik vh woord triviaal niet op die manier. Wellicht mijn makke dan.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 9 november 2017 @ 21:38:42 #168
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_174969482
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 21:35 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ik ken het gebruik vh woord triviaal niet op die manier. Wellicht mijn makke dan.
Hm. volgens de online vandale betekent het alledaags, onbeduidend.

Lijkt er op dat dit op 2 manieren uitgelegd zou kunnen worden zoals ik het gebruikte... alledaags <> onbeduidend
  donderdag 9 november 2017 @ 21:44:55 #169
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_174969660
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 21:38 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Hm. volgens de online vandale betekent het alledaags, onbeduidend.

Lijkt er op dat dit op 2 manieren uitgelegd zou kunnen worden zoals ik het gebruikte... alledaags <> onbeduidend
Die betekenissen (alledaags en onbeduidend) ken ik wel. Ik ken de manier waarop jij het woord triviaal in die zin waar ik het over had gebruikt niet. Nooit eerder gezien.
Daarom reageerde ik zoals ik deed. Maar nogmaals: kan prima mijn makke zijn.

Anyway, we dwalen wat af (ja, komt door mij). ;)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 9 november 2017 @ 21:46:15 #170
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_174969693
kylegriffin1 twitterde op donderdag 09-11-2017 om 00:25:10 The Michigan state Senate has approved concealed firearms in schools, stadiums and bars, citing the mass shootings in Texas and Las Vegas. https://t.co/Dd7QHdsnwX reageer retweet
  donderdag 9 november 2017 @ 21:48:38 #171
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_174969763
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 21:44 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Die betekenissen (alledaags en onbeduidend) ken ik wel. Ik ken de manier waarop jij het woord triviaal in die zin waar ik het over had gebruikt niet. Nooit eerder gezien.
Daarom reageerde ik zoals ik deed. Maar nogmaals: kan prima mijn makke zijn.

Anyway, we dwalen wat af (ja, komt door mij). ;)
Nou ja, ten overvloedde.. dit bedoelde ik:

Maar, kunnen we concluderen dat, doordat de DOJ onder Rosenstein nog geen aanklacht heeft ingediend, dat het nog niet zo makkelijk is om haar voor de rechter te slepen hieromtrent?
  donderdag 9 november 2017 @ 21:48:43 #172
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174969767
quote:
6s.gif Op donderdag 9 november 2017 21:46 schreef Nibb-it het volgende:
kylegriffin1 twitterde op donderdag 09-11-2017 om 00:25:10 The Michigan state Senate has approved concealed firearms in schools, stadiums and bars, citing the mass shootings in Texas and Las Vegas. https://t.co/Dd7QHdsnwX reageer retweet
In Amsterdam leggen de autoriteiten betonblokken neer die met een vrachtwagen die een beetje vaart erin houdt opzij geduwd kunnen worden.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  donderdag 9 november 2017 @ 21:49:02 #173
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_174969780
quote:
6s.gif Op donderdag 9 november 2017 21:46 schreef Nibb-it het volgende:
kylegriffin1 twitterde op donderdag 09-11-2017 om 00:25:10 The Michigan state Senate has approved concealed firearms in schools, stadiums and bars, citing the mass shootings in Texas and Las Vegas. https://t.co/Dd7QHdsnwX reageer retweet
|:( |:( |:(
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 9 november 2017 @ 21:51:30 #174
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_174969854
FWIW: Michigan State Senate bestaat uit 27 republikeinen en 11 democraten.

Zo te zien ook flink gerrymandered ... met ongeveer 50/50 aan stemmen komen ze tot deze verdeling. Ja, serieus.
  donderdag 9 november 2017 @ 21:54:47 #175
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_174969966
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 21:51 schreef ExtraWaskracht het volgende:
FWIW: Michigan State Senate bestaat uit 27 republikeinen en 11 democraten.
Aangezien dat soort dingen over het algemeen niet uit Democratische koker komt, vermoedde ik al een Rep meerderheid idd
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 9 november 2017 @ 21:57:44 #176
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_174970050
quote:
9s.gif Op donderdag 9 november 2017 21:48 schreef dellipder het volgende:

[..]

In Amsterdam leggen de autoriteiten betonblokken neer die met een vrachtwagen die een beetje vaart erin houdt opzij geduwd kunnen worden.
In welke zin? Stukje meeschuiven, maar wel dik afremmen waardoor vrachtwagen alsnog uitgeschakeld is als letale kracht? Of als in vooruitschuiven met flinke vaart en de slachtoffes maken met het betonblok voor de wagen ipv met de vrachtwagen zelf?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 9 november 2017 @ 21:59:48 #177
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_174970108
AaronBlake twitterde op donderdag 09-11-2017 om 21:53:57 Wow. This defense of Roy Moore from AL state Auditor Jim Ziegler:"Take Joseph and Mary. Mary was a teenager and Joseph was an adult carpenter. They became parents of Jesus.” https://t.co/fy28HOPHO9 reageer retweet
  Overall beste user 2022 donderdag 9 november 2017 @ 22:01:34 #178
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_174970156
quote:
14s.gif Op donderdag 9 november 2017 21:59 schreef Nibb-it het volgende:
AaronBlake twitterde op donderdag 09-11-2017 om 21:53:57 Wow. This defense of Roy Moore from AL state Auditor Jim Ziegler:"Take Joseph and Mary. Mary was a teenager and Joseph was an adult carpenter. They became parents of Jesus.” https://t.co/fy28HOPHO9 reageer retweet
Goed excuus. Ik wil vrijspraak.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 9 november 2017 @ 22:01:36 #179
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_174970158
quote:
14s.gif Op donderdag 9 november 2017 21:59 schreef Nibb-it het volgende:
AaronBlake twitterde op donderdag 09-11-2017 om 21:53:57 Wow. This defense of Roy Moore from AL state Auditor Jim Ziegler:"Take Joseph and Mary. Mary was a teenager and Joseph was an adult carpenter. They became parents of Jesus.” https://t.co/fy28HOPHO9 reageer retweet
Serieus?!? :|W
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_174970183
quote:
2s.gif Op donderdag 9 november 2017 21:21 schreef dellipder het volgende:

[..]

Nee, natuurlijk niet.
Het enige dat een feit is dat Jeff Sessions zich verschoond heeft op de zaken Uranium One, Clinton Foundation en Clinton e-mail (ik vergeet nog iets, weet ik niet meer).
Het enige waarvan Sessions zich verschoond heeft is het onderzoek van Mueller. Niks uranium one, Clinton foundation, Clinton whatever.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  donderdag 9 november 2017 @ 22:04:22 #181
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_174970241
quote:
14s.gif Op donderdag 9 november 2017 21:59 schreef Nibb-it het volgende:
AaronBlake twitterde op donderdag 09-11-2017 om 21:53:57 Wow. This defense of Roy Moore from AL state Auditor Jim Ziegler:"Take Joseph and Mary. Mary was a teenager and Joseph was an adult carpenter. They became parents of Jesus.” https://t.co/fy28HOPHO9 reageer retweet
Ik herinner met iets als Mohammed en Aisha ...

Toegegeven ze was iets jonger, maar lijkt me hetzelfde argument.
  donderdag 9 november 2017 @ 22:08:23 #182
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174970328
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 21:57 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

In welke zin? Stukje meeschuiven, maar wel dik afremmen waardoor vrachtwagen alsnog uitgeschakeld is als letale kracht? Of als in vooruitschuiven met flinke vaart en de slachtoffes maken met het betonblok voor de wagen ipv met de vrachtwagen zelf?
Ik weet het niet precies. Iemand vertelde me dat geen van deze blokken verankerd waren. Ik denk dat de drempel ermee verhoogd wordt, maar het effectiever zou zijn als dat wel was gedaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door dellipder op 09-11-2017 22:14:11 ]
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  donderdag 9 november 2017 @ 22:11:15 #183
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_174970399
quote:
2s.gif Op donderdag 9 november 2017 22:08 schreef dellipder het volgende:

[..]

Ik weet het niet precies. Iemand vertelde me dat geen van deze blokken verankerd waren. Ik denk dat de drempel ermee verhoogd wordt, maar het effectiever zou zijn als dat wel zijn.
Dat is nog maar de vraag.

Maar ook wij dwalen af ;)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 9 november 2017 @ 22:12:24 #184
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_174970423
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 22:10 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Hoe dan ook heb je geen betaalde trolls nodig. Je kunt gewoon op weerwoord.nl extreem-rechts vrijuit hun gang zien gaan, waar dat vroeger een forum was met normaal discours is het nu bijna alleen extreem rechts.
Dit is de eerste keer dat ik van die site hoor...
  donderdag 9 november 2017 @ 22:12:33 #185
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174970427
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 22:02 schreef Barbusse het :

[..]

Het enige waarvan Sessions zich verschoond heeft is het onderzoek van Mueller. Niks uranium one, Clinton foundation, Clinton whatever.
quote:
Rep. Matt Gaetz (R-FL) said that when he asked Sessions to appoint a special counsel to investigate the 2010 Uranium One deal and Fusion GPS, the attorney general stood up, said he could not discuss the matter because he had recused himself, and walked out of the room, leaving them with a group of Rosenstein staffers “who showed no interest.”
quote:
“He said that anything that had to do with 2016 election, or Russia, or the candidates in the 2016 election, fell under the scope of his recusal, and he left the room,” Gaetz said.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  donderdag 9 november 2017 @ 22:12:43 #186
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_174970429
quote:
14s.gif Op donderdag 9 november 2017 21:59 schreef Nibb-it het volgende:
AaronBlake twitterde op donderdag 09-11-2017 om 21:53:57 Wow. This defense of Roy Moore from AL state Auditor Jim Ziegler:"Take Joseph and Mary. Mary was a teenager and Joseph was an adult carpenter. They became parents of Jesus.” https://t.co/fy28HOPHO9 reageer retweet
_O- :')
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  donderdag 9 november 2017 @ 22:13:56 #187
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_174970460
quote:
6s.gif Op donderdag 9 november 2017 22:12 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Dit is de eerste keer dat ik van die site hoor...
Heb het idee dat ik wat mis?
  donderdag 9 november 2017 @ 22:14:49 #188
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_174970479
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 22:10 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

O, ook pas sinds 13 juli 2017 geregistreerd. Ja, kan.

Aan de andere kant heb je bv. ook lui als MrRatio, Elzies en de_cameraman_uit_colombia oid waar ik dat zeker niet van zou denken.

Er was eerder ook zo'n figuur die bijna alleen extreme memes postte, was een vrouwelijke nick, maar ben d'r naam kwijt.

Hoe dan ook heb je geen betaalde trolls nodig. Je kunt gewoon op weerwoord.nl extreem-rechts vrijuit hun gang zien gaan, waar dat vroeger een forum was met normaal discours is het nu bijna alleen extreem rechts.
Mata = El_Matador (en nog wel meer nicks) = cameraman = hier al even (geen nwe user) en glijdt steeds meer af in complottheorieen met de jaren (gespeeld of niet).

De anderen weet ik niet precies. Wel qua het inschatten van eea, maar niet hoelang ze rondstruinen en hoeveelste nick evt.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 9 november 2017 @ 22:17:30 #189
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_174970572
quote:
5s.gif Op donderdag 9 november 2017 22:13 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Heb het idee dat ik wat mis?
Je had het over weerwoord.nl?
  donderdag 9 november 2017 @ 22:18:29 #190
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_174970601
quote:
6s.gif Op donderdag 9 november 2017 22:17 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Je had het over weerwoord.nl?
Ja, maar ik ben echt so lost .. waarom sla je hierop aan?
  donderdag 9 november 2017 @ 22:19:42 #191
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_174970632
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 22:18 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Ja, maar ik ben echt so lost .. waarom sla je hierop aan?
Je bracht het alsof het een vrij bekende site was, of zo kwam het tenminste op mij over.
  donderdag 9 november 2017 @ 22:20:37 #192
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_174970656
quote:
6s.gif Op donderdag 9 november 2017 22:19 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Je bracht het alsof het een vrij bekende site was, of zo kwam het tenminste op mij over.
Oh ok, ik zie dus spoken? Naja, google maar eens "politiek forum" .. vierde resultaat voor mij. Bestond denk ik al voor fok, maar kan me daarin vergissen. Die zonnebrilletjes in je replies verwarden me in dat geval.

[ Bericht 4% gewijzigd door ExtraWaskracht op 09-11-2017 22:26:37 ]
  donderdag 9 november 2017 @ 22:35:34 #193
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
  Moderator donderdag 9 november 2017 @ 22:35:49 #194
54278 crew  Tijger_m
42
pi_174971064
quote:
2s.gif Op donderdag 9 november 2017 20:53 schreef dellipder het volgende:

[..]

'Mailtjes op de verkeerde server' is werkelijk een grove missrepresentatie van de feiten. Hillary Clinton heeft doelbewust geheime en topgheime informatie van beveiligde geëncrypteerde netwerklocaties van de regering SIPRnet, JWICS en CIFS op haar onbeveiligde server opgeslagen die drie maanden lang niet geëncrypteerd werd. Sowieso informatie van een geëncrypteerd overheidsomgeving afhalen is een misdrijf. Verder heeft ze moedwillig 33.000 gedagvaarde documenten vernietigd. En Anthony Wiener kreeg ook nog eens haar vertrouwelijke informatie geforward op zijn computer.

[..]

Dit was half september,
Waar haal jij het idee vandaan dat het but but her e-mail onderzoek afgelopen is? Is dit wensdenken?
En niets van wat jij beweert bleek waar of strafbaar te zijn. Lastig, he?

Weiner had helemaal geen Clinton informatie bleek achteraf maar dat weet je vast wel, blijkbaar zijn voor jou zaken die iemand beweert een feit maar ja, toch wel gek dan dat een Republikeins Congress er hele-maal niets mee kan en volledig onderuit gehaald word.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_174971154
quote:
14s.gif Op donderdag 9 november 2017 21:59 schreef Nibb-it het volgende:
AaronBlake twitterde op donderdag 09-11-2017 om 21:53:57 Wow. This defense of Roy Moore from AL state Auditor Jim Ziegler:"Take Joseph and Mary. Mary was a teenager and Joseph was an adult carpenter. They became parents of Jesus.” https://t.co/fy28HOPHO9 reageer retweet
Dat die man een steekje of vijfentwintig los had zitten was ook al wel langer bekend.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 9 november 2017 @ 22:41:44 #196
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_174971206
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 22:39 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat die man een steekje of vijfentwintig los had zitten was ook al wel langer bekend.
Nou ja, dit is iemand anders die dit zegt over Moore he, niet Moore die zichzelf verdedigt .. die ontkent gewoon.
pi_174971380
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 22:41 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Nou ja, dit is iemand anders die dit zegt over Moore he, niet Moore die zichzelf verdedigt .. die ontkent gewoon.
Ah, las de tweet even verkeerd. Dacht dat Ziegler de verdediging enkel doorgaf. ;)
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 9 november 2017 @ 23:01:32 #198
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_174971625
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 22:49 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ah, las de tweet even verkeerd. Dacht dat Ziegler de verdediging enkel doorgaf. ;)
Heh ja, had al zo'n idee. ;)
pi_174971739
De Republikeinen in de senaat hebben inmiddels ook een eigen voorstel voor het belastingplan klaar:
https://www.npr.org/2017/(...)s&utm_content=202809
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 9 november 2017 @ 23:08:55 #200
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_174971813
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 23:05 schreef Monolith het volgende:
De Republikeinen in de senaat hebben inmiddels ook een eigen voorstel voor het belastingplan klaar:
https://www.npr.org/2017/(...)s&utm_content=202809
Om het makkelijk te maken hebben ze het allebei de naam "The Tax Cut and Jobs Act" gegeven.
  donderdag 9 november 2017 @ 23:21:28 #201
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_174972118
McCain durft een wat directer standpunt te nemen dan McConnell:



Bron: https://www.mccain.senate(...)89-8323-8C8EF9F69D00
pi_174972143
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 20:11 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Nee hoor, je mag het er zoveel over hebben als je wilt.

Maar ik begrijp niet dat Trump aanhangers nog zo met haar bezig zijn. Ze is verslagen, speelt geen rol van betekenis meer en komt ook niet terug. Waarom er dan nog over blijven doormekkeren?
Het stoort mij vooral dat het dezelfde uitgekauwde zaken betreft. Benghazi is acht keer onderzocht ofzo en het is een totale nothingburger gebleken.
In principe mogen ze over nieuwe zaken best blijven doormekkeren. Ik neem namelijk vast een voorschot op de periode na Trump, als er bijv. een democraat inmiddels een jaartje aan de macht is en ik waarschijnlijk nog steeds verlekkerd alle vuile was zit te volgen die over Trump naar buiten komt tijdens zijn presidentsperiode en zijn volstrekt normloze gedrag in het kader van belangenverstrengeling. Dat zal over een paar jaar pas goed naar buiten komen denk ik.En dan wil ik niet dat de trumptards gaan roepen 'waarom zo doormekkeren? Trump is al een jaar geen president meer!' ;)
beter een knipoog dan een blauw oog
  donderdag 9 november 2017 @ 23:26:17 #203
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_174972191
Stephen Miller is ondervraagd door Mueller, dixit CNN.
pi_174972238
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 21:04 schreef drexciya het volgende:
Trump voelde blijkbaar heel goed het anti-establishment sentiment van een groot aantal stemmers aan, en speelde daar op in, wat blijkbaar de vele andere kandidaten bij de GOP niet konden. Je kunt veel van Trump zeggen, maar hij wist alle andere kandidaten weg te zetten, en dat is toch wel een prestatie.
En Trump kreeg 90% van de zendtijd natuurlijk zonder diep te hoeven ingaan op policies en zonder ooit scherpe vragen/diepte-interviews. Dat helpt ook wel.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_174972304
quote:
9s.gif Op donderdag 9 november 2017 21:48 schreef dellipder het volgende:

[..]

In Amsterdam leggen de autoriteiten betonblokken neer die met een vrachtwagen die een beetje vaart erin houdt opzij geduwd kunnen worden.
Wel fijn dus, een samenleving waar we niet zo bang hoeven te zijn voor mass shootings en hooguit voor een verknipte jihadstrijder die een vrachtwagen te pakken krijgt.
beter een knipoog dan een blauw oog
  donderdag 9 november 2017 @ 23:35:18 #206
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_174972330
quote:
6s.gif Op donderdag 9 november 2017 23:26 schreef Nibb-it het volgende:
Stephen Miller is ondervraagd door Mueller, dixit CNN.
quote:
Mueller interviews top White House aide

(...)

Miller's role in the firing of FBI Director James Comey was among the topics discussed during the interview as part of the probe into possible obstruction of justice, according to one of the sources.

Special counsel investigators have also shown interest in talking to attendees of a March 2016 meeting where foreign policy adviser George Papadopoulos said that he could arrange a meeting between Trump and Russian President Vladimir Putin through his connections. Miller was also at the meeting, according to a source familiar with the meeting.

(...)

Earlier this year, Miller assisted Trump in writing a memo that explained why Trump planned to fire Comey, according to sources familiar with the matter. Eventually that memo was scrapped because of opposition by White House counsel Don McGahn, who said its contents were problematic, according to The New York Times. The Comey dismissal letter -- drafted during a May weekend at Trump's golf club in Bedminster, New Jersey -- has also drawn interest from the Mueller team. (...)
Dus zowel voor het Rusland gebeuren als obstruction of justice.
  Moderator donderdag 9 november 2017 @ 23:36:07 #207
54278 crew  Tijger_m
42
pi_174972342
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 23:32 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Wel fijn dus, een samenleving waar we niet zo bang hoeven te zijn voor mass shootings en hooguit voor een verknipte jihadstrijder die een vrachtwagen te pakken krijgt.
Dat dus, ja.

Ik maak mij tegenwoordig meer zorgen als mijn vrouw weer eens voor haar werk naar de VS toe moet als waar dan ook ter wereld.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  donderdag 9 november 2017 @ 23:37:06 #208
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_174972356
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 23:36 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Dat dus, ja.

Ik maak mij tegenwoordig meer zorgen als mijn vrouw weer eens voor haar werk naar de VS toe moet als waar dan ook ter wereld.
Kan je je niet beter zorgen maken voor het vallen van een trap of het rijden naar het vliegveld ofzo? Als we het dan toch statistisch gaan bekijken ...
  Moderator donderdag 9 november 2017 @ 23:43:15 #209
54278 crew  Tijger_m
42
pi_174972416
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 23:37 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Kan je je niet beter zorgen maken voor het vallen van een trap of het rijden naar het vliegveld ofzo? Als we het dan toch statistisch gaan bekijken ...
Dat is natuurlijk niet statistisch bezien, he?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  donderdag 9 november 2017 @ 23:45:02 #210
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174972430
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 23:32 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Wel fijn dus, een samenleving waar we niet zo bang hoeven te zijn voor mass shootings en hooguit voor een verknipte jihadstrijder die een vrachtwagen te pakken krijgt.
Ben je de Paris attacks, Charlie Hebdo en de Norway attacks misschien vergeten?
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  Moderator donderdag 9 november 2017 @ 23:48:53 #211
54278 crew  Tijger_m
42
pi_174972464
quote:
2s.gif Op donderdag 9 november 2017 23:45 schreef dellipder het volgende:

[..]

Ben je de Paris attacks, Charlie Hebdo en de Norway attacks misschien vergeten?
Wat wil je daarmee zeggen dan? Dat wij terrorisme hebben in Europa? Duh, dat is al decennia een feit.
Wat we niet, of heel zelden hebben, zijn niet gemotiveerde mass shootings omdat er iemand doordraait die wapens voor handen heeft En die komen in de VS bijkans dagelijks voor.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  donderdag 9 november 2017 @ 23:49:45 #212
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_174972473
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 23:43 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk niet statistisch bezien, he?
Klaarblijkelijk idd. Angst is nooit statistisch. Neemt niet weg dat imo beleid beter wel op statistiek gestoeld zou moeten zijn dan anekdotische angst.
  Moderator donderdag 9 november 2017 @ 23:51:31 #213
54278 crew  Tijger_m
42
pi_174972496
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 23:49 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Klaarblijkelijk idd. Angst is nooit statistisch. Neemt niet weg dat imo beleid beter wel op statistiek gestoeld zou moeten zijn dan anekdotische angst.
Het is meer een angst voor iets waar je als burger geen grip op hebt, doodgeschoten worden omdat je toevallig op de verkeerde plaats bent op het verkeerde moment is toch een ander gevoel als weten dat een ongeluk altijd kan gebeuren op de weg.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  donderdag 9 november 2017 @ 23:55:31 #214
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174972542
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 23:48 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Wat wil je daarmee zeggen dan? Dat wij terrorisme hebben in Europa? Duh, dat is al decennia een feit.
Ik kom later terug op het fake news dat eerder aan mij richtte.

Ik wil ermee zeggen dat de suggestie dat in Europa men niet bang hoeft te zijn voor een mass shooting een beetje naïef is.
En dan had ik nog niet eens het punt geadresseerd dat er nogal in relativerende termen over aanvallen zoals bijvoorbeeld in Nice en Berlijn wordt gebezigd. Echt een grote schande, vind ik.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  donderdag 9 november 2017 @ 23:55:44 #215
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_174972545
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 23:51 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Het is meer een angst voor iets waar je als burger geen grip op hebt, doodgeschoten worden omdat je toevallig op de verkeerde plaats bent op het verkeerde moment is toch een ander gevoel als weten dat een ongeluk altijd kan gebeuren op de weg.
Ja, precies, volgens mij zijn we het hierover wel eens hoor ... dit komt denk ik overeen met dat ik zeg "angst is nooit statistisch". Daarmee bedoel ik dus dat angst praktisch altijd persoonlijk is en in principe niet afhankelijk van een statistiek.
  Moderator donderdag 9 november 2017 @ 23:59:03 #216
54278 crew  Tijger_m
42
pi_174972578
quote:
2s.gif Op donderdag 9 november 2017 23:55 schreef dellipder het volgende:

[..]

Ik kom later terug op het fake news dat eerder aan mij richtte.

Ik wil ermee zeggen dat de suggestie dat in Europa men niet bang hoeft te zijn voor een mass shooting een beetje naïef is.
En dan had ik nog niet eens het punt geadresseerd dat er nogal in relativerende termen over aanvallen zoals bijvoorbeeld in Nice en Berlijn wordt gebezigd. Echt een grote schande, vind ik.
We hebben in de EU terrorisme, mass shootings zonder politiek motief komen hier gewoon uiterst zelden voor, dan kan je nog zo'n verhaal op gaan hangen en terrorisme en mass shootings als equivalenten proberen te poneren het feit blijft dat de VS beide heeft en in nogal grote mate.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  vrijdag 10 november 2017 @ 00:00:41 #217
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_174972590
blakehounshell twitterde op donderdag 09-11-2017 om 23:44:05 I think my head is going to explode. Mark Hosenball reports that Fusion GPS fed its dirt on the Ziff brothers to Natalia Veselnitskaya, who fed it to Donald Trump Jr. https://t.co/zjIhf8V91m reageer retweet
Wah?
  vrijdag 10 november 2017 @ 00:05:53 #218
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_174972654
quote:
11s.gif Op vrijdag 10 november 2017 00:00 schreef Nibb-it het volgende:
blakehounshell twitterde op donderdag 09-11-2017 om 23:44:05 I think my head is going to explode. Mark Hosenball reports that Fusion GPS fed its dirt on the Ziff brothers to Natalia Veselnitskaya, who fed it to Donald Trump Jr. https://t.co/zjIhf8V91m reageer retweet
Ah, maar dat is leuk, als deze journalist 2 seconde verder had gekeken ... Ziff Brothers LLC. heeft geinvesteerd in Browder .... naja ... wtf daar dan van te maken ... zie hier: https://www.bloomberg.com(...)red-details-on-ziffs

Een quote:
quote:
She[Veselnitskaya] was focusing on hedge fund manager William Browder, the subject of her scorn and of a film she was promoting, and on Ziff Brothers Investments LLC, which had invested with Browder, the person said.
Kortom, waarschijnlijk niks?
  vrijdag 10 november 2017 @ 00:14:17 #219
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174972761
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 23:59 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

We hebben in de EU terrorisme, mass shootings zonder politiek motief komen hier gewoon uiterst zelden voor, dan kan je nog zo'n verhaal op gaan hangen en terrorisme en mass shootings als equivalenten proberen te poneren het feit blijft dat de VS beide heeft en in nogal grote mate.
Het bericht waarop ik reageerde poneerde dat de samenleving hier (in Europa) fijn is, omdat we niet bang hoeven te zijn voor mass shootings. Alleen een verknipte jihadstrijder.
En wel of geen politiek motief maakt volgens mij helemaal niks uit voor alle slachtoffers van bijvoorbeeld de mass shooting in Alphen aan de Rijn.
Je doet net blijken alsof een slachtoffer van een schietpartij waarbij een politiek motief de dader dreef op een andere manier moet worden beoordeeld op het moment dat men leert dat er geen politiek motief ten grondslag lag. Dit is voor mij teveel recht praten wat krom is.

Dus het is geen verhaal dat ik ophang, maar een punt dat ik inbreng dat heel strikte wetgeving wat betreft wapenbezit geen garantie biedt dat er geen schietpartijen, liquidaties en mass shootings plaatsvinden met schiettuig en de voorbeelden die ik zojuist benoemde.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  vrijdag 10 november 2017 @ 00:20:37 #220
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_174972827
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 november 2017 00:14 schreef dellipder het volgende:

[..]

Het bericht waarop ik reageerde poneerde dat de samenleving hier (in Europa) fijn is, omdat we niet bang hoeven te zijn voor mass shootings. Alleen een verknipte jihadstrijder.
En wel of geen politiek motief maakt volgens mij helemaal niks uit voor alle slachtoffers van bijvoorbeeld de mass shooting in Alphen aan de Rijn.
Je doet net blijken alsof een slachtoffer van een schietpartij waarbij een politiek motief de dader dreef op een andere manier moet worden beoordeeld op het moment dat men leert dat er geen politiek motief ten grondslag lag. Dit is voor mij teveel recht praten wat krom is.

Dus het is geen verhaal dat ik ophang, maar een punt dat ik inbreng dat heel strikte wetgeving wat betreft wapenbezit geen garantie biedt dat er geen schietpartijen, liquidaties en mass shootings plaatsvinden met schiettuig en de voorbeelden die ik zojuist benoemde.
Ok.....

Nee, te bizar.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Moderator vrijdag 10 november 2017 @ 00:31:06 #221
54278 crew  Tijger_m
42
pi_174972952
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 november 2017 00:14 schreef dellipder het volgende:

[..]

Het bericht waarop ik reageerde poneerde dat de samenleving hier (in Europa) fijn is, omdat we niet bang hoeven te zijn voor mass shootings. Alleen een verknipte jihadstrijder.
En wel of geen politiek motief maakt volgens mij helemaal niks uit voor alle slachtoffers van bijvoorbeeld de mass shooting in Alphen aan de Rijn.
Je doet net blijken alsof een slachtoffer van een schietpartij waarbij een politiek motief de dader dreef op een andere manier moet worden beoordeeld op het moment dat men leert dat er geen politiek motief ten grondslag lag. Dit is voor mij teveel recht praten wat krom is.

Dus het is geen verhaal dat ik ophang, maar een punt dat ik inbreng dat heel strikte wetgeving wat betreft wapenbezit geen garantie biedt dat er geen schietpartijen, liquidaties en mass shootings plaatsvinden met schiettuig en de voorbeelden die ik zojuist benoemde.
We hebben welgeteld 1 mass shooting gehad in Nederland en vuurwapen geweld in Nederland is een fractie van wat het in de VS is dus strenge vuurwapenwetgeving werkt gewoon wel. Klaar.

Ik praat helemaal niets recht, dat is jouw delusie, ik zeg dat er weinig tot geen mass shootings zijn in Europa en wel terroristische aanslagen maar dat de VS beide in serieuze mate heeft, dagelijks mass shootings en ook terrorisme. Als je maar een van de twee hebt ben je dus beter af.

Hou nou maar op met je flauwekul dus, niemand beweert dat er garanties zijn maar het blijkt dus wel effectief te zijn om strenge wapenwetgeving te hebben.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  vrijdag 10 november 2017 @ 01:12:11 #222
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174973254
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 00:31 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

We hebben welgeteld 1 mass shooting gehad in Nederland en vuurwapen geweld in Nederland is een fractie van wat het in de VS is dus strenge vuurwapenwetgeving werkt gewoon wel. Klaar.

Ik praat helemaal niets recht, dat is jouw delusie, ik zeg dat er weinig tot geen mass shootings zijn in Europa en wel terroristische aanslagen maar dat de VS beide in serieuze mate heeft, dagelijks mass shootings en ook terrorisme. Als je maar een van de twee hebt ben je dus beter af.

Hou nou maar op met je flauwekul dus, niemand beweert dat er garanties zijn maar het blijkt dus wel effectief te zijn om strenge wapenwetgeving te hebben.
Nogmaals hier reageerde ik op.
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 23:32 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Wel fijn dus, een samenleving waar we niet zo bang hoeven te zijn voor mass shootings en hooguit voor een verknipte jihadstrijder die een vrachtwagen te pakken krijgt.
Gewoon niet vergeten dat het hier (in Europa) een samenleving is waar zulks wél voor komt.
Ik weet niet waar die rant van jou precies op is gericht, maar ik neem geen letter van wat ik hier stel terug.
Dus als je door wilt gaan, prima. Het verandert echter helemaal niks.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  vrijdag 10 november 2017 @ 01:13:59 #223
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_174973262
Gewoon niet vergeten dat het hier (in Europa) een samenleving is waar zulks bijna niet voor komt.

Leef je ergens anders ofzo?
  vrijdag 10 november 2017 @ 01:16:55 #224
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174973282
quote:
Ben je de Paris attacks, Charlie Hebdo en de Norway attacks misschien vergeten?
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  vrijdag 10 november 2017 @ 01:27:49 #225
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_174973334
Kop boven een Volkskrant-artikel vandaag: ‘Trump pakt een zak knikkers, Xi wint het spel’.

Treffend :P.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  vrijdag 10 november 2017 @ 01:31:39 #226
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_174973343
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 november 2017 01:16 schreef dellipder het volgende:

[..]

Bijna.

I had thought I was past being shocked, but the speed with AL party flacks are pivoting to defending adult men preying on adolescent girls is, in fact, pretty shocking.
https://mobile.twitter.com/normative/status/928736056253526021
  vrijdag 10 november 2017 @ 01:46:45 #227
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_174973423
quote:
“These allegations are completely false and are a desperate political attack by the National Democrat Party and the Washington Post on this campaign,” Moore, now 70, said.

The campaign said in a subsequent statement that if the allegations were true they would have surfaced during his previous campaigns, adding “this garbage is the very definition of fake news.”
En dat is de reden waarom je weet dat het waar is, geen enkel argument er tegen, alleen ontkenning en fake news roepen.
  vrijdag 10 november 2017 @ 05:36:55 #228
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174973764
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 november 2017 01:31 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Bijna.

I had thought I was past being shocked, but the speed with AL party flacks are pivoting to defending adult men preying on adolescent girls is, in fact, pretty shocking.
https://mobile.twitter.com/normative/status/928736056253526021

Er liepen meer discussies in dit tijdframe. Die zijn ook allemaal deze insinuatie waard?
Ik vind dit een werkelijk schandelijke manier van discussievoeren.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  Overall beste user 2022 vrijdag 10 november 2017 @ 05:56:49 #229
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_174973774
Trump was toch enthousiast over die pedofiele rechter uit Alabama?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 vrijdag 10 november 2017 @ 05:57:27 #230
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_174973776
Pizza-gate-technisch gezien dan.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 10 november 2017 @ 06:48:58 #231
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_174973911
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 05:56 schreef Ulx het volgende:
Trump was toch enthousiast over die pedofiele rechter uit Alabama?
Hij was juist voor die Luther Strange.

Geen bilaterale ontmoeting met Poetin in Vietnam overigens.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  Overall beste user 2022 vrijdag 10 november 2017 @ 06:51:15 #232
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_174973923
Strange was toch establishment?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 vrijdag 10 november 2017 @ 06:52:46 #233
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_174973927
https://www.politico.com/(...)-farmers-defy-244769

Amerikaanse boeren beginnen nu te miepen dat NAFTA goed voor de zaken is. De regering begrijpt niet van de sector.


quote:
[....]
In numerous meetings between Ross and industry groups starting last spring, he said he believed the United States held all the leverage based on the volume of food and agriculture products it sold to Mexico. He argued that if the United States wanted to press Mexico into making concessions on issues such as auto-part imports, Mexico would agree rather than risk losing inexpensive access to U.S. farm products, according to people briefed on those meetings.
“All the ag groups looked at him and their mouths dropped open and said, ‘Don’t you get it? The leverage is in their hands. We are completely dependent on them as this major export market,’” said one person who received the briefing.
“If you try to twist Mexico’s arm to give in on rules of origin [on autos], they’ll just stop buying,” the person added. “That’s just an inconvenience to them because there are so many other places they can go. Sure, consumers might pay a little more, but it’s not as if they can’t get it.”[.....]


[ Bericht 70% gewijzigd door Ulx op 10-11-2017 06:59:51 ]
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_174974146
Man man man. De door Trump aangedragen mensen voor belangrijke posten worden echt steeds dommer lijkt het. :')

Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_174974231
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 07:42 schreef pullup het volgende:
Man man man. De door Trump aangedragen mensen voor belangrijke posten worden echt steeds dommer lijkt het. :')

Die is wel erg dom.
"Zet water uit als het warmer wordt"
"uh, dat weet ik niet"
in a crowd you lose humanity
  † In Memoriam † vrijdag 10 november 2017 @ 08:27:09 #236
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_174974463
quote:
Trump Thinks Scientology Should Have Tax Exemption Revoked, Longtime Aide Says

https://www.huffingtonpos(...)e4b05673aa584cab?vpo
Dit kan enkel positief uitpakken. Of Scientology verliest haar status of ze gaat in volle oorlog met Trump.
Carpe Libertatem
pi_174974698
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 november 2017 08:27 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Dit kan enkel positief uitpakken. Of Scientology verliest haar status of ze gaat in volle oorlog met Trump.
Hulde. Keihard aanpakken die walgelijke sekte. Inclusief de achterlijke acteurs die eraan verbonden zijn.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
  vrijdag 10 november 2017 @ 08:54:13 #238
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_174974751
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 05:56 schreef Ulx het volgende:
Trump was toch enthousiast over die pedofiele rechter uit Alabama?
Die is ook enthousiast over Trump. Maar blijkbaar wist Trump wel met wie hij te maken had. Hij is namelijk van het zelfde slag als de "Grab them by the Pussy" president. Wat problematischer is voor de GOP is dat de pers heeft geleerd op welk tijdstip zij een schandaal als dit uitbrengen: Een maand voor er verkiezingen komen voor de senaatszetel van het overwegend republikeinse Alabama. Ik weet niet of dit na die verkiezingen nog republikeins zal zijn, want pedo's krijgen aldaar weinig steun van de locale bevolking. Mitch McConnell staat nu voor een dilemma; Adviseert hij een maand voor die verkiezing dat Moore zich terug moet trekken als kandidaat,of laat hij hem zitten en riskeer de kans dat hij als PEDOFIELE senator wordt ingezworen. Dan kan het zo maar gebeuren dat hij zich voor de ethische commissie van de senaat zich moet verantwoorden. En welke republikeinse senator wil zijn vingers branden om een collega die beschuldigd wordt voor het aanranden van een kind te verdedigen? Hij verdedigt zichzelf overigens met de woorden: Fake News. Als ze hem niet geloven, hoe kun je de president dan geloven die dezelfde woorden gebruikt om zich uit de nesten te lullen?
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_174974776
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 november 2017 08:50 schreef Abschirmdienst het volgende:

[..]

Hulde. Keihard aanpakken die walgelijke sekte. Inclusief de achterlijke acteurs die eraan verbonden zijn.
Beide zijn ongetwijfeld wat #metoo schandalen aan te smeren.
pi_174974868
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 07:42 schreef pullup het volgende:
Man man man. De door Trump aangedragen mensen voor belangrijke posten worden echt steeds dommer lijkt het. :')

Ik denk dat de meeste topmensen ook wel een paar keer na zullen denken voor ze in deze regering gaan werken, het afbraakrisico is wel erg groot.

Dus krijg je gewoon de wat mindere goden.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Overall beste user 2022 vrijdag 10 november 2017 @ 09:30:10 #241
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_174975261
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 november 2017 09:04 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik denk dat de meeste topmensen ook wel een paar keer na zullen denken voor ze in deze regering gaan werken, het afbraakrisico is wel erg groot.

Dus krijg je gewoon de wat mindere goden.
Precies. Dat is gewoon het gevolg van Trump's sloopkogelbeleid. De goede mensen vertrekken en er komen lui voor terug die hun eigen agenda, hoe debiel ook, prioriteit geven boven het algemeen of landsbelang.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 vrijdag 10 november 2017 @ 09:40:42 #242
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_174975415
White House senior policy adviser Stephen Miller has been interviewed as part of special counsel Robert Mueller's Russia probe

:9

Mueller loopt nu gewoon de Oval Office in om vragen te stellen. De speechwriter van Trump krijgt gewoon vraagjens.

Delicious.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 10 november 2017 @ 09:46:42 #243
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_174975510
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 november 2017 09:04 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik denk dat de meeste topmensen ook wel een paar keer na zullen denken voor ze in deze regering gaan werken, het afbraakrisico is wel erg groot.

Dus krijg je gewoon de wat mindere goden.
Dit probleem hebben ze bij de PVV ook. Leuk om dan te weten dat Geert Wilders met Donald Trump een paar dingen gemeen heeft; een lachwekkende haardracht, idioten in zijn directe omgeving en een megalomane inslag.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 vrijdag 10 november 2017 @ 09:51:53 #244
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_174975605
Papadopoulos bracht overal ter wereld de koffie rond.

quote:
A video obtained by The Jerusalem Post shows that he met with Israeli settlers around Inauguration Day in Washington.
"We had an excellent meeting with (Yossi Dagan, a leader of a West Bank settler group) and we hope that the people of Judea and Samaria will have a great 2017," Papadopoulos said. "We are looking forward to ushering in a new relationship with all of Israel, including the historic Judea and Samaria."
Judea and Samaria are the biblical names used by some in Israeli government and some pro-Israel groups to argue that the West Bank territory is Jewish land.
AJC panel
At the time of the 2016 Republican National Convention in Cleveland, Papadopoulos spoke at a foreign policy panel hosted by the American Jewish Committee. Other program panelists included Sen. Bob Corker, R-Tennessee and Reps. Tom Marino, R-Pennsylvania, and Ted Yoho, R-Florida.
Based on a review of event video, he was not introduced as a campaign adviser. But in remarks, Papadopoulos referenced at least once working for the campaign. He did not discuss issues connected to Russia.
The AJC, in a statement last week, described his participation as part of a broader effort by the group to maintain contacts "among advisers to both parties' 2016 presidential candidates and in the two parties' national committees."
"Among the panelists in our 2016 Republican National Convention program -- in a session titled 'Defining America's Role in Global Affairs' -- was George Papadopoulos, then a Trump campaign foreign policy adviser," the statement continued.
Meeting with British government official
Two months before the presidential election, a British government official met with Papadopoulos for a "working level meeting," a British foreign office spokesperson said in a statement.
"As you would expect in the run-up to an election, we seek to build links with figures in both the Democratic and Republican presidential campaigns. This type of outreach is normal diplomatic business," the spokesperson said.
The statement said that such meetings are "merely about building links" and added that "representatives of presidential campaigns are treated as private citizens and we would not share confidential information with them."
Erg low-level.....
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 10 november 2017 @ 09:54:46 #245
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_174975661
quote:
En dan hebben ze nog niet eens goed gekeken wat de anderen in zijn campagneteam allemaal hebben uitgespookt.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  vrijdag 10 november 2017 @ 09:58:55 #246
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_174975745
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 23:23 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Het stoort mij vooral dat het dezelfde uitgekauwde zaken betreft. Benghazi is acht keer onderzocht ofzo en het is een totale nothingburger gebleken.
In principe mogen ze over nieuwe zaken best blijven doormekkeren. Ik neem namelijk vast een voorschot op de periode na Trump, als er bijv. een democraat inmiddels een jaartje aan de macht is en ik waarschijnlijk nog steeds verlekkerd alle vuile was zit te volgen die over Trump naar buiten komt tijdens zijn presidentsperiode en zijn volstrekt normloze gedrag in het kader van belangenverstrengeling. Dat zal over een paar jaar pas goed naar buiten komen denk ik.En dan wil ik niet dat de trumptards gaan roepen 'waarom zo doormekkeren? Trump is al een jaar geen president meer!' ;)
En ik snap het nog als je uitgekauwde zaken wilt gebruiken om haar als kandidaat zwart te maken om verkiezingen te winnen.

Maar die zijn voorbij. Hillary is van het toneel verdwenen. En er dan nog over dooremmeren. Het is gewoon obsessief gedrag geworden.
  vrijdag 10 november 2017 @ 10:17:37 #247
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_174976044
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 09:58 schreef Hexagon het volgende:

[..]

En ik snap het nog als je uitgekauwde zaken wilt gebruiken om haar als kandidaat zwart te maken om verkiezingen te winnen.

Maar die zijn voorbij. Hillary is van het toneel verdwenen. En er dan nog over dooremmeren. Het is gewoon obsessief gedrag geworden.
Er is een reden voor dit gedrag. Trump is gevangen in zijn eigen echokamer. Hij wentelt zich nog steeds in zijn grootste succes. Hij is een 71 jarige multimiljonair die zich, voor hij president werd voornamelijk op de golfbaan stond. Het idee dat hij nog iets in de politiek zou kunnen bereiken deed hem besluiten om aan de verkiezing mee te doen. Op zijn eigen manier; met loze beloftes, intimidaties en bedrog. Zoals hij dit altijd heeft gedaan. En met deze methode heeft hij dit presidentschap afgedwongen. Hij wil bejubeld worden, maar hij stond er niet bij stil dat ELKE president op gegeven moment minder populair gaat worden, Want het beleid dat hij voert heeft betrekking op alle bevolkingsgroepen in de states. dan moet je flexibel zijn. Trump is niet flexibel en gaat zijn eigen weg. Vaak tot wanhoop van de politici en diplomaten waar hij mee moet samenwerken, want die bejubelen pas als hij echt iets heeft gepresteerd. Trump is een ijdele oude bedrieger die teert op zijn grootste zwendel die hij ooit heeft geflikt. Vandaar zijn uithalen naar Clinton.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_174976208
Die Azië-trip van Trump is in ieder geval een grote teleurstelling geworden. De POTUS kroop bij Xi in z'n reet, maar die was nauwelijks onder de indruk en voelde er niets voor om harde woorden te uiten richting Noord-Korea. En daar was het Trump natuurlijk allemaal om te doen.

Met andere woorden: Trump gaat door het stof en krijgt er ook nog eens niks voor terug.

38D Chess?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Overall beste user 2022 vrijdag 10 november 2017 @ 10:31:18 #249
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_174976273
The Epic Fail is Strong in this President.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 10 november 2017 @ 10:37:38 #250
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_174976382
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 10:26 schreef KoosVogels het volgende:
Die Azië-trip van Trump is in ieder geval een grote teleurstelling geworden. De POTUS kroop bij Xi in z'n reet, maar die was nauwelijks onder de indruk en voelde er niets voor om harde woorden te uiten richting Noord-Korea. En daar was het Trump natuurlijk allemaal om te doen.

Met andere woorden: Trump gaat door het stof en krijgt er ook nog eens niks voor terug.

38D Chess?
Hij heeft wel een handelsovereenkomst getekend.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_174976411
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 10:26 schreef KoosVogels het volgende:
Die Azië-trip van Trump is in ieder geval een grote teleurstelling geworden. De POTUS kroop bij Xi in z'n reet, maar die was nauwelijks onder de indruk en voelde er niets voor om harde woorden te uiten richting Noord-Korea. En daar was het Trump natuurlijk allemaal om te doen.

Met andere woorden: Trump gaat door het stof en krijgt er ook nog eens niks voor terug.

38D Chess?
Scott Adams heeft al gezegd dat Trump weer een enorme win heeft gepakt door het filmpje van zijn nichtje aan Xi te laten zien, dus het is een kwestie van tijd voor Nintex hier komt posten dat Trump een enorme win heeft gepakt door het filmpje van zijn nichtje aan Xi te laten zien.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  vrijdag 10 november 2017 @ 10:40:05 #252
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_174976413
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 10:37 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Hij heeft wel een handelsovereenkomst getekend.
Hoe kan dat nou? Daar geloofde hij toch niet in?

Ik snap het niet meer. ;(
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_174976429
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 10:40 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Hoe kan dat nou? Daar geloofde hij toch niet in?

Ik snap het niet meer. ;(
Hij gelooft enkel in goede deals.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
pi_174976441
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 10:37 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Hij heeft wel een handelsovereenkomst getekend.
Great succes?

Hij had ook gewoon aan kunnen aanhaken bij de TPP.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 10 november 2017 @ 10:42:44 #255
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_174976454
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 10:42 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Great succes?

Hij had ook gewoon aan kunnen aanhaken bij de TPP.
You mean: "The Failing TTP!"
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  Overall beste user 2022 vrijdag 10 november 2017 @ 10:45:32 #256
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_174976501
Zou Xi hem jaloers hebben gemaakt door subtiel te zeggen dat zijn naam wel in de Chinese Grondwet staat en Trump's naam niet in de Amerikaanse Constitutie te vinden is.....?

"My thoughts are law, mr Trump...My thought are law...Isn't that great?"

}>
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 10 november 2017 @ 10:46:55 #257
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_174976524
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 10:40 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Hoe kan dat nou? Daar geloofde hij toch niet in?

Ik snap het niet meer. ;(
Als de handtekening van Donald eronder staat moet het goed zijn
  vrijdag 10 november 2017 @ 10:49:37 #258
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_174976563
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 10:42 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Great succes?

Hij had ook gewoon aan kunnen aanhaken bij de TPP.
Hij heeft met die ondertekening een beschamende knieval gemaakt voor de Chinezen, maar nadat de buit binnen was zei Xi:

Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  vrijdag 10 november 2017 @ 10:55:13 #259
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_174976685
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 10:46 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Als de handtekening van Donald eronder staat moet het goed zijn


Hoe weet je zeker of hij wel een handtekening heeft gezet?
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_174976694
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 10:40 schreef DustPuppy het volgende:
Hoe kan dat nou? Daar geloofde hij toch niet in?
Zolang het maar overeenkomsten zijn waarmee de VS er flink op vooruitgaat. Dan mag het wel. :)

Best wel raar dat al die TPP-landen niet om zulke overeenkomsten staan te springen. :P
  † In Memoriam † vrijdag 10 november 2017 @ 10:56:44 #261
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_174976716
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 10:37 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Hij heeft wel een handelsovereenkomst getekend.
Dat stond al tijden vast dat dat getekend zou worden.
Carpe Libertatem
pi_174976796
Wat een grote mislukking is die Trump toch ook. Hij zou de rest van de wereld wel even op z'n plek zetten, zo verkondigde hij tijdens zijn campagne. Maar de werkelijkheid is dat hij door alle wereldleiders keihard voor lul wordt gezet. En hij mist de inhoudelijke kennis en diplomatieke vaardigheden om daar iets tegenin te brengen.

Hij weet niks over China. Ja, hem is ingefluisterd dat Xi een machtig figuur is en hij herinnert zich iets over dat het economisch gezien allemaal vreselijk oneerlijk is. Maar de cultuur, gebruiken en geschiedenis van het land zijn voor hem een groot mysterie. En zich erin verdiepen doet meneer natuurlijk niet, omdat hij de aandachtsspanne heeft van een kleuter.

Man man man, wat een grap. Het zou goddomme maar aan het hoofd van je land staan. Een of andere ongeïnteresseerde papzak die alleen maar in achterlijke one-liners en onsamenhangend gebrabbel kan spreken.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_174976851
Na alle gedoe rond Whitefish-waar-helemaal-geen-visluchtje-aanzat en die voor 11 miljoen nog best wel bereid was de lopende zaken op Puerto Rico af te ronden is 1 van de hoofdleidingen geknald en zitten minstens 6 steden weer zonder stroom.

Volgens Whitefish heeft het natuurlijk absoluut niets met de werkzaamheden van Whitefish te maken. :P

meer: https://www.huffingtonpos(...)ebc6e4b05673aa585cbf
  † In Memoriam † vrijdag 10 november 2017 @ 11:05:07 #264
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_174976870
Ik moet echt lachen om alle reacties op twitter dat Trump, met zijn platvoeten, na 50 jaar eindelijk is gelukt om in Vietnam aan te komen.
Carpe Libertatem
  † In Memoriam † vrijdag 10 november 2017 @ 11:07:47 #265
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_174976921
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 11:01 schreef KoosVogels het volgende:
Wat een grote mislukking is die Trump toch ook. Hij zou de rest van de wereld wel even op z'n plek zetten, zo verkondigde hij tijdens zijn campagne. Maar de werkelijkheid is dat hij door alle wereldleiders keihard voor lul wordt gezet. En hij mist de inhoudelijke kennis en diplomatieke vaardigheden om daar iets tegenin te brengen.

Hij weet niks over China. Ja, hem is ingefluisterd dat Xi een machtig figuur is en hij herinnert zich iets over dat het economisch gezien allemaal vreselijk oneerlijk is. Maar de cultuur, gebruiken en geschiedenis van het land zijn voor hem een groot mysterie. En zich erin verdiepen doet meneer natuurlijk niet, omdat hij de aandachtsspanne heeft van een kleuter.

Man man man, wat een grap. Het zou goddomme maar aan het hoofd van je land staan. Een of andere ongeïnteresseerde papzak die alleen maar in achterlijke one-liners en onsamenhangend gebrabbel kan spreken.
Voor al die leiders is Trump gewoon een speelballetje. Geef hem wat shiny, een hamburger en een ceremony (die alle leiders die bezoeken krijgen) en hij denkt dat hij het mannetje is. Vervolgens loopt hij inderdaad gewoon met lege handen weg, maar tevreden omdat ze dat wel allemaal even voor hem gedaan hebben. :')

Ze weten hem allemaal precies te bespelen en dat is niet zo heel lastig.
Carpe Libertatem
pi_174976932
quote:
Terrific. Tremendous. An extraordinary few days. Such was Donald Trump’s characterisation of his pomp-filled sojourn in Beijing.

Chinese newspapers and academics seconded those emotions on Friday morning, as the US president jetted off on the next leg of his Asian tour.

“China should be happy,” said Chen Daoyin, a Shanghai-based political scientist, calling the trip a diplomatic triumph for President Xi Jinping.

“The leader of the world’s number one power has just made a pilgrimage to him - this is naturally how all Chinese people will see it.”

Lees verder
Oh oh oh, wat spelen die Chinezen dit toch heerlijk slim. Het zo draaien alsof het lijkt dat Trump als grote overwinnaar huiswaarts keert.

Maar ja, het is ook niet moeilijk om een kleuter te bespelen. Ze lachen zich volgens echt rot daar in Peking.

[ Bericht 2% gewijzigd door KoosVogels op 10-11-2017 11:22:24 ]
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_174977016
quote:
“The leader of the world’s number one power has just made a pilgrimage to him - this is naturally how all Chinese people will see it.”
Net zoals bij het visjes voeren... Trump werd gewoon uitgedaagd om er overheen te gaan en te laten zien wat een lompe boer hij is.

Niemand die de Orientaalse mentaliteit een beetje kent zou daar zijn ingetrapt... wat Trump had moeten doen was met een verstilde glimlach (dus niet de bekende breedbekkikkergrijs) doorgaan met lepelen tot een van de visverzorgers een seintje van de premier kreeg dat ze klaar waren en de bakjes konden worden teuggenomen. :P

[ Bericht 8% gewijzigd door brokjespoes op 10-11-2017 11:34:23 ]
  vrijdag 10 november 2017 @ 11:19:36 #268
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_174977115
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 november 2017 11:05 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik moet echt lachen om alle reacties op twitter dat Trump, met zijn platvoeten, na 50 jaar eindelijk is gelukt om in Vietnam aan te komen.
_O-
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_174977774
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 07:42 schreef pullup het volgende:
Man man man. De door Trump aangedragen mensen voor belangrijke posten worden echt steeds dommer lijkt het. :')

Hij zal wel moeten, er zijn nauwelijks slimme mensen die het met hem eens zijn op gebied van milieu en klimaat.
pi_174977867
quote:
Fox News host Sean Hannity, speaking on his radio program, dismissed the sexual misconduct allegations against GOP Senate candidate Roy Moore.
Hannity said Moore’s encounter with a 14-year-old girl, detailed in a report by The Washington Post, “was consensual.”
Nou, da's dan opgelost.

quote:
Hannity also insinuated that the allegations made by the women were false, saying "there are false allegations made," and asking "Do some people do it for political reasons?"
Dit is ook wel mooi. In het artikel van the WaPo geeft het slachtoffer aan op Trump gestemd te hebben en Republikein te zijn. Dus welk politiek motief het dan zou moeten zijn, is even onduidelijk :')

[ Bericht 32% gewijzigd door #ANONIEM op 10-11-2017 12:00:21 ]
  Overall beste user 2022 vrijdag 10 november 2017 @ 12:00:36 #271
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_174977920
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 11:58 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Nou, da's dan opgelost.
Hannity beweert dus dat het heeft plaatsgevonden.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_174977952
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 12:00 schreef Ulx het volgende:

[..]

Hannity beweert dus dat het heeft plaatsgevonden.
Nou, dat is het mooie. Hij zegt óók dat het false accusations zijn. Gooit zeg maar elk excuus wat hij kan bedenken op tafel.
  vrijdag 10 november 2017 @ 12:02:55 #273
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_174977962
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 11:58 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Nou, da's dan opgelost.

[..]

Dit is ook wel mooi. In het artikel van the WaPo geeft het slachtoffer aan op Trump gestemd te hebben en Republikein te zijn. Dus welk politiek motief het dan zou moeten zijn, is even onduidelijk :')
:')
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 vrijdag 10 november 2017 @ 12:02:59 #274
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_174977965
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 12:02 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Nou, dat is het mooie. Hij zegt óók dat het false accusations zijn. Gooit zeg maar elk excuus wat hij kan bedenken op tafel.
Hij is wel in paniek volgens mij..
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 10 november 2017 @ 12:03:40 #275
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_174977977
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 12:02 schreef Ulx het volgende:

[..]

Hij is wel in paniek volgens mij..
er staat dan ook een boel op het spel. Een senaatszetel.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  vrijdag 10 november 2017 @ 12:04:05 #276
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_174977983
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 11:58 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Nou, da's dan opgelost.
Overigens heeft hij dat terug genomen .. dat consensual ging volgens hem 'slechts' over de 17-18 jarigen.
  Overall beste user 2022 vrijdag 10 november 2017 @ 12:05:32 #277
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_174978003
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 12:04 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Overigens heeft hij dat terug genomen .. dat consensual ging volgens hem 'slechts' over de 17-18 jarigen.
Dus dat van die 14-jarige mag volgens hem toch ook maar niet?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 10 november 2017 @ 12:06:14 #278
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_174978018
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 12:05 schreef Ulx het volgende:

[..]

Dus dat van die 14-jarige mag volgens hem toch ook maar niet?
Kennelijk idd. Dit komende van een man die zijn outrage niet kon bedwingen toen elitist Obama dijon mosterd op zijn hamburger deed...
  Overall beste user 2022 vrijdag 10 november 2017 @ 12:10:41 #279
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_174978090
Men had het in Alabama minder ernstig gevonden als dat kind gewoon Moore's nichtje was geweest.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 10 november 2017 @ 12:14:26 #280
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174978143
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 12:02 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Nou, dat is het mooie. Hij zegt óók dat het false accusations zijn. Gooit zeg maar elk excuus wat hij kan bedenken op tafel.
Citaat dat dit onderbouwt, alstublieft!
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_174978178
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 november 2017 12:14 schreef dellipder het volgende:

[..]

Citaat dat dit onderbouwt, alstublieft!
:')

In de fucking link die ik post bij het artikel. Ik zal het quoten voor je, als klikken lastig is.

quote:
Speaking with Lynda McLaughlin on his radio program, “The Sean Hannity Show,” Hannity said he doubted whether or not the allegations made against the Senate candidate and former judge were true.

Hannity began his comments by citing conspiracy theories about the GOP wanting to discredit Moore. “You’ve got the establishment and they hate Roy Moore. Roy Moore, to them, is another Ted Cruz, another Mike Lee, somebody they can’t control … It’s a he-said, she [said],” Hannity said.

Hannity also insinuated that the allegations made by the women were false, saying “there are false allegations made,” and asking “Do some people do it for political reasons?”
pi_174978221
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 november 2017 12:14 schreef dellipder het volgende:

[..]

Citaat dat dit onderbouwt, alstublieft!
Er zal vast wel ergens podcast of zo te vinden zijn van de betreffende show.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_174978272
Moore zelf gebruikt de hele situatie om maar even wat meer donaties op te halen: https://www.huffingtonpos(...)e4b01d21c83da941?ttr
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Overall beste user 2022 vrijdag 10 november 2017 @ 12:24:08 #284
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_174978287
Senate GOP’s tax bill points to nasty fight ahead

quote:
Yawning divisions have emerged between the House, Senate and White House over tax reform, raising doubts about whether Republicans will be able to achieve their most important political and policy priority before the end of the year.

The Senate and House are split on some key issues, including the top tax rate and the timing of the corporate tax cut, and also at odds with President Donald Trump in many areas. Hard bargaining, battles between GOP factions and an onslaught of lobbying are the gauntlets Republicans will have to run to get legislation to Trump's desk by the end of the year — and into their mailers and ads for the 2018 elections.

If one thing unifies Republicans and makes the job easier than it might appear, it's the fear that they will have nothing to take into those contests after the failure of another marquee effort, repealing and replacing Obamacare. House Speaker Paul Ryan and other GOP leaders used the drubbing the party took in Tuesday's election in Virginia as a warning to the rank and file: Pass tax reform or face the wrath of Republican voters.

"We are going to conference," Ryan told reporters Thursday, after the Senate unveiled its long-awaited plan and House tax writers advanced theirs to the House floor. "Yes, the Senate bill is going to be different than the House bill because that's the legislative process."

The House Ways and Means Committee approved its bill on a party-line 24-16 vote, and House Majority Leader Kevin McCarthy said the full House would vote on it next week. The Senate Finance Committee will start working on its bill next week, maybe as early as Monday.[....]
Yummie. Ze zullen smachten naar de tijd dat ze makkelijke dossiers hadden. Zoals de ACA repeal.

:9

Helemaal niets aan het einde van Trump's eerste jaar. Nakkes, nop, nada, niemendal.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 10 november 2017 @ 12:24:56 #285
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174978303
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 12:17 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

:')

In de fucking link die ik post bij het artikel. Ik zal het quoten voor je, als klikken lastig is.

[..]

Ik heb die discussie gevolgd tussen hem en Jake Tapper op Twitter en daar kwam iets anders uit.

jaketapper twitterde op vrijdag 10-11-2017 om 03:58:33 I don't watch your show but it's good that you admitted you misspoke about "consensual" sexual contact with 14 year… https://t.co/jukWprhgIx reageer retweet
En ik heb de Hannity uitzending gekeken wat hij precies hij heeft gezegd, waarom en in welke context.
Dan kom ik nog steeds op iets anders uit.


Goed verhaal met de broodnodige, hier ontbrkende nuance.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  Overall beste user 2022 vrijdag 10 november 2017 @ 12:25:40 #286
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_174978314
Nuance is voor SJW's.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_174978344
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 november 2017 12:24 schreef dellipder het volgende:

[..]

Ik heb die discussie gevolgd tussen hem en Jake Tapper op Twitter en daar kwam iets anders uit.

jaketapper twitterde op vrijdag 10-11-2017 om 03:58:33 I don't watch your show but it's good that you admitted you misspoke about "consensual" sexual contact with 14 year… https://t.co/jukWprhgIx reageer retweet
En ik heb de Hannity uitzending gekeken wat hij precies hij heeft gezegd, waarom en in welke context.
Dan kom ik nog steeds op iets anders uit.


Goed verhaal met de broodnodige, hier ontbrkende nuance.
Hartstikke leuk, maar het BI artikel gaat over z'n radioshow. Dat Hannity heeft gebacktracked is duidelijk.
  vrijdag 10 november 2017 @ 12:29:55 #288
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174978374
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 12:25 schreef Ulx het volgende:
Nuance is voor SJW's.
De nuance die hier ontbreekt is dat in een beschaafde samenleving waar mensen worden beschuldigd het vermoeden (mogen) hebben onschuldig te zijn tot schuld is bewezen.
Alleen in fascistische ideologieën zijn mensen schuldig tot onschuld is bewezen. En in fascistische schurkenstaten is het laatste niets eens van belang om oordeel en executie aan elkaar te verbinden.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  vrijdag 10 november 2017 @ 12:30:38 #289
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174978390
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 12:27 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Hartstikke leuk, maar het BI artikel gaat over z'n radioshow. Dat Hannity heeft gebacktracked is duidelijk.
Als je nu eens het filmpje bekijkt kom je wat meer geïnformeerd over dan dit raden.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  Overall beste user 2022 vrijdag 10 november 2017 @ 12:30:43 #290
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_174978394
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 november 2017 12:29 schreef dellipder het volgende:

[..]

De nuance die hier ontbreekt is dat in een beschaafde samenleving waar mensen worden beschuldigd het vermoeden (mogen) hebben onschuldig te zijn tot schuld is bewezen.
Alleen in fascistische ideologieën zijn mensen schuldig tot onschuld is bewezen. en in fascistische schurkenstaten is het laatste niets eens van belang om oordeel en executie aan elkaar te verbinden.
Ga maar gelijk met Godwin's gooien. Natuurlijk.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_174978404
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 november 2017 12:24 schreef dellipder het volgende:

[..]

Ik heb die discussie gevolgd tussen hem en Jake Tapper op Twitter en daar kwam iets anders uit.

jaketapper twitterde op vrijdag 10-11-2017 om 03:58:33 I don't watch your show but it's good that you admitted you misspoke about "consensual" sexual contact with 14 year… https://t.co/jukWprhgIx reageer retweet
En ik heb de Hannity uitzending gekeken wat hij precies hij heeft gezegd, waarom en in welke context.
Dan kom ik nog steeds op iets anders uit.


Goed verhaal met de broodnodige, hier ontbrkende nuance.
Hannity genuanceerd noemen :') De man is de go to guy van Fox als het aankomt op victim blaming.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_174978417
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 november 2017 12:30 schreef dellipder het volgende:

[..]

Als je nu eens het filmpje bekijkt kom je wat meer geïnformeerd over dan dit raden.
.. Ik raad helemaal niets. Ik kan er ook niets aan doen dat jij niet snapt dat Hannity, notoir leugenaar, iets kan zeggen op de radio, en vervolgens in zijn tv-show daar genuanceerder op terug kan komen.
  vrijdag 10 november 2017 @ 12:32:59 #293
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174978422
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 november 2017 12:31 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Hannity genuamceerd noemen :') De man is de go to guy van Fox als het aankomt op victim blaming.
Nuance ging over de kwestie. Ik heb over Hannity persoonlijk niks gezegd
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  Overall beste user 2022 vrijdag 10 november 2017 @ 12:35:39 #294
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_174978458
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 november 2017 12:32 schreef dellipder het volgende:

[..]

Nuance ging over de kwestie. Ik heb over Hannity persoonlijk niks gezegd
D'r zitten nuances aan een kerel van 32 die een meid van 14 probeert te neuken?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 10 november 2017 @ 12:35:49 #295
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_174978462
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 november 2017 12:31 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Hannity genuanceerd noemen :') De man is de go to guy van Fox als het aankomt op victim blaming.
Fox zou zich eigenlijk verre van dit soort schandalen moeten houden overigens:
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  vrijdag 10 november 2017 @ 12:37:37 #296
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174978496
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 12:32 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

.. Ik raad helemaal niets. Ik kan er ook niets aan doen dat jij niet snapt dat Hannity, notoir leugenaar, iets kan zeggen op de radio, en vervolgens in zijn tv-show daar genuanceerder op terug kan komen.
Die radioshow duurde twee uur. En er is een segment uitgehaald dat nu het narratief bepaalt.
Dat legt hij nog eens uit in het filmpje, zijn algemene standpunt over ongepast seksueel gedrag en een getuige van de radioshow die een toelichting geeft.
Mij maakt het verder niks uit wat je graag wil doen geloven. Alleen wil ik aangegeven dat deze issue door jou niet accuraat wordt gepresenteerd.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  vrijdag 10 november 2017 @ 12:38:18 #297
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174978507
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 12:35 schreef Ulx het volgende:

[..]

D'r zitten nuances aan een kerel van 32 die een meid van 14 probeert te neuken?
Sean Hannity is de show host waar nu de discussie over gaat.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_174978510
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 12:35 schreef Ulx het volgende:

[..]

D'r zitten nuances aan een kerel van 32 die een meid van 14 probeert te neuken?
En schijnbaar verpakt in een YT clipje van Sean victim blaming Hannity. Ik ga dat clipje niet eens kijken. Alles wat die vent zegt is stront :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_174978529
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 november 2017 12:37 schreef dellipder het volgende:

[..]

Die radioshow duurde twee uur. En er is een segment uitgehaald dat nu het narratief bepaalt.
Dat legt hij nog eens uit in het filmpje, zijn algemene standpunt over ongepast seksueel gedrag en een getuige van de radioshow die een toelichting geeft.
Mij maakt het verder niks uit wat je graag wil doen geloven. Alleen wil ik aangegeven dat deze issue door jou niet accuraat wordt gepresenteerd.
Hannity presenteert het issue niet accuraat. Daar krijgt hij voor betaald.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_174978542
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 november 2017 12:37 schreef dellipder het volgende:

[..]

Die radioshow duurde twee uur. En er is een segment uitgehaald dat nu het narratief bepaalt.
Dat legt hij nog eens uit in het filmpje, zijn algemene standpunt over ongepast seksueel gedrag en een getuige van de radioshow die een toelichting geeft.
Mij maakt het verder niks uit wat je graag wil doen geloven. Alleen wil ik aangegeven dat deze issue door jou niet accuraat wordt gepresenteerd.
Er is zó veel mis met deze redenatie, maar het is zondag en dit voelt als discussievoeren met een deurpost, dus prima, jij je zin. Hannity zou nóóit iets zeggen om Moore te verdedigen en staat stevig in het kamp van vrouwe Justitia. De man is een baken van waarheid, jij hebt gelijk.
pi_174978558
https://www.huffingtonpos(...)0814e4b0e37d2f3697c2

Die man moet gewoon z'n mond houden.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')