abonnement Unibet Coolblue
  Moderator donderdag 9 november 2017 @ 00:11:26 #1
54278 crew  Tijger_m
42
pi_174952642
Welkom bij de gelegenheid tot in principe onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieën. Iedereen is welkom, vooral Angela.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_174952659
quote:
7s.gif Op donderdag 9 november 2017 00:08 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Volgens mij is het toch omdat vrijwel alles dat je moet leren ooit is gedaan zonder GR en dat studenten het dus ook zonder GR moeten kunnen?
Nee, een GR is super handig voor het plotten van grafieken en dergelijke. Natuurlijk kan dat met de hand, maar een derdegraads of hogere functie met de hand plotten is belachelijk moeilijk en erg tijdrovend. Ik geloof niet dat er een studie is waar dat van je verwacht wordt. Verder kan een GR ook allerlei kansberekeningen uitvoeren en nog een boel functies die ik ook niet ken.

Maar je kunt in een GR ook hele lappen tekst kwijt, dus die mag je nooit bij een tentamen houden waar je hem niet per se nodig hebt. Alle "normale" rekensommen kunnen op een normale rekenmachine, en zeker economische/bedrijfskundige sommen.
pi_174952686
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 00:12 schreef Tchock het volgende:

[..]

Nee, een GR is super handig voor het plotten van grafieken en dergelijke. Natuurlijk kan dat met de hand, maar een derdegraads of hogere functie met de hand plotten is belachelijk moeilijk en erg tijdrovend. Ik geloof niet dat er een studie is waar dat van je verwacht wordt. Verder kan een GR ook allerlei kansberekeningen uitvoeren en nog een boel functies die ik ook niet ken.

Maar je kunt in een GR ook hele lappen tekst kwijt, dus die mag je nooit bij een tentamen houden waar je hem niet per se nodig hebt. Alle "normale" rekensommen kunnen op een normale rekenmachine, en zeker economische/bedrijfskundige sommen.
Ik krijg dit jaar dus juist kansberekening enzo en ik dacht dat we geen GR mogen gebruiken.
pi_174952689
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 00:12 schreef Tchock het volgende:

[..]

Nee, een GR is super handig voor het plotten van grafieken en dergelijke. Natuurlijk kan dat met de hand, maar een derdegraads of hogere functie met de hand plotten is belachelijk moeilijk en erg tijdrovend. Ik geloof niet dat er een studie is waar dat van je verwacht wordt. Verder kan een GR ook allerlei kansberekeningen uitvoeren en nog een boel functies die ik ook niet ken.

Maar je kunt in een GR ook hele lappen tekst kwijt, dus die mag je nooit bij een tentamen houden waar je hem niet per se nodig hebt. Alle "normale" rekensommen kunnen op een normale rekenmachine, en zeker economische/bedrijfskundige sommen.
En ja... dat weet ik gheheeheheheh
pi_174952696
quote:
7s.gif Op donderdag 9 november 2017 00:14 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Ik krijg dit jaar dus juist kansberekening enzo en ik dacht dat we geen GR mogen gebruiken.
Ik weet niet precies wat voor kansberekeningen je krijgt, maar permutaties en combinaties moet je inderdaad zelf kunnen. De GR kan dat ook in een fractie van de tijd zelf. :P

Maar een GR kan ook allerlei zaken die je echt niet zelf kunt of die je gewoon weken zouden kosten.
pi_174952703
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 00:12 schreef Tchock het volgende:

[..]

Nee, een GR is super handig voor het plotten van grafieken en dergelijke. Natuurlijk kan dat met de hand, maar een derdegraads of hogere functie met de hand plotten is belachelijk moeilijk en erg tijdrovend. Ik geloof niet dat er een studie is waar dat van je verwacht wordt. Verder kan een GR ook allerlei kansberekeningen uitvoeren en nog een boel functies die ik ook niet ken.

Maar je kunt in een GR ook hele lappen tekst kwijt, dus die mag je nooit bij een tentamen houden waar je hem niet per se nodig hebt. Alle "normale" rekensommen kunnen op een normale rekenmachine, en zeker economische/bedrijfskundige sommen.
Uhhh.
Ga maar eens een normaalverdeling of een binomiale verdeling maken zonder GR. Ook bij het berekenen van kastromen over vele jaren is dat erg handig.

Beter reikt de instelling zelf die krengen uit bij zo'n tentamen :')
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_174952711
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 00:15 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik weet niet precies wat voor kansberekeningen je krijgt, maar permutaties en combinaties moet je inderdaad zelf kunnen. De GR kan dat ook in een fractie van de tijd zelf. :P

Maar een GR kan ook allerlei zaken die je echt niet zelf kunt of die je gewoon weken zouden kosten.
NPR functie op casio.
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_174952725
quote:
7s.gif Op donderdag 9 november 2017 00:16 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Uhhh.
Ga maar eens een normaalverdeling of een binomiale verdeling maken zonder GR. Ook bij het berekenen van kastromen over vele jaren is dat erg handig.

Beter reikt de instelling zelf die krengen uit bij zo'n tentamen :')
Ik kan een normale of binominale verdeling maken zonder GR, inderdaad. Hoezo?
pi_174952748
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 00:18 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik kan een normale of binominale verdeling maken zonder GR, inderdaad. Hoezo?
Dat is toch idioot veel werk?
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_174952760
quote:
7s.gif Op donderdag 9 november 2017 00:19 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Dat is toch idioot veel werk?
Nee, dat valt reuze mee. Een groot deel er van hoort bij de vwo-stof voor wiskunde A.

Natuurlijk bespaart een GR heel veel tijd, dat is ook de reden dat je het ding gebruikt. 50! op de GR is drie seconden werk. Met de hand kost het je wel een kwartier (als het niet meer is).
pi_174952780
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 00:20 schreef Tchock het volgende:

[..]

Nee, dat valt reuze mee. Een groot deel er van hoort bij de vwo-stof voor wiskunde A.

Natuurlijk bespaart een GR heel veel tijd, dat is ook de reden dat je het ding gebruikt. 50! op de GR is drie seconden werk. Met de hand kost het je wel een kwartier (als het niet meer is).
Moet ook toegeven dat ik die statistiek niet handmatig zou kunnen horen, voor die normaalverdeling niet. Ik weet hoe het theoretisch werkt, maar het is mij verder ook nooit geleerd hoe je het handmatig zou moeten doen.
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_174952784
Zodra je ontdekt dat er in de samenvattingen fouten zitten en het blijkt dat je gelijk hebt moet het er wel aardig inzitten, tijd om te slapen, joeee.
pi_174952790
quote:
7s.gif Op donderdag 9 november 2017 00:23 schreef skysherrif het volgende:
Zodra je ontdekt dat er in de samenvattingen fouten zitten en het blijkt dat je gelijk hebt moet het er wel aardig inzitten, tijd om te slapen, joeee.
Tentamen jongeman?
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_174952791
quote:
7s.gif Op donderdag 9 november 2017 00:23 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Moet ook toegeven dat ik die statistiek niet handmatig zou kunnen horen, voor die normaalverdeling niet. Ik weet hoe het theoretisch werkt, maar het is mij verder ook nooit geleerd hoe je het handmatig zou moeten doen.
Het is dat ik er bijles in gegeven heb, anders zou ik het ook niet (meer) kunnen. :P Is ook onnodig. Je hebt de hulpmiddelen, gebruik die dan ook.

Maar dat is even buiten het feit dat je gewoon zonder GR een bedrijfskunde-tentamen moet kunnen maken :D
pi_174952802
quote:
7s.gif Op donderdag 9 november 2017 00:24 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Tentamen jongeman?
vrijdag pas :)
pi_174952822
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 00:24 schreef Tchock het volgende:

[..]

Het is dat ik er bijles in gegeven heb, anders zou ik het ook niet (meer) kunnen. :P Is ook onnodig. Je hebt de hulpmiddelen, gebruik die dan ook.

Maar dat is even buiten het feit dat je gewoon zonder GR een bedrijfskunde-tentamen moet kunnen maken :D
Ik doen geen bedrijfskunde :D
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_174952825
quote:
7s.gif Op donderdag 9 november 2017 00:26 schreef skysherrif het volgende:

[..]

vrijdag pas :)
Dan heb je nog even.
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_174952831
quote:
7s.gif Op donderdag 9 november 2017 00:29 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Ik doen geen bedrijfskunde :D
Bedrijfseconomie. Weet ik veel. Iets zonder hogere wiskunde in elk geval.
pi_174952845
quote:
10s.gif Op donderdag 9 november 2017 00:30 schreef Tchock het volgende:

[..]

Bedrijfseconomie. Weet ik veel. Iets zonder hogere wiskunde in elk geval.
Verklaar deze even aub. Hoeruh vraag!

8.
Een onderneming wil goederen inkopen en overweegt bij gebrek aan kasmiddelen het financieren met leverancierskrediet of met rekening courantkrediet.
Met betrekking tot het leverancierskrediet is het volgende gegeven:
Betalingstermijn 30 dagen, kortingstermijn 10 dagen, kortingspercentage bij betaling binnen 10 dagen is 1,5%.
De kosten van rekening courantkrediet bedragen 11% per jaar (jaar stellen op 365 dgn.).

Wat is vanuit kostenoverweging de meest voor de hand liggende keus?
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_174952849
Doe je eigen huiswerk.
  donderdag 9 november 2017 @ 00:39:49 #21
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_174952883
quote:
14s.gif Op donderdag 9 november 2017 00:33 schreef Tchock het volgende:
Doe je eigen huiswerk.
SES is ergens anders inderdaad.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  Knapste mannelijke user 2022 donderdag 9 november 2017 @ 00:47:56 #22
206731 Mortaxx
Doomer
pi_174952929
quote:
2s.gif Op donderdag 9 november 2017 00:39 schreef Euribob het volgende:

[..]

SES is ergens anders inderdaad.
ses heb ik geen goede herinneringen aan
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
pi_174952965
Weer van die teringzooi met bronneneisen hè. Minimaal zoveel jurisprudentie en minimaal zoveel literatuurbronnen in zo'n stukje verwerken. En dat terwijl ik repliek moet geven op een stuk van iemand dat met een handvol bronnen al onderuit te halen valt.

En daarom zit ik nu nog om één uur 's nachts tig maal "Zie ten overvloede..." te tikken om inferieure lagere rechters die netjes de HR-leer toepassen te citeren.

Man man man. Productief dagje weer.

Oh het was niet SES?
pi_174952972
En al die tijd maar een "less is more"- en "kort-maar-krachtig"-houding prediken hè.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2017 00:54:39 ]
pi_174952978
quote:
15s.gif Op donderdag 9 november 2017 00:53 schreef Pokkelmans het volgende:
Weer van die teringzooi met bronneneisen hè. Minimaal zoveel jurisprudentie en minimaal zoveel literatuurbronnen in zo'n stukje verwerken. En dat terwijl ik repliek moet geven op een stuk van iemand dat met een handvol bronnen al onderuit te halen valt.

En daarom zit ik nu nog om één uur 's nachts tig maal "Zie ten overvloede..." te tikken om inferieure lagere rechters die netjes de HR-leer toepassen te citeren.

Man man man. Productief dagje weer.

Oh het was niet SES?
Ik heb geen enkele keer in mijn studie bronneneisen gehad. Waarschijnlijk omdat het inderdaad geen vaste hoeveelheid bronnen is die je nodig hebt om een punt te onderbouwen.
pi_174952979
En daarom ben ik nu gefrustreerd.

Moet er iemand een stomp?
pi_174952986
quote:
11s.gif Op donderdag 9 november 2017 00:55 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik heb geen enkele keer in mijn studie bronneneisen gehad. Waarschijnlijk omdat het inderdaad geen vaste hoeveelheid bronnen is die je nodig hebt om een punt te onderbouwen.
Kinderachtige tyfusbende is het ook. Als je propedeusestudenten daar mee lastig gaat vallen om ze te leren verder te kijken dan hun neus lang is, oké. Maar ben het door de gehele bachelor, hetzij goddank incidenteel, tegengekomen. Kan daar gewoon zo slecht tegen. Zeker nu het juist kort maar krachtig kan. Lekker van die uitspraken er bij de haren bijslepen zodat de docent z'n vinkje kan zetten bij zijn bronneneis.
pi_174952995
Ook een beetje handboeken en proefschriften die wat dat punt betreft eigenlijk alleen kruislings naar elkaar verwijzen opsommen. Hoppa. Stik maar lekker in je bronneneis.
pi_174952998
quote:
15s.gif Op donderdag 9 november 2017 00:57 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

Kinderachtige tyfusbende is het ook. Als je propedeusestudenten daar mee lastig gaat vallen om ze te leren verder te kijken dan hun neus lang is, oké. Maar ben het door de gehele bachelor, hetzij goddank incidenteel, tegengekomen. Kan daar gewoon zo slecht tegen. Zeker nu het juist kort maar krachtig kan. Lekker van die uitspraken er bij de haren bijslepen zodat de docent z'n vinkje kan zetten bij zijn bronneneis.
Het lijkt inderdaad een beetje op "objectiveren" van goede bronnen. Alsof je met tien bronnen per se meer informatie toevoegt dan met twee. :P
  donderdag 9 november 2017 @ 01:40:45 #30
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_174953198
quote:
15s.gif Op donderdag 9 november 2017 00:55 schreef Pokkelmans het volgende:
En daarom ben ik nu gefrustreerd.

Moet er iemand een stomp?
Liever niet.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_174953241
quote:
15s.gif Op donderdag 9 november 2017 01:40 schreef Euribob het volgende:

[..]

Liever niet.
Ik weet dat het niet SES maar fuck it, heb je tijd / zin om kort uit te legen (mocht je het weten) wat social statics en dynamics zijn van herbert spencer?
pi_174953247
Mag alleen Euri antwoord geven?
pi_174953249
quote:
5s.gif Op donderdag 9 november 2017 01:58 schreef Tchock het volgende:
Mag alleen Euri antwoord geven?
Course not :P
pi_174953253
Ah, gelukkig.

Nou, ik ga slapen, want ik heb verder geen flauw idee. Trusten!
pi_174953257
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 01:59 schreef Tchock het volgende:
Ah, gelukkig.

Nou, ik ga slapen, want ik heb verder geen flauw idee. Trusten!
Ik wou eigenlijk nog toevoegen, zolang het maar geen wijsneuzerige opmerking is.

joe
pi_174953262
Hihi flauw hè. Wel succes met leren verder, Sky :)
  donderdag 9 november 2017 @ 02:03:41 #37
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_174953266
quote:
7s.gif Op donderdag 9 november 2017 01:55 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Ik weet dat het niet SES maar fuck it, heb je tijd / zin om kort uit te legen (mocht je het weten) wat social statics en dynamics zijn van herbert spencer?
Dat is die sociaal darwinist toch? Volgens mij niet echt een belangrijk figuur, heb je er veel over te horen gekregen?
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_174953268
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 02:02 schreef Tchock het volgende:
Hihi flauw hè. Wel succes met leren verder, Sky :)
Dank, ghehe.
  donderdag 9 november 2017 @ 02:06:06 #39
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_174953274
Ik zou me vooral focussen op die vier visies. Weet niet hoe het vak tegenwoordig gegeven wordt maar bij de inleiding waren toch voornamelijk Simmel, Weber, Marx en Durkheim relevant.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_174953282
quote:
7s.gif Op donderdag 9 november 2017 02:03 schreef Euribob het volgende:

[..]

Dat is die sociaal darwinist toch? Volgens mij niet echt een belangrijk figuur, heb je er veel over te horen gekregen?
Nee, kan er ook niets over vinden in aantekeningen, maar toen kwam hij ineens naar voren in een sheet van het hoorcollege.

quote:
Oefenvraag 3

Een van de grondleggers van de sociologie deelde de samenleving op in ‘social statics’ en ‘social dynamics’.

Leg uit wat met deze twee termen wordt bedoeld
Welke socioloog was de bedenker van deze termen?
Heb nu op internet wat gevonden, maar dat wordt wel erg vaak uitgelegd, maar komt wel goed.
  donderdag 9 november 2017 @ 02:11:10 #41
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_174953296
quote:
7s.gif Op donderdag 9 november 2017 02:07 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Nee, kan er ook niets over vinden in aantekeningen, maar toen kwam hij ineens naar voren in een sheet van het hoorcollege.

[..]

Heb nu op internet wat gevonden, maar dat wordt wel erg vaak uitgelegd, maar komt wel goed.
Ah, zo'n vraag. Geen idee iig. Weet wel dat hij in de functionalistische hoek zat en redelijk van het evolutionaire denken was. Maar z'n concepten ken ik niet helaas.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_174953299
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 02:06 schreef Euribob het volgende:
Ik zou me vooral focussen op die vier visies. Weet niet hoe het vak tegenwoordig gegeven wordt maar bij de inleiding waren toch voornamelijk Simmel, Weber, Marx en Durkheim relevant.
Nouja zal bij ons iets anders zijn, vak is opgedeeld in 8 blokken. Deel gaat over specifiek die 4 visies, globalisme, deviant gedrag, je identiteit (freud komt hier ook even meedoen), gender en andere sociale constructen, racisme, sociale stratificatie en bureaucratie.
pi_174953315
quote:
9s.gif Op donderdag 9 november 2017 02:11 schreef Euribob het volgende:

[..]

Ah, zo'n vraag. Geen idee iig. Weet wel dat hij in de functionalistische hoek zat en redelijk van het evolutionaire denken was. Maar z'n concepten ken ik niet helaas.
Oh ik zie al waar ik fout zit, het is niet Spencer, maar August Comte die dit bedacht. Spencer schreef er later pas een boek over.

Mjah, mooi geweest voor vanavond.
  donderdag 9 november 2017 @ 02:17:56 #44
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_174953325
quote:
7s.gif Op donderdag 9 november 2017 02:15 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Oh ik zie al waar ik fout zit, het is niet Spencer, maar August Comte die dit bedacht. Spencer schreef er later pas een boek over.

Mjah, mooi geweest voor vanavond.
Vond het al vreemd dat je Spencer noemde, dat was wellicht geen marginaal figuur maar echt geen grondlegger. Dan past Comte veel beter.

Welterusten enzo.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_174953698
quote:
15s.gif Op donderdag 9 november 2017 00:53 schreef Pokkelmans het volgende:
Weer van die teringzooi met bronneneisen hè. Minimaal zoveel jurisprudentie en minimaal zoveel literatuurbronnen in zo'n stukje verwerken. En dat terwijl ik repliek moet geven op een stuk van iemand dat met een handvol bronnen al onderuit te halen valt.

En daarom zit ik nu nog om één uur 's nachts tig maal "Zie ten overvloede..." te tikken om inferieure lagere rechters die netjes de HR-leer toepassen te citeren.

Man man man. Productief dagje weer.

Oh het was niet SES?
Klinkt erg omslachtig. In de VS kun je zo'n rechter gewoon omkopen.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
  donderdag 9 november 2017 @ 06:06:49 #46
66825 Reya
Fier Wallon
pi_174953715
quote:
Of anders wegstemmen.
  † In Memoriam † donderdag 9 november 2017 @ 06:20:20 #47
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_174953758
quote:
De maker van Pokémon Go werkt aan een augmentedrealitygame die gebaseerd is op de Harry Potter-reeks.

https://www.nu.nl/games/4(...)ame-smartphones.html
Oh, God.
Carpe Libertatem
  † In Memoriam † donderdag 9 november 2017 @ 07:30:03 #48
137949 Disana
  donderdag 9 november 2017 @ 07:33:36 #49
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_174953987
Goedemorgen
pi_174954045
Hoi.
  donderdag 9 november 2017 @ 07:54:20 #51
104871 remlof
Europees federalist
pi_174954086
EU wil controle over Russisch gas

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eindelijk kijkt de EU eens in de goede richting.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
  donderdag 9 november 2017 @ 08:01:38 #53
104871 remlof
Europees federalist
pi_174954122
Gas. Die ouderwetse brandstof moeten we zo snel mogelijk uitfaseren.
  donderdag 9 november 2017 @ 08:21:09 #54
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_174954214
Die aanvaring tussen Arib en Kuzu... DENK kan waarschijnlijk weer een leuk filmpje in elkaar knutselen.
pi_174954249
Hoi.
Ja doei.
  † In Memoriam † donderdag 9 november 2017 @ 08:25:55 #56
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_174954255
quote:
15s.gif Op donderdag 9 november 2017 08:01 schreef remlof het volgende:
Gas. Die ouderwetse brandstof moeten we zo snel mogelijk uitfaseren.
Perfect om mee te koken anders.
Carpe Libertatem
  donderdag 9 november 2017 @ 08:30:24 #57
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_174954315
Koken kan ook wel op inductie.
  donderdag 9 november 2017 @ 08:31:46 #58
104871 remlof
Europees federalist
pi_174954334
quote:
14s.gif Op donderdag 9 november 2017 08:25 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Perfect om mee te koken anders.
Ja ik heb het ook. Maar ik vind wel dat nieuwbouw niet meer aangesloten moet worden op het gasnet.
pi_174954336
quote:
15s.gif Op donderdag 9 november 2017 08:21 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Die aanvaring tussen Arib en Kuzu... DENK kan waarschijnlijk weer een leuk filmpje in elkaar knutselen.
We moeten nog iets verzinnen om DENK als terroristische groep aan te merken.

Dat maakt een en ander veel makkelijker.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
  † In Memoriam † donderdag 9 november 2017 @ 08:33:42 #60
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_174954348
quote:
14s.gif Op donderdag 9 november 2017 08:30 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Koken kan ook wel op inductie.
Bestaat een inductiewok?
Carpe Libertatem
pi_174954374
quote:
15s.gif Op donderdag 9 november 2017 08:33 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Bestaat een inductiewok?
Wokken mag niet meer. Je doet het maar in de magnetron. [/Groenlinks]
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
  donderdag 9 november 2017 @ 08:37:33 #62
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_174954385
quote:
15s.gif Op donderdag 9 november 2017 08:33 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Bestaat een inductiewok?
Er zijn blijkbaar alternatieven (vorm van de wok, inductieplaat met een kuil, inductie-ring) die ongeveer hetzelfde effect hebben als een wok op gas.
  † In Memoriam † donderdag 9 november 2017 @ 08:38:20 #63
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_174954392
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 08:37 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

Er zijn blijkbaar alternatieven (vorm van de wok, inductieplat met een kuil, inductie-ring) die ongeveer hetzelfde effect hebben als een wok op gas.
Nou, ik hou het wel gewoon bij mijn wokbrander. 8-)
Carpe Libertatem
pi_174954423
Op het totale gasverbruik stelt het deel koken door consumenten natuurlijk ook niks voor :P. Verwarmen is veel belangrijker en dan kan elektrisch helemaal een prima alternatief vormen.

Overigens wordt hier nu een gasloze wijk gebouwd en over dat koken hoor je niemand.
  donderdag 9 november 2017 @ 08:41:53 #65
104871 remlof
Europees federalist
pi_174954428
quote:
7s.gif Op donderdag 9 november 2017 08:38 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Nou, ik hou het wel gewoon bij mijn wokbrander. 8-)
Putin approves.
  donderdag 9 november 2017 @ 08:43:38 #66
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_174954443
quote:
14s.gif Op donderdag 9 november 2017 08:41 schreef remlof het volgende:

[..]

Putin approves.
Koken we niet op Gronings gas?
pi_174954505
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 08:43 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

Koken we niet op Gronings gas?
Niet alleen Groningen, ook uit de vele kleine velden.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
  donderdag 9 november 2017 @ 08:49:56 #68
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_174954530
quote:
2s.gif Op donderdag 9 november 2017 08:48 schreef Abschirmdienst het volgende:

[..]

Niet alleen Groningen, ook uit de vele kleine velden.
Eigen gas in ieder geval, Poetin heeft er weinig mee van doen.
  † In Memoriam † donderdag 9 november 2017 @ 08:52:15 #69
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_174954559
Eigen gas eerst!
Carpe Libertatem
pi_174954592
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 08:49 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

Eigen gas in ieder geval, Poetin heeft er weinig mee van doen.
Mwah, ons eigen gas is binnen twintig jaar nagenoeg verdwenen, en dan hebben we een mooie gasinfrastructuur zonder bronnen. Daar krijgt een Russische dictator wel een stijfje van vermoedelijk.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
  donderdag 9 november 2017 @ 08:55:30 #71
104871 remlof
Europees federalist
pi_174954606
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 08:49 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

Eigen gas in ieder geval, Poetin heeft er weinig mee van doen.
Jawel hoor, Nederland importeert ongeveer net zoveel gas, ook uit Rusland, als dat het wint.

https://www.volkskrant.nl(...)profiteert~a4285299/
  donderdag 9 november 2017 @ 08:58:31 #72
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_174954648
quote:
7s.gif Op donderdag 9 november 2017 08:55 schreef remlof het volgende:

[..]

Jawel hoor, Nederland importeert ongeveer net zoveel gas, ook uit Rusland, als dat het wint.
Is dat dan voor andere sectoren? Want wij winnen toch ander soort gas dan het Russisch gas waardoor je de boel moet ombouwen voordat je het buitenlandse gas kan gebruiken in de huizen?
pi_174954701
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 08:58 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

Is dat dan voor andere sectoren? Want wij winnen toch ander soort gas dan het Russisch gas waardoor je de boel moet ombouwen voordat je het buitenlandse gas kan gebruiken in de huizen?
Klopt.
quote:
Geïmporteerd gas is hoogcalorisch en moet met stikstof worden gemengd voordat het gebruikt kan worden door Nederlandse huishoudens, die nu laagcalorisch gas gebruiken. Om dat te verhelpen, kunnen huishoudelijke installaties geschikt worden gemaakt voor hoogcalorisch gas, schrijft De Volkskrant, maar het ligt meer voor de hand dat de politiek mikt op een versnelde energietransitie. Door verouderde infrastructuur nu te vervangen door elektrische technologie op wind, water of zon, stelt een onderzoeksteam van de Stanford universiteit in een publicatie in Joule, kan het nog lukken om in 2050 volledig te draaien op nieuwe bronnen, zoals afgesproken in de Parijs-akkoorden.
En we zijn binnen 4 jaar al de lul qua gasproductie volgens TNO.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
  donderdag 9 november 2017 @ 09:02:27 #74
104871 remlof
Europees federalist
pi_174954715
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 08:58 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

Is dat dan voor andere sectoren? Want wij winnen toch ander soort gas dan het Russisch gas waardoor je de boel moet ombouwen voordat je het buitenlandse gas kan gebruiken in de huizen?
Nederlands gas is inderdaad laagcalorisch, oftewel van waardeloze kwaliteit. Oftewel met een hoog percentage stikstof.

https://www.nam.nl/gas-en(...)s/gas-kwaliteit.html
  donderdag 9 november 2017 @ 09:06:52 #75
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_174954775
quote:
6s.gif Op donderdag 9 november 2017 09:01 schreef Abschirmdienst het volgende:

[..]

Klopt.

[..]

En we zijn binnen 4 jaar al de lul qua gasproductie volgens TNO.
Hebben we toch binnen recordtijd onze fossiele erfenis er doorheen gejast. w/
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  donderdag 9 november 2017 @ 09:07:01 #76
104871 remlof
Europees federalist
pi_174954778
Maar het verdunnen van hoogcalorisch gas met stikstof lijkt mij niet bijzonder ingewikkeld of duur.
pi_174954795
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 09:06 schreef Perrin het volgende:

[..]

Hebben we toch binnen recordtijd onze fossiele erfenis er doorheen gejast. w/
En de opbrengsten verkwanseld. Nederland. _O_
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
  donderdag 9 november 2017 @ 09:08:45 #78
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_174954796
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 09:06 schreef Perrin het volgende:

[..]

Hebben we toch binnen recordtijd onze fossiele erfenis er doorheen gejast. w/
En we hebben lekker niet gespaard en ook nog eens Groningen gesloopt. *O*
  donderdag 9 november 2017 @ 09:09:03 #79
104871 remlof
Europees federalist
pi_174954805
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 09:06 schreef Perrin het volgende:

[..]

Hebben we toch binnen recordtijd onze fossiele erfenis er doorheen gejast. w/
Een jaar of 80, van 1950 tot 2030 ofzo.
  donderdag 9 november 2017 @ 09:11:41 #80
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_174954836
We kunnen collectief net zo verstandig met ons kapitaal omgaan als Wim Kieft met zijn voetbalinkomsten.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_174954839
*O* *O* *O* *O* *O*

Feest: 50 jaar boven onze stand geleefd

Mooi artikeltje over deze wanvertoning.

Kernparagraaf:

quote:
Er werd nog wel gediscussieerd over de oprichting van een apart investeringsfonds. Oud-minister van Financiën Piet Lieftinck was daar een warm pleitbezorger van. „De aardgasinkomsten moet je niet gebruiken om de consumptie te versterken, maar om de investeringen op een hoger peil te brengen”, betoogde de PvdA-politicus. Maar minister Jelle Zijlstra van Financiën was daar tegen. De inkomsten waren te gering, vond hij. En hij was bang dat het fonds toch voor extra overheidsuitgaven zou worden gebruikt.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
pi_174954849
Dus als je ooit nog eens een CDA'er tegenkomt die begint over financiën kun je bovenstaande aanhalen.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
  donderdag 9 november 2017 @ 09:13:14 #83
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_174954856
quote:
18s.gif Op donderdag 9 november 2017 09:11 schreef Perrin het volgende:
We kunnen collectief net zo verstandig met ons kapitaal omgaan als Wim Kieft met zijn voetbalinkomsten.
Buma komt ons zo vertellen dat andere partijen dat heel slecht hebben aangepakt.
  donderdag 9 november 2017 @ 09:15:41 #84
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_174954880
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 09:08 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

En we hebben lekker niet gespaard en ook nog eens Groningen gesloopt. *O*
Dat wordt over een tijdje flink de broekriem aanhalen. En veel meer boze arme mensen. Gelukkig worden er nu al overal betonblokken geplaatst ter verdediging van de binnensteden.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  donderdag 9 november 2017 @ 09:16:31 #85
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_174954890
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 09:15 schreef Perrin het volgende:

[..]

Dat wordt over een tijdje flink de broekriem aanhalen. En veel meer boze arme mensen. Gelukkig worden er nu al overal betonblokken geplaatst ter verdediging van de binnensteden.
Ik stel voor dat we het hele Wilhelmus gaan zingen met z'n allen, dat helpt vast.
pi_174954917
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 09:16 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

Ik stel voor dat we het hele Wilhelmus gaan zingen met z'n allen, dat helpt vast.
Ik heb liever dat het plebs aan het zingen is dan dat ze rellen. Maar wellicht heb je betere ideeën.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
  donderdag 9 november 2017 @ 09:28:32 #87
104871 remlof
Europees federalist
pi_174955028
quote:
2s.gif Op donderdag 9 november 2017 09:12 schreef Abschirmdienst het volgende:
Dus als je ooit nog eens een CDA'er tegenkomt die begint over financiën kun je bovenstaande aanhalen.
Ook wanneer iemand uit z’n nek lult dat de PvdA niet met geld kan omgaan.
pi_174955141
quote:
14s.gif Op donderdag 9 november 2017 07:54 schreef Abschirmdienst het volgende:
EU wil controle over Russisch gas

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eindelijk kijkt de EU eens in de goede richting.
Natuurlijk wil men dat, en op het Nederlandse pensioen, wie heeft er nog iets ergens?

Kijk naar het voorbeeld hier op het forum ieder wil dat wat een ander heeft, echter wat wil men ervoor doen?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2017 09:39:33 ]
  donderdag 9 november 2017 @ 09:39:09 #89
104871 remlof
Europees federalist
pi_174955145
https://www.volkskrant.nl(...)logstijden~a4534417/

Oh jee, onze bruggen moeten weer geschikt gemaakt worden voor tanks.
pi_174955165
quote:
11s.gif Op donderdag 9 november 2017 09:39 schreef remlof het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)logstijden~a4534417/

Oh jee, onze bruggen moeten weer geschikt gemaakt worden voor tanks.
Beter maakt men Arnhem bom zeker?
pi_174955337
quote:
11s.gif Op donderdag 9 november 2017 09:39 schreef remlof het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)logstijden~a4534417/

Oh jee, onze bruggen moeten weer geschikt gemaakt worden voor tanks.
Mooie impuls voor de bouw.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
  donderdag 9 november 2017 @ 09:56:21 #92
66825 Reya
Fier Wallon
pi_174955363


In alle opzichten een geniale foto.
  donderdag 9 november 2017 @ 09:58:28 #93
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174955399
quote:
10s.gif Op donderdag 9 november 2017 09:56 schreef Reya het volgende:
[ afbeelding ]

In alle opzichten een geniale foto.
Ja, Merkel en co hebben geen oog voor Trump, achter Trump staat iemand hem gewoon uit te lachen, en ondertussen staat Trump zichzelf zo serieus te nemen dat hij het allemaal niet doorheeft.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 9 november 2017 @ 09:59:18 #94
66825 Reya
Fier Wallon
pi_174955414
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 09:58 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, Merkel en co hebben geen oog voor Trump, achter Trump staat iemand hem gewoon uit te lachen, en ondertussen staat Trump zichzelf zo serieus te nemen dat hij het allemaal niet doorheeft.
Ook nog punten voor Orban als imitatie-Trump.
pi_174955422
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 09:58 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, Merkel en co hebben geen oog voor Trump, achter Trump staat iemand hem gewoon uit te lachen, en ondertussen staat Trump zichzelf zo serieus te nemen dat hij het allemaal niet doorheeft.
Toch vreemd dat ze niet bij die andere groep staan.
  donderdag 9 november 2017 @ 10:01:36 #96
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_174955441
quote:
10s.gif Op donderdag 9 november 2017 09:56 schreef Reya het volgende:
[ afbeelding ]

In alle opzichten een geniale foto.
Wel weer een beetje weinig vrouwen op die ene in het rood na dan. Dat hele wereldleiderschapgebeuren is overduidelijk nog niet helemaal gender inclusief.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_174955494
quote:
10s.gif Op donderdag 9 november 2017 09:56 schreef Reya het volgende:
[ afbeelding ]

In alle opzichten een geniale foto.
Die Griekse grijns is het beste.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
pi_174955531
quote:
8s.gif Op donderdag 9 november 2017 10:01 schreef Ryon het volgende:

[..]

Wel weer een beetje weinig vrouwen op die ene in het rood na dan. Dat hele wereldleiderschapgebeuren is overduidelijk nog niet helemaal gender inclusief.
GEwoon alleen nog maar transgenders toelaten in de regeringstop. Opgelost.
Ja doei.
  donderdag 9 november 2017 @ 10:08:27 #99
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174955539
quote:
6s.gif Op donderdag 9 november 2017 09:01 schreef Abschirmdienst het volgende:

[..]

Klopt.

[..]

En we zijn binnen 4 jaar al de lul qua gasproductie volgens TNO.
En dan zat ik van de week nog naar de huizen te kijken die bij deze kavels aangeboden worden; De nog te bouwen woningen (van ruim 4 ton ex. grondprijs) hebben nog een gasgestookte CV in de omschrijving staan.

Zit je daar verdomme in het midden van niets (prachtige locatie, als ik het geld had en geen schoolgaand kind zou ik er met liefde zelf een huis laten bouwen) je kunt zonder problemen boren voor een water/water warmtepomp, hebben ze daar huizen in de planning die niet eens klaar zijn voor dit decennium, laat staan voor het volgend.
Nou ja, gelukkig hoef je niet een van die huizen te kiezen en mag je ook zelf wat laten bouwen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_174955543
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 10:08 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

GEwoon alleen nog maar transgenders toelaten in de regeringstop. Opgelost.
VK staat binnenkort buitenspel dus mondje dicht!
pi_174955592
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 10:08 schreef john2406 het volgende:

[..]

VK staat binnenkort buitenspel dus mondje dicht!
Eens. Brexit is brexit.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
pi_174955639
quote:
8s.gif Op donderdag 9 november 2017 10:01 schreef Ryon het volgende:

[..]

Wel weer een beetje weinig vrouwen op die ene in het rood na dan. Dat hele wereldleiderschapgebeuren is overduidelijk nog niet helemaal gender inclusief.
Schuld van haar e-mails.
pi_174955643
quote:
15s.gif Op donderdag 9 november 2017 10:14 schreef Abschirmdienst het volgende:

[..]

Eens. Brexit is brexit.
Of niet.
pi_174955651
quote:
15s.gif Op donderdag 9 november 2017 10:18 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Of niet.
Hoop doet leven.
  donderdag 9 november 2017 @ 10:19:52 #105
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174955668
quote:
15s.gif Op donderdag 9 november 2017 10:17 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Schuld van haar e-mails.
Wat dat betreft was het vroeger, toen de Russen nog de vijand waren, een stuk makkelijker; dan had niemand die gelekte mails geloofd omdat de Russen haar mail gehackt hadden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_174955690
quote:
15s.gif Op donderdag 9 november 2017 10:17 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Schuld van haar e-mails.
BUT HER EMAILS ;( :'(
Ja doei.
pi_174955738
quote:
15s.gif Op donderdag 9 november 2017 10:18 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Of niet.
Wel. Weg is weg. Jammer voor de jonge en welvarende Britten maar de oudjes en plebejers hebben gesproken.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
pi_174955765
quote:
15s.gif Op donderdag 9 november 2017 10:23 schreef Abschirmdienst het volgende:

[..]

Wel. Weg is weg. Jammer voor de jonge en welvarende Britten maar de oudjes en plebejers hebben gesproken.
Als die jonge welvarende nou eens dubbel zoveel gaan werken en welvarend gaan worden?
  donderdag 9 november 2017 @ 10:30:07 #109
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_174955812
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 10:25 schreef john2406 het volgende:

[..]

Als die jonge welvarende nou eens dubbel zoveel gaan werken en welvarend gaan worden?
Ze hebben er straks meer aan om te verhuizen, zeker de talentvolle.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_174955829
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 10:30 schreef Perrin het volgende:

[..]

Ze hebben er straks meer aan om te verhuizen, zeker de talentvolle.
Met die gedachte voed ik onze op, als men toch hier voor alles op moet draaien kan het ook elders waar meer mogelijkheden zijn!
  donderdag 9 november 2017 @ 10:34:54 #111
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_174955894
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 10:25 schreef john2406 het volgende:

[..]

Als die jonge welvarende nou eens dubbel zoveel gaan werken en welvarend gaan worden?
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_174955904
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 10:34 schreef GSbrder het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dat is toch wat ik zeg.

Echter Nederland zal ook een paar zaakjes gaan missen.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2017 10:36:26 ]
pi_174955907
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 10:31 schreef john2406 het volgende:

[..]

Met die gedachte voed ik onze op, als men toch hier voor alles op moet draaien kan het ook elders waar meer mogelijkheden zijn!
Alsof Limburgers een visum kunnen krijgen.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
  donderdag 9 november 2017 @ 10:36:28 #114
104871 remlof
Europees federalist
pi_174955913
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 10:34 schreef GSbrder het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dat soort creeps lopen daar inderdaad in vrij grote getale rond.
pi_174955920
quote:
15s.gif Op donderdag 9 november 2017 10:35 schreef Abschirmdienst het volgende:

[..]

Alsof Limburgers een visum kunnen krijgen.
hahaha hihihi.
pi_174955924
quote:
15s.gif Op donderdag 9 november 2017 10:36 schreef remlof het volgende:

[..]

Dat soort creeps lopen daar inderdaad in vrij grote getale rond.
Welvarenden bedoel jij?
  donderdag 9 november 2017 @ 10:38:13 #117
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_174955943
quote:
15s.gif Op donderdag 9 november 2017 10:36 schreef remlof het volgende:

[..]

Dat soort creeps lopen daar inderdaad in vrij grote getale rond.
Net als apenlanden zoals IJsland, Sri Lanka, Malta en de Griekse eilandjes.

Oh, vergeet de Waddeneilanden niet.
Kunnen we die niet gewoon een fokverbod opleggen?
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_174955949
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 10:36 schreef john2406 het volgende:

[..]

hahaha hihihi.
Nu val je toch wel door de mand.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
pi_174955955
quote:
6s.gif Op donderdag 9 november 2017 10:38 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Net als apenlanden zoals IJsland, Sri Lanka, Malta en de Griekse eilandjes.

Oh, vergeet de Waddeneilanden niet.
Kunnen we die niet gewoon een fokverbod opleggen?
IJsland heeft iets als een app zodat het jongvolk voor coïtus kan checken of ze niet toevallig broer/zus zijn.

Bron: https://www.thedailybeast(...)efore-bumping-in-bed
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
pi_174955959
quote:
15s.gif Op donderdag 9 november 2017 10:38 schreef Abschirmdienst het volgende:

[..]

Nu val je toch wel door de mand.
Ik val altijd door de mand of buiten de mand, ben niet zo een kudde dier!
  donderdag 9 november 2017 @ 10:40:14 #121
104871 remlof
Europees federalist
pi_174955977
quote:
2s.gif Op donderdag 9 november 2017 10:39 schreef Abschirmdienst het volgende:

[..]

IJsland heeft iets als een app zodat het jongvolk voor coïtus kan checken of ze niet toevallig broer/zus zijn.
Met die check zou ik een date dan maar meteen beginnen anders is het een beetje zonde van de wederzijds geïnvesteerde tijd.
  donderdag 9 november 2017 @ 10:40:26 #122
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_174955979
quote:
6s.gif Op donderdag 9 november 2017 10:38 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Net als apenlanden zoals IJsland, Sri Lanka, Malta en de Griekse eilandjes.

Oh, vergeet de Waddeneilanden niet.
Kunnen we die niet gewoon een fokverbod opleggen?
Of verplicht huwen met iemand van buiten de eigen troebele genenpoel.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  donderdag 9 november 2017 @ 10:41:09 #123
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_174955992
quote:
7s.gif Op donderdag 9 november 2017 10:40 schreef remlof het volgende:

[..]

Met die check zou ik een date dan maar meteen beginnen anders is het een beetje zonde van de wederzijds geïnvesteerde tijd.
Gewoon een condoom gebruiken, dan maakt het niks uit.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  donderdag 9 november 2017 @ 10:41:22 #124
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_174955994
quote:
2s.gif Op donderdag 9 november 2017 10:39 schreef Abschirmdienst het volgende:

[..]

IJsland heeft iets als een app zodat het jongvolk voor coïtus kan checken of ze niet toevallig broer/zus zijn.

Bron: https://www.thedailybeast(...)efore-bumping-in-bed
Haha, handig.
Mooi ook dat voornaam + naam vader + dottir/son voldoende is om iedereen een unieke naam te geven.
Jan Janssen approves.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_174956008
Geen topic over dividendbelasting? Op NPO Politiek zijn ze begonnen.
  donderdag 9 november 2017 @ 10:42:20 #126
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_174956009
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 10:40 schreef Perrin het volgende:

[..]

Of verplicht huwen met iemand van buiten de eigen troebele genenpoel.
Krijg je mooie en sterke babies van.
Maar Nederland wordt ook incestueuzer, iedereen wil een hoogopgeleide partner en we komen elkaar alleen op het werk tegen.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  donderdag 9 november 2017 @ 10:42:39 #127
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_174956014
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 10:42 schreef Nober het volgende:
Geen topic over dividendbelasting? Op NPO Politiek zijn ze begonnen.
Ik zou een topic aanmoedigen.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_174956029
quote:
6s.gif Op donderdag 9 november 2017 10:41 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Haha, handig.
Mooi ook dat voornaam + naam vader + dottir/son voldoende is om iedereen een unieke naam te geven.
Jan Janssen approves.
Jammer dat ze niet een app hebben waarmee ze jonge goden uit het Europese vasteland kunnen uitnodigen. Win-win.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
  donderdag 9 november 2017 @ 10:43:52 #129
104871 remlof
Europees federalist
pi_174956033
quote:
15s.gif Op donderdag 9 november 2017 10:41 schreef Perrin het volgende:

[..]

Gewoon een condoom gebruiken, dan maakt het niks uit.
Jij vind je nichtje neuken met condoom wel normaal?
pi_174956036
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 10:42 schreef Nober het volgende:
Geen topic over dividendbelasting? Op NPO Politiek zijn ze begonnen.
NWS / Woedende oppositie wil tekst en uitleg over dividendbelasting

Hier moet je zijn om te zeuren!
  donderdag 9 november 2017 @ 10:46:16 #131
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174956067
quote:
2s.gif Op donderdag 9 november 2017 10:39 schreef Abschirmdienst het volgende:

[..]

IJsland heeft iets als een app zodat het jongvolk voor coïtus kan checken of ze niet toevallig broer/zus zijn.

Bron: https://www.thedailybeast(...)efore-bumping-in-bed
Oh, die is leuk.... en zeker in IJsland ook wel erg handig.
In Spakenburg en Volendam hebben ze maar een paar achternamen (en dat is ook geen garantie dat het geen familie is), maar in IJsland is dat gewoon lastig.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_174956097
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 10:46 schreef Leandra het volgende:

[..]

Oh, die is leuk.... en zeker in IJsland ook wel erg handig.
In Spakenburg en Volendam hebben ze maar een paar achternamen (en dat is ook geen garantie dat het geen familie is), maar in IJsland is dat gewoon lastig.
Met Konijnen of andersoortige moet je ook opletten!
  donderdag 9 november 2017 @ 10:48:34 #133
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_174956105
quote:
15s.gif Op donderdag 9 november 2017 10:43 schreef remlof het volgende:

[..]

Jij vind je nichtje neuken met condoom wel normaal?
Als je het niet weet, maakt het dan uit? In IJsland is de kans dat iemand minstens je achter-achter-achternichtje is natuurlijk gigantisch.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_174956111
quote:
15s.gif Op donderdag 9 november 2017 10:23 schreef Abschirmdienst het volgende:

[..]

Wel. Weg is weg. Jammer voor de jonge en welvarende Britten maar de oudjes en plebejers hebben gesproken.
Maar hun leiders zijn dermate besluiteloos dat het alle kanten op kan.
pi_174956114
Xi heeft toch wel het beste kapsel. Zelfs vergeleken met Melania.

Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
  donderdag 9 november 2017 @ 10:49:24 #136
104871 remlof
Europees federalist
pi_174956115
quote:
15s.gif Op donderdag 9 november 2017 10:48 schreef Perrin het volgende:

[..]

Als je het niet weet, maakt het dan uit?
Oké, Jan Smit.
pi_174956116
quote:
15s.gif Op donderdag 9 november 2017 10:48 schreef Perrin het volgende:

[..]

Als je het niet weet, maakt het dan uit?
Zelfs als je het weet denk ik niet veel met rubbertje?
  donderdag 9 november 2017 @ 10:50:14 #138
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174956130
quote:
14s.gif Op donderdag 9 november 2017 10:42 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Krijg je mooie en sterke babies van.
Maar Nederland wordt ook incestueuzer, iedereen wil een hoogopgeleide partner en we komen elkaar alleen op het werk tegen.
Oh, ik heb mijn man gewoon op FOK! gevonden, hier heeft iedereen toch een IQ boven de 130, een salaris van minimaal ¤ 5.000 per maand en een goedgevulde onderbroek?
Waarom dan nog zoeken?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_174956132
quote:
15s.gif Op donderdag 9 november 2017 10:49 schreef remlof het volgende:

[..]

Oké, Jan Smit.
Jij hebt het rubbertje vergeten, of ging het stuk?
pi_174956146
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 10:50 schreef Leandra het volgende:

[..]

Oh, ik heb mijn man gewoon op FOK! gevonden, hier heeft iedereen toch een IQ boven de 130, een salaris van minimaal ¤ 5.000 per maand en een goedgevulde onderbroek?
Waarom dan nog zoeken?
Omdat dat allemaal leugens zijn.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
pi_174956147
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 10:50 schreef Leandra het volgende:

[..]

Oh, ik heb mijn man gewoon op FOK! gevonden, hier heeft iedereen toch een IQ boven de 130, een salaris van minimaal ¤ 5.000 per maand en een goedgevulde onderbroek?
Waarom dan nog zoeken?
En een goede Kok toch, jij mag immers niet in jouw keuken komen!
Strijken doet die ook?
  donderdag 9 november 2017 @ 10:51:46 #142
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174956159
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 10:51 schreef john2406 het volgende:

[..]

En een goede Kok toch, jij mag immers niet in jouw keuken komen!
Strijken doet die ook?
Nee, de was is mijn afdeling.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 9 november 2017 @ 10:52:01 #143
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174956162
quote:
15s.gif Op donderdag 9 november 2017 10:51 schreef Abschirmdienst het volgende:

[..]

Omdat dat allemaal leugens zijn.
Niet toch? :o
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_174956178
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 10:52 schreef Leandra het volgende:

[..]

Niet toch? :o
Waarom ? heb je het nog nooit gezien, geen gevoel daar op die plaats?

Wat maakt het ook uit die dikke beurs doet het hem wel?

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2017 10:53:34 ]
  donderdag 9 november 2017 @ 10:53:16 #145
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_174956186
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 10:50 schreef Leandra het volgende:

[..]

Oh, ik heb mijn man gewoon op FOK! gevonden, hier heeft iedereen toch een IQ boven de 130, een salaris van minimaal ¤ 5.000 per maand en een goedgevulde onderbroek?
Waarom dan nog zoeken?
Ik herken mij in dit profiel.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_174956188
  donderdag 9 november 2017 @ 10:53:55 #147
104871 remlof
Europees federalist
pi_174956194
quote:
RIP Twitter.
pi_174956198
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 10:53 schreef Perrin het volgende:

[..]

Ik herken mij in dit profiel.
Ik helemaal niet voor 5000 kom ik mijn bed niet uit!
pi_174956205
Dood aan Twitter.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
pi_174956209
quote:
14s.gif Op donderdag 9 november 2017 10:53 schreef remlof het volgende:

[..]

RIP Twitter.
Ik vind het wat jammer. Die enkele keer dat je wat meer tekens nodig hebt kun je prima multi-tweeten. Het was juist zo fijn dat het allemaal korte snapshots waren... ;(
Ja doei.
  donderdag 9 november 2017 @ 10:56:11 #151
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_174956234
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 10:50 schreef Leandra het volgende:

[..]

Oh, ik heb mijn man gewoon op FOK! gevonden, hier heeft iedereen toch een IQ boven de 130, een salaris van minimaal ¤ 5.000 per maand en een goedgevulde onderbroek?
Waarom dan nog zoeken?
Eens. Jammer genoeg zijn alle vrouwen op Fok! man en komen alle mannen hun zolderkamer niet af.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  donderdag 9 november 2017 @ 10:56:13 #152
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_174956235
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 10:54 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ik vind het wat jammer. Die enkele keer dat je wat meer tekens nodig hebt kun je prima multi-tweeten. Het was juist zo fijn dat het allemaal korte snapshots waren... ;(
Het voegt idd helemaal niks toe. Ik denk dat het twitter minder bruikbaar maakt, zelfs.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_174956266
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 10:56 schreef Perrin het volgende:

[..]

Het voegt idd helemaal niks toe. Ik denk dat het twitter minder bruikbaar maakt, zelfs.
Plus, je hebt ineens twee keer zoveel kans op het maken van tikvaudten die je niet kunt corrigeren. 100x liever die editknop waar mensen al jaren om zeiken ipv dit... :') _O-
Ja doei.
pi_174956272
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 10:54 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ik vind het wat jammer. Die enkele keer dat je wat meer tekens nodig hebt kun je prima multi-tweeten. Het was juist zo fijn dat het allemaal korte snapshots waren... ;(
Uit data van Twitter blijkt dat na een probeerfase uit nieuwsgierigheid, 95% van de tweets onder de 160 tekens blijft. Denk niet dat het veel zal veranderen dus.

Maar het ging me om het grapje van de NOS eigenlijk. :D Kon er wel om lachen.
pi_174956296
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 10:58 schreef Tchock het volgende:
Maar het ging me om het grapje van de NOS eigenlijk. :D Kon er wel km lachen.
Km lang om lachen?
pi_174956336
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 10:58 schreef Tchock het volgende:

[..]

Uit data van Twitter blijkt dat na een probeerfase uit nieuwsgierigheid, 95% van de tweets onder de 160 tekens blijft. Denk niet dat het veel zal veranderen dus.

Maar het ging me om het grapje van de NOS eigenlijk. :D Kon er wel om lachen.
oh, ja, dat wel :+
Ja doei.
  donderdag 9 november 2017 @ 11:05:19 #157
104871 remlof
Europees federalist
pi_174956441
quote:
15s.gif Op donderdag 9 november 2017 10:43 schreef remlof het volgende:

[..]

Jij vind je nichtje neuken met condoom wel normaal?
Vind?
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
  donderdag 9 november 2017 @ 11:12:46 #159
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_174956461
Hoofdelijke stemming is klaar, dan loopt iedereen weer weg. Komt er weer een figuur die vraagt om een hoofdelijke stemming. }:|
pi_174956473
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 11:12 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Hoofdelijke stemming is klaar, dan loopt iedereen weer weg. Komt er weer een figuur die vraagt om een hoofdelijke stemming. }:|
Had die de trein gemist?
  donderdag 9 november 2017 @ 11:17:42 #161
104871 remlof
Europees federalist
pi_174956537
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 11:12 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Hoofdelijke stemming is klaar, dan loopt iedereen weer weg. Komt er weer een figuur die vraagt om een hoofdelijke stemming. }:|
Waarschijnlijk Baudet of Kuzu.
  donderdag 9 november 2017 @ 11:20:05 #162
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_174956583
quote:
15s.gif Op donderdag 9 november 2017 11:17 schreef remlof het volgende:

[..]

Waarschijnlijk Baudet of Kuzu.
Nog niet eens. Eerst van Dijk (PVV) en nu van Rooijen (50Plus)
Order! Ordeeeeeeeeer!
  donderdag 9 november 2017 @ 11:20:10 #163
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_174956585
quote:
15s.gif Op donderdag 9 november 2017 11:17 schreef remlof het volgende:

[..]

Waarschijnlijk Baudet of Kuzu.
Nee Van Rooijen (ooit CDA, nu 50PLUS).
pi_174956595
quote:
15s.gif Op donderdag 9 november 2017 11:17 schreef remlof het volgende:

[..]

Waarschijnlijk Baudet of Kuzu.
Wie probeer je nu aan het zoeken of melden te krijgen luie bliksem?
pi_174956610
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 11:20 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

Nee Van Rooijen (ooit CDA, nu 50PLUS).
Wat een geluk dat werk heeft Remlos zich weer gespaard over de rug van iemand anders.
pi_174956740
quote:
So accurate ;(
Ja doei.
  donderdag 9 november 2017 @ 11:31:03 #167
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174956789
quote:
14s.gif Op donderdag 9 november 2017 10:56 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Eens. Jammer genoeg zijn alle vrouwen op Fok! man en komen alle mannen hun zolderkamer niet af.
Heb jij weer....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_174956883


14.gif 14.gif
14.gif
14.gif
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
  donderdag 9 november 2017 @ 11:37:51 #169
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174956927
Okay, kunnen we al inzetten wie op welke termijn door Trump verguisd wordt en een notoire leugenaar zou zijn?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 9 november 2017 @ 11:38:57 #170
104871 remlof
Europees federalist
  donderdag 9 november 2017 @ 11:39:10 #171
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_174956961
quote:
Manmanman wat een proleten.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_174956964
Deze nootjes liggen op z'n bureau.

Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
pi_174956978
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 11:39 schreef Perrin het volgende:

[..]

Manmanman wat een proleten.
Ho ho, niet zo naar over Hope Hicks.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
pi_174956987
quote:
Financial Times voor zich, alsof Trump die leest. :D
  donderdag 9 november 2017 @ 11:40:30 #175
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_174956993
quote:
8s.gif Op donderdag 9 november 2017 11:39 schreef Abschirmdienst het volgende:

[..]

Ho ho, niet zo naar over Hope Hicks.
Proleten en een powervrouw :P
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_174957038
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 11:40 schreef Perrin het volgende:

[..]

Proleten en een powervrouw :P
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
  donderdag 9 november 2017 @ 11:46:35 #177
104871 remlof
Europees federalist
  donderdag 9 november 2017 @ 11:48:44 #178
104871 remlof
Europees federalist
  donderdag 9 november 2017 @ 11:51:34 #179
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_174957189
Ziet er onbetwistbaar gekwalificeerd uit als persoonlijke assistent.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  donderdag 9 november 2017 @ 12:06:09 #180
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174957457
Zo, 11 minuten en 38 seconden "Microsoft" aan de lijn gehouden.... dat zijn 11 minuten en 38 seconden waarin ze geen mensen hebben kunnen oplichten.
Beetje jammer dat ik ze in vloeiend Amerikaans ging vertellen wat ik van ze vond toen ik eindelijk op de teamviewer site beland was en had moeten gaan downloaden, maar het was leuk om stug NL te blijven praten en te doen alsof ik er geen ruk van snapte :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 9 november 2017 @ 12:23:29 #181
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_174957804
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  donderdag 9 november 2017 @ 12:24:21 #182
104871 remlof
Europees federalist
pi_174957827
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 12:06 schreef Leandra het volgende:
Zo, 11 minuten en 38 seconden "Microsoft" aan de lijn gehouden.... dat zijn 11 minuten en 38 seconden waarin ze geen mensen hebben kunnen oplichten.
Beetje jammer dat ik ze in vloeiend Amerikaans ging vertellen wat ik van ze vond toen ik eindelijk op de teamviewer site beland was en had moeten gaan downloaden, maar het was leuk om stug NL te blijven praten en te doen alsof ik er geen ruk van snapte :')
Pas maar op, straks gaat dat callcenter jou als practice object gebruiken.
  donderdag 9 november 2017 @ 12:27:36 #183
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_174957886
quote:
14s.gif Op donderdag 9 november 2017 11:46 schreef remlof het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Hope Hicks O+
Sloerie van Trump.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  donderdag 9 november 2017 @ 12:27:55 #184
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174957890
quote:
7s.gif Op donderdag 9 november 2017 12:24 schreef remlof het volgende:

[..]

Pas maar op, straks gaat dat callcenter jou als practice object gebruiken.
Nou ja, vorige keer hingen ze op omdat ik zo hard in de lach schoot toen die knul zich met een zwaar accent voorstelde als Charlie Wilson :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 9 november 2017 @ 12:28:53 #185
104871 remlof
Europees federalist
pi_174957913
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 12:27 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nou ja, vorige keer hingen ze op omdat ik zo hard in de lach schoot toen die knul zich met een zwaar accent voorstelde als Charlie Wilson :')
Die knul is daardoor gezakt voor z'n examen.
  donderdag 9 november 2017 @ 12:29:33 #186
104871 remlof
Europees federalist
pi_174957926
Economische groei EU hoger dan verwacht _O_

al blijven Britten en Italianen flink achter :{
  donderdag 9 november 2017 @ 12:29:50 #187
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_174957933
quote:
15s.gif Op donderdag 9 november 2017 12:27 schreef Euribob het volgende:

[..]

Sloerie van Trump.
Dan kunnen we alle Missen uit de Miss-verkiezingen wel afschrijven.
Zonde van al die potentie.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  donderdag 9 november 2017 @ 12:29:51 #188
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174957934
quote:
15s.gif Op donderdag 9 november 2017 12:28 schreef remlof het volgende:

[..]

Die knul is daardoor gezakt voor z'n examen.
Dan zijn er nu twee gezakt want ik kreeg na de eerste mevrouw een "leidinggevende" aan de lijn die mij wel verder zou helpen....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 9 november 2017 @ 12:30:39 #189
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_174957947
quote:
7s.gif Op donderdag 9 november 2017 12:29 schreef remlof het volgende:
Economische groei EU hoger dan verwacht _O_

al blijven Britten en Italianen flink achter :{
Toch knap dat Italie het slechter doet dan de UK na een brexit.
Geeft te denken, een Italeave zou dat land direct met een krimpende economie in hoogconjunctuur opzadelen.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  donderdag 9 november 2017 @ 12:31:10 #190
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_174957964
quote:
15s.gif Op donderdag 9 november 2017 12:29 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Dan kunnen we alle Missen uit de Miss-verkiezingen wel afschrijven.
Zonde van al die potentie.
Doen daar ook leuke vrouwen aan mee dan?
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  donderdag 9 november 2017 @ 12:31:27 #191
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174957972
Mooi eigenlijk, dat je doorverbonden wordt naar een tweedelijns scammer :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 9 november 2017 @ 12:31:32 #192
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_174957974
quote:
15s.gif Op donderdag 9 november 2017 12:30 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Toch knap dat Italie het slechter doet dan de UK na een brexit.
Geeft te denken, een Italeave zou dat land direct met een krimpende economie in hoogconjunctuur opzadelen.
Er is nog geen Brexit geweest.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  donderdag 9 november 2017 @ 12:31:59 #193
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_174957982
quote:
15s.gif Op donderdag 9 november 2017 12:31 schreef Euribob het volgende:

[..]

Doen daar ook leuke vrouwen aan mee dan?
Allemaal wereldverbeteraars die wereldvrede prediken.
Spreekt mij wel aan.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  donderdag 9 november 2017 @ 12:32:23 #194
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_174957992
quote:
8s.gif Op donderdag 9 november 2017 12:31 schreef Euribob het volgende:

[..]

Er is nog geen Brexit geweest.
De Brexit is al wel ingeprijsd.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  donderdag 9 november 2017 @ 12:34:23 #195
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_174958040
quote:
6s.gif Op donderdag 9 november 2017 12:32 schreef GSbrder het volgende:

[..]

De Brexit is al wel ingeprijsd.
Denk echt nog niet dat alle bedrijven in Londen zich op dit moment gedragen alsof de Brexit al een feit is. Dat het in de economie doorwerkt dat ze minder vertrouwen hebben in de toekomst door de Brexit lijkt me duidelijk, maar de échte effecten komen pas als de Brexit daadwerkelijk plaatsgevonden heeft.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  donderdag 9 november 2017 @ 12:34:48 #196
104871 remlof
Europees federalist
pi_174958051
quote:
15s.gif Op donderdag 9 november 2017 12:30 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Toch knap dat Italie het slechter doet dan de UK na een brexit.
Geeft te denken, een Italeave zou dat land direct met een krimpende economie in hoogconjunctuur opzadelen.
Dat komt door Italië ten zuiden van Rome. Dat is net zo'n ramp als Griekenland.
pi_174958076
quote:
15s.gif Op donderdag 9 november 2017 12:27 schreef Euribob het volgende:

[..]

Sloerie van Trump.
Ga lekker elders vrouwen uitschelden.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
  donderdag 9 november 2017 @ 12:36:47 #198
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_174958093
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 12:34 schreef Euribob het volgende:

[..]

Denk echt nog niet dat alle bedrijven in Londen zich op dit moment gedragen alsof de Brexit al een feit is. Dat het in de economie doorwerkt dat ze minder vertrouwen hebben in de toekomst door de Brexit lijkt me duidelijk, maar de échte effecten komen pas als de Brexit daadwerkelijk plaatsgevonden heeft.
Langetermijneffecten nog niet, maar op de korte termijn zie je al een afname in investeringen in de UK.
Daarnaast kan het feit dat de UK nu in limbo hangt er ook voor zorgen dat bedrijven zich gaan voorbereiden op het ergste en een eventueel "iets minder harde" brexit dan voor een klein plusje zorgt. Ligt natuurlijk aan hoe de onderhandelingen zullen verlopen.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  donderdag 9 november 2017 @ 12:37:02 #199
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_174958100
quote:
7s.gif Op donderdag 9 november 2017 12:34 schreef remlof het volgende:

[..]

Dat komt door Italië ten zuiden van Rome. Dat is net zo'n ramp als Griekenland.
Allemaal bootjesmensen uit Noord-Afrika.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_174958128
quote:
15s.gif Op donderdag 9 november 2017 12:37 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Allemaal bootjesmensen uit Noord-Afrika.
Dobbernegers, zou pompom zeggen.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
  donderdag 9 november 2017 @ 12:41:21 #201
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_174958206
quote:
2s.gif Op donderdag 9 november 2017 12:38 schreef Abschirmdienst het volgende:

[..]

Dobbernegers, zou pompom zeggen.
Pompom houdt niet van economische vluchtelingen, hij wil ze in hun natuurlijke habitat bewonderen.
De nobele wilde.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  donderdag 9 november 2017 @ 12:43:07 #202
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_174958239


"En ik moest 2/3e afstaan aan de partijkas."
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_174958249
quote:
10s.gif Op donderdag 9 november 2017 12:43 schreef GSbrder het volgende:
[ afbeelding ]

"En ik moest 2/3e afstaan aan de partijkas."
Is dit het begin van ook een #metoo?
  donderdag 9 november 2017 @ 12:43:57 #204
104871 remlof
Europees federalist
pi_174958257
quote:
15s.gif Op donderdag 9 november 2017 12:37 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Allemaal bootjesmensen uit Noord-Afrika.
Nee, luie en corrupte Terrone.
  donderdag 9 november 2017 @ 12:44:21 #205
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_174958267
quote:
15s.gif Op donderdag 9 november 2017 12:43 schreef remlof het volgende:

[..]

Nee, luie en corrupte Terrone.
U zijt er bekend mee.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_174958271
quote:
15s.gif Op donderdag 9 november 2017 12:41 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Pompom houdt niet van economische vluchtelingen, hij wil ze in hun natuurlijke habitat bewonderen.
De nobele wilde.
Wel mooi plan eigen van die zogenaamde linksen. Via OWS je eigen vakantie leuker maken.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
pi_174958314
Feitje van de dag: hemelvaartsdag is over exact een halfjaar.

Kom net van de tandarts.
  donderdag 9 november 2017 @ 12:46:18 #208
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_174958323
quote:
15s.gif Op donderdag 9 november 2017 12:43 schreef Tchock het volgende:

[..]

Is dit het begin van ook een #metoo?
Voor deze Forel voor Democratie wel.

Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_174958334
quote:
15s.gif Op donderdag 9 november 2017 12:46 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Voor deze Forel voor Democratie wel.

[ afbeelding ]
Een vissenzwembroek aandoen bij het vissen vind ik dan wel weer humor.
  donderdag 9 november 2017 @ 12:46:58 #210
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_174958346
quote:
14s.gif Op donderdag 9 november 2017 12:44 schreef Abschirmdienst het volgende:

[..]

Wel mooi plan eigen van die zogenaamde linksen. Via OWS je eigen vakantie leuker maken.
Grachtengordeldieren die vaker in Zanzibar dan Osdorp komen varen daar wel bij, inderdaad.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_174958353
quote:
7s.gif Op donderdag 9 november 2017 12:24 schreef remlof het volgende:

[..]

Pas maar op, straks gaat dat callcenter jou als practice object gebruiken.
Als het goed is, dan is er geen algoritme op toe te passen.
pi_174958390
quote:
14s.gif Op donderdag 9 november 2017 12:23 schreef GSbrder het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Heerlijk ze doet nog niet de moeite om hem aan te kijken, soort van je bent mij te min.
  donderdag 9 november 2017 @ 12:49:23 #213
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_174958398
Vroeger, toen het nog bon ton was om een vrouw "wijf" te noemen.

Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_174958412
quote:
15s.gif Op donderdag 9 november 2017 12:49 schreef GSbrder het volgende:
Vroeger, toen het nog bon ton was om een vrouw "wijf" te noemen.

[ afbeelding ]
Vroeger, toen de mening van Youp van 't Hek werd gezien als een relevante aanprijzing.
  donderdag 9 november 2017 @ 12:51:02 #215
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_174958430
quote:
15s.gif Op donderdag 9 november 2017 12:49 schreef Tchock het volgende:

[..]

Vroeger, toen de mening van Youp van 't Hek werd gezien als een relevante aanprijzing.
Een testament aan het karakter van Elsie Elsie.
Goeie naam wel, zeker i.c.m. Hewitt.

Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_174958431
quote:
15s.gif Op donderdag 9 november 2017 12:49 schreef GSbrder het volgende:
Vroeger, toen het nog bon ton was om een vrouw "wijf" te noemen.

Wijven is dan weer met een kleine f, kijken of ik Janneke op de kast kan krijgen?
  donderdag 9 november 2017 @ 12:51:33 #217
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_174958442
Genoeg gelachen, kijken of ik nog wat pandjes kan wegduwen.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  donderdag 9 november 2017 @ 12:51:33 #218
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_174958443
quote:
15s.gif Op donderdag 9 november 2017 12:49 schreef GSbrder het volgende:
Vroeger, toen het nog bon ton was om een vrouw "wijf" te noemen.

[ afbeelding ]
Daar hoor je tegenwoordig ook niet veel meer van.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_174958553
quote:
15s.gif Op donderdag 9 november 2017 12:51 schreef Perrin het volgende:

[..]

Daar hoor je tegenwoordig ook niet veel meer van.
Noch Mandela, of Gandhi.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
  donderdag 9 november 2017 @ 13:04:34 #220
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_174958688
quote:
15s.gif Op donderdag 9 november 2017 12:51 schreef Perrin het volgende:

[..]

Daar hoor je tegenwoordig ook niet veel meer van.
Hafmo is ook al een tijdje stil.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_174958699
Gelukkig is Wim Kok nog springlevend. Een Vaderlandse Held.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
pi_174958707
quote:
14s.gif Op donderdag 9 november 2017 13:05 schreef Abschirmdienst het volgende:
Gelukkig is Wim Kok nog springlevend. Een Vaderlandse Held.
Is toch meer de held van zijn eigen beurs of zie ik dat verkeerd?
pi_174958718
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 13:05 schreef john2406 het volgende:

[..]

Is toch meer de held van zijn eigen beurs of zie ik dat verkeerd?
Wie is dat niet, John? Inderdaad.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
pi_174958724
quote:
11s.gif Op donderdag 9 november 2017 09:39 schreef remlof het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)logstijden~a4534417/

Oh jee, onze bruggen moeten weer geschikt gemaakt worden voor tanks.
En de spoorwegen genationaliseerd. Zal dat ook voor het VK gelden?
pi_174958729
quote:
2s.gif Op donderdag 9 november 2017 13:06 schreef Abschirmdienst het volgende:

[..]

Wie is dat niet, John? Inderdaad.
Dan veeg je die vaderlandsheld maar ergens!
pi_174958737
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 13:07 schreef john2406 het volgende:

[..]

Dan veeg je die vaderlandsheld maar ergens!
Nee.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
pi_174958751
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 13:07 schreef Abschirmdienst het volgende:

[..]

Nee.
Ik wel, van het begin af dacht ik het mijne ervan?
Wat had die bij zijn tegenpartij te zoeken?
  donderdag 9 november 2017 @ 13:15:57 #228
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_174958873
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mensen. ;(
  donderdag 9 november 2017 @ 13:18:05 #229
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_174958909
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 13:15 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[ afbeelding ]

Mensen. ;(
Kan dit in een spoiler? Ik kreeg nogal vreemde blikken van collega's.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  donderdag 9 november 2017 @ 13:18:41 #230
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_174958919
quote:
18s.gif Op donderdag 9 november 2017 13:18 schreef Perrin het volgende:

[..]

Kan dit in een spoiler? Ik kreeg nogal vreemde blikken van collega's.
Alles kan, maar waarom?


edit:

oh.
  donderdag 9 november 2017 @ 13:21:36 #231
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_174958967
:o
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_174959207
quote:
Advies: overheid moet harder optreden tegen farmaceuten
Minister Bruno Bruins (Medische Zorg, VVD) moet keihard onderhandelen met farmaceutische bedrijven om dure medicijnen voor een „maatschappelijk aanvaardbare prijs” beschikbaar te maken. Het ministerie moet daarbij bereid zijn de octrooien van fabrikanten te omzeilen of breken.
Wat een goede dingen gebeuren er toch vandaag,
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
pi_174959240
quote:
6s.gif Op donderdag 9 november 2017 13:33 schreef Abschirmdienst het volgende:

[..]

Wat een goede dingen gebeuren er toch vandaag,
Ook een ultimatum erbij?
  donderdag 9 november 2017 @ 14:23:15 #234
66825 Reya
Fier Wallon
pi_174959951
quote:
6s.gif Op donderdag 9 november 2017 13:33 schreef Abschirmdienst het volgende:

[..]

Wat een goede dingen gebeuren er toch vandaag,
Zoniet, iedereen met enige vorm van band met farmaceutische bedrijven vervolgen.
pi_174960058
quote:
2s.gif Op donderdag 9 november 2017 14:23 schreef Reya het volgende:

[..]

Zoniet, iedereen met enige vorm van band met farmaceutische bedrijven vervolgen.
Beter geen medicijn dan een duur medicijn, is de nieuwe strijdkreet.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
  † In Memoriam † donderdag 9 november 2017 @ 14:32:56 #236
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_174960098
Appel gaat online thee bestellen.

quote:
Zonder smaak smaak
Mijn favoriete theesmaak. :')
Carpe Libertatem
pi_174960099
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 13:15 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mensen. ;(

Andersom zou nog vreemder zijn, statement dat homoseksualiteit in het land komt omdat ze het van de leeuwtjes afkeken.
pi_174960145
quote:
10s.gif Op donderdag 9 november 2017 14:32 schreef Boze_Appel het volgende:
Appel gaat online thee bestellen.

[..]

Mijn favoriete theesmaak. :')
Oké Job.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
pi_174960161
quote:
10s.gif Op donderdag 9 november 2017 14:32 schreef Boze_Appel het volgende:
Appel gaat online thee bestellen.

[..]

Mijn favoriete theesmaak. :')
Ben je ziek, vrouw, homo of Engelse kapitein?
pi_174960186
quote:
15s.gif Op donderdag 9 november 2017 14:36 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Ben je ziek, vrouw, homo of Engelse kapitein?
Waarom niet allemaal?
pi_174960199
quote:
7s.gif Op donderdag 9 november 2017 14:37 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Waarom niet allemaal?
Vrouw en homo kan niet!
pi_174960205
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 14:38 schreef john2406 het volgende:

[..]

Vrouw en homo kan niet!
Zeer zeker wel.
pi_174960225
quote:
7s.gif Op donderdag 9 november 2017 14:38 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Zeer zeker wel.
Nee kan niet! Dat heet toch lesfiets?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2017 14:40:01 ]
pi_174960434
GTA V is echt baas.
pi_174960583
quote:
Verbod op schoppen hoofd jonge vechtsporters om hersenschade
Uit onderzoek blijkt dat veelvuldige stoten tegen het hoofd tot hersenschade kan leiden.
Stop. De. Persen.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
  donderdag 9 november 2017 @ 15:01:38 #247
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_174960652
quote:
15s.gif Op donderdag 9 november 2017 14:57 schreef Abschirmdienst het volgende:

[..]

Stop. De. Persen.
:o

Dat is al het tweede schokkende nieuws vandaag. Het nieuws dat Limburgers en Drenten vaker de auto gebruiken dan randstedelingen was ook al een enorme verrassing.
pi_174960655
Of je neemt gewoon een paar gram psilocybine paddo's per stoot tegen het hoofd.
  † In Memoriam † donderdag 9 november 2017 @ 15:02:15 #249
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_174960668
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 15:01 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

:o

Dat is al het tweede schokkende nieuws vandaag. Het nieuws dat Limburgers en Drenten vaker de auto gebruiken dan randstedelingen was ook al een enorme verrassing.
Derde! ... Binky is gevonden!
Carpe Libertatem
pi_174960708
Mooi hoe Arib weer Kuzu eens op zn nummer zette, kwalletje is het ook.
pi_174960756
quote:
7s.gif Op donderdag 9 november 2017 15:04 schreef skysherrif het volgende:
Mooi hoe Arib weer Kuzu eens op zn nummer zette, kwalletje is het ook.
Vind Arib sowieso erg ad rem. Weet zich altijd prima te verweren, doet aan Verbeet denken soms.
  donderdag 9 november 2017 @ 15:08:18 #252
66825 Reya
Fier Wallon
pi_174960808
Binnenkort zullen er bewijsstukken opduiken die Kuzu onweerlegbaar linken aan de Gülenbeweging.
pi_174960843
quote:
2s.gif Op donderdag 9 november 2017 15:08 schreef Reya het volgende:
Binnenkort zullen er bewijsstukken opduiken die Kuzu onweerlegbaar linken aan de Gülenbeweging.
Blijkt al die tijd Arib de erdoganinfiltrant te zijn geweest en Kuzu/Ozturk ons land tegen haar beschermden. Mooie plottwist.
pi_174960844
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 15:06 schreef Tchock het volgende:

[..]

Vind Arib sowieso erg ad rem. Weet zich altijd prima te verweren, doet aan Verbeet denken soms.
Ja ben wel fan.
pi_174960876
Van de 5 laatste voorzitters waren er 4 vrouw. Glazen plafond boehoe.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
  donderdag 9 november 2017 @ 15:14:59 #256
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_174960933
quote:
15s.gif Op donderdag 9 november 2017 15:12 schreef Abschirmdienst het volgende:
Van de 5 laatste voorzitters waren er 4 vrouw. Glazen plafond boehoe.
Die van de PvdA. _O_
pi_174960967
quote:
11s.gif Op donderdag 9 november 2017 15:02 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Derde! ... Binky is gevonden!
Toch leuk ook iets positiefs, dat maakt het negatieve weer een beetje...?
pi_174960981
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 15:14 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

Die van de PvdA. _O_
Was dat Van Miltenburg?
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
pi_174961015
quote:
5s.gif Op donderdag 9 november 2017 15:16 schreef Abschirmdienst het volgende:

[..]

Was dat Van Miltenburg?
De helft van de voorzitters van de Kamer sinds de grondwetswijziging van 1983 waren van de PvdA (4, en twee van CDA/VVD).
pi_174961064
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 15:18 schreef Tchock het volgende:

[..]

De helft van de voorzitters van de Kamer sinds de grondwetswijziging van 1983 waren van de PvdA (4, en twee van CDA/VVD).
Regentenpartij he.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
  donderdag 9 november 2017 @ 15:25:02 #261
104871 remlof
Europees federalist
pi_174961167
quote:
15s.gif Op donderdag 9 november 2017 15:12 schreef Abschirmdienst het volgende:
Van de 5 laatste voorzitters waren er 4 vrouw. Glazen plafond boehoe.
En de vijfde alcoholist.

pi_174961221
https://www.volkskrant.nl(...)ntgroening~a4534729/

Verslag van de rechtszaak tegen een Vindicat-lid. Vermakelijk om te lezen, wat die ballen wel niet ondergaan om er bij te horen zeg :')
pi_174961246
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 15:26 schreef Tchock het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)ntgroening~a4534729/

Verslag van de rechtszaak tegen een Vindicat-lid. Vermakelijk om te lezen, wat die ballen wel niet ondergaan om er bij te horen zeg :')
Lekker elkander betasten, moet kunnen toch.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
pi_174961262
quote:
15s.gif Op donderdag 9 november 2017 15:27 schreef Abschirmdienst het volgende:

[..]

Lekker elkander betasten, moet kunnen toch.
Met je voet op iemands hoofd staan noem ik geen betasten, maar je reactie was ook wonderlijk snel voor best een lang artikel.
  donderdag 9 november 2017 @ 15:29:18 #265
66825 Reya
Fier Wallon
pi_174961286
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 15:26 schreef Tchock het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)ntgroening~a4534729/

Verslag van de rechtszaak tegen een Vindicat-lid. Vermakelijk om te lezen, wat die ballen wel niet ondergaan om er bij te horen zeg :')
Valt allemaal best mee, kunnen we genoeglijk vaststellen.
pi_174961326
quote:
12s.gif Op donderdag 9 november 2017 15:28 schreef Tchock het volgende:

[..]

Met je voet op iemands hoofd staan noem ik geen betasten, maar je reactie was ook wonderlijk snel voor best een lang artikel.
Ik had het eerder al gelezen.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
  donderdag 9 november 2017 @ 15:30:53 #267
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_174961336
quote:
2s.gif Op donderdag 9 november 2017 15:29 schreef Reya het volgende:

[..]

Valt allemaal best mee, kunnen we genoeglijk vaststellen.
De gebruikte technieken behoren tot uw standaard management-toolset?
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_174961365
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 15:26 schreef Tchock het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)ntgroening~a4534729/

Verslag van de rechtszaak tegen een Vindicat-lid. Vermakelijk om te lezen, wat die ballen wel niet ondergaan om er bij te horen zeg :')
Bij ons had je ook zoiets voor degene die wat extra discipline nodig hadden, dan werden ze naar de kelder gebracht en omdat die dan verder doorgang had naar een ander pand zou het dan niet op unitas grond zijn en hadden ze meer vrijheid ofzo.
  donderdag 9 november 2017 @ 15:32:20 #269
66825 Reya
Fier Wallon
pi_174961381
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 15:30 schreef Perrin het volgende:

[..]

De gebruikte technieken behoren tot uw standaard management-toolset?
Correct, voornamelijk waar het gaat om rebellerende elementen binnen de Unie.
pi_174961387
Maargoed, als je ook maar iemand aanraakte bij onze ontgroening kon je een maand schorsing verwachten
pi_174961395
quote:
7s.gif Op donderdag 9 november 2017 15:32 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Bij ons had je ook zoiets voor degene die wat extra discipline nodig hadden, dan werden ze naar de kelder gebracht en omdat die dan verder doorgang had naar een ander pand zou het dan niet op unitas grond zijn en hadden ze meer vrijheid ofzo.
Ik wist niet dat je lid was van Unitas. Klinkt gezellig.
pi_174961462
quote:
Oud-piloot KLM mag niet spreken over het syndroom dat hij over zou hebben gehouden aan zijn werk

Toen KLM in 2013 op last van de rechter een onderzoek liet uitvoeren, bleek echter dat er nauwelijks TCP in de cockpit te vinden was. Andere studies, ook buiten Nederland, leverden evenmin onomstotelijk bewijs voor het bestaan van de aandoening. Het Nederlands Centrum voor Beroepsziekten (NCVB) erkent het aerotoxisch syndroom niet als beroepsziekte.
Oftewel die piloot is niet helemaal goed tussen z'n oren of er is een andere oorzaak.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
pi_174961463
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 15:32 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik wist niet dat je lid was van Unitas. Klinkt gezellig.
Achteraf vonden die gasten het best mooi hoor, helemaal niet zo als bij vindicat. Bij Unitas was het meer het idee dat je iets heel erg naars stond te wachten en niet dat het ook daadwerkelijk gebeurde.

Heb een keer meegedaan aan ontgroenen was wel geinig, dan doen ze een huisbezoekje op de 8e dag en dan ben je de eerste die na 2 uur beetje ontgroenen in dat huisje aardig tegen ze mag doen. Idee is dan dat je een glas water op een tafel zet en als eentje het durft om die in je gezicht te gooien tover je allemaal eten te voorschijn en doe je chill tegen ze.
pi_174961601
realDonaldTrump twitterde op woensdag 08-11-2017 om 16:15:08 NoKo has interpreted America's past restraint as weakness. This would be a fatal miscalculation. Do not underestimate us. AND DO NOT TRY US. https://t.co/3ZqTpo7GrT reageer retweet
Diplomatie via twitter in caps. God helpe ons.
  donderdag 9 november 2017 @ 15:50:03 #275
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_174961785
quote:
9s.gif Op donderdag 9 november 2017 15:42 schreef Tchock het volgende:
realDonaldTrump twitterde op woensdag 08-11-2017 om 16:15:08 NoKo has interpreted America's past restraint as weakness. This would be a fatal miscalculation. Do not underestimate us. AND DO NOT TRY US. https://t.co/3ZqTpo7GrT reageer retweet
Diplomatie via twitter in caps. God helpe ons.
Maar we mogen niet insinueren dat hij niet erg geschikt is voor deze baan, dan respecteren we zijn kiezers en hun echte problemen namelijk niet genoeg.
pi_174961976
quote:
9s.gif Op donderdag 9 november 2017 15:50 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

Maar we mogen niet insinueren dat hij niet erg geschikt is voor deze baan, dan respecteren we zijn kiezers en hun echte problemen namelijk niet genoeg.
Correct. Altijd goed om andere mensen te respecteren toch?
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
  donderdag 9 november 2017 @ 16:03:10 #277
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_174962068
quote:
15s.gif Op donderdag 9 november 2017 15:58 schreef Abschirmdienst het volgende:

[..]

Correct. Altijd goed om andere mensen te respecteren toch?
Zekers, maar ik geloof niet dat ik iemand minder respecteer als ik zeg dat de persoon waar ze op hebben gestemd niet erg competent is.
pi_174962092
quote:
9s.gif Op donderdag 9 november 2017 15:42 schreef Tchock het volgende:
realDonaldTrump twitterde op woensdag 08-11-2017 om 16:15:08 NoKo has interpreted America's past restraint as weakness. This would be a fatal miscalculation. Do not underestimate us. AND DO NOT TRY US. https://t.co/3ZqTpo7GrT reageer retweet
Diplomatie via twitter in caps. God helpe ons.
:D
  donderdag 9 november 2017 @ 16:04:42 #279
66825 Reya
Fier Wallon
pi_174962101
quote:
9s.gif Op donderdag 9 november 2017 15:42 schreef Tchock het volgende:
realDonaldTrump twitterde op woensdag 08-11-2017 om 16:15:08 NoKo has interpreted America's past restraint as weakness. This would be a fatal miscalculation. Do not underestimate us. AND DO NOT TRY US. https://t.co/3ZqTpo7GrT reageer retweet
Diplomatie via twitter in caps. God helpe ons.
Punten voor het gebruik van de aanvoegende wijs.
  donderdag 9 november 2017 @ 16:08:12 #280
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174962164
quote:
7s.gif Op donderdag 9 november 2017 15:04 schreef skysherrif het volgende:
Mooi hoe Arib weer Kuzu eens op zn nummer zette, kwalletje is het ook.
Van zijn patronizing "je bent moe" gisteren kreeg ik zelfs neigingen hem door de TV heen een ram voor zijn bek te geven.

[ Bericht 2% gewijzigd door Leandra op 09-11-2017 16:14:02 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 9 november 2017 @ 16:08:45 #281
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174962172
quote:
2s.gif Op donderdag 9 november 2017 15:08 schreef Reya het volgende:
Binnenkort zullen er bewijsstukken opduiken die Kuzu onweerlegbaar linken aan de Gülenbeweging.
Oh, dat lijkt me een leuke.... :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_174962199
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 16:08 schreef Leandra het volgende:

[..]

Oh, dat lijkt me een leuke.... :D
Alsjeblieft niet zeg. Laat dat soort buitenlandse politieke zaken zo veel mogelijk uit onze kamer.
  donderdag 9 november 2017 @ 16:15:56 #283
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174962305
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 16:10 schreef Tchock het volgende:

[..]

Alsjeblieft niet zeg. Laat dat soort buitenlandse politieke zaken zo veel mogelijk uit onze kamer.
Dan is hij snel genoeg uit onze kamer vertrokken, hij zit er voornamelijk dankzij dat soort buitenlandse politieke zaken.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_174962378
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 16:15 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dan is hij snel genoeg uit onze kamer vertrokken, hij zit er voornamelijk dankzij dat soort buitenlandse politieke zaken.
Dan onderschat je denk ik zijn partij en kiezers.
  donderdag 9 november 2017 @ 16:27:16 #285
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_174962502
Ik vind het wel erg jammer dat de drie heren van DENK zo zuigen, een rare fascinatie hebben met Joden en andere parlementariërs pesten. Ze hadden best een nuttige rol kunnen spelen in het emanciperen van bepaalde etnische minderheden, maar nu zijn het weer drie extra droeftoeters in de kamer.
pi_174962512
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 16:27 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Ik vind het wel erg jammer dat DENK en de drie heren zo zuigen, een rare fascinatie hebben met joden en andere parlementariërs pesten. Ze hadden best een nuttige rol kunnen spelen in het emanciperen van bepaalde etnische minderheden en nu zijn het weer drie extra droeftoeters in de kamer.
Eens.
pi_174962538
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 16:27 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Ik vind het wel erg jammer dat DENK en de drie heren zo zuigen, een rare fascinatie hebben met joden en andere parlementariërs pesten. Ze hadden best een nuttige rol kunnen spelen in het emanciperen van bepaalde etnische minderheden, maar nu zijn het weer drie extra droeftoeters in de kamer.
Is dat de bedoeling voor het eigenbelang gaan?
Dan mogen ze wat mij betreft heel het gebeuren in den Haag opruimen en inderdaad voor een federatie gaan Remlos jij hebt gewonnen.

Of heb jij niet door dat voor iets om iets vragen doet?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2017 16:29:45 ]
pi_174962553
Wat een hoerendag, dit. Tijd voor drank.
  donderdag 9 november 2017 @ 16:30:22 #289
66825 Reya
Fier Wallon
pi_174962564
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 16:27 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Ik vind het wel erg jammer dat de drie heren van DENK zo zuigen, een rare fascinatie hebben met Joden en andere parlementariërs pesten.
Klinkt wel als het gedrag van Abschirmdienst.
pi_174962572
Met 76 zetels en een beetje samenwerking van de oppositie hebben ze al verloren voordat ze ergens aan beginnen toch.
  donderdag 9 november 2017 @ 16:49:55 #291
104871 remlof
Europees federalist
pi_174962893
Mijn 97-jarige tante is vandaag overleden.
pi_174962919
quote:
15s.gif Op donderdag 9 november 2017 16:49 schreef remlof het volgende:
Mijn 97-jarige tante is vandaag overleden.
Gecondoleerd. Mooie leeftijd.
  donderdag 9 november 2017 @ 16:51:30 #293
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_174962920
quote:
9s.gif Op donderdag 9 november 2017 15:42 schreef Tchock het volgende:
realDonaldTrump twitterde op woensdag 08-11-2017 om 16:15:08 NoKo has interpreted America's past restraint as weakness. This would be a fatal miscalculation. Do not underestimate us. AND DO NOT TRY US. https://t.co/3ZqTpo7GrT reageer retweet
Diplomatie via twitter in caps. God helpe ons.
De president van Amerika moet toch wel in staat zijn om een foto met fatsoenlijke helderheid te gebruiken als achtergrond? Dat plaat je met de Trumps en Xi en z'n vrouw heeft net 8 pixels man.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  donderdag 9 november 2017 @ 16:51:59 #294
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_174962932
quote:
15s.gif Op donderdag 9 november 2017 16:49 schreef remlof het volgende:
Mijn 97-jarige tante is vandaag overleden.
Gecondoleerd.
pi_174962946
quote:
15s.gif Op donderdag 9 november 2017 16:49 schreef remlof het volgende:
Mijn 97-jarige tante is vandaag overleden.
Gecondoleerd.
pi_174962960
De keerzijde ze hoeft al die ellende niet meer mee te maken.
  donderdag 9 november 2017 @ 16:55:08 #297
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174962975
quote:
15s.gif Op donderdag 9 november 2017 16:49 schreef remlof het volgende:
Mijn 97-jarige tante is vandaag overleden.
Gecondoleerd.
Mooie leeftijd, nou ja, als het leven nog een beetje leuk was de laatste jaren tenminste.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 9 november 2017 @ 16:55:57 #298
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174962987
quote:
15s.gif Op donderdag 9 november 2017 16:51 schreef Euribob het volgende:

[..]

De president van Amerika moet toch wel in staat zijn om een foto met fatsoenlijke helderheid te gebruiken als achtergrond? Dat plaat je met de Trumps en Xi en z'n vrouw heeft net 8 pixels man.
Gemaakt met zijn Nokia 3310 natuurlijk.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 9 november 2017 @ 16:56:20 #299
104871 remlof
Europees federalist
pi_174962997
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 16:55 schreef Leandra het volgende:

[..]

Gecondoleerd.
Mooie leeftijd, nou ja, als het leven nog een beetje leuk was de laatste jaren tenminste.
Mjah ach, het korte termijngeheugen was een beetje stuk. Maar over haar jeugd en de oorlog wist ze alles nog.
pi_174963109
quote:
7s.gif Op donderdag 9 november 2017 16:56 schreef remlof het volgende:

[..]

Mjah ach, het korte termijngeheugen was een beetje stuk. Maar over haar jeugd en de oorlog wist ze alles nog.
Is op zich te verwachten op die leeftijd. "Een beetje stuk" klinkt alsof het meeviel, toch?

In mijn familie halen de meeste mensen de 90 niet zonder zwaar te dementeren.
  donderdag 9 november 2017 @ 17:06:28 #301
104871 remlof
Europees federalist
pi_174963168
quote:
15s.gif Op donderdag 9 november 2017 17:02 schreef Tchock het volgende:

[..]

Is op zich te verwachten op die leeftijd. "Een beetje stuk" klinkt alsof het meeviel, toch?

In mijn familie halen de meeste mensen de 90 niet zonder zwaar te dementeren.
Het viel wel mee inderdaad. Ze was gewoon op.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')